hyvää yötä.....

Mukavia ihani jännittäviä pehmoisia unia itsekullekin säädylle.....:))))

35

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylppö

      Äläs pelottele. Vielä on hiki pinnassa viimeöisestä. Huhuh

      • pehmoisia unia....:))))


    • Dr.Swan

      Ikävä että täällä pahoitettiin mielesi tänään...mutta älä ystäväni välitä!Olethan kuullut Dr.Swaanin uudesta peeniksen kehitys projektista?Ns."rotta-projekti"

      Katsos,sinnehän ne pieni munaiset miehet jossain vaiheessa kuitenkin tulevat(vielä ei ole huuhaalta ilmaantunut yhtäkään!!!Ruotsin puolelta useita!!!)ja silloin kieltäydyn ottamasta potilaaksi tätä ilkeä mielistä herraa!


      Kiitos hei ja kahvia ja välitauko!

      • katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        katsos asia unohdettu.... aamu sumpille sit aamul hopi hopi.....:))))))))nääs jännittäviä unia..... sä näät kumminki...:))))))

        Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.

        Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...


        Aamu sumpit livenä?


      • Dr.Swan kirjoitti:

        Ihan peloittaa jo nyt nuo jännittävät unet...huuuiiiiiii!No ,kai se on sitten suosiolla lähdettävä nukkumaan.

        Sinä se olet sitten kultainen ihminen kun kuoppaat sota kirveet ennekuin niitä on edes kaivettu esillekään!...juuri senpä vuoksi eipä ole kiva että aina ne mukavimmat ihmiset jotka eivät tasan tarkkaan tarkoita kenellekkään pahaa,saavat myrkkyä nielläkseen...


        Aamu sumpit livenä?

        elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        elä musta huoli tyttö nuori..... sie blondi ja mie brune ja tää kaksikko rautaaaaaaaaaaaa...:)))))

        Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!


      • Dr.Swan kirjoitti:

        Tuolla oli äsken ihan todellinen rautaperse...heheheh!Kaikkea ne keksivätkin!On Rautapersettä,Raudankuumaa gimmaa jne...täällä taas yliväsyneenä nauran jo pelkille nimimerkeille ihan ratketakseni!...no no...nyt nyt on sammutettava kone ja morotus!

        muista jännittäviä unia..... mie viel serkku likan kans meses juoruan....:))))


    • Brune ejk..............

      ei tuu uni sit millääääääääääääään..............

      • No mikäs siin sitte?

        Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/


        Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D


        Kotva menee.....


      • Brunet ejk...........
        Melina-76 kirjoitti:

        No mikäs siin sitte?

        Mua taas väsyttäis ihan hirveesti mut postit pitää viel käydä kattomassa :/


        Mut kipasen happi hyppelylle ja sit tuun piipahtaa takas :D


        Kotva menee.....

        kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......


      • Brunet ejk........... kirjoitti:

        kun ei tuuuuuuuuuuuuu.......... mistä lie johtuuuuu..... ressi tai joku muu.......

        Piristi vähän toi happi hyppely :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        Piristi vähän toi happi hyppely :)

        mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....


      • BBrunetti kirjoitti:

        mä täällä kukun ja aamul työt jo viiden jälkeen alkaa......... voi hitto.....

        niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)


        Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        niin aikasin ..... mä en kyllä heräis .... mut mä oonkii semmonen unikeko :)


        Kehuinko jo että mä lähen lauantaina bilettää :DDD

        multa moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....


      • BBrunetti kirjoitti:

        multa moiseen lupaa kysyä..... täh....:DDDDD mulla muuten vp vkl silloin.....

        etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))


      • Melina-76 kirjoitti:

        etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))

        kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/


      • Melina-76 kirjoitti:

        etkös muista laitoin kirjallisena ja kolmena kappaleena ja sain myöntävän vastauksen ;))))

        tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        tullut..... joku tainnu väärentääääää mun nimmarin siihen lupaan....... kukas kukas moista menny tekeeeeeeeeee.... vedän korvista ku kuulen kuka se on ollu.....:)))))

        olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))


      • Melina-76 kirjoitti:

        kyllä mun on nyt nukkumaan mentävä....mä muuten simahan tähän ja kopsahan lattialle :/

        hampaat pesemäs ja sit kurkkaan sua viel :)


      • Melina-76 kirjoitti:

        olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))

        enpä moista ajatellu..... jaahas täytyyyy puoskari puhutteluun..... jestas sentään.... oma lääkäri ja tällaista menee tekemään....:DDDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        olla niin että puoskari on ryöstänyt postis :/ ja myöntäny mulle ansaittua hermojen tuuletus vapaata alkomahoolin kera ;))))

        yrittään jos uni tulis......heips...:DDDDD


      • BBrunetti kirjoitti:

        yrittään jos uni tulis......heips...:DDDDD

        ja kauniita unia :)


        o/


    • porumies

      huuhaa, nuku hyvin.

      • sitten pätkän vertaaa.........et tarviin nuija nukutuksen.........


      • sullekkii :)


    • porumies

      onks kukaa maistanut hevosenpaistimakkaraa? komjaa...

      • ole..... miltäs se maistuuu...... jos sitä söisin tulisko uni.....:)))


      • porumies
        BBrunetti kirjoitti:

        ole..... miltäs se maistuuu...... jos sitä söisin tulisko uni.....:)))

        mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee


      • empä ole moisesta kuullutkaa :/

        Ja jos tähän aikaan "päivästä" puhutaan niin puhutaankin suoraan jotta en ikuna edes moista suostuisi maistamaan ....hyyyyii....kuulostaa yököttävältä ..... :/


        Mut toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ;) että makuasioista ei kannata kiistellä :)


      • porumies kirjoitti:

        mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee

        no kallista.... luulisin..... tai joo en tiedä onko kallista....
        mut luulen et jätän nyt tän makkaran väliin ku olen niin ennakkoluuloinen......:))


      • porumies kirjoitti:

        mut tumman ruskeaa...kilohinta 9 egee

        :DDDD


    • porumies

      nuksii....öitä!

      • pehmoisia unia.....;)))


    • AMR-52

      ....BB...))) mie nukuin onneni ohi,mut jos mie täst viel viisastun...))))

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe