Ymmärrän kyllä, että tällaisessa sinkkuryhmässä kokoontuvat jo myöhäisemmässä keskiässä olevia yli-ikäisiä seniilejä, mutta että kaikki keskustelu tyssää jo kello 18 jälkeen niin onhan tämä jo huolestuttavaa. Luulisi, että yli nelikymppinen seniili pystyisi valvomaan edes klo. 21 astii, mutta näköjään ei!
Seniilien nukkumaanmenoaika meni jo
17
269
Vastaukset
Hyvä kun muistutit, triptylit ottamatta. Ilman niitä ei uni tule kovin pian. Niillä mukuttaa jo tunnin päästä.
Mutta nyt ensin pussaamaan rottulit nenän päästä hännän päähän. Moni oksentaa jo ajatuksesta pussata nyt rottaa saati sen suomuista (kaunista) häntää. Mutta mä tykkään ja he tykkää. 🥰🐁🐭🐀
- Anonyymi00001
Kuules lapsi.
Meillä on jo tähän aikaan kaikki sormet kiinni "pelissä".
Ei ehditä sun seuraks. Kasva aikuiseks ni ymmärrät.- Anonyymi00003
Mä en kuule ole mikään lapsi. Minä olen nuori aikuinen!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mä en kuule ole mikään lapsi. Minä olen nuori aikuinen!
Mitä eroo. Lapselta ja nuorelta aikuiselta kysytään paperit kassalla, kun ostaa tupakkaa.
Meillä täällä kunnalliskodissa kääritään sätkää ihan ilman henkkareita.
- Anonyymi00002
Sinullakin juttu katkee 21.00 . Joten pidä mölyt pötsissäs
Joo, olis jo aika. Nukku-Masa kutsuu.
Kuuppa tyynyyn ja peittoa korville.
öitä! 🥱💤🛌- Anonyymi00005
Funeau komppaa, sillä F ei menetä mitään, ainostaan tuottaa.
(hihitystä)- Anonyymi00007
Teksti on se vaikein ala.
Teksti on paljastava.
Kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa, niin syyllinen löytyy.
Tarkastele Tapparan pelejä, niin ymmärrät kuvion.
(IFK)
- Anonyymi00006
Minä valvon yleensä aina yli puolen yön.
- Anonyymi00008
Okke
No sittenhän sä voisit laittaa lamput tuikkimaan keltaista, jottei palsta häiriinny.
(hirn)
- Anonyymi00009
Huomenta. Eilen lopetin jo 20.30, koska piti katsoa uutiset, urheiluruutu ja heti perään UMK finaali. Tälläistä se 45v sinkkumiehen elämä on lauantai-iltaisin.
- Anonyymi00010
Nyt saavuin kotiin torstai illasta asti biletetty tänään aamuyöllä viimeinenkin yökerho meni kiinni ja jatkoilta tulin kotiin täytyy syödä jotain mut ei nukuta yhtään alkoa huumeita ja naisia on riittänyt katotaan nyt jatkuuko tänään armoton bilee ilta
- Anonyymi00011
Sanoo youman bile kuningas
- Anonyymi00012
Ei me tunneta enää kelloa.
xLiner - Anonyymi00013
Onko se mielestäsi sairaus ? Mielipiteesi ei anna sinusta kovinkaan parempaa käsitystä. Ikävä kyllä.
Ei tässä nukuttu oo, kuvia oon käsitelly ja tulostellu yli puolen yön ja tänään jatkuu. Järkyttävän kokonen vaan toi tulostin, niin ku joku entisaikojen mankeli. Onks teillä muuten mankeli kotona, niitähän oli UPO:n mankeleita sillon ennen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1512516Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n742363Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi682005EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1081802- 1161710
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021548Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241514Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki391355Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191201- 811184