Alkoholin hinta on aivan kauhea. 10 euroa kalja tai 12 euroa lonkero. Sillä saa kaupasta jo 5 lonkeroa ja juo kotona. Ei siis naisiakaan voi iskeä enää baareissa koska liian kallista.
Ei baareisssa kannata enää käydä.
Anonyymi-ap
27327
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 27
Vanhimmat
No huh jopas on kallista, muutamassa vuodessa noussut hinnat. Ei oo köyhällä varaa käydä baareissa noilla hinnoilla.
Ja samalla hinnalla saa tehtyä 25 litraa kiljua, ja vissyt vielä päälle krapula-aamuun. Elämä on valintojen spektri.
Bogotássa on paljon halvempaa. Mee sinne!
Mä en oo ikinä ymmärtäny, tota baari hommaa, enkä kylläkään kotona juomistakaan. Yleensäkin kaikki alkoholipitoset on pahaa🤮. Miksi maksaa hirveesti ylihintaa juomasta, joka on pahaa ja siitä tulee huono olo?
No kerran vuodessa käydään ja se riittää mulle. Terveys on mulle pääasia.
Köyhälle kaikki on kallista, jopa pari olutta baarissa.
Oma pullo povariin.
Mutta onneksi voi itse valita, haluaako juoda. Vai haluaako kokea elämän selvinpäin ja nähdä siinä eri värisävyjä. Päihde- elämä ei ole koskaan aitoa elämää.
No jokainen taaplaa tyylillään. Vaikka juonkin joskus niin harvemmin olen ihan tööt kännissä asti. Pari pulloa siideriä tms. riittää mulle.
Se on mun elämääni se enkä siitä koe että ei olisi aitoa elämää.
Enemmän värisävyjä kokee ja ymmärryksen taso laajenee, kun joskus vihreää yrttiä maistaa. Moni kahlaa elämänsä läpi, tietämättä mitä kehon ja mielen 100% rentoutuminen ja euforia tarkoittaa....säälittävää oikeastaan. Alkoholi sitten onkin fiilisten ja aivotoiminnan tukahduttaja.
Kyllä. Mutta vihreä ei sovi kaikille, koska se laajentaa tajuntaa. Sen takia myös moni tuomitsee sen, kun ei itse voi sitä käyttää. Kohtuupolttelu tai muu käyttö on ok ja vielä kun on löytänyt itselle sopivia lajikkeita niin 👌
Ehkä kohta baarissa voikin kohdata siis fiksun tyypin..
Pitää lisää kalkistaa hintaa ehkä ja päälle vähintään narikkamsksu, ettei pummit siellä pyöri..
Jos reissun tarkoitus on juominen, ei tosiaan varmaan kannata. Itselläni niiden harvojen kertojen tarkoitus on ajavietto ystävien kanssa ja juon sen yhden lasillisen, joten ihan sama.
Minä join eilen pelkkää alkoholitonta juomaa, kun olin ystävän kanssa syömässä ja sen jälkeen "yksillä". Ei tullut kalliiksi eikä ole krapulaa ja pääsi liikkumaan omalla autolla. Win-win kaikin puolin.
Aletheias
Vain alkoholistit juo juomalla baarissa tai kotona. Sinä mitään naista tarvitse etkä saakaan.
Miten joku pystyy juomaan tuollaista paskaa?
Hyvät pohjat aiheuttaa sen, että ei tarvitse montaa juomaa ostaa. Myös vedenjuonti tuppaa unohtumaan juhlakansalta. Aika tärkeää sekin.
Itse menen baariin ensisijaisesti joko tanssimaan selvinpäin, laulamaan selvinpäin tai tapaamaan ystäviä.
pillua pippelille jo ennen oven avaamista ja kaljan tuopin arvo noll EUROA
Suomi on perläpi.
Joku niin audio-power-amplifiew-ciruit... mulriwatt n iin rengasdydänmuuntaja dille syöttämään ampeererja.. 400W toroidi-muuntaja pitäisi riittää hehe
Aiwa-stereot.
Mulla olikin joskus joku aiwan äänentoistolaite. En tiennykkään että niitä vieläkin on. Mä sanoinki sillon aina: aiwan aiwan, eikä se kaikille auennu. Niin ku ei teillekään aina mun jutut aukee, moni ottaa turhan tosissaan.
vain pilluton epätoiboinen mies käy yökwerhoisas HWHWH
Olet näköjään käynyt....
Espanjassa olut 3 euroa ja lonkku 3.50 euroa baarissa.
Baariin mennään tapaamaan ihmisiä; ei juomalla juomaan kaljaa.
- Sheena
Ne lonkerot ja luet Latviassa maksoi 11-14 euroa 24 pack. Katsotaa netistä sielä ne hinnat on. Kävin latviassa ja ostin 45 laatikkoa lonkeroa ja olutta ja säästin 800 euroa suomen hintoihin verrattuna.
Tammikuussa hain Latviasta 45 laatikkoa olutta ja lonkeroa. Suomen tullissa ei sanottu mitään. Säästin 800 euroa suomen hintoihin verrattuna. Jos ei käy usein hakemassa niin tullissa ne ei ihmettele. Nyt täällä mökillä on juotu niitä Latvian oluita ja lonkeroita. Annoin veljelleni 10 laatikkoaa olutta. Suomessa baarit on tosi kalliita ja kannatta käydä vain kerran vuodessa.