Ehdotelkaa mikä sopisi kellekin.
Ministerit palstalaisista
91
656
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulle kävis kulttuuri- ja urheilusalkku. Sopivan vähän vastuuta ja pääsis katselemaan kaunista ja ...kaunista.
-keinovaginamies-- Anonyymi00005
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ääh.. mä lykkäusin sulle sisäministeriön..
Mutta ajattele.
Pitkin maailmaa yleisurheilukisojen katsomoissa katselemassa sporttisia, pienirintaisia naisia, ja siitä maksettaisiin :)
Mutta kyllähän se poliisikin pamputtaa. Olis oikein pamputtajien päällikkö :))
-keinovaginamies- Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta ajattele.
Pitkin maailmaa yleisurheilukisojen katsomoissa katselemassa sporttisia, pienirintaisia naisia, ja siitä maksettaisiin :)
Mutta kyllähän se poliisikin pamputtaa. Olis oikein pamputtajien päällikkö :))
-keinovaginamies-Juu, siksipä mä lykkäisinkin tuon sisäministerin viran sinulle. Joutuisit töihin. Loppuisi sun kykyjesi haaskaaminen turhanpäiväisyyksiin.
- Anonyymi00002
Paskanaama persu olisi valtionvarainministeri mäkkärin myyjän koulutuksella.
Ehdotan itseäni maa ja metsätalousministeriksi
- Anonyymi00003
Äänestetty!
- Anonyymi00004
Olet siis kepulainen umpijuntti.
Se on varmasti mihin sovit koska kokemuksesi on selkeä maataloudesta ja metsästä. Muistelen sitä puuta jota löysit joten tiedät puut voi hyvin kun niitä harvennetaan ja maan pellon ravintoa pitää viljellä muuta kuin ainoastaan maata kuluttavaa, myös runsauttaa antaa tukisit todennäköinen moderdiin työkaluihin joten bineksestä tulee kannattavaa
Pikku-pirpana kirjoitti:
Katosi kommenttini;
Minä valitsen sinut!Ehdotan sinua työministeriksi
pujotteIija kirjoitti:
Ehdotan sinua työministeriksi
Olen ihan liian tyhmä ja yksinkertainen mihinkään ministerin pestiin. Minusta saa mainion avustajan joka puurtaa väsymättä tehtävän eteen, mutta päätösvaltaiseksi minusta ei ole.
Kiitos kuitenkin ajatuksesta. ❤️Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen ihan liian tyhmä ja yksinkertainen mihinkään ministerin pestiin. Minusta saa mainion avustajan joka puurtaa väsymättä tehtävän eteen, mutta päätösvaltaiseksi minusta ei ole.
Kiitos kuitenkin ajatuksesta. ❤️Vedä takaisin tupakaksi toivon kovin että elämäsi on hyvin lyhyt koska et ansaitse edes hyvää kohtelua. Paskin ihminen joka jatkuvasti palstan pahinta kiusaajaa tukee ja todenäköisesti on sinun kakkos nikkisi ja näkyyhän sen pitkälle.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos kuitenkin ajatuksesta. ❤️Olet todistanut ettet edes ansaitse, tuet palstan pahinta kiusaajaa ja haluat sydämettömät valtaa kertoo sinun kirjaimellisesti sinusta pahimpana. Toivottavasti pujottelija näkee sinut sydämettömyytesi ja löytää paremman https://keskustelu.suomi24.fi/t/19212200/ministerit-palstalaisista#comment-139379760
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos kuitenkin ajatuksesta. ❤️Jättää vain sinut marttyyresi takia. Tuollaiset jää yksin onneksi edellinen näki sinut
pujotteIija kirjoitti:
Huomasin juu
Suutelemassa on erittäin fliisiksessä tupakoijan kanssakin
Selkeästi tarvitsee sellaisen huuruisen tyypin suosin vaihtamaan. Sinä olet liian hyvä tyyppi tuollaisen pahiksen palvojan pompotettavaksi. .
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19212066/millainen-on-hyva-keskustelu#comment-139378330- Anonyymi00016
valtakunta kirjoitti:
Vedä takaisin tupakaksi toivon kovin että elämäsi on hyvin lyhyt koska et ansaitse edes hyvää kohtelua. Paskin ihminen joka jatkuvasti palstan pahinta kiusaajaa tukee ja todenäköisesti on sinun kakkos nikkisi ja näkyyhän sen pitkälle.
Miten sinä oikein puhut toisille ihmisille? Jollet tule jonkun kanssa toimeen tai pidä jostakusta, niin anna hänen olla, mutta tuollaisen sanominen, että toivoo jollekin lyhyttä elämää tai ettei ansaitse hyvää kohtelua, on kyllä ala-arvoista.
Aletheias Anonyymi00016 kirjoitti:
Miten sinä oikein puhut toisille ihmisille? Jollet tule jonkun kanssa toimeen tai pidä jostakusta, niin anna hänen olla, mutta tuollaisen sanominen, että toivoo jollekin lyhyttä elämää tai ettei ansaitse hyvää kohtelua, on kyllä ala-arvoista.
AletheiasAnna olla, sillä hyökkää nyt sinunkin kimppuusi. Minä olen paska tyyppi kun kerran käytin sanontaa " valtakunnassa kaikki hyvin" .
Ei käy ihan täysillä kierroksilla hän.Anonyymi00016 kirjoitti:
Aletheiashttps://keskustelu.suomi24.fi/t/19212095/kelpaisiko-teille-nainen#comment-139377864
Tuossa on pätkä miten se kiusaa aloittaa. Pirpana oikein villi kaksikko.- Anonyymi00017
Pikku-pirpana kirjoitti:
Anna olla, sillä hyökkää nyt sinunkin kimppuusi. Minä olen paska tyyppi kun kerran käytin sanontaa " valtakunnassa kaikki hyvin" .
Ei käy ihan täysillä kierroksilla hän.No et ole paska tyyppi ❤️ Todella ikävästi sanottu sinulle, mutta ehkä tosiaan parempi antaa vain olla.
Aletheias Anonyymi00016 kirjoitti:
Aletheiasen ole tekopyhä kun puhun totta. Tuollaiset ihmiset kuuluu vain lyhyt elämä jotka ei pitkää tee kiusaa muille. alle x-liner ja pirpana. Se on totta ja en todellakaan koe tuollaisia kiusaajien olevan hengissä kovin pitkää aijotko puolustaa vielä ala-arvoisia ihmisiä. Minua et ole puolustanut kertaakaa.
Anonyymi00016 kirjoitti:
AletheiasKuin sanoin jo aiemmin aloituksessa elä suojelijaa ammu se vaan toivoo sydämettömiä ihmisiä valtaa. Eli erittäin lyhyttä elämää itselleen toivoi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19212200/ministerit-palstalaisista#comment-139379760Anonyymi00017 kirjoitti:
No et ole paska tyyppi ❤️ Todella ikävästi sanottu sinulle, mutta ehkä tosiaan parempi antaa vain olla.
AletheiasJuu. Paree antaa olla, vaikka ikäviä päästeleekin. Olen jo vuosia jättänyt noteeraamatta syystä, että mikään järjellinen ei häneen tehoa. Jumittaa omissa fiksaatioissaan. Tuulimyllyjä vastaan taistelemista ja lopputuloksena vain paha mieli kaikille osapuolille. Varsinkin hänelle, sillä tuntuu ajattelevan, että kaikki vaan kiusaa ja vastustaa.
Joten ajattelen myös häntä, sillä hänen ymmärryksensä ei tunnu riittävän fiksaatioittensa yli.Anonyymi00017 kirjoitti:
No et ole paska tyyppi ❤️ Todella ikävästi sanottu sinulle, mutta ehkä tosiaan parempi antaa vain olla.
AletheiasSelkeä feikki anonyymi
Anonyymi00017 kirjoitti:
AletheiasAletheias puhu noin ei edes sekaantuisi tähän.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu. Paree antaa olla, vaikka ikäviä päästeleekin. Olen jo vuosia jättänyt noteeraamatta syystä, että mikään järjellinen ei häneen tehoa. Jumittaa omissa fiksaatioissaan. Tuulimyllyjä vastaan taistelemista ja lopputuloksena vain paha mieli kaikille osapuolille. Varsinkin hänelle, sillä tuntuu ajattelevan, että kaikki vaan kiusaa ja vastustaa.
Joten ajattelen myös häntä, sillä hänen ymmärryksensä ei tunnu riittävän fiksaatioittensa yli.Kukas anonyymi teeskentely nikkisi tulee seuraavaksi puolustaa sinua.
- Anonyymi00021
valtakunta kirjoitti:
Aletheias puhu noin ei edes sekaantuisi tähän.
En hyväksy kiusaamista tai ala-arvoista käytöstä ja puutun kyllä, kun sellaista näen. Täällä palstalla en tietenkään kaikkea lue, joten paljon menee ohi.
Sinä itse hyökkäsit tässä ketjussa Pirppiksen ja Linerin kimppuun. He eivät sanoneet sinulle mitään, mutta sinä aloit molempia sättimään ja syyttämään jostain, mikä jäi minulle epäselväksi.
En ole feikki enkä Pirppiksen teeskentelynikki, vaikka sinänsä minulle on sama, mitä uskot.
Aletheias
Ps: Olen muuten puolustanut sinuakin aikaisemmin. En hyväksy sinunkaan kiusaamistasi, mutta vaikutat ottavan kaikki eriävät mielipiteet kiusaamisena, mikä tekee keskustelusta mahdotonta. Anonyymi00021 kirjoitti:
En hyväksy kiusaamista tai ala-arvoista käytöstä ja puutun kyllä, kun sellaista näen. Täällä palstalla en tietenkään kaikkea lue, joten paljon menee ohi.
Sinä itse hyökkäsit tässä ketjussa Pirppiksen ja Linerin kimppuun. He eivät sanoneet sinulle mitään, mutta sinä aloit molempia sättimään ja syyttämään jostain, mikä jäi minulle epäselväksi.
En ole feikki enkä Pirppiksen teeskentelynikki, vaikka sinänsä minulle on sama, mitä uskot.
Aletheias
Ps: Olen muuten puolustanut sinuakin aikaisemmin. En hyväksy sinunkaan kiusaamistasi, mutta vaikutat ottavan kaikki eriävät mielipiteet kiusaamisena, mikä tekee keskustelusta mahdotonta.Et ole. Käyppä katsomassa x-liner on pahin kiusaaaja mitä tiedän. En hyökännyt se että x-liner kuuluu vankilaan.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aletheias
Ps: Olen muuten puolustanut sinuakin aikaisemmin. En hyväksy sinunkaan kiusaamistasi, mutta vaikutat ottavan kaikki eriävät mielipiteet kiusaamisena, mikä tekee keskustelusta mahdotonta.Et ole yhtään puolustanut sen vuoksi olet feikki. Tunnistan sen ikävä kyllä. .
- Anonyymi00023
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu. Paree antaa olla, vaikka ikäviä päästeleekin. Olen jo vuosia jättänyt noteeraamatta syystä, että mikään järjellinen ei häneen tehoa. Jumittaa omissa fiksaatioissaan. Tuulimyllyjä vastaan taistelemista ja lopputuloksena vain paha mieli kaikille osapuolille. Varsinkin hänelle, sillä tuntuu ajattelevan, että kaikki vaan kiusaa ja vastustaa.
Joten ajattelen myös häntä, sillä hänen ymmärryksensä ei tunnu riittävän fiksaatioittensa yli.Juu nyt jätän tähän. Harmillista, että tulee tällaista. Erilaisia mielipiteitä saa olla ja voi keskustella kiivaastikin, mutta asiattomuuksien puolelle ei saisi mennä.
Aletheias Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu nyt jätän tähän. Harmillista, että tulee tällaista. Erilaisia mielipiteitä saa olla ja voi keskustella kiivaastikin, mutta asiattomuuksien puolelle ei saisi mennä.
AletheiasEi kuule et ole Aletheias. Katso minä tunnistan tuon Aletheias. Paremmi katso kun huomasit et pysty edes itseäsi puolustaamaan koska ei se puutu.
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu nyt jätän tähän. Harmillista, että tulee tällaista. Erilaisia mielipiteitä saa olla ja voi keskustella kiivaastikin, mutta asiattomuuksien puolelle ei saisi mennä.
AletheiasEi se noin huonosti kirjoita. 😁
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joten ajattelen myös häntä, sillä hänen ymmärryksensä ei tunnu riittävän fiksaatioittensa yli.Itseäsi yrität ouolustella ei ole mitään järkeä.
Anonyymi00023 kirjoitti:
AletheiasSe että tuskin on enää edes palstalla.
Valtionvarainministeriksi ehdotan Linukkaa.
Valehtelijakin se linukka on ja minun kiusaaja. Sille ei mitään kunniaa mistään salkusta kuulu.
- Anonyymi00006
Vain jos joku pitkäpinnainen survival-touhut hallitseva ryhtyy opetusministeriksi. Muuten pahimmat laiskat loisijat nääntyvät nälkään.
Eli mieluummin ei... 😂
xLiner Anonyymi00006 kirjoitti:
Vain jos joku pitkäpinnainen survival-touhut hallitseva ryhtyy opetusministeriksi. Muuten pahimmat laiskat loisijat nääntyvät nälkään.
Eli mieluummin ei... 😂
xLinerSiinä nähtii mikä sen tapa on käsitellä ihmisiä ja on ikävä nähdä pikku-pirpana tukee tämmmöistä roskaa.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli mieluummin ei... 😂
xLinerHeh.. mä unohdin tuon sun tiukan linjan..
Kenet hitossa me si laitettaisiin valtion rahakirstun vartijaksi. Tiukkuutta pitää olla mutta myös sydäntä...- Anonyymi00007
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.. mä unohdin tuon sun tiukan linjan..
Kenet hitossa me si laitettaisiin valtion rahakirstun vartijaksi. Tiukkuutta pitää olla mutta myös sydäntä...Jasu? Minä äänestän Jasua 👍
xLiner Pikku-pirpana kirjoitti:
Kenet hitossa me si laitettaisiin valtion rahakirstun vartijaksi. Tiukkuutta pitää olla mutta myös sydäntä...Sinulla ei ole sydäntä. Pistät vaan muita selkää puukolla ja annat kiusata mielimäärin ja sitten siihen vielä hehkutat kiusaajia.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kenet hitossa me si laitettaisiin valtion rahakirstun vartijaksi. Tiukkuutta pitää olla mutta myös sydäntä...TOTUUS sinusta on niin RUMAA.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jasu? Minä äänestän Jasua 👍
xLinerJasulla on liikaa sydäntä. Ei toimisi.
- Anonyymi00008
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jasulla on liikaa sydäntä. Ei toimisi.
Osaa hän olla tiukkakin! Muistaakseni ei katsele hyvällä systeemin väärinkäyttäjiä.
xLiner Pikku-pirpana kirjoitti:
Jasulla on liikaa sydäntä. Ei toimisi.
Kuin kaikki näkee sinun olevan SYDÄMETÖN.
Se on kaunista korville. Kyllä JASU oppisi mutta tuskin te kaksi ette.- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Osaa hän olla tiukkakin! Muistaakseni ei katsele hyvällä systeemin väärinkäyttäjiä.
xLinerJa Jasu senkin puolesta, että laittaisi kuntoon tuon sairaiden pakkotyöttöminä roikottamisen.
xLiner Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja Jasu senkin puolesta, että laittaisi kuntoon tuon sairaiden pakkotyöttöminä roikottamisen.
xLinerJep paremmin tukisi niitä kuin sinä tai pirpana. Johtuen omasta kokemuksestaa.
- Anonyymi00010
valtakunta kirjoitti:
Kuin kaikki näkee sinun olevan SYDÄMETÖN.
Se on kaunista korville. Kyllä JASU oppisi mutta tuskin te kaksi ette.Onko sulla noin tylsää että täytyy tulla Pirppistä kiusaamaan? Eikö sulla pitänyt olla lapset siellä käymässä? Oleppas niiden kanssa ja laita palsta kiinni.
xLiner valtakunta kirjoitti:
TOTUUS sinusta on niin RUMAA.
Sinä olet se palstan pahin kiusaaja. Sori, mutta noin se on. Lupasin etten vastaa sinulle koskaan enää, ja rikon sen lupaukseni nyt. Tämä siis olkoon poikkeustapaus. Palaan siihen, etten noteeraa sinua enää.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko sulla noin tylsää että täytyy tulla Pirppistä kiusaamaan? Eikö sulla pitänyt olla lapset siellä käymässä? Oleppas niiden kanssa ja laita palsta kiinni.
xLinerKuule tämä on totuuden puhumista . Ei minun tarvitse selkään puukkottajia kumartaa ja sellaisia kiusaajien tuki joukkoja.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinä olet se palstan pahin kiusaaja. Sori, mutta noin se on. Lupasin etten vastaa sinulle koskaan enää, ja rikon sen lupaukseni nyt. Tämä siis olkoon poikkeustapaus. Palaan siihen, etten noteeraa sinua enää.
Totuus sattuu sydämetön olet, kiusaajan tukija ja ihmisten selkää puukottaja
Pikku-pirpana kirjoitti:
Se on totuus sinusta ei kiusaamista. Etsit palstan pahimman kiusaajan joka pistäisi kaikki henkilöt ongelmiin rahallisesti.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kertoo sinun totuuudesta sydämmettömästä olemuksesta.
Puhut kaunista mutta esim tässäkin kutsut minua pahimmaksi kiusaajaksi sinulla ei ole mitään näyttöä siitä.
- Anonyymi00011
Minä olisin viinaministeri.
Köyhät saisi ilmaista viinaa.
>simiti<- Anonyymi00012
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei sais jos Jasu istuisi kirstun päällä kuten Linukka ehdotti. :)
Taas yksi hyvä syy äänestää Jasua 😁
xLiner Noh sinä sovit viinamestariksi mutta en voi tukea ministeriksi. 😏 koska tuen sitä alkoholi voitaisiin kieltää.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taas yksi hyvä syy äänestää Jasua 😁
xLinerTotta. Mieleni on muuttumassa ehdotuksesi puoleen.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei sais jos Jasu istuisi kirstun päällä kuten Linukka ehdotti. :)
Jasu on niin paksu, että menisi kirstu rikki.
scrg kirjoitti:
Simitin ollessa viinaministeri kaikki saisi vain rusinakiljua.
Nykyään ku se on täyseläkeläinen, on varakas sälli, eikä tee kiljua enää.. juopi vain parhaita kaupan etanolituotteita.. :)
- Anonyymi00028
hieno idea, suoraan kommistisesta neuvostoliitosta otettu...
täysin toteuttamiskelpoinen eikä mitenkää mahdoton.
olisit valtava ääniharava vaaleissa tuolla teemalla.. kannattaa kokeilla jos vaan rahat piisaa vaalitouhuun. scrg kirjoitti:
Jasu on niin paksu, että menisi kirstu rikki.
Nääh, kirstu on vain liian pieni. Mitä pidät uudesta puvustani?
- Anonyymi00014
Mä haluan olla oikeusministeri.
Vilma- Anonyymi00015
Minkälaisia asioita sulla on mielessä nostaa esille?
xLiner - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minkälaisia asioita sulla on mielessä nostaa esille?
xLinerOikeus työhön.
Oikeus kansalaispalkkaan ja terveille työvelvoite.
Kovat rangaistukset rasistisesta tavusta ja eleestä: marjoja poimimaan 1000 litraa.
Maahanmuuttajia solvaavat ambomaille avustustöihin vuodeksi sellaisella yya-sopimuksella.
Kaikenlaiset kavaltajat ja veronkiertäjät korjaamaan Suomen tiestöä.
Vain yksi työsuhde per lääkäri ja sillä on tämän elettävä.
Terveysasemat eivät saisi olla oy-muotoisia, eli palkan verotuksen kuerto tyrehdytettävä.
Alle 3500 € ansaitse ilta vain sotumaksu ja siitä ylöspäin kaikenlaista kivaa maksua.
Perintövero kokonaan vege, muttei Ruotsin mallin mukaan. Mitä se kelleen kuuluu, mitä perii. Turhake verotoimistossakin.
Maata voisi uusjakaa, että kaikilla olisi tilkku.
Vilma
Nää nyt ens alkuun. - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oikeus työhön.
Oikeus kansalaispalkkaan ja terveille työvelvoite.
Kovat rangaistukset rasistisesta tavusta ja eleestä: marjoja poimimaan 1000 litraa.
Maahanmuuttajia solvaavat ambomaille avustustöihin vuodeksi sellaisella yya-sopimuksella.
Kaikenlaiset kavaltajat ja veronkiertäjät korjaamaan Suomen tiestöä.
Vain yksi työsuhde per lääkäri ja sillä on tämän elettävä.
Terveysasemat eivät saisi olla oy-muotoisia, eli palkan verotuksen kuerto tyrehdytettävä.
Alle 3500 € ansaitse ilta vain sotumaksu ja siitä ylöspäin kaikenlaista kivaa maksua.
Perintövero kokonaan vege, muttei Ruotsin mallin mukaan. Mitä se kelleen kuuluu, mitä perii. Turhake verotoimistossakin.
Maata voisi uusjakaa, että kaikilla olisi tilkku.
Vilma
Nää nyt ens alkuun.Kommunismia.. 🤨
Ei tuo toimi noin.
xLiner - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kommunismia.. 🤨
Ei tuo toimi noin.
xLinerAi tuo kommunismia? Kaukana siitä.
Taka-ajatuksenahan nytkin on usein vaadittu tukea vastaan työtä.
Kepu on kansalaispalkkaa viritellyt vuosia 70-luvulta asti. Tutki vähän.
Ja rikkomukset olisi osa hyvittää työllä kuten sakkoja kenttätyömaalla Seutulassa.
Ihmisillä säilyisi oikeustaju.
Vilma
Jos tuo on kommunismia, olen intiaani.
Ehdotan ettei nikittömät ole valinnassa, silloin ei omiaan tukinikkejään ole valitsemassa.
- Anonyymi00019
Miten tuon nikittömyyden nyt ottaa. Öhömkröhöm.
Vilma Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten tuon nikittömyyden nyt ottaa. Öhömkröhöm.
VilmaSe on täysin minusta realistista ettei ole huutelemassa puskasta toisen nikillä.
JeroP sopisi kyllä raha kirstun päälle.
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/20060696- Anonyymi00020
valtakunta kirjoitti:
Esimerkkinä hän on pistämässä suomi nousuun
Minusta neulalla voi pistää.
Vil a
Tämä sopii ulkomaanministeri scrg
https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/94606#google_vignetteErittäin hyvä valinta. Voisin reissata vuoroin rannikolla ja vuoroin vuorilla ylläpitämässä hyviä suhteita norge24, helvetia24 ja hrvatska24 palstoihin.
scrg kirjoitti:
Erittäin hyvä valinta. Voisin reissata vuoroin rannikolla ja vuoroin vuorilla ylläpitämässä hyviä suhteita norge24, helvetia24 ja hrvatska24 palstoihin.
Noh sinä olet hyvin paljon tietoinen politiikasta ja pystyt seuraamaan sitä ja kaikki ei pysy edes mukana. Luulen näin ollen pohjatietoa on paljon.
- Anonyymi00025
Funeau - maisemaministeri
Kun Funeau otti pallin jalkojensa alle ja kurottautui ylimmäiseen salaiseen kätköönsä omassa keittiössään, niin kansa kohahti.
Fun on demokratian airut, sillä tyylikkäämpää ylösnousua ei voi kuin kuvitella.
Oh
(hihitystä)- Anonyymi00026
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sulle kulttuuriministerin pesti.
Demokratia
Demis on vähän kuin huutoäänestys, jossa on jokin tolkku.
Katsokaas kun demokratian vastakohta on niin epämieluinen, että ihmiset sellaisessa kääntyvät ympäri (itseensä).
Demokratian suurin opetus on sen mahtavuus. Demokratia tuottaa tuloksia, joita olemme ansainneet.
Me päätämme.
(hirn)
Olen jo 3 valinnut nimimerkin kannattajaa.
- Anonyymi00027
No jos löytyy varkaan taitoja ni riittää osamiseksi ministeriksi tai kaupungin päättäjäksikin miksi luulette heidän olevan kyseisissä viroissa eivät ole yksityiselle sektorille riittävän luotettavia työntekijöitä yksityis sektorilla ei keskitytä niin työaikoihin jos ei työn hitaus ole työntekijästä johtuvaa
- Anonyymi00029
...ehdotan itseäni sota ja teloitusministeriksi.. paljon töitä tiedossa..
ensimmäiseksi ehdottaisin hyökkäystä naapurimaihin. kuten ruotsiin. aluksi. se olisi melko helppoa valloittaa ja alistaa. opettaisimme ne puhumaan pakko-suomea siellä.
seuraavana olisi tanska vuorossa. - Anonyymi00030
Oudoksuttaa himo tehtäviin joissa epäonnistuu ilman yhteneväisyyttä.
Suomi on mennyt jo pitkään osa-optimointia ajatellen, vahvat äänestäjäryhmät jotka ovat puolueellisesti tavallaan sitoutumattomia pitävät omaa etuaan maan etua tärkeämpinä.
Esimerkiksi puhuttaessa sosiaaliturvasta, on eläkejärjestelmä yksi suuri osa sitä.
En ole ymmärtänyt sitä miksi minun tuli maksaa palkastani 8,65 prosenttia työeläkemaksua.
Työnantajan maksu on keskimäärin 17,38 prosenttia maksun perusteena olevista palkoista.
Yhteensä siis minun tuli olla vuonna 2025 tosi hyödykäs yritykselle, jotta eläkekassaan voidaan tilittää 26 % palkkasummastani. Sehän on jo paljon suurempi mitä ansiotuloon perustuva veroprosentti!?
Parasta tässä on se, jos maksan tuon en voi olla varma saako itselleni koskaan eläkettä?! Onko siis niin että nyt eläkkeellä olevat ovat nauttineet kaikesta hyvästä menneisyydessä, tuoden tarpeen itselleen hyvinvoinnin muiden maksamina myös nykyhetkessä ja tulevaisuudessa?
Mjoo, jotain lineaarista käyrää tulisi kai piirtää suhteessa itse maksetut eläkkeet, suhteessa siihen miten paljon eläkettä saa. Tämä lineaarisen käyrän malli tulisi sitoa nykylaskelmaan, ei menneisyyteen.
Piiloverona tuo nykyisten eläkelläisten hyvinvointi kai nyt voidaan jotenkin perustella? Mikä muu ryhmä voisi saada jokaiselta työssäkäyvältä tuon noin 26 % tuntipalkasta, ja mitä mieltä siitä kansalaiset olisivat?
AV- Anonyymi00031
Onpa sulla omituinen eläkeprosentti. Huuhaa.
Työnantaja tilittää ja maksaa oman osuutensa. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Työnantaja tilittää ja maksaa oman osuutensa.Työnantaja menestyy työntekijän tekemästä työsuoritteesta, ja siitä saamallaan korvauksella. Asiakkaalle tämä työnantajan työeläkemaksu on ongelma, se tulee maksaa ja se kallistaa palveluita. Heikentää kilpailukykyä suhteessa toisiin toimijoihin maapallolla.
Jotta tuo olisi mahdollista, on työntekijän tehtävä enemmän jotta työ olisi kannattavaa.
Voi olla, että se kannattavuus on jo ongelma Suomessa?
AV - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Työnantaja tilittää ja maksaa oman osuutensa.Työntekijän maksu vuonna 2025 säilyy tämän vuoden tasolla ja on 7,15 prosenttia alle 53-vuotiailla ja yli 62-vuotiailla sekä 8,65 prosenttia 53–62-vuotiailla.
Kyllä, työeläkemaksu vuonna 2025 oli 8.65% palkkasummasta.
Mikä siinä mielestäsi olisi nyt niin omituista? Sellaistahan jotkut ihmiset ovat nyt jo pari vuotta maksaneet, lisäksi työnantaja on maksanut PALJON enemmän.
Työntekijöillä tulisi kai olla se oma eläketili? Menisi edes jollain tavalla oikeudenmukaisesti.
AV - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Työntekijän maksu vuonna 2025 säilyy tämän vuoden tasolla ja on 7,15 prosenttia alle 53-vuotiailla ja yli 62-vuotiailla sekä 8,65 prosenttia 53–62-vuotiailla.
Kyllä, työeläkemaksu vuonna 2025 oli 8.65% palkkasummasta.
Mikä siinä mielestäsi olisi nyt niin omituista? Sellaistahan jotkut ihmiset ovat nyt jo pari vuotta maksaneet, lisäksi työnantaja on maksanut PALJON enemmän.
Työntekijöillä tulisi kai olla se oma eläketili? Menisi edes jollain tavalla oikeudenmukaisesti.
AVno mee jo eduskuntaan siitä saarnaamaan....
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133