Nainen kummalla viedään sydämmesi

Anonyymi-ap

Estrellan vai taffel sipseillä

29

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt on paha....

• Anonyymi00013

Ei ole vaan taffel se on

• Anonyymi00002

Valkosipuli dipillä 😋🤩🥳 sipsit ihan sma

• Anonyymi00014

Valkosipuli sipsit voi olla hyviä en ole maistanut ja dippiä en ole koskaan maistanut täytyis kokeilla

• Anonyymi00003

Estrella cheddar

• Anonyymi00004

Se mikä on tarjouksessa 🤣

• Anonyymi00005

Ei kumpikaan. Tykkään nykyisin vaan tietystä merkistä ja sitä saa vaan Ruotsista.

• Anonyymi00006

Sipseillä ei ihan vielä sydäntä viedä 🤣

• Anonyymi00018

No millä sitten viedään jos ei sipseillä

• Anonyymi00007
      • Anonyymi00015

Täytyy joskus maistaa onkohan enään xtra vai onko coop

• Anonyymi00008

En ole ihan niin paljoa sipsien perään, että niillä voisi sydäntäni viedä.

Jos paremmuutta niin riippuu mitä laatua ovat. Molemmilla merkeillä on hyviä ja huonoja vaihtoehtoja.

• Anonyymi00019

Millä sitten sydämmesi viedään ja joskus kauan kauan sitten lapsena äiti osti estrellan en tykännyt taffelin on parhaimmat tai sit ei syö mitään

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Millä sitten sydämmesi viedään ja joskus kauan kauan sitten lapsena äiti osti estrellan en tykännyt taffelin on parhaimmat tai sit ei syö mitään

Ihan toisenlaisilla asioilla kuin millään ruokatuotteella. Hyvällä käytöksellä, huomionottamisella, fiksuilla jutuilla, jne.

Taffelilla on ihan yhtälailla karseita vaihtoehtoja.

• Olen sellainen huithapeli, että välillä menetän sydämeni toiselle ja välillä toiselle. :)

• Anonyymi00016

Miksi sinä olet tuollainen tyttö

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Miksi sinä olet tuollainen tyttö

Se on tuo villiksi ja vapaaksi syntyminen tehnyt minusta tälläksen. :)

• Anonyymi00010

Juustonaksut on mun lemppareita.

• Anonyymi00012

Juu juustonaksut on hyvii ne on ollut minunkin suosikkini ja hot rod on hyvii samoin perussipsit ja käy myös sipulin makuisena kai ne muutkin hyvii on mutta eipä ole tuĺlut maisteltua mutta taffel juustonaksut on taattua kamaa

• Ääni pienyritykselle, joka yrittää taistella isompien rinnalla. Siksi söisin Oikian tuotteita mieluummin. :)

• Anonyymi00011

En tiedä muita kuin taffel ja ainakin joskus ollut estrella ja oliko putkessa joku prinkless itse olen taffelin ystävä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

En tiedä muita kuin taffel ja ainakin joskus ollut estrella ja oliko putkessa joku prinkless itse olen taffelin ystävä

Joo, tuossa tietoa Oikiasta.
        https://www.oikia.fi/#oikiasipsi

• Anonyymi00017
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, tuossa tietoa Oikiasta.
        https://www.oikia.fi/#oikiasipsi

Itse jättäisin oikiat kaupan hyllylle ja taffelia ottaisin eli tavallisii sipsejä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Itse jättäisin oikiat kaupan hyllylle ja taffelia ottaisin eli tavallisii sipsejä

Saathan sinä senkin tehdä. :)

• Anonyymi00020

Ei kummallakaan, mutta jos mies kohtelee eläimiä lempeästi niin siinä on kyllä vaaran paikka. Mikään ei ole niin kuumaa kuin mies, joka silittää kisua ja höpöttelee sille 😍

Aletheias

• Aih.. sä taisit sit taas puhua mun broidista.. siis sehän on ihan kissansa vietävissä. Just tuollainen höpöttelijä ja taputtelija. Nöyrä palvelija kissalleen.

• Anonyymi00024
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Aih.. sä taisit sit taas puhua mun broidista.. siis sehän on ihan kissansa vietävissä. Just tuollainen höpöttelijä ja taputtelija. Nöyrä palvelija kissalleen.

Tiedän 😄 Vaikka Rande yrittääkin antaa vaikutelman, että hän olisi herra talossa, mutta kisuhan sitä taloutta pyörittää 🥰

Aletheias

• Anonyymi00022

En syö sipsejä ja vaikka söisin, kumpikaan ei veisi sydäntäni.
      Kummassakin on liikaa suolaa, joten sillä tavalla ne molemmat kyllä tuhoaisivat sydänterveyttä.

- Sheena

• Nyt alkoi tekemään mieli sipsejä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe