Ehkä pitäisi vain luovuttaa, kun pahaa alkaa olemaan enemmän kuin hyvää.
Ei enää ikävä-palstalle häviä häijyydessään.
(Ehdin taas nähdä poistetut kommentit)
No mutta hyvää joulumieltä ja lämmin halaus pelkästään ihanille ihmisille, muut voi suksia suolle ja upota sinne.
❤️
Tästä on tullut paha paikka.
140
812
Vastaukset
- Anonyymi00001
kiitoksia.... tiedän että ajattelet juuri minua....
ihan voin kuvitella kuinka lämpimiä tunteita sinulla on...
älä luovuta!... ole parempi.- Anonyymi00003
"par emp i". -sivu
- Anonyymi00080UUSI
Noin hyvä en taida ns kyl ite haluta olla
Minuun tuo palstasuosio ei kohdistu lainkaan, vaikka olen sitä pyytänyt.
Nytkin istun poliisiasemalla ja voisivat kehittää edes siitä jotain.- Anonyymi00002
haha! poliisiasemalla? onko raudat ranteissa ja penkissä kiinni?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tuo on oikea ote tähän asiaan, mutta harmillisesti vain lupa-asioita tässä hoitelen.
- Anonyymi00006
Tarviiko liiketunnistinlamppuunki IP44 nykyään luvan?
- Anonyymi00007
buddy-love kirjoitti:
Tuo on oikea ote tähän asiaan, mutta harmillisesti vain lupa-asioita tässä hoitelen.
no vttu taas, viesti poistettiin kun se oli asiallinen. en vttu kirjoita enää ikinä mitänä asiallista ilman kirosanoja. kyselin että oliko lupa haussa mag- num- 44sta varten vai?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
no vttu taas, viesti poistettiin kun se oli asiallinen. en vttu kirjoita enää ikinä mitänä asiallista ilman kirosanoja. kyselin että oliko lupa haussa mag- num- 44sta varten vai?
"Koodinimi Valkoinen Kalkkuna". -sivu
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Meidän keskustelumme poistettiin myös tuossa muutama päivä sitten. Sekin oli ihan asiallinen. Sai se rimpsu olla siinä pari päivää. Että ihan joku omin pikku näppylöin käynyt poimimassa pois.
Voisit veetuilla mulle, kun tuo Must5ydän ei vttuilua oikein arvosta. Minä saattaisin innostua, jos sulla on muka lahjoja sellaiseen.. vähän kyllä epäilen... 😜
xLiner
xLiner - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Meidän keskustelumme poistettiin myös tuossa muutama päivä sitten. Sekin oli ihan asiallinen. Sai se rimpsu olla siinä pari päivää. Että ihan joku omin pikku näppylöin käynyt poimimassa pois.
Voisit veetuilla mulle, kun tuo Must5ydän ei vttuilua oikein arvosta. Minä saattaisin innostua, jos sulla on muka lahjoja sellaiseen.. vähän kyllä epäilen... 😜
xLiner
xLinerniinpä, kun en vttu tajua että miksi se keskustelu pitää heti mennä poistaan jos siinä on jotain hauskaa ja viihteellistä, ehkä nyt joku "väärä sana" tai "väärä ajatus". sitten joku missä on pelkkää p*skaa sivukaupalla saa kyllä olla, pelkkää älämölöä ja p*skaa täynnä, se on ihan ok. niinkun joku haluaisi tehdä tästä paikasta ihan h*lvetin tylsän mihin ihmiset tulee kuolemaan henkisesti.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
xLiner
xLinerMun kellariini mahtuu vielä... Välis vois kaivata kaveria.
xLiner - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mun kellariini mahtuu vielä... Välis vois kaivata kaveria.
xLinerai sinäkö olet se välis vapaa-ajallasi vai?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
ai sinäkö olet se välis vapaa-ajallasi vai?
En, kun välis laittaa täällä ruuat ja siivoaa. Niinä aikoina kun pääsee pois kellarista. Se vois joskus tarvita apua askareissaan.
xLiner - Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
En, kun välis laittaa täällä ruuat ja siivoaa. Niinä aikoina kun pääsee pois kellarista. Se vois joskus tarvita apua askareissaan.
xLinerOnhan ketjuissa on liikkumavaraa riittävästi ja ulkoiluaikoja tarpeen tekoon ettei välis ole vahingossa tuhma sisätiloissa 😁
-sivusta Anonyymi00007 kirjoitti:
Vähän sinne suuntaan oli niille asiaa.
Isältä jäi kaikenlaista.
Kaikkiin tuli luvat, mutta papereita pitää vielä täyttää runsaasti.
Oli minulla niihin osaan jo rinnakkaisluvat, mutta nehän menivät silloin automaattisesti mitättömiksi.
Erittäin mukava poliisi oli ja juttelimme muistakin asioista.
(pitkähkö matka ja vasta nyt pääsin kotiin)- Anonyymi00041UUSI
buddy-love kirjoitti:
Vähän sinne suuntaan oli niille asiaa.
Isältä jäi kaikenlaista.
Kaikkiin tuli luvat, mutta papereita pitää vielä täyttää runsaasti.
Oli minulla niihin osaan jo rinnakkaisluvat, mutta nehän menivät silloin automaattisesti mitättömiksi.
Erittäin mukava poliisi oli ja juttelimme muistakin asioista.
(pitkähkö matka ja vasta nyt pääsin kotiin)ok, niin vähän arvelinkin, samanlainen tilanne oli minullakin joskus. on niin vtun vaikea saada lupia nykyään, ainakin jos isossa kaupungissa asuu, että en etes yrittänyt, minä pistin vuosia sitten kaikki isän välineet myyntiin, meni muutamilla satasilla kaikki.... aivan naurettavaa miten voi arvo romahtaa niin. vtuttaa mutta minkäs teet.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
xLinerai jaa, joo, ok. olen muutes nähnyt sellaisen elokuvan joskus.
no, jokainen omalla tyylillään ihan vapaasti, tai siis ainakin osa teistä vapaasti.. Anonyymi00041 kirjoitti:
ok, niin vähän arvelinkin, samanlainen tilanne oli minullakin joskus. on niin vtun vaikea saada lupia nykyään, ainakin jos isossa kaupungissa asuu, että en etes yrittänyt, minä pistin vuosia sitten kaikki isän välineet myyntiin, meni muutamilla satasilla kaikki.... aivan naurettavaa miten voi arvo romahtaa niin. vtuttaa mutta minkäs teet.
Samaa tuolla sanoivat, eli että loistavakuntoisia metsästyskivääreitä menee romuksi kun kukaan ei halua niitä edes ilmaiseksi.
Näistä osa tulee muistoaseluvilla, sillä niillä on oikeasti historiallista merkitystä.- Anonyymi00047UUSI
buddy-love kirjoitti:
Samaa tuolla sanoivat, eli että loistavakuntoisia metsästyskivääreitä menee romuksi kun kukaan ei halua niitä edes ilmaiseksi.
Näistä osa tulee muistoaseluvilla, sillä niillä on oikeasti historiallista merkitystä.on kyllä ihan järkyttävää. ei olisi silloin joskus uskonut että voi tämmöiseksi mennä. onneksi ne vanhat ihmiset on päässeet jo suurimmaksi osaa pois tästä p*skasta niin ei tarvi enää olla mukana tälläisessä.
viisi kpl tarkkuus -tähtäilyyn tarkoitettua välinettä meni 400 eurolla. olisi vttu ollut yhden hinta tuo! Anonyymi00047 kirjoitti:
on kyllä ihan järkyttävää. ei olisi silloin joskus uskonut että voi tämmöiseksi mennä. onneksi ne vanhat ihmiset on päässeet jo suurimmaksi osaa pois tästä p*skasta niin ei tarvi enää olla mukana tälläisessä.
viisi kpl tarkkuus -tähtäilyyn tarkoitettua välinettä meni 400 eurolla. olisi vttu ollut yhden hinta tuo!Nykyisen itäpuolen tilanteen takia, olisi hyvä jos kaikki mahdolliset aseet saataisiin pidettyä varastossa.
Itse joudun nyt hankkimaan noille jonkintasoisen virallisen oloisen hinta-arvion, sillä verottaja haluaa noistakin korvauksen.buddy-love kirjoitti:
Nykyisen itäpuolen tilanteen takia, olisi hyvä jos kaikki mahdolliset aseet saataisiin pidettyä varastossa.
Itse joudun nyt hankkimaan noille jonkintasoisen virallisen oloisen hinta-arvion, sillä verottaja haluaa noistakin korvauksen.Ai niin ja ne luvatkin tulivat melko kalliiksi.
- Anonyymi00051UUSI
buddy-love kirjoitti:
Ai niin ja ne luvatkin tulivat melko kalliiksi.
kuulemma on jotain 150e kappale tms... kun minä joskus hain ensimmäisiä lupia niin maksoi muistaakseni jotain 20e... vai oliko peräti markkoja, en muista. siitä lähti tasaisesti nousemaan, ja meni aina vaan vaikeemmaksi luvan saanti, lopulta 2 vuoden lupa joka pitää uusia jatkuvasti.... sitten riitti, vttu minä ala niitä uusimaan, myin pois ja sain saman millä olin ostanutkin sen p-is- too- li- n. vanhoilla patuilla on ihan samat välineet ja luvat hankittu monta kymmentä vuotta sitten, eikä ole tarvinnut selitellä ikinä mitään eikä uusia ikinä mitään. vttu mitä p*skaa oikeesti.
Anonyymi00051 kirjoitti:
kuulemma on jotain 150e kappale tms... kun minä joskus hain ensimmäisiä lupia niin maksoi muistaakseni jotain 20e... vai oliko peräti markkoja, en muista. siitä lähti tasaisesti nousemaan, ja meni aina vaan vaikeemmaksi luvan saanti, lopulta 2 vuoden lupa joka pitää uusia jatkuvasti.... sitten riitti, vttu minä ala niitä uusimaan, myin pois ja sain saman millä olin ostanutkin sen p-is- too- li- n. vanhoilla patuilla on ihan samat välineet ja luvat hankittu monta kymmentä vuotta sitten, eikä ole tarvinnut selitellä ikinä mitään eikä uusia ikinä mitään. vttu mitä p*skaa oikeesti.
Minun ei kuulemma tarvitse uusia, eikä ilmoitella mitään kun tämä prosessi on vihdoin valmis.
Ilmeisesti niin kauan olleet ne rinnakkaisluvat, ettei niitä enää kiinnosta.
Mutta yhden jo alussa jouduin luovuttamaan valtiolle, sillä olisi pitänyt olla 2 vuotta todistettua harrastuneisuutta, enkä minä ole missään mitään todistetusti harrastanut.
Hiukan haaveilen, että ottaisin asiakseni hankkia sellaisen samanlaisen takaisin, mutta pitäisi liittyä seuraan ja harrastella ja pyytää kuittauksia.- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heillä on myös se ulkohäkki käytössä sesonkiaikaa mutta tarjoavat gluhwein kerran tuntiin
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tarviiko liiketunnistinlamppuunki IP44 nykyään luvan?
Ekkö sinä osaa lukee niit piirrustuspapereita
- Anonyymi00083UUSI
buddy-love kirjoitti:
No huslaa hyvä mies sitte sinäki ku viimistä päivää
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Koodinimi Valkoinen Kalkkuna". -sivu
Sinä et sinappihuntua meinaa laittaa tänä vuonna ollenkaa? Tee ny ees rosollia
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eiku se pinkki pyssy, hello kitty?
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
ai sinäkö olet se välis vapaa-ajallasi vai?
Joku mr perusjoojoo ?
- Anonyymi00088UUSI
Kummassa järjestyksesä?
- Anonyymi00089UUSI
buddy-love kirjoitti:
Ai niin ja ne luvatkin tulivat melko kalliiksi.
No mani no hani right
Anonyymi00089 kirjoitti:
No mani no hani right
Lähinnä ongelmana on nuukuus ja varsinkin valtion suuntaan.
buddy-love kirjoitti:
Lähinnä ongelmana on nuukuus ja varsinkin valtion suuntaan.
Samaa mieltä että noi aceet pitäisi saada pitää itse. Hommaisin mutta ei juuri nyt ole kanavia.
Tuli mieleen sun asemalla odottelusta kun itse kävin viimeksi. Eikun samperi sentään mulla ollut jäänyt monityökalu käsilaukkuun ja se metallipaljastuksessa tietysti huomattiin. Nolotti. Seuraavan kerran muistin tarkistaa veskan ennen käyntiä. Onneksi ei ollut pictoolia :)elisakettu kirjoitti:
Samaa mieltä että noi aceet pitäisi saada pitää itse. Hommaisin mutta ei juuri nyt ole kanavia.
Tuli mieleen sun asemalla odottelusta kun itse kävin viimeksi. Eikun samperi sentään mulla ollut jäänyt monityökalu käsilaukkuun ja se metallipaljastuksessa tietysti huomattiin. Nolotti. Seuraavan kerran muistin tarkistaa veskan ennen käyntiä. Onneksi ei ollut pictoolia :)Tuolla ei ollut mitään paljastimia ja minullahan on linkkari aina taskussani.
Ollut jo jostain 14 v asti.buddy-love kirjoitti:
Tuolla ei ollut mitään paljastimia ja minullahan on linkkari aina taskussani.
Ollut jo jostain 14 v asti.Ei päivää. Omituinen asema.
Älä luovuta. Jospa palsta paranesi ajan myötä. Pidä korkeintaan pieni tauko?
Hyvää joulua sinulle ja kaikille! Lähetän tiistaina sähköpostia.- Anonyymi00004
Lämmintä joulumieltä kaikille.
Internetin syvyyksissä pyöriessä kannattaa aina muistaa että tämä on vain sähkö-atk:ta ja tänne pääsee kaikki joilla on sähkö - ainakin suomessa.
Oikea elämä on muualla ja ihmisen mitta mitataan siellä.
Olen nykyään huolestunut enemmän AIsta kuin peeloilevista ihmisistä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00008
No voi harmi. Vaikea ymmärtää, miten palstan ilkiöt repivät ilonsa jostain niin inhottavasta. Älä anna ikävien kommenttien mennä ihosi pinnan alle. Kaikkea ihanaa Jouluusi. ♥️
- Anonyymi00010
mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää...?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
On sitä vaikea ymmärtää. Voit tietysti kertoa ihan itse, miksi kirjoitat ilkeitä kommentteja aloittajalle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
On sitä vaikea ymmärtää. Voit tietysti kertoa ihan itse, miksi kirjoitat ilkeitä kommentteja aloittajalle.
miksi en kirjoittaisi..?
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
miksi en kirjoittaisi..?
No vaikkapa siksi, että voisit tehdä ihan oman aloituksen ja odotella ihan rauhassa, paljonko kiviä sataa päähän.
Ja siksi, ettei aloittajan olisi tarve lähteä pois palstalta ja jäisit tänne yksin meidän kanssa. - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
No vaikkapa siksi, että voisit tehdä ihan oman aloituksen ja odotella ihan rauhassa, paljonko kiviä sataa päähän.
Ja siksi, ettei aloittajan olisi tarve lähteä pois palstalta ja jäisit tänne yksin meidän kanssa.ai että sinun aloituksiin ei saisi sekaantua?
olen tehnyt useita aloituksia kyllä tänne palstalle.
no kuinka sille aloittajalle nyt tuli niin tarve lähteä pois palstalta...? voihan se mennä vaikka pimeään komeroon itkemään vähäksi aikaa ja sitten kaikki on taas hyvin.. sen kun vaan tulee takaisin kirjoittamaan taas niitä hölmöjä juttujaan.. - Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
ai että sinun aloituksiin ei saisi sekaantua?
olen tehnyt useita aloituksia kyllä tänne palstalle.
no kuinka sille aloittajalle nyt tuli niin tarve lähteä pois palstalta...? voihan se mennä vaikka pimeään komeroon itkemään vähäksi aikaa ja sitten kaikki on taas hyvin.. sen kun vaan tulee takaisin kirjoittamaan taas niitä hölmöjä juttujaan..En tarkoittanut itseäni ja harva edes pystyy minun aloituksiini mitään vastaamaan.
Ei kenelläkään pitäisi olla syytä olla tarkoituksellisen ilkeä. Voit hyvin jättää itseäsi ärsyttävät kirjoitukset lukematta tai vähintäänkin jättää niihin vastaamatta. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
En tarkoittanut itseäni ja harva edes pystyy minun aloituksiini mitään vastaamaan.
Ei kenelläkään pitäisi olla syytä olla tarkoituksellisen ilkeä. Voit hyvin jättää itseäsi ärsyttävät kirjoitukset lukematta tai vähintäänkin jättää niihin vastaamatta.mutta miksi? miksi ne pitäisi saada olla omassa rauhassaan? omassa pienessä maailmassaan eristettynä todellisuudesta.... selitä minulle että miksi pitäisi?
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Koska olen ylimaallisen tasapualisen herttainen, nii ei vaa tajuu. Sivusta arvaappa nä mitä
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
miksi en kirjoittaisi..?
Niin, mikset olisi aina ja joka puolella just ihan oma itsesi. Sivusta tsempit
- Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
mutta miksi? miksi ne pitäisi saada olla omassa rauhassaan? omassa pienessä maailmassaan eristettynä todellisuudesta.... selitä minulle että miksi pitäisi?
🫣 voi jösses!
Sulla taitaakin olla uhmaikä.
Laitetaan sulle ihan oma tuomari tulemaan...
https://youtu.be/zSQotdIP2P0
🎁
- Anonyymi00012
Älä anna periksi! Jos hyvät ei kirjoittele, paha saa vallan.
- Anonyymi00092UUSI
Ei sitäkää kuule yks ihminen koko päivää jaksa tässä valaista
- Anonyymi00017
Tämä on oikein hyvä paikka nykyään.
Sulla ei ilmeisesti ole pohjaa siihen mitä täällä oli 10 vuotta sitten?
Sellainenkin pointti, ettei tällaiset paikat sovi ihan kaikille. Meitä kun on niin moneen lähtöön.
Lisäksi vielä, että myös täällä, kuten oikeassakin elämässä, saa valita seuransa. Kaikkea ei kannata lukea. Kaikkeen ei tarvitse ottaa kantaa. Tee vaan omaa juttuasi. Sun jutut on oikein kivoja.
xLinerSamaa mieltä Linerin kanssa.
Älä ota itseesi. Muista että olet kasvoton ja näkymätön, siksi huonot vibat on niin helppo suunnata vaikkapa sinuun (tai kehen tahansa).
Palstat ovat olleet oikeita häijyläisiä. 15 v mulla mennyt äimistellessä ja aina jossain alkaa sama meno kuin toisessa. Väliin voi tulla jotain hyvääkin. Sen vuoksi kaltasiasi keskustelijoita kaivataan.
Meillä sinkut-palstalla ei tuo ryhmädynamiikka yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta oikein toimi. Ei sitä voi vaatiakaan. Jokaisen pitää vain selviytyä itse. Jos sulla on paha olo, pura se pois vaikka privana jonkun toisen kanssa, jos on kontakteja.
Tsemppiä MS!
- Anonyymi00022
Aina täällä on ollut jonkin verran pahuutta!
- Anonyymi00093UUSI
Well that’s not my heritage for sure dude
- Anonyymi00027
Suohon upotettuna ja sinne jätettynä voinkin sitten toivotella joulumieltä sekä jaella lämpöisiä halauksia niille jotka ei aloituksessa saanut niitä mutta haluaisivat myös saada.
Sekä myös niille muillekin.
🤗😘😊- Anonyymi00094UUSI
Kuka bussin kulmaa lähimpänä on, niin menee varmaa hungergeimit tmv
- Anonyymi00028
Oon miettinyt samaa, että vois jättäytyä joulutauolle tältä palstalta. Onneks punkalaitumella sattuu ja tapahtuu vaikka mitä näin juhlapyhien aikaan niin ei tule tylsää. Isä Iisakilla ponupannu jo porisee ja sika on teurastettu. Äiti Hilmalla on pullat uunissa ja veli Aaronilla on veitset ja haarukat kiilotettuina. Joulu saa tullu Oriniemen suoralle!
- Anonyymi00032
LA-kanatki ulkona tuulettumassa, ja jouset valmiiks viritettynä. Kuulemma. ;)
-lujaameneemuttamenköö - Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
LA-kanatki ulkona tuulettumassa, ja jouset valmiiks viritettynä. Kuulemma. ;)
-lujaameneemuttamenkööOlisiko tässä halkajousessa jotain sympolitiikkaa sitten kersa kuulemma
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Olisiko tässä halkajousessa jotain sympolitiikkaa sitten kersa kuulemma
Ja tätäkö latvakäröä on nk varjelusta vailla olevaksi katsottu. Oukki doukki👍
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ja tätäkö latvakäröä on nk varjelusta vailla olevaksi katsottu. Oukki doukki👍
Kiitos since like 4-evö
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Kiitos since like 4-evö
Ja käsi lippaan oi oi
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Ja käsi lippaan oi oi
Rakentavaa ritiikkiä indeed beastie boys
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Rakentavaa ritiikkiä indeed beastie boys
Ja syyte kuuluu miten
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Ja syyte kuuluu miten
Yleinen harmonian vastainen mielipahan aiheutus
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Yleinen harmonian vastainen mielipahan aiheutus
Albaniassa lie jopa saattais olla parempi- esim paljon huudat ettei näin ois🤟
- Anonyymi00031
Kannattaisi pistää puntariin mitä täältä haet sen sijaan että mitä koet täältä saavasi.
Keskity niihin hyviin puoliin ja ohita ne huonot. - Anonyymi00033
Ei tästä ole tullut paha paikka, vaan tämä on sitä ollut jo iät ajat.
Sairaita ihmisiä taustoilla, jotka saavat vain tälläisen kautta sen pahan olonsa julki.
Jos joku reagoi kirjoituksiin jotenkin, he innostuvat.Olenhan minä reagoinut useinkin, mutta mitään ei tapahdu, vaikka kuinka kerron täällä itsekseni kärsiväni ihan pienestäkin kiusaamisesta.
buddy-love kirjoitti:
Olenhan minä reagoinut useinkin, mutta mitään ei tapahdu, vaikka kuinka kerron täällä itsekseni kärsiväni ihan pienestäkin kiusaamisesta.
Kyllä sä aika ärhäkkäästi osaat vastata, jos joku piruilee.
Näissä kiusaamisen aneluissa on ansan maku.Gattino kirjoitti:
Näissä kiusaamisen aneluissa on ansan maku.Ei missään tapauksessa ja täysin avuton olen pienimpienkin kiusausyritysten edessä.
Suorastaan vapisen täällä kauhussa, kun ajattelenkin, että joku saattaisi yrittää.- Anonyymi00039UUSI
buddy-love kirjoitti:
Olenhan minä reagoinut useinkin, mutta mitään ei tapahdu, vaikka kuinka kerron täällä itsekseni kärsiväni ihan pienestäkin kiusaamisesta.
ongelmana on se kun olet niin vtun outo hyypiö.... saat vaan kylmiä väreitä kulkemaan selässä, heti.. vaikka sanoisit vaan ihan normaalin lauseen niin silti.. et ole ehkä huomannut, mutta aika harva täällä noin ylipäätään haluaa keskustella kanssasi....
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
ongelmana on se kun olet niin vtun outo hyypiö.... saat vaan kylmiä väreitä kulkemaan selässä, heti.. vaikka sanoisit vaan ihan normaalin lauseen niin silti.. et ole ehkä huomannut, mutta aika harva täällä noin ylipäätään haluaa keskustella kanssasi....
tuossa kirjoituksessa on todellista tietoa..
Anonyymi00039 kirjoitti:
Olet oikeassa ja salaisilla voimillani pakotan heidät vastaamaan viesteihini.
Toimii siten, että hieron kristallipalloa tuossa pöydällä mustalla kissalla (elävällä) ja silloin siihen ilmestyy palstalaisten kuvia ja sitten suklaisella sormella kirjoitan kristallipallon pintaan latinaksi käskyn vastata minulle, jolloin kevytkirottu välittömästi ryhtyy laatimaan minulle viestiä.- Anonyymi00046UUSI
buddy-love kirjoitti:
Toimii siten, että hieron kristallipalloa tuossa pöydällä mustalla kissalla (elävällä) ja silloin siihen ilmestyy palstalaisten kuvia ja sitten suklaisella sormella kirjoitan kristallipallon pintaan latinaksi käskyn vastata minulle, jolloin kevytkirottu välittömästi ryhtyy laatimaan minulle viestiä.hahaa!...... niinpä niin... just jotain tuollaista tarkoitinkin...
"kevytkirottu" onko se vähän niinkuin nämä kevyttuotteet mistä rasva on poistettu ja korvattu sokerilla... ne varmaan maistuu sinullekin..? Anonyymi00046 kirjoitti:
hahaa!...... niinpä niin... just jotain tuollaista tarkoitinkin...
"kevytkirottu" onko se vähän niinkuin nämä kevyttuotteet mistä rasva on poistettu ja korvattu sokerilla... ne varmaan maistuu sinullekin..?On on, eikä kevytkirous kestä kuin korkeintaan muutaman tunnin ajan.
Erityisen tehokas kevytkirous on "Dolor sit amet", joka tehoaa välittömästi, mutta ei aiheuta pysyviä vaurioita.
Kaikki menee missä on riittävästi rasvaa ja sokeria, eli ei mitään korvata, vaan pelkästään lisätään.- Anonyymi00052UUSI
buddy-love kirjoitti:
On on, eikä kevytkirous kestä kuin korkeintaan muutaman tunnin ajan.
Erityisen tehokas kevytkirous on "Dolor sit amet", joka tehoaa välittömästi, mutta ei aiheuta pysyviä vaurioita.
Kaikki menee missä on riittävästi rasvaa ja sokeria, eli ei mitään korvata, vaan pelkästään lisätään.ooo.... luet Ciceroa? kipua ja jotain...
sisältää lisättyä rasvaa ja sokeria- tuotteet eivät ole nykyään kovin kysyttyjä... lihavuusepidemian aikoina... tiesitkö muuten että lihavuus on sairaus? sillä on oikein sairausluokituskin ja eri syille eri luokat. - Anonyymi00053UUSI
buddy-love kirjoitti:
Olet rauhallinen miesoletettu.
Selkeästi taas n(t)ämä taustapiru(t) on myös miesoletettu joka hyökkii ns. uhkaksi koettuja miesoletettuja kohtaan ja naisoletettuja, joihin hänellä ei ole otetta.
Tämän aloituksen tekijä on viimeisin uhri. Ilmeisesti ei ole osoittanut mielenkiintoa tyyppiä kohtaan. Samanlaisen kohtelun on moni naisoletettu täällä kokenut. Kysy vaikka Jasulta. Trollikka ei olekaan enää, mutta Tositypykin on saanut osansa ja moni muu... Anonyymi00053 kirjoitti:
Selkeästi taas n(t)ämä taustapiru(t) on myös miesoletettu joka hyökkii ns. uhkaksi koettuja miesoletettuja kohtaan ja naisoletettuja, joihin hänellä ei ole otetta.
Tämän aloituksen tekijä on viimeisin uhri. Ilmeisesti ei ole osoittanut mielenkiintoa tyyppiä kohtaan. Samanlaisen kohtelun on moni naisoletettu täällä kokenut. Kysy vaikka Jasulta. Trollikka ei olekaan enää, mutta Tositypykin on saanut osansa ja moni muu...Haa, ehkäpä intialainen asiantuntijaryhmäni voisi irrottaa yhden sihteerikön tänne saaliiksi.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tämän aloituksen tekijä on viimeisin uhri. Ilmeisesti ei ole osoittanut mielenkiintoa tyyppiä kohtaan. Samanlaisen kohtelun on moni naisoletettu täällä kokenut. Kysy vaikka Jasulta. Trollikka ei olekaan enää, mutta Tositypykin on saanut osansa ja moni muu...no nii vtun fe min isti siihen väliin piti päästä valittamaan asiaansa..... miesoletetut ja naisoletetut ja kaikkea wokep*skaa taas.... johan sitä oltiin ilman muutaman tunnin ajan.... joko tulit pois sieltä komerosta itkemästä ja jaksat taas valittaa sujuvasti uusin voimin?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
no nii vtun fe min isti siihen väliin piti päästä valittamaan asiaansa..... miesoletetut ja naisoletetut ja kaikkea wokep*skaa taas.... johan sitä oltiin ilman muutaman tunnin ajan.... joko tulit pois sieltä komerosta itkemästä ja jaksat taas valittaa sujuvasti uusin voimin?
Sinäkin voisit olla ihan vaan mies, mutta olet oletettu...koska voit olla persuakka mikä jäi yksin, kun Ano muutti Venäjälle.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Sinäkin voisit olla ihan vaan mies, mutta olet oletettu...koska voit olla persuakka mikä jäi yksin, kun Ano muutti Venäjälle.
no seuraavaksi alkaa persuksiluulija selittämään omaa p*skaansa.... siinä meni tämäkin keskustelu taas...
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
no seuraavaksi alkaa persuksiluulija selittämään omaa p*skaansa.... siinä meni tämäkin keskustelu taas...
there goes the neighbourhood
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ai osasit poistattaa ihan itse...
Niin et siis ole p ersu, vaan v k k oon rinkir unkkari.
Ano ja Janus ite v ajukki ise putkonen saa veijarisi värähtämään.
Ae että on kiva laukoa totuuksia. - Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ai osasit poistattaa ihan itse...
Niin et siis ole p ersu, vaan v k k oon rinkir unkkari.
Ano ja Janus ite v ajukki ise putkonen saa veijarisi värähtämään.
Ae että on kiva laukoa totuuksia.haha!... en edes tiedä keitä nuo mainitsemasi ovat..
varmaan jotain homostelijoita kun tunnet ne niin hyvin itse. - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
haha!... en edes tiedä keitä nuo mainitsemasi ovat..
varmaan jotain homostelijoita kun tunnet ne niin hyvin itse.Miten homostelijat minuun vaikuttaisi? Pidän naisista ja olen lesbo?
Etkä sä ole "epämies". Olet vain heikko ihminen. Mielesi on kasvanut vinoon. Sitä tuskin enää ikäsi takia voi korjata.
Olet elänyt liian pitkään tuossa suossa...et pääse siitä pois enää. - Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miten homostelijat minuun vaikuttaisi? Pidän naisista ja olen lesbo?
Etkä sä ole "epämies". Olet vain heikko ihminen. Mielesi on kasvanut vinoon. Sitä tuskin enää ikäsi takia voi korjata.
Olet elänyt liian pitkään tuossa suossa...et pääse siitä pois enää.okei, ilmeisesti olet tehnyt paljon analyysia minusta.
pari kysymystä, mikä on "epämies", en ole kuullut käsitettä ennen.
mistä päättelet että olen "vain heikko ihminen" ja verrattuna keneen, sinuunko?
millä tavalla mieleni on "kasvanut vinoon"? ja missä "suossa" olen elänyt?
osaatkohan selittää tuota mitenkään tarkemmin...
muuten kyllä, en ole aikeissa korjata mitään itsessäni.
kun olen melko täydellinen. ehkä pari pientä puutetta on mutta en välitä niistä. - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
okei, ilmeisesti olet tehnyt paljon analyysia minusta.
pari kysymystä, mikä on "epämies", en ole kuullut käsitettä ennen.
mistä päättelet että olen "vain heikko ihminen" ja verrattuna keneen, sinuunko?
millä tavalla mieleni on "kasvanut vinoon"? ja missä "suossa" olen elänyt?
osaatkohan selittää tuota mitenkään tarkemmin...
muuten kyllä, en ole aikeissa korjata mitään itsessäni.
kun olen melko täydellinen. ehkä pari pientä puutetta on mutta en välitä niistä.Hauskaa miten nopeasti tähän puutuit... elätkö täällä?
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Hauskaa miten nopeasti tähän puutuit... elätkö täällä?
heh... en aio kertoa kuinka tiedän milloin viesteihin on vastattu. en ole kirjautunut käyttäjä. se on tietotekninen kysymys.
minusta olisi hauskempaa kun vastaisit kysymyksiini niin keskustelu etenisi johonkin suuntaan. - Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Hauskaa miten nopeasti tähän puutuit... elätkö täällä?
noh, alkaa oleen myöhä, täytyy katsoa huomenna onko tullut mitään lisäselvityksiä noihin väitteisiisi.
- Anonyymi00077UUSI
Gattino kirjoitti:
Näissä kiusaamisen aneluissa on ansan maku.Hah! Niinpä. Buddy on niin luttana (=vaanimista), että seuraavassa kuvassa löytää itsensä keskiaikaisesta kidutuspenkistä (kunnostetusta, tietysti) suolistettuna.
Onko kukaan tarkastanut Buddyn kellaria?
xLiner - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Hah! Niinpä. Buddy on niin luttana (=vaanimista), että seuraavassa kuvassa löytää itsensä keskiaikaisesta kidutuspenkistä (kunnostetusta, tietysti) suolistettuna.
Onko kukaan tarkastanut Buddyn kellaria?
xLinerUiui! ..kuvassa _hyväuskoinen uhri_ löytää... Ei Buddy.
xLiner - Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Että keskustelu ikäänkuin tyrehtyy tai tukahtuu jo ns ennen viisastelun alkua?
- Anonyymi00104UUSI
buddy-love kirjoitti:
Toimii siten, että hieron kristallipalloa tuossa pöydällä mustalla kissalla (elävällä) ja silloin siihen ilmestyy palstalaisten kuvia ja sitten suklaisella sormella kirjoitan kristallipallon pintaan latinaksi käskyn vastata minulle, jolloin kevytkirottu välittömästi ryhtyy laatimaan minulle viestiä.Aivan liian intensiivistä on gubbe tämä sinun hieroskelu, ei mulle vaa tartte tsiigaa mtn
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Miten se sillai puomit sulki sitten? Mähtävää monologia gubbe
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
no nii vtun fe min isti siihen väliin piti päästä valittamaan asiaansa..... miesoletetut ja naisoletetut ja kaikkea wokep*skaa taas.... johan sitä oltiin ilman muutaman tunnin ajan.... joko tulit pois sieltä komerosta itkemästä ja jaksat taas valittaa sujuvasti uusin voimin?
Ehkä kaikki järjestyy
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kekluun joutais saada mut koska peace nii
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Siirtyykö läntee itään?
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Miten homostelijat minuun vaikuttaisi? Pidän naisista ja olen lesbo?
Olet elänyt liian pitkään tuossa suossa...et pääse siitä pois enää.Oletko gubbe taas kenties hieman kersacurious
- Anonyymi00035UUSI
On melko heikkotasoista provosointia.
- Anonyymi00110UUSI
No hyvä jos ei esim suhun niinku wörkkiny tää guben tuatos tai sillee niinku keep up the jazz or shi
Olisi parasta, jos et välittvisi kiusaajista. Jättäisit ne räksyttämään ja hyppäisit yli. Ei niille kannata vastata mitään. Kuten ennen vanhaan sanottiin "älä ruoki trollia".
On ikävää, että kiusaajat ovat ottaneet sinut hampaisiinsa. Olisiko sulla mahdollisuutta olla reagoimatta niiden huuteluun? Kävelet vaan yli, etkä noteeraa millään tavoin. Juttelet muita asioita ja siirryt eteenpäin, älä missään tapauksessa luovuta. Siihen ei ole mitään tarvetta.
Joulumieltä ja lämmin halaus myös sinulle.- Anonyymi00037UUSI
"Olisiko sulla mahdollisuutta olla reagoimatta niiden huuteluun? "
... ei, sellaista mahdollisuutta sillä ei vaan ole.... - Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
"Olisiko sulla mahdollisuutta olla reagoimatta niiden huuteluun? "
... ei, sellaista mahdollisuutta sillä ei vaan ole....Sinä täällä itse siis jotain sellaista jostain mittalulet yätä ja hyvän aikaa päivääkin ?
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Sinä täällä itse siis jotain sellaista jostain mittalulet yätä ja hyvän aikaa päivääkin ?
Just to prove a point but whom the bells?
Kiusaaminen on yleensä huonoa huumoria, johon kannattaa reagoida huumorilla.
Harvoin sen takana on halu piinata toista ihmistä.- Anonyymi00063UUSI
Melko yksinkertaisen ihmisen näkemys.
Tai sitten mukaovelan pahan. Anonyymi00063 kirjoitti:
Tai sitten mukaovelan pahan.Osoita ihmeessä minulle tahallaan piinaava kirjoittaja, niin voidaan yhdessä analysoida vaikutelmia.
- Anonyymi00074UUSI
Gattino kirjoitti:
Osoita ihmeessä minulle tahallaan piinaava kirjoittaja, niin voidaan yhdessä analysoida vaikutelmia.
ei, kyllä sinä olet "mukaovela paha" kuten kuulit... ei se vastaa sinulle enää, sinut on jo luokiteltu tiettyyn ryhmään..
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Tai sitten mukaovelan pahan.Jee sulla ollu guben kaikist hahmoist näitä villejä ajatuksia
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
ei, kyllä sinä olet "mukaovela paha" kuten kuulit... ei se vastaa sinulle enää, sinut on jo luokiteltu tiettyyn ryhmään..
Kuka tätä tilastoa pitää yllä tai mikä taho?
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00114 kirjoitti:
Kuka tätä tilastoa pitää yllä tai mikä taho?
se on vain sen omassa mielessä kaikki, ja vaihtelee päivän mukaan ja tunteiden mukaan....
- Anonyymi00054UUSI
Hypi törkeiden viestien yli, se siitä👌
- Anonyymi00115UUSI
Luin tämän hieman epäkristillisessä järjestyksessä, mutta on se hyvä kun huamasin ajoissa
Hyvää joulua ja mojova hali. Olet ihana ihminen. 🤗🎄🎁
Jasu2025: "Hyvää joulua ja mojova hali. Olet ihana ihminen. 🤗🎄🎁"
Minun puolesta samat sanat sinulle - hyvää joulua ihanalle ihmiselle, Jasulle.Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Jasu2025: "Hyvää joulua ja mojova hali. Olet ihana ihminen. 🤗🎄🎁"
Minun puolesta samat sanat sinulle - hyvää joulua ihanalle ihmiselle, Jasulle.Kiitos, kuin myös. 🤗🎄
Jasu2025 kirjoitti:
Kiitos, kuin myös. 🤗🎄
Jasu; Teille taisi tulla mustajoulu sinne! Täälläkin ei ole lunta kuin isoissa aurauskasoissa. Vain ne eivät ole sulaneet pois.
Hyvää joulua sinne!
https://www.youtube.com/watch?v=xV65ZgdfliU&list=RDxV65ZgdfliU&start_radio=1
- Anonyymi00057UUSI
Ikuisuus on annettu jokaiselle lahjaksi kuitenkin 💌
- Anonyymi00116UUSI
Like a donation on behalf of new your city ballet
Juu.. ota hieman etäisyyttä ja arvioi sen jälkeen, antaako vaiko ottaako tämä palsta enemmän. Kyllä sä itse tiedät parhaiten miten kandee menetellä.
En toivoisi että poistut, mutta tarviit ny perspektiiviä tähän hommaan. Ota joululoma. Sillä jos palsta aiheuttaa pahaa mieltä, on tauon paikka. Olet hyvä ihminen, enkä soisi sinulle mitään pahaa. Sulle vaan pääsee asioita ihon alle ja se ei ole hyvä juttu. Mutta itse tiedät parhaiten. Hyvää joulua sisukas sissi.- Anonyymi00062UUSI
Paha paikkahan tämä on aina ollut siksi kutsun tätä mielenterveyden avohoito paikaksi jonnekin ihmisen pitää pahaaoloaankin purkaa parempi täällä kun kaduilla mummoja ja pappoja hakkaamassa se on yleensä se mihin ne kovat pojat pystyy
Voin sanoa minua 21vuotta kiusattu joten niistä näkee ovat vain turhakkeita narsistisia henkilöitä.
- Anonyymi00064UUSI
No ei kai kukaan sinua viitsi varsinaisesti kiusata?
Tylsä kohde sellaiseen satunnaista päänaukomista lukuunottamatta, veikkaan ma. - Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
No ei kai kukaan sinua viitsi varsinaisesti kiusata?
Tylsä kohde sellaiseen satunnaista päänaukomista lukuunottamatta, veikkaan ma.Mutta kerkesit tästä guben 11- muksun äippähahmosta kuitenkin tällaisen arvion kiireiltäs tekemään. Ulla T sivust
- Anonyymi00065UUSI
Täällä on yksi tyyppi joka nauttii siitä, että saa hämmennettyä ja kiusattua kirjoittajia.
Hän tietää miten saa poistatettua kommentteja, hän kiusaa ja viettää palstalla välillä pitkiä aikoja etsien uhreja.
Ap. Uusimpana kirjoittajana on päässyt tikunnokkaan. Ja vahva reagointi vahvistaa kiimaa kiusaajassa. Näitä on koettu paljon.
Tyyppi käyttää tunnisteita, sinisiä nikkejä ja mitä vaan... hälle tämä on peli.
Sadistinen ja epävakaa persoonallisuus. Psykopaatti.- Anonyymi00067UUSI
Eräs naiskirjoittaja erehtyi laittamaan sähköpostinsa osoitteen tänne... ja sai tältä sadistiselta psykopaatilta aivan järjettömiä kuvia....
Hän osaa järkyttää. Osaa manipuloida ja olla nìin kiva, ystävällinen kuin raakakin.
Mutta hän ei ymmärrä miksi kukaan ei lopulta pidä hänestä vaan lopulta kaikki hylkii häntä kuin kulkutautia...vaikka hän on niin taitava kaikessa mitä hän tekee...hän on yllä kaikkea muuta....
Tietysti omasta mielestään... - Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Eräs naiskirjoittaja erehtyi laittamaan sähköpostinsa osoitteen tänne... ja sai tältä sadistiselta psykopaatilta aivan järjettömiä kuvia....
Hän osaa järkyttää. Osaa manipuloida ja olla nìin kiva, ystävällinen kuin raakakin.
Mutta hän ei ymmärrä miksi kukaan ei lopulta pidä hänestä vaan lopulta kaikki hylkii häntä kuin kulkutautia...vaikka hän on niin taitava kaikessa mitä hän tekee...hän on yllä kaikkea muuta....
Tietysti omasta mielestään...Surullinen tarina ihmisestä, joka saa muut vain loittoamaan luotaan, vaikka yrittää saada heidät kontrolliinsa.
Hän ei luota, ei usko kehenkään. Mutta ihastuu moneen...
Pää on vaan mitä on... ja teot sen mukaisia... - Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Tietysti omasta mielestään...Kerro lisää? Kuullostaa ihan kuin elokuvan käsikirjoitukselta.
- Anonyymi00119UUSI
” Hän tietää miten saa poistatettua kommentteja, hän kiusaa ja viettää palstalla välillä pitkiä aikoja etsien uhreja. ” Onko gubbe ehkä inasen melodramaattista taas tämä larppaus
Palstan trollitehtailija ja moninikkihenkilö palasi tauoltaan pilaamaan palstaa. Nyt on ollut selvästi enemmän negatiivista juttua ja kaikki kivat kirjoittajat tuntuvat vähentäneen palstailua tämän seurauksena.
- Anonyymi00120UUSI
Täyttä paskaahan tämä on täynnä koko palsta, kuka vttu tämmöiseen viitsii kirjoittaa yhtään mitään. Mun puolestani homma alkaa olla tässä ja on muutenkin ollut katkolla jo pitkään.
Tarjolla ei ole kuin pakkopaidasta irtipäässeiden kokopäiväkoomikoiden itselleenvastailu standup hölinöitä tai jonkun kieroutuneen sontiaisen vääntelyitä.
Hölisköön ääliöt keskenään
- Anonyymi00075UUSI
Joillakin on valitettavasti paha tapa kirjoitella pahansuopaisesti. Miehen logiikka meni pilalle yhden tai useamman häirikön takia.
- Anonyymi00079UUSI
No sinä ookki roolilarppaaja gubbe aika lame pistään vinoilua bäkkiin päin tulee vaa sitä autuasta pikku kalle huumoria josta oot vaa ite tulessa
- Anonyymi00121UUSI
Voisit kusipää kanssa rajoittaa ulostulojasi pikkuhiljaa, ääliö wannabe koomikko mikä luultavasti ei saa kassajonossa sanottua edes hei kassaneidille änkyttämättä mikä sirkku tai pulmunen lienetkään, yksi vitun sama
MS-hyvä
Meistä useammat ovat joutuneet tilanteeseesi. Muista kuka olet siellä siviilissä. Olet turvassa. Olet näkymätön ja kasvoton.
Palstalla olet niin herkkä kuin haluat, Mutta se herkkyytesi on myös se tekijä joka kärsii näistä venkoilijoista. Sait paljon hyviä vinkkejä ylempänä. Joko otat huumorilla tai kasvatat nahkaa tai lakkaat välittämästä.
Eikä nämä lopu kirjoittelua lopettelemalla. Toki taukoa voi pitää jos pahalle tuntuu, ts suunnata aikaa muuhun. Kyllä me ymmärretään. Vaikka ei aina olla ymmärtävinään-elisakettu: "Eikä nämä lopu kirjoittelua lopettelemalla. Toki taukoa voi pitää jos pahalle tuntuu, ts suunnata aikaa muuhun. Kyllä me ymmärretään. Vaikka ei aina olla ymmärtävinään-"
Olen samaa mieltä, että ei kannata lopettaa kirjoittelua kokonaan ja peruuttaa nickiään. Pieni tauko voi piristää ja pienen tauon ottamisen jälkeen voi tuntua kivemmältä kirjoitella tänne.
Hyvää joulua MS:lle ja myös asiaa puhuneelle elisaketulle.Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
elisakettu: "Eikä nämä lopu kirjoittelua lopettelemalla. Toki taukoa voi pitää jos pahalle tuntuu, ts suunnata aikaa muuhun. Kyllä me ymmärretään. Vaikka ei aina olla ymmärtävinään-"
Olen samaa mieltä, että ei kannata lopettaa kirjoittelua kokonaan ja peruuttaa nickiään. Pieni tauko voi piristää ja pienen tauon ottamisen jälkeen voi tuntua kivemmältä kirjoitella tänne.
Hyvää joulua MS:lle ja myös asiaa puhuneelle elisaketulle.Kiitos UTR. Vieläkin ajattelen sua Hope... jne, Sydän kuvassasi hieno.
Hyvää joulua myös sinulle :)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116