Seniilien nukkumaanmenoaika meni jo

Anonyymi-ap

Ymmärrän kyllä, että tällaisessa sinkkuryhmässä kokoontuvat jo myöhäisemmässä keskiässä olevia yli-ikäisiä seniilejä, mutta että kaikki keskustelu tyssää jo kello 18 jälkeen niin onhan tämä jo huolestuttavaa. Luulisi, että yli nelikymppinen seniili pystyisi valvomaan edes klo. 21 astii, mutta näköjään ei!

17

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kun muistutit, triptylit ottamatta. Ilman niitä ei uni tule kovin pian. Niillä mukuttaa jo tunnin päästä.

• Mutta nyt ensin pussaamaan rottulit nenän päästä hännän päähän. Moni oksentaa jo ajatuksesta pussata nyt rottaa saati sen suomuista (kaunista) häntää. Mutta mä tykkään ja he tykkää. 🥰🐁🐭🐀

• Anonyymi00001

Kuules lapsi.
      Meillä on jo tähän aikaan kaikki sormet kiinni "pelissä".
      Ei ehditä sun seuraks. Kasva aikuiseks ni ymmärrät.

• Anonyymi00003

Mä en kuule ole mikään lapsi. Minä olen nuori aikuinen!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mä en kuule ole mikään lapsi. Minä olen nuori aikuinen!

Mitä eroo. Lapselta ja nuorelta aikuiselta kysytään paperit kassalla, kun ostaa tupakkaa.
        Meillä täällä kunnalliskodissa kääritään sätkää ihan ilman henkkareita.

• Anonyymi00002

Sinullakin juttu katkee 21.00 . Joten pidä mölyt pötsissäs

• tosi.typy

Joo, olis jo aika. Nukku-Masa kutsuu.
      Kuuppa tyynyyn ja peittoa korville.

öitä! 🥱💤🛌

• Anonyymi00005

Funeau komppaa, sillä F ei menetä mitään, ainostaan tuottaa.

(hihitystä)

• Anonyymi00007

Teksti on se vaikein ala.
        Teksti on paljastava.

Kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa, niin syyllinen löytyy.

Tarkastele Tapparan pelejä, niin ymmärrät kuvion.

(IFK)

• Anonyymi00006

Minä valvon yleensä aina yli puolen yön.

• Anonyymi00008

Okke

No sittenhän sä voisit laittaa lamput tuikkimaan keltaista, jottei palsta häiriinny.

(hirn)

• Anonyymi00009

Huomenta. Eilen lopetin jo 20.30, koska piti katsoa uutiset, urheiluruutu ja heti perään UMK finaali. Tälläistä se 45v sinkkumiehen elämä on lauantai-iltaisin.

• Anonyymi00010

Nyt saavuin kotiin torstai illasta asti biletetty tänään aamuyöllä viimeinenkin yökerho meni kiinni ja jatkoilta tulin kotiin täytyy syödä jotain mut ei nukuta yhtään alkoa huumeita ja naisia on riittänyt katotaan nyt jatkuuko tänään armoton bilee ilta

• Anonyymi00011

Sanoo youman bile kuningas

• Anonyymi00012

Ei me tunneta enää kelloa.

xLiner

• Anonyymi00013

Onko se mielestäsi sairaus ? Mielipiteesi ei anna sinusta kovinkaan parempaa käsitystä. Ikävä kyllä.

• Ei tässä nukuttu oo, kuvia oon käsitelly ja tulostellu yli puolen yön ja tänään jatkuu. Järkyttävän kokonen vaan toi tulostin, niin ku joku entisaikojen mankeli. Onks teillä muuten mankeli kotona, niitähän oli UPO:n mankeleita sillon ennen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      151
      2516
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      74
      2363
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      68
      2005
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      108
      1802
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      116
      1710
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1548
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1514
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      39
      1355
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1201
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1184
    Aihe