Kokaiinia ym huumeita eli ei toivo enään rahaa lahjaksi vaan että tuotais esim 100g tai 500g tai 1kg kokaiinia
Kuinkahan moni saa joululahjaksi
17
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivoo moni varmasti, itse toivon, että huumeet häviäisi maan päältä.
- Anonyymi00002
"Not on my watch". Eli niin kauan kuin posse äänestää, it's not gonna happen. Olennaista on muuttuvatko asiat vai eivät. Ainakaan äänestämällä ihmiskunta ei tule voittamaan pahuuden kätyreitä, johan se on nähty.
- Anonyymi00014
Kuinkahan moni saa huumeita jouluna lahjaksi, vaikka eivät sitä toivo tai halua? Itse en ainakaan haluaisi sellaista joululahjaa, menisi joulu pilalle ja arvostus lahjan antajaa kohtaan laskisi nollaan. Lahjan antaja olisi sen jälkeen mulle nobody!!
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuinkahan moni saa huumeita jouluna lahjaksi, vaikka eivät sitä toivo tai halua? Itse en ainakaan haluaisi sellaista joululahjaa, menisi joulu pilalle ja arvostus lahjan antajaa kohtaan laskisi nollaan. Lahjan antaja olisi sen jälkeen mulle nobody!!
no ei kukaan saa jos ei toivo.
jos minä saisin kokkelia niin kyllä kokeilisin. voisin hetken aikaa kuvitella olevani joku isokenkäinen kokoomuslainen tai sdp:läinen. paluu todellisuuteen olisi varmasti rankka.
- Anonyymi00003
Aika ryönäsen näköstä sen valmistus ainakin et hyi ku katoin dokumentin kai siitä kuuppa loppuviimein sulaa että
- Anonyymi00004
Kaikki persulestat toivoo kokkelia jouluksi.
- Anonyymi00012
Kaikki punikit toivoo menolippua rajan taakse.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaikki punikit toivoo menolippua rajan taakse.
Iik öök. Persulesta kiljuu
- Anonyymi00005
Kaipa noita jo nykyään on paljonkin mu on joululahja mitä tuskin monikaan uskaltaa ostaa vaikka olis rahaa voi olla jo aika iso kakku puolesta kilosta tai kilosta kokkelia satagrammaa kun taitaa jo mennä myynti käyttö syytteenä ja ei tai onnistua väittään että on vaan omaan käyttöön
- Anonyymi00006
Persut vetää viivaa lestapedofiilien kanssa.
- Anonyymi00015
Mulle kelpaisi kola nyt.
Saisin nukuttua 🙁 - Anonyymi00016
Lestapersut toivoo kiljuen kokkelia.
Kyllä ei kovin moni. Mutta olisihan tuo melkoinen jouluyllätys. Ainahan sitä on vaikea hankkia lahjaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea. Vaan onkos ns. puhtaita jauhoja pussissa?
- Anonyymi00025
Varmaan monella huumeita piikittävillä on erilaisia tulehduksia, kun ainetta piikitetään, tuskinpa desinfioidaan iho siltä kohdin, johon piikitetään, eikä neulakaan varmaan ole ihan steriili.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836402Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4444471Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön623644Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1162295Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352275Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44875- 90810
- 59715