Avauduin, ja se

Anonyymi-ap

Estettiin. Ei siinä. Kunhan ollaan ihmisiä toisillemme niin se riittää.

33

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

No onpas ankeaa. Kokeile uudestaan, eri aikaan?

• Anonyymi00002
      UUSI

Siis mitä!? Kysyin onko täältä taas p0istettu jotain ja heti lähti mun viestini p0istoon. Ovatko nämä p*istoihin liittyvät kirjoitukset nyt sääntöjen vastaisia.. voe vee..

xLiner

• UUSI

En tajua mikä siinä sun kommentissa muka oli sääntöjen vastaista? 🤔

• Anonyymi00004
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tajua mikä siinä sun kommentissa muka oli sääntöjen vastaista? 🤔

Vertasin tässä taannoin tosi-tv:ta tämän palstan pyörittämiseen. Miten leikkaamalla/ p0istelemalla saadaan muokattua vaikutelmia ja mielikuvia kilpailijoista/kirjoittajista. Taisi osua liikaa kohdilleen, kun se viesti käytiin parin päivän päästä nyppäämässä pois.

Eli sinäkin olet vain ylläpidon muokkaama tuotos 😜

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vertasin tässä taannoin tosi-tv:ta tämän palstan pyörittämiseen. Miten leikkaamalla/ p0istelemalla saadaan muokattua vaikutelmia ja mielikuvia kilpailijoista/kirjoittajista. Taisi osua liikaa kohdilleen, kun se viesti käytiin parin päivän päästä nyppäämässä pois.

Eli sinäkin olet vain ylläpidon muokkaama tuotos 😜

xLiner

No kieltämättä hyvin hoksattu. Joku haluaa jokaisen kirjoittajan istuvan määrättyyn muottiin ja tekee kaikkensa onnistuakseen. Vttu mitä pskaa.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kieltämättä hyvin hoksattu. Joku haluaa jokaisen kirjoittajan istuvan määrättyyn muottiin ja tekee kaikkensa onnistuakseen. Vttu mitä pskaa.

Niinpä... Liian lyhyet viestit saattavat lähteä, mutta eivät nekään aina.

Kiinnostaisi sekin logiikka miten tekoäly arpoo(?) p*istettavat viestit. Ehkä ylläpidon on osoitettava jotenkin valvovansa kirjoituksia jollekin viranomaiselle? Ja p@istoprosentti sitten olisi jokin näyttö siitä? Vai onko tässä vain laskettu sen varaan, että saadaan liikettä aikaan kun sohaistaan sopivin väliajoin muurahaispesään? Välittämättä sen enempää mitä p*istetaan. Prseestä...

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niinpä... Liian lyhyet viestit saattavat lähteä, mutta eivät nekään aina.

Kiinnostaisi sekin logiikka miten tekoäly arpoo(?) p*istettavat viestit. Ehkä ylläpidon on osoitettava jotenkin valvovansa kirjoituksia jollekin viranomaiselle? Ja p@istoprosentti sitten olisi jokin näyttö siitä? Vai onko tässä vain laskettu sen varaan, että saadaan liikettä aikaan kun sohaistaan sopivin väliajoin muurahaispesään? Välittämättä sen enempää mitä p*istetaan. Prseestä...

xLiner

En tosiaan tiedä mikä logiikka p0istamisessa on, mutta näyttää siltä, että se tehdään juuri kuvailemallasi tavalla. Sohitaan murkkupesää.

Murkkupesästä tuli mieleen erään lapsen lausahdus "Minä osaan tallata avojaloin mu*kun." Hän ei osannut sanoa vielä r-kirjainta, vaan se oli l-kirjain... 😂

• Anonyymi00008
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

En tosiaan tiedä mikä logiikka p0istamisessa on, mutta näyttää siltä, että se tehdään juuri kuvailemallasi tavalla. Sohitaan murkkupesää.

Murkkupesästä tuli mieleen erään lapsen lausahdus "Minä osaan tallata avojaloin mu*kun." Hän ei osannut sanoa vielä r-kirjainta, vaan se oli l-kirjain... 😂

Tää taitaa olla just sellainen mu*kkupesä.. 😜

xLiner

• Anonyymi00003
      UUSI

Onpa outo juttu.

• Anonyymi00005
      UUSI

Etsin täältä yhtä sellaista lukeakseni uudelleen paremmalla ajalla. Outo muokkailu on tosi epäilyttävää.

• Anonyymi00009
      UUSI

Kyllä täällä on joku 'siivooja', joka saanee tyydytystä poistoista ja jarrutuksesta.

• Anonyymi00010
        UUSI

Onhan se ihan vitun väärin jos minkäänlainen avautuminen estetään. Johan nyt on kummallista.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onhan se ihan vitun väärin jos minkäänlainen avautuminen estetään. Johan nyt on kummallista.

Joko oot ns itte kokeillu? Sivusta jaxuja

• Anonyymi00012
        UUSI

Mitä tapahtumia täällä koko kansan kuslaarilla tai tämän kautta voitais ylipäätään estää tai vastaavasti johonkin myötävaikuttaa? Aika suuruudenhulluu puhetta

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joko oot ns itte kokeillu? Sivusta jaxuja

Oon mä 😬
        Ainaski kaks kertaa

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oon mä 😬
        Ainaski kaks kertaa

ja. ..........Jaksuja sullekkin🤗

• UUSI

Mä en usko tuohon täsmäpoisteluun ylläpidon puolelta tai silmätikkuna olemisesta. Toi AI botti on vaan niin vitjakkeen tyhmä, et se poistaa kirjoitettujen sanojen mukaan.

Multa lähteneet poistot ovat yleensä aiheellisia ja sisältäneet luvattomia sanoja. Joskus kyllä ollut ihan aiheettomiakin poistoja, sen myönnän. Mutta harvemmin.

AI botti on aika woke, joten pitää kirjoittaa todella nätisti. Kaikenlainen kiroilu menee poistoon, jos ei esmes kirjoita niitä yhteen tai katkoen.

Sit oma lukunsa on vielä nämä poistattajat, jotka itse ilmoittaa viesteistä ylläpidolle, muokatakseen ketjun sisältöä.

Syytän tästä pjaskasta AI bottia.

• Anonyymi00015
        UUSI

Poi+stojen pyytäminen ei p@ista edes törkeimpiä kirjoituksia. Ei toimi noin.

xLiner

• UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Poi stojen pyytäminen ei p@ista edes törkeimpiä kirjoituksia. Ei toimi noin.

xLiner

No voit olla oikeassakin. Ennen sekin toimi, nykyään palstan tekninen puoli on aikasta syvältä pjerseestä.

Mutta onhan si niin vjitun kivaa kun palsta kommentoi takaisin kommentteja ja tykkäyksiä. Se turhuus saatiin ja menetettiin vellikello. VJITTU MITÄ PJASKAA!

Mutta palstalaiset on edelleen kivoja ja täällä on kiva käydä ihmisten takia. Vaikka palstan tekninen suorituskyky on surkeaa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Poi stojen pyytäminen ei p@ista edes törkeimpiä kirjoituksia. Ei toimi noin.

xLiner

Samaa mieltä. Välillä on niin julkaisukelvotonta eikä pyynnöstä huolimatta poisteta.
        On täällä 'siivoajia', turha teeskennellä.
        Vilma

• Anonyymi00017
      UUSI

Olin vihainen siitä kun yleistin ja haukuin kaikki lasipäiset miehet. Se bännättiin. Varmaan ihan hyväkin juttu tälleen krapulassa mietittynä. Jotkut ihmiset ovat riidanhaluisia. Ap.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ethän vain ollut tolkuttomassa humalassa? Mikä on sinänsä mainio kuje.

• UUSI

Jos olen tehnyt jonkun vähänkään raflaavamman aloituksen, se lähtee heti poistoon. Siksi teen nykyään harvemmin aloituksia. Ei oikein motivoi kirjoittamaan, kun se häviää kuitenkin bittiavaruuteen. Sitten jos teen jonkun pitsin nypläys avauksen, saa se jäädä näkyville...

• UUSI

Katsos.. teet aloituksen pitsinnypläyksestä ja viet sitten keskusyelun roisimpaan suuntaan. Ja bottia on helppo hämätä ..

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Katsos.. teet aloituksen pitsinnypläyksestä ja viet sitten keskusyelun roisimpaan suuntaan. Ja bottia on helppo hämätä ..

Hyvä idea! 😁

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tuota en ole ajatellutkaan. Pehmeä avaus aiheeseen ja sitten...

• UUSI
        Palstakamu kirjoitti:

Tuota en ole ajatellutkaan. Pehmeä avaus aiheeseen ja sitten...

Juu ja peittää kaikki ns. rivot sanat ja kiroilut ja homma pelittää kuin junan vessa.

• UUSI
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu ja peittää kaikki ns. rivot sanat ja kiroilut ja homma pelittää kuin junan vessa.

Tosin tuo sanonta ei pidä enää paikkaansa. Siis että junan vessat pelittäisivät.. aina likaisia ja säiliöt täynnä. Paperit ja vesi loppu. Saippuaakaan ei ole. Ja se haju.. yöksistä!

• UUSI

Nyt on muuten taas kiusap0istaja linjoilla, kun lähtee omistakin keskusteluista omat kommentit, eli ei kannata edes yrittää avautua.

• UUSI

Joo kyllä se on olisi mukava kun olet parempi kuin esim monet nikittömät ja pirpanaakin parempi, ne kokee sinut kilpailijaksi se on surullista.

• UUSI

Teet hyviä avauksia🥰

• UUSI

Ei ne osaa olla ihmisiä, vuosien ajan joutunut suoristaa. Eikä edes osaa.

• UUSI

Niille vaan kuoleman toive on tärkeintä ja linnassa istuminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      43
      9648
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      63
      4344
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      58
      4294
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      137
      2776
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      116
      2593
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      157
      2387
    7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      21
      1770
    8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      33
      1517
    9. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      19
      1306
    10. Älä nyt ainakaan pelkää

että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava
      Ikävä
      72
      940
    Aihe