Onko vanhoille (Yli 60v) sukulaisnaisille tyypillistä kysellä ikisinkulta 30v mieheltä vuosi toisensa jälkeen että "Miksi et jo ota emäntää itsellesi" tai että "Milloinkas tuot tyttöystäväsi näytille"? Muutama päivä sitten kävin kahvilla erään sukulaisnaisen luona ja samat kysymykset tuli taas. Vastasin rehellisesti että en tapaa ikäisiäni naisia juuri missään kuin erittäin harvoin. Sitten hän kysyi että "No eikö kukaan niistä sun erittäin harvoin tapaamistasi naisista kolahda tarpeeksi"? Siis ajatteleeko ihmiset että kuka tahansa voi löytää parisuhteen aina silloin kun haluaa ja sinkkuus on muka aina täysin oma valinta? Sukulaistätini ilmeisesti olettaa että niistä erittäin harvoin tapaamistani naisista voin ihan milloin tahansa siitä vaan ottaa naisen itselleni eikä tainnut ollenkaan ajatella että ne naiset joita harvakseltaan tapaan voivat olla jo varattuja kuten ovatkin. Vapaita naisia en yksinkertaisesti tapaa yhtään missään.
Sen lisäksi naiset eivät halua olla edes kanssani edes ystäviä vaan korkeintaan hyvänpäiväntuttuja. Yritäpä siinä sitten löytää ketään kun ihan perus small talk-kysymyksiinkin tunnutaan vastaavan että "Ei kuulu sulle". Varsinkin kauniit naiset käyttäytyvät mua kohtaan usein noin.
Tuli kyllä aivan saatanan paska fiilis kun sukulaistätini sitä taas kyseli silloin kun siellä muutama päivä sitten kävin. En taida aivan heti mennä hänen luo kyläilemään. Aikaisintaan ensi jouluna jos silloinkaan. Suvussani kaikki muut ovat aina löytäneet parisuhteen erittäin helposti. Esimerkiksi edesmenneillä isälläni ja sedälläni oli molemmilla elämänsä aikana useita naissuhteita.
Sukulaistäti kyselee milloin hankin tyttöystävän
49
437
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisit sanonut totuuden ettei sinulla ole rahaa ei naiset persaukista huoli mut jos sinulla olis rahaa ja rikkauksii niin naiset tarjoaisi itseään sinulle ja saisit valita kenet otat tai ketä panet
- Anonyymi00041
Sano, et jos on yhtä helppoa kuin kaupassa käynti niin ehkä huomenna, kun käyn kaupassa niin tilanne muuttuu?
- Anonyymi00002
Hah! Tuollainen on "pala kakkua".
Kokeilepa olla naispuolinen ja sanoa, ettet halua lapsia. 🤭 Siinä kohtaa monella kysyjällä pysähtyy purkka suussa. 😄
No, mitäs kyselevät. Ken kysyy, kestäköön vastauksen.
Silloin kun vielä olin vastentahtoisesti sinkku, päivittelin yhdessä sinkkuuden ihmettelijöiden kanssa, miksi miestä ei ollut löytynyt. Usein minulle mainittiin erikseen, että olen kaunis. Siinä sitten yhdessä ihmettelimme, miksi en kelvannut. Oi niitä aikoja.
En koskaan päästänyt kysyjää helpolla. Jos minulta kyseli yksityiselämästäni, joutui hyvin äkkiä ottamaan kantaa siihen, MIKSI kysyntäni oli huono. Sitä ei moni kyselijä osannut ennakoida. 😄
Off topic: minut halusi elämäänsä mies, jolla oli korkea kysyntä. En ymmärrä tätä logiikkaa vieläkään!
🦄 Tietysti tuo kysymys on on käytössä, mutta vasta kun on ensin päivitelty, että kylläpäs olet kasvanut.
:)- Anonyymi00003
Sanot vaan, että te naiset ootte niin hai meintenanse, ettei teitä jaksa.
- Anonyymi00004
Kaikki suhteet vaativat työtä ja efforttia. Se ei ole sukupuolikysymys.
Ellei sitä kestä, on parasta sanoa se rehellisesti. Myös niille sukulaisille.
🦄 - Anonyymi00005
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että aikuisen vaatima "maintenance" on pieni murto-osa siitä, mitä vanhemmuus vaatii. 🤔
🦄 - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikki suhteet vaativat työtä ja efforttia. Se ei ole sukupuolikysymys.
Ellei sitä kestä, on parasta sanoa se rehellisesti. Myös niille sukulaisille.
🦄Kyllä se keskimäärin on.
Me miehet ollaan paljon helpompia kuin te naiset.
Kun mies sisäistää sen kuinka paljon nainen vaatii suhteessa siihen kuinka paljon antaa, niin mies ymmärtää jättää naiset. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että aikuisen vaatima "maintenance" on pieni murto-osa siitä, mitä vanhemmuus vaatii. 🤔
🦄Se on totta.
Mutta jos ei sekaannu naisiin, niin vanhemmuuskaan ei ole näköpiirissä. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä se keskimäärin on.
Me miehet ollaan paljon helpompia kuin te naiset.
Kun mies sisäistää sen kuinka paljon nainen vaatii suhteessa siihen kuinka paljon antaa, niin mies ymmärtää jättää naiset."Me miehet ollaan paljon helpompia kuin te naiset."
Heh, ette te ole.
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Me miehet ollaan paljon helpompia kuin te naiset."
Heh, ette te ole.
🦄Vuodet lisää viisautta.
Kun sinäkin sitten viidenkympin jälkeen ihmettelet, että mistä sen ikäisesi miehen löytäisit, niin ne miehet ovat tyytyväisinä yksin kotonaan ja unohtaneet jo koko naiskunnan. He ovat silloin sisäistäneet tämän asian. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vuodet lisää viisautta.
Kun sinäkin sitten viidenkympin jälkeen ihmettelet, että mistä sen ikäisesi miehen löytäisit, niin ne miehet ovat tyytyväisinä yksin kotonaan ja unohtaneet jo koko naiskunnan. He ovat silloin sisäistäneet tämän asian.Toivon hartaasti, että nykyiseni on rinnallani vielä silloinkin, kun olen yli 50-vuotias. ☺️
Miksi muuten keskustelet tällä palstalla kanssani ihmissuhteiden vaatimasta työstä, jos et itse arvosta ihmissuhteita? 🤭
🦄 - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toivon hartaasti, että nykyiseni on rinnallani vielä silloinkin, kun olen yli 50-vuotias. ☺️
Miksi muuten keskustelet tällä palstalla kanssani ihmissuhteiden vaatimasta työstä, jos et itse arvosta ihmissuhteita? 🤭
🦄Tämä on sopivan läheinen naissuhde minulle nykyään.
Keskustelu anonyymipalstalla hevosenpään kanssa.
Yhtään vaativampaa ei jaksa.
Ajattele, jos olisit täällä oikeasti, niin miten vaientaisin sinut? Nyt voin vain sulkea palstan. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämä on sopivan läheinen naissuhde minulle nykyään.
Keskustelu anonyymipalstalla hevosenpään kanssa.
Yhtään vaativampaa ei jaksa.
Ajattele, jos olisit täällä oikeasti, niin miten vaientaisin sinut? Nyt voin vain sulkea palstan.Selityksesi ei mene läpi!
🦄
- Anonyymi00010
Kyseleehän ne, kyseli minultakin...sitten serkku meni vihjaisemaan minulle että hyvä mies menee hukkaan ja sillä kohtaa sitten homma karkasi vähän käsistä ja tuli perustettua perhe, mentyä naimisiin, talokin juu. Vähän turhan tosissaan ne serkun jutut tuli otettua 🙄.
Harrastukset siinä rupesivat sitten kärsimään ajan mittaan sen verran että olomuoto tuli sitten ennallistettua poikamiestilaan muutaman kymmenen vuoden yhteisen matkanteon jälkeen, mutta ei sekään aika hukkaan mennyt sillä geenistön jatkuvuus on varmistettu ainakin pätkän matkaa eteenpäin kohtuukertoimilla.
Mutta joo ehkei kaikkia juttuja kannata aina tosissaan ottaa 😁 Eli et huoli oman tasoista naista, vaan pitäisi olla kaunis. Ja sitten ihmettelet ettei ole naista.
- Anonyymi00012
Eivät kaikille kelpaa kauniitkaan!
🦄 - Anonyymi00017
Kaunis nainen on mun tasoani!
T. AP Anonyymi00012 kirjoitti:
Eivät kaikille kelpaa kauniitkaan!
🦄Jos kauniilla ihmisellä ei ole puolisoa, on tässä jotain vialla. Kauniille kun on tarjokkaita.
Tuo on kurjaa.. ei siis pitäisi udella ja tuputtaa ketään. Tuo saattaisi jopa ahdistaa. Varsinkin jos tahtoa olisi löytää, mutta kun ei kohtaa sopivaa, niin eihän sille voi mitään. :/
Tsemppiä sulle äläkä välitä sukulaisten uteluista.- Anonyymi00014
Olen jyrkästi eri mieltä:
1. Saa udella, mutta pitää kestää vastaus. Halusin aina yhdessä utelijan kanssa pohtia, miksi en ollut löytänyt ketään.
2. Kyllä omalla toiminnalla on suuri merkitys. Ei missään asiassa kannata levitellä käsiään ja todeta: "Ei voi mitään." Sitä kutsutaan avuttomuudeksi.
🦄 - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
1. Saa udella, mutta pitää kestää vastaus. Halusin aina yhdessä utelijan kanssa pohtia, miksi en ollut löytänyt ketään.
2. Kyllä omalla toiminnalla on suuri merkitys. Ei missään asiassa kannata levitellä käsiään ja todeta: "Ei voi mitään." Sitä kutsutaan avuttomuudeksi.
🦄No mihin tulokseen tulitte eli miksi et ollut löytänyt omaa miestä eli mihin syihin päädyitte
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
No mihin tulokseen tulitte eli miksi et ollut löytänyt omaa miestä eli mihin syihin päädyitte
Kukaan ei tiennyt vastausta. Totesivat vain, että olin kaunis.
🦄 - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kukaan ei tiennyt vastausta. Totesivat vain, että olin kaunis.
🦄no tuo nyt on vaan ihan tyhjää puhetta ilman minkäänlaista sisältöä. ei vähänkään järkevä ihminen ota tuollaisia puheita tosissaan.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
no tuo nyt on vaan ihan tyhjää puhetta ilman minkäänlaista sisältöä. ei vähänkään järkevä ihminen ota tuollaisia puheita tosissaan.
Minä vastaan, kun kysytään. Myös sinulle.
Jokainen ottaa vastaukset sitten juuri niin vähän tai paljon tosissaan kuin haluaa.
🦄 - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä vastaan, kun kysytään. Myös sinulle.
Jokainen ottaa vastaukset sitten juuri niin vähän tai paljon tosissaan kuin haluaa.
🦄no ota vastaukset ihan miten lystäät... ihan sama.. mutta ihmiset eivät sano asioita sinulle päin naamaa suoraan ikinä. koita ymmärtää se.
Anonyymi00014 kirjoitti:
🦄Saahan sitä tietysti aina kysyä. Hienotunteisuus kunniaan kumminkin eikös niin? Tuokin riippuu mielestäni miten se jolta kysytään kokee asian. Toiset voisivat ahdistua ja varmasti pitäisivät hajurakoa sellaisiin sukulaisiin.
Aivan omalla toiminnalla, kaikki ei ole välttämättä toiminnan ihmisiä. Ei osaa etsiä seuraa, eikä ole sosiaalisesti taitavia. Itselläni tulee mieleen.. Jos esmes tässä tapauksessa on kyseessä joku pieni tuppukylä.. niin ”valinnat” voivat olla aika suppeat. Vaikea löytää sopivaa kumppania🫤- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
no ota vastaukset ihan miten lystäät... ihan sama.. mutta ihmiset eivät sano asioita sinulle päin naamaa suoraan ikinä. koita ymmärtää se.
Kyllä, minä ymmärrän asiat juuri niin kuin itse haluan. Olen aina tehnyt niin.
🦄 - Anonyymi00027
Haaveilija39 kirjoitti:
Saahan sitä tietysti aina kysyä. Hienotunteisuus kunniaan kumminkin eikös niin? Tuokin riippuu mielestäni miten se jolta kysytään kokee asian. Toiset voisivat ahdistua ja varmasti pitäisivät hajurakoa sellaisiin sukulaisiin.
Aivan omalla toiminnalla, kaikki ei ole välttämättä toiminnan ihmisiä. Ei osaa etsiä seuraa, eikä ole sosiaalisesti taitavia. Itselläni tulee mieleen.. Jos esmes tässä tapauksessa on kyseessä joku pieni tuppukylä.. niin ”valinnat” voivat olla aika suppeat. Vaikea löytää sopivaa kumppania🫤"Saahan sitä tietysti aina kysyä. Hienotunteisuus kunniaan kumminkin eikös niin? Tuokin riippuu mielestäni miten se jolta kysytään kokee asian. Toiset voisivat ahdistua ja varmasti pitäisivät hajurakoa sellaisiin sukulaisiin."
Sukulainen, joka näkee, ettei jollakulla ole kumppania, on hyvin tietoinen siitä, ettei kumppania ole. On siis lähes varmaa, että hän haluaa tietää vain SYYN sille, miksi kumppania ei ole.
Sukulainen olettanee myös, että kumppaniton ihminen itse tietää syyn kumppanittomuudelleen. Koko "hienotunteinen" kysyminen on siis käytännössä sen kysymistä, miksi kumppania ei ole, ja mikä on kumppanittoman oma selitys asialle.
Ellei selitystä ole, keskustelun voi hyvin ohjata syyn etsimiseen yhdessä.
"Aivan omalla toiminnalla, kaikki ei ole välttämättä toiminnan ihmisiä."
Kumppania ei löydä odottamalla.
🦄 Anonyymi00027 kirjoitti:
"Saahan sitä tietysti aina kysyä. Hienotunteisuus kunniaan kumminkin eikös niin? Tuokin riippuu mielestäni miten se jolta kysytään kokee asian. Toiset voisivat ahdistua ja varmasti pitäisivät hajurakoa sellaisiin sukulaisiin."
Sukulainen, joka näkee, ettei jollakulla ole kumppania, on hyvin tietoinen siitä, ettei kumppania ole. On siis lähes varmaa, että hän haluaa tietää vain SYYN sille, miksi kumppania ei ole.
Sukulainen olettanee myös, että kumppaniton ihminen itse tietää syyn kumppanittomuudelleen. Koko "hienotunteinen" kysyminen on siis käytännössä sen kysymistä, miksi kumppania ei ole, ja mikä on kumppanittoman oma selitys asialle.
🦄Tosiaan kumppania ei löydä kotona yksin istuen. Ei sieltä ketään sua hae. Eikä etsimällä. Sanoisin että sen henkilön vaan kohtaa jossain. Pitää alkaa liikkumaan enemmän.😁
Sitäpaitsi miksi ei voisi rakastua siihen omien vanhempienkin ikäiseen? Mitä ne uteliaat sukulaiset sitten sanoisivat.🤔- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä, minä ymmärrän asiat juuri niin kuin itse haluan. Olen aina tehnyt niin.
🦄no en epäile sitä sekuntiakaan. pusket vaikka pää edellä tiiliseinää päin. ja "ymmärrät asiat juuri niinkuin itse haluat"... mikään mitä kukaan sanoo sinulle ei sitten merkitse yhtään mitään ikinä, kun et edes ymmärrä mitä se sanoo.
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
"Saahan sitä tietysti aina kysyä. Hienotunteisuus kunniaan kumminkin eikös niin? Tuokin riippuu mielestäni miten se jolta kysytään kokee asian. Toiset voisivat ahdistua ja varmasti pitäisivät hajurakoa sellaisiin sukulaisiin."
🦄"sen kysymistä, miksi kumppania ei ole, ja mikä on kumppanittoman oma selitys asialle.
Ellei selitystä ole, keskustelun voi hyvin ohjata syyn etsimiseen yhdessä."
no voi vttu, millainen kpää edes sanoo mitään tuollaista? mitä vttua se kuuluu sille toiselle yhtään mitään?
jos joku minulle alkaisi valittamaan jotain tuollaista eikä tajuaisi lopettaa ajoissa niin ainoa mitä siinä ohjaisin olisi nyrkki sen hampaisiin. - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
"sen kysymistä, miksi kumppania ei ole, ja mikä on kumppanittoman oma selitys asialle.
Ellei selitystä ole, keskustelun voi hyvin ohjata syyn etsimiseen yhdessä."
no voi vttu, millainen kpää edes sanoo mitään tuollaista? mitä vttua se kuuluu sille toiselle yhtään mitään?
jos joku minulle alkaisi valittamaan jotain tuollaista eikä tajuaisi lopettaa ajoissa niin ainoa mitä siinä ohjaisin olisi nyrkki sen hampaisiin.Minä en harjoita väkivaltaa. Se tuntuu minusta pahalta ja lisäksi se on laitonta.
🦄 - Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
no en epäile sitä sekuntiakaan. pusket vaikka pää edellä tiiliseinää päin. ja "ymmärrät asiat juuri niinkuin itse haluat"... mikään mitä kukaan sanoo sinulle ei sitten merkitse yhtään mitään ikinä, kun et edes ymmärrä mitä se sanoo.
Sinä ainakin haluat keskustella kanssani. 😁🤭
🦄 - Anonyymi00036
Haaveilija39 kirjoitti:
Tosiaan kumppania ei löydä kotona yksin istuen. Ei sieltä ketään sua hae. Eikä etsimällä. Sanoisin että sen henkilön vaan kohtaa jossain. Pitää alkaa liikkumaan enemmän.😁
Sitäpaitsi miksi ei voisi rakastua siihen omien vanhempienkin ikäiseen? Mitä ne uteliaat sukulaiset sitten sanoisivat.🤔"Sitäpaitsi miksi ei voisi rakastua siihen omien vanhempienkin ikäiseen?"
Siinä tulee tuplatyö. Ne kuolevat aikaisin ja sitten täytyy taas etsiä uusi.
🦄 - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
"Sitäpaitsi miksi ei voisi rakastua siihen omien vanhempienkin ikäiseen?"
Siinä tulee tuplatyö. Ne kuolevat aikaisin ja sitten täytyy taas etsiä uusi.
🦄Eihän se rakastuminen katso ikää. Toki juurikin nuo haasteet siitä tulee vääjäämättä. Nuitakin asioita pitää pohtia ennen suhteeseen lähtöä.
-H-
Juu, muistan ton ajan. Kyllähän sitä kyseltiin. No eipä enää. Eikä oo kyselijät enää hengissäkään.
- Anonyymi00020
... just noin minäkin sen asian hoitaisin!... ei vtty kysellä enää!....
Anonyymi00020 kirjoitti:
... just noin minäkin sen asian hoitaisin!... ei vtty kysellä enää!....
No en mä nyt sentäs heitä tappanu oo. Ihan vanhuuttaan on kuolleet. Ja kyselyn lopettaneet jo vuosia ennen.
- Anonyymi00021
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011671500.html minä en enää halua
- Anonyymi00023
Aloituksessa mainittiin että ei kuulu sulle. Voit sanoa saman utelijoillesi. Pskat niistä. Ne ei tiedä millaista on olla sinä. Ei kukaan tiedä muutenkaan miltä tuntuu olla joku toinen ihminen.
- Anonyymi00025
selitä niille vanhoille ihmisille että maailma on nyt muuttunut niistä ajoista kun ne olivat itse nuoria. ei ole enää yksinkertaista kuin joskus oli. mikään ei ole.
- Anonyymi00028
Ei nykyään enää kannata lähteä vaimoa ettimään, kun ei taita löytää neitseitä ikäisiään ollenkaan
- Anonyymi00029
Hoommaa homopoikaystävä. Loppuu ne tätien utelut.
Ne tädit oikeasti elävät sellaisessa kuvitteellisessa maailmassa, jossa nuorten miesten pariutuminen on kiinni vain heidän omasta tahdostaan. Esteenä voi korkeintaan olla se, ettei muista pestä hampaita tai kammata tukkaansa.
- Anonyymi00031
Sekaannun täyspäisten mietiskelyyn.
Eräs tätini kyseli asiaa jo armeija-aikana.
Mielestäni tällaiset kysymykset kuvaavat vain ja ainoastaan kysyjän uteliaan tyhmää luonnetta.
Luonnossa tällainen liikaa toisten asioihin sekaantuva yksinkertainen yksilö vain katoaa faunasta.
Ihmiset mielistelevät toisiaan syystä tai siitä toisesta ja siksi nämä mainitut yksilöt säilyvät elämänlangassa kiinni.
Ilmoitin tädille, että palaan aiheeseen kun asiassa ilmenee muutos!
Kahdeksantoista vuoden kuluttua soi puhelin. "Voisit sinä edes joskus tulla käymään!"
Mies 65 - Anonyymi00037
Ei kannata tyttöystävöityä. Kannattaa tolkkuuntua himottomaksi aseksuaaliksi ja pitää mieli kurissa ja herrannuhteessa
- Anonyymi00038
Haistata sille fakit ja sano että nykyään on mahdollsita pitää vioitumiskiusaus poissa runkkamalla tekoälymiffeille
- Anonyymi00040
Tuskin kaikki sukulaisnaiset kyselevät tuollaisia kysymyksiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4514552Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1212481Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t01751Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261079En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52976- 95883
- 62764