Erittäin hankala ja vaikea kysymys

Anonyymi-ap

Kumpi on parempaa 1 amerikan pastillit vai ranskalaiset pastillit

32

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiperä kysymys. vastaan ranskalaiset. mutta amerikkaisetkin käy.

En tiedä miksi odotin, että vaihtoehtona olisi myös rekkamiehen pastillit.

• Hyvä jatkokysymys tietty olisi, että minkä väriset maistuvat parhaimmalle. Ja nytkään ei puhuta rekkamiehen pastilleista.

• Anonyymi00001

Mjaa

Kyllä meille uroille riittää ihan hyvin kuule suomalainen sisu.

Tässä taannoin tapasin kaikenlaisia etelän sutturoita, mutta se on kuulkaas kaverit niin, että pakkanen panee ja puut paukkuu.

Sohjoa kaikkialla. Ei siunaaman rauhaa säästä.

Levähdyspaikoilla tukitaan parkit jollain hybrideillä, ja mummonkin liinavaatekaapista löytyi jokin outo väline.

Mä oon rekkamies: tuhansia vöitä.

(hihitystä)

• Anonyymi00002

Hamasin pastillit on nyt muotia. Ne on jotain aavikolle kuivuneita kamelin kikkareita. Niitä on kiva mielenosoituksissa imeskellä.

• Ranskalaiset on paremman makuisia. Raikkaampia.

• Anonyymi00003

Ranskalaiset, mutta eivät kovin herkkua minulle (eikä kenenkään hampaille).

- Sheena

• Ameriikan... tietty. Muuta hyvää sieltä ei ole tullutkaan. Tai no, en tykkää ranskisten mintun mausta.

• " sieltä" ?

Ai Lappeenrannasta? Ei kai niillä Amerikan kanssa mitään tekemistä ole.

• scrg kirjoitti:

" sieltä" ?

Ai Lappeenrannasta? Ei kai niillä Amerikan kanssa mitään tekemistä ole.

Ei ole, muuta kuin nimi. Sitä en tiedä, onko idea ameriikoista kuorruttaa suklaa sokerikuorrutukseen vai mistä lie tullut koko pastillin nimi. Ja sehän ei ole edes pastilli. :)
        Amerikka ei vain ole oikein asiana kovin hyvä juttu just ny.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei ole, muuta kuin nimi. Sitä en tiedä, onko idea ameriikoista kuorruttaa suklaa sokerikuorrutukseen vai mistä lie tullut koko pastillin nimi. Ja sehän ei ole edes pastilli. :)
        Amerikka ei vain ole oikein asiana kovin hyvä juttu just ny.

En usko että edes idea olisi Amerikasta. Se on makeisten suhteen kai aika kehitysmaa.

Eikös Amerikan pastillit/linssit ole suurempia kuin ranskalaiset pastillit? Ja joskus oli sanonta että "Amerikassa kaikki on suurta". Kuten esmes naiset. Ranskalaiset ovat paljon sirompia koska amerikkalaiset syövät kuin hevoset ja menevät joka paikkaan autolla.

Muuten mielestäni Amerikassa on paljon hyvää, kunhan niiden ruokailutavoista ei ota oppia.

• scrg kirjoitti:

En usko että edes idea olisi Amerikasta. Se on makeisten suhteen kai aika kehitysmaa.

Eikös Amerikan pastillit/linssit ole suurempia kuin ranskalaiset pastillit? Ja joskus oli sanonta että "Amerikassa kaikki on suurta". Kuten esmes naiset. Ranskalaiset ovat paljon sirompia koska amerikkalaiset syövät kuin hevoset ja menevät joka paikkaan autolla.

Muuten mielestäni Amerikassa on paljon hyvää, kunhan niiden ruokailutavoista ei ota oppia.

Jaa, mielipiteitä on ja saa olla monia. Itse en niin jenkkilöistä perusta. Niillä on vaan dollarinkuvat simmuissa.

• Amerikan pastillit ja suklaarusinat. Harvoin käyn leffassa, mutta näitä on oltava mukana, jos meinaan täysillä nauttia esityksestä. ☺️

• Mummielestä ranskalaiset on kaiken pareet. Ja niisson sekin hyväpuoli, et niitä kehtaa niiku lounastaa julkisestikin.

• Mä en oo ees kuullu mistään amerikkalaisista. No pariisilaisethan on niitä pyöreitä, kova kuori ja suklaata sisällä. Kai?

Niin lontoon rakeet, ne tiedän. Eiks niissä lakritsaa?

• Anonyymi00004

Amerikkalaiset pastillit. Eivät kuulu lemppareihin, mutta jos valita pitää. Pidän suklaasta parhaiten paljaana, ilman mitään kuorrutteita.

Aletheias

• Anonyymi00005

Ei kummmatkaan, en syö koskaan niitä.

• No juu, tein tässä sotapoliisin selvitystä. Ja ainakin näyttäisi pastillit olevan samanlaisia niin pariisin kuin amerikan, sillä erotuksella että ameriklalaisissa on oranssi pastilli, kun taas pariisilaisessa pinkki, valeevihree, valkonen. Ja kuulemma eri väriset pastillit on samanmakuisia eli kirsikkaa. Enempää en saanu selville, kun kone alko puhuun jostain tamponeista. En ymmärrä mikä yhteys näillä sitten on???

• Anonyymi00006

Voin vahvistaa, että tamponeilla ei ole yhteyttä Amerikan pastilleihin 😅

Aletheias

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aletheias

Mjaa-a

Kyllä jos uros tekee pitkää päivää, eikä ole nähnyt lapsiaan miesmuistiin, niin ainakin minä feikkaisin.

Uh

Taas toisaalla.

Milloin hän tulee. Tuleeko hän nyt, kohta vai milloin.

(hirn)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mjaa-a

Kyllä jos uros tekee pitkää päivää, eikä ole nähnyt lapsiaan miesmuistiin, niin ainakin minä feikkaisin.

Uh

Taas toisaalla.

(hirn)

Hey baby

Just vedin tässä ohi jonkin kaupungin (Åbo tms).

Älä pese itseäsi, sillä kohta oon pesässä.

((hihitystä)

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mjaa-a

Uh

Taas toisaalla.

(hirn)

Unohdinkin ton miesmuistin jo. Mutta hyvä kun muistitit. En vaan muista mihin päädyttiin. Mikä aika se oli?

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Aletheias

Hyvä. Kiitos vastauksesta. Jotenkin levoton toi google tänään. Tuli monen mutkan kautta noita vastauksia.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hey baby

Just vedin tässä ohi jonkin kaupungin (Åbo tms).

Älä pese itseäsi, sillä kohta oon pesässä.

((hihitystä)

Sankarini

Laitoitko muuten pyykit pesuun lähteissäsi?

Täällä vähän dunkkaan.

(naurua)

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sankarini

Laitoitko muuten pyykit pesuun lähteissäsi?

Täällä vähän dunkkaan.

(naurua)

Prkl

Tuli ylimääräinen keikka. Tiputan tomaatit Vantaalle ja jatkan samaa matkaa Kuopioon.

Sorry

Kyllä sä tiedät millasta tää on.

Joo. Ne on siellä koneessa.

(reps)

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Prkl

Tuli ylimääräinen keikka. Tiputan tomaatit Vantaalle ja jatkan samaa matkaa Kuopioon.

Sorry

Kyllä sä tiedät millasta tää on.

Joo. Ne on siellä koneessa.

(reps)

Nyt herra hyvä! Sä lupasit!

Kstso nyt näitä! Nää maksoi sun palkkas, ja nyt nää on siniset.

Ei voi olla totta.

Ja mitä lapsetkin sanoo. Just.

(hihitystä)

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Nyt herra hyvä! Sä lupasit!

Kstso nyt näitä! Nää maksoi sun palkkas, ja nyt nää on siniset.

Ei voi olla totta.

Ja mitä lapsetkin sanoo. Just.

(hihitystä)

Baby

Sun silmäsi. Kun törmäsin sinuun, niin liikennemerkit kääntyivät ja tie edessäni avautui sydämeesi. Muistatko?

Ihana kesäilta.

(reps)

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Baby

Sun silmäsi. Kun törmäsin sinuun, niin liikennemerkit kääntyivät ja tie edessäni avautui sydämeesi. Muistatko?

Ihana kesäilta.

(reps)

No on se nyt per***e ettei pyykkiä osata pestä. Siis tajuut sä mitä nää kustantaa?

Siis satoja euroja.

Ja nyt toi ajelu saa loppua, tai otan eron. Vien lapset ja television. Ihan kuule itse nyt sen päätit.

(reps)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

No on se nyt per***e ettei pyykkiä osata pestä. Siis tajuut sä mitä nää kustantaa?

Siis satoja euroja.

Ja nyt toi ajelu saa loppua, tai otan eron. Vien lapset ja television. Ihan kuule itse nyt sen päätit.

(reps)

Rekkamies heitti puhelimensa ulos ikkunasta ja keskittyi navigaattoriinsa.

Tiet olivat tuntemattomia ja hirviä saattaisi seisoa sillä.

Naiset, rekkamies ajatteli.

(hihitystä)

• No nyt löyty. Pääsin tampponi vastauksen ohi. Ja sitten vielä vastauksen amerikan alkuperäiskansasta. Niin Amerikan pastillit on suurempia ja niissä on enempi suklaata. Mikä luki näköjään tuolla ylempänäkin jo, mutten huomannu. Jatkoajan keskustelupalstalla 20 vuoden takaa lähes 70% meni amerikan kannalle.

Näköjään höpisen täällä itekseen, niin ku tavallista, joten Hyvää yötä! Öitä!

• Anonyymi00015

Truck

Siis mä oon jauhanut samaa rataa yli sillan sen sata vuotta.

Mutta kun tämä itä-ihminen päätti viskoa tulleja sinne sun tänne, niin minulta katosi yhdessä yössä pohja kaikkeen liiketoimitaani. Oli kuin se oikea punainen kuu olisi ilmestynyt taivaalle.

En ole mitään enää tämän viimeisen valtauksen jälkeen. Kaikki ne sukupolvet, ymmärrys ja rakkaus - kadonneet.

Nollaus

(hirn)

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Truck

Siis mä oon jauhanut samaa rataa yli sillan sen sata vuotta.

Mutta kun tämä itä-ihminen päätti viskoa tulleja sinne sun tänne, niin minulta katosi yhdessä yössä pohja kaikkeen liiketoimitaani. Oli kuin se oikea punainen kuu olisi ilmestynyt taivaalle.

En ole mitään enää tämän viimeisen valtauksen jälkeen. Kaikki ne sukupolvet, ymmärrys ja rakkaus - kadonneet.

Nollaus

(hirn)

Canada

Jossain Kummeleissa Mansessa keksittiin tämä idea Kanukeista

Jos sä niin kuin et ole metsästä, niin sä olet pihalla.

(En osaa lausua oikein sanaa Quebeck)

(hihitystä)

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Canada

Jossain Kummeleissa Mansessa keksittiin tämä idea Kanukeista

Jos sä niin kuin et ole metsästä, niin sä olet pihalla.

(En osaa lausua oikein sanaa Quebeck)

(hihitystä)

Ja heti kärkeen!

Kuvitelkaa, että mr DT ja F joutuisivat vastakkain.

Se olisi nippu pelkkää syleilyä.

Listalla on myös Chevron, Exxon ja Budapest.

Pick yours.

(naurua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11498
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4086
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      118
      3271
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      171
      2574
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      111
      2325
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1875
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      324
      1190
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      973
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      937
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe