Mikä on vastakohta?

Anonyymi-ap

Hei!

Tulin vaan kysymään sellaista, että kun on sellainen kuin kuolinpesä niin mikä sitten on sen kuolinpesän vastakohta? Ei kai se nyt sentään mikään linnunpesä ole tai rotanpesä? Enstäs rytökärpän pesä? Mietin sellaistakin kuin elinpesä? Elinpesä taitaa olla sopivin, mutta siinä on jotain härskiä!

23

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Elinpelto

(hirn)

• Anonyymi00002

Eipä sille ole vastakohtaa nimityksenä tietääkseni kuolinpesä kun voi olla niinkin että vanhempi joutuu selvittämään lapsensa kuolinpesää

• Joo ja nykyään yhä yleisempää. Just luin hautausilmotuksesta, että kaipaamaan jäi äiti, lapset ja lastenlapset. Pitkä ikä tuo tälläisiäkin ikävyyksiä. Siitä huolimatta, että elinaika pitenee, niin suuri osa ihmisistä kuolee silti "normaalissa" iässä.

• Anonyymi00003

Varmaankin elävällä ja toimivalla naisella on aromipesä ja sitten kun ei toimi niin on kuolinpesä

• Anonyymi00004

Henkilökohtainen omaisuus. Kuolinpesä on käytännössä kuolleen henkilön henkilökohtainen omaisuus.

• - Mitä eroa on krokodiililla?
      - Krokodiililla ja millä?
      - Ei, kun pelkällä krokodiililla.
      - ?
      - Se ui paremmin, kuin kävelee.

• Anonyymi00005

Tuosta hyvästä rankaisen sinua seuraavalla kokkapuheella (joka voi sisältää pienen määrän äyriäisiä ja pähkinöitä).

K: Mitä yhteistä on huonolla vitsillä ja krokodillilä?
        V: Kumpikaan ei ole jakoavain.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuosta hyvästä rankaisen sinua seuraavalla kokkapuheella (joka voi sisältää pienen määrän äyriäisiä ja pähkinöitä).

K: Mitä yhteistä on huonolla vitsillä ja krokodillilä?
        V: Kumpikaan ei ole jakoavain.

Mää oisin vastannu, et krokogaattori teke tuhtimman vaikutuksen.

• Synnyinpesä poistettiin. Mööh ja nyyh. Kuolinpesä voisi olla kivakin. Pesä luonnossa, kesätuuli pyyhkii kasvoja, kutitellen aaltoilevaa ryppyistä ihoa. Tyyneys valtaa sieluni. Hymyilen.

Käperryn syliin, äiti maan poveen. Lepään, lepään vasten maata ja odotan, kunnes pääsen ikiuneen kuolinpesääni hiljalleen hajoten, maatuen osaksi juurevaa maata, kotiani.

• Toi kuulostaa rauhoittavalta. Mitä enempi ikää tulee, niin sitä kauheemmalta tuntuu, jos joutuu kuoleen sairaalassa.

• JeroP kirjoitti:

Toi kuulostaa rauhoittavalta. Mitä enempi ikää tulee, niin sitä kauheemmalta tuntuu, jos joutuu kuoleen sairaalassa.

Juu, jotenkin tuntuu kivemmalle ajatuksena kuolla kotiin tai luontoon. En halua laitokseen, mielummin sitten narunjatkoksi. Ei se ole mitään elämää maata sängyssä ja oottaa milloin jollain on aikaa tulla katsomaan, auttamaan.

• Anonyymi00006

Kehto

• Anonyymi00007

Mjaa-a

Nyt mentiin sille kuuluisalle nekstille levelille.

Vaikka tässä pitäisi katsella töllöstä uusia ihmeitä, niin tämä yksi sana pysäytti kaiken.

Kehto

Hyvin kaunis sana. Yhteen sanaan mahtuu koko maailma.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mjaa-a

Nyt mentiin sille kuuluisalle nekstille levelille.

Vaikka tässä pitäisi katsella töllöstä uusia ihmeitä, niin tämä yksi sana pysäytti kaiken.

Kehto

Hyvin kaunis sana. Yhteen sanaan mahtuu koko maailma.

Hienoa, yksi ymmärsi

• Anonyymi00008

Sun elinpesäs on Helikobakteeri. Kirjaimellisesti ja useemman kuolleen allekirjoittamans. Kuulemma.

• Villi veikkaus: äitiyspakkaus, eli se pahvilaatikko on vauvanpesä.

Voisi olla myös kakkospesä, kolmospesä, oravanpesä, mehiläispesä, harakanpesä, muurahaispesä, talvipesä ja linnunpesä.

( ... listaa saa jatkaa ... )

• Anonyymi00010

Noita kaksimielinen.

• Anonyymi00011

Kuolinpesän vastakohta on parisuhde. Siinä molemmat ovat vielä hengissä.

• Anonyymi00012

Spermapankki.
      Vilma
      Voi se olla synnyinseutukin. Vähä sama asia?

• Onks apilallaki vastakohta, entäs heliumilla, entäs tri'iksellä, entäs savannikoiralla, entäs ikonilla tai kukkaruukulla ja vihreillä kuulilla?

• Anonyymi00013

Kyllä se on naisen kohtu.

AV

• Anonyymi00014

Ahon laita kuten laulussakin sanotaan.

Järjestelmä tarpeeksi on mua lypsänyt.
      Luulen, että aika alkaa olla kypsä nyt.
      Tulkaa, viekää sitten vaikka tuhkat pesästä,
      Mut' minä nautin kesästä.

Käyn ahon laitaa,
      Minä ilman paitaa.
      Ei estä kukaan kun matkaa teen.
      Vain suvituulen
      Minä kutsun kuulen.
      Se ottaa mukaan mun uudelleen.

• Anonyymi00016

Synnyinkalu 😌

xLiner

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe