Olin ulkoiluttassa koiraani niin tapahtui vihamielinen välikohtaus. Koirani teki tarpeitaan ja kehuin sitä kun sillä on ollut ummetusta "hyvä poika tulipa iso kasa" penkillä humalassa oleva henkilö alkoi huutamaan. Siivoa paskasi se tarttuu jonkun kenkien pohjaan. Koirani järkyttyi tälläisestä humalaisen öykkäröinnistä ja meni hämilleen.
Onneksi selvittiin tilanteesta ilman suurempia henkisiä vammoja. Penkit pitäisi viedä pois ettei humalaiset istu niissä ja häiriköi koiran ulkoiluttajia. Kotiin päästyäni annoin koiralleni kuivatun sian kärsän olipa se mielissään!
Olin ulkoiluttassa koiraani niin tapahtui vihamielinen välikohtaus.
15
113
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Räyh,räyh,on kiva olla Suomessa looooiiillolllooo
- Anonyymi00002
Suomeen pitää tulla laki jossa kiusaajat ovat vastuussa kiusatun kärsimyksistä, vastuu velvollisia, hoitomaksut korvattavaksi ja kärsimyskorvaukset niin suuret että kiusaus kiusaamiseen loppuu jo summan näkemisestä, lakiehdotus eduskuntaan. Siinä elämä menee kurjaksi, KUN kiusataan!
- Anonyymi00003
Kaikki lähtee kotoa. Jos lapset perseilee niin vanhempia pitäisi rankaista kovalla kädellä.
Häiriköivät mopopojat varmaan myös kiusaajia. Rikkovat kaiken. Ja nämä lapsiperheet, jotka jättävät lapsipuistoon tupakantumppeja, nuuskapussukoita, nikotiinipussukoita hävetkää tekin! Olette huono esmerkki lapsillemme.
- Anonyymi00004
Kiusaajat on heikolla itsetunnolla varustettuja saavat voimaa vain toisia mollaamalla. Normaali ihminen ei ole ilkeä toisia kohtaan.
- Anonyymi00008
Niitä on palstoillakin yllättävän paljon. Korreloikohan se jotenkin oppimistulosten ja älykkyyden heikkenemisen kanssa?
>Simiti< - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niitä on palstoillakin yllättävän paljon. Korreloikohan se jotenkin oppimistulosten ja älykkyyden heikkenemisen kanssa?
>Simiti<Simiti siellä 🤣. Paraskin puhuja!
Luin mielessäni, kotiin päästyäni annoin koiralleni kuivatun juopon kärsän olipa se mielissään! 😂🐽
- Anonyymi00005
Sepäs sattui, minäkin kehun aina tyttökoiraani lenkillä. Ja palkkioksi annan samoin siankärsää tai pikku patukkaista. Voi siinä joku köriläs kuullakin, kun kehaisen pientä puudeliani hyvistä kakoista oikeissa paikoissa 😊
-Thinksy - Anonyymi00006
Grrrr, kun talutan vartiointi- ja henkilövahinkokoiraani Belsebuubia, niin kukaan ei koskaan tule sanomaan mitään. Mistään. Milloinkaan.
- Anonyymi00007
Olipa viisas humalainen.
- Anonyymi00009
Eli että guben tarinallisuudessa esiintyvä sankarillinen koiralle karjuja oli viisas- syystä että? Onko patologisen vihan kohteellasi sellainen vai mikä homma, potentiaalinen puudelinpotkija😬
- Anonyymi00010
No siivoa se paska, idiootti. Tai muuta maalle.
Lisäät käytökselläsi koiravihaa.
Hyvä että puuttuivat. Ihan sun tyhmyyden takia viaton luontokappale joutui kärsimään. - Anonyymi00011
Jätit viestissä mainitsematta keräsitkö jätöksen, eli ilmeisesti et?
- Anonyymi00012
Ei ne kerää koskaan ja target on yleensä naapurin pihatien alku tms
- Anonyymi00014
Kyllä, tähdätään naapurin kukkapenkkiin lannoitteeksi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398