Estrellan vai taffel sipseillä
Nainen kummalla viedään sydämmesi
29
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt on paha....
- Anonyymi00013
Ei ole vaan taffel se on
- Anonyymi00002
Valkosipuli dipillä 😋🤩🥳 sipsit ihan sma
- Anonyymi00014
Valkosipuli sipsit voi olla hyviä en ole maistanut ja dippiä en ole koskaan maistanut täytyis kokeilla
- Anonyymi00003
Estrella cheddar
- Anonyymi00004
Se mikä on tarjouksessa 🤣
- Anonyymi00005
Ei kumpikaan. Tykkään nykyisin vaan tietystä merkistä ja sitä saa vaan Ruotsista.
- Anonyymi00006
Sipseillä ei ihan vielä sydäntä viedä 🤣
- Anonyymi00018
No millä sitten viedään jos ei sipseillä
- Anonyymi00007
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-suolatut-perunalastut-250-g/7340191137073
Noita, jos sipsei haluaa tuua.
Sekä sweet chili ja creamy pepper dippiä..- Anonyymi00015
Täytyy joskus maistaa onkohan enään xtra vai onko coop
- Anonyymi00008
En ole ihan niin paljoa sipsien perään, että niillä voisi sydäntäni viedä.
Jos paremmuutta niin riippuu mitä laatua ovat. Molemmilla merkeillä on hyviä ja huonoja vaihtoehtoja.- Anonyymi00019
Millä sitten sydämmesi viedään ja joskus kauan kauan sitten lapsena äiti osti estrellan en tykännyt taffelin on parhaimmat tai sit ei syö mitään
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Millä sitten sydämmesi viedään ja joskus kauan kauan sitten lapsena äiti osti estrellan en tykännyt taffelin on parhaimmat tai sit ei syö mitään
Ihan toisenlaisilla asioilla kuin millään ruokatuotteella. Hyvällä käytöksellä, huomionottamisella, fiksuilla jutuilla, jne.
Taffelilla on ihan yhtälailla karseita vaihtoehtoja.
Olen sellainen huithapeli, että välillä menetän sydämeni toiselle ja välillä toiselle. :)
- Anonyymi00016
Miksi sinä olet tuollainen tyttö
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi sinä olet tuollainen tyttö
Se on tuo villiksi ja vapaaksi syntyminen tehnyt minusta tälläksen. :)
- Anonyymi00010
Juustonaksut on mun lemppareita.
- Anonyymi00012
Juu juustonaksut on hyvii ne on ollut minunkin suosikkini ja hot rod on hyvii samoin perussipsit ja käy myös sipulin makuisena kai ne muutkin hyvii on mutta eipä ole tuĺlut maisteltua mutta taffel juustonaksut on taattua kamaa
Ääni pienyritykselle, joka yrittää taistella isompien rinnalla. Siksi söisin Oikian tuotteita mieluummin. :)
- Anonyymi00011
En tiedä muita kuin taffel ja ainakin joskus ollut estrella ja oliko putkessa joku prinkless itse olen taffelin ystävä
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä muita kuin taffel ja ainakin joskus ollut estrella ja oliko putkessa joku prinkless itse olen taffelin ystävä
Joo, tuossa tietoa Oikiasta.
https://www.oikia.fi/#oikiasipsi- Anonyymi00017
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, tuossa tietoa Oikiasta.
https://www.oikia.fi/#oikiasipsiItse jättäisin oikiat kaupan hyllylle ja taffelia ottaisin eli tavallisii sipsejä
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itse jättäisin oikiat kaupan hyllylle ja taffelia ottaisin eli tavallisii sipsejä
Saathan sinä senkin tehdä. :)
- Anonyymi00020
Ei kummallakaan, mutta jos mies kohtelee eläimiä lempeästi niin siinä on kyllä vaaran paikka. Mikään ei ole niin kuumaa kuin mies, joka silittää kisua ja höpöttelee sille 😍
AletheiasAih.. sä taisit sit taas puhua mun broidista.. siis sehän on ihan kissansa vietävissä. Just tuollainen höpöttelijä ja taputtelija. Nöyrä palvelija kissalleen.
- Anonyymi00024
Pikku-pirpana kirjoitti:
Aih.. sä taisit sit taas puhua mun broidista.. siis sehän on ihan kissansa vietävissä. Just tuollainen höpöttelijä ja taputtelija. Nöyrä palvelija kissalleen.
Tiedän 😄 Vaikka Rande yrittääkin antaa vaikutelman, että hän olisi herra talossa, mutta kisuhan sitä taloutta pyörittää 🥰
Aletheias
- Anonyymi00022
En syö sipsejä ja vaikka söisin, kumpikaan ei veisi sydäntäni.
Kummassakin on liikaa suolaa, joten sillä tavalla ne molemmat kyllä tuhoaisivat sydänterveyttä.
- Sheena Nyt alkoi tekemään mieli sipsejä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061