Sen takia ei ole myöskään sitä oikeaa. Kerron nyt ihan vuosikymmenten kokemuksesta. Toki kuitenkin kantsii pariutua. Se on monesti kompromissienkin kanssa tosi mahtista.
Yksi nainen olisi ollut täydellinen minulle, mutta hänkin meni kuolemaan. Ei siis ollut täydellinen minulle, kun jätti mut yksin asemalle seisomaan.
Noh pidättekö toivoa yllä, että joskus vielä? Minua huvittaa nuo jotkut kirjoitukset, ettei löydä ketään. Löytyy! Mutta ei pysy!
Itse en edes etsi ketään, kunhan vain hengailen ja tutustun uusiin ihmispoloihin. Jos kohtaloni on olla yksin, niin sitten olen yksin. Olen kuitenkin aikoinaan siirtänyt geenejäni eteenpäin.
Sitäpaitsi enhän minä ole yksin! Minullahan on kaikki palstaystäväni.
https://youtu.be/E10wkSLDwR0?si=h8dJBdbgO_utP5d5
>simiti<
Täydellistä kumppania ei ole!
36
408
Vastaukset
Parisuhde on kuin myllyn kivet. Kun kaksi kiveä hankaa aikansa toisiaan vasten, sopivat ne viimein täydellisesti yhteen.
- Anonyymi00001
Tuo tapahtuu varmaan just siinä vaiheessa kun vähintään toinen on ohut kuin riite ja murtuu heti seuraavalla kierroksella.
-keinovaginamies- Aikaa myöden parisuhteen osapuolet alkavat ulkonäöltään muistuttamaan toisiaan.
Ei hyvältä näytä.- Anonyymi00002
Gattino kirjoitti:
Aikaa myöden parisuhteen osapuolet alkavat ulkonäöltään muistuttamaan toisiaan.
Ei hyvältä näytä.Kumpi?
-keinovaginamies- - Anonyymi00003
Gattino kirjoitti:
Aikaa myöden parisuhteen osapuolet alkavat ulkonäöltään muistuttamaan toisiaan.
Ei hyvältä näytä.Ilmankos mulla on välillä niin tyttömäinen olo, kun muistelen kaiholla Katja vainaata.
Tosin hänellä oli välillä viikinkisoturin mielipiteet.
>simiti< Anonyymi00002 kirjoitti:
Kumpi?
-keinovaginamies-Olen huolissani puolison sievästä nenästä.
Tuskin minun nenäni sievistyy.- Anonyymi00006
Gattino kirjoitti:
Olen huolissani puolison sievästä nenästä.
Tuskin minun nenäni sievistyy.Aika nätti tapa sanoa että vaimo miehistyy.
Mutta jos kaksi kaunista on mennyt yhteen, niin eihän siitä voi tulla paha kakku?
-keinovaginamies- Anonyymi00006 kirjoitti:
Aika nätti tapa sanoa että vaimo miehistyy.
Mutta jos kaksi kaunista on mennyt yhteen, niin eihän siitä voi tulla paha kakku?
-keinovaginamies-Mielestäni nenänkärkeni on laskennut millin. Nenän ulkopuolella kasvaa karvaa.
Kulmakarvani pitää kammata suihkun jälkeen.
Ei hyvältä näytä.
Puoliso on lapsenkasvoinen. Sellaiset vanhenee kauniimmin.Gattino kirjoitti:
Mielestäni nenänkärkeni on laskennut millin. Nenän ulkopuolella kasvaa karvaa.
Kulmakarvani pitää kammata suihkun jälkeen.
Ei hyvältä näytä.
Puoliso on lapsenkasvoinen. Sellaiset vanhenee kauniimmin.Ite ajan kulmakarvat hiustenleikkurilla. Pituudeksi olen laittanut 8mm, mutta kannattaa aloittaa pidemmällä ja katsoa mistä tykkää. Kammalla vetää vastakarvaan ja tulee leikkurilla perässä, niin hyvä tulee.
Palstakamu kirjoitti:
Ite ajan kulmakarvat hiustenleikkurilla. Pituudeksi olen laittanut 8mm, mutta kannattaa aloittaa pidemmällä ja katsoa mistä tykkää. Kammalla vetää vastakarvaan ja tulee leikkurilla perässä, niin hyvä tulee.
Parturi on kerran siistinyt kulmakarvani ja nuorennuin heti 10 vuotta.
Toimenpide kesti minuutin.
Nykyään ne tekevät miehille jopa kestovärjäyksiä kulmakarvoihin ja silmäripsiin.
En tiedä uskaltaako tuota pyytää. En halua näyttää miltään drag-artistilta.- Anonyymi00014
Gattino kirjoitti:
Parturi on kerran siistinyt kulmakarvani ja nuorennuin heti 10 vuotta.
Toimenpide kesti minuutin.
Nykyään ne tekevät miehille jopa kestovärjäyksiä kulmakarvoihin ja silmäripsiin.
En tiedä uskaltaako tuota pyytää. En halua näyttää miltään drag-artistilta.nykyajan miehet on ihan vtun outoja!..... en ymmärrä enää miehiäkään yhtään sen paremmin kuin ymmärrän naisia.
- Anonyymi00004
Kaksi pistää paremmaksi. Alkaahan se näkyä ajan kanssa jos siihen on kykyjä.
- Anonyymi00011
Luottamuksen lisääntyessä suhdekin tulee toimivammaksi? Näin haluan ajatella sinkkuna, ehkä joskus vielä löydän sen parin, jonka kanssa täydennämme toisiamme uskoen hyvään yhteiseen tulevaan? Optimisti ei pety, vaikka kokema olisi ohkainen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luottamuksen lisääntyessä suhdekin tulee toimivammaksi? Näin haluan ajatella sinkkuna, ehkä joskus vielä löydän sen parin, jonka kanssa täydennämme toisiamme uskoen hyvään yhteiseen tulevaan? Optimisti ei pety, vaikka kokema olisi ohkainen.
tuollaista tapahtuu vain romanttisissa elokuvissa, ei todellisuudessa.
mutta saahan sitä uskoa ihan mihin vaan haluaa.
- Anonyymi00005
Huomasitteko, että tuon kuvan alareunassa keskikohdalla on kyrpä?
Onkohan se tarkoituksella?
>simiti_ - Anonyymi00007
Olen mielummin yksin. Enkä hengaile missään. Kaikki vapaa-aika menee AINA yksin kämpillä. Näin jo vuosikymmeniä. Ihan kivaa.
IkisinkkuerakkoM1977 - Anonyymi00008
Täydellistä kumppania ei ole parisuhteessakin pitää ymmärtää että kumpainenkin on parisuhteesta huolimatta yksilö kaksi yksilöä siis jotka hyvällätuurilla yhdessä ovat kokonaisuus joka toimii vähintään parisuhteessa tarvii muistaa että siinä on kaksi ihmistä jotka kumpainenkin ovat velvoitettuja hoitamaan suhdettaan yhdessä
Ei olekaan. Ihmisistä osa sopii paremmin toisilleen ja heidän viat eivät ärsytä niin paljon kuin toisten viat.
Yritän löytää itselleni sellaisen, jonka viat ärsyttävät vähemmän kuin sellaisen, jonka viat ärsyttävät enemmän.
Joku joskus sanoi, että älä valitse häntä, jonka kanssa voit elää, vaan hänet, jota ilman et voi elää.- Anonyymi00009
Toi vika virke on mielenkiintoinen.
Tuore minulle.
Vilma - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toi vika virke on mielenkiintoinen.
Tuore minulle.
VilmaSiinä on kyllä paha sudenkuoppa itsekseen viihtyvälle ihmiselle. Siihen kun jää odottelemaan ihmistä jota ilman et voi elää, niin voi olla loppu elämän keissi se odotustila.
-keinovaginamies- Anonyymi00010 kirjoitti:
Siinä on kyllä paha sudenkuoppa itsekseen viihtyvälle ihmiselle. Siihen kun jää odottelemaan ihmistä jota ilman et voi elää, niin voi olla loppu elämän keissi se odotustila.
-keinovaginamies-Enpä ole tuolta kantilta katsonut asiaa. Meinaatko, että tämä "joku" vaatii liikaa? 🤔
- Anonyymi00013
Mu5tasydän kirjoitti:
Enpä ole tuolta kantilta katsonut asiaa. Meinaatko, että tämä "joku" vaatii liikaa? 🤔
Kirjoitan tietysti vain omasta näkökulmastani.
Minun kohdalle ei ole osunut ihmistä jota ilman en voisi elää.
Mutta olenkin enemmän tällainen itsekseen viihtyvä tyyppi.
-keinovaginamies- Anonyymi00013 kirjoitti:
Kirjoitan tietysti vain omasta näkökulmastani.
Minun kohdalle ei ole osunut ihmistä jota ilman en voisi elää.
Mutta olenkin enemmän tällainen itsekseen viihtyvä tyyppi.
-keinovaginamies-Hyvä näkökulma oli.
- Anonyymi00012
No joo, elän ja hengitän...se on ihan hyvä lähtökohta 😄
- Anonyymi00017
Mutta minä olen ja elän ja hengitän
Yhtä suurta jumalaa, elämänhalua
Sen temppeleinä toimivat kapakat, ilotalot
Markkinat, marketit, kaupunkien värivalot - Anonyymi00021
Olen samaa mieltä.
En minäkään usko siihen oikeaan. En ole koskaan uskonutkaan. Ehkäpä se vähiten haitallinen..? Siihen voin vaikka uskoakin.
- Anonyymi00018
the least toxic person?
- Anonyymi00019
kuinka testaat sen henkilön toksisuuden tason, ja kuinka vertaat sitä toisiin?
Anonyymi00018 kirjoitti:
the least toxic person?
Jotakin tuon suuntaista. Muistetaan nyt se, että myrkytän jokaisen kumppanini liialla kiltteydelläni.
- Anonyymi00022
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jotakin tuon suuntaista. Muistetaan nyt se, että myrkytän jokaisen kumppanini liialla kiltteydelläni.
silloinhan sinä itse olet se toxic- henkilö.
Mikäli etsii täydellisyyttä, joutuu pettymään omiin odotuksiinsa. Jos joskus tapaan täydellisen ihmisen, otan siitä valokuvan ja laitan sen kultaraameissa seinälle.
Valitettavasti olemme kaikki epätäydellisiä, mutta silti ainutlaatuisia yksilöitä. 😊- Anonyymi00015
UKKn kuvia on paljon seinillä tai oli aikoinaan. Putinin kuvia on Venäjällä paljon, silti en usko, että olisi edes hyvä mies naisille? Ehkä tämäkin todistaa, että ihmiset toimii eri lähtökohdista.
Anonyymi00015 kirjoitti:
UKKn kuvia on paljon seinillä tai oli aikoinaan. Putinin kuvia on Venäjällä paljon, silti en usko, että olisi edes hyvä mies naisille? Ehkä tämäkin todistaa, että ihmiset toimii eri lähtökohdista.
Se, että kuvia on julkisesti seinillä, ei takaa näiden em. ihmisten täydellisyyttä. Ainoastaan oman egon pönkitystä ja ehkä jonkin asteista suuruudenhulluutta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
pohjois-korean kim-il-pingin kuvia on kaikkien seinillä siellä, ilmeisesti täydellinen ihminen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773