Mulla on sellainen sohvatyyny, jossa on pieniä nuolia. Kaikki niolet osoittavat samaan suuntaan. Nyt mulla on vaan ongelma, että mihin päin niiden pitäisi osoittaa, kun sen tyynyn asettelee sohvan niskatuen vieree? Pitäiskö tyynyn olla siten, että nuolet osoittavat kohti kattoa, vai sittenkin alas, lattiaa kohden vai sohvan suuntaisesti vai siirä ikään kuin pois? En oikein osaa päättää, mikä olisi hyvä suunta niille!
Parasta olisi, kun ei olisi mitään vihjailevia kuvioita missään
7
165
Vastaukset
Ei sitä kuulu päättää. Eri kerroilla eri tavoilla. Soon silleen niiku moninaisuudellisuutta.
Jos se kuiteski eelleen kiusaapi, pitää si hankkii uus yksselitteine sohvatyyly ja laittaa entine niinku kierrätykseen. Täytyy myöntää, et tilanne on kyl pulmallinen. Voi mennä koko kesä pilalle.- Anonyymi00001
Laittaisin nuolet osoittamaan oikealle. Alaspäin ei missään nimessä, liian negatiivista, vasemmalle tuntuu vihjaavan, että mennään taaksepäin ja ylöspäin tuntuu muuten vain jotenkin liian.. aktiiviselta. En löydä parempaa sanaa 😁 Oikealle on mielestäni neutraalein vaihtoehto.
Tietyt liian merkitykselliset kuviot saattaa olla sisustuksessa kyllä todella haasteellisia. Tämän takia en koskaan käytä sisustuksessa esim sanoja. Minulla ei ole missään mitään live, laugh, love-lausuntoja. En myöskään käytä voimakkaita kuvioita tai mitään psykedeelisiä tapetteja. Olen aika tylsä sisustaja tuossa mielessä, mutta pidän kun kodissa on sellainen valoisa, seesteinen ja raikas tunnelma.
Aletheias - Anonyymi00002
yksinkertaista, vinosti ylös vasemmalle tietekin.
Nuolet asemoidaan osoittamaan yhteen kohtaan sohvalla ja siihen kohtaan sohvatyynyjen väliin kätketään karkkipussi.
(onko muita ratkaistavia ongelmia?)Mummielestä karkkipussin tarvii kuiteski koko ajan näkyy. Täähä ommuuten ku Korkeesaaren vämpytyksii, jos herkkusapuskaa katketään sinne ja tänne.
- Anonyymi00003
huvittaa joku naton...noku ei taistelukaasu baaan joku joka alkaa n ukuttamaan, ei hetri jotta pääsee sänkkyyn nukkumaaqn
Tyynyt on hyvä asetetella päivittäin ja nuolet osoittamaan aina samaan suuntaan. Tänään kaikki nuolet osoittamaan ikkunan suuntaan. Kohti valonlähdettä.
Huomenna, maanantaina, ne nuolet saavat osoittaa vaikka lattiaan, jne, jne.
Niitä on päivittäin siirrettävä, ettei tekeminen lopuisi kesken, eikä sisustus kävisi tylsäksi.
Mikä ihme sai sinut ostamaan nuolikuviollisia tyynyjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523