Ootko säkin sellanen et toisen epäonni, kipu, suru, jne tuottaavahingoniloo

Mä oon 😄.
33325
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 33

Vanhimmat

Ettet vain kuvittele, eikö se vahingonilo ole silloin vähänkuin omaa harhaa ja perusteetonta? Mitä edes sellaisesta saa lopulta? Oletko ajatellut tuota?

6Äänestä
  • Mitäkö? Outo kysymys, nsurua ja iloa siis ei voi kuvitelka miten maha kippurassa sillo saa nauraa

1Äänestä

• Ehkä se onkin vain merkki siitä että tuollain asiat kokeva yksilö on lopulta vähän yksinkertainen...?

9Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Ehkä se onkin vain merkki siitä että tuollain asiat kokeva yksilö on lopulta vähän yksinkertainen...?

Mä esim tiesin mun mielitietyn pelosta, hämähäkit

Mä otin purkiiin ulkoo useamman hämähäkin ja pistin ne hänen peitteelle ja lukitsin oven hetkeks
    Kun hän oli hirmu paniikissa mä bauroin oven takaan

1Äänestä

Osaatko nauraa myös itsellesi ?

Äänestä
  • Joo osin
    Mut jos joku nauraa mulle niin raivostun silmittömästi

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Joo osin
    Mut jos joku nauraa mulle niin raivostun silmittömästi

Sairauttahan tuo on. Jonkinlainen mielenvikaisuus.

5Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Psykiatri on todennu asosiaalisen persoonallisuushäiriön.
    Lapiol löin kaverii pään josku 12v

1Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

27 tikkii piti ommel

Äänestä

lösö olet

Äänestä

En, mutta eipä liiemmin kiinnosta hakeutua heidän seuraansa, jotka tuovat mukanaan ainoastaan tarinoita kivusta ja vastoinkäymisistä.

1Äänestä
  • Nii mut pakostanäät ja kuulet esim mitkä on jonku heikkouksia ja
    Esim semmosille mä nauran tai hyödynnän niitä muutenki

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Nii mut pakostanäät ja kuulet esim mitkä on jonku heikkouksia ja
    Esim semmosille mä nauran tai hyödynnän niitä muutenki

Ja mitä se kertoo sinusta?

2Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja mitä se kertoo sinusta?

Ainakin kertoo sen etten halua olla sinun kaltaistesi kanssamissään tekemisissä.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ainakin kertoo sen etten halua olla sinun kaltaistesi kanssamissään tekemisissä.

Sairas ja epämiellyttävä ihminen, joka jää vanhana täysin yksin. Ja ihan omaa ansiotaan.

2Äänestä

En. Kunhan on lussalla. .. ... kulmakerroin

Äänestä

En.

Äänestä

Jos kaikki ihmiset olisivat tuollaisia tätä elämää ja ihmiskuntaa ei olisi, koska aivan kaikki tässä elämässä perustuu toisen luottamukseen, muuten ei mitään tapahdu.

1Äänestä
  • Muistan ku lapsenaserkku sano "etkä käänmä sit sitä kstkasijaa!" se oli vsihtaa jotai sokeripalaa lampussa mä sanoin "en en" ja samatien käändin serklu kirosi ja sai sähköiskun 😄😄

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Muistan ku lapsenaserkku sano "etkä käänmä sit sitä kstkasijaa!" se oli vsihtaa jotai sokeripalaa lampussa mä sanoin "en en" ja samatien käändin serklu kirosi ja sai sähköiskun 😄😄

Hänen olisi pitänyt sanoa: ”Käännä sitä katkaisijaa!” 😄

Äänestä

pikkusen ollu turbulenssia juu

Äänestä

No en mielestäni.

Jos telkkarissa joku lyö toista tai joku jengi kiduttaa jotain, kavahdan itsekin ja hyppään melkeen kattoon. Tulee paha olo.

Äänestä

Hyi

Äänestä

En ole! Sinä olet narsisti kun noin ajattelet!

2Äänestä

Tietenkin

Äänestä
  • Hyvä!

Äänestä

Kun toiselle toivoo pahaa sen edestäsi löydät saa maistaa omaa lääkettä.
kuka sinua sitten auttaa?

Äänestä

Sanotaan suoraan; ihmiset jotka pärjäävät hyvin elämässään, he eivät ole koskaan vanhingoniloisia toisille, koska siihen ei ole mitään motivaatiota ja syytä.

2Äänestä
  • Niinpä tällaiset ihmiset on yleensä sellaisia heikkoitsetuntoisia reppanoita jotka nauraa jähmeästi ja väkinäisesti toistensa urpoille vitseille tai pään aukomisille, joita ei yleensä edes uskalleta sanoa päin naamaa vaan viereisestä pöydästä huudellen tai ohi kulkiessa joku uuvatti sutkauttaa häntä heiluen jotain haufkaa

Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Niinpä tällaiset ihmiset on yleensä sellaisia heikkoitsetuntoisia reppanoita jotka nauraa jähmeästi ja väkinäisesti toistensa urpoille vitseille tai pään aukomisille, joita ei yleensä edes uskalleta sanoa päin naamaa vaan viereisestä pöydästä huudellen tai ohi kulkiessa joku uuvatti sutkauttaa häntä heiluen jotain haufkaa

On nämä vii..öllölänmöllöläläiset niin miehekästä porukkaa, eivät edes pick me peränkantoyelinettä tarvitse kannattelemaan idiotismiaan kun fanittavat toisiaan keskenään sinä osat niin hyvin sanoa hih

Äänestä

En ole perusurpo vii… öllölänmöllöläinen jonka ainoa ilo on kilvoitella toisten nk kärsimyksestä ihan yleisesti katsoen

Äänestä

Ei, miks pitäs?

Paitsi kun javelinit tuhos venäjän panssarivaunuja, dronet raketinheittimiä ja helikopterikin meni kuperkeikkaa. Ja venäjä sano että täältäpä tulee sota alus moskva. Ja sitten blup blup blup, niin väkisin se hymyilytti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mä oon 😄.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu