Uutisen mukaan Etelä- Pohjanmaalla on meneillään Jehovan todistajien puhelinkampanja. Ikäihmisiä on hämmentänyt tämä suuresti.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Varmasti. Onpa eräällä paikkakunnalla luovutti valskunnansalistakin. Yrittävät saada jostain rajaa,vaikkapa testamentteja. Minä olen neuvonut perheenjäseniä ja sukulaisia olematta missään kontaktissa.
- Anonyymi00002
Ei ole kuulunut soittoi!
- Anonyymi00003
Aloittaja, olisiko sinulla hetki aikaa keskustella raamatusta? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi ettei kaikki mitä sinulle on kerrottu olisikaan totta? Ja että ne emme oikeasti elä lopun aikoja, eikä tempausta ole tulossa.
Jos haluat, voisimme katsoa raamatusta muutamia kohtia, jotka osoittavat, että taivasten valtakunnan piti aloittaa hallintansa jo lähes 2000 vuotta sitten.- Anonyymi00004
Kerro
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerro
Oletko lukenut raamatusta Jeesuksen omia sanoja, jotka kertovat että sen sukupolven jota hän ja apostolit elivät, piti olla se, jolloin taivasten valtakunta alkaa hallitsemaan?
Voimme lukea tämän vaikka Matteuksen evankeliumin luvusta 24, jakeesta 34:
Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
Oletko kenties tullut koskaan ajatelleeksi, että nämä Jeesuksen sanat kohdistuivat hänen seuraajilleen, eikä suinkaan tuntemattomille tuleville sukupolville? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko lukenut raamatusta Jeesuksen omia sanoja, jotka kertovat että sen sukupolven jota hän ja apostolit elivät, piti olla se, jolloin taivasten valtakunta alkaa hallitsemaan?
Voimme lukea tämän vaikka Matteuksen evankeliumin luvusta 24, jakeesta 34:
Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
Oletko kenties tullut koskaan ajatelleeksi, että nämä Jeesuksen sanat kohdistuivat hänen seuraajilleen, eikä suinkaan tuntemattomille tuleville sukupolville?Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa
>> Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa
Kenelle muullekaan hän olisi voinut sanansa osoittaa! Ensimmäisen vuosisadan lopun lähestyessä Jeesuksen paluulupaukset olivat yleisesti tiedossa ja ihmiset alkoivat kyselemään, missä se täyttymys oikein viipyy.
23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
Viipymisen seliselittely sai silloinkin surkuhupaisia piirteitä.- Anonyymi00008
Ramavit kirjoitti:
>> Vain seuraajilleen Jeesus puhui. Mutta kehotti kertomaan eteenpäin asiansa
Kenelle muullekaan hän olisi voinut sanansa osoittaa! Ensimmäisen vuosisadan lopun lähestyessä Jeesuksen paluulupaukset olivat yleisesti tiedossa ja ihmiset alkoivat kyselemään, missä se täyttymys oikein viipyy.
23 Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
Viipymisen seliselittely sai silloinkin surkuhupaisia piirteitä.Kuinka lie uskovat yleensä ottaen muodostavat itselleen yhtenäisksityksen näistä asioista
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuinka lie uskovat yleensä ottaen muodostavat itselleen yhtenäisksityksen näistä asioista
Tässäpä se iso ongelma onkin.
Jeesus ei perustanut eri kirkkokuntien sekamelskaa vaan yhden seurakunnan.
Sitä odotellessa kannattaa varmuuden vuoksi pysyä erossa kaikista.
Kotonaankin voi uskoa ja rukoilla.
- Anonyymi00007
Onko ep:la Jehovan todistajia paljon?? En ole törmännyt ees kärryihin jne jne ,, M+40v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921682
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601236- 861140
- 711057
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861033- 93897
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.35837- 65675
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172661Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652