Ne muut siellä

Anonyymi-ap

Kanavat täynnä yhdessä hauskaa pitäviä ihmisiä. Tuntee itsensä vieläkin yksinäisemmäksi. Istun vain kotona yksin murehtimassa elämääni. Kukaan ei huoli työtöntä lähes 60v vanhaa piikaa 😔.

18

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi jäät yksin kotiin murehtimaan? Mitä murheita? Jos sinulla on aikaa ja mahdollisuuksia, lähde vaikka harrastamaan jotain kivaa.

Itse sitä on mentävä mukaan ja hakea yhteistoimintaa. Ei kukaan tule kotoa hakemaan (paitsi ehkä kaverit, jos itse kutsuu).

On surullista, kuinka ihmiset jäävät yksin kotiin murehtimaan. Jokainen voisi keksiä itselleen menoja ja tekemistä. Ei tarvitse olla yksin, ellei halua.

Tsemppiä näin kevään korvilla ja valoisampaa huomista. ☺️

• Anonyymi00001

Kun et ole samassa tilanteessa, et voi mitenkään ymmärtää. Kehoituksesi on kuin uusi piikki lihaan.

Been there, done that.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Kun et ole samassa tilanteessa, et voi mitenkään ymmärtää. Kehoituksesi on kuin uusi piikki lihaan.

Been there, done that.

En väittänyttuntevani tilannettasi, vaan halusin kannustaa ja rohkaista. Tietysti voit asennoitua kuten itse haluat, mutta en suosittele yksin murehtimista, vaan suosittelen keskustelemaan asioista, jotka painavat mieltäsi.

Aloituksestasi ymmärsin, että kaipaat ihmisten pariin ja pitämään hauskaa.

• Anonyymi00008
        tosi.typy kirjoitti:

En väittänyttuntevani tilannettasi, vaan halusin kannustaa ja rohkaista. Tietysti voit asennoitua kuten itse haluat, mutta en suosittele yksin murehtimista, vaan suosittelen keskustelemaan asioista, jotka painavat mieltäsi.

Aloituksestasi ymmärsin, että kaipaat ihmisten pariin ja pitämään hauskaa.

En ole aloittaja!

• Anonyymi00002

No ei meillä ätmeilläkään niin häävisti mene, maailma vain nyt on tämmöinen. Päivä kerrallaan

• Anonyymi00003

Onhan kuitenkin palsta. On sekin jotain?

>simiti<

• Anonyymi00004

Tämä aloitus vanhalta ukkelilta.

• Anonyymi00011

Aika noloa mieheltä paljastaa kuinka vähän on kokemusta naisista kun luulee näin 🤭.

• No jos suomalaisista puhutaan, niin kukaan ei oo missään hauskaa pitämässä. Ei ne ees osaa pitää.

Mutta ei tää menetetty vielä oo. Me ite voidaan muuttaa elämän suuntaa. Ensin yleislakko, istutaan eduskunta ulos. Ja sitten uudet elämän myönteiset, keskustelevat päättäjät meille. Saadaan olla omana ittenä. Ei tarvi täyttää jotain keinotekoista suomalaista stereotyyppiä.

• Toisilla noin. Itse taas pidän varsin uuvuttavana tuota muitten porukalla hekottelua, mielummin olen yksin ja onnellinen kun laumassa. Näin me ihmiset ollaa erilaisia. Joku tarvii yksin oloa ja toiselle se on ahdistavaa.

• Anonyymi00005

Mene vaikka siihen Erikoisjoukot-ohjelmaan. Tai jos et ole julkkis mutta jos ens kaudella tulis tavisjakso tai Farmiin edes.

• Anonyymi00006

Tai ihan vaa Joukoks johki Iskuriin. -sivu

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tai ihan vaa Joukoks johki Iskuriin. -sivu

Onko tämä teidän palstaäijän aloituksiin aukovan omissa maailmoissa lillivän työparin pronsspalkinto- kaikki meni mutta irrationaalinen urputus sentään jäi?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onko tämä teidän palstaäijän aloituksiin aukovan omissa maailmoissa lillivän työparin pronsspalkinto- kaikki meni mutta irrationaalinen urputus sentään jäi?

Sanoksä niitä mailta ja mannuilta keräämiäs pronssiveistoksia palkinnoiksi?

• Anonyymi00007

Aloita joukkoon meno vaikka Cittarin kahviosta tai kirjaston lukusalista. Jos et uskalla aloittaa keskustelua, ota osaa siihen mitä toinen aloittaa. Ja jos et uskalla kumpaakaan, niin ole hiljaa mutta joukossa. Minä aloitin filosofialla: Yksin ihmisen joukossa. Kuuntelin mitä muut keskustelivat ja kotona keksin aivan arkisia aiheita, joihin itse voisin ottaa keskusteluun osaa. Opin myös aloittamaa ja nyt jo sujuu aika hyvin.
      Yhdessäolo ja ryhmässä olo pitää opetella. Ja voin ärsyyntyneenä joskus todeta että kaikki huutajat ja yksinpuhujat eivät opi koskaan vaikka ovat ryhmissä 10 vuotta.
      Kun sitten on aikansa ollut ryhmissä, saattaa siellä löytyä hänkin jonka kanssa sitten ollaan kahden kesken. Iloista oppimista toivotan ja onnistumista.

• Anonyymi00012

Osaan puhua, tehnyt sitä työksenikin. Vanhan täti-ihmisen jutut eivät vain kiinnosta. Varsinkin kun on perheetön ja köyhä. Ei mitään "hyötykäyttöä" siis.

• Anonyymi00013

Hauskan piteleminen vaatii käsirautojen lisäksi mielentilaa. Välitilaan ei kannata jäädä.

• Anonyymi00014

Jep. Välitilassa ku yleensä kamerat, ni voi joutuu itte mustamaalatuks. Kuulemma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      276
      3971
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      105
      3645
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      177
      2636
    4. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      42
      2397
    5. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      62
      2345
    6. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1942
    7. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1737
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      41
      1353
    9. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      31
      1317
    10. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      46
      1222
    Aihe