Estettiin. Ei siinä. Kunhan ollaan ihmisiä toisillemme niin se riittää.
Avauduin, ja se
33
322
Vastaukset
No onpas ankeaa. Kokeile uudestaan, eri aikaan?
- Anonyymi00002UUSI
Siis mitä!? Kysyin onko täältä taas p0istettu jotain ja heti lähti mun viestini p0istoon. Ovatko nämä p*istoihin liittyvät kirjoitukset nyt sääntöjen vastaisia.. voe vee..
xLiner- Anonyymi00004UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
En tajua mikä siinä sun kommentissa muka oli sääntöjen vastaista? 🤔
Vertasin tässä taannoin tosi-tv:ta tämän palstan pyörittämiseen. Miten leikkaamalla/ p0istelemalla saadaan muokattua vaikutelmia ja mielikuvia kilpailijoista/kirjoittajista. Taisi osua liikaa kohdilleen, kun se viesti käytiin parin päivän päästä nyppäämässä pois.
Eli sinäkin olet vain ylläpidon muokkaama tuotos 😜
xLiner Anonyymi00004 kirjoitti:
Vertasin tässä taannoin tosi-tv:ta tämän palstan pyörittämiseen. Miten leikkaamalla/ p0istelemalla saadaan muokattua vaikutelmia ja mielikuvia kilpailijoista/kirjoittajista. Taisi osua liikaa kohdilleen, kun se viesti käytiin parin päivän päästä nyppäämässä pois.
Eli sinäkin olet vain ylläpidon muokkaama tuotos 😜
xLinerNo kieltämättä hyvin hoksattu. Joku haluaa jokaisen kirjoittajan istuvan määrättyyn muottiin ja tekee kaikkensa onnistuakseen. Vttu mitä pskaa.
- Anonyymi00006UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
No kieltämättä hyvin hoksattu. Joku haluaa jokaisen kirjoittajan istuvan määrättyyn muottiin ja tekee kaikkensa onnistuakseen. Vttu mitä pskaa.
Niinpä... Liian lyhyet viestit saattavat lähteä, mutta eivät nekään aina.
Kiinnostaisi sekin logiikka miten tekoäly arpoo(?) p*istettavat viestit. Ehkä ylläpidon on osoitettava jotenkin valvovansa kirjoituksia jollekin viranomaiselle? Ja p@istoprosentti sitten olisi jokin näyttö siitä? Vai onko tässä vain laskettu sen varaan, että saadaan liikettä aikaan kun sohaistaan sopivin väliajoin muurahaispesään? Välittämättä sen enempää mitä p*istetaan. Prseestä...
xLiner Anonyymi00006 kirjoitti:
Niinpä... Liian lyhyet viestit saattavat lähteä, mutta eivät nekään aina.
Kiinnostaisi sekin logiikka miten tekoäly arpoo(?) p*istettavat viestit. Ehkä ylläpidon on osoitettava jotenkin valvovansa kirjoituksia jollekin viranomaiselle? Ja p@istoprosentti sitten olisi jokin näyttö siitä? Vai onko tässä vain laskettu sen varaan, että saadaan liikettä aikaan kun sohaistaan sopivin väliajoin muurahaispesään? Välittämättä sen enempää mitä p*istetaan. Prseestä...
xLinerEn tosiaan tiedä mikä logiikka p0istamisessa on, mutta näyttää siltä, että se tehdään juuri kuvailemallasi tavalla. Sohitaan murkkupesää.
Murkkupesästä tuli mieleen erään lapsen lausahdus "Minä osaan tallata avojaloin mu*kun." Hän ei osannut sanoa vielä r-kirjainta, vaan se oli l-kirjain... 😂- Anonyymi00008UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
En tosiaan tiedä mikä logiikka p0istamisessa on, mutta näyttää siltä, että se tehdään juuri kuvailemallasi tavalla. Sohitaan murkkupesää.
Murkkupesästä tuli mieleen erään lapsen lausahdus "Minä osaan tallata avojaloin mu*kun." Hän ei osannut sanoa vielä r-kirjainta, vaan se oli l-kirjain... 😂Tää taitaa olla just sellainen mu*kkupesä.. 😜
xLiner
- Anonyymi00003UUSI
Onpa outo juttu.
- Anonyymi00005UUSI
Etsin täältä yhtä sellaista lukeakseni uudelleen paremmalla ajalla. Outo muokkailu on tosi epäilyttävää.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä täällä on joku 'siivooja', joka saanee tyydytystä poistoista ja jarrutuksesta.
- Anonyymi00010UUSI
Onhan se ihan vitun väärin jos minkäänlainen avautuminen estetään. Johan nyt on kummallista.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onhan se ihan vitun väärin jos minkäänlainen avautuminen estetään. Johan nyt on kummallista.
Joko oot ns itte kokeillu? Sivusta jaxuja
- Anonyymi00012UUSI
Mitä tapahtumia täällä koko kansan kuslaarilla tai tämän kautta voitais ylipäätään estää tai vastaavasti johonkin myötävaikuttaa? Aika suuruudenhulluu puhetta
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joko oot ns itte kokeillu? Sivusta jaxuja
Oon mä 😬
Ainaski kaks kertaa - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oon mä 😬
Ainaski kaks kertaaja. ..........Jaksuja sullekkin🤗
Mä en usko tuohon täsmäpoisteluun ylläpidon puolelta tai silmätikkuna olemisesta. Toi AI botti on vaan niin vitjakkeen tyhmä, et se poistaa kirjoitettujen sanojen mukaan.
Multa lähteneet poistot ovat yleensä aiheellisia ja sisältäneet luvattomia sanoja. Joskus kyllä ollut ihan aiheettomiakin poistoja, sen myönnän. Mutta harvemmin.
AI botti on aika woke, joten pitää kirjoittaa todella nätisti. Kaikenlainen kiroilu menee poistoon, jos ei esmes kirjoita niitä yhteen tai katkoen.
Sit oma lukunsa on vielä nämä poistattajat, jotka itse ilmoittaa viesteistä ylläpidolle, muokatakseen ketjun sisältöä.
Syytän tästä pjaskasta AI bottia.- Anonyymi00015UUSI
Poi+stojen pyytäminen ei p@ista edes törkeimpiä kirjoituksia. Ei toimi noin.
xLiner Anonyymi00015 kirjoitti:
Poi stojen pyytäminen ei p@ista edes törkeimpiä kirjoituksia. Ei toimi noin.
xLinerNo voit olla oikeassakin. Ennen sekin toimi, nykyään palstan tekninen puoli on aikasta syvältä pjerseestä.
Mutta onhan si niin vjitun kivaa kun palsta kommentoi takaisin kommentteja ja tykkäyksiä. Se turhuus saatiin ja menetettiin vellikello. VJITTU MITÄ PJASKAA!
Mutta palstalaiset on edelleen kivoja ja täällä on kiva käydä ihmisten takia. Vaikka palstan tekninen suorituskyky on surkeaa.- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Poi stojen pyytäminen ei p@ista edes törkeimpiä kirjoituksia. Ei toimi noin.
xLinerSamaa mieltä. Välillä on niin julkaisukelvotonta eikä pyynnöstä huolimatta poisteta.
On täällä 'siivoajia', turha teeskennellä.
Vilma
- Anonyymi00017UUSI
Olin vihainen siitä kun yleistin ja haukuin kaikki lasipäiset miehet. Se bännättiin. Varmaan ihan hyväkin juttu tälleen krapulassa mietittynä. Jotkut ihmiset ovat riidanhaluisia. Ap.
- Anonyymi00018UUSI
Ethän vain ollut tolkuttomassa humalassa? Mikä on sinänsä mainio kuje.
Jos olen tehnyt jonkun vähänkään raflaavamman aloituksen, se lähtee heti poistoon. Siksi teen nykyään harvemmin aloituksia. Ei oikein motivoi kirjoittamaan, kun se häviää kuitenkin bittiavaruuteen. Sitten jos teen jonkun pitsin nypläys avauksen, saa se jäädä näkyville...
Katsos.. teet aloituksen pitsinnypläyksestä ja viet sitten keskusyelun roisimpaan suuntaan. Ja bottia on helppo hämätä ..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Katsos.. teet aloituksen pitsinnypläyksestä ja viet sitten keskusyelun roisimpaan suuntaan. Ja bottia on helppo hämätä ..
Hyvä idea! 😁
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuota en ole ajatellutkaan. Pehmeä avaus aiheeseen ja sitten...
Palstakamu kirjoitti:
Tuota en ole ajatellutkaan. Pehmeä avaus aiheeseen ja sitten...
Juu ja peittää kaikki ns. rivot sanat ja kiroilut ja homma pelittää kuin junan vessa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu ja peittää kaikki ns. rivot sanat ja kiroilut ja homma pelittää kuin junan vessa.
Tosin tuo sanonta ei pidä enää paikkaansa. Siis että junan vessat pelittäisivät.. aina likaisia ja säiliöt täynnä. Paperit ja vesi loppu. Saippuaakaan ei ole. Ja se haju.. yöksistä!
Nyt on muuten taas kiusap0istaja linjoilla, kun lähtee omistakin keskusteluista omat kommentit, eli ei kannata edes yrittää avautua.
Joo kyllä se on olisi mukava kun olet parempi kuin esim monet nikittömät ja pirpanaakin parempi, ne kokee sinut kilpailijaksi se on surullista.
Ei ne osaa olla ihmisiä, vuosien ajan joutunut suoristaa. Eikä edes osaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439648Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.634344"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn584294Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372776Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1162593Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1572387Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait211770Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331517- 191306
Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72940