Kuka palstalaisista naisista

Anonyymi-ap

Vois olla kanditaattia parisuhteeseen eli on vielä opetettavissa ja koulutettavissa ehkäpä hyväksi vaimoksi jollekkin miehelle

46

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onnea hakuun!

• Anonyymi00002

Olis kyllä mielenkiintoista olla kärpäsenä katossa, kun välis olis treffeillä jonku palstanaisen kanssa ja alkaisi heti testaamaan ja kouluttamaan näillä metodeillaan :)))

-keinovaginamies-

• Siitähän saisi jopa hyvän draamasarjan töllöön.. taitaisi kyllä olla tragikomediaa..

• Anonyymi00012

Ei onnistu minun kouluttaminen!

• Anonyymi00003

Yxäri pitäisi kesyttää. Voisko Välis olla jonkinlainen hevoskuiskaaja?

• Anonyymi00004

Nehän ovat jo kaikki olleet naimisissa, poikineet ja eronneet. Mihinkään uusioperheeseen ei kannata ryhtyä, ja mitään ei ole mitään syytä mennä naimisiin jos ei ole yhteisiä lapsiakaan.

• Anonyymi00005

Enpä tiiä naisista mutta tämä ukkopuoli on aika lailla mennyttä kalua :)

• Ukkopuoli🙄 elä hyvä ihminen aijo ryhtyä mihinkään missä jmennyttä kalua?

• Jos tuo mustasydän olisi parhain vaihtoehto jos minulta kysytään mutta en kyllä hyvin tunne onko edes alkuperäinen ja toivotaan olisi . Voin kertoa muiden ongelman. Varattuja ja puolivarattuja.

• Kiitos, mutta mitä tarkoitat alkuperäisellä? Alunperin kirjoitin ikävässä kesästä 2023 kevääseen 2024. Sen jälkeen olin tauolla ja aloin kirjoittaa sinkuissa joskus alkutalvesta 2025.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos, mutta mitä tarkoitat alkuperäisellä? Alunperin kirjoitin ikävässä kesästä 2023 kevääseen 2024. Sen jälkeen olin tauolla ja aloin kirjoittaa sinkuissa joskus alkutalvesta 2025.

En ole katsonut onko nimimerkki sama.🥹 täällä on esim tehty rinnakkainenkin nimimerkki monelle, esim tiedä onko alkuperäinen nimimerkki. Että sellainen on ikävää toimintaa kun ei halua joku esittää sinua. Sillä jos jaksaisi tarkistaa varmaan löytyy mutta minulla ei näy mitkään viestit. Ei edes omat.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kiitos, mutta mitä tarkoitat alkuperäisellä? Alunperin kirjoitin ikävässä kesästä 2023 kevääseen 2024. Sen jälkeen olin tauolla ja aloin kirjoittaa sinkuissa joskus alkutalvesta 2025.

Näen vain uudet kommentit.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Edes aloitustani en löydä muuta kuin sinkkujen sivuja selaamalla

• Mu5tasydän kirjoitti:

Eli en jaksa kun tehty niin hankalaksi.🥹

• Anonyymi00008

Ei kaikki ole ees puolivarattuja.
        En ainakaan mä ole.
        Tietääkseni :)

♡☆originalpieninainen☆♡

• Anonyymi00006

Valakunta, hei: Sinun miehesi on koulutetavissa naiseksi kun laitetaan hänelle vähän kuria... isäjumalasn kädestä hähääää

• Anonyymi00007

Valtakunnan miehestä tehdään väkivalloin nainen kun ei ole alunperinkään ollut kunnollinen mies joten helppo muokata...

• Anonyymi00009

Mistä sä tollasta voisit tietää?
        Onko sekin palstalla?

• Anonyymi00010

Naisia ei opeteta taikka kouluteta vaimoksi. Oletko joku sovinisti?

• Anonyymi00011

Minua ei kouluta kukaan, enkä ala kenenkään passaajaksi!

• Anonyymi00013

Tarkastellessa palstalle kirjoittavien naisten tekstejä, voin kertoa palstalla olevan montakin hyvää vaimoehdokasta. Naiset kouluttaisivat miestä, ei toisinpäin.
      Miehen elämäntehtävä on tukea naisen näkemystä, ja usein naiset ovat oikeassa.

AV

• Ehkä joku lapatossu, kuka kehtaa tunnustaa olevansa?

• No minä. Kehtaan siis ja olen kehdannutkin.
        Siksi en olekkaan suostuvainen parisuhteisiin, kun olen ihan lapatossu. En siis ole parisuhdemateriaalia juurikin siksi, kun minusta tulee ihan lapatossu paska.

Ihan oma taipumukseni alistua kaikkeen on syy, miksi en koskaan ala parisuhteeseen.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No minä. Kehtaan siis ja olen kehdannutkin.
        Siksi en olekkaan suostuvainen parisuhteisiin, kun olen ihan lapatossu. En siis ole parisuhdemateriaalia juurikin siksi, kun minusta tulee ihan lapatossu paska.

Ihan oma taipumukseni alistua kaikkeen on syy, miksi en koskaan ala parisuhteeseen.

Juu, taudat jäädä ainoaksi joka tunnistaa ja myöntää ainakin, että parisuhteessa alistaa itsensä liikaa toisen vallan alle. Minussakin on sitä myöntyjän vikaa ollut nuorempana paljon. Itseni mitätöiden. Varmaan on yhäkin sietämisen suhteen ylilyöntejä. Koska en vaan jaksa taistella.

• Olen ollut varsinkin nuorempana liian kiltti. Ihmiset kävelevät ylitse ja se aiheuttaa katkeruutta. Nykyään onneksi asiat ovat siinä suhteessa paremmin.

• Anonyymi00015
        Jasu2025 kirjoitti:

Juu, taudat jäädä ainoaksi joka tunnistaa ja myöntää ainakin, että parisuhteessa alistaa itsensä liikaa toisen vallan alle. Minussakin on sitä myöntyjän vikaa ollut nuorempana paljon. Itseni mitätöiden. Varmaan on yhäkin sietämisen suhteen ylilyöntejä. Koska en vaan jaksa taistella.

Alistamisen huomaa jo kasvatustyössä.

Eilen äiti oli töissä ja minun piti huolehtia jälkikasvu juhlatilaisuuteen.
        Äiti oli valinnut hänelle juhla-asun. No, sieltähän pukuhuoneesta kuului vinkumista miten "äiti pakottaa käyttämään" ja "liian tiukat nämä" jne.

Vastailin vain että ostetaan sitten suuremmat. Meni 10 minuuttia kun jälkikasvu sai puettua päällee ne "äidin määräämät" asut.

Ei se helppoa ole katsoa sivusta kahden naispuolisenkaan yhteistä elämää.
        Paremmaksihan tämä muuttuu, kun se toinen kasvaa, ja on vieläkin voimakkaalla itsetietoisuudella kulkeva. Mitähän näiden kahden naispuolisen elämään vielä mahtuukaan?

No, kaikki meni kuitenkin hienosti. Oliko äiti sittenkin oikeassa, se jää nyt hämärän peittoon. Valintoja kun olisi voinut tehdä toisinkin.

AV

• Anonyymi00021
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No minä. Kehtaan siis ja olen kehdannutkin.

sinun pitää vaan oppia olemaan MIES.
        monet naiset on nykyään enempi miehiä kuin heidän miehensä.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

sinun pitää vaan oppia olemaan MIES.
        monet naiset on nykyään enempi miehiä kuin heidän miehensä.

Tuossa on pikkuisen perää. En ole elämässäni saanut mitään hyvää olemalla pehmeä ja kiltti. Jos totfa puhutaan, niin kilteimmätkin ihmiset oppivat jyräämään minut ajan kanssa.

Minulla on huono tapa antaa toisen olla ihan oma itsensä ja sopeuttaa itseni sitten siihen. Pitkässä juoksussa se alkaa ottamaan päähän se oma käytös.

• Jasu2025 kirjoitti:

No.. mä pystyn sen myöntämään kun on totta. Heikoin puoleni ihmisenä. Siksipä pidän itseni vakaasti poissa parisuhdekuvioista, kun en osaa itseäni muuttaa. Loppujen lopuksi vain päädyn inhoamaan omaa käytöstäni ja se ei ole kivaa.

Toisen on hyvä olla ja minä kärsin. Sitä on minun parisuhteeni. Aina. Kilteimmästäkin kumppanista tulee minun kaltaisen lapatossun kanssa itsekäs paskiainen.
        Ja en voi syyttää siitä kumppania, sillä itse aiheutan sen. Liialla kiltteydellä.

Suhteen alussa kiltteyttäni arvostetaan, mikä muuttuu ajan myötä kaikilla ylenkatseeksi ja ylikävelemiseen. Nähty on.

• Anonyymi00029
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No.. mä pystyn sen myöntämään kun on totta. Heikoin puoleni ihmisenä. Siksipä pidän itseni vakaasti poissa parisuhdekuvioista, kun en osaa itseäni muuttaa. Loppujen lopuksi vain päädyn inhoamaan omaa käytöstäni ja se ei ole kivaa.

Toisen on hyvä olla ja minä kärsin. Sitä on minun parisuhteeni. Aina. Kilteimmästäkin kumppanista tulee minun kaltaisen lapatossun kanssa itsekäs paskiainen.
        Ja en voi syyttää siitä kumppania, sillä itse aiheutan sen. Liialla kiltteydellä.

Suhteen alussa kiltteyttäni arvostetaan, mikä muuttuu ajan myötä kaikilla ylenkatseeksi ja ylikävelemiseen. Nähty on.

No minä taas olisin iloinen, jos olisin suhteessa kiltin ihmisen kanssa, joka antaa mun olla itseni arvostelematta. Miten sellaiselle edes voisi ilkeä olla? Siksi tykkään eläimistäkin, kun eivät muuttele muuksi, ei hauku, ei kiusaa, ei kitise ja kiukkua kuten ihmiset. Itseen huolisi enää ikinä ihmistä elämääni jolla on tarve muutella minua tai kontrolloida kaikkea.

Siinä määrin sinulla on ihana luonne, mutta ymmärrän ettei moni osaa sitä arvostaa ja se on väärin. Ei se ettet ole persereikämäisempi.

Jasu

• Anonyymi00029 kirjoitti:

No minä taas olisin iloinen, jos olisin suhteessa kiltin ihmisen kanssa, joka antaa mun olla itseni arvostelematta. Miten sellaiselle edes voisi ilkeä olla? Siksi tykkään eläimistäkin, kun eivät muuttele muuksi, ei hauku, ei kiusaa, ei kitise ja kiukkua kuten ihmiset. Itseen huolisi enää ikinä ihmistä elämääni jolla on tarve muutella minua tai kontrolloida kaikkea.

Siinä määrin sinulla on ihana luonne, mutta ymmärrän ettei moni osaa sitä arvostaa ja se on väärin. Ei se ettet ole persereikämäisempi.

Jasu

No.. mä olen aika persreikä ihan omana ittenäni, se nyt ei sulje sitä pois, että annan toisen olla sellainen kuin on. Arvostelematta ja kannustaen.

Se, mikä ihmisyydessä on aika selkeästi tullut eteen, on se, että kun saavuttavat hyvän olon jonkun kanssa, alkavat pitämään sitä itsestään selvyytenä. Ja arvostus loppuu siihen.

Ihmisten on vaikeaa ymmärtää, että kaikelle on hintansa ja lasku on aina maksettava. Joku maksaa sen kuitenkin. Se, että minulle on tärkeää antaa kumppanilleni hyvä olemisen tunne, maksaa minulle hinnan jonka maksan tiettyyn rajaan asti sopeutumalla kumppaniini. Joustamalla.

Se, ei kyllä muuta sitä että olen aika persreikä noin muuten ihmisenä. Mutta kumppaniani huomioin parhaani mukaan. Siihen rajaan kun tulee stoppi. Ja se onkin sitten yleensä suhteen loppu.
        Enkä voi syyttää kumppaniani millään tavoin asiasta, sillä tuo alistuminen on ominaista minulle. Oma vika kun homma ei pelitä.

• Anonyymi00014

Aloittaja vois hankkii koiran.
      Vilma

• Anonyymi00016

Puutun tähän vaikka aloittajasta ei puhuttu sanaakaan mutta nainen on ihminen ei koira ja naista pidetään parempana eli huolehditaan paremmin kuin lemmikeistä eli tosi hyvänä naista pidetään

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Puutun tähän vaikka aloittajasta ei puhuttu sanaakaan mutta nainen on ihminen ei koira ja naista pidetään parempana eli huolehditaan paremmin kuin lemmikeistä eli tosi hyvänä naista pidetään

Halt!

Mielestäni koirasta yleensä pidetään parempaa huolta kuin vaimosta. Vai olenko lukenut perheväkivaltauutisia liian kanssa?

Vien itse koirani toiseen koiraperheeseen kun lähden työmatkaan. Vaimo jäisi siinä tilanteessa yksin kotiin.
        Vaimoille on ensikoteja, koirille ei!

Kun oikein luen aloituksen speksejä, niin kallistun Vilman ehdotuksen kannalle!

Mies 65

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Halt!

Mielestäni koirasta yleensä pidetään parempaa huolta kuin vaimosta. Vai olenko lukenut perheväkivaltauutisia liian kanssa?

Vien itse koirani toiseen koiraperheeseen kun lähden työmatkaan. Vaimo jäisi siinä tilanteessa yksin kotiin.
        Vaimoille on ensikoteja, koirille ei!

Kun oikein luen aloituksen speksejä, niin kallistun Vilman ehdotuksen kannalle!

Mies 65

tuo on aina hyvä lähtökohta keskustelulle kun vertaa vaimoa koiraan. siitä se lähtee.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

tuo on aina hyvä lähtökohta keskustelulle kun vertaa vaimoa koiraan. siitä se lähtee.

14:29
        Väärin.
        Miehet, jotka moittivat naisia feminismin pilaamiksi ja haluavat 'koulutettavan' ovat alustajia.
        Kuka nainen sellaisesta unelmoi?
        Käskyttäjästä?
        Käskyttäjälle sopii koira.
        Enkä naista mitenkään rinnasta koiraan.
        Kuvaan miehen rahtotilaa.
        Vilma

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vertailua.
        Smarketin pihalla seisoa tönötti asuntoauto. Keltaiseen pohjaan oli mustalla paksulla fontilla kirjoitettu: "Vaihda kulta rahaksi."
        A -kyltissä sitten lisää tekstiä. "Tuo kultasi meille!"

Näin tähän aikaan vuodesta houkutteleva vaihtoehto pikavipeille. Toimittaa vaimo kullanostajalle.

Pienellä oli sitten varoituskyltti. "Ei lemmikkejä sisälle."
        Eli kun koira ei kelpaa arvometalleihin.

Mies 65

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Vertailua.
        Smarketin pihalla seisoa tönötti asuntoauto. Keltaiseen pohjaan oli mustalla paksulla fontilla kirjoitettu: "Vaihda kulta rahaksi."
        A -kyltissä sitten lisää tekstiä. "Tuo kultasi meille!"

Näin tähän aikaan vuodesta houkutteleva vaihtoehto pikavipeille. Toimittaa vaimo kullanostajalle.

Pienellä oli sitten varoituskyltti. "Ei lemmikkejä sisälle."
        Eli kun koira ei kelpaa arvometalleihin.

Mies 65

15:09
        Pahan panit.
        Kylläpä nauratti.
        Ettet vain olisi itse menossa vaihtoon?
        Montako karaattia?
        Vilma
        Pyrsk

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

15:09
        Pahan panit.
        Kylläpä nauratti.
        Ettet vain olisi itse menossa vaihtoon?
        Montako karaattia?
        Vilma
        Pyrsk

No kun...
        Jossain ketjussa aiemmin kirjoitin, että rekkamiehen elämä on koiranelämää.
        Nukkuu kopissa,
        Pissaa renkaaseen
        Ja haukkuu isäntää.
        Niin että kieltokyltti koski myös sen lukijaa hihnan toisessakin päässä.

Eli ei riitä materiaalin "puhtaus".

Mies 65

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No kun...
        Jossain ketjussa aiemmin kirjoitin, että rekkamiehen elämä on koiranelämää.
        Nukkuu kopissa,
        Pissaa renkaaseen
        Ja haukkuu isäntää.
        Niin että kieltokyltti koski myös sen lukijaa hihnan toisessakin päässä.

Eli ei riitä materiaalin "puhtaus".

Mies 65

Olet huumorilla pilattu. Pyrsk.
        Vilma

• Anonyymi00018

En minä ainakaan ole ikinä ollut "koulutettavissa". Olen heikosti motivoitavissa, eikä minulla ole juurikaan miellyttämisenhalua.

• Anonyymi00019

kyllä nämä naiset täällä on kaikki täysin pilalla. feminisimi on pilannut niiden mielen.

• Anonyymi00023

Ole hiljaa ja jatka siivoamista.

xLiner

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

xLiner

aika huvittavaa, kun täällä luonani juuri nainen lopetti imuroimisen kun laitoit tuon kommentin....
        minä en siivoa, en pese vaatteita, en tiskaa. nainen siivoaa ja tekee nuo asiat.

mies

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

aika huvittavaa, kun täällä luonani juuri nainen lopetti imuroimisen kun laitoit tuon kommentin....
        minä en siivoa, en pese vaatteita, en tiskaa. nainen siivoaa ja tekee nuo asiat.

mies

Mikä se siellä piipittää? Nyt vähän tarkkuutta lattian pesuun, siihen vasemmalle jäi vielä jotain.

xLiner

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

xLiner

Tämä oli veto. Repesin :))
        Kuvittelinkin väliksen kouluttamassa juuri sinua.

-keinovaginamies-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4410
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      144
      4152
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3786
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      121
      3740
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      41
      3600
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      76
      3429
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      95
      3002
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2865
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2676
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2384
    Aihe