Ylivanhat eivät kiinnosta!
Ei kiinnosta mikään tyyppi, joka voisi iän puolesta olla minulle isä!!!
En minä mitään isää halua!
Yäk. Sanon minä.
Mitä helvetin yhteistä meillä muka olisi???
Ihan eri elämä on meillä!!
Hyi... sanon minä
Ylivanhat eivät kiinnosta.
52
295
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä niin ylivanha edes näkee minussa??
Joka iän puolesta voisi olla minun isä?
Hankkikoon joku joka sopii iän puolesta hänelle!
Hyi! Oksettava ajatus on.
Mitä helvetin yhteistä meillä muka olisi???
Eri elämätilanne.
Minua kiinnostaa elämässä ihan muut asiat kuin ylivanhan, joka iän puolesta voisi olla minulle isä!!!
Miksi ylivanha edes haluaa näin nuoren joka minä olen???
Emmehän me edes ole yhtä kokeneita elämän monissa asioista.
Ylivanha on nähnyt ja kokenut paljon sellaisia asioita? joita minä en ole kokenut.- Anonyymi00025UUSI
Mitä se sinulle kuuluu minkä ikäisen haluaa. Pidä sinä yök maailma omanasi.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuuluu kun ylivanhat yrittävät iskeä minua!!
Yäk!!
Heillä ei ole monta vuotta, kun jäävät eläkkeelle !!
Minulla on vielä vuosikymmenen ennen kuin jääm eläkkeelle.
Yäk!!!
Sehän on aivan älytöntä, että lähes eläkeikäinen haluaa sellaista jolla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä ja parhaat vuodet edessä!!!
Lähes eläkeikäinen ja minä jolla on vuosikymmenen vielä työuraa jäljellä ei sovi yhteen!
Jo järkikin sen sanoo..
Kun hän kotona istuu keinutuolissa. Minä vielä vuosikymmenen oon työelämässä mukana!! - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Todellakin kuuluu, kun ylivanhat puhuu minulle ja yrittävät saada minut itselleen!!
Baarissa iskee ja ulkona tai puistossa iskee ylivanhat, joten kyllähän se minulle kuuluu!!
Minulle kuuluu minkä ikäinen yrittää iskeä minut.
Todella oksettavaa, kun joku lähes eläkeikäinen alkaa juttelemaan ja yrittää iskeä minut!!!
Yäk!!
Mitä yhteistä on ihmisillä? Toinen on melkein eläkeikäinen ja toisella on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä????
Yäk!!!
Iskekää omaa ikäisiä ja jättäkää ylinuoret rauhaan!!! - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuuluu kun ylivanhat yrittävät iskeä minua!!
Yäk!!
Heillä ei ole monta vuotta, kun jäävät eläkkeelle !!
Minulla on vielä vuosikymmenen ennen kuin jääm eläkkeelle.
Yäk!!!
Sehän on aivan älytöntä, että lähes eläkeikäinen haluaa sellaista jolla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä ja parhaat vuodet edessä!!!
Lähes eläkeikäinen ja minä jolla on vuosikymmenen vielä työuraa jäljellä ei sovi yhteen!
Jo järkikin sen sanoo..
Kun hän kotona istuu keinutuolissa. Minä vielä vuosikymmenen oon työelämässä mukana!!Pidä vaan tahdostasi kiinni niin minäkin pidän lähes eläkeläisenä, en ole aloitteellinen jos joku minusta kiinnostuu niin ehkä minäkin sit, jos siltä tuntuu? Ei voi tietää etukäteen. Muuten elän omaa elämääni vain.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Pidä vaan tahdostasi kiinni niin minäkin pidän lähes eläkeläisenä, en ole aloitteellinen jos joku minusta kiinnostuu niin ehkä minäkin sit, jos siltä tuntuu? Ei voi tietää etukäteen. Muuten elän omaa elämääni vain.
Lähes eläkeikäinen ei voi enää hankkia perhettä eikä lapsia me saatais meidän perheeseen!!
Biologisesti se on lähes mahdotonta. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Lähes eläkeikäinen ei voi enää hankkia perhettä eikä lapsia me saatais meidän perheeseen!!
Biologisesti se on lähes mahdotonta.Tuskin haluaakaan perhettä perustaa.
- Anonyymi00002UUSI
Tee tämä sille ylivanhalle selväksi itselleen. Älä täällä raivoo.
- Anonyymi00009UUSI
Ja näin banaalisti hän sortui guben kuvaelmaa jälleen kuvittaman. T naiselta a a a
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja näin banaalisti hän sortui guben kuvaelmaa jälleen kuvittaman. T naiselta a a a
Hän on jäänyt tänne jotenkin elämään näitä tarinoita mitä ei ole, won’t repent
- Anonyymi00031UUSI
Ei ole ainut ylivanha joka yrittää minua!!
Ylivanha on melkein eläkeikäinen
Ja minulla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä!! - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei ole ainut ylivanha joka yrittää minua!!
Ylivanha on melkein eläkeikäinen
Ja minulla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä!!Antti veti orvolle tylyt luvut pöytään
- Anonyymi00003UUSI
Anna vaikka korvapuusti, mutta älä vihjaa tai osoittele sormella.
- Anonyymi00004UUSI
Ei korvapuustia, vanhukset tykkää pullasta.
- Anonyymi00011UUSI
Nevö happened tätäkähän. Pelkkää väliprööttiä ja kukkakakkaraisten askartelua lapsille, miltä sinusta nyt tuntuu?
- Anonyymi00005UUSI
Mitä me tehdään tällä tiedolla? Ihmiset ei voi hyvin.
- Anonyymi00012UUSI
Joo mm sä tai apäijä ette varmaan hyvin voi yhdessä voi voi tasoa kerrosta on
- Anonyymi00006UUSI
Olisit vaan elelly omaa elämääsi. Mutta piti lähteä sugardaddyn komennettavaksi ja hänen toiveita toteuttamaan . Rakas, rakas hokemaan toisen käskystä. Ompa alentavaa.
- Anonyymi00013UUSI
Miten sitä pelataan toisinpäin gubbe sitä sokeria pokeria onko paha mieli oisko pihvi mitää
- Anonyymi00007UUSI
Minä ajattelin pyytää ikivanhalta tänään uuden käsiveskan. Voisin viikonloppuna heilutella uutta laukkua. Olen myös ajatellut pyytää silarit ja peppuimplantit.
- Anonyymi00014UUSI
Vedän himmeet BBLlät heti ekana ku
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kun tarvii nääs uuden siluetin jo.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tarkoitin että permanentin.
- Anonyymi00008UUSI
Koska ei ole ainoa ylivanha joka juttelee kadulla ja puistossa ja baarissa
- Anonyymi00017UUSI
No oliko ees yhtää hyvin juteltu?
- Anonyymi00020UUSI
Hämeenpuistos on ruoka-markkinat, mummielest hämeenpuisto ei oo vielä hanuria eiku Amuria
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hämeenpuistos on ruoka-markkinat, mummielest hämeenpuisto ei oo vielä hanuria eiku Amuria
Näinkö pitkäks aikaa jääny mieleen
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No oliko ees yhtää hyvin juteltu?
Kyllästynyt kun omaa ikäiset eivät juttele!!
- Anonyymi00018UUSI
Äläpäs valehtele koko kansalle. Kiinnostaa niin paljon että tulet sitä avoimesti julistamaan ketjuun. Siitä puhe mistä puute.
Muiskis!!- Anonyymi00027UUSI
Ei ollut ainoa hyypiö!!
Yäk!!
Vanhat ottakoon oma ikäisensä!
Vanhat vain yrittää iskeä.
Iha sama missä!!
Yäk!!!
Ei ikäeroa paljon saa olla.
Yäk.
- Anonyymi00019UUSI
Siitä huomaa että ihminen on hyvin tavanomainen ja keskiarvoinen, joka juuttuu päivästä toiseen noihin ikäjuttuihin. Elämän menestyjät ovat heidän kanssaan, jotka kiinnostavat ihmisinä ja yllätys, yllätys, myös menestyvät.
- Anonyymi00028UUSI
Mitä hiivattia yhteistä minulla on jonkun vanhan kanssa?
Meillä on eri ystävät.
Meillä on eri tulevaisuuden suunnitelmat.
Meillä on eri suunnitelmat perheen suhteen ja kaikkeen!!
Saako perheen ja pääseekö avioon ja saammeko avioliitossa lapsia vai ei.
Meillä on eri näkökulma elämään.
Meillä on eri suunnitelmat työuran suhteen.
Meillä on kaikenpuolin eri elämänkatsomus!!!
Vanhat ovat jo nähneet ja kokeneet kaikkea mihin minä en.
Yleensä minua paljon Vanhemmat ihmiset ovat jo
Olleet avioliitossa.
Perustaneet perheen ja saaneet lapsen.
Jättäneet lapset ja puolison ja hylänneet heidät!!
Tai puoliso on jättänyt ja lähtenyt lasten kanssa menemään.
Yäk!!
En huoli ketään, joka on hylännyt omat lapsensa täysin ja oman puolison tai puoliso jättänyt. Eikä saa omia lapsia nähdä!!
Yäk!!!
Mitään vanhaa halua, jolla ei ole kauan kun jää pois työelämästä!!
Hankkikoon sellaisen, jonka kanssa Eläke iässä voi istua keinutuolissa ja tehköön niitä asioita mitä melkein eläkeikäinen tekee!!
Eikä yritä iskeä ihmistä jolla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä!!!
Yäk... - Anonyymi00045UUSI
Ylivanhan kanssa ei voi perustaa enää perhettä ja perheeseen saada lapsia!!
Tämä on biologisesti totta!!
Biologisesti kello estää ylivanhoja enää saamaan lapsia!!
- Anonyymi00022UUSI
Ei sunkaan kannate kenestäkään sanoa hyi! Katselehan vaan ittees ekaks ja tekkojasi,olet vankilakamaa!
- Anonyymi00033UUSI
Ai miksi vankila kamaa?
Kun en halua lähes eläkeikäinen huolia, kun minulla on vielä työuraa jäljellä??
Mitä yhteistä on ihmisillä joka toinen iän puolesta on jo eläkkeellä ja toinen on vielä vuosia työurassa kiinni
- Anonyymi00023UUSI
Näitä ”ylivanhoja” haukkuville varoituksen sana. Jos teidän henkinen tila on jo nyt haukkumisesta päätellen heikohko, niin mitäs sitten kun itse olette ylivanhoja, nimittäin 20 vuotta menee tosi nopeasti teilläkin. Jos ette ala keskittymään itseenne ja omaan kehitykseenne, teistä tulee hyvin katkeria ihmisiä.
- Anonyymi00032UUSI
Mitä lähes eläkeikäinen näkee ihmisessä jolla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä???
Vastaus ei mitään!!
Eri elämä meillä.
Mitä hän sitten tekee kun on jo eläkkeellä ja minulla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä?
Mitä te muka tuollaisessa suhteessa näette?
Toinen on jo eläkeikäinen melkein ja eikä ole kauan, kun jää eläkkeelle ja toisella on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä?
Parhaat vuodet edessä!!
Ei lähes eläkeikäisen kanssa voi enää perustaa perhettä ja hankkia lapsia!!!
Ei vaan voi. Kun lapsi olisi 10 vuotias niin toinen vanhemmista olisi jo 70 vuotias eikä jaksais osallistua lapsen elämään ja kasvatukseen!!
Kun lapsi on 20 vuotias niin toinen vanhemmista olisi jo 80 vuotias. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mitä lähes eläkeikäinen näkee ihmisessä jolla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä???
Vastaus ei mitään!!
Eri elämä meillä.
Mitä hän sitten tekee kun on jo eläkkeellä ja minulla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä?
Mitä te muka tuollaisessa suhteessa näette?
Toinen on jo eläkeikäinen melkein ja eikä ole kauan, kun jää eläkkeelle ja toisella on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä?
Parhaat vuodet edessä!!
Ei lähes eläkeikäisen kanssa voi enää perustaa perhettä ja hankkia lapsia!!!
Ei vaan voi. Kun lapsi olisi 10 vuotias niin toinen vanhemmista olisi jo 70 vuotias eikä jaksais osallistua lapsen elämään ja kasvatukseen!!
Kun lapsi on 20 vuotias niin toinen vanhemmista olisi jo 80 vuotias.Kuuleppas nyt. Se ei ei ole iästä mitenkään kiinni mitä saat tässä elämässä aikaan. "Minulla on vielä 10 vuotta työelämää". Moni yli 60 vuotias voi ajatella, minulla on vielä 25 vuotta työelämää jos on virkeä ja ennen kaikkea jos on jotain annettavaa tälle maailmalle. On todella yksinkertaista sitoa työelämää, menestystä ja tulevaisuutta ikään. Todella moni nyt ja tulevaisuudessa tulee nousemaan uransa huipulle yli 60 vuotiaana. Jos sinulle ei vanhemmat ihmiset kelpaa, mitä hittoa kitiset, muille varmasti kelpaavat iästä huolimatta, halusit tai et.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kuuleppas nyt. Se ei ei ole iästä mitenkään kiinni mitä saat tässä elämässä aikaan. "Minulla on vielä 10 vuotta työelämää". Moni yli 60 vuotias voi ajatella, minulla on vielä 25 vuotta työelämää jos on virkeä ja ennen kaikkea jos on jotain annettavaa tälle maailmalle. On todella yksinkertaista sitoa työelämää, menestystä ja tulevaisuutta ikään. Todella moni nyt ja tulevaisuudessa tulee nousemaan uransa huipulle yli 60 vuotiaana. Jos sinulle ei vanhemmat ihmiset kelpaa, mitä hittoa kitiset, muille varmasti kelpaavat iästä huolimatta, halusit tai et.
60 vuotiaana ei enää biologisesti ole monestikaan mahdollista enää lapsia saada eikä perustaa perheen!!!
60 vuotiaana on todella suuri riski, että tuleva lapsi on kehitysvammainen tai jollain muulla tavalla vammainen!!
Mitä vanhemmaksi elää ja myöhemmin hankitaan lapsia. Sitä suorempi riski on, että lapsi on kehitysvammainen tai muuten vammainen!!
Minkä ihmeen takia ottaisin riskin, että minun puolisoni iän takia saisimme luultavimmin kehitysvammaisen tai muuten vammaisen lapsen??
Ikä lisää suuresti riskiä, että tuleva lapsi on kehitysvammainen tai muuten vammainen!
Miksi haluaisin ottaa riskin??
Tietäen ettei kehitysvammaisten tai muuten vammaisen elämä ole yhtä helppoa kuin muitten? Sitä kiusattasiin päiväkodissa ja koulussa ja työelämässä ja ihmiset haukkuisivat ja kiusasivat!!
Tulisi itkien kotiin, kun häntä kiusataan ja haukutaan ja pilkataan??
Vaan koska minä olen puolisoni kanssa tehnyt lapsia, vaikka puolisoni iän takia se oli tiedossa, että me voidaan saada kehitysvammaisen tai muuten vammaisen lapsen!!!
Ikä vaikuttaa paljon syntyykö terve lapsi vaan kehitysvammainen tai muuten vammainen lapsi!
Mitä vanhemmat lapsen vanhemmat ovat, kun tekevät ja saavat lapsen sitä suurempi riski on, ettei lapsia ole täysin terve!! Vaan on kehitysvammainen tai muuten vammainen!!!!
Miksi tuhoisin tulevaisuuden lapseni elämän? Ottamalla turhanpäiten suuren riskin tekemällä hänet 60 vuotiaan kanssa??????
Turhaan tekisin tulevaisuuteni lapsen elämästä helvetin, kun hän olisi kehitysvammainen tai muuten vammainen!!! Ja häntä kiusattaisi ja pilkattaisi ja haukkuttaisi ja ihmiset olisivat ilkeitä hänelle. Läpi koko hänen elämän!!
Päiväkodista aina siihen asti, kunnes viimeisen henkäyksen ottaisi ja vanhana kuolisi ilman turvaverkostoa, jota minä olin hänelle kun vielä elin!!
- Anonyymi00024UUSI
Mikä on ylivanha tiedän monta keski-ikästä jokka ovat kuin viis vuotiaat kakarat niin miehissä kuin naisissa
- Anonyymi00035UUSI
Niib aloittajaäijä sitten on vielä eaim se yli-vääpeli
- Anonyymi00036UUSI
Halusit siis avautua tästä. Heh, heh....
- Anonyymi00037UUSI
aivan turha aloitus itsestään selvästä asiasta! toki on niitäkin joille asiaa on toitotettava🙃
- Anonyymi00042UUSI
Ei ole turha aloitus!! Kun ulkona ja pihalla ja baarissa tai puistossa tai bussissa tai missä tahansa.
Ihan kyllästymiseen saakka aina jotkut hiivatin Lähes eläkeikäinen alkaa yrittää juttelemaan kanssani.
Eivätkä nuo Lähes eläkeikäiset tajua miksei ihmistä, jolla on vielä vuosikymmenen työuraa jäljellä ole kiinnostunut yhtään!!!
Ei ne tajua, että heidän biologia kello on jo ylittänyt sen, että perheen voi perustaa ja lapsia voidaan saada ja mennään avioliittoon.
Eivät he tajua. Että kun lapsi on 10 vuotias he ovat jo 70vuotiaita ja eikä 70 vuotias jaksa lasten elämään puuttua eikä lasta kasvattaa!!
Jolloin se meidän yhteinen lapsen elämästä huolettiminen ja lapsen kasvattaminen jäisi vain minulle!
Mitään sellaista elämää en halua, jossa yksin kasvatan lasta ja hoidan puolisoa jolla on iäin tulleita vanhojen ihmisten vaivoja ja enkä halua olla puolisolle kuin hoitaja!
- Anonyymi00038UUSI
Jos ne haluu susta omaishoitajan ja paikkaamaan tulojen menetystä, kun ovat pienellä eläkkeellä.
- Anonyymi00039UUSI
Sopivan vanha paremmin niin yleensä menee.
- Anonyymi00040UUSI
raha tietysti auttaisi ja lyhentäisi odotusaikoja asioissa mutta jos oma äitisi on eyövännyt kaikki rahasi
- Anonyymi00044UUSI
Yleensä Lähes eläkeikäisellä on jo takana avioliitto ja aikuiset lapset ja on eronnut. Jättänyt tai on jätetty!!
Joten hän on jo saanut elää hyvää ja onnellista elämää.
Haluaa viedä minulta mahdollisuuden saada oma perheen ja lapsia ja päästä avioon.
Kun sitten joskus olisin eläkeikäinen ja istuisin katkerana kun ikinä minulla ja puolisolla ei ollut puolison iän takia mahdollista saada meille oikea perheen, johon myös lapset kuuluvat!!
Vanhustentalossa kukaan ei minua tulisi katsomaan kun ylivanha puolisoni olisi jo iäin puolesta kuollut.
Voi mikä elämää olisikaan silloin minulle tiedossa!- Anonyymi00052UUSI
Niin. Tai kuolet tunnin päästä liikenneonnettomuudessa tai saat selittämättömän kohtauksen, jonka jälkeen olet puolivihannes lopun elämääsi.
Elämä on.
- Anonyymi00049UUSI
Murrosiässä sitä kuvittelee että kaikki yrittää iskeä jos joku vähän katsoo.
Get over it!!!
ja hanki elämä - Anonyymi00050UUSI
Mitä nuorempi kinkku, sitä vanhemmat miehet häntä kiinnostaa. Katsovat suoraan silmiin (pupilleihin), pitkään, kuin anoen.
- Anonyymi00051UUSI
Tiedostan tämän, vaikken mikään ikäloppu olekaan. Toki hän sattui kohdalleni ja on ainoa joka on herättänyt tunteeni näin paljon ja loputtomasti. Hankalaa se on kertoa suoraan, kun toista voi loppupeleissä iljettää koko ajatus, vaikka ikäeropareja on maailma täysi. Olen jo aikoja sitten ylittänyt sen iän, jossa ajateltiin että toi ja toi on liian nuori tai vanha. Kun ainoa asia, joka ratkaisee on pää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla702954Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "612558SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1062230Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851405Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341256Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o185940Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html85902Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83883Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html143805Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52746