Naiset eivät vaikene seurakunnassa.

Anonyymi-ap

Miksi ei Jumala puutu asiaan?

16

61

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ilmeisesti Jumala tykkää kun naiset eivät enää vaikene.

• Anonyymi00002

Jumala puuttuu kaikkiin asioihin omalla ajallaan ja omalla tavallaan, siihen ei tarvita ketään ihmistä neuvomaan.

• Anonyymi00004

Jaahah. Kiitosta vaan nyt tuostakin kommentista.
        Hyvän hyvyyttäni minä nyt vain tästä huomautin ja kiireistä Jumalaa nyt tuostakin asiasta muistutin mutta jos ei akkojen turha pälpätys Herraa häiritse niin mitäpäs se nyt minullekaan sitten kuuluu ….. AKAT HILJAA SIELLÄ TAKAPENKILLÄ KUN EIHÄN TÄSSÄ ENÄÄ EDES OMIA AJATUKSIAAN KUULE SAATI SITTEN HERRAN ÄÄNTÄ RAAMATUSTA --- VOI PER...honen sentään .

• Anonyymi00003

Tietenkin Jumalalle pitää antaa ohjeita ettei tee virheitä.

Kuten laita valittua kansaa polttouuneihin.

Vähän Jumalan perään pitää katsoa.

• Olemattomuus heikentää jumalan puuttumismahdollisuuksia merkittävästi.

Kaikki itsemurhapommittajatkin ovat olleet ihmisoletettuja ainakin toistaiseksi.

Tätä ajatusta kannattaa uskonharhaisen miettiä rauhallisina hetkinä - saako taikauskosi edustaja sinut äänestämään tai muuten toimimaan haluamallaan tavalla vain siksi että hän kertoo edustavansa sinun epäjumalaasi.

• Anonyymi00005

Koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi. Miksi hän syrjisi toista puoltaan itsessään?

• Anonyymi00006

Mies tehtiin ensin ja on maanantaikappale.

Naisessa Jumala pisti kaiken peliin ja tuloksen näemme.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mies tehtiin ensin ja on maanantaikappale.

Naisessa Jumala pisti kaiken peliin ja tuloksen näemme.

Eikä toinenkaan yritelmä onnistunut sen paremmin.

Vaan eikö ole merkillistä jottei se kaikkitietäväksikin kehua retosteltu Jumala ymmärtänyt sen vertaa että teki ihmistä eläväksi leipoessaan sutta ja sekundaa, ja sen vuoksi piti sitten kiukutella omien kättensä töille?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Eikä toinenkaan yritelmä onnistunut sen paremmin.

Vaan eikö ole merkillistä jottei se kaikkitietäväksikin kehua retosteltu Jumala ymmärtänyt sen vertaa että teki ihmistä eläväksi leipoessaan sutta ja sekundaa, ja sen vuoksi piti sitten kiukutella omien kättensä töille?

Ei Jumala meille kiukuttele.

Itse herjaamme toinen toisiamme.

• Anonyymi00009

Vaikuttaa siltä, että se, että uskova elää lähellä Jeesusta, on oleellisin asia Jumalalle. Muita asioita Jumala sitten muuttaa ajallaan. Jos muuttaa.

• Anonyymi00010

Jumala lahjoittaa Pyhän Hengen jos ihminen on valmis ottamaan sen vastaan.

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä pullotan Pyhää Henkeä ja myyn sitä halukkaille 100€ + ALV.

Ehdottomasti kannattaa ostaa perjantaina, koska torstain hernekeitto ja pannari tuottavat erittäin hyvälaatuista Pyhää Henkeä.

• Anonyymi00011
        he-ma kirjoitti:

Minä pullotan Pyhää Henkeä ja myyn sitä halukkaille 100€ ALV.

Ehdottomasti kannattaa ostaa perjantaina, koska torstain hernekeitto ja pannari tuottavat erittäin hyvälaatuista Pyhää Henkeä.

Harhaoppinsa kullakin.

Ei niin paha kuin Paavalin herjaaminen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikös se Pyhä Henki ole kolmiyhtenäisen Jumalan yksi Jumala?

Lahjoittaako myös Itsensä Isä-Jumalan ja Jeesus-Jumalan?

• Anonyymi00013

Ei Jumala vaikene eikä puutu, ei.

Miehillä ja naisillakin on omat tehtävänsä Herran seurakunnissa. Sitä yksinkertaiset trollit eivät tajua, vaan typeriä trollauksia suorastaan pursuaa joka päivä tännekin. Mutta ei tuollaisista asioista saa järkeviä keskusteluja, koska aiheen määrittely oli jo täysin typerä. Pitäisihän kirkkohistoriasta lähtien ihmisillä olla selkeä kuva siitä, miten alkuseurakuntien tehtäviin valittiin erilaisia, luotettavia henkilöitä taitojensa mukaan. Jumalan seurakuntaa palvelemaan tarvittiin niin naisia kuin miehiäkin! Lukekaa apostolin teoista ja kirkkohistoriasta virkojen ja vastuiden jaosta, jos ette minua usko.

Jumala taas antaa kutsumuksen ja sanat palvelijoilleen palvella seurakuntaa erilaisissa tilanteissa. Sillä tavalla Hän todellakin puuttuu seurakuntien elämään. Itselle, hyvin aloittelevalle seurakunnan työntekijälle tuli ensimmäisessä työpaikassani selkeät sanat ja ohjeet Jumalalta ja työalani heräsi ikäänkuin uuteen eloon. Paljon oli työtä ja paljon oli työssä seurakuntalaisiakin mukana. Vieläkin liki 50 vuoden jälkeen puhutaan siinä seurakunnassa tapahtuneista ihmeellisistä hetkistä ja joita on vieläkin .
      Halleluja!
      Kyllä Jumala puuttuu asioihin ja ihmisten kohtaloihin, jos me itse sitä pyydämme ja annamme itsemme alttiiksi muutoksille.

Ja suoraan sanottuna, ei trollit sitä työtä voi estää, koska se on "suuremmas käres".

k_v

• Anonyymi00014

Ei sillä ole väliä kirjoittaako mies vai nainen, teksti itsessään ratkaisee.

Miehet tosin useammin jankkaavat samaa herjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      785
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      462
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    17. 21
      382
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa

Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h
      Lapua
      49
      365
    Aihe