Hei!
Tulin vaan KER-TO-MAAN !!!
Että ostin mä Massey-Fergusonin, sillä mä ajelen iltaisin. Varmaan lähtee veivistä käyntiin. Konepelti on ruosteenpunainen, satula on nailonin muovinen. Varmaan pistää pyörälle sunkin pääs. Joo, että tämmöstä nyt sitten tänään
Tällaista asiaa nyt tänään
7
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Legot on nyt halpoja, ku ei oo sesonki.
Joo, munkin piti ostaa. Autosähkön takana ois ollu halvalla. Mutta tuskin mun pitkäjänteisyys ois riittäny sen korjaamiseen, eikä meillä oikein ollu tilojakaan. Vaan sellasia pimeitä varastovajoja. Sommitelma että se ois tullu valmiiks, kun täyttäsin 16 ja oisin saanu raktorikortin. mutta jäi se korttikin sitten ajamatta.
Että semmosta saamattomuutta mulla ja tosta se mun sinkkuuskin sitten johtu.- Anonyymi00002
Aattelit sitten ruveta landepaukuksi! Mahtuuko emäntä mukaan? T. Pia
Pitäisikö tarkistaa se satulan materiaali, kun luulen että ei ole nylonia vaan jotain nahkaa.
- Anonyymi00003
Kyllä! N-nahkaa se on, mutta ei sitä voi täällä eikä muuallakaan ääneen sanoa. Joskus Saksan maalla samasta tavarasta tosin tehtiin lampunvarjostimia ja muita tarvekäyttöesineitä
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä! N-nahkaa se on, mutta ei sitä voi täällä eikä muuallakaan ääneen sanoa. Joskus Saksan maalla samasta tavarasta tosin tehtiin lampunvarjostimia ja muita tarvekäyttöesineitä
Semmoinen n-nahka varjostaakin tosi hyvin. Jopa kokonainen maanosa on hyvin pimeä.
Jokin sellainen ajatus on taustalla, että kieltä hallitsemalla voi muuttaa maailmaa. Mutta ei se enimmäkseen niin mene. Enemmän kieli vain kuvaa maailmaa.scrg kirjoitti:
Semmoinen n-nahka varjostaakin tosi hyvin. Jopa kokonainen maanosa on hyvin pimeä.
Jokin sellainen ajatus on taustalla, että kieltä hallitsemalla voi muuttaa maailmaa. Mutta ei se enimmäkseen niin mene. Enemmän kieli vain kuvaa maailmaa.Onhan tää aika kauheen eroottista
"Mun silmät päässäni pullistuu, kun kampiakseli hurjistuu
Ikäneidon nännit selkääni vasten puristuu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 95943
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 40486
Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467