Ilmaston lämpeneminen junnaa paikallaan ..kö? Tosiaan tätäkin viestittelyä kirjoitan toppahousut jalassa ja kohta puen villapuseronki päälle.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Joo, kylmää on 🥶
Keski-euroopan ilmasto Suomessa oli vain palturia - Anonyymi00002
Ja kun Möttösen Minnan takapihallakin oli vielä toukokuussa aamulla lammikossa riitettä. Kyllä se ilmastonmuutosn on herrojen kotkotusta ja Baabelin eksytystä alusta hamaan loppuun.
- Anonyymi00003
"Miksi juuri puin toppahousut jalkaan?"
Johtuisko persuvanhuksen sairaaloisuudesta, kun pitää toppahousuja käyttää kesälläkin. Itse käytän toppahousuja vasta kun pakkanen kiristyy kymmenen asteen pintaan, mutta minulla vielä veri kiertää.- Anonyymi00007
Minulla toppahousuraja menee jossain kolmessa kympissä, riippuu vähän tuulesta. Parissa kympissä pitkät kalsarit alle, ja sitä lämpimämmässä pärjää ihan farkuilla.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minulla toppahousuraja menee jossain kolmessa kympissä, riippuu vähän tuulesta. Parissa kympissä pitkät kalsarit alle, ja sitä lämpimämmässä pärjää ihan farkuilla.
Minulla oli nuorempana - 25 C pitkien kalsareiden raja. Silloin en toppahousuja edes omistanut. Nyt vanhempana tulee vedetyksi toppahousut sisähousujen päälle jo reilun kympin pakkasella. Kun kiristyy 25 asteen kylmemmälle puolelle, pitää vetää hailuotolainen villapaita päälle. Hengittää ja on tosi lämmin. Kympin pakkasella liikaa.
- Anonyymi00004
Kesä-/miesflunssaa nähtävästi pukkaa?
- Anonyymi00006
"Kesä-/miesflunssaa nähtävästi pukkaa?"
Allergiaa se on eikä mitään flunssaa. Aloittajan tapauksessa IKÄ-syndrooma tai mahdollisesti syntymätyhmyys.
- Anonyymi00005
Se johtuu vähälumisesta talvesta, mikä taas johtuu ilmastonmuutoksesta: Maaperä on vielä yllättävän kylmä, mikä näkyy heti auringon lämmittävän vaikutuksen mennessä pois. Tilanne kuitenkin korjaantuu varsin pian, mutta voi olla hetken aikaa uusi normaali tila keväisin.
- Anonyymi00009
"...mutta voi olla hetken aikaa uusi normaali tila keväisin."
Mistä lähtien heinäkuun alku on ollut kevättä? - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
"...mutta voi olla hetken aikaa uusi normaali tila keväisin."
Mistä lähtien heinäkuun alku on ollut kevättä?Lukutaidossa puutteita? Vähälumisuus keväisin - soittaako jo kelloja?
- Anonyymi00011
Koska aivastuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä3011263Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma301047- 64867
- 71847
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html420705- 47629
Mies, olenko ymmärtänyt oikein?
Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen72598Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena
Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M77574- 38572
Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl450563