Puhelinhäiriköintiä

Anonyymi-ap

Uutisen mukaan Etelä- Pohjanmaalla on meneillään Jehovan todistajien puhelinkampanja. Ikäihmisiä on hämmentänyt tämä suuresti.

10

386

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varmasti. Onpa eräällä paikkakunnalla luovutti valskunnansalistakin. Yrittävät saada jostain rajaa,vaikkapa testamentteja. Minä olen neuvonut perheenjäseniä ja sukulaisia olematta missään kontaktissa.

• Anonyymi00002

Ei ole kuulunut soittoi!

• Anonyymi00003

Aloittaja, olisiko sinulla hetki aikaa keskustella raamatusta? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi ettei kaikki mitä sinulle on kerrottu olisikaan totta? Ja että ne emme oikeasti elä lopun aikoja, eikä tempausta ole tulossa.

Jos haluat, voisimme katsoa raamatusta muutamia kohtia, jotka osoittavat, että taivasten valtakunnan piti aloittaa hallintansa jo lähes 2000 vuotta sitten.

• Anonyymi00004

Kerro

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kerro

Oletko lukenut raamatusta Jeesuksen omia sanoja, jotka kertovat että sen sukupolven jota hän ja apostolit elivät, piti olla se, jolloin taivasten valtakunta alkaa hallitsemaan?

Voimme lukea tämän vaikka Matteuksen evankeliumin luvusta 24, jakeesta 34:
        Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

Oletko kenties tullut koskaan ajatelleeksi, että nämä Jeesuksen sanat kohdistuivat hänen seuraajilleen, eikä suinkaan tuntemattomille tuleville sukupolville?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oletko lukenut raamatusta Jeesuksen omia sanoja, jotka kertovat että sen sukupolven jota hän ja apostolit elivät, piti olla se, jolloin taivasten valtakunta alkaa hallitsemaan?

Voimme lukea tämän vaikka Matteuksen evankeliumin luvusta 24, jakeesta 34:
        Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

Oletko kenties tullut koskaan ajatelleeksi, että nämä Jeesuksen sanat kohdistuivat hänen seuraajilleen, eikä suinkaan tuntemattomille tuleville sukupolville?

Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa

>> Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa

Kenelle muullekaan hän olisi voinut sanansa osoittaa! Ensimmäisen vuosisadan lopun lähestyessä Jeesuksen paluulupaukset olivat yleisesti tiedossa ja ihmiset alkoivat kyselemään, missä se täyttymys oikein viipyy.

23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

Viipymisen seliselittely sai silloinkin surkuhupaisia piirteitä.

• Anonyymi00008
        Ramavit kirjoitti:

>> Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa

Kenelle muullekaan hän olisi voinut sanansa osoittaa! Ensimmäisen vuosisadan lopun lähestyessä Jeesuksen paluulupaukset olivat yleisesti tiedossa ja ihmiset alkoivat kyselemään, missä se täyttymys oikein viipyy.

23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

Viipymisen seliselittely sai silloinkin surkuhupaisia piirteitä.

Kuinka lie uskovat yleensä ottaen muodostavat itselleen yhtenäisksityksen näistä asioista

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kuinka lie uskovat yleensä ottaen muodostavat itselleen yhtenäisksityksen näistä asioista

Tässäpä se iso ongelma onkin.
        Jeesus ei perustanut eri kirkkokuntien sekamelskaa vaan yhden seurakunnan.
        Sitä odotellessa kannattaa varmuuden vuoksi pysyä erossa kaikista.
        Kotonaankin voi uskoa ja rukoilla.

• Anonyymi00007

Onko ep:la Jehovan todistajia paljon?? En ole törmännyt ees kärryihin jne jne ,, M+40v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1682
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1236
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1140
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      71
      1057
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1033
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      897
    7. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      35
      837
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      675
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      661
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      652
    Aihe