Ilman töitä olisin 24 tuntia täysin yksin!

Anonyymi-ap

Ilman töitä olisin 24 tuntia täysin yksin!!!
Ystäviä eikä kavereita ole.
Kuka jaksaa olla vain 24 tuntia kotona aivan yksin? Kun ei kelpaa kenellekään järkevälle puolisoksi!! Vain juopot haluaa minua. Kyllä ihminen on juoppo, jos joka ikinen päivä juo enemmän kuin 2 tölkkiä alkoholia ja myös viinaa!! En kehtaa enää liikkua, kun se on noloa

22

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tälläinen on minun elämäni!

• Anonyymi00002
      UUSI

Mitä ihmeen "jaksamista" yksinolo vaatii? Eikö se ole päinvastoin että parisuhteessa 24/7 oleminen vaatii "jaksamista", näin minä ajattelen.

• Anonyymi00004
        UUSI

Jos parisuhde on yksinoloon verrattuna jaksamista, on yhdessä väärän ihmisen kanssa. Ihmissuhteet ovat voimavara ja työ sekä työyhteisö samoin. Toki, jos tekee täysin mielnkiinnotonta työtä niin silloin työ vie voimat.

Minä en huolisi yhtäkään, joka haluaisi minun pelkästään nyhjäävän kotona, olevan kotona, opiskelevan kotona ja vielä edeltävien lisäksi työskentelevän etänä kotona.

• Anonyymi00009
        UUSI

Onhan se on vain työ! Ei mitään muuta!!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuinka niin "vain" työ? Väitän, että suurimmalle osalle työ on merkittävä osa elämää. Tietenkin, jos tekee työtä, joka ei ole itselle kiinnostava, kehittävä tai mielekäs, nin on kyse vain työstä. Pitkällä tähtäimellä kannattaa hakeutua työhön, joka on mielekäs, jolloin kyse on merkityksellisestä työstä, josta voi poistaa vain liitteen.

Kyllä minäkin olen tehnyt "vain" työtä ja tiedän tasan tarkkaan ettei sellaista jaksa tehdä loputtomasti vaan silloin hakee toista työtä.

• UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mä ymmärsin, että sulla oli siellä joku projekti? Siis töissä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kuinka niin "vain" työ? Väitän, että suurimmalle osalle työ on merkittävä osa elämää. Tietenkin, jos tekee työtä, joka ei ole itselle kiinnostava, kehittävä tai mielekäs, nin on kyse vain työstä. Pitkällä tähtäimellä kannattaa hakeutua työhön, joka on mielekäs, jolloin kyse on merkityksellisestä työstä, josta voi poistaa vain liitteen.

Kyllä minäkin olen tehnyt "vain" työtä ja tiedän tasan tarkkaan ettei sellaista jaksa tehdä loputtomasti vaan silloin hakee toista työtä.

Se on vain työ. Ei sellainen mikä kiinnostaa oikeasti, mutta nyt on huono aika irtisanoutua ja vaihtaa työpaikkaa, kun niitä ei ole@

• Anonyymi00016
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Mulla on vain työ! Työ, joka ei kiinnosta yhtään. Nyt on huono hetki irtisanoutua ja vaihtaa työpaikkaa, kun eivät edes normaalit saa töitä nyt!

• Anonyymi00017
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Ei ole!! Ei ole normaali työehtosopimuksella tehty työsopimus!! Vaan kolmannen sektorin avulla olen päässyt töihin. Siksi en voi irtisanoutua, kun tämäkin työpaikka oli ihme! Vuosia yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen missä työnantajalla on pienempi riski palkata minut, mutten ikinä päässyt.

• Anonyymi00018
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Olen vammaisena syntynyt ja toisen diagnoosin saanut myöhemmin. Ei ole normaali työehtosopimuksella tehty työsopimus!! Vaan kolmannen sektorin avulla olen päässyt töihin. Siksi en voi irtisanoutua, kun tämäkin työpaikka oli ihme! Vuosia yritin päästä työharjoitteluun tai työkokeiluun tai sellaiseen missä työnantajalla on pienempi riski palkata minut, mutten ikinä

Siksi en voi irtisanoutua!! En kelpaa normaali työmarkkinoilla työantajille!

• Anonyymi00003
      UUSI

Oletko koskaan miettinyt että miksi et kelpaa kellekään järkevälle, miksi vain juopot ottaa sinut?

• Anonyymi00005
        UUSI

En ole ap, mutta mikä on sinun näkemyksesi siihen, että alkoholistit hakutuvat seuraan, mutta ns. kunnolliset eivät kiinnostu? Etenkin silloin, kun itseä ei kiinnosta olla läheisriippuvaisena hoivaajana ja vahtijana päihdeongelmaiselle eikä itseä liiemmin kiinnosta alkoholi tai muukaan vastaava.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En ole ap, mutta mikä on sinun näkemyksesi siihen, että alkoholistit hakutuvat seuraan, mutta ns. kunnolliset eivät kiinnostu? Etenkin silloin, kun itseä ei kiinnosta olla läheisriippuvaisena hoivaajana ja vahtijana päihdeongelmaiselle eikä itseä liiemmin kiinnosta alkoholi tai muukaan vastaava.

Erittäin vaikeaa olisi alkaa arvioimaan tuollaista asiaa, näkemättä tai tietämättä henkilöstä mitään. Sen takia tuon henkilön pitää itse arvoida itseään ja käytöstään, että mikä siinä persoonassa tai käytöksessä herättää kiinnostusta juuri niissä väärissä henkilöissä.

Ehkä jokin yksinkertainen selitys, että henkilö vaikuttaa helpolta kohteelta jota on kätevää iskeä. Kun joku lähestyy sillä mielellä, niin lähtökohtana on oletus että iskeminen onnistuu, tai että on mahdollisuuksia onnistua. Mikäli kokisi ettei ole mitään mahdollisuuksia tuohon henkilöön, jättäisi sen iskemisen kokonaan väliin eikä edes yrittäisi. Jokin tuossa henkilössä tekee sen vaikutelman että tuolla juopolla on mahdollisuus saada tuo henkilö sänkyynsä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Koska olen vammaisena syntynyt ja henkisesti En ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ovat!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Erittäin vaikeaa olisi alkaa arvioimaan tuollaista asiaa, näkemättä tai tietämättä henkilöstä mitään. Sen takia tuon henkilön pitää itse arvoida itseään ja käytöstään, että mikä siinä persoonassa tai käytöksessä herättää kiinnostusta juuri niissä väärissä henkilöissä.

Ehkä jokin yksinkertainen selitys, että henkilö vaikuttaa helpolta kohteelta jota on kätevää iskeä. Kun joku lähestyy sillä mielellä, niin lähtökohtana on oletus että iskeminen onnistuu, tai että on mahdollisuuksia onnistua. Mikäli kokisi ettei ole mitään mahdollisuuksia tuohon henkilöön, jättäisi sen iskemisen kokonaan väliin eikä edes yrittäisi. Jokin tuossa henkilössä tekee sen vaikutelman että tuolla juopolla on mahdollisuus saada tuo henkilö sänkyynsä.

Erikoista sillä olen nykyään erittäin töykeä heille, jos he yrittävät lähestyä enkä muutoinkaan vaikuta helposti lähestyttävältä tai suotu kuuntelemaan heidän tarinoitaan saatika suostu voivottelemaan heidän kanssaan.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Erikoista sillä olen nykyään erittäin töykeä heille, jos he yrittävät lähestyä enkä muutoinkaan vaikuta helposti lähestyttävältä tai suotu kuuntelemaan heidän tarinoitaan saatika suostu voivottelemaan heidän kanssaan.

Tuo on hyvä että otat tiukan linjan etkä suostu heidän peleihinsä alkuunkaan.

Mutta jokin sinussa on sellaista minkä ne huomaa, jokin ulkonäössä.
        Jotain huomiota herättäviä asioita mitä tulee mieleen on vaatetus, jos on kirpputorivaatteet, hiukset laittamatta ja sekaisin, joko meikkaamaton tai sitten huonosti ja liikaa meikkiä ympäri naamaa. Lihavuus, jos kasvot näyttävät roikkuvilta. Matala ääni, kuulostaa alkoholin käyttäjän ääneltä. Tuommoisia pieniä seikkoja jotka saattaa herättää juoppojen miesten mielenkiinnon, siis ihan vaan sen takia kun arvelevat tuon naisen olevan helppo kohde.

• Anonyymi00006
      UUSI

säikäyttäisikö tuollainen kun itse kun jäin katsomaan ilmettelemään mitähän tuolla nyt on: kun joytain kaupungin kesätyöläistyttöjä... pää pullahtaa pensaaqsta, sellaista tekemässä

• Anonyymi00007
      UUSI

Jaksaahan, kun on pakko jaksaa kuten mun on oltava. Kiitos kuuluu tästä autopiirille ja muillekin. Topi

• Anonyymi00014
      UUSI

Ihan valinta ja asenne kysymyksiä sitä miten elämänsä viettää.

• UUSI

Tuo on asennekysmys. Elämästä pitää pystyä nauttimaan ilman alkoholia.
      Ei pidä jäädä yksin kotinurkkiin vellomaan, vaan lähde vaikka kävelylle, näyttelyihin, torille, kirjastoon, konsertteihin, kuntoilemaan, jne., jne. Vaihtoehtoja on valtavasti.
      Ei kukaan tule kotoa hakemaan. On otettava itseään niskasta kiinni ja ylitettävä se ensimmäinen este. Kotikynnys!

Pitää olla oma-aloitteinen ja itseohjautuva. Reippaan kävelylenkin jälkeen asiat näyttävät paljon valoisemmilta. Tsemppiä sinne! 😊

• Anonyymi00019
        UUSI

Kiitos... Vaikka en edes kunnon töihin ole koskaan kelvannut. Kolmannen sektorin avulla olen päässyt töihin ja ei ole normaali työehtosopimuksella tehty työpaikka! Mutta sentään pääsin sinne

• Anonyymi00021
      UUSI

Mikä tyyppi oikein olet?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe