Kahvi meni päähän.
Nyt en ehdi hetkeen palstalla, koska lähden pian lentoon. 🐓
🦄
Kahvi kihahti päähän
9
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kunnon pärinät
- Anonyymi00002
Jos kahvissa on kofeiinia,niin se on huumetta
- Anonyymi00003
Kyllä se on stimulantti
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä se on stimulantti
Amfetamiini ja kokaiini ovat stimulantteja myös.
xLiner
Mäkin yritän kahvia vähentää. Mutta nyt munki täytyy lähtee. Alkaa aurinko paistaa.
- Anonyymi00005
Joo, semmoista tuo espresso on.
Mun täytyy taas vaihtaa nikkiä.
Nikillä exKynis.mi vastasin aloitukseen, joka oli jo keretty postaa, mutta siitä huolimatta 'vellikelloon' tuli maininta vastauksestani. Se johti vain kuvottavaan mulkoilijaan avattuine kalloineen, mutta sieltä ei päässyt minnekään poistaakseen ilmoituksen.
Kun se oli aikansa roikkunut siellä, pyysin S24:ää poistamaan sen. Tulos oli, että ilmoitus pysyi, mutta viestiin lisättiin vielä palautteitteni sanamuodot. Tuliko muille samalla?
Kun tein uuden pyynnön, sain palautteet sellaisella muutoksella, että sain roikkuvan maininnan lopultakin pois, mutta nyt on vielä suurempi hankaluus palautteitten toistamisesta.
Olen edelleen sama å.ä.ö ja exKynis.mi, mutta nikkini on vastedes rennosti.m, kuten yllä.- Anonyymi00006
Onneksi en juonut kahvia. Pelkkää pontikkaa ja söin 1000 nikotiinipussia.
>Simiti<- Anonyymi00007
Montako hehtolitraa joit pontikkaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439