Ehkä pitäisi vain luovuttaa, kun pahaa alkaa olemaan enemmän kuin hyvää.
Ei enää ikävä-palstalle häviä häijyydessään.
(Ehdin taas nähdä poistetut kommentit)
No mutta hyvää joulumieltä ja lämmin halaus pelkästään ihanille ihmisille, muut voi suksia suolle ja upota sinne.
❤️
Tästä on tullut paha paikka.
31
250
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
kiitoksia.... tiedän että ajattelet juuri minua....
ihan voin kuvitella kuinka lämpimiä tunteita sinulla on...
älä luovuta!... ole parempi.- Anonyymi00003UUSI
"par emp i". -sivu
Minuun tuo palstasuosio ei kohdistu lainkaan, vaikka olen sitä pyytänyt.
Nytkin istun poliisiasemalla ja voisivat kehittää edes siitä jotain.- Anonyymi00002UUSI
haha! poliisiasemalla? onko raudat ranteissa ja penkissä kiinni?
Anonyymi00002 kirjoitti:
haha! poliisiasemalla? onko raudat ranteissa ja penkissä kiinni?
Tuo on oikea ote tähän asiaan, mutta harmillisesti vain lupa-asioita tässä hoitelen.
- Anonyymi00006UUSI
Tarviiko liiketunnistinlamppuunki IP44 nykyään luvan?
- Anonyymi00007UUSI
buddy-love kirjoitti:
Tuo on oikea ote tähän asiaan, mutta harmillisesti vain lupa-asioita tässä hoitelen.
no vttu taas, viesti poistettiin kun se oli asiallinen. en vttu kirjoita enää ikinä mitänä asiallista ilman kirosanoja. kyselin että oliko lupa haussa mag- num- 44sta varten vai?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
no vttu taas, viesti poistettiin kun se oli asiallinen. en vttu kirjoita enää ikinä mitänä asiallista ilman kirosanoja. kyselin että oliko lupa haussa mag- num- 44sta varten vai?
"Koodinimi Valkoinen Kalkkuna". -sivu
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Meidän keskustelumme poistettiin myös tuossa muutama päivä sitten. Sekin oli ihan asiallinen. Sai se rimpsu olla siinä pari päivää. Että ihan joku omin pikku näppylöin käynyt poimimassa pois.
Voisit veetuilla mulle, kun tuo Must5ydän ei vttuilua oikein arvosta. Minä saattaisin innostua, jos sulla on muka lahjoja sellaiseen.. vähän kyllä epäilen... 😜
xLiner
xLiner - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Meidän keskustelumme poistettiin myös tuossa muutama päivä sitten. Sekin oli ihan asiallinen. Sai se rimpsu olla siinä pari päivää. Että ihan joku omin pikku näppylöin käynyt poimimassa pois.
Voisit veetuilla mulle, kun tuo Must5ydän ei vttuilua oikein arvosta. Minä saattaisin innostua, jos sulla on muka lahjoja sellaiseen.. vähän kyllä epäilen... 😜
xLiner
xLinerniinpä, kun en vttu tajua että miksi se keskustelu pitää heti mennä poistaan jos siinä on jotain hauskaa ja viihteellistä, ehkä nyt joku "väärä sana" tai "väärä ajatus". sitten joku missä on pelkkää p*skaa sivukaupalla saa kyllä olla, pelkkää älämölöä ja p*skaa täynnä, se on ihan ok. niinkun joku haluaisi tehdä tästä paikasta ihan h*lvetin tylsän mihin ihmiset tulee kuolemaan henkisesti.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
xLiner
xLinerMun kellariini mahtuu vielä... Välis vois kaivata kaveria.
xLiner - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mun kellariini mahtuu vielä... Välis vois kaivata kaveria.
xLinerai sinäkö olet se välis vapaa-ajallasi vai?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
ai sinäkö olet se välis vapaa-ajallasi vai?
En, kun välis laittaa täällä ruuat ja siivoaa. Niinä aikoina kun pääsee pois kellarista. Se vois joskus tarvita apua askareissaan.
xLiner - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
En, kun välis laittaa täällä ruuat ja siivoaa. Niinä aikoina kun pääsee pois kellarista. Se vois joskus tarvita apua askareissaan.
xLinerOnhan ketjuissa on liikkumavaraa riittävästi ja ulkoiluaikoja tarpeen tekoon ettei välis ole vahingossa tuhma sisätiloissa 😁
-sivusta
Älä luovuta. Jospa palsta paranesi ajan myötä. Pidä korkeintaan pieni tauko?
Hyvää joulua sinulle ja kaikille! Lähetän tiistaina sähköpostia.- Anonyymi00004UUSI
Lämmintä joulumieltä kaikille.
Internetin syvyyksissä pyöriessä kannattaa aina muistaa että tämä on vain sähkö-atk:ta ja tänne pääsee kaikki joilla on sähkö - ainakin suomessa.
Oikea elämä on muualla ja ihmisen mitta mitataan siellä.
Olen nykyään huolestunut enemmän AIsta kuin peeloilevista ihmisistä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00008UUSI
No voi harmi. Vaikea ymmärtää, miten palstan ilkiöt repivät ilonsa jostain niin inhottavasta. Älä anna ikävien kommenttien mennä ihosi pinnan alle. Kaikkea ihanaa Jouluusi. ♥️
- Anonyymi00010UUSI
mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää...?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää...?
On sitä vaikea ymmärtää. Voit tietysti kertoa ihan itse, miksi kirjoitat ilkeitä kommentteja aloittajalle.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
On sitä vaikea ymmärtää. Voit tietysti kertoa ihan itse, miksi kirjoitat ilkeitä kommentteja aloittajalle.
miksi en kirjoittaisi..?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
miksi en kirjoittaisi..?
No vaikkapa siksi, että voisit tehdä ihan oman aloituksen ja odotella ihan rauhassa, paljonko kiviä sataa päähän.
Ja siksi, ettei aloittajan olisi tarve lähteä pois palstalta ja jäisit tänne yksin meidän kanssa. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No vaikkapa siksi, että voisit tehdä ihan oman aloituksen ja odotella ihan rauhassa, paljonko kiviä sataa päähän.
Ja siksi, ettei aloittajan olisi tarve lähteä pois palstalta ja jäisit tänne yksin meidän kanssa.ai että sinun aloituksiin ei saisi sekaantua?
olen tehnyt useita aloituksia kyllä tänne palstalle.
no kuinka sille aloittajalle nyt tuli niin tarve lähteä pois palstalta...? voihan se mennä vaikka pimeään komeroon itkemään vähäksi aikaa ja sitten kaikki on taas hyvin.. sen kun vaan tulee takaisin kirjoittamaan taas niitä hölmöjä juttujaan.. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
ai että sinun aloituksiin ei saisi sekaantua?
olen tehnyt useita aloituksia kyllä tänne palstalle.
no kuinka sille aloittajalle nyt tuli niin tarve lähteä pois palstalta...? voihan se mennä vaikka pimeään komeroon itkemään vähäksi aikaa ja sitten kaikki on taas hyvin.. sen kun vaan tulee takaisin kirjoittamaan taas niitä hölmöjä juttujaan..En tarkoittanut itseäni ja harva edes pystyy minun aloituksiini mitään vastaamaan.
Ei kenelläkään pitäisi olla syytä olla tarkoituksellisen ilkeä. Voit hyvin jättää itseäsi ärsyttävät kirjoitukset lukematta tai vähintäänkin jättää niihin vastaamatta.
- Anonyymi00012UUSI
Älä anna periksi! Jos hyvät ei kirjoittele, paha saa vallan.
- Anonyymi00017UUSI
Tämä on oikein hyvä paikka nykyään.
Sulla ei ilmeisesti ole pohjaa siihen mitä täällä oli 10 vuotta sitten?
Sellainenkin pointti, ettei tällaiset paikat sovi ihan kaikille. Meitä kun on niin moneen lähtöön.
Lisäksi vielä, että myös täällä, kuten oikeassakin elämässä, saa valita seuransa. Kaikkea ei kannata lukea. Kaikkeen ei tarvitse ottaa kantaa. Tee vaan omaa juttuasi. Sun jutut on oikein kivoja.
xLiner - Anonyymi00022UUSI
Aina täällä on ollut jonkin verran pahuutta!
- Anonyymi00027UUSI
Suohon upotettuna ja sinne jätettynä voinkin sitten toivotella joulumieltä sekä jaella lämpöisiä halauksia niille jotka ei aloituksessa saanut niitä mutta haluaisivat myös saada.
Sekä myös niille muillekin.
🤗😘😊 - Anonyymi00028UUSI
Oon miettinyt samaa, että vois jättäytyä joulutauolle tältä palstalta. Onneks punkalaitumella sattuu ja tapahtuu vaikka mitä näin juhlapyhien aikaan niin ei tule tylsää. Isä Iisakilla ponupannu jo porisee ja sika on teurastettu. Äiti Hilmalla on pullat uunissa ja veli Aaronilla on veitset ja haarukat kiilotettuina. Joulu saa tullu Oriniemen suoralle!
- Anonyymi00032UUSI
LA-kanatki ulkona tuulettumassa, ja jouset valmiiks viritettynä. Kuulemma. ;)
-lujaameneemuttamenköö
- Anonyymi00031UUSI
Kannattaisi pistää puntariin mitä täältä haet sen sijaan että mitä koet täältä saavasi.
Keskity niihin hyviin puoliin ja ohita ne huonot. - Anonyymi00033UUSI
Ei tästä ole tullut paha paikka, vaan tämä on sitä ollut jo iät ajat.
Sairaita ihmisiä taustoilla, jotka saavat vain tälläisen kautta sen pahan olonsa julki.
Jos joku reagoi kirjoituksiin jotenkin, he innostuvat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1583814Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1012490Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251969Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671114
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771019- 44993