Onko teitä epäilty varastamisesta, ihan syyttä?

Anonyymi-ap

Minä kerran lähdin yökerhosta kotiin. Kovin taistelin pyörän lukon kanssa eikä auennut. Poliisi otti ne avaimet minulta ja kokeili lähistön polkupyöriä.

Yhden lukko aukesi ja kysyi, näyttääkö tutulta pyörältä? Tuumasin, että saatoin erehtyä pyörästä. Sitten konstaapelit tuumasivat, että talutat ainakin sen aikaa, kun heidän perävalot näkyvät.

Niin tein ja ja poliisien mennyt muualle hyppäsin polkupyörän kyytiin. Sama partio tuli myöhemmin kohdalle ja huusivat ikkunasta, että talutat loppumatkan.

Toki talutin taas kunnes perävalot himmentyivät. Kyllä he sen tiesivät ja myöhemmällä kierroksella ilmeisesti totesivat Timpan polkupyörän olevan talonsa pihassa.

>Simiti<

25

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Olisit ojentanut polkupyörän poliisille, juossut nopeasti poliisiautolle ja ajanut sillä karkuun. Nettivihje vaan.

• Anonyymi00003

Sdp haluaa vaan lisää varkaita tähän valtioon. Me maksetaan kauheesti niiden kuluja. Osa niistä istuu meidän vankiloissa täys ylläpidossa. Sinne sunki pitäs mennä kun tykkäät niin kovin.

• Anonyymi00005

Uli uli. Persupaska on epätoivoinen looseri.

• Anonyymi00008

Persuilla on maailmanennätys tulijoiden haalimisessa..

• Anonyymi00009

Persu kiljuu ja luulee totuuden muuttuvan. Ilmoitettu KRP:lle

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Uli uli. Persupaska on epätoivoinen looseri.

SDP mies yök yök yööök

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

SDP mies yök yök yööök

Persuhomoko ei tykkää SDP miiehistä? Vain mustat miehet kelpaa

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

SDP mies yök yök yööök

Eikö persun trolli parempaan pysty? Hoe reppana nyt edes kommunistia. Seuraavien vaalien jälkeen SMP menee taas konkurssiin ja hyödyttömänä paskana romukoppaan.
        Idioottien vajakkihomohuora puolueella ei ole tullevaisuutta eikä mitään linjaa.
        Sinäkin työllistetty vajakkipersenaama saat potkut.

>Simiti<

• Anonyymi00004

Minä kävelin kerran nuorena yökerhosta kotiin (monta kilometriä). Loppuvaiheessa matkaa humalainen pyöräilijä tuli juttelemaan vierelleni.

En ensiksi vastannut mitään. Lopuksi huusin hänelle.

Hän säikähti huutoani ja kaatui. En jäänyt katsomaan miten kävi, vaan jatkoin matkaani.

Ai että. Muistan vieläkin sen tunteen. Tunsin, miten äänessäni oli voimaa. 🤩💎📯📢💪

🦄

• Anonyymi00010

Pääsin aikoinaan yökerhosta jatkoille viehättävän naisen mukaan. Hänen kotonaan lempemme puhkesi kukkaansa kunnes kesken kaiken minulle iski valtava kakkahätä. Sanoin käyväni pienellä helpotuksella vessassa vaikka jouduinkin päästelemään hiljakseltaan oikein ison pojun pönttöön. Kun pyyhkimisen aika tuli huomasin ettei telineessä ollut paperia eikä bideetäkään vessassa ollut. Jouduin pyyhkimään pyykkikorista nappaamiini alushousuihin ja heittämmän nekin pönttöön. Hoidin kuitenkin hommat valmiiksi ja vetäydyin kotimatkalle. Myöhemmin daami viestitteli että alushousut olivat kadonneet ja epäili minua pervessiksi pikkareiden nuuhkijaksi. Olihan hän tietysti oikeassa vaikken silloin housuja vienytkään.

• Anonyymi00013

En usko, että olisi olemassa ihmisiä, jotka kutsuisivat vieraita kotiinsa ilman, että näiden käytettävissä olisi valkoista wc-paperia. ✨🧻✨

Minulle voi toki väittää ja uskotella päinvastaista, mutta en usko sellaisiin väitteisiin.

🦄

• Anonyymi00013 kirjoitti:

En usko, että olisi olemassa ihmisiä, jotka kutsuisivat vieraita kotiinsa ilman, että näiden käytettävissä olisi valkoista wc-paperia. ✨🧻✨

Minulle voi toki väittää ja uskotella päinvastaista, mutta en usko sellaisiin väitteisiin.

🦄

Kouluttajakaverini ostaa aina mahdollisimman karkeaa ja keltaista.
        On kuulemma halvempaa (sen säästäväisyys on erittäin valikoivaa laatua).

• Anonyymi00015
        buddy-love kirjoitti:

Kouluttajakaverini ostaa aina mahdollisimman karkeaa ja keltaista.
        On kuulemma halvempaa (sen säästäväisyys on erittäin valikoivaa laatua).

Hyviä uutisia: Serlan keltaista wc-paperia ei enää tehdä.

Olosuhteet pakottavat tuttavasi sivilisaation pariin. ✨🧻✨

🦄

• Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

🦄

Minulla on aina ylimääräinen paketti. Luin kerran että kuollessa tulee kakka housuun. Hirmu pyyhkiminen ennen viime henkäisyä.

>Simiti<

• Snadina 50-luvulla kävin usein rautakaupassa vain katsomassa, mitä on olemassa, ilman että olisin ostanut jotakin. Sangen opettavaista.

Kun kerran olin poistumassa, myyjä asettui eteeni, tunnusteli taskujani päällisin puolin ja kysyi: "Ethän vain pannut mitään taskuusi?" En ole koskaan ottanut mistään kaupasta mitään, mitä en ole maksanut.

• Anonyymi00014

Minua ei ole mutta rikkaita ja varakkaita miehiä naiset syyttää että rikaaat miehet varastaa heidän sydämmensä eli mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies

• Kesäisenä yönä ajelin kotia kohti (autolla) ja yllättäen tien pientareella oli siihen jäänyt polkupyörä.
      Ajoin ohi, mutta sitten mietin, että pitäisiköhän kuitenkin käydä tarkastamassa tilanne.
      Ja peruutuksen jälkeen havainto oli, että kaukonaapurin tyyppi on ollut baarireissulla, mutta kotimatka on johtanut paikkaansa salapäräisesti vaihtaneeseen ojaan.
      Sieltä se könysi kuntotiedustelun jälkeen pyörälleen ja ehdotin, että mitä jos taluttaisi sen kotiinsa, mutta hän ilmoitti, että käy katsomassa josko paikallinen muusikko sattuisi olemaan kotona (eli siis ilta jatkui). Sinne se sitten lähti pyöräillen kohti muusikon kotia, mutta jos tie olisi ollut yhtään kapeampi, niin olisi taas ollut ojassa (kumpikin oja yhtä todennäköisiä).
      Ero niille sitten emäntänsä kanssa tuli parisen vuotta myöhemmin, enkä varsinaisesti ihmetellyt asiaa.

• Anonyymi00018

Tiedän tämän! Pyöräilijä oli Matti Nykänen ja Muusikko Johanna Tukiainen. Molemmat kovia juoppooja

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Tiedän tämän! Pyöräilijä oli Matti Nykänen ja Muusikko Johanna Tukiainen. Molemmat kovia juoppooja

Ei ollut Nykänen ja muusikko oli huomattavasti kuuluisampi. Nykänen oli kuitenkin erään koulukaverini naapuri lapsuudessaan. Kuulemma syyllinen oli yleensä selvä jos jotain epätavallista tapahtui.

• Anonyymi00021
        buddy-love kirjoitti:

Ei ollut Nykänen ja muusikko oli huomattavasti kuuluisampi. Nykänen oli kuitenkin erään koulukaverini naapuri lapsuudessaan. Kuulemma syyllinen oli yleensä selvä jos jotain epätavallista tapahtui.

Vähän epäilen, että olisi ollut selvä...

• Anonyymi00019

Joku mies yöllä pysähtyi taloni viereen siihen soratielle , ihmettelin mitä se katselee, olikin pihassa pyörä.

no menin ovelle ja kun avasin, tiputti pyörän ja lähti juoksemaan tuhannen kovaa eteenpäin..

Ehkä olisi kannattanut seurata hetki, pyörässä kun ei ketjut ollut ees kunnossa heh

• Anonyymi00022

On kerran poliisi epäili että ajelen varastetulla fillarilla. Ne sanoi että ottavat pyörän haltuun ja mennää asemalle. Pyysin näyttämään pyörän kuittia ja ne sanoi ettei sellaista ole. Sitten sanoin että jos otatte pyörän niin ilmoitan sen varastetuksi ja sitten katsotaan sitä minun kuittia oikeudessa sen jälkeen. Sitten poliisi totessi ettei pyöräni olekkaan sama mitä epäilivat varastetuksi. HAukuin niitä idiooteiksi vielä siinä.

• Anonyymi00023

Kerran yksi sekopäinen nainen väitti, että olisin varastanut hänen sydämensä. Onneksi pääsin huomaamatta poistumaan paikalta.

• Ei ole syyttä. Pentuna pöllin purkkapaketin ja jäin porukoille kiinni, niin olihan se noloa lähteä maksamaan. Siihen jäi kyllä varastelut.

• Anonyymi00025

Kai palautit sen varastamise polkupyörän sitten omistajalleen. Noi avaimethan voi sopia melkein mihin tahansa lukkoon, kun ovat sen verran pyöristyneitä. Jännä juttu se, että poliisi auttoi pyörävarkaudessasi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe