Minussa on herännyt epäilys. Koska olen ollut lapsesta asti outo, tehnyt kummallisia juttuja ja omannut outoja taitoja, niin saatan olla muukalainen jostain kaukaa.
En minä voi olla ihminen
Millaisiin tutkimuksiin tulisi hakeutua?
(hihitystä)
Alien
55
1260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ehkä psykiatrille lähinnä..
- Anonyymi00022
Näistä sinun juonnoista palstaäijän hihityksissä sun muissa on kadonnut hohto. Oletko sinä masentunut? T naiselta
Tutkituta vaikkapa peräsuolesi.. se kun pitäisi kuulemma katsastaa kymmenen vuoden välein.
Ja gynellä olisi käytävä kerran vuodessa. :)
Eikä unohdeta hampaita, joka vuotinen tarkastus niillekin.
:)Sit tietty kolesterolit kannattaa tutkia.. ja paineet.
Sydänfilmikään ei olisi kai pahasta.Pikku-pirpana kirjoitti:
Sit tietty kolesterolit kannattaa tutkia.. ja paineet.
Sydänfilmikään ei olisi kai pahasta.Verikokeet, ettei vaan olisi anemiaa tai sokeritautia.. ?
:)- Anonyymi00005
Pikku-pirpana kirjoitti:
Verikokeet, ettei vaan olisi anemiaa tai sokeritautia.. ?
:)Vai vielä anemiaa.
Salli mun nauraa.
(naurua) Anonyymi00005 kirjoitti:
Vai vielä anemiaa.
Salli mun nauraa.
(naurua)Noh.. aattelin kun olet niin aneemisen oloinen.
Silti.. tykkään.- Anonyymi00007
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. aattelin kun olet niin aneemisen oloinen.
Silti.. tykkään.Miten niin aneemisen oloinen?
Mulla on rankka vknloppu takana. Siinä sitä anemiaa.
(reps) - Anonyymi00008
Kyllä syvemmälle pitäisi kairata.
Minä suosittelin vähintään paksusuolen tähystystä. Soutparkissakin oli.
-keinovaginamies- - Anonyymi00009
Kauheasti kaikkia tutkimuksia 😅 Minulla ei toteudu noista kuin vuosittainen hanmaslääkärikäynti.
Taidan käydä lääkärissä tosin hieman liian harvoin 🤔
Aletheias - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kauheasti kaikkia tutkimuksia 😅 Minulla ei toteudu noista kuin vuosittainen hanmaslääkärikäynti.
Taidan käydä lääkärissä tosin hieman liian harvoin 🤔
AletheiasSanoi mua aneemiseksi.
Kukaan ei ole koskaan sanonut mua aneemiseksi.
Kerran mainittiin, että saatan olla hieman kalvakka.
Tämä jäi todistamatta.
(hirn) - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanoi mua aneemiseksi.
Kukaan ei ole koskaan sanonut mua aneemiseksi.
Kerran mainittiin, että saatan olla hieman kalvakka.
Tämä jäi todistamatta.
(hirn)Onneksi et ainakaan ole henkisesti aneeminen. Se on enemmän, mitä monet voivat itsestään sanoa.
Aletheias - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onneksi et ainakaan ole henkisesti aneeminen. Se on enemmän, mitä monet voivat itsestään sanoa.
AletheiasNo kiitos
Mä jo luulin, että mä oon aneeminen.
(naurua) - Anonyymi00016
Jos on alien ei viitearvot päde.
- Anonyymi00029
ja renkaat kannattaa uusia
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten niin aneemisen oloinen?
Mulla on rankka vknloppu takana. Siinä sitä anemiaa.
(reps)Nooh.. sulle sopii toi aneemisuus. Olethan omaleimainen. Six tykkäänkin.
- Anonyymi00002
Sain juuri viestin Kefeuksen tähdistöstä.
NGC 7822
Kysymysmerkkisumuna tunnetusta nuorten tähtien kompleksista.
Minun pitäisi kuulema dilppailla täältä himaan.
(naurua)- Anonyymi00003
Höh
Sinnehän on matkaa melkein 3000 valovuotta.
Ei perkl… tää on jotain pilaa.
(hirn) - Anonyymi00017
Anonyymi00003 kirjoitti:
Höh
Sinnehän on matkaa melkein 3000 valovuotta.
Ei perkl… tää on jotain pilaa.
(hirn)Me muut alienit osataan jo taivuttaa avaruutta. Eli ei tuo ole matka eikä mikään. Tokihan sinulla kuitenkin on jo telepaattiset kyvyt vahvistuneet?
Et sinä muuten epäilisi. Seuraavaksi ryhdyt levitoimaan unissasi ja pikkuhiljaa kroppasikin ryhtyy muuntumaan. Kylöä sinustakin vielä kunnon ulkopuolinen tulee.
>simiti<
- Anonyymi00004
Älä pelkää Frank, mä vähän tutkin sinua.
- Anonyymi00023
Annie you okay you okay Annie?
Niin, minäkään en ole tämän pallon olio. Tää on kaikki kuin katselisi historiaa, paluu menneisyyteen ja boring. 😆
Ihan kun olis nähnyt vanhan leffan satoja kertoja uusintona.Jasu2025 kirjoitti:
Heh, teleportataan sitten vaan kotiin. Ja jätetään kämäinen maa.
Se on päivä jona maailma pysähtyi. Kun täältä tulee lähtö.
- Anonyymi00011
Jasu2025 kirjoitti:
Heh, teleportataan sitten vaan kotiin. Ja jätetään kämäinen maa.
Juurikin näin
Mä tiesin jo lapsena pahviraketissa kuinka tässä tulee käymään.
Se oli selvä visio.
(hihitystä)
No kai se mullakin on. Kun on vähän tällänen ulkopuolisen tarkkailijan rooli ja tarve kirjottaa asioita muistiin.
Vanha sielu vissiin. Ainakin kuulostaa hyvin tutulta. 😅
https://youtu.be/kxZRHfFuUys?si=Rjw7LItbH4SXZ4lB- Anonyymi00012
Joo
Kauheeta tuubaa.
Oonko mä sun mielestä jotenkin aneeminen?
Aneeminen alien
(reps) Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo
Kauheeta tuubaa.
Oonko mä sun mielestä jotenkin aneeminen?
Aneeminen alien
(reps)Ääni on ärsyttävä, mutta asia on pläkki.
Jasu2025 kirjoitti:
Ääni on ärsyttävä, mutta asia on pläkki.
Kuulostaa tuubalta nuorista sieluista, ei tarvi olla edes aneeminen. Vasta alkumatkassa. 😄
Jasu2025 kirjoitti:
Kuulostaa tuubalta nuorista sieluista, ei tarvi olla edes aneeminen. Vasta alkumatkassa. 😄
Jos nyt joku kuuntelee ne 12 kohtaa, niin kun mä maltoin ärsyttävästä äänestä huolimatta, niin en ihmettele masennustani. Koen juuri noin ihmiset ja maailman turhauttavina puupäinä jitka sählää ja häslää on and on. Haukkuu tyhmäksi yms vaikka itse ovat ihan pihalla melkein kaikesta. Teini uhmassaan.
Kuten sanoin boring.Jasu2025 kirjoitti:
Jos nyt joku kuuntelee ne 12 kohtaa, niin kun mä maltoin ärsyttävästä äänestä huolimatta, niin en ihmettele masennustani. Koen juuri noin ihmiset ja maailman turhauttavina puupäinä jitka sählää ja häslää on and on. Haukkuu tyhmäksi yms vaikka itse ovat ihan pihalla melkein kaikesta. Teini uhmassaan.
Kuten sanoin boring.Mut lähen rottulaan, mun sieluni ystäviä paijaamaan.
Mun tehtävä on tunnistaa rakkaus ja rakastaa.
https://youtu.be/m9JlqyW_GAk?si=zIc3ZPWGuT0lxyZ5
Öitä.- Anonyymi00020
1. Et sovi yhteiskuntaan
Kuten kuka tahansa joka hahmottaa maailman eri tavalla kuin muut, vanhat sielut voivat kokea suurta (ja loputonta) eristäytymisen tunnetta. Koska he eivät onnistu sopeutumaan standardeihin, joita yhteiskunta ihailee ja arvostaa (ura, materialismi, status jne.), heidät nähdään yleisesti kummallisena, epätavallisena ja epäsovinnaisena.
2. Olet musta lammas
Samalla kun vanhat sielut voivat muodostaa vahvoja suhteita ihmisten kanssa, heidän läpitunkeva kykynsä yhdistyä ihmisten syvyyksiin elämässä, voi tehdä monista vihollisia. Nähdessään syvälle ihmisten ydinongelmiin, vanhat sielut tuntevat luontaista halua olla totuudenmukaisia, vaikka tämä merkitseekin epämukavien totuuksien paljastamista, kuten se tosiasia, että monet ongelmat aiheuttaa epäkypsyys tai haluttomuus ottaa vastuuta.
Ne jotka ovat halukkaita muuttumaan, kuuntelevat ja pitävät sinusta, kun taas muut tuntevat suurta inhoa sinua kohtaan. Tästä syystä vanhoista sieluista tulee usein "paholaisen kannattajia" tai ystäviensä tai perheensä "musta lammas".
3. Sinut leimataan usein väärin
Jos on jotain, mitä rakastamme ja missä olemme hyviä, se on ihmisten leimaaminen. Huijaamme itsemme ajattelemaan, että voimme tuntea jonkun antamalla hänelle leiman. Ihmiset ovat kuitenkin aivan liian monimutkaisia lokeroitavaksi tiettyyn, muuttumattomaan ihmisryhmään. Tässä tapauksessa vanhoille sieluille annetaan usein erilaisia leimoja – beatnik, hippi, anarkisti, new age –friikki.
Vaikket voi taistella leimoja vastaan, voit yrittää käyttää niitä positiivisesti. Leimoja voidaan käyttää opasteena, suuntana tietoisuuteen jostain ominaisuudesta, jonka monet meistä jakavat. Nämä ominaisuudet ovat voimakkuudeltaan erilaisia eri ihmisissä, mutta ainakin ne auttavat meitä ymmärtämään itseämme (ja ympärillä olevia ihmisiä) vähän paremmin.
Osittain tästä syystä kutsuin vanhojen ihmisten ryhmää nimellä "Olen vanha sielu" – ei siksi, että ihmiset voivat saada egoistista ylpeyttä sellaisesta leimasta, vaan luomaan itsetietoisuutta ja sallimaan ihmisten ymmärtää paremmin itseään.
4. Puhut täysin omaa kieltä
Sanat ovat symboleja, jotka jokainen meistä lataa omilla ainutlaatuisilla määritelmillään niiden ainutlaatuisten elämänkokemustemme mukaan, jotka liittyvät kuhunkin sanaan. Se mitä minä liitän "rakkauteen", saattaa olla täysin erilaista kuin sinulla. Esimerkiksi kun joku ajattelee rakkautta, hän saattaa muistaa vanhan, epäonnistuneen suhteensa ja tuntea kamalaa haavoittuvuutta, kun tuo sana nousee esiin, kun taas toiset saattavat liittää rakkauden uskollisuuteen ja ystävyyteen.
Vanhat sielut käsittävät tämän rajoituksen ja siksi heille on suurta kamppailua ilmaista täysin, mitä he haluavat sanoa – he tietävät ikään kuin puhuvansa täysin eri kieltä kuin muut.
5. Olet taipuvainen voimakkaisiin eksistentiaalikriiseihin
Olen joskus nähnyt tapauksia, joissa vanha energia on syntynyt ihmiskehoon, joka ei ole yhteensopiva henkiseltä kypsyydeltään. Tämä voi johtaa masennukseen, aineiden väärinkäyttöön ja eksistentiaalikriiseihin.
Kun ihminen oivaltaa, että kaikki on ohimenevää, elämästä voi tulla turhaa. Tämä ihminen näkee, että kehomme on väliaikainen astia, jolla ei ole oikeasti merkitystä, ja ilman itserakkauden vaalimiskykyä, tuloksena voi olla itsetuhoisia tapoja.
Tässä tapauksessa on välttämätöntä käydä läpi voimakas henkinen kasvu ja kehittää olemassaolomerkitystä ja sisäistä ymmärrystä rappeutumispolkujen kautta, voidakseen oppia ottamaan vastaan sielunsa.
6. Voit kulua tunteiltasi helposti loppuun
Vanhan sielun viisauden ja kärsivällisyyden myötä, tulee myös toisten ihmisten halu käyttää sinua tunteidensa kaatopaikkana. Olen kokenut paljon tätä omassa elämässäni ja käynyt tunnelatautuneita keskusteluja, jotka kestävät tunteja kerrallaan. Jotkut vanhat sielut ovat myös empaattisia, mikä voi myös vaatia suuren veron energiasta.
7. Olet altis kulumaan henkisesti loppuun
Totuuden ja syvemmän ymmärryksen etsinnässä sekä itsensä ja maailman sisäisessä tutkimisessa, vanhan sielun on yleistä tuntea paljon henkistä väsymystä. Kun tähän lisätään toimiminen välittäjänä ihmisten ja heidän ongelmiensa välillä, uuvut loppujen lopuksi.
8. Kamppailet sukulaissielun löytämisen kanssa
Jos todellisten ystävien löytämien on sinulle vaikeaa, sielunkumppanin tai elämänkumppanin löytäminen voi olla vielä suurempi haaste. Lunan löytäminen vaati minulta asumista kuudessa eri maassa.
Mutta ei se aina ole niin vaikeaa. Viisaus erottaa yhteyden todellinen syvyys jonkun ihmisen kanssa on suurin voimavarasi rakkauden alueella. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
1. Et sovi yhteiskuntaan
Kuten kuka tahansa joka hahmottaa maailman eri tavalla kuin muut, vanhat sielut voivat kokea suurta (ja loputonta) eristäytymisen tunnetta. Koska he eivät onnistu sopeutumaan standardeihin, joita yhteiskunta ihailee ja arvostaa (ura, materialismi, status jne.), heidät nähdään yleisesti kummallisena, epätavallisena ja epäsovinnaisena.
2. Olet musta lammas
Samalla kun vanhat sielut voivat muodostaa vahvoja suhteita ihmisten kanssa, heidän läpitunkeva kykynsä yhdistyä ihmisten syvyyksiin elämässä, voi tehdä monista vihollisia. Nähdessään syvälle ihmisten ydinongelmiin, vanhat sielut tuntevat luontaista halua olla totuudenmukaisia, vaikka tämä merkitseekin epämukavien totuuksien paljastamista, kuten se tosiasia, että monet ongelmat aiheuttaa epäkypsyys tai haluttomuus ottaa vastuuta.
Ne jotka ovat halukkaita muuttumaan, kuuntelevat ja pitävät sinusta, kun taas muut tuntevat suurta inhoa sinua kohtaan. Tästä syystä vanhoista sieluista tulee usein "paholaisen kannattajia" tai ystäviensä tai perheensä "musta lammas".
3. Sinut leimataan usein väärin
Jos on jotain, mitä rakastamme ja missä olemme hyviä, se on ihmisten leimaaminen. Huijaamme itsemme ajattelemaan, että voimme tuntea jonkun antamalla hänelle leiman. Ihmiset ovat kuitenkin aivan liian monimutkaisia lokeroitavaksi tiettyyn, muuttumattomaan ihmisryhmään. Tässä tapauksessa vanhoille sieluille annetaan usein erilaisia leimoja – beatnik, hippi, anarkisti, new age –friikki.
Vaikket voi taistella leimoja vastaan, voit yrittää käyttää niitä positiivisesti. Leimoja voidaan käyttää opasteena, suuntana tietoisuuteen jostain ominaisuudesta, jonka monet meistä jakavat. Nämä ominaisuudet ovat voimakkuudeltaan erilaisia eri ihmisissä, mutta ainakin ne auttavat meitä ymmärtämään itseämme (ja ympärillä olevia ihmisiä) vähän paremmin.
Osittain tästä syystä kutsuin vanhojen ihmisten ryhmää nimellä "Olen vanha sielu" – ei siksi, että ihmiset voivat saada egoistista ylpeyttä sellaisesta leimasta, vaan luomaan itsetietoisuutta ja sallimaan ihmisten ymmärtää paremmin itseään.
4. Puhut täysin omaa kieltä
Sanat ovat symboleja, jotka jokainen meistä lataa omilla ainutlaatuisilla määritelmillään niiden ainutlaatuisten elämänkokemustemme mukaan, jotka liittyvät kuhunkin sanaan. Se mitä minä liitän "rakkauteen", saattaa olla täysin erilaista kuin sinulla. Esimerkiksi kun joku ajattelee rakkautta, hän saattaa muistaa vanhan, epäonnistuneen suhteensa ja tuntea kamalaa haavoittuvuutta, kun tuo sana nousee esiin, kun taas toiset saattavat liittää rakkauden uskollisuuteen ja ystävyyteen.
Vanhat sielut käsittävät tämän rajoituksen ja siksi heille on suurta kamppailua ilmaista täysin, mitä he haluavat sanoa – he tietävät ikään kuin puhuvansa täysin eri kieltä kuin muut.
5. Olet taipuvainen voimakkaisiin eksistentiaalikriiseihin
Olen joskus nähnyt tapauksia, joissa vanha energia on syntynyt ihmiskehoon, joka ei ole yhteensopiva henkiseltä kypsyydeltään. Tämä voi johtaa masennukseen, aineiden väärinkäyttöön ja eksistentiaalikriiseihin.
Kun ihminen oivaltaa, että kaikki on ohimenevää, elämästä voi tulla turhaa. Tämä ihminen näkee, että kehomme on väliaikainen astia, jolla ei ole oikeasti merkitystä, ja ilman itserakkauden vaalimiskykyä, tuloksena voi olla itsetuhoisia tapoja.
Tässä tapauksessa on välttämätöntä käydä läpi voimakas henkinen kasvu ja kehittää olemassaolomerkitystä ja sisäistä ymmärrystä rappeutumispolkujen kautta, voidakseen oppia ottamaan vastaan sielunsa.
6. Voit kulua tunteiltasi helposti loppuun
Vanhan sielun viisauden ja kärsivällisyyden myötä, tulee myös toisten ihmisten halu käyttää sinua tunteidensa kaatopaikkana. Olen kokenut paljon tätä omassa elämässäni ja käynyt tunnelatautuneita keskusteluja, jotka kestävät tunteja kerrallaan. Jotkut vanhat sielut ovat myös empaattisia, mikä voi myös vaatia suuren veron energiasta.
7. Olet altis kulumaan henkisesti loppuun
Totuuden ja syvemmän ymmärryksen etsinnässä sekä itsensä ja maailman sisäisessä tutkimisessa, vanhan sielun on yleistä tuntea paljon henkistä väsymystä. Kun tähän lisätään toimiminen välittäjänä ihmisten ja heidän ongelmiensa välillä, uuvut loppujen lopuksi.
8. Kamppailet sukulaissielun löytämisen kanssa
Jos todellisten ystävien löytämien on sinulle vaikeaa, sielunkumppanin tai elämänkumppanin löytäminen voi olla vielä suurempi haaste. Lunan löytäminen vaati minulta asumista kuudessa eri maassa.
Mutta ei se aina ole niin vaikeaa. Viisaus erottaa yhteyden todellinen syvyys jonkun ihmisen kanssa on suurin voimavarasi rakkauden alueella.9. Mahdollisuudet lamauttavat sinut
Kun kypsyytemme lisääntyy, havaintomme mahdollisuuksista ja selityksistä laajenee: näemme elämän rajattomista kulmista. Tämä merkitsee, että näemme useampia asioiden tekemistapoja, mikä tekee meistä pettämättömästi päättämättömän, kun näemme täyden mahdollisuuskirjon eikä mikään ole ehdotonta. Vaikka päätösten ja arviointien tekeminen voi olla lamauttava kokemus, tämä voi toimia hyveenä, joka sallii meidän ymmärtää, ettemme voi tuomita ihmisiä pärstäkertoimen perusteella ja he ovat tulosta miljoonista sisäisistä ja ulkoisista vaikutuksista.
10. Kaipaat paikkaa johon kuulua
Joistakin vanhoista sieluista maailma tuntuu vieraalta. Heidän on vaikea ymmärtää ihmisiä, miksi on suurta kaaosta ja kurjuutta ja miten se sallitaan ja miten sitä joskus kannustetaan jopa jatkamaan. He kaipaavat paikkaa, jonne he tuntevat kuuluvansa, tilaa joka on täynnä vapautta. Tämä johtaa usein tunteeseen, että tämä maailma ei ole heidän todellinen kotinsa. Anonyymi00021 kirjoitti:
9. Mahdollisuudet lamauttavat sinut
Kun kypsyytemme lisääntyy, havaintomme mahdollisuuksista ja selityksistä laajenee: näemme elämän rajattomista kulmista. Tämä merkitsee, että näemme useampia asioiden tekemistapoja, mikä tekee meistä pettämättömästi päättämättömän, kun näemme täyden mahdollisuuskirjon eikä mikään ole ehdotonta. Vaikka päätösten ja arviointien tekeminen voi olla lamauttava kokemus, tämä voi toimia hyveenä, joka sallii meidän ymmärtää, ettemme voi tuomita ihmisiä pärstäkertoimen perusteella ja he ovat tulosta miljoonista sisäisistä ja ulkoisista vaikutuksista.
10. Kaipaat paikkaa johon kuulua
Joistakin vanhoista sieluista maailma tuntuu vieraalta. Heidän on vaikea ymmärtää ihmisiä, miksi on suurta kaaosta ja kurjuutta ja miten se sallitaan ja miten sitä joskus kannustetaan jopa jatkamaan. He kaipaavat paikkaa, jonne he tuntevat kuuluvansa, tilaa joka on täynnä vapautta. Tämä johtaa usein tunteeseen, että tämä maailma ei ole heidän todellinen kotinsa.Nojuu, eipä näissä nyt mitään sellaista eteen tullut mitä oppisin. Tiiän nämä konkreettisesti elämiseni myötä. On tietysti kiva, että nämä asiat on joku muukin tunnistanut ja tunnustanut. Toi leimaaminen on niin arkista, siihen tottuu. Voi tulla tunne, että on teflonia kaikelle, mutta niin sitä tavallaan onkin. Been there done that. Ei oikeen mikään hetkauta mitenkään ellei se ole jokin suuri rakkauden tunne ja rakkauden havaitseminen. Rakkaus on mun magneettikenttääni liikuttava.
Jasu2025 kirjoitti:
Nojuu, eipä näissä nyt mitään sellaista eteen tullut mitä oppisin. Tiiän nämä konkreettisesti elämiseni myötä. On tietysti kiva, että nämä asiat on joku muukin tunnistanut ja tunnustanut. Toi leimaaminen on niin arkista, siihen tottuu. Voi tulla tunne, että on teflonia kaikelle, mutta niin sitä tavallaan onkin. Been there done that. Ei oikeen mikään hetkauta mitenkään ellei se ole jokin suuri rakkauden tunne ja rakkauden havaitseminen. Rakkaus on mun magneettikenttääni liikuttava.
Mutta joo, hyvin näissä on puettu sanoiksi se mikä minuakin tässä maailmassa turhauttaa, kun turhauttaa. Itse en aina osaa sanoin sanoa miltä tuntuu, lähinnä vaan kyllästyn selittämään ja käsken suksia helvettiin silloin. Tuntuu toivottomalta joskus selittää jollekin millä ei ole vastaanottokykyä, vielä.
Jasu2025 kirjoitti:
Mutta joo, hyvin näissä on puettu sanoiksi se mikä minuakin tässä maailmassa turhauttaa, kun turhauttaa. Itse en aina osaa sanoin sanoa miltä tuntuu, lähinnä vaan kyllästyn selittämään ja käsken suksia helvettiin silloin. Tuntuu toivottomalta joskus selittää jollekin millä ei ole vastaanottokykyä, vielä.
Sitten jos näitä alkaa ääneen puhumaan, niin iso osa ihmisistä ajattelee vaan mun olevan ylimielinen ja omahyväinen, itse asia ei mee perille vaan tuijotetaan ohi aiheen vaan arvosteluun. Se tuee ihmisen omasta tarpeesta tulkita kaikki asiamarvostelemiseksi. Suhtautumistapa on se, ettei ole nöyryyttä kuulla asiaa, on vaan asenne ettei mun tarvi tollasta sulta kuulla. Olet ilkeä, ylimielinen jne.
Jasu2025 kirjoitti:
Sitten jos näitä alkaa ääneen puhumaan, niin iso osa ihmisistä ajattelee vaan mun olevan ylimielinen ja omahyväinen, itse asia ei mee perille vaan tuijotetaan ohi aiheen vaan arvosteluun. Se tuee ihmisen omasta tarpeesta tulkita kaikki asiamarvostelemiseksi. Suhtautumistapa on se, ettei ole nöyryyttä kuulla asiaa, on vaan asenne ettei mun tarvi tollasta sulta kuulla. Olet ilkeä, ylimielinen jne.
Mitään asiaa ei voi käydä läpi kunnolla, niin kauan kun asenne on se että aina arvostellaan, kun puhutaan kipupisteisiin osuvista asioita. Silloin kannattaa vaan olla hiljaa ja ootella josko joskus olis enemmän auki asialle, kun arvostelulle.
Jasu2025 kirjoitti:
Mitään asiaa ei voi käydä läpi kunnolla, niin kauan kun asenne on se että aina arvostellaan, kun puhutaan kipupisteisiin osuvista asioita. Silloin kannattaa vaan olla hiljaa ja ootella josko joskus olis enemmän auki asialle, kun arvostelulle.
Ja mitä tulee Anttiin, niin ekan kerran satuin osumaan hänen videoihinsa. Meinasin jo lopettaa kuuntelun alkuunsa, kun hänen ääni on jotenkin rasittava. Vetää henkeä ja on yli-innostunut sävy, mutta se on vaan mun oma ongelma. Ihan hyviä asioita on hokannut.
- Anonyymi00025
Jasu2025 kirjoitti:
Älähän nyt huolehdi. 🤗 Maailma tarvitsee tuollaisia ihmisiä!
Sinä voisit vain pitää parempaa huolta omista voimavaroistasi. ☺️
Väitän itsekin olevani luettelon mukainen muuten paitsi kohtien 5, 6, 7 ja 9 osalta. 🛸
Ja sen verran olen tutustunut Alien-kirjallisuuteen, että tuossa luettelossa kuvattu "sielun kehityksen taso" ei ole ns. vanha sielu vaan ns. kypsä tai "keski-ikäinen" sielu. Tuossa luettelossa on iso määrä eksistentiaalista tuskaa, psyykkistä kipua ja ongelmia sosiaalisissa suhteissa. Ne syntyvät siinä vaiheessa, kun identiteetti eroaa valtavirrasta. Vanha sielu on oppinut ratkaisemaan nuo ongelmat, mutta eri tavoin kuin valtavirta.
Käsittääkseni kirjallisuuden mukaan varsinainen vanha sielu ei koe ihan niin paljon tuskaa kuin tuossa luettelossa mainitaan, koska tämä maapallon meininki on "niin jo nähty", ettei siitä kannata liikaa stressata. 😄 Tietty eksistentiaalinen flegmaattisuus ja kevyt mielenkiinnon puute planeetan perustouhuja kohtaan lienee vanhoilla aina läsnä kuitenkin.
Että älä sinäkään mieti liikaa muita ihmisiä. Keittelet itsellesi kupposen kahvia tai teetä ja teet jotain mukavaa ja hyödyllistä. 😄 Ei tätä elämää kannata tuskailemiseen käyttää.
🦄 Anonyymi00025 kirjoitti:
Älähän nyt huolehdi. 🤗 Maailma tarvitsee tuollaisia ihmisiä!
Sinä voisit vain pitää parempaa huolta omista voimavaroistasi. ☺️
Väitän itsekin olevani luettelon mukainen muuten paitsi kohtien 5, 6, 7 ja 9 osalta. 🛸
Ja sen verran olen tutustunut Alien-kirjallisuuteen, että tuossa luettelossa kuvattu "sielun kehityksen taso" ei ole ns. vanha sielu vaan ns. kypsä tai "keski-ikäinen" sielu. Tuossa luettelossa on iso määrä eksistentiaalista tuskaa, psyykkistä kipua ja ongelmia sosiaalisissa suhteissa. Ne syntyvät siinä vaiheessa, kun identiteetti eroaa valtavirrasta. Vanha sielu on oppinut ratkaisemaan nuo ongelmat, mutta eri tavoin kuin valtavirta.
Käsittääkseni kirjallisuuden mukaan varsinainen vanha sielu ei koe ihan niin paljon tuskaa kuin tuossa luettelossa mainitaan, koska tämä maapallon meininki on "niin jo nähty", ettei siitä kannata liikaa stressata. 😄 Tietty eksistentiaalinen flegmaattisuus ja kevyt mielenkiinnon puute planeetan perustouhuja kohtaan lienee vanhoilla aina läsnä kuitenkin.
Että älä sinäkään mieti liikaa muita ihmisiä. Keittelet itsellesi kupposen kahvia tai teetä ja teet jotain mukavaa ja hyödyllistä. 😄 Ei tätä elämää kannata tuskailemiseen käyttää.
🦄Popsin juuri chiliä ruoan kanssa, josko se lämmittäisi sen verran ettei ole sitä jatkuvaa boring fiilistä. Mulla on tosiaan nykyään usein olo, että en mä jaksa tämmöstä kehän kiertoa, tää on tylsää ja nähty liikaa jo samaa. Voisin ihan hyvin jo lähteä vetää täältä olo.
Mutta rakkaus, se on aina se mun oljenkorsi mihin mä tartun, kun alan kyllästyä maailmanmenoon. Se on voimavara ja saa jaksamaan näitten helvetti kun on sekopäistä menoa täällä taas, eikö nää näe itse missä mättää ja miksi helvetissä ei.
Mutta joo, onneksi aina välillä törmää ihmisiin joiden henkisuys saa ut taas uskomaan, että kyllä mä vielä jaksan katella tätä pöljää touhua napsimalla energiaa näistä kohtaamisista.- Anonyymi00026
Jasu2025 kirjoitti:
Popsin juuri chiliä ruoan kanssa, josko se lämmittäisi sen verran ettei ole sitä jatkuvaa boring fiilistä. Mulla on tosiaan nykyään usein olo, että en mä jaksa tämmöstä kehän kiertoa, tää on tylsää ja nähty liikaa jo samaa. Voisin ihan hyvin jo lähteä vetää täältä olo.
Mutta rakkaus, se on aina se mun oljenkorsi mihin mä tartun, kun alan kyllästyä maailmanmenoon. Se on voimavara ja saa jaksamaan näitten helvetti kun on sekopäistä menoa täällä taas, eikö nää näe itse missä mättää ja miksi helvetissä ei.
Mutta joo, onneksi aina välillä törmää ihmisiin joiden henkisuys saa ut taas uskomaan, että kyllä mä vielä jaksan katella tätä pöljää touhua napsimalla energiaa näistä kohtaamisista.Kyllä!
Ja se rakkauden tötterö täytyy suunnata myös itseä kohti. Muutenhan tämä planeetta olisi aika... hmm... mielenkiintoinen ympäristö. 😅
🦄 Jasu2025 kirjoitti:
Popsin juuri chiliä ruoan kanssa, josko se lämmittäisi sen verran ettei ole sitä jatkuvaa boring fiilistä. Mulla on tosiaan nykyään usein olo, että en mä jaksa tämmöstä kehän kiertoa, tää on tylsää ja nähty liikaa jo samaa. Voisin ihan hyvin jo lähteä vetää täältä olo.
Mutta joo, onneksi aina välillä törmää ihmisiin joiden henkisuys saa ut taas uskomaan, että kyllä mä vielä jaksan katella tätä pöljää touhua napsimalla energiaa näistä kohtaamisista.Ehkäpä kiteytän tunteeni tähän tekstiin. Mulla on tällainen kaipuu ollut jo kauan ja olenkin uupunut ja totaali väsynyt kiertämään rainaa. Mutta nyt sitä kahvia.
"He kaipaavat paikkaa, jonne he tuntevat kuuluvansa, tilaa joka on täynnä vapautta. Tämä johtaa usein tunteeseen, että tämä maailma ei ole heidän todellinen kotinsa."Anonyymi00026 kirjoitti:
Kyllä!
Ja se rakkauden tötterö täytyy suunnata myös itseä kohti. Muutenhan tämä planeetta olisi aika... hmm... mielenkiintoinen ympäristö. 😅
🦄Ehkä mun tehtävä on oppia rakastamaan itseäni, eikä vain muita elollisia? Mä en sitä itseni rakastamista silleen vielä osaa. Ehkä syypää on kehoni, miksi minun on vaikeaa rakastaa sitä. Hyväksyn sen, mutta olen valmis jatkuvasti myös jättämään kehoni. Sairaan naisen kehoni.
Tuntuu ettei sieluni ja psyykeni kuulu tähän kehoon, tää on vankila jota yritän sietää. Ehkä se on mun läksyni mitä opettelen.Jasu2025 kirjoitti:
Ehkä mun tehtävä on oppia rakastamaan itseäni, eikä vain muita elollisia? Mä en sitä itseni rakastamista silleen vielä osaa. Ehkä syypää on kehoni, miksi minun on vaikeaa rakastaa sitä. Hyväksyn sen, mutta olen valmis jatkuvasti myös jättämään kehoni. Sairaan naisen kehoni.
Tuntuu ettei sieluni ja psyykeni kuulu tähän kehoon, tää on vankila jota yritän sietää. Ehkä se on mun läksyni mitä opettelen.Ehkä opettelen rakastavaa armollisuutta itseäni kohtaan vielä. Sitten kun sen opin olenkin valmis.
Jasu2025 kirjoitti:
Ehkä opettelen rakastavaa armollisuutta itseäni kohtaan vielä. Sitten kun sen opin olenkin valmis.
Ehkä mua on satutettu, että oppisin löytämään ja vetämään rajani. Suojelemaan itseäni. Voi olla, koska se on ainoa asia mikä tuntuu vaikealta.
- Anonyymi00015
Voin auttaa.
Olen Galaktisen Federaation Ylijohtajan Feministinen Neuvonantaja. 🖖😎
Tutkimukseni tulos on: Kyllä, olette Alien. Lisäksi olette suorittaneet Kosmisen Feminismikoulutuksen tällä hetkellä 92-prosenttisesti. Pyydämme teitä varaamaan ajan Plejadien Suomea kiertävästä aluksesta, jotta he voivat downloadata puuttuvat moduulit suoraan tietoisuuteenne. Plejadeilla se on maksutonta, Siriuslaiset ottavat maksun (koska he antoivat maapallolle kissat 😻) ja harmaiden aluksiin ei kannata mennä, ellei sinne pakoteta.
Toivottavasti tämä vähensi epäilyjänne.
🦄- Anonyymi00018
Kiitos
Minun kyllä täytyy myöntää, että olen kuin olenkin hieman kalvakka. Ihmisruoka ei ole tänään maistunut, joten olen lähinnä vain hengitellyt hiljaa ja seuraillut tähtien liikkeitä taivaalla.
Vietin äsken peilin edessä tovin, mutta tuli vilu ja palasin vuoteeseen.
Teleporttaan itseni uneen ja katselen matkalla maisemia. Uneni ovat toistuvasti kauniita ja lohdullisia. Toisinaan naurua kuulemma unissani.
(hihitystä) Anonyymi00018 kirjoitti:
Kiitos
Minun kyllä täytyy myöntää, että olen kuin olenkin hieman kalvakka. Ihmisruoka ei ole tänään maistunut, joten olen lähinnä vain hengitellyt hiljaa ja seuraillut tähtien liikkeitä taivaalla.
Vietin äsken peilin edessä tovin, mutta tuli vilu ja palasin vuoteeseen.
Teleporttaan itseni uneen ja katselen matkalla maisemia. Uneni ovat toistuvasti kauniita ja lohdullisia. Toisinaan naurua kuulemma unissani.
(hihitystä)Funeau: ""Uneni ovat toistuvasti kauniita ja lohdullisia."
Tämä kertoo, että asiasi ovat todella hyvin. Useat ihmiset näkevät vain painajaisia.
- Anonyymi00019
Akaneemisen arvon saavuttaa kun lukee paljon kirjoja.
Alienit on kuitenkin vain teko-akaneemisia, koska ovat ulkoistaneet älyn teko-älylle.- Anonyymi00024
Näin. Suutarin lapsella ei ole välttämättä kenkiä, eli vaikka lukisi jopa toisenkin kirjan ja kolmannen se ei välttämättä multiploi viisauden määrää. T
- Anonyymi00027
Olet mahdollisesti Theriaani. Kulttuurimarxilaisuuden ja feminisaation myötä nykynuoret luulevat joskus olevansa kissoja tai koiria, koska eivät saaneet lapsena riittävästi selkäänsä ja tukkapöllyä. He saattavat myös työntää kesäkurpitsoja hanuriinsa tieteellisessä tarkoituksessa. Riittävä kurittaminen lapsena karsii tällaiset hulluudet pois konservatiivisimmissa kulttuureissa.
Luther lausui: "Kun on ollut ankara isä, sen jälkeen pelkää haavanlehdenkin värinää."
- Anonyymi00028
Autismi tai sitten kaikki Funeaut eivät ole palstalla.
Muita kysymyksiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2911545Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604129Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1263343Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2102681Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1162376Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061899Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3421260- 691062
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20967- 65850