Nautin juuri useamman kupin Löfbergsin Maqnifikaa, kun raskin sitä taas ostaa.
Kyllä tuntuu, että tästä ei voi paremmin päivä alkaa. Ne ovat ne pienet asiat, jotka merkkaa.
Mikä kahvi parastaa päiväsi?
51
417
Vastaukset
Lisään ja muistutan, että litukan Emilia on hinta-laatusuhteeltaan hyvä silloin, kun ei raski panostaa tai haluaa säästää muuten vain. Emmu maksaa muutaman euron ja on aika vahvaa myöskin.
- Anonyymi00011
Kyllä se lidlin Emilia kahvi voittaa Costarica kahvin menen tullen ja paremman makuista on, kuin Kulta katriina.
Kulta katriina on jotenkin mietoa kahvia, ei ole kahviaromia, on varmasti laimennettuja puruja. Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä se lidlin Emilia kahvi voittaa Costarica kahvin menen tullen ja paremman makuista on, kuin Kulta katriina.
Kulta katriina on jotenkin mietoa kahvia, ei ole kahviaromia, on varmasti laimennettuja puruja.Joo, jos juo voimakkaampaa, niin sen jälkeen "Kultsu" maistuu enemmän pahvilta kuin kahvilta.
Jostain pitäis saada inspis siivoamiseen, kun saan tänään vieraita. Ei vaan kehtaa alkaa vielä imuroimaan, kun jälkikasvu nukkuu niin suloisen näköistä unta. 💛
Täytyy pistää uudestaan eli siis kahvi on jota juodaan tummenpi tumma kultakatriina.
🥹 on kyllä aikamoistavaltakunta kirjoitti:
Sekin vastaus katsottiin hyvin tärkeänä poistaa. 😁
Joskus kun on liian lyhyt vastaus, niin se poistuu, toisinaan taas ei. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Joskus kun on liian lyhyt vastaus, niin se poistuu, toisinaan taas ei. :)
Ei voi mitään mutta huvittavaa. Asian voi kiteyttää yhteen sanaa vastauksen.
Noh väsynyt olen vaikka kahvia olen juonut. Tuntuu kahvi ei enää piristä.
- Anonyymi00001
Kun itse saan päättää ja maullisesti ei paljon eroa ole niin ostan k menu tai xtra kahvia eli esim juhlamokka tai xtra kahvi niin maussa ei eroa mut hinnalla on ja kumpikaan ei haise eikä maistu kahville eli uskoisin että kumpikin on sikuraa eli kahvin korviketta ennen muinoin kahvia halusi lisää ja lisää mut nykyään yks kuppi riittää senkin juo puoli väkisin ja pakko juoda toinen kuppi kun tulee keitettyy 2-3 kupillista kahvia
valtakunta kirjoitti:
Eil loppu juhlamokan juominen kun siitä meni maha sekaisin eikä piristänyt.
Siis meillä loppui juhlamokan juominen.
.- Anonyymi00005
valtakunta kirjoitti:
Eil loppu juhlamokan juominen kun siitä meni maha sekaisin eikä piristänyt.
Totta ei nykyään kahvi piristä tai vie yö unia
- Anonyymi00002
Mikä tahansa.
- Anonyymi00004
Löfbergsin kahvipaketit ovat olleet vitosen jo pitemmän aikaa. Ostin useamman kun hinta noin laski. Kharisma on suosikkini. Voin keittää välillä muuta, mutta sitä juodessa jo ajattelen, että miten hyvää se Kharisma onkaan.
Khamrisma taitaa olla nelosta? Varmaan seuraavaksi siirryn siihen, kun kolmonen alkaa puuduttaa.
- Anonyymi00006
Oletteko juoneet kofeiinitonta kahvia?
- Anonyymi00007
Samaa nyt menossa, mutta tykkäsin vielä enemmän siitä Löfsbergin medium roustista. Tahtoo olla Lidlistä aina vaan loppu tuo. Ilmeisesti suosittu.
Siirryin näihin Löfsbergrihin sinulta saadun säästövinkin johdosta. Ihmettelin litukassa, että mitähän se suositteli. Sitte nappasin vaan jonkun alle vitosen paketin ja tykkäsin.
Ja lidlin hinnat näille tosiaan vakiosti alle vitosen. Paikallisessa S-marketissa samat löfsbergit jotain 7 euroa.
-keinovaginamies- - Anonyymi00008
Se on se Emilia kahvi.
Tällä hetkellä on Pauligin Napoli avattuna. Paahtoaste 4. Tykkään tummista kahveista. Tarjouksesta aina ostan varastoon.
Monesta olen valmis luopumaan, mutta en hyvästä kahvista. Juon yhden kupin kahvia aamulla ja sen ei tarvitse olla kuraa, sillä se on minun harvoja ylellisyyksiäni.
Myös JuhlaMokan Lempeä tumma on ihan hyvää. Siinäkin paahtoaste on 4. Sitä sai tarjouksessa 4.95 paketti tuossa taannoin Prismasta.
Varastossa on yksi Singapore ja se menee käyttöön kai tämän Napolin jälkeen.
Harmi, ettei lähelläni ole Liiteriä, niin en pääse kokeilemaan sitä Emiliaa. Kiinnostaisi kyllä.Mu5tasydän kirjoitti:
Nooh, ens kerralla kun käyt, niin ota testiin. :)
Kyllä varmasti. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi00009
Ajatlekaapa, kahvilassa maksaa yksi ainut kahvikuppi lähes saman, kuin paketti laadukasta kahvia.
- Anonyymi00013
Olen aina ollut sitä mieltä, että ei kannata ostella kahvia kuppi kerrallaan. Se on vuodessa iso raha minkä siihen törsää.
- Anonyymi00010
Yx parhaist kahveist mitä Suomi kaupois myydää on Reykjavik kahvi.
Mut hintaa on yli 10 €g€€ joten samal rahal saa 9 pakettii Emiliakahvii.. - Anonyymi00012
Päätä päiväsi K-kahvilla.
- Anonyymi00014
Ei sulla gubbe oo sellaisiin kahveihin varaa.
- Anonyymi00015
Presidentti Ruby. Tästä tykkään.
Minä diggaan Juhla Mokkaa. Juon sitä Joensuussa läheisessä kahvilassa. Harvemmin ostan sitä, sillä kahvilassa minulle pieni kuppi maksaa 1 euron. Olen kanta-asiakas, miksi saan tuntuvaa alennusta kahvin hinnassa.
Joensuussa olen käynyt juomassa kahvia myös Kauppahallissa. Siellä tilaan Cappucinon. Se on tosi hyvää. Melkein yhtä hyvää kuin Italiassa.
Hyvää joulunodotusta kaikille!En taida pitää lainkaan kahvista vaikka juon sitä noin litran päivässä.
Pahan kahvin lisäksi olen juonut oikein pahaa kahvia, joka oli jostain Afrikasta.
Kahvin keittäjänä en käytä mittalusikkaa, vaan kaadan suoraan paketista tötteröön.
Väsyneenä kaadan enemmän, mutta jos vatsaa polttaa, teen kahvistani litkua.
Vaimo näemmä osti Juhla Mokkaa. Se taitaa olla hyvää kahvia ja keskiluokkaiselle kuluttajalle sopivan tyylikästä.Mu5tasydän kirjoitti:
Ehkä jos mittaisit kahvin saisit tasalaatuisempaa ja se olisi sitä kautta parempaa?
On ole koskaan ollut mikään kulinaristi.
Se mitä suuhuni mättään, pitää olla nopeasti valmistettavaa ja helppo syödä.
Yleensä se on makaroonia ja jauhelihaa, syvällä lautasella ja lusikalla.
Spagetin kanssa en lähde pelleilemään. 😊
Vaimo hienostelee kokatessa mutta kahvinkeittäjänä hän on arvaamaton.
Aamun kahvissa maistan naiseni mielentilan.
Kupin pohjalle jäävistä poroista voi todellakin ennustaa tulevia aikoja. 🤔
Minulle on sama että mikä merkki on, kunhan siinä on kofeiinia ja saa tutinat päälle.
Löfsbergiä tummaa minäkin juuri alan juomaan. Sain paketin lahjaksi. 🙂
Yleensä tykkään New York papuja jauhaa ja niistä kahvini keittää.- Anonyymi00016
Aina voi pudottaa lisää raskain mielin.
- Anonyymi00017
Hinnat laskenu, olisko Lidlissä ollut Löbergsin kahvit 4.49 Euroa. Ostin kharismaa ja voittaa kyllä Emilian. S-kaupoissakin hinta laskenut tai tarjouksessa.
Tuota Emiliaa (1.15 Eur) juonut paljon ja ihan kohtuu juomaa kultak, tai juhlamokkuliin verrattuna.- Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllähän sen laadun maistaa.
Makuun vaikuttaa miten kahvin keittää ja juo.
Mustana Presidentti kahvikin maistuu kitkerälle, en tykkää.
Huonompikin kahvi maistuu hyvälle, jos sekaan lorauttaa kermaa ja vähän sokeria.
Myös miten kahvi keitetään vaikuttaa.
Kurrin tarjaminen kahvin kanssa on suoranainen pyhäinhäväistys kahvia kohtaan ja varsinkin, jos olet kylässä ja sinulle tarjotaan kahvia ja pöytään kannetaan kurrimaitopurkki todeten, että meiltä on kahvimaito/kerma loppu.
Mielummin antaa olla ja juo mustana.
Minimanissa oli täytekakukahvi tarjoilu ja olihan hyvän makuista kahvia.
Oli kuulemma Juhlamokkaa, mutta en minä ainkaan saa Juhlamokka kahvia maistumaan
yhtä hyvälle, kun olen siitä kahvia keittänyt. Anonyymi00018 kirjoitti:
Makuun vaikuttaa miten kahvin keittää ja juo.
Mustana Presidentti kahvikin maistuu kitkerälle, en tykkää.
Huonompikin kahvi maistuu hyvälle, jos sekaan lorauttaa kermaa ja vähän sokeria.
Myös miten kahvi keitetään vaikuttaa.
Kurrin tarjaminen kahvin kanssa on suoranainen pyhäinhäväistys kahvia kohtaan ja varsinkin, jos olet kylässä ja sinulle tarjotaan kahvia ja pöytään kannetaan kurrimaitopurkki todeten, että meiltä on kahvimaito/kerma loppu.
Mielummin antaa olla ja juo mustana.
Minimanissa oli täytekakukahvi tarjoilu ja olihan hyvän makuista kahvia.
Oli kuulemma Juhlamokkaa, mutta en minä ainkaan saa Juhlamokka kahvia maistumaan
yhtä hyvälle, kun olen siitä kahvia keittänyt.Kyllä.
Jos aletaan tarkoiksi, niin kahviveden pitää olla oikean lämpöistä ja se pitää jopa määrätyllä nopeudella valua / valuttaa papuhöysteen läpi, että siitä tulee oikean makuista.
Minunkin mielestä kurrin kanssa tarjoaminen on pyhäinhäväistys kahvia kohtaan, mutta olen ehkä tavanomaista tarkempi kahvinjuoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4037266Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai886092Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2055573Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi894329Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r173566Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673558Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta923511HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703469Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava193455SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha633236