Niin, oletko meiningin lyttääjä, eli partypooper vai liftuppaaja, eli nostattaja?
Saa perustella, jos haluaa.
A) 💩💩💩
B) 💃💃💃
Oletko liftuppaaja vai lyttääjä?
55
358
Vastaukset
Molempia, riippuen seurastani. Nuorena olin ilonpilaaja, kun ryypännyt. Nyt olen ilonpilaaja, kun en juoruile muista.
Ainoostaan iloa nostatan ihmisissä, jotka ajattelee kuten minä, likipitäen edes. Muut kokee mut vaan taakaksi. Ilonpilaajaksi. 😅Jasu2025 kirjoitti:
Kun en ryypännyt. Jäi en välistä pois.
No onpa typerää.
Eihän kukaan voi määritellä toisen juomisen tai juomattomuuden kautta jotain tuollaista.
Nykyään on paljonkin ihmisiä, jotka ei juo ja osaavat silti pitää hauskaa.
Mun mielestä tää on kuitenkin syvemällä kuin pelkästään hauskanpidossa.
Tää on kaikessa tekemisessä ja elämänasenteessa, muutosvastarinnassa, kirjoitustyylissä, ylipäätään kanssaihmisten kunnioituksessa...
Sinä tiiät, mitä tarkoitan. Ainakin tosi monesti. 😊Mu5tasydän kirjoitti:
No onpa typerää.
Eihän kukaan voi määritellä toisen juomisen tai juomattomuuden kautta jotain tuollaista.
Nykyään on paljonkin ihmisiä, jotka ei juo ja osaavat silti pitää hauskaa.
Mun mielestä tää on kuitenkin syvemällä kuin pelkästään hauskanpidossa.
Tää on kaikessa tekemisessä ja elämänasenteessa, muutosvastarinnassa, kirjoitustyylissä, ylipäätään kanssaihmisten kunnioituksessa...
Sinä tiiät, mitä tarkoitan. Ainakin tosi monesti. 😊Mä olen alkanut tottua, että minut nähdään usein typeränä ja minä vastaavasti näen monen muun "menen sopulina seassa" elämän typerämpänä. Mutta onneksi alkaa olla ihmisistä jo monenlaisia variaatioita, kuten tuo alkoholittomuus ja ihan muista kuin moraalisyistä. Usein ajatellaan, että ihminen luulee olevansa jotenkin muuta patempi, kun ei tee kuten he. Ei monikaan osaa ajatella, että syy voi olla jotain ihan muuta kuin paremmuus halo.
Siksi kai kyllästyttääkin liian putkimaiset ihmiset, heti oletetaan jotain tyhmää jos ei itelle maita. 😊
Ja joo totta, ilman känniä on hauskempaa, ainakin mulla.
Saatan tietää. 😄👍
- Anonyymi00001
Olen B) nostattaja
A) partypooper näyttää liian skeidalta...
- SheenaNo mut hyvä niin, enpä ole täällä nähnyt kertaakaan, että syyllistyisit aloitteellisesti epäasiallisuuksiin.
Pskojia täällä on kyllä ihan riittävästi. Ne tunnistaa siitä, että niiden pitää aina tulla aloitteellisesti haukkumaan toisia, milloin mistäkin.
- Anonyymi00002
Kyllä olen ns. JOMO
Eli mieluusti skippaan kaikenlaiset hihhulointikokoontumiset.
-keinovaginamies-Vähän samaa sakkia olen. Yhdet pikkujoulut tms. vuoteen on sopiva tahti. Ja tarvittaessa häivyn vähin äänin kesken kaiken tai jo ennen kaikkea.
- Anonyymi00007
Mu5tasydän kirjoitti:
Hymähdin. 😊
Hienoa, piristin siis iltaasi ;)
Etänähän tämä soveltuu.
-keinovaginamies- - Anonyymi00008
scrg kirjoitti:
Vähän samaa sakkia olen. Yhdet pikkujoulut tms. vuoteen on sopiva tahti. Ja tarvittaessa häivyn vähin äänin kesken kaiken tai jo ennen kaikkea.
Joo,
Kyllä me honkien huminan miehet taidamme olla katoava laji.
-keinovaginamies- Anonyymi00008 kirjoitti:
Joo,
Kyllä me honkien huminan miehet taidamme olla katoava laji.
-keinovaginamies-Luulen tajunneeni jotain oleellista itsestäni ihan vähän aikaa sitten. Se on tavallaan empatiakyvyttömyyttä. Suurin osa ihmisistä tartuttaa itseensä samoja tunteita joita ympärillä olevillakin on. Siksi joissakin paikoissa on heidän mielestään jonkinlainen tunnelma. Minä taas vain näen ympärilläni iloisia tai surullisia ihmisiä ja jonkinlaista massahysteriaa.
- Anonyymi00028
scrg kirjoitti:
Luulen tajunneeni jotain oleellista itsestäni ihan vähän aikaa sitten. Se on tavallaan empatiakyvyttömyyttä. Suurin osa ihmisistä tartuttaa itseensä samoja tunteita joita ympärillä olevillakin on. Siksi joissakin paikoissa on heidän mielestään jonkinlainen tunnelma. Minä taas vain näen ympärilläni iloisia tai surullisia ihmisiä ja jonkinlaista massahysteriaa.
Mielenkiintoinen näkökulma.
Kyllä tuo mielestäni on enemmänkin jonkinlaista sympatian vajuvuutta.
Tunteiden tarttumisesta puhutaan sympatiasta, niiden syvemmässä ymmärtämisessä taas empatiasta.
Eli pinnallinen pikku poikkeama laumasta, ei kannata välittää :))
-keinovaginamies- Anonyymi00007 kirjoitti:
Hienoa, piristin siis iltaasi ;)
Etänähän tämä soveltuu.
-keinovaginamies-Monestihan sinä piristät monenkin iltaa ihan vain olemalla virkistävän ystävällinen, maustettuna kaksimielisillä herkuilla. :)
- Anonyymi00003
Sekä että varmaan...
Mut jos huomaan pooppaavani partyt, niin mitäpä sille enää voi?
En sen vuoksi ala liftuppaamaankaan... löysät bileet sit... herkät.Ei tietenkään. Kyllä siihen aika paljon vaaditaan, että yleinen juhlafiilis saadaan kanveesiin. Pari oksentajaa, joku häirikkö, joka ei usko mitään, poliisit ja mitä näitä nyr on.. 😁
- Anonyymi00006
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei tietenkään. Kyllä siihen aika paljon vaaditaan, että yleinen juhlafiilis saadaan kanveesiin. Pari oksentajaa, joku häirikkö, joka ei usko mitään, poliisit ja mitä näitä nyr on.. 😁
Ei sille tarvita paljoa oikeastaan.. pari yhtäsikaista sattumaa ja se on siinä..😁
Toinen väsyy, tulee väliin jotain hässäkkää , se toinen nukahtaa se siitä...
Jos se liftuppaaja menetään....bileet voi olla siinä... - Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei sille tarvita paljoa oikeastaan.. pari yhtäsikaista sattumaa ja se on siinä..😁
Toinen väsyy, tulee väliin jotain hässäkkää , se toinen nukahtaa se siitä...
Jos se liftuppaaja menetään....bileet voi olla siinä...Piti vielä tarkistaa, että miten ilmaisin asian...kun kommentoin muualle tässä ketjussa...
Jos olisin ilmaissut, etten kumpaakaan... olisin sössinyt..
Mutta vastasin oikein... en voi kaikkia miellyttää...joskus mun into bilettää voi torpata mahkut bileille. Mut sit niin...🤷♂️
110% minua kehiin silti...tuli mitä tuli...mulla itsellä ei lopu se into jos muut ei lähde...elän sen fiiliksen sit itse...😁
Mä tykkään jakaa...jos ei nappaa? So?
https://youtu.be/b95G3rH2sWE?si=rnWF-CsjYIqpFSSs
Nyt muuten on lomaa oikeesti..😃 Anonyymi00015 kirjoitti:
Piti vielä tarkistaa, että miten ilmaisin asian...kun kommentoin muualle tässä ketjussa...
Jos olisin ilmaissut, etten kumpaakaan... olisin sössinyt..
Mutta vastasin oikein... en voi kaikkia miellyttää...joskus mun into bilettää voi torpata mahkut bileille. Mut sit niin...🤷♂️
110% minua kehiin silti...tuli mitä tuli...mulla itsellä ei lopu se into jos muut ei lähde...elän sen fiiliksen sit itse...😁
Mä tykkään jakaa...jos ei nappaa? So?
https://youtu.be/b95G3rH2sWE?si=rnWF-CsjYIqpFSSs
Nyt muuten on lomaa oikeesti..😃Oikein rattoisaa lomaa sitten vaan! :)
- Anonyymi00004
juttu niin kun joku neuvottelun ammattilainen, ikävä-palatan tyttöjä masennuksen poistoon...
Hyvä, että edes joku yrittää auttaa heitä. Mieli ry:n puhelut ovat todellakin kasvussa, tiesivät kertoa radiossa.
- Anonyymi00005
Ehdottomasti nostattaja, ainakin oikeassa seurassa. Jos ajattelen kaikkia pirskeitä elämäni aikana, niin olen varmaan 90% ajasta ollut niissä iloinen, nauravainen, eläväinen, tanssin paljon jne. Joskus nuorempana saatoin ehkä olla jopa vähän villi ja vallaton, mutta aina silti kohtuuden rajoissa.
En hakeudu kyllä mitenkään keskipisteeksi tai järjestää mitään showta, mutta jos nyt lähdetään pitämään hauskaa, niin en minä mihinkään nurkkaan jää murjottamaan 😊
Aletheias- Anonyymi00009
Mut kun et ole se primusmoottori... juhlit juhlia jotka muut järjestää...
Minusta tässä kyseltiin ääripäitä? 🤔 - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mut kun et ole se primusmoottori... juhlit juhlia jotka muut järjestää...
Minusta tässä kyseltiin ääripäitä? 🤔Mitä ääripäitä tässä kysyttiin?. Tässä kysyttiin "oletko meiningin nostattaja vai lyttääjä?" eli miten käyttäytyy bileissä.
Enkä ymmärrä mitä merkitystä silläkään tässä on, kuka ne bileet järjestää, ei kai se nyt mitenkään ole oleellista tässä?
Aletheias - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitä ääripäitä tässä kysyttiin?. Tässä kysyttiin "oletko meiningin nostattaja vai lyttääjä?" eli miten käyttäytyy bileissä.
Enkä ymmärrä mitä merkitystä silläkään tässä on, kuka ne bileet järjestää, ei kai se nyt mitenkään ole oleellista tässä?
AletheiasNostattaja ne pistää pystyyn...
Ei niitä kukaan muu saa aikaan. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nostattaja ne pistää pystyyn...
Ei niitä kukaan muu saa aikaan.En sano, että oisit poopaaja...
Mutta jos bileet johonkin torppaa, sä vaan lähdet, että ok...loppu...
Et sä niitä liftaa ylös...
Eikö niin? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En sano, että oisit poopaaja...
Mutta jos bileet johonkin torppaa, sä vaan lähdet, että ok...loppu...
Et sä niitä liftaa ylös...
Eikö niin?En ymmärrä yhtään, mitä ajat takaa. Taidamme ymmärtää aika eri tavalla, mitä tässä aloituksessa kysytään ja ehkä jopa sen, että mitkä ylipäätään ovat bileet.
Nostattaja/t pitää bileissä hyvää tunnelmaa yllä, poopaaja/t pilaa tunnelman.
Bileiden järjestäjä pistää bileet pystyyn. Se on sitten eri asia, onko bileissä hyvä vai huono meininki. Jos kaikki osallistujat ovat poopaajia, niin todennäköisesti on aika tympeät bileet, mutta jos joku tai jotkut ovat nostattaja, niin bileissä on todennäköisesti hauskaa tai jopa ratkiriemukasta.
Aletheias - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ymmärrä yhtään, mitä ajat takaa. Taidamme ymmärtää aika eri tavalla, mitä tässä aloituksessa kysytään ja ehkä jopa sen, että mitkä ylipäätään ovat bileet.
Nostattaja/t pitää bileissä hyvää tunnelmaa yllä, poopaaja/t pilaa tunnelman.
Bileiden järjestäjä pistää bileet pystyyn. Se on sitten eri asia, onko bileissä hyvä vai huono meininki. Jos kaikki osallistujat ovat poopaajia, niin todennäköisesti on aika tympeät bileet, mutta jos joku tai jotkut ovat nostattaja, niin bileissä on todennäköisesti hauskaa tai jopa ratkiriemukasta.
AletheiasBileissä on aina boobbaajia...
Mutta ne ketkä haluaa niitten bileitten jatkuvan, on buustaajia.
On paljon tyyppejä jotka kyllä lähtee messiin kun joku buustaa meiningin...mä ymmärrän sut siihen..
Mutta buustaajaksi et ilmoittaudu. Et halua olla keskipiste...
Sanoinkin, ettet varmaan ole se, joka lyttää bileet... mut et buustaa niitä ylös...
Ääripäitä. Sä olet positiivinen bilettäjä... - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Bileissä on aina boobbaajia...
On paljon tyyppejä jotka kyllä lähtee messiin kun joku buustaa meiningin...mä ymmärrän sut siihen..
Sanoinkin, ettet varmaan ole se, joka lyttää bileet... mut et buustaa niitä ylös...
Ääripäitä. Sä olet positiivinen bilettäjä...Eli et ole kumpaakaan, mitä tässä kysellään...
Näin mä ymmärrän.. - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Bileissä on aina boobbaajia...
Ääripäitä. Sä olet positiivinen bilettäjä...Ok, nyt hieman aukeni. En ymmärtänyt tosiaan, että tästä puhutaan mistään ääripäistä enkä miellä että keskipiste=buustaaja, mutta sovitaan että ymmärsimme kysymyksen eri tavalla 😊
Aletheias - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ok, nyt hieman aukeni. En ymmärtänyt tosiaan, että tästä puhutaan mistään ääripäistä enkä miellä että keskipiste=buustaaja, mutta sovitaan että ymmärsimme kysymyksen eri tavalla 😊
AletheiasTiedän, että oot messissä heti jos tarkoitus on pitää hauskaa....sut saa messiin ekana.... oot positiivinen. 😄
Mut et sä ole se, joka sitä positiivisuutta lähtee buustaamaan itse, jos homma läsähtää... eikö niin?
En tiedä tarkoittiko ap tätä, mutta minusta tässä mun mielestä oli kyse siitä..
Ap. Itsekin on nyt todella aktiivinen ollut täällä...ja et sinä esimerkiksi ole aloituksia juuri tehnyt.
Olet todella fiksu, huomioit todella monet, olet positiivinen ja upea naisoletettu. Mutta et sä ole buustaaja. Et sä tule ja villitse jengiä.... mut et taatusti myöskään ole se, joka kaiken hupin tyssäis ikinä...siinä olet oikeessa. 😃 - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tiedän, että oot messissä heti jos tarkoitus on pitää hauskaa....sut saa messiin ekana.... oot positiivinen. 😄
Mut et sä ole se, joka sitä positiivisuutta lähtee buustaamaan itse, jos homma läsähtää... eikö niin?
Ap. Itsekin on nyt todella aktiivinen ollut täällä...ja et sinä esimerkiksi ole aloituksia juuri tehnyt.
Olet todella fiksu, huomioit todella monet, olet positiivinen ja upea naisoletettu. Mutta et sä ole buustaaja. Et sä tule ja villitse jengiä.... mut et taatusti myöskään ole se, joka kaiken hupin tyssäis ikinä...siinä olet oikeessa. 😃Ei pahalla...
Mä oon vaan peili sulle täällä. 🙂
Tarkoitus ei ole pahoittaa sun mieltä. Vaan olla rehellinen ja toivottavasti sanoa miltä sä tänne näytät...🙃
Btw.. et oo vieläkään korjannut/korjsuttanut saunas listaa? 😁 - Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei pahalla...
Mä oon vaan peili sulle täällä. 🙂
Tarkoitus ei ole pahoittaa sun mieltä. Vaan olla rehellinen ja toivottavasti sanoa miltä sä tänne näytät...🙃
Btw.. et oo vieläkään korjannut/korjsuttanut saunas listaa? 😁Et pahoittanut mun mieltä, mutta teet silti ehkä turhan pitkälle meneviä päätelmiä mun palstakäyttäytymisen perusteella. Täällä musta näkyy vain yksi ulottuvuus enkä tuo täällä koko minää esille.
Mutta kyllä, olen ollut myös buustaaja eritoten nuorempana ja villimpänä. Mutta ei siitä sen enempää 😁
Saunan lista on edelleen nätisti paikoillaan eli nojaa seinään lattialta käsin 🫣😅 Olin unohtanut koko penteleen laudan..
Aletheias - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Et pahoittanut mun mieltä, mutta teet silti ehkä turhan pitkälle meneviä päätelmiä mun palstakäyttäytymisen perusteella. Täällä musta näkyy vain yksi ulottuvuus enkä tuo täällä koko minää esille.
Mutta kyllä, olen ollut myös buustaaja eritoten nuorempana ja villimpänä. Mutta ei siitä sen enempää 😁
Saunan lista on edelleen nätisti paikoillaan eli nojaa seinään lattialta käsin 🫣😅 Olin unohtanut koko penteleen laudan..
AletheiasEn voikaan sinusta tätä kautta tietää muuta kuin mitä saan täältä kuvan. Ja sillä pommitatan...😄
Mä taas sanoin olevani kimpi vaan.. mun tyylillä joku innostutsan tai sit koko helahoito voi tyssätä siihen mun omaperäiseen intoiluun...kts. porukka ei nouse sinne missä mä liitelen. Tms.😁
Meikän typpiset joko lentää tai kyntää. 😄
https://youtu.be/8i0MXos627k?si=5jNjH5_ofab224E1
(Fordi paska traktori) - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Et pahoittanut mun mieltä, mutta teet silti ehkä turhan pitkälle meneviä päätelmiä mun palstakäyttäytymisen perusteella. Täällä musta näkyy vain yksi ulottuvuus enkä tuo täällä koko minää esille.
AletheiasMinäkin olin 20 vuotta sitten noin kakskyt vuotta nuorempi.
Sivusta-. Anonyymi00020 kirjoitti:
Tiedän, että oot messissä heti jos tarkoitus on pitää hauskaa....sut saa messiin ekana.... oot positiivinen. 😄
Olet todella fiksu, huomioit todella monet, olet positiivinen ja upea naisoletettu. Mutta et sä ole buustaaja. Et sä tule ja villitse jengiä.... mut et taatusti myöskään ole se, joka kaiken hupin tyssäis ikinä...siinä olet oikeessa. 😃Itseasissa mun julkaisuvauhti on whkä kerran päivässä, jos sitäkään. Toki vastailen asiallisiin kommentteihin (ja välillä epäasiallisiin, kun menee kuppi nurin) niin aloitukset nousee sen takia. Minusta kerran päivässä tai 5 krt viikossa ei ole paljon.. :)
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
En voikaan sinusta tätä kautta tietää muuta kuin mitä saan täältä kuvan. Ja sillä pommitatan...😄
Mä taas sanoin olevani kimpi vaan.. mun tyylillä joku innostutsan tai sit koko helahoito voi tyssätä siihen mun omaperäiseen intoiluun...kts. porukka ei nouse sinne missä mä liitelen. Tms.😁
Meikän typpiset joko lentää tai kyntää. 😄
https://youtu.be/8i0MXos627k?si=5jNjH5_ofab224E1
(Fordi paska traktori)Jokaisella meistä on oma tyylimme juhlia ja varmaan se useimmilla myös hieman vaihtelee tilaisuuden luonteesta, seurasta ja fiiliksestä riippuen. Kunhan ei muita satuta, niin tyyli on vapaa 😄
Aletheias - Anonyymi00034
Mu5tasydän kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sun kans olis mukava bilettää. :)
Toivottavasti on 😊 En ainakaan koskaan rähinöi tms ja seuraa saa aina tanssilattialle! Joskus on saanut seuraa jopa pöydille mutta tuota en enää näin keski-ikäisenä harrasta 😁
Aletheias
- Anonyymi00010
vaan niin aika iloisesti ehkä sain noita ikävä-palstan ihmisiä virkeytymäänkin, vähän neuvottelutaisdoilla... joillekin voi ehkä olla hankalaa yhdenkin lapsen knssa..
https://en.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan
noilta olen saanut oppeja. - Anonyymi00018
jooh niin joku Klanin negotiator (ia this even from this world) jos noin hyvä.
Olen ilonpilaaja. Etsin jonkun hiljaisen nurkan, kyräilen siellä itsekseni ja toivon, että juhlat loppuvat mahdollisimman äkkiä.
- Anonyymi00022
Toivoisit pilaavasi muiden illan marttyyrimäisellä möhötyksellä...
Hahaa..
Jos on kunnon bileet, ei möhöttäjistä liioin välitetä. 😁
https://youtu.be/Zgqc8NrGc3A?si=FlGVgMAI11_TBzPz
Sinun jutut menee täysin tähän biisiin... uhoa.. Anonyymi00022 kirjoitti:
Toivoisit pilaavasi muiden illan marttyyrimäisellä möhötyksellä...
Hahaa..
Jos on kunnon bileet, ei möhöttäjistä liioin välitetä. 😁
https://youtu.be/Zgqc8NrGc3A?si=FlGVgMAI11_TBzPz
Sinun jutut menee täysin tähän biisiin... uhoa..Voi ystävä rakas, lasten leikkejä. On paljon mukavampaa viettää vanhuuden päiviä sulassa sovussa.
Palstakamu kirjoitti:
Voi ystävä rakas, lasten leikkejä. On paljon mukavampaa viettää vanhuuden päiviä sulassa sovussa.
En usko, että kukaan ei sulle mitään kävis juttelemassa, jos jotku vaikka nyt leikisti palstabileet järjestettäis. :)
- Anonyymi00021
minä kun jooh iloitelija.. kun iloisin ikävä-palstan tyttösiä... eivät varmaankaan tiedä mitä on joku white supermacy tai joku KKKK,.
Jokatapauksessa olen iloinen että sain ihmisiä avattua jotta purkavat tunteitaan jossain palstailla eikä kuin joku Saksikäsi Edward riehumassa puukkojen kanssa. - Anonyymi00024
Se oli helsinki eikä meinander.
- Anonyymi00025
jotain sanontoja niin Texasista minusta että jotkin kaverit että "stay clear on those", meaning Klan people, they will kill you if you cross them..
Noniiin kyllä niin jos oikein riiytelet jotain... voi ytulla kuolema.. - Anonyymi00026
mutta niin miten sanoisin niin korkea-arvoinen herra joku.. teet mitä haluat, siis niin.
Liikaa yksinäinen susi nykyään, juhlat ei ole mun juttuni. Mutta jos menneisiin tuijottaa niin luultavasti ihan kelpo seuraa pienessä pöhinässä
No mutta se on tärkeintä, että on mukavaa seuraa. Jos siis ylipäätään joskus erehtyy ottamaan. Jotkut toiset ottaa vain rähinäviinaa eikä kellään ole silloin kivaa. :) Itse olen lähinnä hilpeä humalassa, olipa kyse bileistä tai privabileistä.
- Anonyymi00031
downshiftaaja eli Espanjaan muuttaja, peruutusvaihde päälle autossa väkisin vääntämällä täydessä vauhdissa, tulee poks ja perän vaihteisto ei kestä poks hajoaa.
- Anonyymi00032
jos jarrut lakkaa toimimasta autossa, niin keinoa ole saada vauhtia pysähtymään muuten kuin väkisin peruutusvaihde päälle.
- Anonyymi00035
kerran perä poksahti autossa, en pystynyt hiljentämään vauhtia, pakko vaan jotenkin pitää vetoa päällä, koska tiesin että perän imaisee sen keskiötapin sisään sinne ja... yrittää pakkoa vaan pienellä kiihtyvällä vauhdilla koko ajan.
Sitten tuli sellainen mutka että pakko on hiljentää niin: POKS, kuin joku haulikon laukaus auton alla perä poksahti.- Anonyymi00036
Kävi kerran samantapaisesti, ei voinut hiljentää...syynä ei silloin ollut tekninen vika vaan inhimillinen tekijä joka istui hinattavan auton ratissa, ei osannut jarruttaa tarpeeksi ja vauhti senkun kiihtyi ja kiihtyi :D...mäkinen ja mutkikas tie, juuh vastaantulijat olivat välillä silmät pyöreinä...ylämäkiin mennessä sain sitten vähän vauhtia alas että ehjinä selvittiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825067Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813636SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt502661SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun162378SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412296Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1012222Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292097Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan732084Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja912045Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211566