Kauneinta mitä sinulle on sanottu?

Haluaisin keskittyä nyt luonteeseen.

101

608

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anteeksi vaan mutta miten se liittyy luonteeseen jos joku sanoo jotain kivaa ja miellyttävää

• Ei, vaan tarkoitin, että haluaisin kommenttien keskittyvän luonteesta sanottuihin asioihin, ei ulkonäköön.

• Anonyymi00003
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei, vaan tarkoitin, että haluaisin kommenttien keskittyvän luonteesta sanottuihin asioihin, ei ulkonäköön.

Eikö silloin kysytä mitä luonteenpiirrettäsi on kehuttu

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Eikö silloin kysytä mitä luonteenpiirrettäsi on kehuttu

Aiotko vastata kysymykseen vai menimmekö takaisin äikän tunnille muotoilemaan lauseita oikeaoppisiksi? Asian voi esittää monella tavalla.

• Anonyymi00005
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aiotko vastata kysymykseen vai menimmekö takaisin äikän tunnille muotoilemaan lauseita oikeaoppisiksi? Asian voi esittää monella tavalla.

No jätetään nyt äikän tunnit väliin ja alempana vastasin

• Anonyymi00016
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kuminaama osaa kuulemma muokata luonnettaanki kulloinkin sopivaksi, mut vaan fiktiivisesti. -sivujuonne

• Anonyymi00019
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei, vaan tarkoitin, että haluaisin kommenttien keskittyvän luonteesta sanottuihin asioihin, ei ulkonäköön.

Musta sul on punainen eikä musta sydän?

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Musta sul on punainen eikä musta sydän?

Silloin kun sydän murtuu, niin se voi muuttua mustaksi surun vuoksi.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Silloin kun sydän murtuu, niin se voi muuttua mustaksi surun vuoksi.

Sullahan se on aina ollu yhtä musta ku leimaskin. ;)
        -kahvakupitkaakkoon

• Anonyymi00004

Kirkonrotta totesi kerran että olen sitkeä sissi kun kukaan ei ole noin köyhä kuin sinä olet sulla ei tosiaan ole rahaa eikä sitä tule

• Niin, aina nuo asiat eivät ole itsestä kiinni, vaikka kuinka tekisi sirkustemppuja. Se on tullut huomattua tässä parin viime vuoden aikana. Tsemppiä sinnekin.

• Anonyymi00006
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niin, aina nuo asiat eivät ole itsestä kiinni, vaikka kuinka tekisi sirkustemppuja. Se on tullut huomattua tässä parin viime vuoden aikana. Tsemppiä sinnekin.

Itse ollut koko ikäni köyhä sukuni on köyhä työläissuku

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Itse ollut koko ikäni köyhä sukuni on köyhä työläissuku

Ehkä silloin kannattaa keskittyä niihin ominaisuuksiin mitä rahalla ei saa? Esimerkkinä vaikka lojaalius, sinnikkyys tai jokin muu, minkä tietää osuvan itseensä myös muiden mielestä.

• Anonyymi00008
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ehkä silloin kannattaa keskittyä niihin ominaisuuksiin mitä rahalla ei saa? Esimerkkinä vaikka lojaalius, sinnikkyys tai jokin muu, minkä tietää osuvan itseensä myös muiden mielestä.

No siinäpäs se kun minussa ei ole muuta vikaa eli muuten täydellinen uros mutta minulla ei oo rahaa eikä rikkauksii

• Anonyymi00008 kirjoitti:

No siinäpäs se kun minussa ei ole muuta vikaa eli muuten täydellinen uros mutta minulla ei oo rahaa eikä rikkauksii

Hyvä asenne sulla.

• Anonyymi00007

Mun luonteestani ei taida olla mitään kaunista sanottavaa. Niitä puolia joita minä pidän itsessäni hyvänä eivät ole kauniita. Hyvä ei useinkaan ole kaunista.

Minkälainen luonteenpiirre olisi kaunis? Ilman että olisi oikeasti huono?

xLiner

• Anonyymi00009

Kaikki ne "hyvät" asiat mistä on kehuttu, ovat olleet heikkouksia joita on yritetty hyödyntää ja joskus onnistuttukin.

Sehän on pahimmillaan manipulointia. Mua on joskus kehuttu kovasti kiltiksi ja - toivottu- odotettu-oletettu - seuraavassa perseilyssä että olen kiltti - lapanen. (Terveisiä Pirppikselle toiseen ketjuun 👋)

xLiner

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kaikki ne "hyvät" asiat mistä on kehuttu, ovat olleet heikkouksia joita on yritetty hyödyntää ja joskus onnistuttukin.

Sehän on pahimmillaan manipulointia. Mua on joskus kehuttu kovasti kiltiksi ja - toivottu- odotettu-oletettu - seuraavassa perseilyssä että olen kiltti - lapanen. (Terveisiä Pirppikselle toiseen ketjuun 👋)

xLiner

Joo, tuo kiltiksi sanominen voi olla myös manipuloivaa. Ikään kuin toinen odottaa ja olettaa jonkun olevan kiltti.

Itsellä karskahtaa korvaan jos pienestä lapsesta (taaperosta) sanotaan, että hän on kiltti. Eihän sen ikäisellä ole minkäänlaisia tunteenhallinta-taitoja, kun kaikki on opettelun asteella.

• Anonyymi00014
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, tuo kiltiksi sanominen voi olla myös manipuloivaa. Ikään kuin toinen odottaa ja olettaa jonkun olevan kiltti.

Itsellä karskahtaa korvaan jos pienestä lapsesta (taaperosta) sanotaan, että hän on kiltti. Eihän sen ikäisellä ole minkäänlaisia tunteenhallinta-taitoja, kun kaikki on opettelun asteella.

Näitähän on: empaattinen, rauhallinen, ymmärtäväinen, avulias, ystävällinen, joustava, hauska, antelias, mukava...

En oikein ymmärrä miksi tuollaisia tavallaan itsestäänselvyyksiä pitäisi kenellekään mennä sanomaan. "Kiitos" on ihan riittävä. Ei kukaan ole aina ja joka tilanteessa mitään noista.

Eikä ole tarkoitus ampua sun aloitustasi alas. Se oli mun mielestäni hyvä, laittoi ajattelemaan. Kiitos 😊

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

xLiner

Noh sitä et ole kiltti vaan täysin empaattikyvytön.
        Muuten et leimasi minun perhettäni ja minua.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tuo ei ole kiltti pahin kiusaaja keksii kaikkea myös sellainen joka käskee muita tekemään lastensuojelu ilmoituksia.

• Viime vuosikymmenen eräs parhaista ystävistäni oli eläkeikäinen, pitkätukkainen, kiroileva, ketjupolttaja ja c-kasetit autossa oli Stray Catsia, rockabillyä yms.
      Tehtiin yhteistyössä komponenttihommia, hän ehkä enemmänkin jobbarina eikä osannut juurikaan käyttää nykyisiä tai siis sen aikaisia myyntipalstoja.

Hän oli ainoa ihminen, joka oli muhun yhteydessä sinä päivänä kun äitini oli ekassa leikkauksessa ja siitähän tiesi melkein koko laaja suku sekä kaupunginosa.
      "Makella" oli pari mielestäni kaunista kysymystä melko myöhään sen päivän iltana. Miten leikkaus meni, ja miten mä olen pärjäillyt? Se oli merkitsevää.

• Anonyymi00010

Haa, luit otsikon erilailla kuin minä. Sun tapasi on parempi!

xLiner

• Hän oli empaattinen ja välitti.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Hän oli empaattinen ja välitti.

Kyllä, ja kerran kun yritystoimintani alkuaikoina oli 6 vuotta nuorempi kaveri tet-harjoittelussa, niin siivottiin hänen vuokratallia ja siirrettiin tavaroita maalle mun tiloihin. Hänen vaimonsa ja äitivainaa olivat mukana hengailemassa ja kantamassa ehkä jotain kevyitä muoviosia kärryyn.
        En kuullut tätä itse, olin jotenkin sivummalla, mutta kyseinen tyyppi sanoi äidilleni kuulemma että "Arska" on h-vetin reilu jätkä. Hänen vaimonsa oli kuulemma sanonut äidilleni, että toi oli muuten paljon sanottu "Makelta". 😅
        Ronski äijä, mutta oli kuitenkin tunneälyä.

• Ja ruminta mitä mulle on sanottu, ja ihan viimeisen vuoden-parin aikana, niin yläkerran paikallinen Homer Simpson eli alkoholisoitunut, kaljuuntunut, ylipainoinen eikä mitään käytöstapoja. Ei hänen kanssa pahemmin katsella talviurheilua tai kerrota värikkäitä stooreja.

Mutta jos kysymys on aina se, että "jokos sä oot katkaissut napanuoran äitiisi" niin eilen meni hermot ja kunnolla. Huusin hellan yläpuolella olevan ilmastointikanavan kautta, että huonosta Jaguarista tai pieleen menneestä karting-urasta saa aina kettuilla, mutta äiti on vainaja että se oli nyt viimeinen kerta tai muuten menee polvilumpiot ketuilleen. No en kai mä niin tekisi, mutta kunhan vähän varoitin. Ja huusin perään, että en aio ikinä katkaista mutta se on jo kauan sitten vedetty mattoveitsellä pitkittäissuunnassa halki 😂

Sen nyt vielä jotenkin ymmärtää, että kaiken maailman trollit ovat haukkuneet mua täällä aikoinaan paikalliseksi Norman Batesiksi, mutta tarviiko bussipysäkillä tai hississä aloittaa keskustelu aina tolla typerällä kysymyksellä 😠

• UUSI
        hondakuski125 kirjoitti:

Ja ruminta mitä mulle on sanottu, ja ihan viimeisen vuoden-parin aikana, niin yläkerran paikallinen Homer Simpson eli alkoholisoitunut, kaljuuntunut, ylipainoinen eikä mitään käytöstapoja. Ei hänen kanssa pahemmin katsella talviurheilua tai kerrota värikkäitä stooreja.

Mutta jos kysymys on aina se, että "jokos sä oot katkaissut napanuoran äitiisi" niin eilen meni hermot ja kunnolla. Huusin hellan yläpuolella olevan ilmastointikanavan kautta, että huonosta Jaguarista tai pieleen menneestä karting-urasta saa aina kettuilla, mutta äiti on vainaja että se oli nyt viimeinen kerta tai muuten menee polvilumpiot ketuilleen. No en kai mä niin tekisi, mutta kunhan vähän varoitin. Ja huusin perään, että en aio ikinä katkaista mutta se on jo kauan sitten vedetty mattoveitsellä pitkittäissuunnassa halki 😂

Sen nyt vielä jotenkin ymmärtää, että kaiken maailman trollit ovat haukkuneet mua täällä aikoinaan paikalliseksi Norman Batesiksi, mutta tarviiko bussipysäkillä tai hississä aloittaa keskustelu aina tolla typerällä kysymyksellä 😠

Noh, ainakaan tämän paikan trolleilla ei ole mitään rajoja. Muista en sitten tiedä.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Noh, ainakaan tämän paikan trolleilla ei ole mitään rajoja. Muista en sitten tiedä.

Totta. Mutta tämä yläkerran äijä on varsinkin huppelissa todella rasittava tapaus, joten ollaan käyty toistemme luona tasan kerran viime loppuvuodesta. Alakerran äijät ovat ihan erilaisia, joten enemmän niiden kanssa vietetään aikaa ja tämä fyysisesti melko heiveröinen mies oli hänkin sanonut tälle "Homerille" että lopeta toi nyt.
        Hänellä on sanallista auktoriteettia, mutta tämän paikallisen Homer Simpsonin kanssa en haluaisi alkaa tappelemaan. Eräänä päivänä oli nyrkki pystyssä, mutta mä sanoin vain että eiköhän lyödä nyrkit yhteen tervehdyksenä', jolloinka ollaan kavereita.

Siinä mielessä tämä alakerran autoharrastaja, entinen poronhoitaja, ja edesmennyt "Make" ovat/olivat aivan erilaisia. Tietävät, että äidin vakava sairaus ja mun vähän pitkälle mennyt itsenäistyminen on alkujaan huonoa tuuria, mutta ovat katsoneet Yleltä Kirjolla-ohjelmaa. Turha mua on johonkin Topiin verrata kun ei sattumalta ole siskoa, joka olisi voittanut Diilin tai isää joka on politiikan asiantuntija.

• Anonyymi00042
        UUSI

No ihan kaikkihan ei sentään päädy Turkkiin asti kohdunsiirtoon. -sivu

• Anonyymi00011

Uudestaan, Periksen kaavalla.

Huonoksi muuttunut parisuhteeni oli päättynyt. Olin voimissani; pystyin siihen ja pystyn vaikka mihin. Olin vapaa ja onnellinen ja hengityskin kulki vuosien jälkeen viimeinkin vapaasti... Tapasin kadulla asioista perillä olevan entisen kumppani ystävän puolison. "Jos haluat puhua siitä joskus niin minä kuuntelen"" hän sanoi. Hajosin.

xLiner

• UUSI

Voin hyvin kuvitella tilanteen, se on osunut johonkin sellaiseen oikeaan kohtaan.

• Anonyymi00034
        UUSI

Näin klipin, jossa Jari Sarasvuo kertoi, että jonkun itseään viiltelevän nuoren naisen oli saanut lopettamaan ihminen, joka oli sanonut:

Tuo itsesi viiltely on tässä tilanteessa noilla sinun nykyisillä resursseilla paras vaihtoehto.

Hyväksyminen... hän sai hyväksymistä, minkä tarvitsi itseltäänkin. 🙂

• Anonyymi00012

Olipa erinomaisen vaikea kysymys.

Ihmiset eivät juuri koskaan kommentoi minua kasvokkain. Eivät luonnetta tai ulkonäköä.

Piti oikein muistella hartaasti sekä pitkään, jolloin viimeisen kahdenkymmenen vuoden ajalta tulee mieleen vain yksi ja sen mukaan olen rohkea.

Peikko vailla huomionarvoisia ominaisuuksia siis.

• UUSI

Rohkeushan on valtava voimavara.

• Anonyymi00013

Ei ole sanottu luonteesta koskaa mitään kaunista. Kerran yksi rahojansa husaavasti käyttävä olisi halunnut minun vaivalla säätämämiäni rahoja ja sanoi että ajattelen vaan itseäni enkä halua auttaa toista. Eli se on ainoa minkä nyt muistan että luonteestani on ylipäätään sanottu. Enpä siis ole hääppöinen ihminen. Miksihän ovat sitten olleet pidempiäkin aikoja kanssani? hmm..

• UUSI

Pyrkivät hyötymään? Näitähän riittää.

• Anonyymi00015

Kai sitä joskus jotain positiivistakin on tullut kuultua, tärkeintä kumminkin on miten sanotaan kuin että mitä sanotaan. Kusipääksikin voi kutsua moneen sävyyn 😄

• UUSI

Niin, läpällä tai ilman.

• Anonyymi00017
      UUSI

köyhyys=rikkaus, ja köyhyys tekee sairaaksikin jos ei ole rahaa lääkäreihin jolloin sairauskin on rikkaus.

• Anonyymi00020
        UUSI

you will own nothing, and will be happy.

• UUSI

Kauneinta mitä minulle on sanottu?

"Yollä kun nukut, sun hengitystä on mukava kuunnella"

Tämä tarkoittanee sitä, että lähelläni on hyvä olla.
      Hengitykseni on rauhallista, enkä kuorsaa.

Metaforisesti ajatellen tuo kuvaisi tasaista luonnettani.

• UUSI

Aika kivasti sanottu.

• UUSI

Noh.. minusta on sanottu monia asioita, mutta eniten on jäänyt mieleeni se, että minua pidetään vahvana oman tieni kulkijana. Se, että olen omanlaiseni ja oikeastaan kukaan ei välitä siitä, osoittaa jonkinlaista kunnioitusta persoonaani kohtaan.

Minua harvoin kyseenalaistetaan ja saan olla oma omituinen itseni, vaikka poikkeankin massasta aika paljon. Olen niin hiton oma itseni. Niin se exäkin aina haukkui minua.

Sisko sanoo samaa, et sä oletkin sä. Ja mummi sanoi että sä teet asiat aina vähän omalla tavallasi. Työkavereilta tullut samaa viestiä. Yksikin sanoi, et sulla on toi oma juttusi.. ja se varmaan on se, mikä on kauneinta. Saan olla mä.
      Tosin mä en kysele siihen lupia keneltäkään ja jos joku ei tykkää, nii samapa tuo. Ei ole minulta pois, olen hyvin itseriittoinen.

• UUSI

Olet vahva.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet vahva.

Ehkä juu. Mutta onko se sitten siunaus vai kirous..? Vahvaksi ei synnytä, vahvaksi kasvetaan vaikeuksien kautta. Ja niitä tosiaan on ollut riittämiin.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olet vahva.

Ja koska vastaat kysymykseesi itse?

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ehkä juu. Mutta onko se sitten siunaus vai kirous..? Vahvaksi ei synnytä, vahvaksi kasvetaan vaikeuksien kautta. Ja niitä tosiaan on ollut riittämiin.

Aivan totta, muistan kun olet aiemmin kertonut. Fenix-lintu.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aivan totta, muistan kun olet aiemmin kertonut. Fenix-lintu.

Niin.. tuo Fenix voipi hyvinkin olla voimaeläimeni.. :)
        Mikäpä sitten kuvaisi mielestäsi sinua? Voi olla vaikea kysymys, joten muotoilen toisin.. minkä haluaisit kuvaavan sinua?

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Niin.. tuo Fenix voipi hyvinkin olla voimaeläimeni.. :)
        Mikäpä sitten kuvaisi mielestäsi sinua? Voi olla vaikea kysymys, joten muotoilen toisin.. minkä haluaisit kuvaavan sinua?

Joku sitkeä eläin, koska nousen aina, kun minua on murrettu tai olen murtunut.

Olen periksiantamaton ja sinnikäs. Ikäväkseni huomaan olevani pessimistisempi kuin ennen, mutta ehkä helpompi ajanjakso muuttaisi minua vähemmän sellaiseksi.

Tuohon aiempaan kysymykseen vastaan, että minua on kutsuttu lojaaliksi (ystävät) ja oikeudenmukaiseksi (lapset). Itse allekirjoitan tuon lojaaliuden.

• Anonyymi00021
        UUSI

tuo mitä ne sanoo sinulle ei ole mikään kohteliaisuus. ja kaikki sanoo sitä samaa. ne yrittää vihjailla sinulle jotain, mutta et vaan tajua.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joku sitkeä eläin, koska nousen aina, kun minua on murrettu tai olen murtunut.

Olen periksiantamaton ja sinnikäs. Ikäväkseni huomaan olevani pessimistisempi kuin ennen, mutta ehkä helpompi ajanjakso muuttaisi minua vähemmän sellaiseksi.

Tuohon aiempaan kysymykseen vastaan, että minua on kutsuttu lojaaliksi (ystävät) ja oikeudenmukaiseksi (lapset). Itse allekirjoitan tuon lojaaliuden.

Höh.. arvaappas mikä mulle tuli ensimmäisenä mieleen sitkeydestä.. ei mairittelevaa, mutta sen sanotaan olevan ainoa laji joka selviytyisi ydinsodastakin. Niih.. torakka. Sitkeyden perikuva.
        Toki onhan noita sitkeitä lajeja vaikka ja kuinka muitakin. Eläimiä jotka selviytyvät ääriolosuhteissa aavikoilla ja jäätiköillä.
        Kuten esmes Antarktiksen pingviinit ovat erittäin sitkeitä, lojaaleja ja periksiantamattomia.

Ihanaa huomata tuo asenteesi siitä, että vaikeutesi ovat vain ajanjakso. Todella kiva tunne puolestasi. Koska kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Höh.. arvaappas mikä mulle tuli ensimmäisenä mieleen sitkeydestä.. ei mairittelevaa, mutta sen sanotaan olevan ainoa laji joka selviytyisi ydinsodastakin. Niih.. torakka. Sitkeyden perikuva.
        Toki onhan noita sitkeitä lajeja vaikka ja kuinka muitakin. Eläimiä jotka selviytyvät ääriolosuhteissa aavikoilla ja jäätiköillä.
        Kuten esmes Antarktiksen pingviinit ovat erittäin sitkeitä, lojaaleja ja periksiantamattomia.

Ihanaa huomata tuo asenteesi siitä, että vaikeutesi ovat vain ajanjakso. Todella kiva tunne puolestasi. Koska kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.

kyllä, torakka olet... ihan jo yhdennäköisyyden perusteella ja käytöksen...

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voin olla vaikka torakka. Eipä niitä taida monia eläimiä olla, jotka selviävät vaikka radioaktiivisesta laskeumasta. 😂

• Anonyymi00035
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Voin olla vaikka torakka. Eipä niitä taida monia eläimiä olla, jotka selviävät vaikka radioaktiivisesta laskeumasta. 😂

Paavo Lipponen?

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei ole. Vain se sitkein.
        Enkä tietty tarkoittanut pahalla. Nyt harmittaa jo että möläytin mielleyhtymäni ajattelematta tuutista ulos. Anteeksi.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Paavo Lipponen?

Ei Lipponen. Se ikuisesti jostain esille putkahtava on Väyrynen.

xLiner

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei ole. Vain se sitkein.
        Enkä tietty tarkoittanut pahalla. Nyt harmittaa jo että möläytin mielleyhtymäni ajattelematta tuutista ulos. Anteeksi.

Ei hätää, en ottanut pahalla. Saat anteeksi. Tiedän, että et ole pahantahtoinen. ❤️

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei hätää, en ottanut pahalla. Saat anteeksi. Tiedän, että et ole pahantahtoinen. ❤️

Kiva juttu. Tuli vaan itelle paha mieli ajattelemattomuudestani.

• Anonyymi00018
      UUSI

En jäänyt kuuntelemaan.

• UUSI

Asia kunnossa.

• UUSI

Ihan jos vime vuosia miettii niin kyllä yleisin on luotettavuus.

Tullaan kertomaan asioita ja luotetaan etteivät ne leviä minnekään. Sama asia toisella tapaa esitetynä nousi esille viime vaalien jälkeen kun minulle tultiin sanomaan että sait minun ääneni.

• UUSI

Hieno piirre ihmisessä.

• Anonyymi00022
      UUSI

yksi vtun hailee mitä ne sanoo, se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. ne on pelkkiä ja paljaita kohteliaisuuksia, joita se toinen sanoo kun haluaa sinulta jotain.

• UUSI

Aijaa? No kerrotko miksi osa ihmisistä täällä palstalla on mukavia toisilleen ja sitten on vähemmän mukava porukka?

Vähemmän mukavat eivät logiikkasi mukaan pääse hyötymään muista ja eivät siksi osaa käyttäytyä.

Täällä kun kukaan ei voi hyötyä kenestäkään, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, niin hyvin erottuu jyvät akanoista.

Hyötyjät ovat niitä räkyttäjiä ja muut niitä, joiden ensisijainen elämäntavoite ei ole hyötyä muista, vaan olla ihminen ihmiselle.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aijaa? No kerrotko miksi osa ihmisistä täällä palstalla on mukavia toisilleen ja sitten on vähemmän mukava porukka?

Vähemmän mukavat eivät logiikkasi mukaan pääse hyötymään muista ja eivät siksi osaa käyttäytyä.

Täällä kun kukaan ei voi hyötyä kenestäkään, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, niin hyvin erottuu jyvät akanoista.

Hyötyjät ovat niitä räkyttäjiä ja muut niitä, joiden ensisijainen elämäntavoite ei ole hyötyä muista, vaan olla ihminen ihmiselle.

nämä jotka täällä palstalla ovat niin "mukavia toisilleen" ovat vain saman henkilön eri nimimerkkejä joilla se kirjoittelee viestejä itselleen ja kehuu itseään.

• UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

nämä jotka täällä palstalla ovat niin "mukavia toisilleen" ovat vain saman henkilön eri nimimerkkejä joilla se kirjoittelee viestejä itselleen ja kehuu itseään.

Ahaa. Ei mulla ainakaan ole kuin yksi nimimerkki, eli sulla on varmaan esittää jotain faktaa tueksi tuohon?

• UUSI

Hitsi kun sä olet tylsä!

• Anonyymi00026
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ahaa. Ei mulla ainakaan ole kuin yksi nimimerkki, eli sulla on varmaan esittää jotain faktaa tueksi tuohon?

tarkkaile kellonaikoja milloin ne viestit on lähetetty.
        aamuyöllä kolmen aikaan sekä aamulla viiden - kuuden aikoihin, keskustelua käy tietyt vakionimimerkit keskenään.

oletan kyllä että sinä olet vain yksi niistä useista nimimerkeistä mitä tuo multipersoona käyttää täällä.

• UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

tarkkaile kellonaikoja milloin ne viestit on lähetetty.
        aamuyöllä kolmen aikaan sekä aamulla viiden - kuuden aikoihin, keskustelua käy tietyt vakionimimerkit keskenään.

oletan kyllä että sinä olet vain yksi niistä useista nimimerkeistä mitä tuo multipersoona käyttää täällä.

Olen ollut aina sitä mieltä, että kaikkien pitäisi rekkautua ja se pitäisi tehdä pankkitunnuksilla, mutta ongelma täällä on se, että kukaan ei halua luovuttaa pankkitunnuksiaan epäluotettavalle taholle (puhun esimerkiksi moderoinnista).

En halua sitä myöskään itse.

Ehkä samanlainen tunnistautuminen kuin tinderissä on, toimisi täällä, eli kasvotunnistus, jos haluaa vahvistaa oman tilinsä itselleen kuuluvaksi.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen ollut aina sitä mieltä, että kaikkien pitäisi rekkautua ja se pitäisi tehdä pankkitunnuksilla, mutta ongelma täällä on se, että kukaan ei halua luovuttaa pankkitunnuksiaan epäluotettavalle taholle (puhun esimerkiksi moderoinnista).

En halua sitä myöskään itse.

Ehkä samanlainen tunnistautuminen kuin tinderissä on, toimisi täällä, eli kasvotunnistus, jos haluaa vahvistaa oman tilinsä itselleen kuuluvaksi.

no jos jotain vahvaa tunnistautumista tulee niin minä lopetan siihen. ei tämä ole minkään arvoista. en ota minkäänlaista riskiä tälläisen tyhjänpäiväisen kirjoittelun takia.

• Anonyymi00027
      UUSI

Lasten suusta kuultua: äiti olet suloinen. Tämä pitää ykkössijaa. Toisena on ystävän kehu, että olen hienostunut. Tämäkin lämmitti sydäntä.

• UUSI

Tuo hienostunut onkin harvemmin kuultu, mukava kehu.

• UUSI

Äiti olet maailman paras äiskä. Se on parasta. Sitten tietysti kun mun vanhemmat sanoo, me rakastetaan Jasu sinua ja halaa. Siinä ne mulle isoimmat ihmiset joiden sanat merkkaa eniten itsetunnolleni.

• UUSI

Niinpä. Tekisin paljon, että äitini vielä tunnistaisi minut.

• Anonyymi00033
        UUSI

no tuo nyt on niin täyttä soopaa kuin vaan voi olla.
        kyllä jokainen täysijärkinen tajuaa ettei tuollaista ole koskaan tapahtunut.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Niinpä. Tekisin paljon, että äitini vielä tunnistaisi minut.

Sepä se, kun sairaudet voi viedä ne hetket menneisyyteen, kun yhdessä tunnettiin ja koettiin.

• UUSI

Tästä on jo aikaa... Yksi kaunneimmista ja mieleenpainuvimmista hetkistä oli, kun illalla, nukkumaan mennessä, oma pikkuinen halasi ja sanoi: "Äiti rakas, sä oot mun aurinko".
      Se tuli lapsen väsyneellä äänellä, hieman r-kirjainta hakien, mutta selkeästi.

Tätä muistellessa herkistyn aina. Ihana ja pysäyttävä hetki. ❤️

• UUSI

Olipa kivasti sanottu.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olipa kivasti sanottu.

Kiitos. Lapsen suusta sanottuna, se oli unohtumaton hetki. Kyllä siinä äidin sydän pakahtuu onnesta. Tunnelma oli täydellinen.

Nämä on niitä timanttihetkiä, joita vanhana jaksaa muistella. 💎

• Anonyymi00028
      UUSI

Kiitos, isi.

• UUSI

Yksinkertainen on kaunista.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Yksinkertainen on kaunista.

Ja tässä se vilpittömyys on 100%;sti aitoa.

Vanhemmat aina haluaa lasten parasta. Ei lapset kaikesta kiittele. Koska kokoajan joutuis pokkuroimaan...

Täĺläisen kuulemisessa on tapahtunut jotain lapselle tärkeästä . 🙂

• Anonyymi00029
      UUSI

"Oon kuin pinkkiä hattaraa"

• UUSI

Persoonallinen kehu.

• Anonyymi00030
      UUSI

Minulle on sanottu että olen ystävällinen ja luotettava nainen.

• Anonyymi00031
      UUSI

Minun kanssa on kuulemma helppo olla oma itsensä. Olen kuulemma ajattelevainen ja rauhallinen. Kivoja asioita.

• UUSI

No niin on.

• Anonyymi00037
      UUSI

"Minä Tulen"

AV

• UUSI

Aika hyvä ja sopii hyvin tähän ajankohtaan ottaen huomioon, että suuri osa suomalaisista viettää kivoja hetkiä lauantai-iltaisin.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Aika hyvä ja sopii hyvin tähän ajankohtaan ottaen huomioon, että suuri osa suomalaisista viettää kivoja hetkiä lauantai-iltaisin.

Joo...

Kukahan tulisi tyhjentämään ulkokäymälää mun kanssa?

• UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Joo...

Kukahan tulisi tyhjentämään ulkokäymälää mun kanssa?

Arvasin, että tähän liittyy joku koukku. 😂 Eikö sitä käymälää tullut kesällä tyhjennettyä? Itsellä se on edessä heti keväällä.

• Anonyymi00039
      UUSI

Mä nain sua pärseeseen!

• UUSI

Kai sekin voi olla jonkun mielestä kaunista.

• Anonyymi00040
      UUSI

Eipä mulle o mitään kaunista koskaan sanottu mu empä ole osannu moista edes kaivata jotain mitä ihmiset on miettiny musta saatanan alkoholistin äpärä susta ei koskaan tule mitään rakastettava kusipää ja viimisin pomo/työnjohtaja ekkö ny tana myönnä osaavas mitään mitä mun tarvis myöntää osaavani eihän musta koskaan pitäny edes mitään tulla ja ainakaan näennäisesti musta ei ole mitään tullutkaan

• UUSI

Surullista, että sinulla on ollut tuollainen elämä.

• UUSI

En osaa valita yhtä asiaa. Olen siitä onnekas, että ympärilläni on niin siviilissä kuin työssäkin ihmisiä, jotka sanovat minulle päivittäin kauniita asioita.

• UUSI

Joo minulle eri ihmiset kertovat erilaisia kehuja.
        Enemmänkin minulle tuleee hyvä olo kun olen auttanut.
        Esim viimeksi autoin vanhempaa naista infon digiautomaatilla saadakseen vuoronumeron labraan.

Minusta se tuo olon heillä pistäisi olla enemmän apua saatavana. Selitin vuoronumero tulee taululle ja siinä lukee huonenumero ja noissa ovissa lukee isolla numerot.

• UUSI

Hyvä, että näin on ja kuulet säännöllisesti olevasi hyvä tyyppi.

• UUSI

Noh kauneinta mitä on minulle on sanottu, jos” sinä saisit päättää maailma olisi paljon kauniinpi ja parempi”

• UUSI

Tosi kauniisti sanottu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      77
      3636
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      33
      2979
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      77
      2696
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2644
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2425
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2282
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      56
      1911
    8. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      15
      1762
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1756
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1663
    Aihe