Miksi ei Jumala puutu asiaan?
Naiset eivät vaikene seurakunnassa.
16
58
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilmeisesti Jumala tykkää kun naiset eivät enää vaikene.
- Anonyymi00002
Jumala puuttuu kaikkiin asioihin omalla ajallaan ja omalla tavallaan, siihen ei tarvita ketään ihmistä neuvomaan.
- Anonyymi00004
Jaahah. Kiitosta vaan nyt tuostakin kommentista.
Hyvän hyvyyttäni minä nyt vain tästä huomautin ja kiireistä Jumalaa nyt tuostakin asiasta muistutin mutta jos ei akkojen turha pälpätys Herraa häiritse niin mitäpäs se nyt minullekaan sitten kuuluu ….. AKAT HILJAA SIELLÄ TAKAPENKILLÄ KUN EIHÄN TÄSSÄ ENÄÄ EDES OMIA AJATUKSIAAN KUULE SAATI SITTEN HERRAN ÄÄNTÄ RAAMATUSTA --- VOI PER...honen sentään .
- Anonyymi00003
Tietenkin Jumalalle pitää antaa ohjeita ettei tee virheitä.
Kuten laita valittua kansaa polttouuneihin.
Vähän Jumalan perään pitää katsoa. Olemattomuus heikentää jumalan puuttumismahdollisuuksia merkittävästi.
Kaikki itsemurhapommittajatkin ovat olleet ihmisoletettuja ainakin toistaiseksi.
Tätä ajatusta kannattaa uskonharhaisen miettiä rauhallisina hetkinä - saako taikauskosi edustaja sinut äänestämään tai muuten toimimaan haluamallaan tavalla vain siksi että hän kertoo edustavansa sinun epäjumalaasi.- Anonyymi00005
Koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi. Miksi hän syrjisi toista puoltaan itsessään?
- Anonyymi00006
Mies tehtiin ensin ja on maanantaikappale.
Naisessa Jumala pisti kaiken peliin ja tuloksen näemme. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mies tehtiin ensin ja on maanantaikappale.
Naisessa Jumala pisti kaiken peliin ja tuloksen näemme.Eikä toinenkaan yritelmä onnistunut sen paremmin.
Vaan eikö ole merkillistä jottei se kaikkitietäväksikin kehua retosteltu Jumala ymmärtänyt sen vertaa että teki ihmistä eläväksi leipoessaan sutta ja sekundaa, ja sen vuoksi piti sitten kiukutella omien kättensä töille? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikä toinenkaan yritelmä onnistunut sen paremmin.
Vaan eikö ole merkillistä jottei se kaikkitietäväksikin kehua retosteltu Jumala ymmärtänyt sen vertaa että teki ihmistä eläväksi leipoessaan sutta ja sekundaa, ja sen vuoksi piti sitten kiukutella omien kättensä töille?Ei Jumala meille kiukuttele.
Itse herjaamme toinen toisiamme.
- Anonyymi00009
Vaikuttaa siltä, että se, että uskova elää lähellä Jeesusta, on oleellisin asia Jumalalle. Muita asioita Jumala sitten muuttaa ajallaan. Jos muuttaa.
- Anonyymi00010
Jumala lahjoittaa Pyhän Hengen jos ihminen on valmis ottamaan sen vastaan.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä pullotan Pyhää Henkeä ja myyn sitä halukkaille 100€ + ALV.
Ehdottomasti kannattaa ostaa perjantaina, koska torstain hernekeitto ja pannari tuottavat erittäin hyvälaatuista Pyhää Henkeä.- Anonyymi00011
he-ma kirjoitti:
Minä pullotan Pyhää Henkeä ja myyn sitä halukkaille 100€ ALV.
Ehdottomasti kannattaa ostaa perjantaina, koska torstain hernekeitto ja pannari tuottavat erittäin hyvälaatuista Pyhää Henkeä.Harhaoppinsa kullakin.
Ei niin paha kuin Paavalin herjaaminen. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikös se Pyhä Henki ole kolmiyhtenäisen Jumalan yksi Jumala?
Lahjoittaako myös Itsensä Isä-Jumalan ja Jeesus-Jumalan?
- Anonyymi00013
Ei Jumala vaikene eikä puutu, ei.
Miehillä ja naisillakin on omat tehtävänsä Herran seurakunnissa. Sitä yksinkertaiset trollit eivät tajua, vaan typeriä trollauksia suorastaan pursuaa joka päivä tännekin. Mutta ei tuollaisista asioista saa järkeviä keskusteluja, koska aiheen määrittely oli jo täysin typerä. Pitäisihän kirkkohistoriasta lähtien ihmisillä olla selkeä kuva siitä, miten alkuseurakuntien tehtäviin valittiin erilaisia, luotettavia henkilöitä taitojensa mukaan. Jumalan seurakuntaa palvelemaan tarvittiin niin naisia kuin miehiäkin! Lukekaa apostolin teoista ja kirkkohistoriasta virkojen ja vastuiden jaosta, jos ette minua usko.
Jumala taas antaa kutsumuksen ja sanat palvelijoilleen palvella seurakuntaa erilaisissa tilanteissa. Sillä tavalla Hän todellakin puuttuu seurakuntien elämään. Itselle, hyvin aloittelevalle seurakunnan työntekijälle tuli ensimmäisessä työpaikassani selkeät sanat ja ohjeet Jumalalta ja työalani heräsi ikäänkuin uuteen eloon. Paljon oli työtä ja paljon oli työssä seurakuntalaisiakin mukana. Vieläkin liki 50 vuoden jälkeen puhutaan siinä seurakunnassa tapahtuneista ihmeellisistä hetkistä ja joita on vieläkin .
Halleluja!
Kyllä Jumala puuttuu asioihin ja ihmisten kohtaloihin, jos me itse sitä pyydämme ja annamme itsemme alttiiksi muutoksille.
Ja suoraan sanottuna, ei trollit sitä työtä voi estää, koska se on "suuremmas käres".
k_v - Anonyymi00014
Ei sillä ole väliä kirjoittaako mies vai nainen, teksti itsessään ratkaisee.
Miehet tosin useammin jankkaavat samaa herjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464