Kenen palstalaisen kanssa menisit naimisiin?

Anonyymi-ap

Itse pidän pikku pirpanan jutuista, mutta en varmaan menisi kenenkään kanssa naimisiin.

>simiti<

90

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta kaikki haluavat juuri sinut!

• Anonyymi00002

Niin ja simitillä on aikaa järjestää häähumuja.

• Anonyymi00006

Tuntuu siltä, etten ole oikein naimisiin menevää tyyppiä? Paljon pitäisi kokea hyviä juttuja, ennen kuin edes miettisin sellaista? Hetero mies.

• Anonyymi00003

Sen kanssa kuka luulee kaikkia miehiksi.😘

• Anonyymi00008

Ok. Se on naispaholainen, jota muut miehet juoksee karkuun.

• Anonyymi00012

Sama! 🥰

• Kenen palstalaisen kanssa menisin naimisiin?
      Hui!!

Jos nyt ensin edes tutustuis.

No jooh, en mä kyllä usko et menisin enää ikinä naimisiin kenenkään kanssa.

Mitä varten pitäis mennä naimisiin?

Ei se ole yhtään sen pysyvämpää kuin "pelkkä" seurustelukaan.
      Ei se muuta tunteita tai muutakaan mihinkään.
      Ei se naimisiin meno saa rakastamaan yhtään sen enempää kuin ei naimisissa oleminen.

Ei se toisen rakastaminenkaan tarkoita että pitäisi olla joku "parisuhdehässäkkä" tms.

Aloittajan kanssa on ollut paljon hyviä jutusteluja, (no varmaan riitelyäkin)
      ja on aika harmillista että ei tunneta oikeassa elämässä. 😊

Muutaman muunkin, mut että naimisiin 😱

Tykkään monestakin palstalaisesta jollain tapaa, jotakuta täältä jopa rakastankin (hupsista)...

• Anonyymi00007

Totta. Katja-vainaan kanssa emme olleet naimisissa. Mutta yhdessä loppuun asti.

>simiti<

• Anonyymi00004

Kyllä se luonteensa perusteella ois simiti☺️mullakin Vaikuttaa ihan suoraselkäselle miehelle. Aikas ihana♥️

• Pyh, naimisiin ei mene kuin fossiilit. Nykyään out of order koko touhu. En rakasta ketään niin paljon, että avioituisin enää ikinä. Rakastan nykyään itseäni niin paljon, etten laita itseeni kusisiin solmuihin.

• Mutta aikanaan menit Jasu2025 naimisiin? Mitenkä mieli on nyt muuttunut? Lahtelainen sukulainen eli monta vuotta parin lapsen keran miehen kanssa avoliitosta, mutta muutama vuosi sitten he menivät naimisiin. Avoliittoa kesti noin kymmenen vuotta, mutta sitten menivät naimisiin.

• Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:

Mutta aikanaan menit Jasu2025 naimisiin? Mitenkä mieli on nyt muuttunut? Lahtelainen sukulainen eli monta vuotta parin lapsen keran miehen kanssa avoliitosta, mutta muutama vuosi sitten he menivät naimisiin. Avoliittoa kesti noin kymmenen vuotta, mutta sitten menivät naimisiin.

Menin, kun halusin senkin kokea. Uskoin jopa että olen kuolemaani asti aviossa hänen kanssaan, mutta nyt tiedän mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarmaa. En enää, ei se mitään muuta paremmaksi mitenkään. Kaikki hyvä on tai on olematta, aviossa ja ilman.

• Jasu2025 kirjoitti:

Menin, kun halusin senkin kokea. Uskoin jopa että olen kuolemaani asti aviossa hänen kanssaan, mutta nyt tiedän mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarmaa. En enää, ei se mitään muuta paremmaksi mitenkään. Kaikki hyvä on tai on olematta, aviossa ja ilman.

Nään nykyään avioliiton enemmänkin vallan välineenä, kuin rakkauden osoituksena.

• Jasu2025 kirjoitti:

Nään nykyään avioliiton enemmänkin vallan välineenä, kuin rakkauden osoituksena.

Oikea rakkaus ei kahlitse, se antaa olla vapaa. Oikea rakkaus pysyy, jos se on oikeaa. Muu menee menojaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Kiitos näkemyksesi valaisemisesta. Jokainen taplaa tyylillään? Itse olen kerran halunnut naimisiin, mutta sain rukkaset, joten en minäkään ole avioituvaa tyyppiä oikein.

Kiitos näkemyksesi valaisemisesta. Jokainen taplaa tyylillään? Itse olen kerran halunnut naimisiin, mutta sain rukkaset, joten en minäkään ole avioituvaa tyyppiä oikein.

Tottakai. Jokaisella on oikeutensa elää, kuten elää. Hyvä niin. Itse en kuitenkaan enää myötäile puheitani kuten ennen tein mielipiteissäni muiden korviin koristellen.

Sanon rehellisesti avioliittoon liittyvät ajatukseni. 🙂 Kuten kaiken muunkin. Vaikken sano siksi, että muiden pitäisi mitään siksi muuttaa mitä minä sanon taiajattelen. Ajatuksia ne vaan on.

• Jasu2025 kirjoitti:

Tottakai. Jokaisella on oikeutensa elää, kuten elää. Hyvä niin. Itse en kuitenkaan enää myötäile puheitani kuten ennen tein mielipiteissäni muiden korviin koristellen.

Sanon rehellisesti avioliittoon liittyvät ajatukseni. 🙂 Kuten kaiken muunkin. Vaikken sano siksi, että muiden pitäisi mitään siksi muuttaa mitä minä sanon taiajattelen. Ajatuksia ne vaan on.

Ne on vaan minun ohjenuoria minulle itselleni. Avioliittoa en alkujaan edes ajatellut mutta jossain kohtaa ajattelin, että jos kuitenkin olen tuon kanssa ikäni, sama se.

• Jasu2025 kirjoitti:

Kiitos näkemyksestäsi. Itse tuskin koskaan menen naimisiin.

Hyvää päivänjatkoa! Palataan tänne vasta illalla! Päiviä! :)

Kiitos näkemyksestäsi. Itse tuskin koskaan menen naimisiin.

Hyvää päivänjatkoa! Palataan tänne vasta illalla! Päiviä! :)

Eihän tuo ole nykyään kovin suosittuakaan. Muinaisjäänne. 🙂

Ehkä ihmiset nykyään ajattelee jo itse vähän enemmän, eikä mene vain samoja jälkiä pitkin kuin muutkin.
        Samoin. 🙂

• Jaaha, nyt ei jää tuon lausunnon jälkeen kuin yksi mahdollisuus 😁 eli fossiilin kosinta:
        Tuletko vaimokseni Jasu? 💗💞

• Ex-Lukka kirjoitti:

Jaaha, nyt ei jää tuon lausunnon jälkeen kuin yksi mahdollisuus 😁 eli fossiilin kosinta:
        Tuletko vaimokseni Jasu? 💗💞

Voi, ei en tule. 😅
        Kiitos kuitenkin luottamuksesta. 😄👍

• Jasu2025 kirjoitti:

Voi, ei en tule. 😅
        Kiitos kuitenkin luottamuksesta. 😄👍

No voi harmi, miten kestän tämän suuren pettymyksen tunteeni 😢, noh ei auta kuin fossiloitua yksikseen edelleen :)

• Ex-Lukka kirjoitti:

No voi harmi, miten kestän tämän suuren pettymyksen tunteeni 😢, noh ei auta kuin fossiloitua yksikseen edelleen :)

Hyvin kestät, kun et joudu kattelemaan. 😆

• Jasu2025 kirjoitti:

Hyvin kestät, kun et joudu kattelemaan. 😆

No ei minulle katseleminen ole koskaan ongelmia tuottanut, kuunteleminen kyllä 😄

• Ex-Lukka kirjoitti:

No ei minulle katseleminen ole koskaan ongelmia tuottanut, kuunteleminen kyllä 😄

Muotoilen uudelleen, et joudu kuuntelemaan. 😂
        Kokemukseni mukaan puhun enemmän, kuin miehet joita olen suhteillut. Mä olen se avoimempi yleensä.

• Anonyymi00011
        Ex-Lukka kirjoitti:

Kantsii hakea kaupasta kaljaa hirmuna.

>simiti<

• Jasu2025 kirjoitti:

Muotoilen uudelleen, et joudu kuuntelemaan. 😂
        Kokemukseni mukaan puhun enemmän, kuin miehet joita olen suhteillut. Mä olen se avoimempi yleensä.

Olen kyllä hyvä suodattamaan kuulemaani, opettelin sitä 28 vuotta putkeen 😂

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Kantsii hakea kaupasta kaljaa hirmuna.

>simiti<

Mä olen niin huono siinä hommassa että ainoaksi vaihtoehdoksi jää kai sitten näin talvisaikaan hypätä hylkäämisen tuskassaan avantoon 😁

• Ex-Lukka kirjoitti:

Olen kyllä hyvä suodattamaan kuulemaani, opettelin sitä 28 vuotta putkeen 😂

Moni mies on. Jotkut osaa jopa sulkea korvat vesieläinten tapaan. 😂

• Jasu2025 kirjoitti:

Moni mies on. Jotkut osaa jopa sulkea korvat vesieläinten tapaan. 😂

Valikoiva kuulo kuuluu vakiovarusteisiin ja sitten kun sinne perään on ympätty vielä suodattimella varustettu valikoiva ymmärrys niin ei sitä niin vain ohi mennä 😛

• Anonyymi00005

Varmaan sen yhden tietyn Jii miehen mutta vain unissani sillä todellisuudessa en välttämättä uskaltaisi vaikka olenkin rohkea ottamaan ns.turpaan tunnessioissa ja aika rankalla kädellä

• Äh.. onko pakko sanoa kun ei halua... :)

Jos olisi pakko astua avioliiton satamaan jonkun palstalaisen kanssa, siis ihan pakko, nii se ei olisi pujis. Ei, vaikka rakastankin häntä.

Kaikista palstalaisista valitsisin kai keinovaginamiehen, syystä että hänen kanssaan en olisi sidottuna häneen. Saisin olla vapaa. Ja jos homma menis vituiksi nii ei tarttisi kattella toista juurikaan. Jas kun olen ymmärtänyt että meillä on paljolti samanlaiset intressit.. eli omat puuhat ensiksi ja jos yhteistä aikaa jää, se vietettäisiin mukavasti ilman skismoja.

Mut juu.. en oikeasti menisi avioon. Erosinhan exästäkin heti kun hän alkoi avioliittoa ehdottelemaan. Minulla on tälläinen aivan valtava sitoutumiskammo, josta en pääse eroon.

Avioliitto ei ole mun juttu. Tai siis olisi kai jos löytäisin sen "oikean" .. mutku, mutkun .. ei sitä "oikeaa" ole olemassakaan. Enkä edes hirveämmin kaipaa ketään rinnalleni roikkumaan. Siksipä juuri tuo kvm olisi valintani jos olisi pakko valita joku. Hän ei ole roikkujatyyppiä ymmärtääkseni.

• Anonyymi00014

Heh,
        No kiitos nyt tästä luottamuksen osoituksesta riippumattomuuttani kohtaan :))

Tosin hieman jäin kaipailemaan, että eikö yhtään ole vaikuttanut mainostamani kovat panomiehen kyvyt? :)))
        No sinähän kyllä sanoit, että kuka niihin mainoksiin uskoo.

Mutta tosissaan, niin kyllä meillä jotain samantyyppistä on maailmankatsomuksissamme, ainakin tässä ihmissuhdevinkkelissä. Ja helppo vitsailla, kun kumpikin tietää että tuo nyt ei ainakaan mene naimisiin :)

Ja toki luotamme myös Pujiksen huumorintajuun :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Heh,
        No kiitos nyt tästä luottamuksen osoituksesta riippumattomuuttani kohtaan :))

Tosin hieman jäin kaipailemaan, että eikö yhtään ole vaikuttanut mainostamani kovat panomiehen kyvyt? :)))
        No sinähän kyllä sanoit, että kuka niihin mainoksiin uskoo.

Mutta tosissaan, niin kyllä meillä jotain samantyyppistä on maailmankatsomuksissamme, ainakin tässä ihmissuhdevinkkelissä. Ja helppo vitsailla, kun kumpikin tietää että tuo nyt ei ainakaan mene naimisiin :)

Ja toki luotamme myös Pujiksen huumorintajuun :))

-keinovaginamies-

No siks just.. :)

Pujis on hieno ja rakastamani mies. Mutta hän ei kestäisi minua arjessaan sen enempiä kuin minä häntä. Suhteemme toimii vallan mainiosti tapailusuhteena, en siis tässä asiassa luottaisi suinkaan hänen huumorintajuunsa, vaan järkeensä.

Tilannehan on täysin hypoteettinen.. minäkö muka menisin koskaan naimisiin.. mikä vitsi! Avio olisi arjen jakamista ja yhdessä olemista joka suatanan päivä.. ei mun pää kestäisi moista. Siksipä tässä hypoteesissä tein järkiratkaisun.. mies joka olisi poissa jaloista suurimman osan ajasta.. ja välillä viikkojakin mökillä. Sellainen hypoteettisesti sopisi minulle.

Ja toki yhdessäolonkin sietäisi jos olisi pilkettä silmäkulmassa ;)

Ja tietysti mainostuksella on oma osuutensa.. :)

Rakkausavioliitot useimmiten päätyvät eroon, sillä mennään avioon rakkauden huumassa ilman järjen hiventäkään ja siitä sitten kärsitään kun rakkaus alkaa hiipumaan. Itse en koskaan menisi naimisiin ilman että se olisi järkiliitto. Sitä toista kun pitäisi kattella lopun elämänsä.

Olen sanonutkin etten usko avioliittoon, mutta tosiasiassa uskon siihen liian paljon, minulle avioliitto on pyhä, niin pyhä, etten eroa kun sen satamaan rantaudun. Siksi en voinut mennä exänkään kanssa naimisiin.

Sikseen kun en usko yksiavioisuuteen, niin on hyvin ristiriitaista tuntea avioliitto pyhäksi. Kiistanalainen kysymys onkin.. olenko piilomormoni? 😂

• Höh! Minusta moni on sanonut, että mulla on mihen aivot tai että mulla on pallit. Ajatusmaailmani on suoraviivainen ja persoonallisuus jonkun ihme testin mukaan on mukamas sellainen , joista vain 2% on naisia.
        Olen siis putkiaivo.

En ole hempeilevää tyyppiä mutta ehdoton tunneihminen. Teen päätökseni kuitenkin aina tunteella, mutta tälläinen hypoteettinen tilanne vaatii järkeilyä.

Jos nyt joku tulisi aseella uhkaamaan minua naimisiin jonkin palstalaisen kanssa, se et olisi sinä. En rohkenisi sellaiseen. Se olisi joku jonka tunnen palstan ulkopuolella, todennäköisesti valitsisin palstaveljeni, vaikka minulla ei ole piirun vertaa romanttisia tunteita häntä kohtaan. Hänen kanssaan saataisiin kyllä arki pyörimään sovussa. Ollaan niin samanlaisia. Ja rakastan häntä.

Parisuhteissa ystävyys on aika tärkeä seikka. Luulisin että se olisi saavutettavissa hypoteettisessa avioliitossamme. :)

• Anonyymi00016
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No siks just.. :)

Pujis on hieno ja rakastamani mies. Mutta hän ei kestäisi minua arjessaan sen enempiä kuin minä häntä. Suhteemme toimii vallan mainiosti tapailusuhteena, en siis tässä asiassa luottaisi suinkaan hänen huumorintajuunsa, vaan järkeensä.

Tilannehan on täysin hypoteettinen.. minäkö muka menisin koskaan naimisiin.. mikä vitsi! Avio olisi arjen jakamista ja yhdessä olemista joka suatanan päivä.. ei mun pää kestäisi moista. Siksipä tässä hypoteesissä tein järkiratkaisun.. mies joka olisi poissa jaloista suurimman osan ajasta.. ja välillä viikkojakin mökillä. Sellainen hypoteettisesti sopisi minulle.

Ja toki yhdessäolonkin sietäisi jos olisi pilkettä silmäkulmassa ;)

Ja tietysti mainostuksella on oma osuutensa.. :)

Rakkausavioliitot useimmiten päätyvät eroon, sillä mennään avioon rakkauden huumassa ilman järjen hiventäkään ja siitä sitten kärsitään kun rakkaus alkaa hiipumaan. Itse en koskaan menisi naimisiin ilman että se olisi järkiliitto. Sitä toista kun pitäisi kattella lopun elämänsä.

Olen sanonutkin etten usko avioliittoon, mutta tosiasiassa uskon siihen liian paljon, minulle avioliitto on pyhä, niin pyhä, etten eroa kun sen satamaan rantaudun. Siksi en voinut mennä exänkään kanssa naimisiin.

Sikseen kun en usko yksiavioisuuteen, niin on hyvin ristiriitaista tuntea avioliitto pyhäksi. Kiistanalainen kysymys onkin.. olenko piilomormoni? 😂

No toistetaan nyt, kun jokin poisti kommenttini:

Vai sellainen piilouskovainen :)
        Kyllä sinä ainakin järkinaisia olet. Tai ainakin järkeily :)))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00016 kirjoitti:

No toistetaan nyt, kun jokin poisti kommenttini:

Vai sellainen piilouskovainen :)
        Kyllä sinä ainakin järkinaisia olet. Tai ainakin järkeily :)))

-keinovaginamies-

Vastasin jo poistuneeseen kommenttiisi.. mutta ny yritän nukkua. Hyvää yötä.

• Anonyymi00017
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Vastasin jo poistuneeseen kommenttiisi.. mutta ny yritän nukkua. Hyvää yötä.

No hyvää yötä ja järkeilevät piilomormonit myötä :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00009

Jopa kysymyksen heitit. En menisi kenenkään kanssa enää naimisiin, lähes 30v riitti oikein hyvin.

- Sheena

• Anonyymi00019

Voi sinua. Itse olin avioliitossa 2 vuotta ja kyllästyin. Erosimme ystävinä. Katja-vainaan kanssa olin sitten loppuun asti.
        Muistan kun menin kuolemanosastolle ja vein hänelle suklaatia. Katjuli oli hirmu iloinen.

>simiti<

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Voi sinua. Itse olin avioliitossa 2 vuotta ja kyllästyin. Erosimme ystävinä. Katja-vainaan kanssa olin sitten loppuun asti.
        Muistan kun menin kuolemanosastolle ja vein hänelle suklaatia. Katjuli oli hirmu iloinen.

>simiti<

Söötti kirjoitus ❤️

- Sheena

• Juu avioliitto perustuu alistamiseen, etenkin kirkollinen avioliitto. eli ei vois ees aatellaan mitään naimisiin menoa. Ja mä jo pikkupoikana kysyin, että pääsekö niistä naimisista pois?

Tiedän kyllä että kirkko on muuttunut, (muutenkin kun arkkitehtuuriltaan), mutta olihan se vaikee heille esim naispappeus. Niin se mikä on tehty, niin on tehty ja siitä pitää ottaa vastuu.

• Anonyymi00013

Toisenlaisessa elämäntilanteessa, palstalla olisi yksi vahva nainen johon voisi ehkä syvällisemmin rakastua. Nimi alkaa A- kirjaimella.
      Tässä elämäntilanteessa maailmasta ei löydy yhtäkään naista johon rakastuisin.
      Elämäntilanteen muuttuessa, tai toiseen maailmaan matkatessa, olisi toki kaikki mahdollista.

Helppoa elää, ns. rajoitetusti.

AV

• Anonyymi00020

En mene naimisiin kenenkään kanssa, palstalaisen tai ei palstalaisenkaan.

• Anonyymi00021

Yritin kirjoittaa tänne eilen, että buddy-loven kanssa, mutta viesti sensuroitiin. Se oli varmaan liian lyhyt viesti.

🦄

• Ei, vaan se oli ajatuksena niin käsittämätön, että bitit menivät poikittain.
        ;)

• Anonyymi00022
        buddy-love kirjoitti:

Ei, vaan se oli ajatuksena niin käsittämätön, että bitit menivät poikittain.
        ;)

Arvasin että sinäkin pidät minusta! 😍🥂💍💍🎂

Osaisin tehdä sinulle hyvät tekniset ja taloudelliset laskelmat kaikkia korjaus- ja remontointitarpeitasi varten. ✨🔧📊🗞️✅

🦄

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Arvasin että sinäkin pidät minusta! 😍🥂💍💍🎂

Osaisin tehdä sinulle hyvät tekniset ja taloudelliset laskelmat kaikkia korjaus- ja remontointitarpeitasi varten. ✨🔧📊🗞️✅

🦄

Varmasti olisimme hyvin vahva ja tehokas yksikkö, mutta erakoitumiseni estää moisia haaveita erittäin tehokkaasti.

• Anonyymi00023
        buddy-love kirjoitti:

Varmasti olisimme hyvin vahva ja tehokas yksikkö, mutta erakoitumiseni estää moisia haaveita erittäin tehokkaasti.

Kyllä. Voisimme kenties hankkia yhteistyöllemme jonkin ISO-standardin?

Luuletko että olen koskaan ollut mistään perskärpäsistä kiinnostunut?

🦄

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Kyllä. Voisimme kenties hankkia yhteistyöllemme jonkin ISO-standardin?

Luuletko että olen koskaan ollut mistään perskärpäsistä kiinnostunut?

🦄

Vastustan ISO 9001-standardia, sillä se estää tuotantoprosessien kehittämistä.
        (kakkujeni tuotekehitys varsinkin on jatkuvaa ja standardointi olisi siten haitallista)

• Anonyymi00026
        buddy-love kirjoitti:

Vastustan ISO 9001-standardia, sillä se estää tuotantoprosessien kehittämistä.
        (kakkujeni tuotekehitys varsinkin on jatkuvaa ja standardointi olisi siten haitallista)

Ei kai nyt sentään? Sen verran tunnen ISO 9001:tä, ettei se nyt mitenkään kehitystä estä.

🦄

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei kai nyt sentään? Sen verran tunnen ISO 9001:tä, ettei se nyt mitenkään kehitystä estä.

🦄

Aivan varmasti estää, sillä sehän on jatkuvasti reseptinkehityksessä jäljessä, enkä lainkaan luota siihen, että selviäisin sisäisestä auditoinnista, vaan täysin varmasti löytäisin toiminnastani standardin vastaisia osia. Myöskin todennäköisesti luistaisin kouluttamasta itseäni reseptimuutoksen suhteen ja taas olisi standardi ihan huonosti hoidettu.

• Anonyymi00027
        buddy-love kirjoitti:

Aivan varmasti estää, sillä sehän on jatkuvasti reseptinkehityksessä jäljessä, enkä lainkaan luota siihen, että selviäisin sisäisestä auditoinnista, vaan täysin varmasti löytäisin toiminnastani standardin vastaisia osia. Myöskin todennäköisesti luistaisin kouluttamasta itseäni reseptimuutoksen suhteen ja taas olisi standardi ihan huonosti hoidettu.

Minä voisin hoitaa sisäisen auditoinnin!☝🏻

Kirjoittaisin jokaisesta auditoinnistani pitkän raportin ja esittelisin niitä tyytyväisenä ISO-auditoijalle joka vuosi.

Sinä voisit tehdä ihan mitä haluaisit. 🤭

🦄

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Minä voisin hoitaa sisäisen auditoinnin!☝🏻

Kirjoittaisin jokaisesta auditoinnistani pitkän raportin ja esittelisin niitä tyytyväisenä ISO-auditoijalle joka vuosi.

Sinä voisit tehdä ihan mitä haluaisit. 🤭

🦄

Tuohan on aivan katastrofi, sillä minähän haluaisin vain syödä suklaata ja leivonnaisia.

• Anonyymi00028
        buddy-love kirjoitti:

Tuohan on aivan katastrofi, sillä minähän haluaisin vain syödä suklaata ja leivonnaisia.

Auditointiraporttiin kirjattaisiin, että henkilökunta pitää hyvää huolta psyykkisestä työkyvystään. ☺️

🦄

• UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Auditointiraporttiin kirjattaisiin, että henkilökunta pitää hyvää huolta psyykkisestä työkyvystään. ☺️

🦄

Kai myönnät, että koko ajatuksesi perustui siihen, että olit täysin varma sen torjunnasta.
        :)

• UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

🦄

Kai nyt jo myönnät, että koko ajatuksesi perustui siihen, että olit täysin varma sen torjunnasta.

• UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Kai nyt jo myönnät, että koko ajatuksesi perustui siihen, että olit täysin varma sen torjunnasta.

Kyllä se on buddy sillä tavalla ettei naiset haaskaa aloitteita turhakkeisiin, se on menoa nyt ... ei auta kuin unohtaa lupaava menneisyys ja keskittyä siihen menetettyyn tulevaisuuteen 😂.

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Kyllä se on buddy sillä tavalla ettei naiset haaskaa aloitteita turhakkeisiin, se on menoa nyt ... ei auta kuin unohtaa lupaava menneisyys ja keskittyä siihen menetettyyn tulevaisuuteen 😂.

Pöh ja puh, sillä pelkästään turvallisen vitsin varjolla tuollaisia suuntaani esitetään.

• Anonyymi00042
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

ISO 9001-sertifikaattisi torjunnasta?

Tiedän valitettavasti/onneksi sen verran tuosta sertifikaatista, ettei sitä saa tarjoamalla auditoijalle hyvää kakkua & suklaata. 🤔

Mutta ei silti ole väärin tarjota niitä!

🦄

• UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

ISO 9001-sertifikaattisi torjunnasta?

Tiedän valitettavasti/onneksi sen verran tuosta sertifikaatista, ettei sitä saa tarjoamalla auditoijalle hyvää kakkua & suklaata. 🤔

Mutta ei silti ole väärin tarjota niitä!

🦄

Vai kakkukahveille sitä ollaan pyrkimässä.
        Erakoitusmisaste kuitenkin estää tuon.

(ympäristöön piilotettua kakkua, jo testatulla tavalla, saattaa joskus olla jaossa, mutta silloin pitää olla nopeasti asialla)

• Anonyymi00043
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Vai kakkukahveille sitä ollaan pyrkimässä.
        Erakoitusmisaste kuitenkin estää tuon.

(ympäristöön piilotettua kakkua, jo testatulla tavalla, saattaa joskus olla jaossa, mutta silloin pitää olla nopeasti asialla)

Ei, vaan kakkukahvit varataan sertifikaatin myöntäjälle. 🏅

Minä teen vain sisäiset auditoinnit! ☝🏻

🦄

• UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ei, vaan kakkukahvit varataan sertifikaatin myöntäjälle. 🏅

Minä teen vain sisäiset auditoinnit! ☝🏻

🦄

Noh, kuka se myöntäjä sitten on?

• No jaa-a. En vissiin kenenkään. Ehkä mun avioliittoaikani on jo luetut eikä uusia suhteita ole näköpiirissä. Liian paljon asioita, jotka pitää saada kuntoon omassa elämässä. Mielellään tänä vuonna.

• Aistin ilmassa melankoliaa, ymmärrän hyvin...sain juuri itsekin rukkaset :)

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Aistin ilmassa melankoliaa, ymmärrän hyvin...sain juuri itsekin rukkaset :)

No juu. Välillä tuntuu tosiaan, että mihin tahansa kääntyy, niin on seinä vastassa. Joskus se kuristaa kurkkua.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

No juu. Välillä tuntuu tosiaan, että mihin tahansa kääntyy, niin on seinä vastassa. Joskus se kuristaa kurkkua.

Näinhän se on, joskus on vain mentävä päivä kerrallaan ja ajateltava mahdollisimman vähän.
        Aika himmeänä hehkuu omakin kipinä tällä hetkellä, hehkuu kumminkin :)

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Näinhän se on, joskus on vain mentävä päivä kerrallaan ja ajateltava mahdollisimman vähän.

Hyvä vinkki tuo, että ajattelee mahdollisimman vähän. Onneksi on musiikki, niin ei tarvi miettiä, voi vaan kuunnella. 😊

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ps. Kaikki kuittaa, kun haippi huippaa? Uskon kyllä, että et tykkää suomirapista, mutta oli vain pakko lisätä, kun puhuit hehkusta. :)

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ps. Kaikki kuittaa, kun haippi huippaa? Uskon kyllä, että et tykkää suomirapista, mutta oli vain pakko lisätä, kun puhuit hehkusta. :)

Pakko sanoa että hyi olkoon, sanomasta huolimatta 😄

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hyvä vinkki tuo, että ajattelee mahdollisimman vähän. Onneksi on musiikki, niin ei tarvi miettiä, voi vaan kuunnella. 😊

No pahus , tuossa juuri tuumiskelinkin että jotain on pielessä ja äkkäsin että musiikki ei soi, korjaan asian välittömästi :)

• Jiimenin, mutta hän ei taida enää olla tällä palstalla mitä nyt äkkiä tässä selasin parin ekojen sivujen keskusteluita ja niihin kommentoineita nimimerkkejä.

• Anonyymi00029

Ikävä puolella jotkut ruikuttavat jonkin j-miehen perään, oisko siellä

• Anonyymi00024

Ei minulla erityistä hinkua naimisiin ole, vaikken ole sitä vastaankaan, jos sopiva mies osuisi kohdalle ja se tuntuisi molemmista luontaiselta vaihtoehdolta.

Pelkän palstaimagon perusteella on mahdotonta sanoa, kuka miehistä kestäisi minua puolisona mutta onhan täällä montakin mukavaa miestä, jotka takuulla olisivat loistavia aviomiehiä. Joku fiksu, rento, luotettava, empaattinen, huumorintajuinen ja positiivisesti eroottisuuteen suhtautuva. Eikä ota nokkiinsa, vaikka olen koroilla lähes 180cm pitkä.

Oliko liikaa vaatimuksia?

Aletheias

• Anonyymi00025

No ei minusta lainkaan, vaan just sellaisen järkevän ja tasapainoisen ihmisen toiveita jollainen sinä vaikutat palstaimagon perusteella olevan.
        Mutta kuten kirjoitettua, sehän on vain palstaimago. Mistä sitä kukaan tietää minkälainen pirttihirmu siellä(kään) oikeasti on? :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No ei minusta lainkaan, vaan just sellaisen järkevän ja tasapainoisen ihmisen toiveita jollainen sinä vaikutat palstaimagon perusteella olevan.
        Mutta kuten kirjoitettua, sehän on vain palstaimago. Mistä sitä kukaan tietää minkälainen pirttihirmu siellä(kään) oikeasti on? :))

-keinovaginamies-

No sitä just! 😂 Ei voi koskaan tietää, mitä täällä tai siellä näytön toisella puolella on. Minä olen tosin kuulemma aika läpinäkyvä enkä osaa esittää mitään keksittyä palstapersoonaakaan niin se osa, mikä minusta täällä näkyy on siinä mielessä ihan aitoa minua, rajatulla näkyvyydellä vain 😊

Mutta hyvä tietää, etten vaadi kohtuuttomia. Tuo pituus on ollut joillekin miehille liikaa, mutta eihän se sitten olisikaan match made in heaven, jollen kelpaa kaikkine sentteineni.

Aletheias

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No sitä just! 😂 Ei voi koskaan tietää, mitä täällä tai siellä näytön toisella puolella on. Minä olen tosin kuulemma aika läpinäkyvä enkä osaa esittää mitään keksittyä palstapersoonaakaan niin se osa, mikä minusta täällä näkyy on siinä mielessä ihan aitoa minua, rajatulla näkyvyydellä vain 😊

Mutta hyvä tietää, etten vaadi kohtuuttomia. Tuo pituus on ollut joillekin miehille liikaa, mutta eihän se sitten olisikaan match made in heaven, jollen kelpaa kaikkine sentteineni.

Aletheias

Sinun ei kannata puhua lainkaan kelpaamisesta. Olen oikeasti sitä mieltä että olisit oikeassa paikassa hyvinkin kysyttyä "tavaraa".
        Tämän areenan ongelma on lähinnä sen suuntainen, että täällä pyörivien sinkkumiesten itsetunto ei ole kovin korkealla (ainakaan suurimman osan), ja silloin tasokasta naista ei uskalleta lähestyä. Joo, ja sitten on meitä varattuja miehiä jotka vaan haaveilee / on muita esteitä ;)

Mutta tuo pituusasia, niin siitäkin olen vähän sitä mieltä, että jos mies kavahtaa naisen pituutta, niin silloinkaan se itsetunto ei ole kovin korkealla. Itse en koe ongelmaksi jos nainen olisi vaikka minua pidempikin. Sehän on vaan kauniilla tavalla komeaa. Pääasia, että ei tule käytännön ongelmia ja nainen mahtuu sänkyyn :))

Mutta sellaiseenkin ajatukseen olen törmännyt, että nainen haluaa miehen olevan pidempi vaikka itsekin on pitkä. Tästä muistaakseni juttelin ainakin Xenan kanssa ja eräs nuorehko naispuolinen tuttava on samaa mieltä. Jotenkin he kait kokee, että ovat henkisesti "pienempiä" niin haluaisivat fyysisestikin olla. Tai joku sellainen ihmeellinen "perinneajatus" siellä alitajunnassa kait on. Sinähän voisit naisena avata tätä, vai koetko itse lainkaan noin?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sinun ei kannata puhua lainkaan kelpaamisesta. Olen oikeasti sitä mieltä että olisit oikeassa paikassa hyvinkin kysyttyä "tavaraa".
        Tämän areenan ongelma on lähinnä sen suuntainen, että täällä pyörivien sinkkumiesten itsetunto ei ole kovin korkealla (ainakaan suurimman osan), ja silloin tasokasta naista ei uskalleta lähestyä. Joo, ja sitten on meitä varattuja miehiä jotka vaan haaveilee / on muita esteitä ;)

Mutta tuo pituusasia, niin siitäkin olen vähän sitä mieltä, että jos mies kavahtaa naisen pituutta, niin silloinkaan se itsetunto ei ole kovin korkealla. Itse en koe ongelmaksi jos nainen olisi vaikka minua pidempikin. Sehän on vaan kauniilla tavalla komeaa. Pääasia, että ei tule käytännön ongelmia ja nainen mahtuu sänkyyn :))

Mutta sellaiseenkin ajatukseen olen törmännyt, että nainen haluaa miehen olevan pidempi vaikka itsekin on pitkä. Tästä muistaakseni juttelin ainakin Xenan kanssa ja eräs nuorehko naispuolinen tuttava on samaa mieltä. Jotenkin he kait kokee, että ovat henkisesti "pienempiä" niin haluaisivat fyysisestikin olla. Tai joku sellainen ihmeellinen "perinneajatus" siellä alitajunnassa kait on. Sinähän voisit naisena avata tätä, vai koetko itse lainkaan noin?

-keinovaginamies-

Arvostan kyllä itseäni ja tiedän kelpaavani, vaikka samalla tiedostan toki sen, etten ole kaikille oikeanlainen kumppani. En arvoiltani, en elämäntyyliltäni, en ulkonäöltäni, en persoonana. Ajattelen niin, että ei meistä kukaan ole vääränlainen, mutta kaikki yhdistelmät eivät vain toimi keskenään 😊
        En kysy tarkemmin noista haaveista 😄

Olen samaa mieltä, että jos toisen pituus on ongelma, kertoo se usein heikosta itsetunnosta. Tietenkin jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä kumppanin ulkoisen olemuksen suhteen, mutta se ei ole ok, että kommentoi pitkille naisille ikävään sävyyn heidän pituudestaan (tai ylipäätään kenellekään). Aivan kuin sille jotain voisi. Jollei miellytä, niin ok, mutta kohtelias pitäisi olla. Minä olen päässyt vähällä ja enemmänkin saanut positiivisia kommentteja osakseni, mutta tiedän monia pitkiä naisia, jotka ovat aidosti kärsineet asian takia.

Tiedän aika monen naisen ajattelevan niin, että miehen tulee olla pidempi osapuoli. Nåin ajattelee moni pitkökin nainen. Se liittynee juurikin perinteiseen ajatteluun siitä, että miehen tehtävä on suojella ja turvata ja fyysinen koko liitetään tähän. Pystyn ymmärtämään sen ajatuksen, että haluaa tuntea olevansa turvassa miehen lähellä, sillä se on itsellenikin ihan ensimmäinen ehto sille, että voin olla miehen kanssa. Minulla ei ole kuitenkaan mitään pituusvaatinuksia, koska minulle turvallisuudentunne muodostuu henkisellä tasolla ja on aivan sama minkä pituinen mies on. Oleellisempaa on, että mies "tuntuu" mieheltä. En osaa pukea tuota sanoiksi, mutta heterona viehätyn enemmän miehen karskista kehosta kuin naisen pehmeästä ja kaarevammasta kehosta (niin kaunis ja upea kuin naisen kehosta onkin).

Aletheias

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Arvostan kyllä itseäni ja tiedän kelpaavani, vaikka samalla tiedostan toki sen, etten ole kaikille oikeanlainen kumppani. En arvoiltani, en elämäntyyliltäni, en ulkonäöltäni, en persoonana. Ajattelen niin, että ei meistä kukaan ole vääränlainen, mutta kaikki yhdistelmät eivät vain toimi keskenään 😊
        En kysy tarkemmin noista haaveista 😄

Olen samaa mieltä, että jos toisen pituus on ongelma, kertoo se usein heikosta itsetunnosta. Tietenkin jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä kumppanin ulkoisen olemuksen suhteen, mutta se ei ole ok, että kommentoi pitkille naisille ikävään sävyyn heidän pituudestaan (tai ylipäätään kenellekään). Aivan kuin sille jotain voisi. Jollei miellytä, niin ok, mutta kohtelias pitäisi olla. Minä olen päässyt vähällä ja enemmänkin saanut positiivisia kommentteja osakseni, mutta tiedän monia pitkiä naisia, jotka ovat aidosti kärsineet asian takia.

Tiedän aika monen naisen ajattelevan niin, että miehen tulee olla pidempi osapuoli. Nåin ajattelee moni pitkökin nainen. Se liittynee juurikin perinteiseen ajatteluun siitä, että miehen tehtävä on suojella ja turvata ja fyysinen koko liitetään tähän. Pystyn ymmärtämään sen ajatuksen, että haluaa tuntea olevansa turvassa miehen lähellä, sillä se on itsellenikin ihan ensimmäinen ehto sille, että voin olla miehen kanssa. Minulla ei ole kuitenkaan mitään pituusvaatinuksia, koska minulle turvallisuudentunne muodostuu henkisellä tasolla ja on aivan sama minkä pituinen mies on. Oleellisempaa on, että mies "tuntuu" mieheltä. En osaa pukea tuota sanoiksi, mutta heterona viehätyn enemmän miehen karskista kehosta kuin naisen pehmeästä ja kaarevammasta kehosta (niin kaunis ja upea kuin naisen kehosta onkin).

Aletheias

Joo, kyllä tuon ajatuksen toisen viehättävyydestä ymmärrän oikein hyvin. Ja jos pitkän naisen päässä miehen fyysinen mitta saa aikaan sen ajatuksen, niin sittenhän se on niin, eikä siihen muilla ole sanomista.

Vaikeammaksi ehkä vaan menee se kumppanin löytäminen. Mainitsemani nuorehko nainen on jotain 32-33 v ja oikeasti pitkä. Varmaan jotain 185-190 ihan ilman korkokenkiäkin. Ja lastentarhassa töissä. Tykkää siis lapsista, ikääkin alkaa jo olla ja kumppani pitäis jostain taikoa. Mutta kun se pitäisi kaiken muun ihanuuden lisäksi olla häntä pidempi :) Taas vaihtoehdot karsiutui.

Aika pintapuolisesti hänen kanssaan tuosta viime kesänä juteltiin, mutta eipä se siitä muuksi muutu eikä oikeastaan edes mulle kuulu. Tuollaista leirinuotiojuttua siinä kesäiltaa istuttaessa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Joo, kyllä tuon ajatuksen toisen viehättävyydestä ymmärrän oikein hyvin. Ja jos pitkän naisen päässä miehen fyysinen mitta saa aikaan sen ajatuksen, niin sittenhän se on niin, eikä siihen muilla ole sanomista.

Vaikeammaksi ehkä vaan menee se kumppanin löytäminen. Mainitsemani nuorehko nainen on jotain 32-33 v ja oikeasti pitkä. Varmaan jotain 185-190 ihan ilman korkokenkiäkin. Ja lastentarhassa töissä. Tykkää siis lapsista, ikääkin alkaa jo olla ja kumppani pitäis jostain taikoa. Mutta kun se pitäisi kaiken muun ihanuuden lisäksi olla häntä pidempi :) Taas vaihtoehdot karsiutui.

Aika pintapuolisesti hänen kanssaan tuosta viime kesänä juteltiin, mutta eipä se siitä muuksi muutu eikä oikeastaan edes mulle kuulu. Tuollaista leirinuotiojuttua siinä kesäiltaa istuttaessa.

-keinovaginamies-

Pidän tiukkaa vaatimusta pidemmästä kumppanista aika pinnallisena, mutta mikäpä minä olen toisen mieltymyksiä arvostelemaan. Tuntuu silti hassulta, että pelkän pituuden takia on valmis hylkäämään koko ihmisen, vaikka muutoin tämä olisi täydellinen. Ehkä se sitten joillain istuu niin tiukassa, ettei vain pysty viehättymään kuin itseään pidemmistä.

Upean pituinen nainen! 185-190cm nainen on todella pitkä ja siinä saa etsimällä etsiä pidempää kumppania ottaen huomioon, että suomalaisten miesten keskipituus on jotain 178cm. Nuoremmilla miehillä keskipituus taitaa olla jo 181cm 🤔

Tavallaan surullista, jos pelkän fyysisen piirteen takia saattaa kävellä monien upeiden tilaisuuksien ohi. Toivotaan, että se sopiva kumppani hänelle kuitenkin löytyy 😊

Aletheias

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Pidän tiukkaa vaatimusta pidemmästä kumppanista aika pinnallisena, mutta mikäpä minä olen toisen mieltymyksiä arvostelemaan. Tuntuu silti hassulta, että pelkän pituuden takia on valmis hylkäämään koko ihmisen, vaikka muutoin tämä olisi täydellinen. Ehkä se sitten joillain istuu niin tiukassa, ettei vain pysty viehättymään kuin itseään pidemmistä.

Upean pituinen nainen! 185-190cm nainen on todella pitkä ja siinä saa etsimällä etsiä pidempää kumppania ottaen huomioon, että suomalaisten miesten keskipituus on jotain 178cm. Nuoremmilla miehillä keskipituus taitaa olla jo 181cm 🤔

Tavallaan surullista, jos pelkän fyysisen piirteen takia saattaa kävellä monien upeiden tilaisuuksien ohi. Toivotaan, että se sopiva kumppani hänelle kuitenkin löytyy 😊

Aletheias

Joo, upea näky on :)))
        Käytiin paikallisella maalaislavalla tansseissakin porukalla ja olikohan isoveljensä ainoa pituusvaatimuksen täyttävä mies paikalla :)

Täytyy lähteä vetämään unta kuulaan. Öitä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Joo, upea näky on :)))
        Käytiin paikallisella maalaislavalla tansseissakin porukalla ja olikohan isoveljensä ainoa pituusvaatimuksen täyttävä mies paikalla :)

Täytyy lähteä vetämään unta kuulaan. Öitä.

-keinovaginamies-

Kuulostaa pitkältä perheeltä 😁

Sama, onneksi myöhäinen herätys. Hyvää yötä 😴

Aletheias

• UUSI

Ootappas teen summanmutikka laskelmia 🤓... kuulostaa oikeastaan ihan siedettävältä 🤔, mahdollinen kärsimys jaettuna positiivisuudella niin saadaan selvästi voitonpuolella oleva summa korkojenkin kanssa 😛

• Anonyymi00041
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ootappas teen summanmutikka laskelmia 🤓... kuulostaa oikeastaan ihan siedettävältä 🤔, mahdollinen kärsimys jaettuna positiivisuudella niin saadaan selvästi voitonpuolella oleva summa korkojenkin kanssa 😛

Kiitos analyysistä, hienosti muotoiltu loppupäätelmä 😅

Vahvistaa uskoani siihen, etten vaadi liikoja 😊

Aletheias

• Anonyymi00037
      UUSI

En usko täällä olevan yhtäkään parisuhdekelpoista vapaata naista.

• Anonyymi00038
        UUSI

Höh, aika ilkeästi sanoit.
        Miten en ole parisuhdekelpoinen?

-orig-

• UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Höh, aika ilkeästi sanoit.
        Miten en ole parisuhdekelpoinen?

-orig-

Ehkä lausunto perustuu ajatukseen, että täällä olevat naiset olisivat poikkeuksetta valesinkkuja.

• Anonyymi00039
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Ehkä lausunto perustuu ajatukseen, että täällä olevat naiset olisivat poikkeuksetta valesinkkuja.

Niin kai sitten.
        Tosin onhan täällä kyllä väitetty mun olevan varattu. Useastikin.
        Omien tietojeni perusteella oon sinkku. Ilman mitään sutinoita.

-orig-

• Anonyymi00045
      UUSI

Piiriin pieni pyörii

• Anonyymi00046
        UUSI

Jokos olet älynnyt että piirin pienuus johtuu jäsenten vähäisestä määrästä eikä pelkästään siitä pyörimisliikkeestä :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe