Olemassaoloni on hyödytön

Olen kasa roskaa SB
11179
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Niinhän meistä lopulta kaikki

Äänestä

Kaikki olemme itikanpjaskoja tässä universumissa, mutta emme missään nimessä hyödyttömiä. Kaikilla sanoilla, teoilla ja jopa ajatuksilla on osansa täällä olevissa tapahtumissa.

1Äänestä

En osaa mitään olen ruma mies

Äänestä

Odotan että kuolen

Äänestä

Tekisi mieli ajaa puuta päin en löydä ikinä naista itselleni

Äänestä
  • Löytäisit jos huolisit omantasoisesi

Äänestä

• Voin sanoa, että mies joka miettii puuta päin ajamista ei varmaan ole monenkaan naisen unelma.
    Joten ryhdistäydy, kerää luusi, lihaksesi ja itsetuntosi ja vaihda asennetta.

Äänestä

Perhe on paras❤️😍🥰

1Äänestä

Roskahan tää on, mutta sitä tarvii, että voi elää ja sitten päätteeks voi jauhaa jossain jätemyllyssä. Vielä ois kolmas näyttely pidettävänä ja kirjottaa kirja.

Äänestä

Niin onkin. Sä oot palstasetä yhtä tyhjän kanssa.

Äänestä
  • Tapellaanko? Yrität mun naista! 🙇‍♂️

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen kasa roskaa SB

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu