Itse 37v m, mutta nuorekas ja viriili.
Minkä ikäistä porukkaa täällä on?
68
637
Vastaukset
- Anonyymi00001
35.
- Anonyymi00004
Olen hieman nuorempi mitä Danny, näimme toisemme ensimmäistä kertaa jurakaudella.
- Anonyymi00005
Mitä se nuoriso nyt täällä melskaa?!
Noin nuorten pitää mennä takaisin äidin tissille, eikä melskata atk:ssa. - Anonyymi00009
Eikös Dannyllä ollut silloin se morsian, joka ei ollut vielä kuoriutunut?
- Anonyymi00006
40 v n , mutta elähtänyt ja väsynyt
Tein tarkistuksen varmistuksen profiilini asetuksista. Syntymävuodeksi on valikoitunut 1902.
Ikinuori! 😁✨- Anonyymi00007
Aika hyvin säilynyt.
Vahvasti tervattu?
-keinovaginamies- Anonyymi00007 kirjoitti:
Aika hyvin säilynyt.
Vahvasti tervattu?
-keinovaginamies-Runsaat lahonestoaineet auttavat ja estävät täydellisen rapistumisen. 😁
tosi.typy kirjoitti:
Runsaat lahonestoaineet auttavat ja estävät täydellisen rapistumisen. 😁
Naisten pintakäsittely on tunnetusti kattavaa, aikaa vievää ja kallista.
buddy-love kirjoitti:
Mutta ei sen tarvitse olla vain pintakäsittelyä, esim. männynkuoriuute sisältää polyfenolisia yhdisteitä, joilla puut suojautuvat lahoamista ja homeita vastaan. Sitä voi syödä ravintolisänä, mutta se on aika arvokasta, ellei löydä sopivia tarjouksia.
buddy-love kirjoitti:
Edelleen ihmettelen, miten meillä on tuo sama vuosi.
Mutta ei kai sentää ole myös 1/1?Tämä on mysteeri!
Minulla on päivämävrän kohdalla oikea syntymäpäiväni ja sitten tuo vuosiluku oli vain joku hassu päähänpisto. Tuohon vuosilukuun ei ole mitään järkevää selitystä.
Tänne rekisteröityessäni en käyttänyt yksityisiä (henk. koht) tietojani, vaan hölmöilin ja suhtauduin suurella välinpitämättömyydellä näinkin vakavaan aiheeseen kuin Suomi24 nimimerkin rekisteröintiin ja asetuksiin.
Tuo vuosiluku 1902, ei ole edes millään tapaa historiallisesti merkittävä vuosi. En tiedä miksi päädyin juuri siihen.
Täytyy myöntää, melkoinen yhteensattuma. :)
Onko sinulla muistikuvaa, miksi valitsin juuri tuon vuoden?buddy-love kirjoitti:
Hyvään kannattaa panostaa! :)
m36-intj kirjoitti:
Mutta ei sen tarvitse olla vain pintakäsittelyä, esim. männynkuoriuute sisältää polyfenolisia yhdisteitä, joilla puut suojautuvat lahoamista ja homeita vastaan. Sitä voi syödä ravintolisänä, mutta se on aika arvokasta, ellei löydä sopivia tarjouksia.
Oikea kysymys kuuluu: - Miltä se männynkuoriuute maistuu? Jos se maistuu puun kuorelta, se jäisi syömättä, vaikka olisi kuinka arvokasta ja tehokasta.
Auttaako tuo männynkuoriuute ihon kimmoisuuteen ja kosteustasapainoon?
Ehkä pieninä, helposti nieltävinä kapseleina, se voisi mennä? Ei oikein muuten.tosi.typy kirjoitti:
Oikea kysymys kuuluu: - Miltä se männynkuoriuute maistuu? Jos se maistuu puun kuorelta, se jäisi syömättä, vaikka olisi kuinka arvokasta ja tehokasta.
Auttaako tuo männynkuoriuute ihon kimmoisuuteen ja kosteustasapainoon?
Ehkä pieninä, helposti nieltävinä kapseleina, se voisi mennä? Ei oikein muuten.Männynkuoriuute maistuu ihan hyvältä, siinä on tuollainen raikas havuupumainen maku. Männynkuoriuutteesta on tehty jonkin verran tutkimuksia, ja lähinnä pycnogenol ja pinena nimisiä männynkuoriuutteita on tarjolla Suomessa. Nämä sisältävät mm. resveratrolia, taksifoliinia, fenolihappoja, katekiinia, ja lignaaneja. Mäntylajit, joista ne tehdään ovat pinus sylvestris (metsämänty) ja pinus pinaster (rannikkomänty).
Kyllä näistä uutteista on havaittu olevan hyötyä ihonhoitoon, juuri kimmoisuuteen ja kosteustasapainoon. Mutta varmaankin kannattaa aika reiluja määriä käyttää, 100-200 mg.
Pycnogenol® effects on skin elasticity and hydration coincide with increased gene expressions of collagen type I and hyaluronic acid synthase in women
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22270036/
https://www.pinena.fi/wp-content/uploads/2023/10/Pinena-Helsinki-University-analyysitodistus.pdf
Pycnogenol® French maritime pine bark extract in randomized, double-blind, placebo-controlled human clinical studies
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38757130/tosi.typy kirjoitti:
Tämä on mysteeri!
Minulla on päivämävrän kohdalla oikea syntymäpäiväni ja sitten tuo vuosiluku oli vain joku hassu päähänpisto. Tuohon vuosilukuun ei ole mitään järkevää selitystä.
Tänne rekisteröityessäni en käyttänyt yksityisiä (henk. koht) tietojani, vaan hölmöilin ja suhtauduin suurella välinpitämättömyydellä näinkin vakavaan aiheeseen kuin Suomi24 nimimerkin rekisteröintiin ja asetuksiin.
Tuo vuosiluku 1902, ei ole edes millään tapaa historiallisesti merkittävä vuosi. En tiedä miksi päädyin juuri siihen.
Täytyy myöntää, melkoinen yhteensattuma. :)
Onko sinulla muistikuvaa, miksi valitsin juuri tuon vuoden?Kirj.virh. korj: Ei "miksi valitsin juuri tuon vuoden", vaan miksi valitsit!! juuri tuon vuoden?
- Anonyymi00010
Kohteliainta on kysyä käytätkö rasvaa runsaasti päivittäin 🤪
- Anonyymi00011
Annan vain vihjeen: Maailmassa on nykyään yli tuplaten ihmisiä verrattuna syntymävuoteni lukumäärään.
- Anonyymi00012
Samanikäinen kuin Metusalem
- Anonyymi00014
Olen henkisesti (mutta en oikeasti) 25-vuotias.
Siihen se kehitys tyssäsi, enkä tiedä jatkuuko se siitä vielä joskus. 💃🏻
🦄- Anonyymi00016
Melkein paras ikä naiselle? Mielestäni nainen on keskivertoisesti viisaimmillaan iässä 28.
Tuon jälkeen tulee vain kompromisseja.
AV - Anonyymi00017
Mun henkinen kehitys ei jäänyt tiettyyn ikään, vaan vuosikymmeneen.
Oletko koskaan muuten paljastanut ikääsi täällä? En osaa yhtään arvata ikääsi. Yhtä hyvin voisit olla 30 tai 60 :D
- Anonyymi00018
Ei taida olla alle 30v naisia. Kurppien palsta.
- Anonyymi00019
19.
- Anonyymi00034
❤️❤️
Minusta olen edelleen varsin lapsenmielinen ja muiden mielestä lapsellinen. Hih!
Sitä paitsi minulla on tosi hyviä ideoita. Tekoäly usein kuvailee niitä adjektiiveillä hyvä, erinomainen, ammattimainen, turvallinen, virheensietoinen, kestävä jne. Hassua että ihmiset eivät koskaan ole huomanneet samaa.
Pikkuisen päälle 40 v. olen.
Itse olen syntynyt 70-luvulla ja jo monta vuotta sinua vanhempi. 40-vuotias ei ole vielä liian vanha! :)
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Itse olen syntynyt 70-luvulla ja jo monta vuotta sinua vanhempi. 40-vuotias ei ole vielä liian vanha! :)
Ei minustakaan. Elämänkokemus näkyy monessa asiallisessa kirjoittajassa. Sinussakin. Jää sellainen turha riidanhaastaminen monesti pois.
- Anonyymi00021
Olen 13 vuotia. Kohta 14 v täytän huhtikuussa!
>simiti<- Anonyymi00022
Se on tosi hyvä ikä ihmiselle! Kunpa osaisit nauttia elämästäsi, etkä tuhlaisi aikaasi tällä palstalla. Nuorella iällä pitäisi olla muutakin tekemkstä kuin roikkua sinkkupalstoilla!
- Anonyymi00028
Paikkasi ei ole täällä, kun suhteutan ikäsi. On muita palstoja joilla tavoitat ikäisesi.
49-vuotias, minua kyllä luultiin nuoremmaksi vissiin, kun väitti etten ole 90-luvun lamasta perillä, tiedä mitään. Tietysti 1976 syntynyt tietää ja on kokenut laman.
- Anonyymi00024
Minä olen hitusen vanhempi, enkä tiennyt 90-luvun alun lamasta mitään. Töihin pääsin jo ennen armeijaa ja heti takaisin, kun kotiuduin.
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä olen hitusen vanhempi, enkä tiennyt 90-luvun alun lamasta mitään. Töihin pääsin jo ennen armeijaa ja heti takaisin, kun kotiuduin.
Minä aloitin sosiaali - ja terveysalan perusopinnot vuonna 1994 kun laman seuraukset tuntui kipeimmin ihmisillä. Sehän alkoi jo 1990 ja 1994 oli lama runnellut monia.
Jasu2025 kirjoitti:
Minä aloitin sosiaali - ja terveysalan perusopinnot vuonna 1994 kun laman seuraukset tuntui kipeimmin ihmisillä. Sehän alkoi jo 1990 ja 1994 oli lama runnellut monia.
Meillä kotonakin se näkyi. Popsittiin perunapuuroa kynttilänvalossa monesti, kun rahat oli vähissä tai oikeestaan loppu. Vaikka isäni oli töissä yötäpäivää, äiti ei saanut töitä. Pikkukaupat kuoli maalta ja pian jo liikennöintikin loppui. Se oli kovaa aikaa.
Jasu2025 kirjoitti:
Meillä kotonakin se näkyi. Popsittiin perunapuuroa kynttilänvalossa monesti, kun rahat oli vähissä tai oikeestaan loppu. Vaikka isäni oli töissä yötäpäivää, äiti ei saanut töitä. Pikkukaupat kuoli maalta ja pian jo liikennöintikin loppui. Se oli kovaa aikaa.
Maalla oli ihan motissa kaikki ajokortittomat, kuten äitinikin. Ja minä teininä kunnes sain ajettua A-kortin ja kevarilla pääsin kylille. Aina silloin kun se toimi.
Jasu2025 kirjoitti:
Maalla oli ihan motissa kaikki ajokortittomat, kuten äitinikin. Ja minä teininä kunnes sain ajettua A-kortin ja kevarilla pääsin kylille. Aina silloin kun se toimi.
Onneksi kauppa-auto ajoi kerta viikkoon silloin vielä. Saatiin sapuskaa äitin kanssa sieltä sen mihin raha riitti. Perunasipulisekoitukseen ja tonnikalapurkkiin, leipään ja maitoon.
Jasu2025 kirjoitti:
Onneksi kauppa-auto ajoi kerta viikkoon silloin vielä. Saatiin sapuskaa äitin kanssa sieltä sen mihin raha riitti. Perunasipulisekoitukseen ja tonnikalapurkkiin, leipään ja maitoon.
Porukat osti juuri 1989 omakotitalon, ennen lamaa ja velkaa oli. Isä sitä yksin maksoi ja kuorkkikuskien palkat oli perseestä silloin.
- Anonyymi00026
Jasu2025 kirjoitti:
Porukat osti juuri 1989 omakotitalon, ennen lamaa ja velkaa oli. Isä sitä yksin maksoi ja kuorkkikuskien palkat oli perseestä silloin.
Kovaa on ollu, mutta ilman kovaa ei ole elämää.
Näitä ikuisia viisauksia taas :))
Kyllä minäkin 70-luvulla syntyneenä muistan laman ihan hyvin. Onneksi oli vielä sen verran nuori 90-luvulla, että opiskelujen parissa enemmänkin kuin työelämässä/sinne pyrkimässä.
Niihin varmaan osui pahiten, jotka valmistuivat tuossa 89-94. Melko varma kortistopesti siinä vaiheessa.
-keinovaginamies- Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä minäkin 70-luvulla syntyneenä muistan laman ihan hyvin. Onneksi oli vielä sen verran nuori 90-luvulla, että opiskelujen parissa enemmänkin kuin työelämässä/sinne pyrkimässä.
Niihin varmaan osui pahiten, jotka valmistuivat tuossa 89-94. Melko varma kortistopesti siinä vaiheessa.
-keinovaginamies-Juu, minäkin kävin yläastetta vielä tuolloin. Niin en silleen elänyt lamaa kuin aikuiset eli, mutta rahattomuus näkyi tuntui. Olin se perseaukisten lapsi. 😃
Jasu2025 kirjoitti:
Juu, minäkin kävin yläastetta vielä tuolloin. Niin en silleen elänyt lamaa kuin aikuiset eli, mutta rahattomuus näkyi tuntui. Olin se perseaukisten lapsi. 😃
Mun vanhempia nyt ei voi talousneroiksi ja rahanhallinnan osaajiksi sanoa muutenkaan. Ne on ollu aina vähän tuuliviirejä sen suhteen. Se on osasyy kyllä myös.
Jasu2025 kirjoitti:
Mun vanhempia nyt ei voi talousneroiksi ja rahanhallinnan osaajiksi sanoa muutenkaan. Ne on ollu aina vähän tuuliviirejä sen suhteen. Se on osasyy kyllä myös.
Mutta sai ne talon pidettyä ja velat lopulta maksettuakin jo kauan sitten. 🙂
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
-keinovaginamies-Töitä oli kouluaikanakin, kun 18 täytin ja valmistuttuani menin kesän lopulla ensimmäiseen koulutusta vastaavaan työhön töihin. Vuosi oli 1993.
Jasu2025 kirjoitti:
Mutta sai ne talon pidettyä ja velat lopulta maksettuakin jo kauan sitten. 🙂
Voisi luulla, että musta olis tullut perso rahalle kun aika "köyhästi" elettiin. Rahat meni aina kotiin ja vanhempiin. Mutta musta tuli vaan hemmetin luova ja kekseliäs, kun ei ollu rahaa millä mässätä ja hassata. Toki sitten kun tienasin toteutin kaiken mitä halusin. En halunnut silloinkaan ihmeitä, punaisen tuvan ja perunamaan. Maltilliset unelmat.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Töitä oli kouluaikanakin, kun 18 täytin ja valmistuttuani menin kesän lopulla ensimmäiseen koulutusta vastaavaan työhön töihin. Vuosi oli 1993.
Varmaan tuurista, suhteista ja alastakin kiinni. Tiedän useamman tapauksen omalta alalta jotka ovat valmistuneet korkeakoulusta tuossa 90-luvun alussa. Siihen heti sellainen muutaman vuoden työttömyysjakso valmistumisen jälkeen, niin uran alku ei ole ollut kovin lennokas.
-keinovaginamies-
Olen 37-vuotias. Tunnen itseni vanhaksi.
- Anonyymi00023
Ohan sitä tossa iässä, oota 20-30 vuotta.
- Anonyymi00025
44m
- Anonyymi00029
50+
- Anonyymi00030
Hahaa. Joku otti tosissaan, kun kirjoitin olevani 13 vuotias. 😇
Noh, oikeasti 49 vuotias ja ajokorttini on kivestä jyrsitty. Se oikeuttaa ajamaan myös yhdistelmä dinosauruksia.
>simiti< - Anonyymi00032
>simiti< Tiesin varmasti ettet ole tuon ikäinen. Kirjoitat täällä usein ja sisältö ei ole teinin suusta. Arvaatko miltä nimimerkiltä tai kirjaimelta tämä suodatus?
- Anonyymi00043UUSI
No voih. En edes yritä arvata. Mikäli haluat olla sängyn alla piilossa, se suotakoon sinulle.
Kuitenkin jatketaan kivaa jutusteluamme nimimerkillä tai ilman. Ei nimimerkki miestä tee, eikä mies nimimerkkiä.
Minun nimimerkillä on tarina ja historiaakin vuosikymmenien taakse. Se ei ole omakeksimä vaan pohjat menee yhdysvaltain miljonääriin, joka melkein menetti kaiken uskottomuutensa takia.
>simiti<
41v voisitko uskoa?
- Anonyymi00035UUSI
Minä nainen 36 kaivattu 46
- Anonyymi00040UUSI
…k ja t
- Anonyymi00036UUSI
Täällä 51 vuotias mies
- Anonyymi00037UUSI
M58v
- Anonyymi00038UUSI
Kysy niiltä keitä siellä on.
- Anonyymi00041UUSI
Vielä kerran.
Kivikautinen nainen.
Vilma
Kiusaaja kimpussani? - Anonyymi00042UUSI
Voi vatun viriili.
- Anonyymi00044UUSI
Lähes kaikki ovat joko 70+ tai 80+ wanhusnaisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618288Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165707Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164711Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2284628Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli364529Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554033Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava453715SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1293608