Kertokaa vain rohkeasti,Onko kukaan jäänyt mieleen?
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Joo en tykkää eläimistä ja naisella ei saa olla lemmikkejä 🤢 mieheltä
- Anonyymi00018
Ei sulta idiootti edes kysytty.
- Anonyymi00002
Koko elämäni aikana minulla on ollut kolme seurustelusuhdetta, joista pisin kesti sen 24 v, osan olimme toki naimisissa.
Yhden illan jutun olen kokenut, ei ole mun juttu. Tuntuu, että palanen sielusta lähtee sellaisen tyypin matkaan. En tiedä. Enemmän kuin yksi ja vähemmän kuin sata. En ole koskaan numeroinut ihmisiä elämässäni.
Veikata voin; heitän numeroksi 24 kpl.
En tosiaan edes ole kiinnittänyt huomiota määrään koskaan. Epärelevanttia.- Anonyymi00003
Riippu ihan mitä oikeasti kysyt. Olen ollut neljässä parisuhteeksi määriteltävässä, joista yksi aiempi kesti 10 vuotta ja nykyinen 13 vuotta. Kaksi muuta olivat muutamien kuukausien mittaisia seurusteluita.
- Anonyymi00004
4.
Kolme lyhyttä teinipusuttelujuttua ja yksi avioliitto 10+ vuotta. Nyt eronnut. - Anonyymi00005
Kymmenen miestä sängyssä.
Kesti 15 vuotta löytää ihminen, joka halusi jakaa elämänsä kanssani. 🥵 Se oli niin saakelin vaikeaa, että vedän henkilökohtaisesti lättyyn joka ainoaa inceliä, joka uskaltaa lausua, että naisten on helppo löytää mies.
Mies jonka kanssa kokeilin seksiä ensimmäisen kerran on kuollut. ✝️
🦄Ei niitä helppo ole löytää. Mulla on ollut alkupäässä aika huonoja valintoja, huithapeleita tavalla tai toisella. Joko liian lapsellisia ymmärtämään mitä on vajaa parisuhde, jossa molemmin puolin arvostetaan toista. Ja sitten 7:stä vain 2 sellaista joita olen oikeasti voinut rakastaa, joihin voinu luottaa, ettei kohta joku paska lennä silmilleni.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei niitä helppo ole löytää. Mulla on ollut alkupäässä aika huonoja valintoja, huithapeleita tavalla tai toisella. Joko liian lapsellisia ymmärtämään mitä on vajaa parisuhde, jossa molemmin puolin arvostetaan toista. Ja sitten 7:stä vain 2 sellaista joita olen oikeasti voinut rakastaa, joihin voinu luottaa, ettei kohta joku paska lennä silmilleni.
Kaikenlaista pelleä kyllä löytää helposti, mutta täyspäistä jämyä miestä on vaikea löytää. Joka ei ole tuuliviiri.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei niitä helppo ole löytää. Mulla on ollut alkupäässä aika huonoja valintoja, huithapeleita tavalla tai toisella. Joko liian lapsellisia ymmärtämään mitä on vajaa parisuhde, jossa molemmin puolin arvostetaan toista. Ja sitten 7:stä vain 2 sellaista joita olen oikeasti voinut rakastaa, joihin voinu luottaa, ettei kohta joku paska lennä silmilleni.
Vajaa piti olla kyl vakaa. No vajaan ne osasi, siitä pisteet heille. 😅
- Anonyymi00013
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ihminen on parikymppisenä ja sitä nuorempana yllättävän naiivi, jos niikseen sattuu.
Minä kasvoin kodissa, jossa ei tunnettu lainkaan monia "ikäviä" ilmiöitä, joita ihmiset kuitenkin sen ulkopuolella tekevät. En osannut varoa niitä, ennen kuin törmäsin niihin ensimmäistä kertaa. 😄
No, faktoja voi oppia lopun ikäänsä. On loppuelämän kehityksen kannalta tärkeämpää, että lapsuuden emotionaalinen ympäristö on terve.
🦄
7 pientä apinaa joista 7:s apina pysyy vangittuna mun kanssa suhteessa. Ja nyt noi degut alkoi heittelee ruokaa häkistä lattialle. 😑
- Anonyymi00006
Etkö ole vähän ankara, jos kutsut miehiä apinoiksi ja pidät heitä häkissä...? 😵
🦄 - Anonyymi00010
Tökstöksnöö: "7 pientä apinaa joista 7:s apina pysyy vangittuna mun kanssa suhteessa. Ja nyt noi degut alkoi heittelee ruokaa häkistä lattialle. 😑"
Heitteleekö muutkin kuin degut ruokaa häkistä lattialle? Luulisi, että ruoka kelpaa? Anonyymi00010 kirjoitti:
Tökstöksnöö: "7 pientä apinaa joista 7:s apina pysyy vangittuna mun kanssa suhteessa. Ja nyt noi degut alkoi heittelee ruokaa häkistä lattialle. 😑"
Heitteleekö muutkin kuin degut ruokaa häkistä lattialle? Luulisi, että ruoka kelpaa?Degut valikoi silleen parhaat ruokakupista. Osaa olla hyvinkin valikoivia ruokansa suhteen, jos on sekalaatua valittavana. Pelleteistä ne ei tykkää, kuin jos on pakko eikä muutakaan saa. Toki heinää on aina ja paljon. Raikasta vettä 4 pulloa per häkki.
Deguja mulla on 2 häkissä. Tytöt ja pojat.Tökstöksnöö kirjoitti:
Degut valikoi silleen parhaat ruokakupista. Osaa olla hyvinkin valikoivia ruokansa suhteen, jos on sekalaatua valittavana. Pelleteistä ne ei tykkää, kuin jos on pakko eikä muutakaan saa. Toki heinää on aina ja paljon. Raikasta vettä 4 pulloa per häkki.
Deguja mulla on 2 häkissä. Tytöt ja pojat.Ja ei muut heittele. Rotat kiskoo kaiken häkkiin mitä kiinni saa. 😅
Muut pienet onkin terrassa.
Paitsi marsut sitten ei tietenkään, edes häkissä vaan taikakuutiokarsinassa isossa huoneessa. Mut ne onkin suurimmat.Anonyymi00006 kirjoitti:
🦄Ne ottaa huumorilla, naiset taas suuttuis moisesta. Paitsi minä. 😇😉
Anonyymi00006 kirjoitti:
🦄Degut (chilen oravat) ja rotat on häkissä. Mies on sängyssä. 😅
Katsotaan jahka saan aviaarion joskus rotille ja kokonaisen huoneen, josko sitten laittas ton apinankin häkkiin.- Anonyymi00014
Tökstöksnöö kirjoitti:
Degut (chilen oravat) ja rotat on häkissä. Mies on sängyssä. 😅
Katsotaan jahka saan aviaarion joskus rotille ja kokonaisen huoneen, josko sitten laittas ton apinankin häkkiin.Ne ovat varmasti suloisia. 😍
🦄 Anonyymi00014 kirjoitti:
Ne ovat varmasti suloisia. 😍
🦄Rotat on suloisia ja tunteellisia olentoja. Kuin mini koiria käytökseltään siinä miten ihmisen kohtaa ystävällisesti ja ottaa paijauksia vastaan onnellisena. Kiehnää ihmisessä mielellään ja ottaa kontaktia aina. Ellei ole kipeinä.
Degut on suloisia, älykkäitä muttei silleen tunteellisia, kun rotat käytökseltään. Enemmänkin uteliaita, jotka ei malta pysyä paikoillaan. Osaa tulla päällekin, jos vituttaa kuin pientä oravaa.
Marsut taasen viihtyy yksilöstä riippuen sylissä, muttei mielellään itse tule kuin silitettäväksi. Eikä aina sitäkään. Suloisia ne kyllä on. Marsun suukin kun se quikuttaa tai syö. 🥰
Hiiret ja hamsut ei kanssa ole oikein sylieläimiä. Loikkii pois mielellään sylistä. Poikkeuksiakin toki löytyy, mutta pääasiassa äkkiä pois sylistä.
Sopulit taas on itse kiipeämässä syliin, käymään, ei jäämään.
Rotat on ehkä siksi mun mieluisimmat, jos nyt voi niin edes sanoa kun kaikki on ihania ittenään ja lajinaan, mutta se vastavuoroisuus on mulle ❤️.
Samasta syystä ihmiset koiristakin tykkää, niistä on vastavuorousuuteen ja hellyyteen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Rotat on suloisia ja tunteellisia olentoja. Kuin mini koiria käytökseltään siinä miten ihmisen kohtaa ystävällisesti ja ottaa paijauksia vastaan onnellisena. Kiehnää ihmisessä mielellään ja ottaa kontaktia aina. Ellei ole kipeinä.
Degut on suloisia, älykkäitä muttei silleen tunteellisia, kun rotat käytökseltään. Enemmänkin uteliaita, jotka ei malta pysyä paikoillaan. Osaa tulla päällekin, jos vituttaa kuin pientä oravaa.
Marsut taasen viihtyy yksilöstä riippuen sylissä, muttei mielellään itse tule kuin silitettäväksi. Eikä aina sitäkään. Suloisia ne kyllä on. Marsun suukin kun se quikuttaa tai syö. 🥰
Hiiret ja hamsut ei kanssa ole oikein sylieläimiä. Loikkii pois mielellään sylistä. Poikkeuksiakin toki löytyy, mutta pääasiassa äkkiä pois sylistä.
Sopulit taas on itse kiipeämässä syliin, käymään, ei jäämään.
Rotat on ehkä siksi mun mieluisimmat, jos nyt voi niin edes sanoa kun kaikki on ihania ittenään ja lajinaan, mutta se vastavuoroisuus on mulle ❤️.
Samasta syystä ihmiset koiristakin tykkää, niistä on vastavuorousuuteen ja hellyyteen.Ja samasta syystä ihmisistä usein lakataan tykkäämästä, kun niistä ei ole vastavuoroisuuteen eikä hellyyteen.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja ei muut heittele. Rotat kiskoo kaiken häkkiin mitä kiinni saa. 😅
Muut pienet onkin terrassa.
Paitsi marsut sitten ei tietenkään, edes häkissä vaan taikakuutiokarsinassa isossa huoneessa. Mut ne onkin suurimmat.Kiitos selvennyksestä. Hyviä hetkiä degujen ja muitten jyrsijöiden kanssa.
Nyt on aika viileää heinäkuuksi. Onneksi loppuviikoksi lämpenee. Onko jyrsijät koskaan ulkona?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä. Hyviä hetkiä degujen ja muitten jyrsijöiden kanssa.
Nyt on aika viileää heinäkuuksi. Onneksi loppuviikoksi lämpenee. Onko jyrsijät koskaan ulkona?Marsut on välillä ulkotarhassa, muttei näillä säillä eikä liian helteellä. Itse istun vierellä ulkoilun ajan, vaikka kuinka on tarhassa kattojen ja seinien sisällä.
Tässä kulkee kissoha irrallaan ja säikkynä eläimenä marsu voi saada hyökkivästä kissasta sydän slaagin. Naapurit on lomalla jossain ja kissat jätetty ulos seikkailemaan, niin pyrkii aktiivisemmin tähän meille kun kotiin ei pääse eikä ole ketään puhallakaan kotiväestä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Marsut on välillä ulkotarhassa, muttei näillä säillä eikä liian helteellä. Itse istun vierellä ulkoilun ajan, vaikka kuinka on tarhassa kattojen ja seinien sisällä.
Tässä kulkee kissoha irrallaan ja säikkynä eläimenä marsu voi saada hyökkivästä kissasta sydän slaagin. Naapurit on lomalla jossain ja kissat jätetty ulos seikkailemaan, niin pyrkii aktiivisemmin tähän meille kun kotiin ei pääse eikä ole ketään puhallakaan kotiväestä.Typoja taas mutta ehkäpä oikolukien. 😅
Mua vähän ärsyttää toi leväperäisyys, että kissat on ulkona oman onnensa nojassa ja isäntäväki päiväkausia lomalla jossain. Joku käy päivän parin välein pihassa muttei ne kissat siinä silloin ole ollu kun on joku käyny kurkkaa kotia ja luultavasti muka kissojakin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Marsut on välillä ulkotarhassa, muttei näillä säillä eikä liian helteellä. Itse istun vierellä ulkoilun ajan, vaikka kuinka on tarhassa kattojen ja seinien sisällä.
Tässä kulkee kissoha irrallaan ja säikkynä eläimenä marsu voi saada hyökkivästä kissasta sydän slaagin. Naapurit on lomalla jossain ja kissat jätetty ulos seikkailemaan, niin pyrkii aktiivisemmin tähän meille kun kotiin ei pääse eikä ole ketään puhallakaan kotiväestä.Tökstöksnöö: "Marsut on välillä ulkotarhassa, muttei näillä säillä eikä liian helteellä. Itse istun vierellä ulkoilun ajan, vaikka kuinka on tarhassa kattojen ja seinien sisällä.
Tässä kulkee kissoha irrallaan ja säikkynä eläimenä marsu voi saada hyökkivästä kissasta sydän slaagin. Naapurit on lomalla jossain ja kissat jätetty ulos seikkailemaan, niin pyrkii aktiivisemmin tähän meille kun kotiin ei pääse eikä ole ketään puhallakaan kotiväestä."
Ensiviikolla voi olla jonain päivänä hellettä, mutta suurimmaksi osaksi 20 ja jotain. Silloin varmaan marsut pääsevät ulos? Kissa-tarinasi oli mielenkiintoinen, mutta sinua varmaan kissat pelkäävät eivätkä säikyttele marsuja?Usko.Tojvo.Rakkaus kirjoitti:
Tökstöksnöö: "Marsut on välillä ulkotarhassa, muttei näillä säillä eikä liian helteellä. Itse istun vierellä ulkoilun ajan, vaikka kuinka on tarhassa kattojen ja seinien sisällä.
Tässä kulkee kissoha irrallaan ja säikkynä eläimenä marsu voi saada hyökkivästä kissasta sydän slaagin. Naapurit on lomalla jossain ja kissat jätetty ulos seikkailemaan, niin pyrkii aktiivisemmin tähän meille kun kotiin ei pääse eikä ole ketään puhallakaan kotiväestä."
Ensiviikolla voi olla jonain päivänä hellettä, mutta suurimmaksi osaksi 20 ja jotain. Silloin varmaan marsut pääsevät ulos? Kissa-tarinasi oli mielenkiintoinen, mutta sinua varmaan kissat pelkäävät eivätkä säikyttele marsuja?Katsotaan, vanhoja marsuja pitää huomioida kuten vanhoja ihmisiäkin. Miettiä mitä ne kestää ja mitä ei.
Ei ne pelkää, ei mua pelkää oravat eikä siilitkään. Toisin kun ihmiset olettaa, eläimet tykkää ja ihmisistä vain harvat. 🙂
- Anonyymi00007
on mulla ollut varmaan 50
- Anonyymi00008
2 ei mulla nyt niin huono muisti ole etten kumpaakin muistaisi.
- Anonyymi00009
Jos tarkoitat parisuhteita, niin kolme. Jos penetraatioita, niin tuohon kolme lisää, eli kuusi. Jos kaikki lasketaan, niin enpä ole laskenut. Sanotaan nyt 30, mutta joku saattaa unohtua.
- Anonyymi00011
20 miestä sängyssä.
Kihloissa olen ollut 14 vuotta tämän nykyisen mieheni kanssa. - Anonyymi00012
En ole laskenut 😒
- Anonyymi00015
Neljän kanssa pidempi suhde. Nyt viides, katsotaan miten pitkä tai lyhyt suhde tulee. Olen hidas sänkyhommiin, pitää ihmiseen tutustua. Teen hänelle mustikkapiirakan ja vaniljakastiketta. Pitää vähän vastalahjaksi ahvenista savustettuna ja raakana perattuna. Illalla tavataan. On sellainen kihelmöivä säpinä tällä haavaa kropassa.
- Anonyymi00016
Viisi yhteensä. Olen ehtoolehdon ihmisiä jo.
- Anonyymi00017
Kolmas pitkä parisuhde. Edelliset kuolleet. Aina sama miestyyppi. Insinöörimäisesti ajatteleva yrittäjä jonka kanssa ei voi puhua sanaakaan tunteista eikä minkäännäköistä sivistyneisyyttä löydy pätkääkään. Jostain tämäkin kertoo.
- Anonyymi00019
Ketä kiinnostaa? Jotain merkillistä tilastonikkariako, joka palaa asiaan 15 vuoden päästä.
Vilma
On ollut onni saada rakkautta ja saada rakastaa. - Anonyymi00020
Aika hyvin kaikki väistivät tämän miinan.
Naiset eivät ole täällä ihan niin tyhmiä mitä ap luulee.
Noin 130.
Asia jota vähiten maailmassa kadun. Olisipa ollut enemmän.- Anonyymi00021
No-o. Eihän tuohon mene kuin 3 - 4 kk.
Oliko tauteja?
- Anonyymi00022
Enemmän kuin 1 vähemmän kuin 999 mutta kerroista en tiedä hehe
Kyselututkimuksessa molempien sukupuolien yksilöt kertoivat määransä ja niistä saatu keskiarvo oli 12 seksuaalikumppania.
Pienellä matemattisella päättelyllä päätyy tulokseen, että se on välttämättömyys, koska heteroyhdynnässä on aina nais- ja miesosapuoli.
Jos matemaatinen hahmotuskyky vielä yltää, ymmärtää myös, että sekä yhdyntöjen että seksikumppaneiden määrä on kummallakin sukupuolella keskimäärin sama, vaikkakin seksikumppaneiden määrä on pienempi kuin yhdyntöjen.
Kansanperinteen mukaan, joka on edelleen vallalla voimakkaana, miehet olisivat PALJON useammin yhdynnässä, mutta sehän ei ole loogisesti ja matemaattisesti mahdollista.- Anonyymi00023
Tämä on melko mielenkiinnoton tieto ihmisestä. Miehiä on ollut, ei paljoa, mutta riittävästi ja jokainen on jäänyt mieleen.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5911438Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43797Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl471689Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll6566- 34529
- 40515
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28504Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448- 22432