Fysiikan Nobel-voittaja allekirjoitti maailman ilmastojulistuksen: ”Ilmastohätätilaa ei ole olemassa”
Fysiikan Nobel-voittaja, fyysikko John F. Clauser on allekirjoittanut maailman ilmastojulistuksen. Hänen mukaansa ilmastotiede on metastasoitunut massiiviseksi shokkijournalistiseksi pseudotieteeksi.
Fysiikan Nobel-voittaja allekirjoitti
15
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moneskohan avaus jo samasta asiasta?
- Anonyymi00002
Ei tuo ole vielä mitään sen rinnalla mitä ilmastonmuutosta on suollettu.
:) - Anonyymi00006UUSI
Avaus muistuttaa kretupalstasta, jossa tasaisin väliajoin kysellään miksi on edelleen apinoita jos ihminen on kehittynyt apinasta.
- Anonyymi00003UUSI
Petteri Taalashan on tuon todennut jo kauan sitten.
- Anonyymi00004UUSI
Wiki:
Climate change denial
In May 2023, Clauser joined the board of the CO2 Coalition, a climate change denial organization.[11] Later that year, Clauser called himself a "climate denier" and claimed "there is no climate crisis".[12] Clauser's views on climate change have been described as "pseudoscience".[12] His belief that cloud cover has more of an impact on Earth's temperature than carbon dioxide emissions is contradicted by the overwhelming scientific consensus on climate change.[12][13][14][15] Observational evidence shows the overall current cloud feedback amplifies global warming and does not have a cooling effect.[16]- Anonyymi00005UUSI
' Clauser's views on climate change have been described as "pseudoscience". '
-Satellite data and earthshine measurements (observing light reflected from Earth to the moon) show a significant decline in Earth's albedo from 1998 to 2017. In 2023, planetary albedo may have reached its lowest level since at least 1940, with a notable reduction in the Northern Hemisphere.The reduction in albedo has contributed to an estimated, significant increase in radiative forcing.
No, kaikki ihmiset eivät vanhene kauniisti...
- Anonyymi00010UUSI
Toisena esimerkkinä ketjuun liittynyt agentti...anteeksi anonyymi007.
- Anonyymi00007UUSI
Onpa kiva, kun nimenomaan fysiikan Nobelisti tuli minun puolelleni. Juuri nykyaikaista fysiikkaahan minäkin käytin ilmastotieteen vanhaa oppia vastaan jo runsas 8 vuotta sitten, koska sitä on minulle opetettu useassakin koulutuksessa.
Kaivoin esille täsmälliset lämpöopilliset faktat ilmakehän kaasuista, ja ällistyin. Virheet ilmastotieteen opissa kasvihuonekaasuista olivatkin paljon isompia, kuin oletin. Joka ikinen väite siinä oli täysin väärin.
Myöhemmin aloin käyttämään siitä nimitystä pseudotiede, niin kuin tuo Nobelistikin käytti. Väittämät kun olivat kyllä näennäisesti tieteellisen tuntuisia, mutta eivät mitään todellista tiedettä.
Olen löytänyt sitten myöhemmin muitakin näennäisesti tieteellisiä väittämiä. Kaikkien niiden puolesta täällä on kiivaasti intetty, kun niitä opetetaan tieteenä edelleen kouluissa. Miksikähän jotkut kokevat kouluopit niin jumalallisina.
Minä kun olen joutunut hylkäämään paljonkin oppimaani, niin minä en tuollaista oppien jumalointia ymmärrä ollenkaan. Lähes kaikki, mitä keskikoulussa opetettiin fysiikasta, on kyllä pitänyt paikkansa. Vain yhtä asiaa epäilen vahvasti.
Mietin joku päivä sitten, että saattoi olla minun onneni, että se Englannin kieli aluksi tökki. Muut aineet kyllä meni aina läpi, mutta Englannin takia tuli sitten kertausta muissakin aineissa, ja osa numeroista nousi.
Minä olisin voinut allekirjoittaa tuollaisen ilmastojulistuksen jo 8 vuotta sitten. Tuo on saattanut aiheuttaa Trumpin kannanotot. Minä olen siis ollut jo 8 vuotta sillä kannalla, että ilmaston muutos ei ole uhka vaan mahdollisuus.
Minä nimittäin tiedän, mitä tuolla ilmakehässä todellisuudessa tapahtuu, ja miksi tapahtuu. On ollut hullua luottaa lähes 200 vuotta vanhoihin oppeihin.
Se aika oli muutenkin pseudotieteen kulta-aikaa. Lääkkeinäkin kaupattiin vaikka mitä myrkkyjä. Taisi olla arsenikkiakin joissakin lääkkeissä, ja hienot naiset kaunistivat naamansa lyijyvalkoisella, ja sitten tuli ennen pitkää noutaja.
Lääkitys ja hoitomenetelmät olivat yleensäkin senlaatuista, että oli ihme jos selvisi hengissä. Sitten 1900 luvulla todellinen tiede alkoi korjata niitä virheitä, mutta vieläkin on niitä, jotka luottavat mm. homeopatiaan, joka ei todellakaan ole lääkettä.
Pöljien inttäjien ei tarvitsisi muuta, kuin tunnustaa todeksi typen lämpöopilliset ominaisuudet, jotka aivan taatusti tietää tuo nobelisti, niin he ehkä tajuaisivat, että ilmastonmuutosoppi on pötyä, ja perustuu 1800 luvun pseudotieteelle.
Vain tuo yksi tukijalka pois, niin "baabelintorni" kaatuu. Typpeähän on ilmassa 78%. Kun se todistettavasti absorboi lämpöä, niin ns. kasvihuonekaasut menettävät merkityksen, joka niillä on uskottu olevan. niitähän on vain alle 0,05 %.
Juuri ennen kaikkea tästä minä tajusin runsas 2 vuotta sitten, että se kasvihuoneoppi on todella pahasti viallinen. Kasvihuoneilmiö on kyllä olemassa, mutta se toimii aivan toisin, kuin on uskottu.
Sanotaan nyt vaikka näin, että ilma säilyttää lämpöä ILMASSA mutta ei ilmakehässä. Ilmakehä vuotaa koko ajan lämpöä avaruuteen, ja niin sen pitääkin vuotaa, koska energiaa tulee lisää joka ikinen päivä suunnattoman paljon.
1800 luvulla asia siis ymmärrettiin täysin väärinpäin. Sen se nobelistikin on ilmeisesti tajunnut. Vuotoa ehdottomasti tarvitaan suurin piirtein yhtä paljon kuin tulee lisää energiaa, joka täällä maassa muuttuu lämmöksi.
Se sähkömagneettinen säteily ei siis ole lämpöä, mutta muuttuu maapallolla lämmöksi. Sähkömagneettisena energiana se sitten poistuu avaruuteen.- Anonyymi00008UUSI
Jos pitäisi luoda ilmastotiedettä parodioiva teksti, moniko pystyisi parempaan?
- Anonyymi00009UUSI
Huoh. Väitätkö siis, että kaikki ilmakehän kaasut absorboivat ja emittoivat sähkömagneettista säteilyä aivan samalla tavalla? Mistä ne dr. Spencerin satelliitit sitten tietävät mittaavansa juuri hapen lähettämää säteilyä?
- Anonyymi00011UUSI
Siinä toinen dementikko.
Kyseinen nobelisti on jo reikusti yli 80 vuotias ja hänen spesialiteettinsa oli kaukana ilmakehäfysiikasta. Taisi seota vanhoilla päivillään, kun nobelistin maine ei enää ketään kiinnostanut. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinä toinen dementikko.
Kyseinen nobelisti on jo reikusti yli 80 vuotias ja hänen spesialiteettinsa oli kaukana ilmakehäfysiikasta. Taisi seota vanhoilla päivillään, kun nobelistin maine ei enää ketään kiinnostanut.Älä naura. Dementia iskee, jos on iskeäkseen. Ei se kysy edes koulutustasoa, vaikka aivojaan aktiivisesti käyttävillä todennäköisyys on jonkin verran pienempi. Ei tuo ensimmäinen nobelisti ole, joka alkaa kasikymppisenä sekoilemaan omiaan.
APH on asia sinänsä. Hän tuksin perusduunarina on paljoa älliä omannutkaan. Ainakin käsitykset fysiikasta ovat niin metsässä, että harvoin tuollaista näkee. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinä toinen dementikko.
Kyseinen nobelisti on jo reikusti yli 80 vuotias ja hänen spesialiteettinsa oli kaukana ilmakehäfysiikasta. Taisi seota vanhoilla päivillään, kun nobelistin maine ei enää ketään kiinnostanut.Mutta tuosta ilmastojulistuksesta(kaan) ei taatusti löydy riviäkään joka tukisi Alipainehitsailijan Pölhöfysiikkaa. Yhtään älykkäämpi ihminen osaisi vetää siitä jotain johtopäätöksiä.
- Anonyymi00014UUSI
Joo, ilmastopaniikkia yritetään luoda epätoivoisesti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-719695Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1388828Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1056749Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1965148- 1734899
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1203684- 1702551
- 732493
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1642383- 582212