Mikäs sen parempaa mitä harjoitella fyysisiä, tai muita urheilullisia lajeja koko perheen kesken.
Tänään harjoiteltiin kolmessa hikoiluttavassa lajissa.
Voidaan kutsua yhteiseksi laatuajaksi.
Kesä tulossa, oletteko itse hakeutumassa ns. kesäkuntoon?
AV
Mukavaa treenailla "omalla porukalla"
13
143
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
VAÖJE SE PM ,OL' ,ORJRMN YORÖÖ' ÅOY''--- VAÖJRRÖÖA RÖ'' Ö'ÖÖÖ'' LALSO M'LLOÖEOV'M ,IRIA VIPÖÖDRESA 3ÖÖ'''
- Anonyymi00003UUSI
Ääretöntä aivosoluja tuhoavaa juopottelua ei luokitella urheilulajiksi, se vie tekstistä kokonaan ymmärrettävän kirjoitusasun.
AV
- Anonyymi00002UUSI
Kuulostaa hauskalta treenata koko oerheen voimin 🤗
Minun motivaationi liikkua on se, että haluan parantaa kuntoani ja ylläpitää terveyttäni, kesäkunto ei itsessään ole tavoite.
Tänä viikonloppuna on tullut urheiltua käymällä salilla, lenkillä (minkä ohessa porrastreenissä) ja tein kaikenlaisia pihahommia. Pihahommat eivät nyt varsinaisesti ole niin raskaita, mutta aktiviteettia silti 😊
Aletheias- Anonyymi00004UUSI
Pihahommissa tulee kokonaisrasitusta, liikkeiden toistojen määrän kautta.
Huomaamatta "treenaa".
Juu, tytön äiti ei ole kovin urheilullinen. Se tekee homman hauskaksi, vähän koomisuutta suorituksissa, mutta yritystä löytyy huumorin kautta.
AV - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pihahommissa tulee kokonaisrasitusta, liikkeiden toistojen määrän kautta.
Huomaamatta "treenaa".
Juu, tytön äiti ei ole kovin urheilullinen. Se tekee homman hauskaksi, vähän koomisuutta suorituksissa, mutta yritystä löytyy huumorin kautta.
AVTotta, tuleehan siinä puutarhassa puuhastellessa kaikenlaista liikettä huomaamatta. Ja ajattelen, että mikä tahansa liike on parempi kuin pelkkä sohvalla makoilu, niin mukavaa kuin sekin on 😊
Urheilun ei tarvitse olla niin vakavaa. Pääasia, että siitä nauttii. Tuli mieleen, kun kävimme aikoinaan ystäväni kanssa pelaamassa squashia ja molemmat olimme niin surkeita siinä, että itse pelaamisesta ei tullut mitään, mutta meillä oli superhauskaa ja siinä sai todella hikoilla, sillä yritimme kuitenkin tosissamme 😁 Emme tainneet lopulta olla riittävän nopeita siihen lajiin, joten tuo harrastus loppui muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen.
Aletheias - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Totta, tuleehan siinä puutarhassa puuhastellessa kaikenlaista liikettä huomaamatta. Ja ajattelen, että mikä tahansa liike on parempi kuin pelkkä sohvalla makoilu, niin mukavaa kuin sekin on 😊
Urheilun ei tarvitse olla niin vakavaa. Pääasia, että siitä nauttii. Tuli mieleen, kun kävimme aikoinaan ystäväni kanssa pelaamassa squashia ja molemmat olimme niin surkeita siinä, että itse pelaamisesta ei tullut mitään, mutta meillä oli superhauskaa ja siinä sai todella hikoilla, sillä yritimme kuitenkin tosissamme 😁 Emme tainneet lopulta olla riittävän nopeita siihen lajiin, joten tuo harrastus loppui muutaman kuukauden yrittämisen jälkeen.
AletheiasKyllä urheilemisen tulee olla pääosin hauskaa.
Kukin menee omalla tasollaan, ja tänäänkin naurua riitti. Korista ei pelata kuljettamalla palloa sylissä, eikä vastustajan paitaa saa yrittää repiä päältä heittotilantessa.
Ilmeisesti joku yritti tasoittaa osamattomuuttaan laittomuuksilla.
Liike on lääke moneen vaivaan.
AV - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä urheilemisen tulee olla pääosin hauskaa.
Kukin menee omalla tasollaan, ja tänäänkin naurua riitti. Korista ei pelata kuljettamalla palloa sylissä, eikä vastustajan paitaa saa yrittää repiä päältä heittotilantessa.
Ilmeisesti joku yritti tasoittaa osamattomuuttaan laittomuuksilla.
Liike on lääke moneen vaivaan.
AVUrheilu on nimenomaan hauskaa ja siitä tulee niin hyvä olo 🤗
Laittomuudetkin ovat vain tulkintakysymys, ei kai se nyt haittaa jos pari askelta kuljettaa palloa sylissään 😄
Aletheias
Kävin eilen kuntoilemassa. Tänään on välipäivä. Kuntosalin kautta kauppaan ja kotiin.
Eteisessä kompastuin matonkulmaan, kaaduin ja satutin oik. polveni. Kädet täynnä kauppakasseja, enkä nähnyt mihin astuin. Pahus!
Nyt polvessa on hiertymä ja iho rullalla (ei tullut verta). 😒🩹🦵
Kuntoilu on terveellistä. Tämä muu elämä ja arjenpyöritys on erittäin vaarallista. Ei koskaan tiedä, missä ne varapaikat väijyvät? 😉- Anonyymi00007UUSI
Hmm...poista matot, elämä helpottuu ja tulee turvallisemmaksi.
AV Anonyymi00007 kirjoitti:
Hmm...poista matot, elämä helpottuu ja tulee turvallisemmaksi.
AVTäällä on jo ehdotettu eteisen maton poistamista. En suostunut. Matto kuuluu sisustukseen. Minun pitää oppia kävelemään kompuroimatta. Eikä aina tarvitse touhottaa muka kiireessä.
Vika oli minun. Ei mattoa saa siitä rangaista.- Anonyymi00008UUSI
tosi.typy kirjoitti:
Täällä on jo ehdotettu eteisen maton poistamista. En suostunut. Matto kuuluu sisustukseen. Minun pitää oppia kävelemään kompuroimatta. Eikä aina tarvitse touhottaa muka kiireessä.
Vika oli minun. Ei mattoa saa siitä rangaista.Itse olen poistanut omasta asunnosta matot laiskuussyistä, lattia on paljon helpompi puhdistaa ilman mattoja.
Matot kuuluvat sisustukseen, karulla miehellä karu sisustus:)
AV
Ap.: "Mikäs sen parempaa mitä harjoitella fyysisiä, tai muita urheilullisia lajeja koko perheen kesken."
Yliopiston vessan seinässä oli Disneyn Mickey Mouse -lehden mainoslausetta mukaellen: Incest, fun for the whole family.- Anonyymi00010UUSI
Mickey, Donald Trump ja Jeffrey Epstein tulevat samasta maasta?
AV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35886- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763