Hermanni germaani, vai oliko se sittenkin Ingo Zettler, on tehnyt uuden(?) persoonallisuustestin.
Tällä testillä voinet mitoittaa, kuinka epäeettiseen ja muita vahingoittavaan käytökseen sinulla on taipumusta.
Linkki https://qst.darkfactor.org
Sieltä voit valita kysymyspatterin laajuuden ja selvittää pimeät ominaisuutesi.
Minun pisteikseni tuli 3,5 ja 88,7% ihmisistä on minua kiltimpiä.
Olen testin mukaan poikkeuksellisen ilkeä ja kostonhimoinen psykopaatti.
Onneksi en ole ahne.
Joko teit persoonallisuuden D-testin?
55
491
Vastaukset
- Anonyymi00001
Arvosi: 2.13, Sijoituksesi: 24%, vaatimattomasti neljännesmulkero
- Anonyymi00002
Aika lievää, sitähän ollaan ihan kuin hyviä ihmisiä sitten?
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika lievää, sitähän ollaan ihan kuin hyviä ihmisiä sitten?
Nah, aneeminen nössö mulkero vain, mutta kyllä minusta joskus vielä ihminen tulee :)
Arvosi: 1.34
Sijoituksesi: 1%- Anonyymi00003
Mikäli olet tosissasi vastannut, niin en kyllä ihmettele, miksi viihdyt ennemmin jyrsijöiden kanssa.
Voe mahoton, etten sanoisi. Jasu2025 kirjoitti:
En ymmärrä miten tuo tulkitaan, mutta ehkei sen väliä.
Joku linkkikin siinä on.
https://qst.darkfactor.org/?site=pFBUXl1WlZ1WDQycXhJcHgwbkl2M0VsZ3NFOXBaTFQ1NSt5L3g4blFlVUMrb3pXS3c4d3lEM3RhZWF5REtkYmVmTQ- Anonyymi00004
Jasu2025 kirjoitti:
En ymmärrä miten tuo tulkitaan, mutta ehkei sen väliä.
99% ihmisistä omaa enemmän ikävämpia luonteenpiirteitä.
Et ole ainakaan sadisti, narsisti, psykopaatti tai machiavellisti. Anonyymi00004 kirjoitti:
99% ihmisistä omaa enemmän ikävämpia luonteenpiirteitä.
Et ole ainakaan sadisti, narsisti, psykopaatti tai machiavellisti.Aa, no en tietääkseni.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikäli olet tosissasi vastannut, niin en kyllä ihmettele, miksi viihdyt ennemmin jyrsijöiden kanssa.
Voe mahoton, etten sanoisi.Tietysti vastasin rehellisesti. Haluan tietää miten kelju kojootti olen. 😄
- Anonyymi00005
Jasu2025 kirjoitti:
Tietysti vastasin rehellisesti. Haluan tietää miten kelju kojootti olen. 😄
Korkeintaan Kiva Kojootti!
Jasu2025 kirjoitti:
Tietysti vastasin rehellisesti. Haluan tietää miten kelju kojootti olen. 😄
Psykiatrinen sairaanhoitaja neuvoi, että testeihin kannattaa aina vasta rehellisesti. Vain siten voidaan tuloksia tulkita oikein. Eikä miettiä liian kauan vastatessaan, vaan siitä pinnalta se tunne mikä on se rehellisin.
- Anonyymi00006
Jasu2025 kirjoitti:
Psykiatrinen sairaanhoitaja neuvoi, että testeihin kannattaa aina vasta rehellisesti. Vain siten voidaan tuloksia tulkita oikein. Eikä miettiä liian kauan vastatessaan, vaan siitä pinnalta se tunne mikä on se rehellisin.
Se on kyllä ihan hyvä neuvo, muutenhan koko testi on ihan turha.
Toki näihin persoonallisuustesteihin kannattaa suhtautua hieman varauksella, sillä tavalla suuntaa antavina enemmän kuin absoluuttisina totuuksina. Anonyymi00005 kirjoitti:
Korkeintaan Kiva Kojootti!
En omadta mielestäni. Ajattelen aika ikävästi nykyään ihmisidtä. En sitä heille sano, mutta tunnen oloni uupuneeksi ihmisten vuoksi ja sen miten turhauttaviksi heidät koen. Minusta mun fiilikset on aika negatiivisia, viihdyn yksin parhaiten tai eläinten kanssa. Ne ei satuta mua enkä minä heitä, rakkaus on molemminpuolista ja kunnioitus. Helppoa silloin oleminen.
Jasu2025 kirjoitti:
En omadta mielestäni. Ajattelen aika ikävästi nykyään ihmisidtä. En sitä heille sano, mutta tunnen oloni uupuneeksi ihmisten vuoksi ja sen miten turhauttaviksi heidät koen. Minusta mun fiilikset on aika negatiivisia, viihdyn yksin parhaiten tai eläinten kanssa. Ne ei satuta mua enkä minä heitä, rakkaus on molemminpuolista ja kunnioitus. Helppoa silloin oleminen.
Välttelen ihmisiä etten uuvu ja etten loukkaa heitä ärsyyntyessäni heidän höpinöistään. Kaikenkaikkiaan ihmiset tuntuu jotenkin kovin egoistisilta ja lapsellisilta. Pölinää pölinän takia vaan.
- Anonyymi00007
Jasu2025 kirjoitti:
Ihmiset voivat joskus olla, hmm, raskaita.
Mutta jos koko ajan tuntuu siltä, niin sitten ei ole kyllä elämä hyvin.
Mutta mistä tuollainen jatkuva turhautuminem tulee?
Tuntee itsensä väårinymmärretyksi vai meneekö koko ajan kaikki päin hanuria?
Menen nyt saunaan, joten vastausta on turha odotella ennen kymmentä. Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihmiset voivat joskus olla, hmm, raskaita.
Mutta jos koko ajan tuntuu siltä, niin sitten ei ole kyllä elämä hyvin.
Mutta mistä tuollainen jatkuva turhautuminem tulee?
Tuntee itsensä väårinymmärretyksi vai meneekö koko ajan kaikki päin hanuria?
Menen nyt saunaan, joten vastausta on turha odotella ennen kymmentä.No keskivaikeaksi masennukseksi tämä olotila on määritelty. Minusta itsestä tuntuu, että olen vaan saanut tarpeekseni kaikenlaisesta päämärättömästä läyhäämisestä ja hömppä pömpästä. Kilpailusta, pätemisestä, kaikesta paskasta mihin lähinnä ihmisotukset syyllistyy tehden kaikkien elävien elämän perseeksi.
Mä en haluausi elää tällaisessa paskassa maailmassa missä muitten kyykyttäminen ja jatkuva tallaaminen on loputonta ja sysi paskaa touhua. Pimeetä ja vitun tyhmää.
Kun joku avaa suunsa ja alkaa tulee pelkää pätemisen paskaa yms. yli ihmismäistä egoilua mua alkaa oitis vituttaa ja haluan helvettiin täältä typerältä pallolta. Pitäkää paskanne jos ette muuhun kykene. En leiki mukana.Jasu2025 kirjoitti:
No keskivaikeaksi masennukseksi tämä olotila on määritelty. Minusta itsestä tuntuu, että olen vaan saanut tarpeekseni kaikenlaisesta päämärättömästä läyhäämisestä ja hömppä pömpästä. Kilpailusta, pätemisestä, kaikesta paskasta mihin lähinnä ihmisotukset syyllistyy tehden kaikkien elävien elämän perseeksi.
Mä en haluausi elää tällaisessa paskassa maailmassa missä muitten kyykyttäminen ja jatkuva tallaaminen on loputonta ja sysi paskaa touhua. Pimeetä ja vitun tyhmää.
Kun joku avaa suunsa ja alkaa tulee pelkää pätemisen paskaa yms. yli ihmismäistä egoilua mua alkaa oitis vituttaa ja haluan helvettiin täältä typerältä pallolta. Pitäkää paskanne jos ette muuhun kykene. En leiki mukana.Jos ikinä synnyn uudestaan tänne vitun pallolle, niin toivottavasti ei ikinä enää tarvi olla ihmisten kanssa missään kontaktissa. Ihmisotus on järjettömyyden huipentuma.
Kaiken paskan alku ja juuri.Jasu2025 kirjoitti:
Jos ikinä synnyn uudestaan tänne vitun pallolle, niin toivottavasti ei ikinä enää tarvi olla ihmisten kanssa missään kontaktissa. Ihmisotus on järjettömyyden huipentuma.
Kaiken paskan alku ja juuri.Vaan onneksi ihminen sentään keksi folk metallinen. Se aina vähän saa rentoutumaan ja tosin koti-ikävöimään jonnekin kunhan ei enää tarttisi sotia nähdä. Minkäänlaisia. Loputonta tuskaa ja kuolemaa vuosituhannesta toiseen. Eikö ihminen ikinä opi mitään tekemään sovinnossa ilman omaa lehmää ojassa. Vissiin ei.
https://youtu.be/HIdHdw_8yJk?si=jUf13XC8pDvPZ0mS- Anonyymi00008
Jasu2025 kirjoitti:
Vaan onneksi ihminen sentään keksi folk metallinen. Se aina vähän saa rentoutumaan ja tosin koti-ikävöimään jonnekin kunhan ei enää tarttisi sotia nähdä. Minkäänlaisia. Loputonta tuskaa ja kuolemaa vuosituhannesta toiseen. Eikö ihminen ikinä opi mitään tekemään sovinnossa ilman omaa lehmää ojassa. Vissiin ei.
https://youtu.be/HIdHdw_8yJk?si=jUf13XC8pDvPZ0mSHmm, ehkäpä ihmiskunta on kuin se puu täynnä apinoita.
Ylhäältä katsoen näkyy vain pelkkiä hymynaamoja ja alhaalta katsottuna pelkkiä perceitä.
Kiitos linkistä ja hyvää yötä. Anonyymi00006 kirjoitti:
Se on kyllä ihan hyvä neuvo, muutenhan koko testi on ihan turha.
Toki näihin persoonallisuustesteihin kannattaa suhtautua hieman varauksella, sillä tavalla suuntaa antavina enemmän kuin absoluuttisina totuuksina.Nojuu, niin minä suhtaudun vähän kaikkeen. Suuntaa antavina, eikä absoluuttisina totuuksina. Aina jää säätövaraa omissakin mietteissä ja muiden.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hmm, ehkäpä ihmiskunta on kuin se puu täynnä apinoita.
Ylhäältä katsoen näkyy vain pelkkiä hymynaamoja ja alhaalta katsottuna pelkkiä perceitä.
Kiitos linkistä ja hyvää yötä.Voipi olla niin. En oikein käsitä mikä syy ihmiselle oli ylipäänsä tänne pulpahtaa. Tuntuu ettei oikein mitään älyllistä syytä löydy ihmisen olemassaololle. Pääasiassa pelkkää negaa kyllä.
Ei meistä ihmisistä ole kellekkään mitään iloa isommassa perspektiivissä. Lähinnä möhlitään muittenkin elävien elämää huonommaksi.- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voe mahoton, etten sanoisi.Jyrsijät ovat kilttejä ja seura tekee kaltaisekseen. Hyvä Jasu!
>simiti< Jasu2025 kirjoitti:
Voipi olla niin. En oikein käsitä mikä syy ihmiselle oli ylipäänsä tänne pulpahtaa. Tuntuu ettei oikein mitään älyllistä syytä löydy ihmisen olemassaololle. Pääasiassa pelkkää negaa kyllä.
Ei meistä ihmisistä ole kellekkään mitään iloa isommassa perspektiivissä. Lähinnä möhlitään muittenkin elävien elämää huonommaksi.Toisille ihmisillekin enimmäkseen pelkkää paskaa kippaillaan eteen ja päälle. Jos ei henkilökihtaisesti, niin kulutusjuhlilla kyllä. Joku ihmissukupolvi sitten kärsii kaikesta muitten rellestämisestä ja saa osakseen kollektoida paskaa.
Jasu2025 kirjoitti:
Toisille ihmisillekin enimmäkseen pelkkää paskaa kippaillaan eteen ja päälle. Jos ei henkilökihtaisesti, niin kulutusjuhlilla kyllä. Joku ihmissukupolvi sitten kärsii kaikesta muitten rellestämisestä ja saa osakseen kollektoida paskaa.
Eksistentiaalinen kriisi pukkaa päälle. 😅
Mutta lähden nyt höpöttelee psyka sairaanhoitalle päiväohjelmiani. En tiiä mitä iloa on kirjoittaa lukujärjestyksiä masennuksen hoidossa. Kun ei se ole edes masennuksen syy, mikään päiväjärjestys.
Mutta mennään nyt ja leikitään mukana, kun joku on keksiny mielestään hienon ajankäyttö suunnitelman. 😆Jasu2025 kirjoitti:
Eksistentiaalinen kriisi pukkaa päälle. 😅
Mutta lähden nyt höpöttelee psyka sairaanhoitalle päiväohjelmiani. En tiiä mitä iloa on kirjoittaa lukujärjestyksiä masennuksen hoidossa. Kun ei se ole edes masennuksen syy, mikään päiväjärjestys.
Mutta mennään nyt ja leikitään mukana, kun joku on keksiny mielestään hienon ajankäyttö suunnitelman. 😆Sinne pitää kirjata kivoja rauhoittavia hetkiä. No luonnollisesti ne asiat oppii ottamaan päiviinsä mukaan muutenkin, jotta jaksaa haasteetkin. En nyt tajua mikä hyöty on tehdä jotain päivänselvää ikään kuin uutena heurekana. Eihän ongelma edes ole se etten osaa ottaa kivoja juttuja haltuun, vaan se etten nää missään mitään suurta järkeä. Pitäisi jotenkin supistaa näkökenttääni taantuakseni hymyilevän tollon tilaan, joka ei ymmärrä mistään mitään.
Jasu2025 kirjoitti:
Sinne pitää kirjata kivoja rauhoittavia hetkiä. No luonnollisesti ne asiat oppii ottamaan päiviinsä mukaan muutenkin, jotta jaksaa haasteetkin. En nyt tajua mikä hyöty on tehdä jotain päivänselvää ikään kuin uutena heurekana. Eihän ongelma edes ole se etten osaa ottaa kivoja juttuja haltuun, vaan se etten nää missään mitään suurta järkeä. Pitäisi jotenkin supistaa näkökenttääni taantuakseni hymyilevän tollon tilaan, joka ei ymmärrä mistään mitään.
Hymyilee vaan tollona jee kaikki on kivaa, jee jee.
Jasu2025 kirjoitti:
Hymyilee vaan tollona jee kaikki on kivaa, jee jee.
Kipuakin hoidetaan kertomalla miten kiou syntyy aivoisda, miten vaikuttaa mikä kipu on mitäkin. No kyllä ne asiat nyt kipupotilas tietää helvetin hyvin ilman teoreetikkojakin. Ei mitään hyötyä tollasesta päivänselvyyksien lärpättämisestä. Tympeetä tyhjän jauhamista. Mikä ei auta ketään, siinä on kuntoutus ja sitten pitäisi olla kauheen valaistunut höpinän voimasta, parantua ja leikkiä että kerrottiin jotain uutta ja ihmeellistä. Not.
Jasu2025 kirjoitti:
Kipuakin hoidetaan kertomalla miten kiou syntyy aivoisda, miten vaikuttaa mikä kipu on mitäkin. No kyllä ne asiat nyt kipupotilas tietää helvetin hyvin ilman teoreetikkojakin. Ei mitään hyötyä tollasesta päivänselvyyksien lärpättämisestä. Tympeetä tyhjän jauhamista. Mikä ei auta ketään, siinä on kuntoutus ja sitten pitäisi olla kauheen valaistunut höpinän voimasta, parantua ja leikkiä että kerrottiin jotain uutta ja ihmeellistä. Not.
Voisko sen paskan puhumisen vaan lopettaa ja myöntää, ettei me oikeesti tiietä mitään ja miten hoitaa ongelma pois. Säästyisi rahaa ja kaikkien arvokasta aikaa.
- Anonyymi00017
No nyt on jasulla lääkitykset kohdallaan :)
Anonyymi00017 kirjoitti:
No nyt on jasulla lääkitykset kohdallaan :)
Ei ne itseasuassa ole. Kipuja on enemmän kun aiemmin. Ei niihin taida mikään lääke auttakkaan en enempää, kun muuttuneeseen maailmankuvaanikaan. Pinkit rillit menny rikki ja näky ilman niitä on perseestä. 😆
- Anonyymi00019
Jasu2025 kirjoitti:
Ei ne itseasuassa ole. Kipuja on enemmän kun aiemmin. Ei niihin taida mikään lääke auttakkaan en enempää, kun muuttuneeseen maailmankuvaanikaan. Pinkit rillit menny rikki ja näky ilman niitä on perseestä. 😆
Nyt täytyy ihan kysyä, että millaisen kuvittelit tai haluaisit sen todellisen maailman olevan?
On tullut tässä langasssa aika selväksi, että laumaeläimenä pyöriminen ei ainakaan oikein ole se sinun juttusi.
Tai sitten kenties kaipailet jotain järkeä olemassaoloon noin yleensäkin. Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt täytyy ihan kysyä, että millaisen kuvittelit tai haluaisit sen todellisen maailman olevan?
On tullut tässä langasssa aika selväksi, että laumaeläimenä pyöriminen ei ainakaan oikein ole se sinun juttusi.
Tai sitten kenties kaipailet jotain järkeä olemassaoloon noin yleensäkin.Mä haluaisin maailman olevan reilu ja ihmisten kohtelevan toisiaan kunnioittavemmin ja ottamalla enemmän huomioon toisiaan silleen oikeasti. Eikä vaan leikisti ja kun on pakko.
Mä olen vuosia antanut ihmisten loukata mua suuttumatta ja näyttämättä suuttumusta, maskannut kaikki hyvin kun en ole uskaltanut olla ikinä painolastina kellekkään tai puida konflikteja.
Sitä paskaa on tullu sitten saatua kukkupäin osakseen, osin omaa hienotunteisuuttani. Pitäs joskus suuttua kunnolla ja näyttää se ärtymys toisen toopeilusta. Eikä loputtomasti vaan ymmärtää. Enkä mä enää nykyään elä siinä pinkissä kivasti kuplassa.
Lähinnä korpee et ylipäänsä on ilkeitä ihmisiä ja se, etten ole koskaan tehny selväksi että nyt menit liian pitkälle.
Mun maailmassa ihmiset olis rentoja, rehellisiä, ymmärtäväisiä ja harkitsevia miten toimii ja mitä se vaikuttaa muihinkin, kuin vain itseensä.
Mut eihän maailmaa oo sellanen. Mä olen sellanen ja en koe sopivani muottiin. Sitten tulee se ärtymys, kun pitää olla kaikkea hankalaa, että pääsee eteenpäin ihmisten kanssa.Jasu2025 kirjoitti:
Mä haluaisin maailman olevan reilu ja ihmisten kohtelevan toisiaan kunnioittavemmin ja ottamalla enemmän huomioon toisiaan silleen oikeasti. Eikä vaan leikisti ja kun on pakko.
Mä olen vuosia antanut ihmisten loukata mua suuttumatta ja näyttämättä suuttumusta, maskannut kaikki hyvin kun en ole uskaltanut olla ikinä painolastina kellekkään tai puida konflikteja.
Sitä paskaa on tullu sitten saatua kukkupäin osakseen, osin omaa hienotunteisuuttani. Pitäs joskus suuttua kunnolla ja näyttää se ärtymys toisen toopeilusta. Eikä loputtomasti vaan ymmärtää. Enkä mä enää nykyään elä siinä pinkissä kivasti kuplassa.
Lähinnä korpee et ylipäänsä on ilkeitä ihmisiä ja se, etten ole koskaan tehny selväksi että nyt menit liian pitkälle.
Mun maailmassa ihmiset olis rentoja, rehellisiä, ymmärtäväisiä ja harkitsevia miten toimii ja mitä se vaikuttaa muihinkin, kuin vain itseensä.
Mut eihän maailmaa oo sellanen. Mä olen sellanen ja en koe sopivani muottiin. Sitten tulee se ärtymys, kun pitää olla kaikkea hankalaa, että pääsee eteenpäin ihmisten kanssa.Ja toisaalta omat huonot ihmiskokemukset on jättäneet jälkiään ja luoneet mullekin ennakkoasenteita. Kun joku tilanne muistuttaa jotain kipeää kokemusta, menee ennakkoasenne taas tätä paskaa moodi päälle.
Suojakuori laskeutuu heti, enkä välttämättä ole itsekkään ihan realisti kohdatessani jonkun ennakkoluuloni kautta.
Pitäis vaan kohdata ne konflikti ihmisetkin ja oppia sietää, että jotkut vaan on vaikeita tulla toimeen ja ymmärtää. Muttei tartte ottaa siitä kipua itteensä.- Anonyymi00020
Jasu2025 kirjoitti:
Kyllä sun on nyt pakko uskoa että kaikki on kohdallaan ainakin testituloksien mukaan tai sitten sinusta on kehittymässä ameeba, en nyt kumminkaan jaksa ihan siihenkään uskoa :)
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä sun on nyt pakko uskoa että kaikki on kohdallaan ainakin testituloksien mukaan tai sitten sinusta on kehittymässä ameeba, en nyt kumminkaan jaksa ihan siihenkään uskoa :)
Musta on tullut yliajattelija. Se on aika rasittava ominaisuus itsellenikin jo. Ehkä ameebana olisi elämä helpompaa? 😅
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jyrsijät ovat kilttejä ja seura tekee kaltaisekseen. Hyvä Jasu!
>simiti<Jyrsijät kuten eläimet muutkin on ihania. Onneksi niitäkin luonnon aitoja kultakimpaleita on olemassa. Ei tää elämä olis yhtään kivaa ilman niitä kaikkia muita eläväisiä. ❤️
Pakko myöntää, että olen yllättynyt tuloksestani, mutta toisaalta osa kysymyksistä oli sellaisia, että riippuen siitä mihin kontekstiin kysymys sijoitetaan, olisin voinut saada minkä tahansa tuloksen yksittäisestä kysymyksestä. Nyt ei voinut kuin koittaa nopeasti miettiä omaa keskiarvoa ja sen painottumista asteikolla, mutta laajemmalla ja tarkemmalla kysymyspatterilla olisin varmasti saanut isommat pisteet. Pöh.
D-arvo: 1,56
Sijoitus: 7%- Anonyymi00009
Tein tuon testin laajana jo vuosia sitten ja järkytyin siitä. Sehän selitti miten valtava osa ihmisistä toimii omista arvoistani katsottuna järkyttävän itsekkäästi ja suorastaan törkeästi. Samalla hahmotin miten harvinaisen kiltti ja epäitsekäs olen vaikka en ole itseäni mitenkään erityisen kilttinä pitänyt vaan ihan normaalina.
- Anonyymi00010
Joku viisas sanoi joskus ammoin, että sinun ei pidä mitata muita omalla mitallasi.
1,57
7%
(kysymysten asettelu ei ole riittävän yksiselitteistä, sillä minusta niiden tulkinta vaihtelee liikaa vastaajasta riippuen)
((metatason ajattelun kautta sopivin vastaus voi olla muu kuin mitä kysymyksen asettaja olettaa))- Anonyymi00011
Arvosi 2.1 (erittäin alhainen)
Sijoituksesi 44 %
nm. kuinka moni jättäisi tilaisuuden ottaa miljoonan, jos ikinä ei jäisi kiinni? - Anonyymi00012
Arvo 2 ja risat. Toisaalta ihme etten ole kostonhimoisempi kaiken koetun jälkeen ja yllätys, että ylipäänsä välitän kenenkään tunteista, koska ei minunkaan tunteistan liiemmin välitetä. Kaipa jonkinlainen inhimillinen humanismin näkökulma asuu minussa vaikka nyttemmin olenkin oppinut antamaan sanan sanasta enkä suostu alistumaan pekäksi käyttöesineeksi, jonka ainoa funktio on hyödyksi oleminen.
Tulos 1,9
Omituisia kysymyksiä esim. kostosta. En näe sellaisella mitään itseisarvoa. Mutta en toisaalta myöskään usko anteeksiantoon.- Anonyymi00013
Juu läpäisin kaikki testit
- Anonyymi00014
2,44/39% olen siis ihan kiltti tyyppi.
>simiti< Olen vihoviimeinen persläpi.. itsekeskeinen paskiainen .. tokkopa mikään testi sitä miksikään muuttaisi. Ai, niin. Minua taitaa pelottaa tälläinen. Testi joka kertoo saanko joulupukilta joululahjoja ensi jouluna.. :)
Pikku-pirpana kirjoitti:
https://qst.darkfactor.org/?site=pFBZ2drZkJKenQvQWFHRHVYRC9CeXR2OWdSTUdFZWZXMGtzN25LTS9nZ2xnQ1BLaU05SDRsdWpBZlk1ZitEa0Rwcw
Eli juu 1.53 ja 5%.BTW...Eli testikin todisti. Itsekeskeinen paskiainen.
Tuohan nyt oli mulle vanhaa tuttua huttua. Tiesin ihan ilman testiäkin.- Anonyymi00022
Pikku-pirpana kirjoitti:
BTW...Eli testikin todisti. Itsekeskeinen paskiainen.
Tuohan nyt oli mulle vanhaa tuttua huttua. Tiesin ihan ilman testiäkin.Josta tulikin mieleeni, että kirjoitin viisi novellia sulkakynä väpättäen, häntä vispaten ja torahampaat mustepullossa kyptassani kynttilän valossa.
Valitettavasti en kuitenkaan julkaisen niitä sinun iloksesi tällä palstalla.
Tämä siksi, että koeyleisö oli ällistynyt, ällikällä lyöty ja perin äimistynyt lopputuloksesta.
Palautteen seurauksena laitoin käsikirjoitusloton vetämään pariin paikkaan. Katsotaan missä ajassa "Ei sovi julkaisuohjelmaamme" napsahtaa. Anonyymi00022 kirjoitti:
Josta tulikin mieleeni, että kirjoitin viisi novellia sulkakynä väpättäen, häntä vispaten ja torahampaat mustepullossa kyptassani kynttilän valossa.
Valitettavasti en kuitenkaan julkaisen niitä sinun iloksesi tällä palstalla.
Tämä siksi, että koeyleisö oli ällistynyt, ällikällä lyöty ja perin äimistynyt lopputuloksesta.
Palautteen seurauksena laitoin käsikirjoitusloton vetämään pariin paikkaan. Katsotaan missä ajassa "Ei sovi julkaisuohjelmaamme" napsahtaa.Grrr..?
- Anonyymi00023
Pikku-pirpana kirjoitti:
Grrr..?
Grrr!
Voin kyllä tehdä iloksesi sish-kebabia vaikkapa puuskupuh-sudesta ja kolmesta porsaasta seuraavaksi.
Ja on minulla muutama loistava asiakaspalvelukokemus vielä taka-taskussa. Anonyymi00023 kirjoitti:
Grrr!
Voin kyllä tehdä iloksesi sish-kebabia vaikkapa puuskupuh-sudesta ja kolmesta porsaasta seuraavaksi.
Ja on minulla muutama loistava asiakaspalvelukokemus vielä taka-taskussa.Sori, oli pakko kysyä olitko se sinä. En tunnista anoja pilkun paikoista.
En ole mikään kebabin ystävä, :) mutta tarinoita suorastaan rakastan. Ja sinä olet kuin oletkin erinomainen tarinaniskijä.
Jos suinkin viitsit, niin ilostuisimme luullakseni toki kaikki täällä loistavasta sanansäilästäsi.
Mutta päätös on sinun. Jos se tuntuu sinusya hyvältä, niin ainakin minä ilostuisin tarinasta.
- Anonyymi00021
Olen hyvällä tavalla kiltti, sen nyt tiesin ilman testejäkin.
- Sheena Tein sen lyhemmän testin. Kuulun kilttien tallaajien joukkoon. Ei mitään ääripäitä, eikä hirvityksiä.
1.06
9%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811498Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa584086Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1183271Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1712574Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1112325Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061875Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3241190- 67973
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20937- 65828