Ei baareisssa kannata enää käydä.

Anonyymi-ap

Alkoholin hinta on aivan kauhea. 10 euroa kalja tai 12 euroa lonkero. Sillä saa kaupasta jo 5 lonkeroa ja juo kotona. Ei siis naisiakaan voi iskeä enää baareissa koska liian kallista.

27

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No huh jopas on kallista, muutamassa vuodessa noussut hinnat. Ei oo köyhällä varaa käydä baareissa noilla hinnoilla.

• Anonyymi00002

Ja samalla hinnalla saa tehtyä 25 litraa kiljua, ja vissyt vielä päälle krapula-aamuun. Elämä on valintojen spektri.

• Anonyymi00003

Bogotássa on paljon halvempaa. Mee sinne!

• Mä en oo ikinä ymmärtäny, tota baari hommaa, enkä kylläkään kotona juomistakaan. Yleensäkin kaikki alkoholipitoset on pahaa🤮. Miksi maksaa hirveesti ylihintaa juomasta, joka on pahaa ja siitä tulee huono olo?

No kerran vuodessa käydään ja se riittää mulle. Terveys on mulle pääasia.

• Anonyymi00004

Köyhälle kaikki on kallista, jopa pari olutta baarissa.

• Anonyymi00005

Oma pullo povariin.

• Anonyymi00006

Mutta onneksi voi itse valita, haluaako juoda. Vai haluaako kokea elämän selvinpäin ja nähdä siinä eri värisävyjä. Päihde- elämä ei ole koskaan aitoa elämää.

• Anonyymi00008

No jokainen taaplaa tyylillään. Vaikka juonkin joskus niin harvemmin olen ihan tööt kännissä asti. Pari pulloa siideriä tms. riittää mulle.
        Se on mun elämääni se enkä siitä koe että ei olisi aitoa elämää.

• Anonyymi00009

Enemmän värisävyjä kokee ja ymmärryksen taso laajenee, kun joskus vihreää yrttiä maistaa. Moni kahlaa elämänsä läpi, tietämättä mitä kehon ja mielen 100% rentoutuminen ja euforia tarkoittaa....säälittävää oikeastaan. Alkoholi sitten onkin fiilisten ja aivotoiminnan tukahduttaja.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Enemmän värisävyjä kokee ja ymmärryksen taso laajenee, kun joskus vihreää yrttiä maistaa. Moni kahlaa elämänsä läpi, tietämättä mitä kehon ja mielen 100% rentoutuminen ja euforia tarkoittaa....säälittävää oikeastaan. Alkoholi sitten onkin fiilisten ja aivotoiminnan tukahduttaja.

Kyllä. Mutta vihreä ei sovi kaikille, koska se laajentaa tajuntaa. Sen takia myös moni tuomitsee sen, kun ei itse voi sitä käyttää. Kohtuupolttelu tai muu käyttö on ok ja vielä kun on löytänyt itselle sopivia lajikkeita niin 👌

• Anonyymi00007

Ehkä kohta baarissa voikin kohdata siis fiksun tyypin..

Pitää lisää kalkistaa hintaa ehkä ja päälle vähintään narikkamsksu, ettei pummit siellä pyöri..

• Anonyymi00010

Jos reissun tarkoitus on juominen, ei tosiaan varmaan kannata. Itselläni niiden harvojen kertojen tarkoitus on ajavietto ystävien kanssa ja juon sen yhden lasillisen, joten ihan sama.

• Anonyymi00011

Minä join eilen pelkkää alkoholitonta juomaa, kun olin ystävän kanssa syömässä ja sen jälkeen "yksillä". Ei tullut kalliiksi eikä ole krapulaa ja pääsi liikkumaan omalla autolla. Win-win kaikin puolin.

Aletheias

• Anonyymi00012

Vain alkoholistit juo juomalla baarissa tai kotona. Sinä mitään naista tarvitse etkä saakaan.

• Anonyymi00013

Miten joku pystyy juomaan tuollaista paskaa?

• Hyvät pohjat aiheuttaa sen, että ei tarvitse montaa juomaa ostaa. Myös vedenjuonti tuppaa unohtumaan juhlakansalta. Aika tärkeää sekin.

Itse menen baariin ensisijaisesti joko tanssimaan selvinpäin, laulamaan selvinpäin tai tapaamaan ystäviä.

• Anonyymi00015

pillua pippelille jo ennen oven avaamista ja kaljan tuopin arvo noll EUROA

• Anonyymi00016

Suomi on perläpi.

• Anonyymi00017

Joku niin audio-power-amplifiew-ciruit... mulriwatt n iin rengasdydänmuuntaja dille syöttämään ampeererja.. 400W toroidi-muuntaja pitäisi riittää hehe

• Anonyymi00019

Aiwa-stereot.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Aiwa-stereot.

Mulla olikin joskus joku aiwan äänentoistolaite. En tiennykkään että niitä vieläkin on. Mä sanoinki sillon aina: aiwan aiwan, eikä se kaikille auennu. Niin ku ei teillekään aina mun jutut aukee, moni ottaa turhan tosissaan.

• Anonyymi00018

vain pilluton epätoiboinen mies käy yökwerhoisas HWHWH

• Anonyymi00020

Olet näköjään käynyt....

• Anonyymi00021

Espanjassa olut 3 euroa ja lonkku 3.50 euroa baarissa.

• Anonyymi00022

Baariin mennään tapaamaan ihmisiä; ei juomalla juomaan kaljaa.

- Sheena

• Anonyymi00024

Ne lonkerot ja luet Latviassa maksoi 11-14 euroa 24 pack. Katsotaa netistä sielä ne hinnat on. Kävin latviassa ja ostin 45 laatikkoa lonkeroa ja olutta ja säästin 800 euroa suomen hintoihin verrattuna.

• Anonyymi00025
      UUSI

Tammikuussa hain Latviasta 45 laatikkoa olutta ja lonkeroa. Suomen tullissa ei sanottu mitään. Säästin 800 euroa suomen hintoihin verrattuna. Jos ei käy usein hakemassa niin tullissa ne ei ihmettele. Nyt täällä mökillä on juotu niitä Latvian oluita ja lonkeroita. Annoin veljelleni 10 laatikkoaa olutta. Suomessa baarit on tosi kalliita ja kannatta käydä vain kerran vuodessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      60
      1822
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      146
      1556
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1278
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      903
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      89
      886
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      87
      780
    7. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      60
      579
    8. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      40
      563
    9. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      534
    10. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      55