🤔
Mitä mietit juuri nyt?
172
1775
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miestä ja että missä vaiheessa se nyt oikein on.
- Anonyymi00002
Puuhamaa reissua ja mitä laittaisin serkkujen juhliin päälle.
- Anonyymi00003
Sinua ja sitä että milloinhan me mahdollisesti nähdään? 😍
- Anonyymi00004
Eräs mies ei halua nähdä!!
- Anonyymi00060
Ja minä sinua / häntä jota kauan odottanutkin 😍 kunpa tietäis miten ja milloin nähtäisiin ..
- Anonyymi00138
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eräs mies ei halua nähdä!!
Aika moni mies ei draamakekeäijä halua nähdä- mm totuutta ihanan itsekästä minun nassu kaikki kaikessa on kun suu käynyt enemmän ku laki sallii ja myös kirjaimellisesti. Uhriutukaamme ulkopuoliset groupiet puolestaan hartaudella amen
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Aika moni mies ei draamakekeäijä halua nähdä- mm totuutta ihanan itsekästä minun nassu kaikki kaikessa on kun suu käynyt enemmän ku laki sallii ja myös kirjaimellisesti. Uhriutukaamme ulkopuoliset groupiet puolestaan hartaudella amen
Tällä kertaa ehkä saatan jo kysyä tiskillä notkuvilta ”kaksosilta” tmv pitkät päällä että mikä se sulla on hätänä
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Tällä kertaa ehkä saatan jo kysyä tiskillä notkuvilta ”kaksosilta” tmv pitkät päällä että mikä se sulla on hätänä
Ja lopuksi kailotus on taktista ääni kantava tarvittaessa. Seinillä on korvat oikeen hyvä
- Anonyymi00005
Huomista.
- Anonyymi00137
Oliko se eilen habib?
- Anonyymi00006
Kohta on Juhannus :)
- Anonyymi00007
Että jääkö tämä särky loppu elämäksi.
- Anonyymi00094
Ei varmaan jää. Aika aina parantaa.
- Anonyymi00136
Keksi draamaileva ja keinotekoisista nettidraamoista elävä gubbe uusi kipu tai särky näille
- Anonyymi00009
Tulevaisuutta ja sitä kun jään todennäköisesti yksin puheiden perusteella. Kuinka selviän kaikesta.
- Anonyymi00010
Että haluanko elää ilman rakkautta loppuelämäni. Vai pitäisikö minun sen sijaan, että roikun sellaisessa ihmisessä, joka ei halua mua, antaa mahdollisuus sellaiselle, joka selvästi näyttää, että haluaa.
- Anonyymi00035
Aivan
- Anonyymi00071
Jos toinen on sinusta kiinnostunut, etkä itse ole hänen suuntaansa kuitenkaan kallistunut, niin miksi lähestyisit vain sen takia, kun toinen on kiinnostut? Tykkäät ihailusta?
- Anonyymi00104
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos toinen on sinusta kiinnostunut, etkä itse ole hänen suuntaansa kuitenkaan kallistunut, niin miksi lähestyisit vain sen takia, kun toinen on kiinnostut? Tykkäät ihailusta?
Aina ei tiedä onko toinen kiinnostunut tai aikooko edetä.. ei ehkä sen takia kannata sulkea mahdollisuus tutustua toiselta. Siis pitkään koettanut selvittää missä mennään, ei niinkään ihailun perässä.
- Anonyymi00134
Anonyymi00071 kirjoitti:
Koska kaikkein eniten haluaisi piip, eli tavallaan kyllä, naisista negatiivisia ja pinnallisia konnotaatiota väkinäisesti etsivä tyyppi. Sivusta naiselta Tee et käy täysillä kyllä sinäkähän
- Anonyymi00135
Anonyymi00035 kirjoitti:
Aivan
Jopa sitä leikitään niin tietoista taas draamailevan aapeeäijän saagasta taas. Lapsellista ja vähän ongelmallista
- Anonyymi00011
Hän on paljastanut sielunsa rumuuden.
- Anonyymi00063
Siksikö kun ei innostu esim. samasta sukupuolesta, hohhoijaa.
- Anonyymi00133
No hyvä että sinulle löytyy alustoja, kuten tämäkin avaus, missä tilittää tästä jostain hänestä. Mikä tätäkin vaivaa kysyn vaan sivusta
- Anonyymi00012
Lähtiskö diggaileen Scorppareita Veikkaus Areenalle 28.7
- Anonyymi00047
Päätin sitte lähteä. Katsomo 313, saa tulla arvaileen kuka siinä katsomossa istujista olen :)
- Anonyymi00064
Anonyymi00047 kirjoitti:
Päätin sitte lähteä. Katsomo 313, saa tulla arvaileen kuka siinä katsomossa istujista olen :)
😂😂😁
- Anonyymi00072
En kun meen Lenny Kravizin konserttiin.
- Anonyymi00013
Että pääsenköhän huomenna jutuille :)
- Anonyymi00015
Hän on väkivaltainen
- Anonyymi00016
Pskaa fiilistä ja menneitä sekä nykyisiä tapahtumia, joita en ymmärrä.
- Anonyymi00017
tämä vuosi on ollut käsittämätön. en voi muuta sanoa. olen vtun vahva. yötä
- Anonyymi00021
Missä asioissa olet ollu vahva?
- Anonyymi00131
Anonyymi00021 kirjoitti:
Missä asioissa olet ollu vahva?
Kaikissa mainituissa aiheissa ja niissäkin mitä ei ole vielä mainittu. Sivusta musta humaus pään ympärillä paha kieli tulee
- Anonyymi00018
Mietin sitä, että kyllähän hän olisi silloin tavoitellut vain minua jos olisin ollut hänelle erityinen. Siitäkin huolimatta, että tilanteeni oli, mikä oli.
Ärsyttävä asia on se, etten jostain syystä pysty realiteetteja hyväksymään.- Anonyymi00019
Aika samoilla fiiliksillä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aika samoilla fiiliksillä.
Mikä siinä on, että vaikka silmien edessä näkee kaiken päivän selvänä niin mieli kääntää asioita ikään kuin omaksi edukseen. Ihminen on jotenkin sokea ihastuneena. Miehet ei ole toisen naisen kanssa jos sydän on jossain muualla. Tämä on vain selvä asia. Kurjaa asiasta teki hänen flirttailunsa minullekin. Tyypillistä harmitonta, mutta riittävää omalle mielelle keksimään kaikenlaisia selityksiä. Inhottaa oma heikko ja typerä mieli. Voisinpa saada vaihtopään. Vaihtaisin heti järkevämpään päähän 😀
- Anonyymi00028
Samaa miettinyt, ensi kerralla pitää olla kyllä tarkempi ja katsoa ettei höpsähdä mieheen joka flirttailee ja palvelee kaikkia naisia.
- Anonyymi00032
Pakkien saamisen jälkeen olis vaan ahdistelua jatkaa tavoittelua. Sitten suljetaan tunteet sisälle ja tavoitellaan muita.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Pakkien saamisen jälkeen olis vaan ahdistelua jatkaa tavoittelua. Sitten suljetaan tunteet sisälle ja tavoitellaan muita.
En antanut pakkeja… ei puhuttu koskaan sellaisia. Sekava tilanne, joka ehkä olisi pitänyt olla selkeä. En vieläkään tajua, mistä oli kyse.
Minun täytyy vaan hyväksyä asiat silti. - Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oletko taas yksi niistä joka luuli saaneensa pakit? Olet ihan varma?
- Anonyymi00020
Mietin miksi ihmeessä mietin keväästä lähtien putkeen ihmistä ja se vaan elää omaa elämäänsä tätä todennäköisesti edes tietättä.iten voin oikeasti olla tällainen? Haluan jo selvyydet asioihin ja päästä eteenpäin. Mitähän mulle on tapahtunut.
- Anonyymi00022
Voinko luottaa?
- Anonyymi00038
Luota rakas...
- Anonyymi00055
Anonyymi00038 kirjoitti:
Luota rakas...
Käytäisiinkö festarilla Kuopiossa heinäkuussa... päiväreissu tai yksi yö... uskon, että järjestelyt sen suhteen onnistuisi ❤️...
- Anonyymi00067
Anonyymi00055 kirjoitti:
Käytäisiinkö festarilla Kuopiossa heinäkuussa... päiväreissu tai yksi yö... uskon, että järjestelyt sen suhteen onnistuisi ❤️...
Kenen kanssa sinne haluaisit mennä? 😊
- Anonyymi00092
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kenen kanssa sinne haluaisit mennä? 😊
Kaivattuni Naisen kanssa ❤️
- Anonyymi00128
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ensin olisi gubbe hyvä lusia mm Visbyn risteily kestääkö se tylsyyttä, tarkoitan nauttiiko kukkaloistosta yhdessäolosta
- Anonyymi00129
Anonyymi00038 kirjoitti:
Luota rakas...
But maybe not yoo, slimey? Sivusta
- Anonyymi00024
Maailma antoi monta epätodennäköistä sattumaa. Silti onnistuin epäonnistumaan. Olisinpa saanut harjoitella tällaista ennen häntä.
- Anonyymi00026
Millaisia sattumia?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Millaisia sattumia?
Ihania... ihanimpia.
- Anonyymi00029
Eihän siihen osaa varautua. Sama fiilis..
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei. Maailma kun näyttää jotain sellaista, mitä et koskaan ajatellut olevan... Tunteita, mitä et koskaan ole kokenut.
- Anonyymi00069
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja rakastan vain...
- Anonyymi00025
Et mitä ihmettä hän musta haluaa? Mikä se katse oli?
- Anonyymi00141
One of us, one of us?
- Anonyymi00030
Että oispa kristallipallo tai jotain.... mutta kun ei voi ole eikä voi tietää edes huomista päivää ja kohta taas itketään...
- Anonyymi00031
Olen hölmö.....
- Anonyymi00033
En mieti yhtään mitään. Haluan vaan nukkua ja unohtaa kaiken tuskan.
- Anonyymi00034
tomia❤️
- Anonyymi00041
Mietin,miksi hän leikki tunteillani. Antoi ymmärtää muuta mutta perääntyi lopulta 💔 En tiedä, milloin tää tuska helpottaa vai helpottaako koskaan 😭😭😭
- Anonyymi00125
No kohta sinä gubbe pääset jo uuden pirkon perään kirvaamaan samaa. T naiselta
- Anonyymi00044
Mietin että ennen lomaasi kysyn sulta numeroasi. Tai sitten en. Riippuu siitä millaiset välit meillä on sitten.
- Anonyymi00109
Missä päin tällaista mietit tai mikä on sun etunimen eka kirjain? T. Vainoharhanen
- Anonyymi00151
Anonyymi00109 kirjoitti:
Missä päin tällaista mietit tai mikä on sun etunimen eka kirjain? T. Vainoharhanen
S kirjain
- Anonyymi00183
Anonyymi00151 kirjoitti:
S kirjain
Sesilia
- Anonyymi00185UUSI
Anonyymi00183 kirjoitti:
Sesilia
Ohi
- Anonyymi00045
Pitääkö sauna pestä? (pitää)
Pitääkö jääkaappi putsata? (pitää)
Pitääkö allas putsata? (totta helv. pitää)
Juodaanko viiniä vai miedompia? (kuka? paljonko?)
Pitääkö hankkia koivunoksia, vai käykö lupiinit? (molempia?)
Kehtaako laittaa Antille juhannustoivotusta? (ehkä, ehkä ei, jahkailen kunnes ikkuna menee ohi)- Anonyymi00124
Jotaki se ois hyvä tehä halien eteen näinhän se gubbe on
- Anonyymi00046
Mustilaisen serkkumies.Mikä motiiviksi on?
- Anonyymi00123
Emt verikosto vendetta joku muu? Sivusta innokas arwaaja
- Anonyymi00048
Mietin ootko oikeesti voinu eksyy tänne. En tiiä ees miten ite eksyin.
- Anonyymi00049
Kaikki on mahdollista.
- Anonyymi00050
Tutustuin itselle vieraaseen aiheeseen ja siinä samalla löysin tämän.
- Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tutustuin itselle vieraaseen aiheeseen ja siinä samalla löysin tämän.
Mihin aiheeseen?
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mihin aiheeseen?
Aiheeseen, josta kaipaamani henkilö minulle puhui. Toki tiesin sivuston jo entuudestaan, mutta nämä ikävä yms. palstat olivat uutta.
- Anonyymi00082
Anonyymi00053 kirjoitti:
Aiheeseen, josta kaipaamani henkilö minulle puhui. Toki tiesin sivuston jo entuudestaan, mutta nämä ikävä yms. palstat olivat uutta.
Vuosi sitten yks n sulleko mainitsi viestitse.?
- Anonyymi00105
Anonyymi00082 kirjoitti:
Vuosi sitten yks n sulleko mainitsi viestitse.?
Ei. Kasvotusten.
- Anonyymi00122
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mihin aiheeseen?
Esoteeriseen arvauskeskukseen tutustuin ohjatulla kierroksella mitään namiskoja ei saanut painella eikä kuviakaan ottaa
- Anonyymi00051
Mitkä meidän välit on
- Anonyymi00056
Lämpimät odottavat
- Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
Lämpimät odottavat
Toivottasti, vaikka epäilen.
- Anonyymi00084
Anonyymi00056 kirjoitti:
Lämpimät odottavat
Minusta ja häiriköstä ei voi koskaan tulla edes ystäviä!
- Anonyymi00120
Anonyymi00084 kirjoitti:
Minusta ja häiriköstä ei voi koskaan tulla edes ystäviä!
Joo kumma homma trollaava äijä tämäkin. Kummat tätä saagaa kommentoi, ehkä minäkin olen sitten vaikka en paisuttele ko tekstiä tuolla mailla mannuilla. TT
- Anonyymi00057
Saatan olla vaarassa.
- Anonyymi00061
Muuttamista uuteen rivitaloasuntoon tästä kerrostalosta ja että toivottavasti siellä on rauhallista ja viihdyn siellä.
- Anonyymi00062
Mietin, että onkohan sillä miehellä pissaa tarpeeksi pissapojassa... siis oikeesti.
- Anonyymi00065
Missä järjestyksessä lenkki, lihastreeni ja ruuan teko. Paperiasioita. Monelta annan itseni avata konsolin ja tavoitella camoja asei siin. Tekisikö tunti aikataulun vai tietoisesti välttäisi haaveilua ja menisi luonnollisessa rytmissä. Mutta sitten pitää olla koko ajan skarppina ettei vaivu ajatuksiin.
- Anonyymi00066
Miksi naiset valehtelevat minulle? Sanovat haluavansa nähdä mutta peruvat tai ghostaavat.
- Anonyymi00068
Että jaksaisiko sitä jossain juhannuksena lähteä käymään vai olisiko taas vain yksin kotona 😔
- Anonyymi00073
Miten helvetissä erota puolisosta joka ei halua erota. Sitä mietin.
- Anonyymi00081
Kukaan ei voi pakottaa olemaan parisuhteessa.
- Anonyymi00085
Anonyymi00081 kirjoitti:
Tuo on totta. Ihan jokainen joka kokee parisuhteen huonoksi, hänellä on oikeus lähteä pois parisuhteesta!
- Anonyymi00101
Kasvattamalla pallit.
- Anonyymi00119
Anonyymi00081 kirjoitti:
Voi juku ihanko totta trolliäijälle pätevä naisiin patologisen alentuvasti suhtautuva setä?
- Anonyymi00074
mutsiis
- Anonyymi00075
Miss you. Mitäköhän teet just nytten?
- Anonyymi00079
Ajattelen sinua.
- Anonyymi00080
Syön karkkia autossa.
- Anonyymi00078
Miksei hän oo töissä
- Anonyymi00102
Sen takia, että minut yritetään aina lykätä naistyöyhteisöihin vaikka naisporukat ilman miehiä ovat myrkkytynnyreitä.
- Anonyymi00118
Anonyymi00102 kirjoitti:
Sen takia, että minut yritetään aina lykätä naistyöyhteisöihin vaikka naisporukat ilman miehiä ovat myrkkytynnyreitä.
Joo no eipä se yks ne kukko tunkiolla nokkimassa dynamiikkaa välttämättä paranna pakka menee pian vielä enemmän sekaisin ja jollain nousee päähän kuka näistä se voisi olla?
- Anonyymi00144
Anonyymi00118 kirjoitti:
Joo no eipä se yks ne kukko tunkiolla nokkimassa dynamiikkaa välttämättä paranna pakka menee pian vielä enemmän sekaisin ja jollain nousee päähän kuka näistä se voisi olla?
Tarkoitinkin, että suht tasajako eikä kukkona tunkiolla meininkejä.
Olen huomannut useammassa työpaikassa, että yleensä muut naiset ovat minua kohtaan ystävällisempiä, jos paikalla on myös miehiä, Jos ollaan naisporukalla, niin kohdellaan piikittelebästi ja alentuvasti ja, kun asetan rajan olenkin yht'äkkiä yhteistyökyvytön enkä kuulemma ota palautetta vastaan. Helpoin on työskennellä suurinpiirtein samanikäisten naisten (n35-45)kanssa, mutta huomattavasti nuoremmat ja huomattavasti iäkkäämmät, ovat minua kohtaan yleensä totaaliperseitä. Jos työyhteisössä on miehiä,vahtivat muut yleensä etten ole heidän kanssaan liiemmin tekemisissä ja, jos olen niin seuraavaksi alkaa jäätävä piikittely.
- Anonyymi00083
Sitä ettei minun tarvitsisi nähdä stalkkeria enää koskaan!
- Anonyymi00086
Että olikohan hänellä hyvä, mahdollisesti hauistreeni.
- Anonyymi00087
Sitä, että kaikki järjestyy lopulta, se mitä pitää sisällään on arvoitus. Osviittaa siitä jo saatu sekä dataa.
- Anonyymi00088
Mitä hiton dataa 😅?
- Anonyymi00142
Anonyymi00088 kirjoitti:
Mitä hiton dataa 😅?
If i say i never scare i mean it if i say i f
- Anonyymi00184UUSI
Anonyymi00088 kirjoitti:
Mitä hiton dataa 😅?
Huumanneet/manipuloineet kyseistä henkilöä käyttäytymään haluamallaan tavalla ja näin ollen ottaneet video/ääni dataa jolla nyt mustamaalaavat kyseistä henkilöä.
- Anonyymi00089
P*llua
- Anonyymi00117
Mitä tiiät aiheesta tähän mennessä
- Anonyymi00090
Hänen ihanaa karvaista rintaa ja sitä upeaa tatuointia❤️
- Anonyymi00091
Naista mietin. Kuinka rakastan ja haluaisin hänet tähän. Todellisuus on yksipuolinen. Mitään muuta ei voi ajatella.
- Anonyymi00093
Palaako keitetyt kananmunat pohjaan
https://youtu.be/HVyLH4rFJdc?si=FLXq5NyedJbZAMOf - Anonyymi00095
Mietin, että kesän paskuus on nyt taattu, mutta toivottavasti syksyllä on luvassa lupaavampaa meininkiä kuin mitä tämä kesä on.
- Anonyymi00096
Huomisia töitä ja miten hemmetissä jaksan nousta viideltä.
- Anonyymi00097
Opiskelussa ja työttömyydessä on se hyvä puoli, ettei tarvitse olla ainakaan huoltsikalla tai Prismassa töissä. Ja vaikka kkesä onkin pettymys niin ei tarvitse ainakaan nähdä Prisma tai Nestelääviä pariin kuukauteen.
- Anonyymi00116
Jos tyynysi hyvin on, kyllä sinä jaksat🤗
- Anonyymi00148
Anonyymi00116 kirjoitti:
Jos tyynysi hyvin on, kyllä sinä jaksat🤗
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jaksaa. Opiskella, kuntoilla ja opiskella sekä kuntoilla. Jättää sokeri ja jakaa päivälle kaksi liikuntatuokiota - yksi aamulle ja yksi illalle. Välissä opintoja pomodoro meiningeistä ja työhakemusten lähettämistä, jos on kiinnostavia työpaikkailmoituksia. Pari vapaapäivää opiskelusta per viikko. Toistetaan, kunnes elämänsuunta kääntyy.
- Anonyymi00098
Toivon etten olisi koskaan työskennellyt henkilökohtaisena avustajana. Se kärsimys, joka kyseisestä työstä on seurannut, on kohtuutonta.
- Anonyymi00115
No onhan se kypsää hommaa yhteenotoilta ei voi täysin välttyä. Eikun en minä tiiä
- Anonyymi00150
Anonyymi00115 kirjoitti:
No onhan se kypsää hommaa yhteenotoilta ei voi täysin välttyä. Eikun en minä tiiä
Tiedän viiden vuoden kokemuksella etten suostu enää siihen kärsimykseen.
- Anonyymi00099
Piti joskus kävellä 32km maantietä pitkin, kävelin ensin kolme tuntia väärään suuntaan ja poikkesin huoltoasemalle hakemaan itselleni kartan, en tiedä mitä kello oli, ehkä yhdeksän illalla, Pölähdin sinne, tosissani toivoin, että sieltä löytyis kartta, kassa oli aivan nuori kaunis neiti, tarvin sen hiton kartan, muistan miten kassa painoi päänsä.
Niin aloin miettimään sitä, se huoltoasema oli kuin sen oma suloinen pikku linna, sille se on varmaan tosi tuttu paikka ja se huoltis oli just semmoinen valkoinen, jotenkin puhtaalla, etäisellä paikalla.
Ihmiset elää jänniä elämiä.- Anonyymi00113
No jossain te juoru-ukot aina kälkätättä.
- Anonyymi00100
Tulispa jo Puuttin ja päästäis meät pois täältä. Tai oikeastaan Kim Jong-Un vois olla parenpi vapahtaja. Heittäs yrinpommit kehhiin, nyt jos kerta Iranille ei anneta luppaa. Ihmettelen kyllä miksi Kimin Unni ei ole vielä mihkään laittana pommia menemään. Ois siisti nähä ko Pentakonin päällä ois iso sieni.
- Anonyymi00145
Kaikkea sinäkin toivot. Käy ensin oma sotasi sisälläsi, ennenkuin alat pahaan oloosi muita vetämään.
Putteei pysyköön omalla tontillaan ja mellastakoon siellä, samoin Trumboy.
Rauha kaikille rajoille ja kaikkiin maihin.
Hyvin mahdutaan olemaan siellä missä ollaan.
Se hautapaikka on sitten paljon pienempi kun sen aika on.
Hyvät ajatukset lisää hyvää.
- Anonyymi00103
Mitäpä mietin? Sitä ettei minua kiinnosta paskaakaan olla vuorovaikutuksessa netin tai ruudun välityksellä. Enkä tiedä miksi hitossa minua jatkuvasti ajetaan sitä kohti, että olisin pelkästään kotona ja läppärillä. Koska tämä on merkityksetöntä paskaa, aivan nin kuin on tekoälyn kouluttaminen ja suurinpiirtein kaikki työ joka on pelkästään etätyötä kotona.
- Anonyymi00111
Siinä on joku etätyöhön kettuuntunut sydänverellä ohhoh
- Anonyymi00112
Anonyymi00111 kirjoitti:
Työn orjat sorron yöstä nouskaa
- Anonyymi00126
Anonyymi00111 kirjoitti:
Etätyö yhtenä projektina muiden juttujen joukossa on ok, mutta pelkästään etätyötä - ei todellakaan. En muutoinkaan viihdy kotona, joten työ jossa pääsee pois asuin ympyröistä on kokseenkin ehdoton seikka.
- Anonyymi00106
Tutun kuuloinen köhintä kuuluu ulkoa.😡
- Anonyymi00110
Se on pujo tuomi tai paju kun kukkii, anteexi
- Anonyymi00159
Mikähän sua vaivaa?
miksi kiukuttelee ja vihahymiö?
Ei voi kuin sääliä
Elämä on sellaista,koitappa kestää!
- Anonyymi00107
Parempi aamu, kun pitkään aikaan ❤️
Ehkä harhailen, ehkä en.- Anonyymi00108
Ehkä se on sitä miltä näyttää❤️
- Anonyymi00114
Köyhät. Jutut Radiossa jossain Suomessa nähty hyttysiä
- Anonyymi00130
Oon miettinyt koko päivän yhtä M-naista eilisen takia.
- Anonyymi00143
Mitä eilen tapahtui?:)
- Anonyymi00147
Minäkin haluaisin tietää.
- Anonyymi00162
Anonyymi00143 kirjoitti:
Mitä eilen tapahtui?:)
Nähtiin pitkästä aikaa. Hän näytti myös olevan iloinen kun tulin tapaamaan häntä. Todellinen hemmottelua ansaitseva kaunotar.
- Anonyymi00146
Että pitäisikö olla innoissaan kusisesta junareissusta, koska ei muutoinkaan ollut suunnitelmissa ja on lähinnä paskan kesän kruunauma. Toivottavasti ensi kesä menee toivomissani merkeissä eikä tässä samassa paskapyörässä. Vitun Pohjois-Karjala.
- Anonyymi00149
P-naista. Toivottavasti helpottaa ajan kanssa, kun tää viikko on vielä tosi vaikea.
- Anonyymi00152
Että olisin mieluummin lentänyt pariksi viikoksivaikka Keski-tai Etelä- Eurooppaan, jonnekin missä en ole aiemminkäynyt, kuin viettäisin kesää jälleen tutuissa ympyröissä. Tai olisin vaikka omalla autolla liikenteessä ennemmin, kui n junailemassa.
Sori VR. En ole koskaan liiemmin välittänyt junamatkailusta. Sama bussien suhteen. - Anonyymi00153
Touhuilua.
- Anonyymi00156
Opiskelua, koska vaikka nyt joudunkin viettämään kesän keskellä ei mitään, eikä minulla ole aikeita luoda kesän aikana yhtäkään sidosta joka sitoisi kyseiseen paikkaan, on luvassa opiskelua, opiskelua ja opiskelua.
Olisin myös todella iloinen, jos kukaan ei enää yrittäisi järjestää yhteensattumia. Yleensä ovat erittäin huonosti ja ajattelemattomasti järjestettyjä ja ei ainakaan sillä ajatuksella, että minulle olisi kyseisistä yllätyksistä iloa.
Kyllä jokainen tietää itse mitä ja ketä kohti haluaa kulkea ja tämä junafarssi on nyt toteutunut useampana vuotena, joten saisi jo tajuta lopettaa. - Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Opiskelua, koska vaikka nyt joudunkin viettämään kesän keskellä ei mitään, eikä minulla ole aikeita luoda kesän aikana yhtäkään sidosta joka sitoisi kyseiseen paikkaan, on luvassa opiskelua, opiskelua ja opiskelua.
Olisin myös todella iloinen, jos kukaan ei enää yrittäisi järjestää yhteensattumia. Yleensä ovat erittäin huonosti ja ajattelemattomasti järjestettyjä ja ei ainakaan sillä ajatuksella, että minulle olisi kyseisistä yllätyksistä iloa.
Kyllä jokainen tietää itse mitä ja ketä kohti haluaa kulkea ja tämä junafarssi on nyt toteutunut useampana vuotena, joten saisi jo tajuta lopettaa.Ei liity minuun mitenkään!
- Anonyymi00158
Ka niin. Mitäpä miettii kamu tällä hetkellä. Vesipullo on käden ulottumattomissa. On siit kait noustava seisaallein ja haettava hörpyt. Ihan parin metrin lähimatkustus alkamaisillahan, sano.
- Anonyymi00160
Syönkö ensin sipsit vai oikean ruuan. Ja mitä se nainen tekee juuri nyt. Kertoisin että valitsin jäätelöistä mudcaken juhannusruokia ostaessa. Majoneesit jätin kauppaan. Riittää sinappi ja ketsuppi. Juhannusateria on siten melko terveellistä.
🌊⛈️ - Anonyymi00161
Olemme olleet mieheni kans kohta 50 vuotta naimisissa. Nyt on tullut kolmas pyörä kuvioihin. On moni neuvonnu että lähde pois. Ei kannata sinun tuhlata aikaa tommoseen.
- Anonyymi00163
Empä mitään vuosi kymmeniä jo käyny muiden mietteitä ajankulukseni läpitte
- Anonyymi00164
Mukavan tyhjä hetki juuri nyt.
- Anonyymi00165
Et on nyt just vähän vaikeaa. Yritän muistaa, et tää on vain tunne ja se menee ohi.
- Anonyymi00167
Tunne on vain tunne.
- Anonyymi00169
Ei ole. Se johdattaa suuntaan minne kuuluu.
- Anonyymi00170
Anonyymi00169 kirjoitti:
Ei ole. Se johdattaa suuntaan minne kuuluu.
Tai sitten se on vain tunne.
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Tai sitten se on vain tunne.
Ei ole. Tunne ei tule tyhjästä. Aivosi eivät käsittele tyhjää asiaa. Tunteella on aina jokin konkreettinen tausta.
- Anonyymi00173
Anonyymi00171 kirjoitti:
Ei ole. Tunne ei tule tyhjästä. Aivosi eivät käsittele tyhjää asiaa. Tunteella on aina jokin konkreettinen tausta.
Kuulostaa ikävältä.
- Anonyymi00177
Toivottavasti helpottaa ja menee ohi.
- Anonyymi00168
Sitä mietin, etten ehkä enää koskaan halua uutta ystävää! Olen rätti poikki väsynyt kaikkeen sellaiseen mikä liittyy ihmisten välisiin suhteisiin ja koen, ettei minulla ole koskaan eroni jälkeen tuntunut siltä, että tarvitsisin enää uusia ihmisiä elämääni! Erityispiirteisenä en koe mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! "Mitä minä ihmisillä teen, en yhtään mittään en koskaan enää."
- Anonyymi00172
Ja ehkä kävi niin, että projekti oli juuri se tekijä, mikä vahvisti noita tunteita! Koska elämääni yritettiin väkisin tunkea monen vuoden ajan kaikkialla, koska aina oli sitä kautta rantain kertomista, josta en päässyt eroon missään ja se sai minut voimaan todella pahoin! Projektin aloittajille, älkää enää koskaan tehkö mitään vastaavaa kenellekään muulle, koska sellainen saa aikaan erityispiirteisessä ihmisessä syvää rikkomista henkisesti ja fyysisesti! Erityispiirteiselle ihmiselle on välttämätöntä kertoa kaikesta jo ennen kuin mitään edes aloitettiin, koska siinä vaiheessa olisi vielä ollut se mahdollisuus, ettei projektia olisi koskaan edes aloitettu! Näen yhä joskus painajaisia kaikesta siitä, mitä en olisi ikinä halunnut kokea! Olen tuntenut suurta kuvotusta monissa työpaikoissa, joissa on ikäänkuin käsitelty yksityisasioitani ilman lupaa! Yhnkään työntejän asioita ei koskaan saa käsitellä työpaikalla lupaa kysymättä ja minulta sitä ei suoraan kysytty, enkä ymmärtänyt mistään mitään moniin vuosiin! Kuvittelepa itsesi vastaavaan tilanteeseen vuosien ajaksi!!
- Anonyymi00175
Anonyymi00172 kirjoitti:
Ja ehkä kävi niin, että projekti oli juuri se tekijä, mikä vahvisti noita tunteita! Koska elämääni yritettiin väkisin tunkea monen vuoden ajan kaikkialla, koska aina oli sitä kautta rantain kertomista, josta en päässyt eroon missään ja se sai minut voimaan todella pahoin! Projektin aloittajille, älkää enää koskaan tehkö mitään vastaavaa kenellekään muulle, koska sellainen saa aikaan erityispiirteisessä ihmisessä syvää rikkomista henkisesti ja fyysisesti! Erityispiirteiselle ihmiselle on välttämätöntä kertoa kaikesta jo ennen kuin mitään edes aloitettiin, koska siinä vaiheessa olisi vielä ollut se mahdollisuus, ettei projektia olisi koskaan edes aloitettu! Näen yhä joskus painajaisia kaikesta siitä, mitä en olisi ikinä halunnut kokea! Olen tuntenut suurta kuvotusta monissa työpaikoissa, joissa on ikäänkuin käsitelty yksityisasioitani ilman lupaa! Yhnkään työntejän asioita ei koskaan saa käsitellä työpaikalla lupaa kysymättä ja minulta sitä ei suoraan kysytty, enkä ymmärtänyt mistään mitään moniin vuosiin! Kuvittelepa itsesi vastaavaan tilanteeseen vuosien ajaksi!!
Sun pitäis hankkia itselles kunnon pano. Ei muuta.
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Sun pitäis hankkia itselles kunnon pano. Ei muuta.
Pano- projekti :D
- Anonyymi00178
Pitsaa. Mutra en tiedä mitä mietin seuraavaksi. Kukaan ei tiedä mitä miettii seuraavaksi. Ajattelevatko siis itse ollenkaan?
-Pitsavelho- Anonyymi00180
mmmm
- Anonyymi00181
Kiitos palaute mahdollisuudesta ja minulla on aika tärkeä asia antaa palautetta kokemuksestani.Tuttu muija halus että nuolen sitä joten suostuin heti.kun se saapui hän halusi että nuolen perhsettä ja sanoi että kävi just paskalla ja tyhjensi suolen,mutta ku työnsin kielen sen anukseen niin heti tunsin kovan paskan esteenä.työnsin edelleen niin se ikäänkuin halkesi ja 2ulostemassaa alkoi tippua vasemmalta ja oikealta.sit hän pyysi että nuolen pillua ja aloin nuolemaan sitä takaapäin ja maistoin vahvan raudan ja ehkä jonkinlaisen infektion ja kun suuhun alkoi kerääntyä hyytelömäistä materiaalia huomasin että veressä oli koko alapää.syljin verihyytymä pois suusta kun hän pyysi että nielisin kaiken.yritin jonkin aikaa jolloin maha alkoi täyttymään siitä niin lopetin hän suuttui ja lähti pois.kun katsoin peilistä itseäni silmät ja otsa oli puhdas,mutta alaosa oli ihan paskan ja veren peitossa.oli aika hurja näky. miten saisin maun pois suustani?nyt 3päivää myöhemmin ja maistan infektion ja verihyytelöt edelleen..onko suuseksi siis aina tollasta?niin joo ja petauspatja piti laittaa roskiin ku se haisi niin pahalle.heräsin yöllä siihen että oksensin varmaan sen vahvan hajun seurauksena siitä petarista.. en tiedä kuvittelinko vain mutta aamupalaa syödessäni tuntui ja maistui kuin niitä verihyytymiä ois ollu hampaiden välissä.jos se aina on tällaista niin en ehkä halua sitä enää.innolla odotin sitä,mutta ei siitä kokemuksesta hyvä olo tullut. Toisena päivänä hän tarjoutui nuolemaan persettäni ja kokeilunhaluisena suostuin heti.hän alkoi samantien valittamaan että minulla perse haisee enemmän kuin sen pitäisi (pesen ainakin 3kertaa viikossa),mutta hän jatkoi valitusta ja käytti sormeaan syvällä perseessäni janäytti minulle kuinka paljon siihen tarttui paskaa..Ei minulla ole mitään tietoa kuinkapaljon sitä pitäisi olla.kun hän toisti saman niin tunsin kauhean kivun syvällä anuksessa ja kun hän poisti sormensa. Sieltä veri lensi kaarella hänen kasvoillensa.yritimme pysäyttää veren syöksyä kauan aikaa ja onnistuimme vasta kun tulimme kokonaisen terveyssiteen suoleen,hän nimittäin halkaisi ison verisuonen kynnellänsä ja aiheutti vakavan verenpuutetilan.lääkärille en kehdannut kokototuutta kertoa.3päivää sairaalassa vietin kun se leikkauskorjaus ei ollut pienityö.jouduin palkkaamaan 2 siivousyritysyä puhdistamaan asuntoni,koska ensimmäiset kieltäytyivät työstä kun se verensyöksy oli katonrajassa asti.eikä pelkkää verta vaan suoleni tyhjentyi siinä samalla..oli todella rankan näköistä,niinkuin joku olisi teurastettu siellä.nyt päätin että ainoastaan paskannan perseestäni ja jäjatän muidenkin anukset rauhaan,sillä se haju uloste kasvoilla ja suussa ei ollut miellyttävää.en osannut ajatella että näin se menee ja toivoisin neuvoja jos muilla on erikokemukset suu ja anaaliseksistä..?
- Anonyymi00182
S...a, rakastan sua.
- Anonyymi00186UUSI
Ja minä sinua / erästä miestä jos oot hän.
Tarkoitatko tätä ns kirjastomiestä. No kaipa hän on yksinäinen, mutta en kyllä puolisoks suosittele.
- Anonyymi00187UUSI
Iltojen kolme viimeistä tuntia mitkä pitää pysyä hereillä.. eilen nukahdin 1,5tunniksi kun oli neljä tuntia jäljellä odotusta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571711Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321368Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39521- 36477
- 45466
- 52442