Naiset lakkaavat yleensä käymästä baareissa silloin kun alkavat näyttämään kasvoiltaan ryppyisiltä 45 - 65v. iässä, sama taitaa tapahtua nettideittimarkkinoillakin. Miehet sinnittelee pidempään, mutta jossakin niilläkin raja tulee vastaan.
Missä iässä aiot poistua sinkkumarkkinoilta ja se peli on sinun osalta pelattu loppuun?
71
678
Vastaukset
- Anonyymi00001
ilmeisesti yritit tavoi tella Jone NikulaA?
- Anonyymi00002
Mitä vttua yrität sönköttää?
- Anonyymi00003
Lakkasin käymässä baareissa 18-vuotiaana. Hiton tylsää ja humalaista seuraan tunkijaa niissä. Ryppyjä ei tosin ole vieläkään. Niitä odotellessa jatkan edelleen baareissa käymättömyyttä.
- Anonyymi00004
olisikin helpotus, itselleni todellakin suuri helpotus jos kuolisin...
- Anonyymi00005
Tuskin koskaan, kun en ole koskaan missään tuollaisilla ollutkaan.
- Anonyymi00006
En oo tietääkseni koskaan ollut millään sinkkumarkkinoilla. Ihan jees, jos sattuu törmäämään johonkin kivaan. Aika heikkoa kuitenkin täältä kotoa käsin. En tiedä, onko ikä tehnyt tehtävänsä, mutta tykkään enemmän pienestä flirtistä kilttien miesten kanssa. Ei sen enempää. Yksinselviytyjä ei osaa suhteita.
Sinkkumarkkinoita on vaan kiinassa.
- Anonyymi00007
Olet sitten elänyt tynnyrissä,etkä ole nettideittailut tai käynyt baareissa.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Baareissa, no niissähän käytiin työporukan kanssa pikkujouluissa. Joskus laulettiin kara-okee ja tanssittiin. Ei niissä mitään paria haettu. Juu ja kerran homevauriokurssin päättäjäisissä. Ja viimenen kerta kun sen verran join, että meni känniin. Mutta sen siitä saa, kun lähteen insinöörien kanssa baariin. Nyt otan enää klasillisen tai kaks. Kolme kertaa elämässä oon siis juonu liikaa. Ne kaks muuta, siis viimesellä iltavapaalla intissä ja sitten kerran menin yhen puolalaisen kanssa ryyppään. Noin kerran vuodessa tulee yleensäkään alkoholia juotua. Painoo on niin vähän, ei kestä juoda.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jaa, on mä nettideittaillukin. Mutta kirjotin siihen, että haen vaan kaveria. Tuli siinä muutaman kanssa pitemmätki jutut kirjotettua.
JeroP kirjoitti:
Baareissa, no niissähän käytiin työporukan kanssa pikkujouluissa. Joskus laulettiin kara-okee ja tanssittiin. Ei niissä mitään paria haettu. Juu ja kerran homevauriokurssin päättäjäisissä. Ja viimenen kerta kun sen verran join, että meni känniin. Mutta sen siitä saa, kun lähteen insinöörien kanssa baariin. Nyt otan enää klasillisen tai kaks. Kolme kertaa elämässä oon siis juonu liikaa. Ne kaks muuta, siis viimesellä iltavapaalla intissä ja sitten kerran menin yhen puolalaisen kanssa ryyppään. Noin kerran vuodessa tulee yleensäkään alkoholia juotua. Painoo on niin vähän, ei kestä juoda.
Ei kai sitä välttämättä mitään tarvitse hakea, mutta naiset muuttui ennen juomalla kauniiksi ja miehet rohkeiksi ja nykyään kaiketi molemmat kauniiksi ja rohkeiksi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
No eipä oo JeroP mitään menettänyt. Joskus itsekin käynyt ja saa mun osalta olla noi.
En välitä alkoholista ja just esim. baareista on kyl ihan turha mitään vakavaa etsiä. Nettideititkin täysin nähty eli jää siihen jos se oikea sattumalta tulee jostain mutkkan takaa. Mut en turhia odottele oon ihan tyytyväinen nytkin. - Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
En ole ole elännyt tynnyrissä ja olen ollut pitkässä parisuhteessakin. Vaan missään sinkkumarkkinoilla en ole koskaan ollut. En ole tarjolla kenellekään yhtään missään, enkä ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi00008
Nooh nooh....
Nainen on valloittava sitä miettiessä elämä etenee. - Anonyymi00009
Vaikka seksiä ei olekaan ei se ihmisarvoa vie.
- Anonyymi00010
Jotakin vie mutta kaikkea ei saa.
Eikös ole jotain 50+ iltoja niitä varten, joiden mielestä nuoremmat ihmiset pilaavat tunnelman?
- Anonyymi00011
Älkää viekö ravintoloitsijoille rahojanne. Ilmainen neuvo.
Baari eläjät käy baarissa niin kauan, kun sisuskalut ja lompakko kestää. Kukaan mitään ryppyjä mieti.
- Anonyymi00014
😄😂 se on just noin mutta tosiaan siellä baareissa juopotellessa se elimistö kyllä rapistuu ennen aikaisesti. Tupakki ja alkoholi on molemmat elimistölle myrkkyä ett eipä sieltä mitään kaunottaria tai mies komistuksia löydy.
Anonyymi00014 kirjoitti:
😄😂 se on just noin mutta tosiaan siellä baareissa juopotellessa se elimistö kyllä rapistuu ennen aikaisesti. Tupakki ja alkoholi on molemmat elimistölle myrkkyä ett eipä sieltä mitään kaunottaria tai mies komistuksia löydy.
Näinpä. Taitaa ne räjähtäneimmät viihtyä juomien äärellä. 😄
- Anonyymi00015
Jasu2025 kirjoitti:
Näinpä. Taitaa ne räjähtäneimmät viihtyä juomien äärellä. 😄
Mikä pakko baarissa on juopotella, sinne mennään tapaamaan tuttuja ja tuntemattomia. Juopot ryyppää kotona, koska se on halvempaa, eikä kukaan kontrolloi.
Nykyään aikuisten suosimissa baareissa saattaa olla 1/3 jotka ei juo alkoholia ollenkaan, saman verran niitä jotka juo 1-4 lasillista illassa humaltumatta, loput juo enemmän. Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä pakko baarissa on juopotella, sinne mennään tapaamaan tuttuja ja tuntemattomia. Juopot ryyppää kotona, koska se on halvempaa, eikä kukaan kontrolloi.
Nykyään aikuisten suosimissa baareissa saattaa olla 1/3 jotka ei juo alkoholia ollenkaan, saman verran niitä jotka juo 1-4 lasillista illassa humaltumatta, loput juo enemmän.En mä niin sanonu, että pakko olis, vaan että ne räjähtäneimmät taitaa viihtyä juomien äärellä.
- Anonyymi00016
Jasu2025 kirjoitti:
En mä niin sanonu, että pakko olis, vaan että ne räjähtäneimmät taitaa viihtyä juomien äärellä.
Miksi räjähtäneimmät viihtyisivät ihmisten keskuudessa parhaiten, yleensä sellaiset pyrkii varjoihin piiloon ihmisten katseilta. Esim. todella lihavia ei baareissa juuri näe samasta syystä.
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi räjähtäneimmät viihtyisivät ihmisten keskuudessa parhaiten, yleensä sellaiset pyrkii varjoihin piiloon ihmisten katseilta. Esim. todella lihavia ei baareissa juuri näe samasta syystä.
Oisko se elämäntapa mikä ajaa sinne baariin.
- Anonyymi00018
Jasu2025 kirjoitti:
Jasu2025: "Oisko se elämäntapa mikä ajaa sinne baariin."
Minä käyn silloin tällöin Joensuussa Bar Play:ssä, joka urheiluravintola. Juuri koskaan en juo alkoholia. Silloin tällöin tulee otettua yksi olut tai Salmari. Syy ravintola käymisessä ei ole naisten etsintä vaan pääasiassa urheilukatsominen televisiosta ja kahvittelu. Joskus harvoin tapaan kavereita siellä. Toinen ravintola on Kauppahallin Vispiläkauppa. Sielläkin yleensä juon kahvia. Yhteen olueen sielläkin jää, joten alkoholin takia en näissä ravintoloissa käy.
Oikeastaan en taida enää etsiä naista elämääni, vaikka muutama vuosi sitten olin ajatuksissa, että nainen olisi ihan OK-juttu. Nyt olen 56-vuotias tammikuussa vuosia täyttänyt. Syntynyt 1970, joten olen jo vanha gubbe - miksi perheenperustamisikä on mennyt jo ohi. - Anonyymi00019
Jasu2025 kirjoitti:
Tuskin, eiköhän se perimmäinen syy ole, että ihmiset haluaa ihmisten seuraan ja sinkuilla ainut mahdollisuus spontaanisti tavata kaltaisiaan.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuskin, eiköhän se perimmäinen syy ole, että ihmiset haluaa ihmisten seuraan ja sinkuilla ainut mahdollisuus spontaanisti tavata kaltaisiaan.
Tuskin, nykyään yhä vähemmän baareissa käy muut kuin vanhemmat ja alkoholisoituneet.
Jasu2025 kirjoitti:
Tuskin, nykyään yhä vähemmän baareissa käy muut kuin vanhemmat ja alkoholisoituneet.
Sinkuilla on muita harrasteita missä tavata ihmisiä, etenkin nuoremmilla. Baarit alkaa olla aika harvassa, korona taisi heikentää kysyntää jo aika paljon. Mitä mä olen baareissa käynyt, niin kyllä ne in melko kalkkis väkeä jo.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jasu2025: "Oisko se elämäntapa mikä ajaa sinne baariin."
Minä käyn silloin tällöin Joensuussa Bar Play:ssä, joka urheiluravintola. Juuri koskaan en juo alkoholia. Silloin tällöin tulee otettua yksi olut tai Salmari. Syy ravintola käymisessä ei ole naisten etsintä vaan pääasiassa urheilukatsominen televisiosta ja kahvittelu. Joskus harvoin tapaan kavereita siellä. Toinen ravintola on Kauppahallin Vispiläkauppa. Sielläkin yleensä juon kahvia. Yhteen olueen sielläkin jää, joten alkoholin takia en näissä ravintoloissa käy.
Oikeastaan en taida enää etsiä naista elämääni, vaikka muutama vuosi sitten olin ajatuksissa, että nainen olisi ihan OK-juttu. Nyt olen 56-vuotias tammikuussa vuosia täyttänyt. Syntynyt 1970, joten olen jo vanha gubbe - miksi perheenperustamisikä on mennyt jo ohi.Pääasiassa baareissa heiluu ne kanta-asiakkaat eli he joille se häppä maistuu ja turhanpäiväinen turina ohessa. Se että joskus osuu sinne joku joka ei tyyliin asu siellä ei muuta miksikään sitä seikkaa, että kantikset "asuu" siellä ja ryyppää. Ja kyllä naamat on kulahtaneet vuosien dokailun myötä.
Utr. Tunnistin kyllä sut. 😊- Anonyymi00021
Jasu2025 kirjoitti:
Sinulla on sitten varmasti vankka kokemus baareissa käymisestä, kun tunnut tietävän millaiset ihmiset niissä käy. Olet ilmeisesti siten myös alkoholisoitunut.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla on sitten varmasti vankka kokemus baareissa käymisestä, kun tunnut tietävän millaiset ihmiset niissä käy. Olet ilmeisesti siten myös alkoholisoitunut.
Mä olen valitettavasti ollut karaoke emäntänä, niin tietoa tullu sen myötä ketkä siellä pääosin viihtyy. Itse en käytä alkoa ja päihteitä ollenkaan. Tuotinko pettymyksen?
Jasu2025 kirjoitti:
Mä olen valitettavasti ollut karaoke emäntänä, niin tietoa tullu sen myötä ketkä siellä pääosin viihtyy. Itse en käytä alkoa ja päihteitä ollenkaan. Tuotinko pettymyksen?
Hirveen moni unohtaa, että baareissa on myös työntekijöitä, ei siellä asiakkaita muuten olisikaan. Kuten nytkin oletus oli, että alkoholisoitunut, vaan ei kun työn puolesta alkoholisoituneita laulattanut.
Jasu2025 kirjoitti:
Pääasiassa baareissa heiluu ne kanta-asiakkaat eli he joille se häppä maistuu ja turhanpäiväinen turina ohessa. Se että joskus osuu sinne joku joka ei tyyliin asu siellä ei muuta miksikään sitä seikkaa, että kantikset "asuu" siellä ja ryyppää. Ja kyllä naamat on kulahtaneet vuosien dokailun myötä.
Utr. Tunnistin kyllä sut. 😊"Pääasiassa baareissa heiluu ne kanta-asiakkaat eli he joille se häppä maistuu ja turhanpäiväinen turina ohessa. Se että joskus osuu sinne joku joka ei tyyliin asu siellä ei muuta miksikään sitä seikkaa, että kantikset "asuu" siellä ja ryyppää. Ja kyllä naamat on kulahtaneet vuosien dokailun myötä.
Utr. Tunnistin kyllä sut. 😊"
Minä yhdessä vaiheessa join kahvia, mutta en keitellyt itse. Niinpä joskus piti mennä lähi baariin kahvilla muutaman kerran. Niiden käyntikertojen perusteella siellä oli samoja naamoja monta kertaa, eli sinun mainitsemia kanta-asiakkaita. Koska minä olin uusi niin keski-ikäinen kapakkaruusu yritti iskeä minut, mutta en ollut kiinnostunut alkoholisoituneesta naisesta.
Hyvää maaliskuun loppua! :)- Anonyymi00023
Jasu2025 kirjoitti:
Sinulla on erittäin rajoittunut näkökulma, et tuottanut siinä mielessä pettymystä.
Karaokebaarit on räkälöitä ja pienemmillä paikkakunnilla lähes kaikki muutkin baarit.
Muutamista isoimmista kaupungeista löytyy fiksumpia seurustelupaikkoja aikuisille. Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinulla on erittäin rajoittunut näkökulma, et tuottanut siinä mielessä pettymystä.
Karaokebaarit on räkälöitä ja pienemmillä paikkakunnilla lähes kaikki muutkin baarit.
Muutamista isoimmista kaupungeista löytyy fiksumpia seurustelupaikkoja aikuisille.Puhut ehkä ravintoloista mitkä ei ole baareja? Täsmällisyys kunniaan.
Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
"Pääasiassa baareissa heiluu ne kanta-asiakkaat eli he joille se häppä maistuu ja turhanpäiväinen turina ohessa. Se että joskus osuu sinne joku joka ei tyyliin asu siellä ei muuta miksikään sitä seikkaa, että kantikset "asuu" siellä ja ryyppää. Ja kyllä naamat on kulahtaneet vuosien dokailun myötä.
Utr. Tunnistin kyllä sut. 😊"
Minä yhdessä vaiheessa join kahvia, mutta en keitellyt itse. Niinpä joskus piti mennä lähi baariin kahvilla muutaman kerran. Niiden käyntikertojen perusteella siellä oli samoja naamoja monta kertaa, eli sinun mainitsemia kanta-asiakkaita. Koska minä olin uusi niin keski-ikäinen kapakkaruusu yritti iskeä minut, mutta en ollut kiinnostunut alkoholisoituneesta naisesta.
Hyvää maaliskuun loppua! :)Niin kyllä baareissa on aina se oma kantaporukka, jotka siellä käy. Ravintoloissa vaihtuvuus on suurempaa. Joskin niissäkin on ne omat ravintolan vakio väki. Mikä nyt menomestana toimii.
Jasu2025 kirjoitti:
Puhut ehkä ravintoloista mitkä ei ole baareja? Täsmällisyys kunniaan.
Minun näkökulma ei ole rajoittunut, mutta sinun on vaikea sitä ymmärtää, koska haluat vain viimeisen sanan, et ymmärtää.
Jasu2025 kirjoitti:
Minun näkökulma ei ole rajoittunut, mutta sinun on vaikea sitä ymmärtää, koska haluat vain viimeisen sanan, et ymmärtää.
Wall St. Bar vissiin on se sun poikkeus? Lauloitko olen suomalainen? 😅
- Anonyymi00025
Jasu2025 kirjoitti:
Puhut ehkä ravintoloista mitkä ei ole baareja? Täsmällisyys kunniaan.
Haluat aina ikäänkuin puhua päälle ja sanoa viimeisen sanan.
Kehotan tarkempaan sanojen valintaan. Ravintola tarkoittaa paikkaa jossa tarjotaan ravintoa, eli ruokaa. Baarit on taas paikkoja, jotka ovat keskittyneet juomapuolen anniskeluun. Sitten on karaokebaarit erikseen, joille tyypillistä on halvat juomat ja sen mukainen asiakaskunta. Anonyymi00025 kirjoitti:
Haluat aina ikäänkuin puhua päälle ja sanoa viimeisen sanan.
Kehotan tarkempaan sanojen valintaan. Ravintola tarkoittaa paikkaa jossa tarjotaan ravintoa, eli ruokaa. Baarit on taas paikkoja, jotka ovat keskittyneet juomapuolen anniskeluun. Sitten on karaokebaarit erikseen, joille tyypillistä on halvat juomat ja sen mukainen asiakaskunta.Halusin vaan varmistua, että ymmärretään samalla tavalla kun kommenttini teki sinuun niin kumman vaikutuksen. Vaikka käytin pääosin yms. sanoja mitkä pitäisi avata näkökantaani. Ja keskittyy kantiksiin ja juoman latkijiin, eikä sinunlaisiin baarissa istujiin seuran ja huvin takia.
Jasu2025 kirjoitti:
Halusin vaan varmistua, että ymmärretään samalla tavalla kun kommenttini teki sinuun niin kumman vaikutuksen. Vaikka käytin pääosin yms. sanoja mitkä pitäisi avata näkökantaani. Ja keskittyy kantiksiin ja juoman latkijiin, eikä sinunlaisiin baarissa istujiin seuran ja huvin takia.
Itsekin sen tiedät myönnät tai et, että baarit on niitä kantajuoppojen pesimä paikkoja. Poikkeukset vaan vahvistaa säännön.
Jasu2025 kirjoitti:
Hirveen moni unohtaa, että baareissa on myös työntekijöitä, ei siellä asiakkaita muuten olisikaan. Kuten nytkin oletus oli, että alkoholisoitunut, vaan ei kun työn puolesta alkoholisoituneita laulattanut.
No ei ny sentänä. Mullakin oli harjoittelijana entinen baarimyyjä. Siirty rakennusalalle ja olikin hyvä tekijä. Että ois kyllä menny sielä baarissa hukkaan.
- Anonyymi00032
Jasu2025 kirjoitti:
Itsekin sen tiedät myönnät tai et, että baarit on niitä kantajuoppojen pesimä paikkoja. Poikkeukset vaan vahvistaa säännön.
Olet todellakin elänyt tynnyrissä ja vieraantunut elämästä, käsitykset ihmisistä sen mukaisia.
Onko tuhannet nuoret ja vähän vanhemmatkin kaikki "kantajuoppoja" jotka viikonloppuna lähtevät baareihin? Varsin vilkkaalta näyttää yöelämä ja ihmiset tavallisilta, ei miltään juopoilta.
https://www.youtube.com/watch?v=dMxIMS7_xfw
Väitit edellä, ettei baareissa edes kukaan nykyään käy ja aloit saivartelemaan miksi niitä pitäisi kutsua. Varsin typerä ja lapsellinen tapaus olet. Anonyymi00032 kirjoitti:
Olet todellakin elänyt tynnyrissä ja vieraantunut elämästä, käsitykset ihmisistä sen mukaisia.
Onko tuhannet nuoret ja vähän vanhemmatkin kaikki "kantajuoppoja" jotka viikonloppuna lähtevät baareihin? Varsin vilkkaalta näyttää yöelämä ja ihmiset tavallisilta, ei miltään juopoilta.
https://www.youtube.com/watch?v=dMxIMS7_xfw
Väitit edellä, ettei baareissa edes kukaan nykyään käy ja aloit saivartelemaan miksi niitä pitäisi kutsua. Varsin typerä ja lapsellinen tapaus olet.Olen oikeessa, koska reagoit noin henkilöön menemällä. 😊
- Anonyymi00038
Jasu2025 kirjoitti:
Olen oikeessa, koska reagoit noin henkilöön menemällä. 😊
Jos luet omia kirjoituksiasi, huomaat että aloitit itse solvaamisen ja ihmisryhmien haukkumisen.
Olisi sinunkin vihdoin syytä ymmärtää, jos sinä lyöty jotakin, niin sen jälkeen sinua lyödään. Näin se maailma toimii isommassakin mittakaavassa, kun putler ampuu ohjuksen Ukrainaan, Zelensky lähettää parven drooneja Venäjälle jne. Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos luet omia kirjoituksiasi, huomaat että aloitit itse solvaamisen ja ihmisryhmien haukkumisen.
Olisi sinunkin vihdoin syytä ymmärtää, jos sinä lyöty jotakin, niin sen jälkeen sinua lyödään. Näin se maailma toimii isommassakin mittakaavassa, kun putler ampuu ohjuksen Ukrainaan, Zelensky lähettää parven drooneja Venäjälle jne.Luen toki, mutta käytän kansakieltä ja ei tarve haukkua. Huumorilla mennää. Puhun itsestäni ihan yhtälailla alentavasti.
Jasu2025 kirjoitti:
Luen toki, mutta käytän kansakieltä ja ei tarve haukkua. Huumorilla mennää. Puhun itsestäni ihan yhtälailla alentavasti.
Ja saa minua lyödä, anna mennä vaan. Ei tunnu missään. 🙂👍
Kestän paljon mahtipontisia ihmisiä, vaikka vähän välillä möläyttelen takaskin.
- Anonyymi00013
minua ei oikeasti kiinnosta nuo ryyppääjä-naiset pidän enemmän urheilijatyypeistä...
- Anonyymi00020
Siinä kohtaa, kun tapaan miehen jota rakastan ja joka rakastaa minua. Baareissa en ole käynyt vuosiin, koska sieltä nyt ei ainakaan löydä mitään.
- Anonyymi00024
En ole koskaan edes pitäny itseäni sinkkumarkkinoilla en ole ihan kenenkä tahansa saatavilla edes isäksi lapselle siitä vasta pikkutarkka olenkin on olemassa paljon äitejä joista ei ole äidiksi vielä edes silloinkaan kun eivät voi enään lasta saada toisista taas saattaisi olla äidiksi jo jopa viisitoista vuotiaana mutta "aikuiset" eivät usko heidän selviävän vanhemmuudesta jo pelkästään siksi kun hädintuskin selvisivät siitä itse
No en ole kyllä etukäteen suunnitellut moista, mutta kiva kun joku jaksaa aina muistuttaa faktoista. 🤔
- Anonyymi00027
Poistua sinkkumarkkinoilta.?
On baareja ja sitten on baareja.
Välttäisin kutsumasta koko tarjontaa räkälöiksi. Ja asiakkaita.... ties miksi!
Kaikenlaisten kokemusten kerääminen avartaa maailmankatsomusta.
Kai meitä sinkkuja muuallakin tapaa kuin baareissa! Ja mikä siinä rajoittaa, ettei voisi varattua tavata?
Vielä ei ole itselleni juolahtanut vetäistä jarruvarjosta.
Toisaalta en mitään yritäkään. Sellainen näyttää teinien touhulta.
Joka päivä tässä tapaa hymyileviä vastakkaisten sukupuolien edustajia. Tosin valikoin vähän ja keskityn perinteisen tyylin naissukupuoleen.
"Eihän sitä koskaan voi tietää..." Mitä oven avaaminen vieraaseen paikkaan tuo tullessaan.
Mies 65 - Anonyymi00028
Sinkkumarkkinoilta ei voi poistua kuin sitoutumalla parisuhteeseen olipa sitten minkä ikäinen tahansa. Tiedän yli 80 kymppisiä sinkkuja jotka käyvät tansseissa säännöllisesti ravintoloissa eivät juurikaan viihdy älämölöä kuuntelemassa.
Ei kai. Mä kun aattelin jo keskittyä rauhalliseen loppuelämään. On tässä jo 40 vuotta haeskeltu, niin sais jo riittää.
- Anonyymi00030
En minä missään markkinoilla ole. Elän elämääni ja jos sattuu joku ihminen vierelle löytymään, niin kiva.
Aletheias - Anonyymi00031
En ole markkinoilla pitkään ollut, enkä taida rauhallista eloani häiritä. Tarjontaa tuntuu kyllä olevan 40+ suunnalta.
- Anonyymi00033
eunukin ik'ähän on se tunnertusti 27v jolloin voi kaivaa jo itsekin haudan itselleewn elämä on ohi.
- Anonyymi00034
Ikää kun tulee ja kunto loppuu baareissa käyntiin niin sen jälkeen alkoi ryyppääminen ... kotona jota ei ennen tarttenu tai kiinnostanu harrastaa eli juoda kotona . Ajattelin seuraavaksi ostaa asunnon keskustasta missä baarit aivan vieressä niin käynti helpottuu , on se vaan kiva ryypätä ihmisten seurassa , miksi mököttää kotona , se vasta ankeaa onkin , no tulihan sekin kokeiltua .
- Anonyymi00035
En tainnut koskaan edes olla sinkkumarkkinoilla. Nuorena minun itsevarmuuteni ja itseluottamukseni kuoli koulukiusaamisen vuoksi. En koskaan käynyt baareissa, bileissä tai yökerhoissa. En koskaan uskonut, että kukaan voisi minusta välittää oikeasti. Joten en koskaan tavannut ketään. Myöhemmin tuli käytettyä chatteja, deittisovelluksia kuten Tinder etc. Ei koskaan löytynyt ketään. Nehän ovat kaikki muutenkin naistenmarkkinat. Tyyliin miehiä 10000, naisia 50.
Lopulta sitten olen käsittänyt, että en ole parisuhteeseen sopiva, pystyvä tai kelpaavakaan. Joten päätin lopulta lopettaa nettietsinnänkin. Sillä tavalla tosin olen avoin, että jos nyt normaalissa elämässä (kaupassakäynti) tapaa jonkun, tai joku tulee ovelle koputtamaan ja osuu kohdalle niin olen avoin parisuhteelle. Toisin kun nyt tässä aikuiselämään on yksikseen eletty 30 vuotta niin aika jämähtänythän tähän omaan elämäänsä ja kuplaansa on. Miksi sitä haluaisi ketään rikkomaan tätä?
Arki menee töissä ja kotona. Elokuvat, sarjat, kirjat, videopelit ja musiikki tuovat sisältöä elämään. En matkustele tai käy missään. Lentopelko. En harrasta seksiä, koska tunteeton pelkkään himoon perustuva seksi ei sytytä minua.
Sanottakoon nyt että joskus kun olin 29v tapasin jonkun chatin kautta naisen. Hän oli 19v ja halusi tutustua. Suhteeseen päädyttiin, mutta se kesti vain 3kk. Siinä tuli sentään koettua seksihommat. Eipä ollut ihmeellistä. Kun ei ollut tunteita mukana. Suhde meni metsään tietenkin siksi. Se oli lähinnä 29-vuotiaan neitsyt miehen epätoivoinen yritys saada kokemusta kun kerran joku oli kiinnostunut.
Nyt olen 49v ja yksin olen elellyt. Asiat ovat ok. Tsemppiä kaikille yksineläjille!
IkisinkkuerakkoM1977Hyvä kirjotus. Kiitos, hyvä kun joku ees vähän ees ittestään kertoo. Kokemuksia on aina hyvä jakaa. Joo en itekään noissa yökerhoissa tai muissakaan käy. Paljon kyllä aikonaan koitin ulkona olla, töitten jälkeen joka päivä polkenu torille. Mutta joo, ei täälläkään mitään oo. Ei oo ketään, ei oo ketään, niin ku leevi leavings laulo.
Rauhallistahan tää yksin elo on. Oikeestaan kadehdin sua, kun sulla on aikaa kattella elokuvia ja sarjoja. Mutta lentamisestä mäkään en itekään pidä. Mieluummin meen laivalla. Nyt kun on ollu auto jo viidettä vuotta, niin ruotsissa oon käyny ajelemassa. Toi bemari tuli tosiaan hommattua, kun aattelin, että sillä tekee vaikutuksen. Mutta toisaalta kun tuli muuta aateltavaa auton myöten, niin siirtyi parisuhdetoiveet taka alalle. Ja sitten viime kesänä bing ymmärsin, että itekseen on oikeestaan ihan hyvä.
Hurja ikäero teillä kyllä oli. No onhan noita. Itellä vaan on keskusteluyhteys tärkee ja sukupolvikokemukset keskeisiä.
- Anonyymi00036
Silloin kun kuolen. Ikää en osaa sanoa. Tosin enpä mä ole milloinkaan ollut mitenkään markkinoilla, aktiivisesti jossain etsinyt tai itseäni tyrkyttänyt. Mun parisuhteeni ovat alkaneet tavallisen arjen sattumusten kautta. eivät tarkoituksellisesti etsien.
- Anonyymi00037
Kun Paul Newman täyttää 200 vuotta
No munhan pelini on pelattu jo aikoja sitten loppuun, olen vain sen verta seniili jo etten ymmärrä lopettaa ajoissa. Vaikka on nuo tuntemukset tässä viime vuosien mittaan miksaantuneet, oikeastaan jo pelottaa entä jos...😅
- Anonyymi00039
Kun aikanaan köpöttelen tai minua kärrätään hoitokotiin ja jos siellä on yksikin mies, isken hänet siltä seisomalta tai istumalta ja voi sitä riemua jos kellahtaa puoleeni.
- Anonyymi00040
mitäs tämä ikivanha muslimi-aloittaja-setä yrittää taas heehheh
- Anonyymi00041
Missä iässä ajattelit aloittaja muslimi-setä, Arafatti-aloittaja poistua Saddamin markkinoilta?
- Anonyymi00042
Sitten kun tulee kyllälti mittariin laitosten digipalveluita metsästäessä.
- Anonyymi00043
ole jo hiljaa aloittaja NAsser sarsafatti
- Anonyymi00044
Se lääkitys, se lääkitys.....
ei lääkäri sinulle huvikseen määrännyt psyykelääkitystä.
Ei sitä etukäteen tarvitse suunnitella. Siinä vaiheessa, kun havaisee olevansa ylimääräinen henkilö, hiipii hiljaa pois. -exKynis.mi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6052759Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446- 1061444
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111218
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 941006
- 48930
- 47871