Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Anonyymi-ap

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä toisit sellaiseksi, että sen pitäisi vilpittömästi riittää sellaiselle kumppanille, jonka tahdot? Nyt ei siis kysytä riittääkö se, vaan pitäisikö sen mielestäsi riittää? Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?

507

2318

Vastaukset 507

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helkatin hyvä kysymys tänne. Tosin en tiedä, että tietääkö nämä tyypit itsekään mitä haluavat, saatikka voivat antaa tms. (Miesvauvatyypit siis)

Itse en pystyisi nyt antamaan sitä, mitä itsekin haluaisin. Joten en mieti edes parisuhdetta. Minulla on suhteellisen kovat henkiset vaatimukset suhteessa, että en alkaisi moiseen rundiin.... en ehkä ikinä, mutta en ainakaan nyt.

• Anonyymi00039

"Itse en pystyisi nyt antamaan sitä, mitä itsekin haluaisin."

Kuulostaa hyvin realistiselta ja rehelliseltä toteamukselta. Aina eivät parisuhteet ole kiikarissa.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00039 kirjoitti:

"Itse en pystyisi nyt antamaan sitä, mitä itsekin haluaisin."

Kuulostaa hyvin realistiselta ja rehelliseltä toteamukselta. Aina eivät parisuhteet ole kiikarissa.

Myönnän myös senkin, että parisuhde-ajatukseni on ehkä utopia.

Mutta pyrkisin siihen, jos sellaiseen lähtisin.

En kuitenkaan lähde, kun tiedän, ettei A. Minusta nyt olisi siihen.
        B. En kykenisi pitämään puoliani, että haluamani ehkä utopiset tarpeet tulisi tyydytettyä. (Ennenpitkään kiukuttelisin suhteen poikki kuitenkin)

• Anonyymi00078
        Anonyymi00059 kirjoitti:

B. En kykenisi pitämään puoliani, että haluamani ehkä utopiset tarpeet tulisi tyydytettyä. (Ennenpitkään kiukuttelisin suhteen poikki kuitenkin)

Mutta tälläisistä vastauksista ei kiriä keskustelua..

Pitäisi tehdä jonkinlainen vastakkainanasettelu-asetelma ja luoda draamaa.

Niin ja unohdin sanoa olevani mies. Se voi jotain vastakaisuutta herättää...

• Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Miksi pitäisi luoda draamaa? Ihan täysi oikeushan sinulla tuohon ajatteluusi ja kokemukseesi on, täysin sukupuolesta riippumatta. Minusta on vain tervettä ja vastuuntuntoistakin tunnistaa omat rajoitteensa.

Mutta ehkä joku muu haluaa kiistellä kanssasi. Minulle sellainen ei ollut tämän aloituksen tarkoitus.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Miksi pitäisi luoda draamaa? Ihan täysi oikeushan sinulla tuohon ajatteluusi ja kokemukseesi on, täysin sukupuolesta riippumatta. Minusta on vain tervettä ja vastuuntuntoistakin tunnistaa omat rajoitteensa.

Mutta ehkä joku muu haluaa kiistellä kanssasi. Minulle sellainen ei ollut tämän aloituksen tarkoitus.

Ei hän niin sanonut, luepa uudestaan.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00085 kirjoitti:

No sinähän voit vastata hänelle sopivammin ja kelpaavammin. Ole hyvä vain.

• Anonyymi00106

Jos pitää äkkiseltään sanoa, niin tuon itseni hyvine ja huonoine puolineen. Riippuu paljon toisesta, kumpia tuon enemmän mukanani. Olen tällainen fiilis ihminen hyvässä ja joskus pahassakin? Mukaudun paljon tilanteen ja aistimusteni mukaan.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00059 kirjoitti:

"että haluamani ehkä utopiset tarpeet tulisi tyydytettyä. (Ennenpitkään kiukuttelisin suhteen poikki kuitenkin)"

Koska se nainen ei ole sen arvoinen. Se ei täytä niitä tarpeitasi. Mikäli nainen olisi kunnollinen, todella upean näköinen nainen, se tyydyttäisi ne tarpeesi joka päivä, helposti. Ei olisi mitään syytä kiukutteluun ja vihastumiseen ja närkästymiseen kun olisit taivaassa kun se nainen vaan olisi samassa huoneessa kanssasi.

Haet syytä ja vikaa itsestäsi, mutta se vika ja syy on sinun ulkpuolellasi, ei itsessäsi.

• Anonyymi00235

Miesvauvatyypit ? Ehkäpä täällä nyt muunlaisiakin miehiä pyörii, kun miesvauvatyyppejä siitä huolimatta vaikka kaikkia miehiä näytät sellaisena pitäväsikin.. Varmaan luulet että miehelle riittää se, että olet olemassa juuri silloin ku itse satut häntä johonkin tarvitsemaan ja sitten jos näin ei tapahdu ja mies haluaa olla enemmän kanssasi niin sitten mies on miesvauva.

• Anonyymi00239
        Anonyymi00235 kirjoitti:

Miesvauvatyypit ? Ehkäpä täällä nyt muunlaisiakin miehiä pyörii, kun miesvauvatyyppejä siitä huolimatta vaikka kaikkia miehiä näytät sellaisena pitäväsikin.. Varmaan luulet että miehelle riittää se, että olet olemassa juuri silloin ku itse satut häntä johonkin tarvitsemaan ja sitten jos näin ei tapahdu ja mies haluaa olla enemmän kanssasi niin sitten mies on miesvauva.

..itse pääsin juuri eroon suhteesta, jossa nainen luuli että olen loppuikäni joku remonttireiska ja pottumaan kääntäjä mutta hänen mielessään en ollut edes olemassa jossen ollut jossain hommassa jonka hän oli keksinyt omassa elämässään. Reilut kaksi vuotta hän antoi ymmärtää että olemme parisuhteessa, mutta vaikkapa kaupassa meni heti karkuun jos tuli tuttuja, ettei vaan kukaan saisi tietää. Lopuksi sanoin että mua ahdistaa, että hän ei näytä tunteitaan, niin vastaus oli että ei ole mitään tunteita, eikä ole ollutkaan ja että mä olin ymmärtänyt koko ajan väärin.. 2.5v ?!? Just.. Nostin kytkintä, kaivakoon pottunsa ihan itse. 🤬

• Anonyymi00240
        Anonyymi00078 kirjoitti:

No itse haluaisin ettei miehellä ole alkoholiongelmaa yli 10 v. kestänyt avioliittoni exmiehen kanssa jolla kaikki viikonloput ja vapaat meni alkoholin kanssa. Kaikki mahdollinen kamaluus mitä tuo aiheuttaa tuli koettua ja ei ole katastrofi vaikka sellaista miestä ei löydy jolle tuo vaatimus ei oo ongelma. Sinkkunakin on parempi kun muistaa ne ajat.

Koska itse en käytä alkoholia oikeestaan ollenkaan niin vaikeeks menee ainakin suomessa koska tuo alkoholi näyttää olevan monille hyvin tärkeä asia.

No en myöskään tupakoi joten olis hyvä jos ei mieskään tupakois. Ongelmia tulee myös jos toinen tupakoi paljon ja toinen ei lainkaan.

No muutoin sitten itse olen luotettava, rehellinen ja sellainen joka haluaa jakaa kaiken sen miehen kanssa koska koen että parisuhde on yhteinen taival jossa tuetaan puolin ja toisin siinä mitä se elämä tuo tullessaan. Tuetaan puolin ja toisin sekä kasvetaan ihmisinä.

Eli miehenkin pitäis kyetä siihen. Minulla on jo aikuisia lapsia joten lapsia ei enää tule ja lapsiluku on täynnä. Niin ja yks vaatimus vielä miehen pitäis olla yli 180 cm koska itse olen lähes 180 cm.

Luulen ett löytyy vähän miehiä näihin vaatimuksiin. Eli keskustelua tulee varmasti.☺️

• Anonyymi00243
        Anonyymi00240 kirjoitti:

No itse haluaisin ettei miehellä ole alkoholiongelmaa yli 10 v. kestänyt avioliittoni exmiehen kanssa jolla kaikki viikonloput ja vapaat meni alkoholin kanssa. Kaikki mahdollinen kamaluus mitä tuo aiheuttaa tuli koettua ja ei ole katastrofi vaikka sellaista miestä ei löydy jolle tuo vaatimus ei oo ongelma. Sinkkunakin on parempi kun muistaa ne ajat.

Koska itse en käytä alkoholia oikeestaan ollenkaan niin vaikeeks menee ainakin suomessa koska tuo alkoholi näyttää olevan monille hyvin tärkeä asia.

No en myöskään tupakoi joten olis hyvä jos ei mieskään tupakois. Ongelmia tulee myös jos toinen tupakoi paljon ja toinen ei lainkaan.

No muutoin sitten itse olen luotettava, rehellinen ja sellainen joka haluaa jakaa kaiken sen miehen kanssa koska koen että parisuhde on yhteinen taival jossa tuetaan puolin ja toisin siinä mitä se elämä tuo tullessaan. Tuetaan puolin ja toisin sekä kasvetaan ihmisinä.

Eli miehenkin pitäis kyetä siihen. Minulla on jo aikuisia lapsia joten lapsia ei enää tule ja lapsiluku on täynnä. Niin ja yks vaatimus vielä miehen pitäis olla yli 180 cm koska itse olen lähes 180 cm.

Luulen ett löytyy vähän miehiä näihin vaatimuksiin. Eli keskustelua tulee varmasti.☺️

Vaikka tuon 180 olenkin, niin itsestäni on outoa, että miehen valintakriteeri on pituus. Jos olisin nainen niin huomattavasti enemmän mua kiinnostais se että en joutuisi parisuhteessani vaaraan, mua huomioitaisiin ja molemmat ajattelis, että se toinen on parasta elämässä.

Itse käytän alkoholia jonkun verran, mutta ollessani äskettäin päättyneessä parisuhteessa reilut kaksi vuotta, ei se käynyt edes mielessä. Yhdessä puuhailu vei voiton..

• Anonyymi00259
        Anonyymi00235 kirjoitti:

Miesvauva tunnisti itsensä. 👍

• Anonyymi00267
        Anonyymi00259 kirjoitti:

Miesvauva tunnisti itsensä. 👍

On kyllä outo ja sairas ajatusmaailma jos ajattelee noin. Lienet joku provosoijakirjoittelija mutta toivottavasti et ikinä löydä ketään ja myös kärsit siitä 👍

• Anonyymi00271
        Anonyymi00267 kirjoitti:

On kyllä outo ja sairas ajatusmaailma jos ajattelee noin. Lienet joku provosoijakirjoittelija mutta toivottavasti et ikinä löydä ketään ja myös kärsit siitä 👍

Miesvauvoilla yleensä on.

• Anonyymi00315
        Anonyymi00271 kirjoitti:

Miesvauvoilla yleensä on.

Kannattaisko hommata joku lääkitys tai syö edes omia lääkkeitäs..

• Anonyymi00325
        Anonyymi00315 kirjoitti:

ottaisi jonkun toisen lääkkeitä kun omat ei selvästikään toimi

• Anonyymi00336
        Anonyymi00315 kirjoitti:

En usko sen muuttavan miesvauvaa mitenkään.

• Anonyymi00347
        Anonyymi00127 kirjoitti:

"että haluamani ehkä utopiset tarpeet tulisi tyydytettyä. (Ennenpitkään kiukuttelisin suhteen poikki kuitenkin)"

Koska se nainen ei ole sen arvoinen. Se ei täytä niitä tarpeitasi. Mikäli nainen olisi kunnollinen, todella upean näköinen nainen, se tyydyttäisi ne tarpeesi joka päivä, helposti. Ei olisi mitään syytä kiukutteluun ja vihastumiseen ja närkästymiseen kun olisit taivaassa kun se nainen vaan olisi samassa huoneessa kanssasi.

Haet syytä ja vikaa itsestäsi, mutta se vika ja syy on sinun ulkpuolellasi, ei itsessäsi.

Suhteessa on aina kaksi. Ja voithan sinä vaihdella tyyppejä ja kokeilla olisiko joku "parempi", mutta jokaisessa epäonnistuneessa suhteessasi on yksi yhteinen nimittäjä ja se olet sinä. Muista se.

• Anonyymi00348
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Oli sitten Draamaa taikka Flooraa leivällä,niin elämä kiristää kummppanin niin toiveita kuin vaatimuksiakin.

• Anonyymi00349
        Anonyymi00240 kirjoitti:

Minusta toisissa ihmisissä on vain hyvä, että hällä on kaikenlaisia kriteerejä toista kohtaan. Koska itsellä kriteerinä on, että nautin toisen seurasta. Ei muuta.

Mutta se, millä henkisellä aaltopituudella toinen on, näkyy vasta pidemmän ajan päästä. Alkuun on kiimaa ja kovia tunteita, mutta sehän ei ole parisuhdetta pidemmän päälle, vaan vaaleanpunaista hattaraa. Sitten aletaan vasta puhua siitä, mitä kukin tuo suhteeseen. Silloin vasta mitataan onko parisuhteeseen vai ei.

• Anonyymi00410
        Anonyymi00240 kirjoitti:

Sinä pysyt sinkkuna, ja parempi niin.

• Anonyymi00002

Näkkileipää ja vettä.

• Anonyymi00126

En alkaisi suhteeseen itseni kaltaisen ihmisen kanssa. Olen liian paljon omasta rauhasta pitävä henkilö. Voisin kuvitella tapailevan naista jolle riittäisi että nähdään kerran kahdessa viikossa. https://spankbang.party/56lzg/video/vdgbxx0184

Ajatus päivittäisestä tapailusta puhumattakaan yhteisasumisesta kuulostaa todella ahdistavalta.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00126 kirjoitti:

En alkaisi suhteeseen itseni kaltaisen ihmisen kanssa. Olen liian paljon omasta rauhasta pitävä henkilö. Voisin kuvitella tapailevan naista jolle riittäisi että nähdään kerran kahdessa viikossa. https://spankbang.party/56lzg/video/vdgbxx0184

Ajatus päivittäisestä tapailusta puhumattakaan yhteisasumisesta kuulostaa todella ahdistavalta.

Olen asunut yli 15 vuotta naisen kanssa yhdessä, mitä siitä olet mieltä? Siinä on hyvät ja huonot puolensa toki.

• Anonyymi00437
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Täällä nainen vm 86, jolla samanlaiset ajatukset toivesuhteesta. Kerran kuussakin näkeminen saattaisi riittää. Viesteihin vastaisin, mutta voi olla että en samana päivänä.
        Elämä on niin täysi, että ei oikein tahdo riittää enempään paukkuja.
        Mutta tavallaan ehkä toivoisin, että vielä joskus löytyisi joku ”sellainen”.

• Anonyymi00003

Kyllä mä mielestäni tuon aikalailla sen saman, mitä toiselta haluaisinkin ja mun mielestä sen pitäisi riittääkin. En tosin ole yhtään varma riittääkö sit tosielämässä. Kaikki tuntuu ettivät jotain missiä/mallia ja itse kuitenkin olen ihan tavis.

Mä tuon siis vakaat tulos, ihan ok elintason, en odota ja halua mitään luksusta. Olen ulkoisesti ihan ok ja pidän terveydestäni huolta. Olen rauhallinen ja kiltti, kuulemma vähän liikaakin, kun pitäsi olla jotain särmää. Ite en särmästä tykkää, vaan pitäis nimenomaan olla kiltti ja rauhallinen. Olen välittävä ja pidän omistani huolta ja olis ihanaa, jos mustakin pidettäis huolta. Ja nainen siis olen.

• Anonyymi00007

Unohin ton yhden kohdan. Kyllä mä itteni kaltaisen miehen huolisin heti. 😁

• Anonyymi00037

Kuulostaa tuollaisena aivan realistiselta toiveelta. Toivottavasti löydät etsimäsi.

• Anonyymi00131

Mikä mies sellainen on missä ei särmää ole?? Joku ihmeen läskivässykkä. Et sellaista oikeasti jaksaisi pitkään katsella, kuvittelet nyt vaan niin, mutta oikeasti et.

• Anonyymi00184
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Mikä mies sellainen on missä ei särmää ole?? Joku ihmeen läskivässykkä. Et sellaista oikeasti jaksaisi pitkään katsella, kuvittelet nyt vaan niin, mutta oikeasti et.

En kuvittele vaan tiedän. En pidä lainkaan särmäisistä yksilöistä. En huoli.

• Anonyymi00187
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi särmikkään yksilön? Ei sellaisella mitään tee.

• Anonyymi00313
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kuulostaa tuollaisena aivan realistiselta toiveelta. Toivottavasti löydät etsimäsi.

Mä en etsi ketään enkä edes halua parisuhdetta.Viihdyn hyvin omissa nahoissani ja itseni kanssa.Olen kyllä luonteeltani ulospäin suuntautunut mutta mitta on tullut täyteen jo ajat sitten kumppanin etsimisessä.Yleensä vedän puoleeni jotain renttuja.Kiitos ei enää,sitäpaitsi voin yksin erinomaisesti,en kuitenkaan ole yksinäinen.En kaipaa mitään toisten aiheuttamia harmeja elämääni.Arvostan tasapainoista ja hyvää elämää,olen jo kipuiluni kipuillut etten löytänyt tasapainoista suhdetta elämääni,valitettavasti.Elämäni on kivaa ilman kumppaniakin,eipä ole kukaan ainakaan aiheuttamassa harmeja.

• Anonyymi00338
        Anonyymi00313 kirjoitti:

Mä en etsi ketään enkä edes halua parisuhdetta.Viihdyn hyvin omissa nahoissani ja itseni kanssa.Olen kyllä luonteeltani ulospäin suuntautunut mutta mitta on tullut täyteen jo ajat sitten kumppanin etsimisessä.Yleensä vedän puoleeni jotain renttuja.Kiitos ei enää,sitäpaitsi voin yksin erinomaisesti,en kuitenkaan ole yksinäinen.En kaipaa mitään toisten aiheuttamia harmeja elämääni.Arvostan tasapainoista ja hyvää elämää,olen jo kipuiluni kipuillut etten löytänyt tasapainoista suhdetta elämääni,valitettavasti.Elämäni on kivaa ilman kumppaniakin,eipä ole kukaan ainakaan aiheuttamassa harmeja.

Eibole pakko etsiä, eikä haluta. Ihmisellä on lupa elellä ihan itsekseenkin.

• Anonyymi00374
        Anonyymi00313 kirjoitti:

Siinä mielessä samoilla linjoilla etten ottaisi renttua vaikeuttamaan elämääni tai heitä, jotka etsivät itselleen korjaajaa/ parantajaa/ hoitajaa, joka paapoo heitä.

• Anonyymi00004

mä olen jo mummoutunut

• Anonyymi00006

Iällisesti vain lapsenlapsellisesti?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Iällisesti vain lapsenlapsellisesti?

ei enää kiinnosta suhteilut

• Anonyymi00053
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Niinkin voi käydä, vaikka aika moni mummoutunutkin kaipaa rakkautta.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei minuakaan suhteilu, mutta seksi voisi kiinnostaa. Tosin korkeat arvoni opastavat päästämästä kenen tahansa energiaa lähelleni. Ihminen on k*sessa, jollei hallitse viettejään. Ja se on tasan noin.

• Anonyymi00005

alotin nuo hommat verrattaen nuorena ;Dd

• Anonyymi00041

Tuot siis pöytään ...kokemusta? osaamista? iän tuomaa viisautta?

• Anonyymi00050
        Anonyymi00041 kirjoitti:

en mitään noista

• Anonyymi00051
        Anonyymi00041 kirjoitti:

ehkä vttumaisen kylmän luonteen ja sekoilua

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kuulostaa ikävältä, mutta ainakin rehelliseltä.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Sheitit ylle ja lämpöä suuremmalle,niin kyllä se yksi talvikin vielä yksin menee.

• Jos nyt leikin, että olisin innostunut aloittamaan ylipäätään parisuhteen, niin olen kuullut toisen suusta seuraavat asiat:

- Hyvä kodinhengetär
      - Huomioiva erinäisissä tilanteissa
      - Sinnikäs (ongelmanratkaisukyky)
      - Luotettava kumppani
      - Keskustelutaitoinen

Ja kyllä, olen tehnyt ja teen virheitä, kuten olen aiemmin todennutkin.

Tasapuolisuuden vuoksi myös miinuksia:

- Temperamenttisuus
      - Kärsimättömyys
      - Kova suunnittelemaan, taidot ei aina riitä toteuttamaan
      - Liiallinen kiltteys
      - Pullero

Siinäpä noita 50/50.

En voisi kuvitella kumppanikseni enää sellaista, jonka kanssa vietin osan elämästäni. Hän oli niin järkevä, että torppasi aina kaikki (hyvätkin) ideani.

Sen sijaan huolisin kumppaniksi temperamenttisen ja intohimoisen ihmisen, joka osaa puhua ja kuunnella.

🙏

• Anonyymi00014

Huolisitko itsesi? 😉

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Huolisitko itsesi? 😉

No kyllä sitten, kun olen vähän paremmassa kunnossa. 🤔

• Anonyymi00040
        Mu5tasydän kirjoitti:

No kyllä sitten, kun olen vähän paremmassa kunnossa. 🤔

Noi mitä sulle on sanottu, ovat tärkeitä ominaisuuksia kaikki. Musta on hienoa, että pistit tohon noita miinuksina pitämiäsikin. Minä en tosin pitäisi noita kaikkia miinuksina. 🙂

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Noi mitä sulle on sanottu, ovat tärkeitä ominaisuuksia kaikki. Musta on hienoa, että pistit tohon noita miinuksina pitämiäsikin. Minä en tosin pitäisi noita kaikkia miinuksina. 🙂

No joo, onhan se hyvä katsella realistisesti peiliin. 🙂

• Anonyymi00048
        Mu5tasydän kirjoitti:

No joo, onhan se hyvä katsella realistisesti peiliin. 🙂

Mitta tiedätkös ... ei kaikkea ole aina pakko osata itse. 😛

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Mitta tiedätkös ... ei kaikkea ole aina pakko osata itse. 😛

Ei olekaan ja pitää uskaltaa tunustaa, jos ei jotain osaa. ☺️

• Anonyymi00054
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei olekaan ja pitää uskaltaa tunustaa, jos ei jotain osaa. ☺️

Kyllä, sekin on realismia. 😁

• Anonyymi00218

Minulle tuli vielä mieleeni kysyä miten sinun liiallinen kiltteytesi ilmenee? Tämä kysymys tuli mieleeni, kun luin tuolta alempaa Pirpanan kuvausta itsestään.

• Anonyymi00218 kirjoitti:

Minulle tuli vielä mieleeni kysyä miten sinun liiallinen kiltteytesi ilmenee? Tämä kysymys tuli mieleeni, kun luin tuolta alempaa Pirpanan kuvausta itsestään.

Kiltteys on ilmennyt aiemmin omien rajojen venyttämisenä burnikseen saakka.

Ehkä se (kiltteys) on nykyään vähenemään päin, kun jossain vaiheessa huomasin, että porukka kävelee yli, jos ei niitä rajoja vedä.

En myöskään siedä perseilyä nykyään, jos en sitten ole sitä jotenkin ansainnut.

Jos joku kirjoittaa epäasiallisuuksia tai valheita täällä, niin en vastaa mitään. Aiemmin vastasin kaikille. Nyt siis asetan rajat kenelle vastaan.

Asialliseen kommenttiin vastaan aina / peukutan, jos ei ole muuta kommentoitavaa.

• Anonyymi00258
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kiltteys on ilmennyt aiemmin omien rajojen venyttämisenä burnikseen saakka.

Ehkä se (kiltteys) on nykyään vähenemään päin, kun jossain vaiheessa huomasin, että porukka kävelee yli, jos ei niitä rajoja vedä.

En myöskään siedä perseilyä nykyään, jos en sitten ole sitä jotenkin ansainnut.

Jos joku kirjoittaa epäasiallisuuksia tai valheita täällä, niin en vastaa mitään. Aiemmin vastasin kaikille. Nyt siis asetan rajat kenelle vastaan.

Asialliseen kommenttiin vastaan aina / peukutan, jos ei ole muuta kommentoitavaa.

Kiitos, että selvensit. 🙂

• Anonyymi00008

Joustavaa luotettavaa elämisen helppoutta.

Mjoo, hallinnoin kulkuneuvojen käytettävyyttä. Tänänkin piti pumpata naisen polkupyöränrenkaisiin lisää ilmaa, ja nostaa tyttären pyörästä satulaa jo ohjaustankoa.
      Jälkikasvu kasvaa ihan huimaa vauhtia, on nyt jo 155 cm pitkä.

Taloudellinen tasapaino, hoidan sovittuja kuluja mutisematta.

Luotettava vanhempi, tekee mitä on sovittu. Ei myöhästy sovituista menoista.

En sotke kotia, olen sisäsiisti.

AV

• Anonyymi00011

Kuulostaa hyvältä. 👍

Koetko kelpaavas ja tulevasi riittävän arvostetuksi suhteessasi (en nyt sano parisuhde, kun tuo tuntuu olevan hiukan epäselvä kuvio)?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. 👍

Koetko kelpaavas ja tulevasi riittävän arvostetuksi suhteessasi (en nyt sano parisuhde, kun tuo tuntuu olevan hiukan epäselvä kuvio)?

Kyll maaren, varmaan arvostavat ja sen huomaa jo siinä kun haluavat viettää aikaa kanssani. Viihdytään porukassa ihan hyvin.

Olen periaatteessa vähään tyytyväinen, mutta jos katsoo tätä kokonaisuutta saa takaisin äärimmäisen paljon sellaista, mitä mikään raha tai muukaan voisi yksin korvata.

AV

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyll maaren, varmaan arvostavat ja sen huomaa jo siinä kun haluavat viettää aikaa kanssani. Viihdytään porukassa ihan hyvin.

Olen periaatteessa vähään tyytyväinen, mutta jos katsoo tätä kokonaisuutta saa takaisin äärimmäisen paljon sellaista, mitä mikään raha tai muukaan voisi yksin korvata.

AV

Tuo kuulostaa siis varsin hyvältä ja toimivalta. 👍

• Anonyymi00118

Ahaa.Käytätkö ulkohuusia vai päästätkö vielä vaippaan?

• Anonyymi00412
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Ahaa.Käytätkö ulkohuusia vai päästätkö vielä vaippaan?

Vaipat tuli uudestaan käyttöön.

• Anonyymi00009

Tukea, turvaa ja hellyyttä.

• Anonyymi00013

Haluutko yhtään avata millasta tukea ja turvaa?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Haluutko yhtään avata millasta tukea ja turvaa?

En halua. Parisuhteen perusta.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En halua. Parisuhteen perusta.

Kovin moniselitteistä sitten, mutta ok.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kovin moniselitteistä sitten, mutta ok.

Eli perus puhutaan ja luvataan, mutta teot puuttuu. Perus palstalainen siis .

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Eli perus puhutaan ja luvataan, mutta teot puuttuu. Perus palstalainen siis .

Ehkä. Eihän hänen kuitenkaan ole noita pakko avata. Toivottavasti selkeyttää, jos joskus joku tarjolle tulee.

• Anonyymi00010

Kikkelii antaisin ja voin kainaloonkin ottaa ja suukkojakin antaa

• Anonyymi00015

Mitään muuta ei löydy? Ajatteletko, että ton pitäis realistisesti riittää sellaselle, jonka haluisit?

• Anonyymi00017

Rakkautta sydämmestäni mutta raha rakkautta en anna

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitään muuta ei löydy? Ajatteletko, että ton pitäis realistisesti riittää sellaselle, jonka haluisit?

Kerran sitä saatuaan tyttö huomaa ettei voi enään elää ilman sitä

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Rakkautta sydämmestäni mutta raha rakkautta en anna

Millä te siiten eläisitte? Vai kuuluko toiveisiisi, että nainen maksaa kaiken?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kerran sitä saatuaan tyttö huomaa ettei voi enään elää ilman sitä

Ruoattakin on paha elää ja Suomessa on talvella melkoisen kylmä ilman kattoa pään päällä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Rahaa ja raha rakkautta en anna

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Rahaa ja raha rakkautta en anna

Haaveilet siis gigolon urasta? Mitenkäs aattelet, riittäkö sulla rahkeet siihen?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Haaveilet siis gigolon urasta? Mitenkäs aattelet, riittäkö sulla rahkeet siihen?

Se mitä annan sitä ei voi rahalla ostaa

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Pakkohan se on, jos ei sinulla kerta yhtään ole. Sokerimammat ei kai ole innokkaimpia pullapaakareita, mutta saahan sitä kaupasta. 😁

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Pakkohan se on, jos ei sinulla kerta yhtään ole. Sokerimammat ei kai ole innokkaimpia pullapaakareita, mutta saahan sitä kaupasta. 😁

Totta jokainen nainen haluaisi sitä ja maksaisi mitä vain saadakseen sitä kerran tai vähäksi aikaa mutta vain yksi nainen sen voi saada eli onnen ja aidon rakkauden ja täydellistä seksiä mutta sitä ei rahalla saa

• Anonyymi00045
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mites kun olette asuneet yhdessä vuoden ja toista ei enää kiinnosta mitä tarjoat? Sitten vaihtuu kumppani?

• Anonyymi00119
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ei heru ellei kilahda.

• Anonyymi00363
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eläisitte Rakkauten hetelmillä. niitä kuoria (kortsuja 9 Ei sit heitellä ikkunasta ulos

• Anonyymi00396
        Anonyymi00363 kirjoitti:

Eläisitte Rakkauten hetelmillä. niitä kuoria (kortsuja 9 Ei sit heitellä ikkunasta ulos

Nekin pitää jonkun maksaa, ne kuoret.

• Anonyymi00012

Pöytäliinan ja astiat.

• Anonyymi00016

Joku toinen hoitaa ruoat?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Joku toinen hoitaa ruoat?

Ne voi olla vaikka sivupöydällä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ne voi olla vaikka sivupöydällä.

Mutta kuka ne tuo?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mutta kuka ne tuo?

Yhdessä käsikädessä on tuotu.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Yhdessä käsikädessä on tuotu.

Kuulostaa hankalalta, mutta onnistuu varmaan, jos ei oo kiire. 😁

• Anonyymi00120
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mutta kuka ne tuo?

Lähetti.

• Anonyymi00021

Mä en osaa markkinoida itseäni, lupailla.
      Silti olen saanut rakkautta ja saanut rakastaa.
      En ole aloituksen mukaan koskaan ajatellut.
      Vilma

• Anonyymi00028

Sellasta sitten. Et ilmeisesti tunne itseäsi ja elämääsi kovin hyvin, kun et osaa yhtään ainoaa asiaa sanoa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Sellasta sitten. Et ilmeisesti tunne itseäsi ja elämääsi kovin hyvin, kun et osaa yhtään ainoaa asiaa sanoa.

Jahas. Pitääkö taas vängätä.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Jahas. Pitääkö taas vängätä.

Mitä muuta tuohon voi sanoa, kun toinen vain kiemustelee ja venkoilee?

• Anonyymi00100
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mitä muuta tuohon voi sanoa, kun toinen vain kiemustelee ja venkoilee?

Laitoin, että en ole myynnissä. Jopa joku poisti.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Laitoin, että en ole myynnissä. Jopa joku poisti.

Se, että aloitus tuo mieleeni myymisen, kertookin ymmärryskykyiselle paljon siitä mitä tuo pöytään. Tämä koko pätkä kertoo jo aikalailla ne oleelliset.

• Anonyymi00026

Huolisin.

• Anonyymi00043

Seuran lisäksi naisella olisi mahdollisuus hyötyä siitä mitä olen saanut aikaan, liittyen asumiseen ja talouteen.

• Anonyymi00046

Eli tuot pöytään siis seurasi (onko se hyvää seuraa), asumuksen ja ilmeisesti ainakin jonkinlaisen taloudellisen vakauden? Pitäisikö tuo omasta mielestäsi realistisesti riittää sellaiselle josta haaveilet? Huolisitko itse itsesi?

• Anonyymi00107
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Eli tuot pöytään siis seurasi (onko se hyvää seuraa), asumuksen ja ilmeisesti ainakin jonkinlaisen taloudellisen vakauden? Pitäisikö tuo omasta mielestäsi realistisesti riittää sellaiselle josta haaveilet? Huolisitko itse itsesi?

En varsinaisesti haaveile kenestäkään, enkä osaa siten ajatella mikä kenellekin riittää. Jos jollakin olisi kaltaiseni, samoja asioita arvostava, tietysti kelpuuttaisin, mutta ei sellaisia ole edes 1/1000, joten eletään reaalimaailmassa ja nautitaan siitä.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00107 kirjoitti:

En varsinaisesti haaveile kenestäkään, enkä osaa siten ajatella mikä kenellekin riittää. Jos jollakin olisi kaltaiseni, samoja asioita arvostava, tietysti kelpuuttaisin, mutta ei sellaisia ole edes 1/1000, joten eletään reaalimaailmassa ja nautitaan siitä.

Totta. Jos tietää olevansa hyvin valikoiva, niin kannattaa olla realistinen kuvitelmissaan.

• En huolisi. Liikaa sairauksia, liian vanha ja jääräpäinen. Ainoastaan se mitä voisin itsestäni huolia, vankkumaton rinnalla kulkija ja uskollinen (ei enää viiraa), rehellinen, lojaali, toimelias ja luotettava.

Muu ei jatkoon.

• Anonyymi00055

Haluaisit siis terveemmän, nuoremman ja mukautuvamman. 😛

No ei vaan, realistinen kuvaus.

• Anonyymi00055 kirjoitti:

Haluaisit siis terveemmän, nuoremman ja mukautuvamman. 😛

No ei vaan, realistinen kuvaus.

Kyllä ja sellainen mulla on. Paitsi mukautuvuus on vielä huonommalla tolalla, kun mulla. Mutta nuorempi ja terveempi. Mutta vittumaisen ykspäinen juntti toisinaan. 😅

• Anonyymi00056
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Kyllä ja sellainen mulla on. Paitsi mukautuvuus on vielä huonommalla tolalla, kun mulla. Mutta nuorempi ja terveempi. Mutta vittumaisen ykspäinen juntti toisinaan. 😅

No kaks kolmesta on jo ihan hyvin. 😂

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ja ottaisinko hänetkään enää uudelleen kumppaniksi, jos pitäisi valita niin en. Olisin mielummin yksin.

Vaikka on rakas on myös rasittava, liian.

• Anonyymi00056 kirjoitti:

No kaks kolmesta on jo ihan hyvin. 😂

Nojoo, hänen vahvuuksiin kuuluu luotettavuus, jopa ikävissä jutuussa voi luottaa, että on ikävä ihminen.

Sekä vastuunkanto kyky on kehuttava mitä tulee lapsiin ja talouteen. Muussa on toivomisen varaa.

• Anonyymi00061
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Nojoo, hänen vahvuuksiin kuuluu luotettavuus, jopa ikävissä jutuussa voi luottaa, että on ikävä ihminen.

Sekä vastuunkanto kyky on kehuttava mitä tulee lapsiin ja talouteen. Muussa on toivomisen varaa.

Kaippa se on tavallaan ihan hyvä asia luotettava (ennalta-arvattava) niissä negatiivisissakin. Veemäisempää se on, jos tulee aina ikäviä yllätyksiä.

• Anonyymi00061 kirjoitti:

Kaippa se on tavallaan ihan hyvä asia luotettava (ennalta-arvattava) niissä negatiivisissakin. Veemäisempää se on, jos tulee aina ikäviä yllätyksiä.

Totta, sen lasken hyväksi asiaksi.

• Aika vähän tuon mitään. Toisinaan ruokaa. Positiivinen puoli pitäisi olla, etten tuo ongelmia.

• Anonyymi00058

Ruoka on positiivista ja samoin se, ettet tuo ongelmia. Tai no ehkä masokisti anorektikko ei arvostaisi kumpaakaan noista ominaisuuksista. 🤔

• Anonyymi00058 kirjoitti:

Ruoka on positiivista ja samoin se, ettet tuo ongelmia. Tai no ehkä masokisti anorektikko ei arvostaisi kumpaakaan noista ominaisuuksista. 🤔

Jatkan pöytätarinaa kun muutakaan ei ole.

Ruoka on helppo ohittaa melko tyhjänpäiväisenä, koska jokainenhan suunnilleen osaa tehdä ruokaa. Mutta en usko että ollenkaan kaikki tekevät sitä yhtä huomaamattomasti ja tehokkaasti kuin minä. Pakasteeseen, jääkaappiin ja varastoon vaan ilmestyy tavaraa niin, että juuri koskaan mikään ei ole loppu ja juuri koskaan mikään ei ehdi pilaantumaan ja tästä sitten syntyy joskus jopa oikein hyvää ja aina vähintään syötävää ruokaa, jos minulla on tilaisuus ja aikaa viettää hetki keittiössä.

• scrg kirjoitti:

Jatkan pöytätarinaa kun muutakaan ei ole.

Ruoka on helppo ohittaa melko tyhjänpäiväisenä, koska jokainenhan suunnilleen osaa tehdä ruokaa. Mutta en usko että ollenkaan kaikki tekevät sitä yhtä huomaamattomasti ja tehokkaasti kuin minä. Pakasteeseen, jääkaappiin ja varastoon vaan ilmestyy tavaraa niin, että juuri koskaan mikään ei ole loppu ja juuri koskaan mikään ei ehdi pilaantumaan ja tästä sitten syntyy joskus jopa oikein hyvää ja aina vähintään syötävää ruokaa, jos minulla on tilaisuus ja aikaa viettää hetki keittiössä.

Pöytä, osa 3. Apetta jo pöydässä. Olisiko jotain ei-konkreettista tuotavaa. Kyllä vain. Tegridy. Mahdollisesti ärsyttävyyteen asti ja sen ylikin. Mutta ainakin tietää mitä saa.

"pitäisikö sen mielestäsi riittää?"

Kyllä, pitäisi. Ei tietenkään kaikille, mutta aika on monen on turha odottaa yhtään enempää.

• Anonyymi00133
        scrg kirjoitti:

Pöytä, osa 3. Apetta jo pöydässä. Olisiko jotain ei-konkreettista tuotavaa. Kyllä vain. Tegridy. Mahdollisesti ärsyttävyyteen asti ja sen ylikin. Mutta ainakin tietää mitä saa.

"pitäisikö sen mielestäsi riittää?"

Kyllä, pitäisi. Ei tietenkään kaikille, mutta aika on monen on turha odottaa yhtään enempää.

Jos ruokajutut ovat hyvin tärkeitä, niin niiden pitää sitten olla kunnossa. 👍

• Anonyymi00145
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Jos ruokajutut ovat hyvin tärkeitä, niin niiden pitää sitten olla kunnossa. 👍

Ruoka ehkä ei ole hyvin tärkeää, mutta tärkeää kuitenkin. Hyvin harva päivä menee kokonaan syömättä. Aina saa tuoda pöytään parempaa, jos ei kelpaa. Minulle luultavasti kelpaa, olen melko kaikkiruokainen.

Pöytä, osa 4: "Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?"

Huolisinko, ehkä, haluaisinko, tuskin. Pitäisi ensin ylittää se kynnys, jossa toista ruvetaan arvioimaan sen perusteella, mitä pöytään on tulossa. Luulisin, että suurin osa suhteista lopulta karahtaa niiden asioiden takia, joita pöytään tuodaan, eikä niiden, jotka jää tuomatta.

• Anonyymi00220
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Ruoka ehkä ei ole hyvin tärkeää, mutta tärkeää kuitenkin. Hyvin harva päivä menee kokonaan syömättä. Aina saa tuoda pöytään parempaa, jos ei kelpaa. Minulle luultavasti kelpaa, olen melko kaikkiruokainen.

Pöytä, osa 4: "Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?"

Huolisinko, ehkä, haluaisinko, tuskin. Pitäisi ensin ylittää se kynnys, jossa toista ruvetaan arvioimaan sen perusteella, mitä pöytään on tulossa. Luulisin, että suurin osa suhteista lopulta karahtaa niiden asioiden takia, joita pöytään tuodaan, eikä niiden, jotka jää tuomatta.

"Luulisin, että suurin osa suhteista lopulta karahtaa niiden asioiden takia, joita pöytään tuodaan, eikä niiden, jotka jää tuomatta."

Tuo lienee tavallaan totta. Vaikka täytyy saman hengenvetoon todeta, että se onko kyseessä olemassaoleva asia, vai jonkin asian puute, on myös näkökulmakysymys. Sottaisuus esimerkiksi on sekä sotkuisuuden olemassaoloa, että siisteyden puutetta. Lähes kaikkea voi periaatteessa tarkastella molemmilta kanteilta.

• Anonyymi00220 kirjoitti:

"Luulisin, että suurin osa suhteista lopulta karahtaa niiden asioiden takia, joita pöytään tuodaan, eikä niiden, jotka jää tuomatta."

Tuo lienee tavallaan totta. Vaikka täytyy saman hengenvetoon todeta, että se onko kyseessä olemassaoleva asia, vai jonkin asian puute, on myös näkökulmakysymys. Sottaisuus esimerkiksi on sekä sotkuisuuden olemassaoloa, että siisteyden puutetta. Lähes kaikkea voi periaatteessa tarkastella molemmilta kanteilta.

Ok. Jos pöytään tuomisina tuolla tavoin katsotaan aina yhtä lailla asiat kuin niiden puutteetkin, niin tuohan mahdollistaisi pöytään tuomisten määrittelyn ikään kuin täydellisenä ja kattavana monivalintatehtävänä. Se voisi olla oikein hyvä työkalu. Varmaan jouduttaisiin kuitenkin erimielisyyksiin siitä, mitä kaikkea pitäisi huomioida.

• Anonyymi00257
        scrg kirjoitti:

Ok. Jos pöytään tuomisina tuolla tavoin katsotaan aina yhtä lailla asiat kuin niiden puutteetkin, niin tuohan mahdollistaisi pöytään tuomisten määrittelyn ikään kuin täydellisenä ja kattavana monivalintatehtävänä. Se voisi olla oikein hyvä työkalu. Varmaan jouduttaisiin kuitenkin erimielisyyksiin siitä, mitä kaikkea pitäisi huomioida.

Noinhan se juurikin menee. Kaikki on täysin näkökulmasta kiinni. Onko toinen vaikkapa väliinpitämätön, vai puuttuko hänestä välittämistä? Sama asia, eri näkökulma.

• Vähiin jää tuomiset mutta periaatteessa kaikki mukana kulkevat ominaisuudet ovat käytettävissä ilman odottamattomia lisäkustannuksia, ei pörssiheilahteluita 😄 kursseissa.

Samankaltaisesti pollaansa käyttävä kelpaa mainiosti kumppaniksi, vastaava, ei kuitenkaan klooni 😸

• Anonyymi00057

Kai nyt sentään jotakin tuot? Sen perusteella mitä olen palstakirjoituksiasi nähnyt, niin ehkä melko runsaastikin. Ehkä nyt hieman vähättelet itseäsi?

• Anonyymi00057 kirjoitti:

Kai nyt sentään jotakin tuot? Sen perusteella mitä olen palstakirjoituksiasi nähnyt, niin ehkä melko runsaastikin. Ehkä nyt hieman vähättelet itseäsi?

Tjaa, mitä nyt kukin kokee saavansa mukanani, jossain määrin toivon että se olisi kaikki mitä tarvitaan...just sopivasti :)

• Anonyymi00060
        Ex-Lukka kirjoitti:

Tjaa, mitä nyt kukin kokee saavansa mukanani, jossain määrin toivon että se olisi kaikki mitä tarvitaan...just sopivasti :)

No huolisitko sitten itse itsesi? Kun et nyt ilmeisesti halua lainkaan avata mitään omista avuistasi.

• Anonyymi00060 kirjoitti:

No huolisitko sitten itse itsesi? Kun et nyt ilmeisesti halua lainkaan avata mitään omista avuistasi.

"vastaava, ei kuitenkaan klooni 😸"

• Anonyymi00069
        Ex-Lukka kirjoitti:

"vastaava, ei kuitenkaan klooni 😸"

Aloituksessa sanottiin "Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?" Eli kyllä se huolittava, ihan klooni olisi. Vaan ei tarvitse vastata, jos vaatii liikaa aivoakronatiikkaa. 👍

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Aloituksessa sanottiin "Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?" Eli kyllä se huolittava, ihan klooni olisi. Vaan ei tarvitse vastata, jos vaatii liikaa aivoakronatiikkaa. 👍

Pahoittelen eksymistäni minulle väärän aiheen pariin

• Anonyymi00073
        Ex-Lukka kirjoitti:

Ei tarvitse lainkaan pahoitella. Vastaiksesi oli vallan mainio tuollaisenakin.

• Anonyymi00099
        Ex-Lukka kirjoitti:

Olisin vastannut samoin :) siis ajatelin vastata, mutta hyvä että vastasit
        t. melkein klooni

• Anonyymi00122
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Riittääneekö likavaatepussukka ja haju ellei ei ole muuta tuoda?

• Anonyymi00099 kirjoitti:

Olisin vastannut samoin :) siis ajatelin vastata, mutta hyvä että vastasit
        t. melkein klooni

Kiva että kerroit :), sait hyvälle tuulelle

• Anonyymi00122 kirjoitti:

Riittääneekö likavaatepussukka ja haju ellei ei ole muuta tuoda?

Näitä mahdollisimman vähän muiden olemattomien eväiden lisäksi 😂

• Anonyymi00062

Jaahas, narsistia piirteitä omaavien vanhempien kasvattamana opin näkymättömiksi, ettei minulla saa olla omia tarpeita ja etten koskaan kelpaa itsenäni ja että hyväksyntä pitää ansaita. Varmaan siis korjaisin pöydän jalan, että muut voisivat sillä sitten tanssia. Mutta tosiasiassa helpointa minulle on, etten ole enää pelissä mukana.

• Anonyymi00064

"Mutta tosiasiassa helpointa minulle on, etten ole enää pelissä mukana."

Tuossa tilanteessa se varmaan on (ainakin toistaiseksi) paras vaihtoehto. Ikävät ihmiset tuppaavat yleensä "haistamaan" tuollaisen tilanteen. Ajatteletko, että voisit ehkä saada apua jostakin?

• Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

"Mutta tosiasiassa helpointa minulle on, etten ole enää pelissä mukana."

Tuossa tilanteessa se varmaan on (ainakin toistaiseksi) paras vaihtoehto. Ikävät ihmiset tuppaavat yleensä "haistamaan" tuollaisen tilanteen. Ajatteletko, että voisit ehkä saada apua jostakin?

En minä enää mikään ihan nuorukainen ole. Yksinäisyydestä tuli minun identiteetti, kun ulkopuolisuus jäi pysyväksi. Kyse ei siis ole mistään väliaikaisesta.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

En minä enää mikään ihan nuorukainen ole. Yksinäisyydestä tuli minun identiteetti, kun ulkopuolisuus jäi pysyväksi. Kyse ei siis ole mistään väliaikaisesta.

Kaksinkin on ihan mahdollista olla yksin. eikä välttämättä yksinäinen. Vaan siis jos ei halua, niin ei onneksi ole mitään pakkoa. 👍

• Anonyymi00063

Red pill kyssäri. Suomessa ei ole sama juttu kuin jenkeissä. Täällä ei oikeasti tarvitse kysyä naisilta tuota.

Itse en ole haluamassa enää naista elämääni. Mutta jos nyt sattumalta erehdyn joskus. Vahvuudet on sanani mittainen mies, joka huomioi naistaan pienillä arkisilla jutuilla. Joka rakastaa pyynteettömästi. Kantaa mukanaan rauhallista olemusta, eikä ole tekemässä draamaa.

Taloudellinen puolikin on siinä määrin kunnossa kuin suomessa voi olla. Tarjolla katto ja seinät mukavan kokoisessa kodissa. Mutta kuten sanottu nämä on turhia suomalaiselle naiselle.

"Huonona puolena" toisin pöytään myös lapsen. Ja oikeasti huonona puolena ovella kävisi epästabiili ja arvaamaton lapsen äiti.

• Anonyymi00066

Itseasiassa tämä ei ole lainkaan redpill kysymys, vaan päinvastoin. Voivat he toki olla tätäkin yrittäneet omia. Ei tule seurailtua sen joukon toimia. Tässä jokatapauksessa kysyttiinkin ihmisiltä, ei juuri naisilta, kuten nyt ehkä vastauksista voi huomata. 🙂

Miksi ajattelet seinien, katon ja mukavan kodin olevan Suomessa turhia? Entä miksi ajattelet lapsen olevan huono puoli? Vai koetko niin, että sinusta olisi huono, jos toisella(kin) olisi lapsi? Itse, jos etsisin kumppania, pitäisin lasta ihan positiivisena puolena ja sen äidin kanssa minulla ei olisi ongelmaa olla olematta tekemisissä (läsnäoloni kun tuskin lisäisi stabiiliutta).

• Anonyymi00071
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Itseasiassa tämä ei ole lainkaan redpill kysymys, vaan päinvastoin. Voivat he toki olla tätäkin yrittäneet omia. Ei tule seurailtua sen joukon toimia. Tässä jokatapauksessa kysyttiinkin ihmisiltä, ei juuri naisilta, kuten nyt ehkä vastauksista voi huomata. 🙂

Miksi ajattelet seinien, katon ja mukavan kodin olevan Suomessa turhia? Entä miksi ajattelet lapsen olevan huono puoli? Vai koetko niin, että sinusta olisi huono, jos toisella(kin) olisi lapsi? Itse, jos etsisin kumppania, pitäisin lasta ihan positiivisena puolena ja sen äidin kanssa minulla ei olisi ongelmaa olla olematta tekemisissä (läsnäoloni kun tuskin lisäisi stabiiliutta).

Mietin asiaa redpill suunnasta. Suomessa naisilla on omat kodit ja pärjäävät ilman miestäkin. Suomessa ei oleteta että mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär.

Lapsi oli lainauksissa, koska varmasti jollekin asia olisi ylitsepääsemätön asia. Sivusta voin kommentoida omaa ajatusmaailmaa. Olisi ihanaa näyttää lapselle millainen on aito rakastava ja kunnioittava parisuhde.

En usko stabiiliuden kasvavan. Mukava kuulla ettei lapsen äiti haittaisi sinua.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Mietin asiaa redpill suunnasta. Suomessa naisilla on omat kodit ja pärjäävät ilman miestäkin. Suomessa ei oleteta että mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär.

Lapsi oli lainauksissa, koska varmasti jollekin asia olisi ylitsepääsemätön asia. Sivusta voin kommentoida omaa ajatusmaailmaa. Olisi ihanaa näyttää lapselle millainen on aito rakastava ja kunnioittava parisuhde.

Suosittelen jättämään nuo punapilleritouhut. Niissä ei ole mitään järkeä, eikä logiikkaa.

Itse en edes ymmärrä miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka tarvitsee johonkin. Kuulostaa minusta aivan kamalalta. Haluan olla haluttu itseni takia, en mikään tarve-esine. Tai ehkä osalla (miehistä?) on sitten tarve olla tarvittuja. Minusta se on vain aika outo tapa arvottaa itsensä. Miksi muuten pitäisi ajatella, että "mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär"? Voihan sen ajatella toisinkin päin, jos on itselle luontevampaa, tai mix and match tyyliin. Aika moni nainen arvostaisi myös sellaista miestä, joka laittaa hyvää ruokaa ja leipoo, noin esimerkiksi.

Niin kauan kun minun ei tarvitse olla henkilökohtaisesti tekemisissä toisen ihmisen elämän hankalien henkilöidenn kanssa, niin eihän heistä minulle haittaa ole.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Suosittelen jättämään nuo punapilleritouhut. Niissä ei ole mitään järkeä, eikä logiikkaa.

Itse en edes ymmärrä miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka tarvitsee johonkin. Kuulostaa minusta aivan kamalalta. Haluan olla haluttu itseni takia, en mikään tarve-esine. Tai ehkä osalla (miehistä?) on sitten tarve olla tarvittuja. Minusta se on vain aika outo tapa arvottaa itsensä. Miksi muuten pitäisi ajatella, että "mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär"? Voihan sen ajatella toisinkin päin, jos on itselle luontevampaa, tai mix and match tyyliin. Aika moni nainen arvostaisi myös sellaista miestä, joka laittaa hyvää ruokaa ja leipoo, noin esimerkiksi.

Niin kauan kun minun ei tarvitse olla henkilökohtaisesti tekemisissä toisen ihmisen elämän hankalien henkilöidenn kanssa, niin eihän heistä minulle haittaa ole.

Kuten sanottu redpill suunnasta vastailin. Ja monien ulkomaalaisten somekäyttäjien näkemyksiin liittyy toi mies tuo rahat ja nainen kotona.

Varmasti suuriosa naisista, arvostaa miehen panosta koti puolella niin keittiössä kuin muualla. Siinä mielessä varmasti me sinkku isät oltaisiin varmaan aika hyvissä asemissa, deitti maailmassa. 😆

Itse olen ihan syystä joutunut ihmettelemään nykyajan redpill & miesviha materiaalia. Pitää osata suojata lasta sosiaalisenmedian disinformaationista jne. Myöskään lapsen äiti ei osaa erottaa todellisuutta sosiaalisessa mediassa ja todellisessa elämässä.

Eiköhän kaikki halua olla rakastettuja sellaisena kuin on ja antaa rakkautta. Tuskin kukaan arvottaa oikeasti "arvollaan", se taitaa olla kuvitelmaa, pääsääntöisesti sellaisilla jotka eivät syystä tai toisesta ole löytänyt kumppania, vielä.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kuten sanottu redpill suunnasta vastailin. Ja monien ulkomaalaisten somekäyttäjien näkemyksiin liittyy toi mies tuo rahat ja nainen kotona.

Varmasti suuriosa naisista, arvostaa miehen panosta koti puolella niin keittiössä kuin muualla. Siinä mielessä varmasti me sinkku isät oltaisiin varmaan aika hyvissä asemissa, deitti maailmassa. 😆

Itse olen ihan syystä joutunut ihmettelemään nykyajan redpill & miesviha materiaalia. Pitää osata suojata lasta sosiaalisenmedian disinformaationista jne. Myöskään lapsen äiti ei osaa erottaa todellisuutta sosiaalisessa mediassa ja todellisessa elämässä.

Eiköhän kaikki halua olla rakastettuja sellaisena kuin on ja antaa rakkautta. Tuskin kukaan arvottaa oikeasti "arvollaan", se taitaa olla kuvitelmaa, pääsääntöisesti sellaisilla jotka eivät syystä tai toisesta ole löytänyt kumppania, vielä.

Varmasti, ainakin lapsen takia, on järkevää pysyä kärryillä noista. Sen syvemmälle ei minusta kuitenkaan kannata siihen kaninkoloon pudota. Yhdysvalloisa varsinkin tuo raha korostuu ja se on ihan ymmärrettävääkin, kun ottaa huomioon millainen yhteiskunta se on. Toisaalta tuo on juuri Yhdysvalloissa jopa hieman huvittavaa, sillä siellä jos missä perhe on aivan hirvittävän kallis investointi. Harvalla miehellä on siellä sellainen palkka, että kotia ja perhettä sillä yksinään pyöritettäisiin. Se ei vain ole tavallisen kansan realismia ja aika moni noista tuota aatetta levittävistä onkin leveästi eläviä miljonäärejä.

Itse olen kyllä kuullut tuota "et tarvitse miestä mihinkään" kommentointia myös parisuhteessa olevilta. Ja se on ihan totta, en tarvitsekaan. Enkä olisi huolinut sellaista miestäkään, joka tarvitsisi naisen johonkin. Jokaisella tietenkin on omat tarpeensa ja joilla on tarve olla tarvittu. 🙂

• Anonyymi00098
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Varmasti, ainakin lapsen takia, on järkevää pysyä kärryillä noista. Sen syvemmälle ei minusta kuitenkaan kannata siihen kaninkoloon pudota. Yhdysvalloisa varsinkin tuo raha korostuu ja se on ihan ymmärrettävääkin, kun ottaa huomioon millainen yhteiskunta se on. Toisaalta tuo on juuri Yhdysvalloissa jopa hieman huvittavaa, sillä siellä jos missä perhe on aivan hirvittävän kallis investointi. Harvalla miehellä on siellä sellainen palkka, että kotia ja perhettä sillä yksinään pyöritettäisiin. Se ei vain ole tavallisen kansan realismia ja aika moni noista tuota aatetta levittävistä onkin leveästi eläviä miljonäärejä.

Itse olen kyllä kuullut tuota "et tarvitse miestä mihinkään" kommentointia myös parisuhteessa olevilta. Ja se on ihan totta, en tarvitsekaan. Enkä olisi huolinut sellaista miestäkään, joka tarvitsisi naisen johonkin. Jokaisella tietenkin on omat tarpeensa ja joilla on tarve olla tarvittu. 🙂

Tarpeeseen, ei kukaan terve aikuinen ihminen tarvitse toista ihmistä. Mutta on se vaan paljon mukavempaa toisen kanssa jakaa elämää.

Kiitos viestittely seurasta. On ollut mukava lukea sinun viestejä ja vastailla sinulle (olettaen ainakin että olet ollut juuri sinä) 😆.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Tarpeeseen, ei kukaan terve aikuinen ihminen tarvitse toista ihmistä. Mutta on se vaan paljon mukavempaa toisen kanssa jakaa elämää.

Kiitos viestittely seurasta. On ollut mukava lukea sinun viestejä ja vastailla sinulle (olettaen ainakin että olet ollut juuri sinä) 😆.

Ole hyvä! Kyllä se olen ollut koko ajan minä. Tähän mennessä ketjussa on tullut yllättävän vähän väliinhyppimisiä.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00072 kirjoitti:

"miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka tarvitsee johonkin. Kuulostaa minusta aivan kamalalta. Haluan olla haluttu itseni takia, en mikään tarve-esine"

Kukaan EI IKINÄ IHMISKUNNAN HISTORIAN AIKANA olisi ottanut kumppania mikäli siihen ei olisi ollut minkäänlaista tarvetta. Kumppani otetaan siksi kun sitä tarvitaan johonkin, ei huvin vuoksi. JOkainen ihminen on aina rasite. Aina. Rasite. SItä ei oteta jos siitä ei hyödytä jollain tavoin.

• Anonyymi00134
        Anonyymi00128 kirjoitti:

"miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka tarvitsee johonkin. Kuulostaa minusta aivan kamalalta. Haluan olla haluttu itseni takia, en mikään tarve-esine"

Kukaan EI IKINÄ IHMISKUNNAN HISTORIAN AIKANA olisi ottanut kumppania mikäli siihen ei olisi ollut minkäänlaista tarvetta. Kumppani otetaan siksi kun sitä tarvitaan johonkin, ei huvin vuoksi. JOkainen ihminen on aina rasite. Aina. Rasite. SItä ei oteta jos siitä ei hyödytä jollain tavoin.

Vaan kun olisi. En ole maiilman ainoa poikkeustapaus. Tiedän toki olevani hyvin erityislaatuinen, mutta edes minä en kuvittele olevani täysin ainoa laatuaan.

• Anonyymi00143
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Vaan kun olisi. En ole maiilman ainoa poikkeustapaus. Tiedän toki olevani hyvin erityislaatuinen, mutta edes minä en kuvittele olevani täysin ainoa laatuaan.

No, kerro nyt "poikkeustapaus" mikä motivaatio sinulla on kumppanin hankintaan? muuten vaan?

• Anonyymi00147
        Anonyymi00143 kirjoitti:

No, kerro nyt "poikkeustapaus" mikä motivaatio sinulla on kumppanin hankintaan? muuten vaan?

Aikalailla juurikin muuten vaan. Satun tykkäämään hänestä, ihan hänen itsensä takia.

• Anonyymi00148
        Anonyymi00071 kirjoitti:

"Suomessa naisilla on omat kodit ja pärjäävät"

SUomessa naisilla on omat asunnot koska valtio maksaa ne niille. Ja mies on ne asunnot rakentanut naisille.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Aikalailla juurikin muuten vaan. Satun tykkäämään hänestä, ihan hänen itsensä takia.

Vain hänen itsensä takia, eikä sen tulotaso mitenkään vaikuta asiaan, tai se että se on 195cm pitkä mies?

• Anonyymi00150
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Mehän emme koskaan mitenkään hankkineet toisiamme. Minkäänlaista aktiivista etsimistä ei kumpikaan ole harrastanut.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00148 kirjoitti:

SUomessa naisilla on omat asunnot koska valtio maksaa ne niille. Ja mies on ne asunnot rakentanut naisille.

Tulit sitten ketjuun taas jauhamaan täysin sen aiheeseen liittymätöntä jargonia. Kiitos ketjun buustaamisesta. Pääsee varmasti taas jonnekin yli viiteensataan viestiin löpinöidesi ansiosta.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Tulit sitten ketjuun taas jauhamaan täysin sen aiheeseen liittymätöntä jargonia. Kiitos ketjun buustaamisesta. Pääsee varmasti taas jonnekin yli viiteensataan viestiin löpinöidesi ansiosta.

Ja tuo oli ainoa kommentti mitä tuohon asiaan pystyit sanomaan. Koska se on kiistämätön tosiasia, ei ole paljoa sanottavaa.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Vain hänen itsensä takia, eikä sen tulotaso mitenkään vaikuta asiaan, tai se että se on 195cm pitkä mies?

Hänellä on pituutta 170 ja tulos huomattavasti heikommat kuin minulla ... että juu ei.

• Anonyymi00155
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Ja tuo oli ainoa kommentti mitä tuohon asiaan pystyit sanomaan. Koska se on kiistämätön tosiasia, ei ole paljoa sanottavaa.

Totta. Eihän noin typeriin viesteihin ole olemassa mitään älyllistä sanottavaa.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Joidenkin mielestä on mukavaa, mutta koska olen ollut jo noin 30 kestäneeseä parisuhteessa en enää koskaan halua parisuhdetta kenenkään kanssa!

• Anonyymi00164
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Minä en pidä pitkistä miehistä!! Kelpuutan ystäväksi vain alle 180cm miehet!

• Anonyymi00176
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Minä en pidä pitkistä miehistä!! Kelpuutan ystäväksi vain alle 180cm miehet!

Olisin voinut sanoa tuon saman. En keksi yhtäänbsyytä miksi haluaidin ylipitkän ja huonoryhtise miehen, jolla on oudot vartalon mittasuhteet. Minkään muunlaista yli 190:stä miestä en ole ikinä nähnyt.

• Anonyymi00202
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Montako taloa sinä olet rakentanut?

• Anonyymi00214
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Montako taloa sinä olet rakentanut?

Ei hän ole rakentanut edes risumajaa ja elääkin täysin yhteiskunnan tuilla. Niin vähäiset älynlahjat, ettei muuhun kykene.

• Anonyymi00339
        Anonyymi00149 kirjoitti:

Ihan pakko muuten kysyä, että mitäköhän minä sitten siitä saisin, jos toinen olisi 195 senttinen tai ylitse?

• Anonyymi00065

Oikean ihmisen kanssa riittäisi, ilman pelkoa.

• Anonyymi00167

Sinä et todellakaan ole oikea ihminen minulle! Stalkannut minua todella kauan, hyi olkoon!

• Hämmennystä.
      (kuinka monella tavalla tuon voi tulkita?)

;)

• Anonyymi00070

Tuotko siis mukanasi jokaisen noista tavoista tulkita tuon? 😬

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Tuotko siis mukanasi jokaisen noista tavoista tulkita tuon? 😬

Aivan varmasti tuon.
        (ja muutaman väärintulkinnankin)

• buddy-love kirjoitti:

Aivan varmasti tuon.
        (ja muutaman väärintulkinnankin)

Koska vatkuli on ruoka, niin hämmennyskin lienee myös ruoka.
        :)

• Anonyymi00395
        buddy-love kirjoitti:

Koska vatkuli on ruoka, niin hämmennyskin lienee myös ruoka.

Siinä onkin sekoitusta kerrakseen. 🙂

• Anonyymi00074

Jos keittiön pöytää tarkoitetaan niin iloöljyä. Etenkin puisevalle pöydälle. Tiskipöytä voi olla kiveä.
      Puuliitto nääs toistaiseksi. Ei se ilopuu.

• Anonyymi00075

Saat itse päättää mikä pöytä se on.

• Kivinen tiskipöytä on typerä, paitsi jos haluaa hankkia usein uusia astioita.

• Anonyymi00076
        buddy-love kirjoitti:

Kivinen tiskipöytä on typerä, paitsi jos haluaa hankkia usein uusia astioita.

Kai nyt muoviastiat muutaman kolhun kestää?

• Anonyymi00076 kirjoitti:

Kai nyt muoviastiat muutaman kolhun kestää?

Juomalasit ovat nimensä mukaisesti yleensä lasia.
        Samoin kaikki posliininen on arkaa kolhimiselle.

Ja tuosta syystä keittiössä ei pitäisi olla kovaa lattiakaan.

• Anonyymi00080
        buddy-love kirjoitti:

Juomalasit ovat nimensä mukaisesti yleensä lasia.
        Samoin kaikki posliininen on arkaa kolhimiselle.

Ja tuosta syystä keittiössä ei pitäisi olla kovaa lattiakaan.

Voi sitä käyttää myös juomamuoveja 😛

• Anonyymi00080 kirjoitti:

Voi sitä käyttää myös juomamuoveja 😛

Ei voi, paitsi retkimuonituksessa.

• Anonyymi00081
        buddy-love kirjoitti:

Ei voi, paitsi retkimuonituksessa.

No täytyy sitten varmaan retkeillä keittiön lattialla.

• Anonyymi00081 kirjoitti:

No täytyy sitten varmaan retkeillä keittiön lattialla.

Vain jos hankkii niin suuren pöytäliinan, että sen avulla keittiön pöydästä saa tehtyä teltan.

• Anonyymi00289
        buddy-love kirjoitti:

Vain jos hankkii niin suuren pöytäliinan, että sen avulla keittiön pöydästä saa tehtyä teltan.

No mikä jottei, mutta ei kai retkellä yleensä teltassa syödä? Vai onko se teltta vain rekvisiittaa?

• Anonyymi00289 kirjoitti:

No mikä jottei, mutta ei kai retkellä yleensä teltassa syödä? Vai onko se teltta vain rekvisiittaa?

Retkeilytunnelmaa on mahdotonta saavuttaa keittiössä ilman telttasimulaatiota.

• Anonyymi00394
        buddy-love kirjoitti:

Retkeilytunnelmaa on mahdotonta saavuttaa keittiössä ilman telttasimulaatiota.

Laitetaanko takkatulikin?

• Anonyymi00082

En mitään jos en riitä sellaisena kuin olen ole hyvä ja etsi seuraava

• Anonyymi00084

Eli sinun "sellaisena kuin olen" ei sisällä yhtään mitään, ei edes ihmistä. Varsin erikoista. Miten ihmeessä täysin olematon, voisi olla kenellekään hyvä? Haamuko sinä olet, pelkkää ilma?

• Anonyymi00083

Toisin parisuhteeseen rakastavan, elämään positiivisesti suhtautuvan, tasapainoisen, luotettavan ja lempeän kumppanin. Olen kaikin puolin yhteiskuntakelpoinen yksilö, maksan veroni, minulla ei ole rikosrekisteriä, en koskaan huijaa hedelmävaa'alla ja autan mummot tien yli. Olen tuhma ainoastaan makuuhuoneessa, ehkä joillekin vähän liiankin tuhma. Sen takia tarvitsisin miehen, joka ei säikähdä kiihkeyttäni vaan osaisi vastata siihen.

Kiltteydestäni huolimatta minussa on myös temperamenttia, joka saattaa joskus pulpahtaa esiin, mutta koskaan ei lentele lautaset enkä pidä mykkäkoulua. Olen joskus saamaton asioissa, jotka ovat mukavuusalueeni ulkopuolella. Minulla ei todellakaan pysy vasara kädessä, mutta ei pysy sukkapuikotkaan. Osaan kuitenkin leipoa parhaat mokkapalat ikinä ja olen kelvollinen kokki. Inhoan siivoamista, mutta vielä enemmän inhoan likaisuutta ja tunkkaisuutta, joten siivousinhostani huolimatta olen kohtuullisen ahkera siivoaja. En ole niuho, sillä maailmani ei kaadu siihen, jos pyyhkeet ei ole oikeassa järjestyksessä viikattu kaappiin tai joskus löytyy sukka sängyn vierestä.

Pidän itsestäni ja huolisin kyllä itseni kaikista vioista huolimatta. Niin ja olen nainen.

Aletheias

• Anonyymi00089

Ihana 🙂. Minä kyllä luulen, että sinulle riittäisi ottajia, kun vain löydät sellaisen kelvollisen ja yhtä ihanan.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Ihana 🙂. Minä kyllä luulen, että sinulle riittäisi ottajia, kun vain löydät sellaisen kelvollisen ja yhtä ihanan.

Kiitos, toivotaan, että sellainen ihana mies löytyisi 😊

Aletheias

• Anonyymi00111
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Kiitos, toivotaan, että sellainen ihana mies löytyisi 😊

Aletheias

Ei se ole kuin vain ulkonäöstä kiinni, ja siihen se kyllä jääkin kiinni.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00111 kirjoitti:

No ei todellakaan jää 😄 Voi sinua poloista, kun koet tarvetta lytätä muita noin, mutta haaskaat vain aikaasi kanssani. Ei tuollaiset vaikuta minuun pätkän vertaa.

Aletheias

• Anonyymi00180
        Anonyymi00174 kirjoitti:

No ei todellakaan jää 😄 Voi sinua poloista, kun koet tarvetta lytätä muita noin, mutta haaskaat vain aikaasi kanssani. Ei tuollaiset vaikuta minuun pätkän vertaa.

Aletheias

Kaikkein surkeintahan tuossa yrityksessä on se, että eiköhän sinullakin ihan toimivat silmät ole. 🙂

• Anonyymi00251
        Anonyymi00180 kirjoitti:

Kaikkein surkeintahan tuossa yrityksessä on se, että eiköhän sinullakin ihan toimivat silmät ole. 🙂

Kyllä, silmäni toimii erinomaisesti, ei ole edes lukulaseja 😄

Aletheias

• Anonyymi00343
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Ei ulkonäkö vaikuta, kaikki ihmiset on yhtä kauniita kaikki.

• Anonyymi00090

Kolmen vartin viinapullon.

• Anonyymi00182

Mikäs siinä, jos tuosta tavarasta tykkää. Juotko itse kaiken?

• Anonyymi00091

Mulla ei ole mitään annettavaa. Mulla on just omannäköiseni mukava elämä, jota en halua muuttaa. Mulla ei ole aikaakaan. Eikä halua, olen aina ollut onnellisin ja vapautunein ihan yksinäni.

Ehkä toinen yhtä introvertti, joka myös pitää kiinni omasta hyvästä elämästään, ei odota toiselta mitään eikä ole mitään ottamassa eikä antamassa. Ehkä siinä voisi jokin pieni vireen mahdollisuus olla, jos lähtökohta odotuksille olisi nolla. Ihan omanlainen suhteensa, ei minkään mallin mukainen.

xLiner

• Anonyymi00102

No mutta eikös se juuri sinun näköisesi elämä ole se, jonka tuot pöytään ja muuta ei tipu? 🙂

• Anonyymi00116
        Anonyymi00102 kirjoitti:

No mutta eikös se juuri sinun näköisesi elämä ole se, jonka tuot pöytään ja muuta ei tipu? 🙂

Ei. Jokainen hankkikoot oman elämänsä! Mun elämäni ei ole jaossa.

xLiner

• Anonyymi00135
        Anonyymi00116 kirjoitti:

xLiner

Pyydettiinkö sitä jossain jakamaan? Voihan sen tuoda pöytään ja pitää silti itsellään.

• Anonyymi00136
        Anonyymi00116 kirjoitti:

xLiner

Pyydettiinkö jossain jakamaan? Voi sen myös tuoda pöytään ja pitää silti itsellään.

• Anonyymi00231
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Pyydettiinkö sitä jossain jakamaan? Voihan sen tuoda pöytään ja pitää silti itsellään.

Enkä.

Sehän olisi kuin heiluttelisi Maraboun minttukrokanttisuklaalevyä toisen nokan edessä ja söisi sen kuitenkin itse.

xLiner

• Anonyymi00236
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Pyydettiinkö jossain jakamaan? Voi sen myös tuoda pöytään ja pitää silti itsellään.

Ja jos söisi pöydän alta toiselta piilossa, niin 1) sekin on törkeää, ja 2) ihan liian hankalaa.

Ja jos hankkisi 2 suklaalevyä, se olisi jo antamista... Toi ei kylläkään tunnu pahalta, ei ärsytä eikä ahdista 🤔. Okei, multa voi saada Maraboun minttukrokanttisuklaalevyn. Ja ehkä usemmankin, jos ostan ison nipun 😊

xLiner

• Anonyymi00238
        Anonyymi00231 kirjoitti:

Enkä.

Sehän olisi kuin heiluttelisi Maraboun minttukrokanttisuklaalevyä toisen nokan edessä ja söisi sen kuitenkin itse.

xLiner

Eihän se ole mikään ongelma, jollei toinen pidä Maraboun minttukrokanttisuklaasta. Minä saisin ihan vapaasti heilutella tuota vaikka joka päivä mieheni nenän edessä, eikä häntä lainkaan kiinnostaisi. Hän inhoaa minttua.

• Anonyymi00307
        Anonyymi00238 kirjoitti:

Eihän se ole mikään ongelma, jollei toinen pidä Maraboun minttukrokanttisuklaasta. Minä saisin ihan vapaasti heilutella tuota vaikka joka päivä mieheni nenän edessä, eikä häntä lainkaan kiinnostaisi. Hän inhoaa minttua.

En aio pokata sun miestäsi, ole huoleti.

Miehessä on jotain vikaa, jollei minttu kelpaa. Kysy vaikka kissoilta.

xLiner

• Anonyymi00321
        Anonyymi00307 kirjoitti:

En aio pokata sun miestäsi, ole huoleti.

Miehessä on jotain vikaa, jollei minttu kelpaa. Kysy vaikka kissoilta.

xLiner

Ei sinulla häneen mitään mahkuja olisikaan. Minun puolestani kyllä saa vapaasti yrittää, jos kaipailee torjutuksi tulemista.

Minusta se on vain positiivista, eikä lainkaan vika. Saan pitää suklaani itse, jos siinä on minttua.

• Anonyymi00376
        Anonyymi00321 kirjoitti:

Ei sinulla häneen mitään mahkuja olisikaan. Minun puolestani kyllä saa vapaasti yrittää, jos kaipailee torjutuksi tulemista.

Minusta se on vain positiivista, eikä lainkaan vika. Saan pitää suklaani itse, jos siinä on minttua.

Heiheihei...! Huom!: "En aio pokata sun miestäsi, ole huoleti." Ihan rauhassa nyt, mua ei kiinnosta pätkän vertaa 😄 Yhtään ei tarvitse jatkaa mustasukkaisia ajatuksia vaihtoehdoista! Olen kaikin puolin vastenmielinen ja kelvoton, rauha! 😊

xLiner

• Anonyymi00393
        Anonyymi00376 kirjoitti:

Heiheihei...! Huom!: "En aio pokata sun miestäsi, ole huoleti." Ihan rauhassa nyt, mua ei kiinnosta pätkän vertaa 😄 Yhtään ei tarvitse jatkaa mustasukkaisia ajatuksia vaihtoehdoista! Olen kaikin puolin vastenmielinen ja kelvoton, rauha! 😊

xLiner

En olettanut sinu kiinnostavan. Totesin vain tuon olevan ihan luvallista, jos kaipaa pettymyksiä.

• Anonyymi00092

Tuon yhteiseen elämään ehdotuksia erilaisiin menoihin, terveisiin elämäntapoihin ja liikuntoihin, teattereihin, karaokeen, konsertteihin, mutta myös kotisohvalle katsomaan Morsea ja viettämään ihan perus koti-ilta teen ja voileipien parissa.
      Se mitä haluaisin tuoda, on jotakin mitä miehet haluavat katsella. Pikkusievyyteni ei kai riitä, pitäisi olla seksikäs ja nostaa miehen halut, jos ei oikein oma mielensä sitä sytytä.
      Siksi kai en ole parille tyypille riittänyt ja ovat hylänneet. Jaksan sitä aina ihmetellä, kun oma seksuaalisuus ja halu lähtee minusta sisältä, sitä ei kukaan saa kaivetuksi, jos ei ole sen aika. Mutta jotain hepsankeikkamaisuutta näen miesten naiselta toivovan, karkeammin sanottuna jopa vähän tyhmyyttä, että itse saisivat loistaa.
      Otan esimerkin. Olen tavattoman huono osaamaan autolla vaikeissa, joskus ruuhkaisissa liikennekohdissa ja pyydän miehen mukaan tueksi. Sanon että vastaa sitten kun kysyn. Rauhallisesti. Mutta ei, mies alkaa jo kotinurkilta hokea; oikealle, suoraan, älä vielä vilkuta. Menee hermot, kun tarkoitus on saada sitä tukea vain siinä kohdassa, missä en osaa. Jos laitan sitten mapsin päälle, hän alkaa puhua samalla ja ohjaa toiselle tielle. Ja täysi riita pystyssä.
      Eli mies ei voi sietää, että olen järkevä ja melkein kaikissa asioissa selviän ilman opastusta. On hyvin harvoja kohtia, joissa tarvitsen ketään avukseni.
      Se vie mieheltä omanarvontunnon, kun nainen on perehtynyt ja hallitsee. Nyt on pienehkön yrityksen bossi kaverina, voi v***u miten tästä selviää, että saisin hänet ymmärtämään, että haluan tasavertaisen kumppanin. Sellaisen tasavertaisuuden lykkäisin mielelläni pöytään. Tykkään kyllä hänestä, paljon hyviä hetkiä on, en uuttakaan haluaisi etsiä, mutta miten saisin hänet itseni kumppaniksi, en johtajaksi.

• Anonyymi00093

No voi, helkkarin pitkä juttu, ymmärrän jos kukaan ei jaksa lukea, mutta aloitus kirvoitti purkautumaan, kun juuri tulen sellaiselta reissulta, autoni katsastuksesta ihan uudessa paikassa.

• Anonyymi00103

Kuulostaa melkoisen kuluttavalta kumppanuudelta, teille molemmille. Voisikohan ulkopuolinen kuuntelija tuoda teille uutta näkökulmaa tuohon eloonne?

• Anonyymi00112

Tarvitset sellaisen miehen joka sietää ja jaksaa nykyaikaista tehopakkaus-naista joka suorittaaa joka osastolla joka päivä. En tiedä olisiko se vastaavanlainen mies, ehkä ei ollenkaan. Vain joku joka pystyy sitä sietämään, tai parhaassa tapauksessa sellainen joka pystyy sitä ihailemaan, mikä on erittäin epätodennäköistä mutta ehkä mahdollista.

• Anonyymi00146
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Tarvitset sellaisen miehen joka sietää ja jaksaa nykyaikaista tehopakkaus-naista joka suorittaaa joka osastolla joka päivä. En tiedä olisiko se vastaavanlainen mies, ehkä ei ollenkaan. Vain joku joka pystyy sitä sietämään, tai parhaassa tapauksessa sellainen joka pystyy sitä ihailemaan, mikä on erittäin epätodennäköistä mutta ehkä mahdollista.

Menneiden aikojen naiset ne vasta tehopakkauksia olivatkin. Nykyään on vauhti kovasti rauhoittunut naisilla(kin).

• Anonyymi00095

Huudan paljon olen läsnä vähän on plussaa on miinusta

• Anonyymi00104

Miksi huudat? Oletko vihainen vai muuten vain kovin äänekäs?

• Anonyymi00097
    • Mun mielestä on hölmöö ajatella noin, että mitä puoliso tuo lisäarvoo ja miten siitä mahdollisesti hyötyy. Mä jättäsin noi hyötynäkökulmat ja suorittamiset sinne työelämän puolelle. Siellä kun tahti on kiristyny ja kiristyy edelleen. Niin tietenki sillon kotihommat haluaa pitää rauhallisina ja kiireettöminä.

Jos nyt oisin pariutimis iässä. Niin tärkeitä ois sellaset kiireettömät hetket, rauhallista kodinhoitoo ja sitten mahdollisuuksien mukaan tehdä se vauva. Ja sellasta rentoo elämää kotiaskareiden, käsitöiden ja lähimatkailun merkeissä.

Jokainen sas vaatia mitä haluaa, mutta sellanen "menestyny" elämä aiheuttaa ihan järkyttävän ympäristökuormituksen. Ja se ei sillon oo enää yksityisasia. Omaa elämäänsä saa parantaa, mutta sitä ei saa tehdä muiden ihmisten tai luonnon kustannuksella.

• Anonyymi00105

Ei aloituksessa puhuttu lisäarvosta, vaan siitä mitä tuot. Jokainen ihminen tuo aina väistämättä mukanaan jotakin, se voi olla hyvää, se voi olla huonoa, yleensä tulee mukana molempia. On ihan hyvä tunnistaa mitä itse mukanaan kantaa. Jostain syystä sinun aivosi tulkitsivat kyseessä olevan lisäarvon pyytely, vaatimukset ja ympäristökuormituksen. Ehkä voit miettiä miksi oletat noin, vaikkei mitään sellaista ole sanottu.

Eli isona asiana sinä toisit mukanasi ainakin toiveen lapsesta ja paljon tekemistä.

• Anonyymi00113

"on hölmöö ajatella noin, että mitä puoliso tuo lisäarvoo ja miten siitä mahdollisesti hyötyy."

TÄmä on se miten nainen ajattelee ja kuinka se arvioi mahdollisia kumppaneitaan. Jos et tätä pysty sisäistämään et koskaan tule ymmärtämään naisia, ikinä. Nainen tulee olemaan sinulle arvoitus koko elämäsi ajan.

• Anonyymi00137
        Anonyymi00113 kirjoitti:

"on hölmöö ajatella noin, että mitä puoliso tuo lisäarvoo ja miten siitä mahdollisesti hyötyy."

TÄmä on se miten nainen ajattelee ja kuinka se arvioi mahdollisia kumppaneitaan. Jos et tätä pysty sisäistämään et koskaan tule ymmärtämään naisia, ikinä. Nainen tulee olemaan sinulle arvoitus koko elämäsi ajan.

Ei ajattele. Aloittaja on nainen ja juuri tuossa edelläkin osoitti ettei ajattele noin.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Ei ajattele. Aloittaja on nainen ja juuri tuossa edelläkin osoitti ettei ajattele noin.

Plaa plaa plaa....

• Anonyymi00144
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Plaa plaa plaa....

Olen samaa mieltä tuosta "TÄmä on se miten nainen ajattelee ja kuinka se arvioi..." Blaa blaa blaa lää lässyn lää. Kaikkea tyhjänpäiväistä ja typerää lätkytystä maailmaan mahtuukin.

• Anonyymi00154
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Olen samaa mieltä tuosta "TÄmä on se miten nainen ajattelee ja kuinka se arvioi..." Blaa blaa blaa lää lässyn lää. Kaikkea tyhjänpäiväistä ja typerää lätkytystä maailmaan mahtuukin.

Haluaisit niin kovasti pystyä kieltämään biologian, mutta mitkään höpinäsi eivät siihen vaikuta, biologia ei vaan lakkaa olemasta vaikka kuinka kovin toivoisit.

• Anonyymi00158
        Anonyymi00154 kirjoitti:

Haluaisit niin kovasti pystyä kieltämään biologian, mutta mitkään höpinäsi eivät siihen vaikuta, biologia ei vaan lakkaa olemasta vaikka kuinka kovin toivoisit.

Simä todellakin kieltämättä jauhat jatkuvasti biologiaa vastaan. En tosin usko sen olevan tahallista ... sinä olet vain kovin yksinkertainen, etkä tiedä oikein mistään mitään.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Kaikki naiset eivät todellakaan ole tuollaisia!

• Anonyymi00178
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Kaikki naiset eivät todellakaan ole tuollaisia!

Kyllä. Kaikki naiset eität todellakaan ole sellaisia, että miettisivät mitään lisärvoja.

• Anonyymi00344
        Anonyymi00178 kirjoitti:

Kyllä. Kaikki naiset eität todellakaan ole sellaisia, että miettisivät mitään lisärvoja.

Jotkut naiset ei mieti yhtään mitään!

• Anonyymi00137 kirjoitti:

Mun mielestä tässä ei oo merkitystä onko alottaja nainen vai mies. Ite en ainakaa aatellu sitä. Vastasin vaan. Parsuhteen pitäs olla normaalitila, ei mikää erityistapaus.

• Anonyymi00392
        JeroP kirjoitti:

Mun mielestä tässä ei oo merkitystä onko alottaja nainen vai mies. Ite en ainakaa aatellu sitä. Vastasin vaan. Parsuhteen pitäs olla normaalitila, ei mikää erityistapaus.

Tuossa vastattiinkin tuolle, joka kirjoitti: "TÄmä on se miten nainen ajattelee ja kuinka se arvioi mahdollisia kumppaneitaan. Jos et tätä pysty sisäistämään et koskaan tule ymmärtämään naisia, ikinä. Nainen tulee olemaan sinulle arvoitus koko elämäsi ajan." Tuossa sukupuolelle annettin höpöhöpö merkityksiä, joten siihen oli syytä tuo mainita.

"Parsuhteen pitäs olla normaalitila, ei mikää erityistapaus."
        Ehdottomasti kyllä. Siksi onkin erittäin tärkeää mitä toinen siihen yhteiseen pöytään mukanaan tuo. Ne kun tulevat väistämättä ajan kanssa näkyvin, vaikka niitä alussa yritettäisiinkin silotella.

• Hmm... en toivo parisuhdetta, niin kumppanini vaatimustaso on olematon.

Jos hypoteettisesti ajattelisin haluavani parisuhteen, niin toisin pöytään ikuisen alistuvan uhrautujan joka ei uhriudu vaan lammasmaisen nöyrästi asettaa toisen tarpeet omiensa edelle.

Ja juu, en todellakaan huolisi itsenikaltaista miestä parisuhteeseen kanssani.

• Anonyymi00123

Tuossa tuli se totuus. Ei nainen todellakaan halua itsensä kaltaista miestä, vaan kaikkea muuta! Sen enempää kuin mies haluaa itsensä kaltaista naista. TOki on kaikenlaisia välimuotoja olemassa mutta nämä ovat marginaaliryhmiä, nyt puhutaan tavallisista miehistä ja tavallisista naisista.

• Anonyymi00123 kirjoitti:

Tuossa tuli se totuus. Ei nainen todellakaan halua itsensä kaltaista miestä, vaan kaikkea muuta! Sen enempää kuin mies haluaa itsensä kaltaista naista. TOki on kaikenlaisia välimuotoja olemassa mutta nämä ovat marginaaliryhmiä, nyt puhutaan tavallisista miehistä ja tavallisista naisista.

Juu ja tarpeeksi kun näkee kaikenkaltaisia, tokasee riittää. Ihmisten mukana tulee paljon kaikkea paskaa, mihin pitää sopeutua tai vaan olla yksin. Yksin oleminen on hemmetin paljon mukavempaa kun jatkuva sopeutuminen jonkun aivopieruihin.

• Anonyymi00125
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu ja tarpeeksi kun näkee kaikenkaltaisia, tokasee riittää. Ihmisten mukana tulee paljon kaikkea paskaa, mihin pitää sopeutua tai vaan olla yksin. Yksin oleminen on hemmetin paljon mukavempaa kun jatkuva sopeutuminen jonkun aivopieruihin.

Tuo on kyllä totta. Ei voi mitään.

• Anonyymi00138

Kieltämättä kuulostaisi kovin rankalta, kumman tahansa osapuolen kannalta.

• Anonyymi00138 kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaisi kovin rankalta, kumman tahansa osapuolen kannalta.

En ole parisuhdekelpoinen koska asetan itseni palvelijan rooliin parisuhteessa. Mitä väliä minusta, kunhan toinen voi hyvin.

En ole miellyttäjä vaan ääretön uhrautuja ja sillä on vissi ero.

En haluaisi olla sellainen, mutta kun olen.

• Anonyymi00123 kirjoitti:

Tässähän on paljolti yksilöllisiä eroja. Taidan olla niitä harvoja joka ei huolisi itseään parisuhteeseen.

Mielestäni parisuhde on aika kamala ajatuksenakin ja siinäkin mielipiteessäni olen varmaankin niitä harvoja.

• Anonyymi00156
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En ole parisuhdekelpoinen koska asetan itseni palvelijan rooliin parisuhteessa. Mitä väliä minusta, kunhan toinen voi hyvin.

Kuullostat mielenkiintoiselta

t: MIES.

• Anonyymi00156 kirjoitti:

Se on vain harhaa, palstavääristymä. Minä olen kiltti, tasapainoinen ja ennenkaikkea aika tylsä tapaus. :)

• Anonyymi00217
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Se on vain harhaa, palstavääristymä. Minä olen kiltti, tasapainoinen ja ennenkaikkea aika tylsä tapaus. :)

Tällä palstalla esiintyy paljon vääristymiä, erityisesti siitä mikä muka on mielenkiintoista tai jännää.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh noh turha tänne pössyttää ihan ilmaan sumuttamista, muuten olisit jo palvellut pujottajaa.

• Anonyymi00156 kirjoitti:

Pujottaja on pyörityksen alla pääset siihen rinkiin varmasti😁

• Anonyymi00217 kirjoitti:

Tällä palstalla esiintyy paljon vääristymiä, erityisesti siitä mikä muka on mielenkiintoista tai jännää.

Pitää harvinaisen hyvin paikkansa tuo huomio palstasta.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Tässähän on paljolti yksilöllisiä eroja. Taidan olla niitä harvoja joka ei huolisi itseään parisuhteeseen.

Mielestäni parisuhde on aika kamala ajatuksenakin ja siinäkin mielipiteessäni olen varmaankin niitä harvoja.

Niin mutta ajattelepa kuinka hyvin kaikki toimisi keskinäisesti, kumpikin osapuoli omistautuisi henkeen ja vereen asti toisen hyvinvoinnin ylläpitoon.
        Vielä jos on vaatimaton itsensä suhteen niin parisuhdehan olisi täydellinen 🌞

• Ex-Lukka kirjoitti:

Niin mutta ajattelepa kuinka hyvin kaikki toimisi keskinäisesti, kumpikin osapuoli omistautuisi henkeen ja vereen asti toisen hyvinvoinnin ylläpitoon.

Joo, utopistisessa maailmassa se menisi noin.

Aina tulee tilanne jossa toinen kokisi sen helpomman tilaisuuden houkuttelevammaksi ja alkaisi laistamaan. Se ei olisi hyväksikäyttöä alkuunsa vaan selkeää laiskuutta toisen puolelta. Sellaista helppouden tunnetta joka kuitenkin alkaa menemään ajan myötä toisen laskuun. Ja niin vaakakuppi heilahtaisi.

Ja sikseen.. en kestäsi niin lammasmaista ihmistä rinnallani alkuunkaan. :)

• Anonyymi00276
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Joo, utopistisessa maailmassa se menisi noin.

Aina tulee tilanne jossa toinen kokisi sen helpomman tilaisuuden houkuttelevammaksi ja alkaisi laistamaan. Se ei olisi hyväksikäyttöä alkuunsa vaan selkeää laiskuutta toisen puolelta. Sellaista helppouden tunnetta joka kuitenkin alkaa menemään ajan myötä toisen laskuun. Ja niin vaakakuppi heilahtaisi.

Ja sikseen.. en kestäsi niin lammasmaista ihmistä rinnallani alkuunkaan. :)

Ei sillä ole mitään väliä miltä sinusta tuntuisi, sinä olisit palvelijani.

t:MIES

• Anonyymi00300
        Ex-Lukka kirjoitti:

Jäin tuota oikeiin miettimään. Itse kyllä ajattelen, että tuo olisi kaukana täydellisestä ja hirvittävän kuluttavaa kummallekin. Eihän se, jos aina pistää toisen itsen edelle varsinaisesti korvaudu sillä, jos toinen tekee samoin. Molemmat kuluttavat itseään 24/7, eikä kumpikaan koskaan palaudu.

• Anonyymi00276 kirjoitti:

Ei sillä ole mitään väliä miltä sinusta tuntuisi, sinä olisit palvelijani.

Minä en edes vilkaisisi sinunkaltaisesi suuntaan. Sori nyt vaan, että suhteilen ihan toisenlaisten miesten kanssa. Sellaisten joihin oikeasti sopii k&k, AIDOSTI.

• Anonyymi00312
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä en edes vilkaisisi sinunkaltaisesi suuntaan. Sori nyt vaan, että suhteilen ihan toisenlaisten miesten kanssa. Sellaisten joihin oikeasti sopii k&k, AIDOSTI.

En kysy sinun lupaasi.

• Anonyymi00312 kirjoitti:

En kysy sinun lupaasi.

Jaa, vai tuolla linjalla menet..
        Ei pure minuun.
        Minun pitäisi olla parisuhteessa jotta olisin uhrautuvainen, mitä en ole, ainakaan kanssasi.

Minä en ole alistuvaa sorttia, vaikka olenkin uhrautuvainen. Rakkaimpieni vuoksi ihan mitä vain, se vaan että ne kolot sydämessäni on jo varattu, jotka on varattu rakkailleni.

En siis ole haku päällä. Sori.

• Anonyymi00300 kirjoitti:

Jäin tuota oikeiin miettimään. Itse kyllä ajattelen, että tuo olisi kaukana täydellisestä ja hirvittävän kuluttavaa kummallekin. Eihän se, jos aina pistää toisen itsen edelle varsinaisesti korvaudu sillä, jos toinen tekee samoin. Molemmat kuluttavat itseään 24/7, eikä kumpikaan koskaan palaudu.

Mutta jos vaatimustaso on alhainen niin silloin myös kuormitustaso pysyy alhaisena :) win win

Noh joo kunhan höpöttelin...

• Anonyymi00320
        Ex-Lukka kirjoitti:

Mutta jos vaatimustaso on alhainen niin silloin myös kuormitustaso pysyy alhaisena :) win win

Noh joo kunhan höpöttelin...

Eihän se toisen vaatimustaso lainkaan vaikuta todelliseen kuormitukseen, jos on kuvaamasi kaltainen "kumpikin osapuoli omistautuisi henkeen ja vereen asti toisen hyvinvoinnin ylläpitoon". Tuollainen tekee kaiken pyydetyn sekä myös kaiken mitä ei pyydetä.

• Anonyymi00320 kirjoitti:

Eihän se toisen vaatimustaso lainkaan vaikuta todelliseen kuormitukseen, jos on kuvaamasi kaltainen "kumpikin osapuoli omistautuisi henkeen ja vereen asti toisen hyvinvoinnin ylläpitoon". Tuollainen tekee kaiken pyydetyn sekä myös kaiken mitä ei pyydetä.

Vaikuttaapa, on siinä eroa vaaditaanko ämpärillä vai kahvikupposella, henki ja veri on vain vertauskuva maksimille :).

Enkä minä nyt mitään universaaleja totuuksia tuossa ladellut tulemaan ja vielä vähemmän tosissani

• Anonyymi00324
        Ex-Lukka kirjoitti:

Vaikuttaapa, on siinä eroa vaaditaanko ämpärillä vai kahvikupposella, henki ja veri on vain vertauskuva maksimille :).

Enkä minä nyt mitään universaaleja totuuksia tuossa ladellut tulemaan ja vielä vähemmän tosissani

Ei vaikuta, sillä kuvaamasi kaltainen ihminen antaa aina kaiken mitä voi, riippumatta siitä pyydetäänkö vähemmän. Se paljonko pyydetään vaikuttaa vain sellaisen henkilön toimintaan, joka antaa vain pyydettäessä.

• Anonyymi00326
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa, vai tuolla linjalla menet..
        Ei pure minuun.
        Minun pitäisi olla parisuhteessa jotta olisin uhrautuvainen, mitä en ole, ainakaan kanssasi.

Minä en ole alistuvaa sorttia, vaikka olenkin uhrautuvainen. Rakkaimpieni vuoksi ihan mitä vain, se vaan että ne kolot sydämessäni on jo varattu, jotka on varattu rakkailleni.

En siis ole haku päällä. Sori.

Sinä olet alistuvainen kun minä sanon niin.

t: MIES

• Anonyymi00333
        Anonyymi00326 kirjoitti:

Sinä olet alistuvainen kun minä sanon niin.

t: MIES

Tälleen sivustatotean, että ainakin minun kohdallani tuollainen asenne on varmin keino saada minut olemaan tekemättä yhtään ainutta asiaa mitä haluat ja olemaan täysin väliinpitämätön kaikkia kotkotuksiasi kohtaan.

• Anonyymi00333 kirjoitti:

Tälleen sivustatotean, että ainakin minun kohdallani tuollainen asenne on varmin keino saada minut olemaan tekemättä yhtään ainutta asiaa mitä haluat ja olemaan täysin väliinpitämätön kaikkia kotkotuksiasi kohtaan.

Viestini hänelle ilmeisesti poistui.

En minä kenenkään pillin mukaan ole koskaan hyppinyt.. enkä hypi.
        Parisuhteessa asetan toisen tarpeet omalle vastuulleni ja itse pyrin niitä täyttämään jotta toisen on hyvä olla. Minä olen kaikkea muuta kuin tahdoton hyppykeppi jonkun käskyttäjän ikeessä.

Se, että kestän aikasta paljon, on peruja lapsuudesta ja olen valmis venymään ja paukkumaan ihan älyttömästi ei tee minusta alistujaa. Sisukkaan ennemminkin ja tahdoton en ole.

Olen lähes murtumaton. Ei ole mitään niin pahaa mistä en olisi jo selvinnyt, joten tuollainen käskyttelijä on ihan höpö höpö.

• Anonyymi00324 kirjoitti:

Ei vaikuta, sillä kuvaamasi kaltainen ihminen antaa aina kaiken mitä voi, riippumatta siitä pyydetäänkö vähemmän. Se paljonko pyydetään vaikuttaa vain sellaisen henkilön toimintaan, joka antaa vain pyydettäessä.

Kanada 😜

• Anonyymi00391
        Ex-Lukka kirjoitti:

Kanada 😜

Ei kuitenkaan Känädä?

• Anonyymi00109

Mikä miehille on tärkeää.

Ulkonäkö.
      Seksi.
      Henkinen tuki.
      Ei saa nalkuttaa.
      Ei saa olla liian tylsää.
      Ei saa aiheutua kuluja.

Olen yrittänyt pitää nämä mielessä.

• Anonyymi00110

Ulkonäkö. -no joo en narkkarin näköistä haluaisi, tai äärikokoisia (kummastakaan suunnasta)
        Seksi. -no jossain määrin mutta sitäkin voi kompensoida muulla läheisyydellä ja yhteenkuuluvuudella.
        Henkinen tuki. - tietenkin kuin myös toiseen suuntaa.
        Ei saa nalkuttaa. -eihän mies tai nainen halua tuollaista kumppania
        Ei saa olla liian tylsää. -ei mitään merkitystä
        Ei saa aiheutua kuluja. -ei todellinen. Olisit vain silloin ilmaa jos ei tulisi kuluja. Hyvään kumppani haluaa jakaa omistaan toiselle. Olkoot sitten tunteita tai taloudellisia asioita.

• Anonyymi00139

En ole tavannut tuollaisia miehiä, mutta kai sellaisiakin on.

• Anonyymi00157
        Anonyymi00139 kirjoitti:

En ole tavannut tuollaisia miehiä, mutta kai sellaisiakin on.

Listan tekijä on nainen.

Nämä asiat olen huomannut miehille tärkeiksi.

Tuohon voisi lisätä vielä lapsettomuuden, uskollisuuden ja kotityöt.

Vähän vaaraa pitää myös olla, mutta ei white trash - tyyppistä.

Kuulun myös suomenruotsalaiseen bisnessukuun.

Tämä yhdistelmä on vetänyt miehiä puoleensa kärpäspaperin tavoin.

Rakkauteen en usko yhtään. Miehet ovat sanoinkuvaamattoman hypergenisiä. Jopa incelit.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00157 kirjoitti:

Listan tekijä on nainen.

Rakkauteen en usko yhtään. Miehet ovat sanoinkuvaamattoman hypergenisiä. Jopa incelit.

Tuon vastannutkin oli nainen ja tosiaan kokemuksesta totesi, ettei ole tuollaisia miehiä näkynyt.

Miehet myöskin tahtovat aina lapsia (ja naimisiin), suostuvat hyvin mielellään avoimiin jne. suhteisiin, eikä heitä kiinnosta lainkaan tekeekö nainen kotitöitä.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00157 kirjoitti:

Listan tekijä on nainen.

Olisiko se teillä sitten rahapiireissä tuollaista? Tai sekin voi olla, että jos avoimesti rahoja mainostaa, niin siihen pärähtää kaikenlaista kärpästä ympärille.

• Anonyymi00193
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Olisiko se teillä sitten rahapiireissä tuollaista? Tai sekin voi olla, että jos avoimesti rahoja mainostaa, niin siihen pärähtää kaikenlaista kärpästä ympärille.

Ei rahapiireissä ole tälläistä. Olen musta lammas. On vaan aina viehättäneet raavaat raksamiehet. Isä itkee.

Voin sanoa että naisen asema näissä piireissä on kauhea. Pitää painaa 0 kiloa ja olla kauneuskuningatar.

Sitten meno kuin Exitissä. Viinaa, huumeita, huoria. Kukaan ei silti lähde. Joutuisi oikeisiin töihin, eikä enää olisi viiden tähden hotelleja. Näin siis vanhan rahan piireissä.

• Anonyymi00198
        Anonyymi00193 kirjoitti:

Ei rahapiireissä ole tälläistä. Olen musta lammas. On vaan aina viehättäneet raavaat raksamiehet. Isä itkee.

Voin sanoa että naisen asema näissä piireissä on kauhea. Pitää painaa 0 kiloa ja olla kauneuskuningatar.

Sitten meno kuin Exitissä. Viinaa, huumeita, huoria. Kukaan ei silti lähde. Joutuisi oikeisiin töihin, eikä enää olisi viiden tähden hotelleja. Näin siis vanhan rahan piireissä.

Ahaa, sinä siis pidän p.skakärpäsistä. No eihän siinä sitten mitään. 👍

• Anonyymi00204
        Anonyymi00193 kirjoitti:

No jos nyt enemmän kiinnostaa, niin en koskaan sano kenellekään kuka olen. En voi olla missään omalla nimelläni. Pukeudun nuhjuisesti ihan tarkoituksella.

Jos pitää jostain ihmisestä, niin pidemmän päälle totuutta on vaikea salata. Sitten kaikki muuttuu. Varastetaan, hyödynnetään, elvistellään nimelläni. Olen kyllä hyvä antamaan potkun ahteriin tässä vaiheessa.

• Anonyymi00208
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Tuon vastannutkin oli nainen ja tosiaan kokemuksesta totesi, ettei ole tuollaisia miehiä näkynyt.

Miehet myöskin tahtovat aina lapsia (ja naimisiin), suostuvat hyvin mielellään avoimiin jne. suhteisiin, eikä heitä kiinnosta lainkaan tekeekö nainen kotitöitä.

Really incel. Voin sanoa yli sadan miehen kokemuksella että ongelmia syntyy jos eivät kotityöt kiinnosta.

• Anonyymi00212
        Anonyymi00208 kirjoitti:

Really incel. Voin sanoa yli sadan miehen kokemuksella että ongelmia syntyy jos eivät kotityöt kiinnosta.

Ei ketään miestä kiinnosta tuollaiset. Lakkaa vilkuilemasta kiukuttelevia pikkupoikia.

• Anonyymi00213
        Anonyymi00204 kirjoitti:

No jos nyt enemmän kiinnostaa, niin en koskaan sano kenellekään kuka olen. En voi olla missään omalla nimelläni. Pukeudun nuhjuisesti ihan tarkoituksella.

Jos pitää jostain ihmisestä, niin pidemmän päälle totuutta on vaikea salata. Sitten kaikki muuttuu. Varastetaan, hyödynnetään, elvistellään nimelläni. Olen kyllä hyvä antamaan potkun ahteriin tässä vaiheessa.

Ymmärsin jo, että sinä pidät p.skakärpäsistä. Maku kai sekin on.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00198 kirjoitti:

Ahaa, sinä siis pidän p.skakärpäsistä. No eihän siinä sitten mitään. 👍

Ei. Pidän juuri niistä kunnollisista oikean ja järkevän työn tekijöistä. Rahaa olen nähnyt tarpeeksi.

Hyötyjiin olen törmännyt harrastusten ja muun sosiaalisen elämän yhteyksissä.

• Anonyymi00226
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Ei. Pidän juuri niistä kunnollisista oikean ja järkevän työn tekijöistä. Rahaa olen nähnyt tarpeeksi.

Sitten sinulla luulisi olevan tyystin erilaiset kokemukset miehistä.

• Anonyymi00277
        Anonyymi00157 kirjoitti:

Listan tekijä on nainen.

Taidat ollakin alan ammattilainen. Tiedät ihan liikaa asioita miehistä.

• Anonyymi00204 kirjoitti:

(minäkin pukeudun siten, minimoin kaiken huomion)

• Anonyymi00308
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Arvostan sinua!

• Anonyymi00115

Likaisen menneisyyden ja vanhuuden.

• Anonyymi00124

Liiku nyt edes vartti ja huilaa pitkään sitten.

• Anonyymi00129

Minä en tuo pöytään mitään, minä omistan pöydän.
      Minä otan kaiken. Minä määrään tahdin, minä määrään mitä nainen sanoo ja mitä se ajattelee. Nainen tottelee, se on sen osa. Sen ei tarvitse ajatella. Se tekee kun käsken, se tottelee. Minä olen MIES.

I win, i dont lose.

• Anonyymi00140

Onnea siis etsintään.

• Anonyymi00141

• Anonyymi00160
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Onnea siis etsintään.

Ja nainen antaa rahaa kun pyydän sitä. Et nyt perhana tätäkään usko, mutta tämä on elämääni juuri nyt tällä hetkellä.

• Anonyymi00163
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Ja nainen antaa rahaa kun pyydän sitä. Et nyt perhana tätäkään usko, mutta tämä on elämääni juuri nyt tällä hetkellä.

Onnea vain senkin etsintään.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00163 kirjoitti:

Tiesin ettet usko. Mutta vannon kautta kiven ja kannon tämä on totta.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00163 kirjoitti:

Etkä ikinä voi tajuta mistä se johtuu miten se on edes mahdollista.

Minulla on siihen selkeä ja lyhyt selitys: Minä olen MIES.

• Anonyymi00171
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Tuossa videolla on se oikea asenne. Ei tarvita mitään rahaa ja urheiluautoja jos vaan sitä asennetta ja itsevarmuutta löytyy tarpeeksi vaikka muille jakaa.

TRIFUNOX - LIKE A BOSS (TOP CAR MIX) | CLUB MIX
        https://www.youtube.com/watch?v=Z6DDVbxbf28

• Anonyymi00172
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Outoa, kun naisenkin on superhelppoa saada tuo sama, niin mihin siinä miestä tarvitaan? Lokki kun lokki.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00166 kirjoitti:

Tiesin ettet usko. Mutta vannon kautta kiven ja kannon tämä on totta.

Tietysti uskon kaiken mitä satuilet.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00171 kirjoitti:

Tuossa videolla on se oikea asenne. Ei tarvita mitään rahaa ja urheiluautoja jos vaan sitä asennetta ja itsevarmuutta löytyy tarpeeksi vaikka muille jakaa.

TRIFUNOX - LIKE A BOSS (TOP CAR MIX) | CLUB MIX
        https://www.youtube.com/watch?v=Z6DDVbxbf28

Mutta naisten on hyvä tietää se että mikään nuori mies ei voi koskaan olla tuollainen BOSS. Se voi toki esittää sitä, mutta sen itsetunto murtuu heti hankalassa tilanteessa ja se alkaa pillittämään. Mies voi olla BOSS vasta jossain 40v - 50v ikäisenä. Mies kasvaa ja kehittyy henkisesti tosi hitaasti verrattuna naisiin, se nyt vaan on tosiasia. Fyysisesti mies voittaa naiset jo 15v poikasena, mutta henkisesti se menee sinne yli 40v osastoon ennenkuin mies pystyy henkisesti peittoamaan minkä tahansa naiseläjän. Ja mikään ei tee naiseen suurempaa vaikutusta kuin mies jonka henkinen vahvuus on huomattavasti suurempi kuin naisella itsellään. Naisesta tulee pikkutyttö sellaisen miehen seurassa, sellaisen miehen läheisyydessä. Vaikka se mies on vain samassa huoneessa naisen kanssa, niin vaikutus näkyy selvästi.

• Anonyymi00181

Tuo kirjoitus kertoo sinusta että olet idiootti!

• Anonyymi00183

Minä en ikinä suostuisi moiseen elämään, mies joka noin ajattelee saa minulta turpaan hyvin äkkiä!!

• Anonyymi00185
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Nauran tätä lukiessani paskaiset naurut kaikille noin ajatteleville miehille! Ja teen sen myös kasvotusten!!

• Anonyymi00186
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Mutta naisten on hyvä tietää se että mikään nuori mies ei voi koskaan olla tuollainen BOSS. Se voi toki esittää sitä, mutta sen itsetunto murtuu heti hankalassa tilanteessa ja se alkaa pillittämään. Mies voi olla BOSS vasta jossain 40v - 50v ikäisenä. Mies kasvaa ja kehittyy henkisesti tosi hitaasti verrattuna naisiin, se nyt vaan on tosiasia. Fyysisesti mies voittaa naiset jo 15v poikasena, mutta henkisesti se menee sinne yli 40v osastoon ennenkuin mies pystyy henkisesti peittoamaan minkä tahansa naiseläjän. Ja mikään ei tee naiseen suurempaa vaikutusta kuin mies jonka henkinen vahvuus on huomattavasti suurempi kuin naisella itsellään. Naisesta tulee pikkutyttö sellaisen miehen seurassa, sellaisen miehen läheisyydessä. Vaikka se mies on vain samassa huoneessa naisen kanssa, niin vaikutus näkyy selvästi.

Minusta mies voi olla boss vasta 50-60-vuotiaana!

• Anonyymi00189
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Vanha lötsähtänyt ukko luulee olevansa boss. Miten vaan 😂

• Anonyymi00192
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Tässä videolla BOSS tason miehiä:

https://www.youtube.com/watch?v=uhs52H4khFs

https://www.youtube.com/watch?v=4PnzJjs60dM

https://www.youtube.com/watch?v=EF0qoTZghW4

https://www.youtube.com/watch?v=4EMoUb8PgdY

• Anonyymi00194
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Nauran tätä lukiessani paskaiset naurut kaikille noin ajatteleville miehille! Ja teen sen myös kasvotusten!!

Sama ja todellakin nauran myös päin näköä.

• Anonyymi00195
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Minä en ikinä suostuisi moiseen elämään, mies joka noin ajattelee saa minulta turpaan hyvin äkkiä!!

Minä en viitsis edes tuohon vaivautua. Niin vähäpätöinen mies, ettei ansaitse edes tuon vertaa huomiotani.

• Anonyymi00196

• Anonyymi00199
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Minuun ei tuollasetkaan asiat saa kiinnostumaan kenestäkään!

• Anonyymi00200
        Anonyymi00183 kirjoitti:

Jos lyöt BOSS-tason miestä turpiin, niin paras lopputulos kannaltasi on se että heräät sairaalassa. Siis ehdottomasti paras.

Sanot noin koska et ole koko elämäsi aikana ollut samassa huoneessa BOSS tason miehen kanssa, jos olisit niin tietäisit että tuollaiset uhkaukset ja uhoamiset olisivat vihon viimeinen asia mitä naisen mielessä liikkuisi siinä tilanteessa. Naisella olisi mielessään vain tasan kaksi asiaa, pakeneminen, tai hyvin kiihkeän ja kiivaan seksin harrastaminen.

• Anonyymi00205
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Jos lyöt BOSS-tason miestä turpiin, niin paras lopputulos kannaltasi on se että heräät sairaalassa. Siis ehdottomasti paras.

Sanot noin koska et ole koko elämäsi aikana ollut samassa huoneessa BOSS tason miehen kanssa, jos olisit niin tietäisit että tuollaiset uhkaukset ja uhoamiset olisivat vihon viimeinen asia mitä naisen mielessä liikkuisi siinä tilanteessa. Naisella olisi mielessään vain tasan kaksi asiaa, pakeneminen, tai hyvin kiihkeän ja kiivaan seksin harrastaminen.

Olen tavannut monta tuollaista naurettavaa pelleä. Kaikki nauravat heille räkäisesti.

• Anonyymi00211

• Anonyymi00221
        Anonyymi00196 kirjoitti:

Aka naurettavia pellejä.

Sitäpä juuri, heh, heh!

• Anonyymi00222
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Sinulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa!

• Anonyymi00249
        Anonyymi00211 kirjoitti:

Lisää naurettavia pellejä, jotka ovat vielä niin aivottomia, etteivät tajua kuinka heille nauretaan kaikkialla.

Seuraavan kerran kun näet tuon näköisiä miehiä jossain niin menepä kertomaan heille mielipiteesi kovaan ääneen ja naura päälle. Tule sitten tänne kertomaan miten kävi.

• Anonyymi00250
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Tietysti uskon kaiken mitä satuilet.

No silti se on totta. Täytyy myöntää että vielä tällä hetkellä joudun pyytämään sitä rahaa, mikä kyllä ottaa itsetunnon päälle hieman. Paljon. Kun ikäänkuin lainaan sitä rahaa mutten maksa kuitenkaan takaisin, ja sanon sen kyllä. Sitten kun olen todellisella BOSS tasolla niin nainen tuo rahaa käteeni kysymättä.

Olen nyt yrittänyt poltella sikareita, sellaisia kuin Godfather elokuvassa, mutta ei onnistu kun tulee pirun huono olo ja alkaa päässä heittämään, hyvä että pysyn pystyssä. En siis ole vielä lähelläkään sitä BOSS tasoa, kuitenkin etenen sinne hitaasti mutta varmasti. Voi mennä vielä muutama vuosi. Kunhan olen 50v niin uskon olevani sillä tasolla.

• Anonyymi00256
        Anonyymi00250 kirjoitti:

No silti se on totta. Täytyy myöntää että vielä tällä hetkellä joudun pyytämään sitä rahaa, mikä kyllä ottaa itsetunnon päälle hieman. Paljon. Kun ikäänkuin lainaan sitä rahaa mutten maksa kuitenkaan takaisin, ja sanon sen kyllä. Sitten kun olen todellisella BOSS tasolla niin nainen tuo rahaa käteeni kysymättä.

Olen nyt yrittänyt poltella sikareita, sellaisia kuin Godfather elokuvassa, mutta ei onnistu kun tulee pirun huono olo ja alkaa päässä heittämään, hyvä että pysyn pystyssä. En siis ole vielä lähelläkään sitä BOSS tasoa, kuitenkin etenen sinne hitaasti mutta varmasti. Voi mennä vielä muutama vuosi. Kunhan olen 50v niin uskon olevani sillä tasolla.

Ihan varmasti. 👍

• Anonyymi00264
        Anonyymi00256 kirjoitti:

Ihan varmasti. 👍

No mihin kohtaan nyt viittaat tuolla ilmeisesti sarkastisella kommentillasi "ihan varmasti", pystyisitkö kohdentamaan sitä hieman tarkemmin??

• Anonyymi00266
        Anonyymi00256 kirjoitti:

Ihan varmasti. 👍

On melko vtuttavaa tuollainen ylimalkainen naisellinen suhtautuminen ja naisellinen välinpitämättömyys. Laitan itseni likoon ja kerron asiat niinkun ne on, ja olen valmis ottamaan kritiikkiä vastaan, mutta sinun asenteesi on "ihan sama". Vaikutat todella va jaa äl yi seltä tuon ulosantisi perusteella.

• Anonyymi00268
        Anonyymi00266 kirjoitti:

On melko vtuttavaa tuollainen ylimalkainen naisellinen suhtautuminen ja naisellinen välinpitämättömyys. Laitan itseni likoon ja kerron asiat niinkun ne on, ja olen valmis ottamaan kritiikkiä vastaan, mutta sinun asenteesi on "ihan sama". Vaikutat todella va jaa äl yi seltä tuon ulosantisi perusteella.

Ymmärrän. Vaan miksi ketään kiinnostaisi jorinasi. Yhdentekeviähän ne ovat.

• Anonyymi00269
        Anonyymi00266 kirjoitti:

Yrittäisi saada näppikseltäsi ulos jotakin, missä olisi edes pikkuhitunen järkeä ja älyä, niin saattaisi kiinnostaakin. Tai no kyllä mä ymmärrän sen olevan varmaan liikaa vaadittu, kun ei sulla ole kumpaakaan.

• Anonyymi00270
        Anonyymi00256 kirjoitti:

Ihan varmasti. 👍

Koko roskaan.

• Anonyymi00273
        Anonyymi00269 kirjoitti:

Yrittäisi saada näppikseltäsi ulos jotakin, missä olisi edes pikkuhitunen järkeä ja älyä, niin saattaisi kiinnostaakin. Tai no kyllä mä ymmärrän sen olevan varmaan liikaa vaadittu, kun ei sulla ole kumpaakaan.

En tiedä minkälainen vttunaamafeministi sinun täytyy olla jos asenteesi on tuollainen. Minkäänlainen järkevä keskustelu kanssasi on selvästi aivan täysi mahdottomuus. Olen pahoillani kaikkien niiden ihmisten puolesta jotka joutuvat olemaan tekemisissä kanssasi (kuten sukulaiset ja, no, lähinnä vaan sukulaiset).

• Anonyymi00274
        Anonyymi00273 kirjoitti:

En tiedä minkälainen vttunaamafeministi sinun täytyy olla jos asenteesi on tuollainen. Minkäänlainen järkevä keskustelu kanssasi on selvästi aivan täysi mahdottomuus. Olen pahoillani kaikkien niiden ihmisten puolesta jotka joutuvat olemaan tekemisissä kanssasi (kuten sukulaiset ja, no, lähinnä vaan sukulaiset).

Osoitit tass kuinka oikeassa olet. Näppikselstäsi ei lähde rahtustakaan järkeä, eikä älyä. Pelkkää typerää rääkymistä.

• Anonyymi00278
        Anonyymi00273 kirjoitti:

Sivusta totean, että niinhän se yleensä menee, että ärsyttäjätrolliä itseään ärsyttää, kun toinen ei ärsyynny yhtään, vaan pysyy väliinpitämättömänä.

• Anonyymi00279
        Anonyymi00278 kirjoitti:

Sivusta totean, että niinhän se yleensä menee, että ärsyttäjätrolliä itseään ärsyttää, kun toinen ei ärsyynny yhtään, vaan pysyy väliinpitämättömänä.

No voisiko tämä viaton sivullinen kertoa että mikä tuossa aikaisemmassa viestissäni oli nyt niin kovin ärsyttävää että se sai fe ministin sulkeutumaan täysin?

• Anonyymi00284
        Anonyymi00279 kirjoitti:

No voisiko tämä viaton sivullinen kertoa että mikä tuossa aikaisemmassa viestissäni oli nyt niin kovin ärsyttävää että se sai fe ministin sulkeutumaan täysin?

Ei siinä ollut mitään ärsyttävää. Ne ovat kaikki vain melkoisen tyhmiä. Henkilön, joka alkaa heti nähdä feministejä siellä ja täällä, täytyy olla jotenkin vajaaälyinen.

• Anonyymi00285
        Anonyymi00284 kirjoitti:

Ei siinä ollut mitään ärsyttävää. Ne ovat kaikki vain melkoisen tyhmiä. Henkilön, joka alkaa heti nähdä feministejä siellä ja täällä, täytyy olla jotenkin vajaaälyinen.

No voisiko tämä viaton sivullinen vttunaamafeministi nyt kertoa että mikä siinä aiemmassa kommentissani oli niin melkoisen tyhmää??

• Anonyymi00286
        Anonyymi00285 kirjoitti:

No voisiko tämä viaton sivullinen vttunaamafeministi nyt kertoa että mikä siinä aiemmassa kommentissani oli niin melkoisen tyhmää??

Olisi paljon helpompaa ja nopeampaa kertoa mitä järkevää niissä oli. Niissä ei ollut oikein mitään järkevää. Tuokin minkä juuri kirjoitit on typillinen vähän vajaaälyisen nettitrollin yritys.

• Anonyymi00287
        Anonyymi00286 kirjoitti:

Olisi paljon helpompaa ja nopeampaa kertoa mitä järkevää niissä oli. Niissä ei ollut oikein mitään järkevää. Tuokin minkä juuri kirjoitit on typillinen vähän vajaaälyisen nettitrollin yritys.

Ok, selvä, on selvää että tämä "keskustelu" tulee olemaan koko loppuillan tätä tasoa, on minulla muutakin tekemistä kuin tälläinen pskanjauhanta jonkun va ja kin kanssa.

• Anonyymi00292
        Anonyymi00287 kirjoitti:

Ok, selvä, on selvää että tämä "keskustelu" tulee olemaan koko loppuillan tätä tasoa, on minulla muutakin tekemistä kuin tälläinen pskanjauhanta jonkun va ja kin kanssa.

Sehän on ollut tätä "tasoa" ensimmäisestä vietistäsi saakka. Miten sen taso voisi parantua, kun viestisi ovat kaikki yhtä tasottomia?

"on minulla muutakin tekemistä kuin tälläinen pskanjauhanta jonkun va ja kin kanssa"

Ikävä kyllä et pääse itseltäsi pakoon. Va jak ki on aina mukanasi.

• Anonyymi00301
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Näin on, minäkin kehityn vielä mutta ihanaa omistaa pikkutyttö, Neljännen polven isoäiti.
        +82v.

• Anonyymi00159

En mitään , koska en halua enää koskaan parisuhdetta kenenkään kanssa!

• Anonyymi00165

On täysin hyväksyttävää haluta elellä itsekseen. 👍

• Anonyymi00175
        Anonyymi00165 kirjoitti:

On täysin hyväksyttävää haluta elellä itsekseen. 👍

Juuri noin se on! Ja kun takana jo todella kauan kestänyt parisuhde niin siitäkin on jo paljon kokemusta! Uusi parisuhde ei tuo minkäänlaista lisäarvoa minulle, vaan päinvastoin se tekisi elämästäni sellaista, mitä en todellakaan enää koskaan halua!

• Anonyymi00179

Jos joku ehdottaisi minulle parisuhdetta löisin turpaan häntä

• Anonyymi00190

Miksi? Etko voi sanoa vain kiitos ja ei kiitos?

• Anonyymi00197
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Olen feministi!

• Anonyymi00203
        Anonyymi00197 kirjoitti:

Olen feministi!

Miten se tähän liittyy. Me feministit osaamme sanoa kiitos ja ei kiitos.

• Anonyymi00207
        Anonyymi00203 kirjoitti:

Miten se tähän liittyy. Me feministit osaamme sanoa kiitos ja ei kiitos.

Feministi! huutaa ja lyö, ja lyö ja huutaa lujempaa!

• Anonyymi00210
        Anonyymi00207 kirjoitti:

Feministi! huutaa ja lyö, ja lyö ja huutaa lujempaa!

Ei feministi tee noista mitään. Feministi toteaa kohteliaasti kiitos ja ei kiitos. Miksi sinä lyöt?

• Anonyymi00223
        Anonyymi00190 kirjoitti:

En voi, jos kysyjänä on häirikkö!

• Anonyymi00230
        Anonyymi00223 kirjoitti:

En voi, jos kysyjänä on häirikkö!

Kenelle vaan voi sanoa noin ja poistua.

• Anonyymi00246
        Anonyymi00230 kirjoitti:

Feminsti huutaa! Feministi lyö lujaa!

• Anonyymi00247
        Anonyymi00230 kirjoitti:

Feministi ei poistu, vaan pysyy paikallaan ja menee eteenpäin!

• Anonyymi00261
        Anonyymi00247 kirjoitti:

Feministi ei poistu, vaan pysyy paikallaan ja menee eteenpäin!

Feministi nimeomaan poistuu, eikä jää tyhjään pyörimään epämiellyttävään seuraan.

• Anonyymi00262
        Anonyymi00246 kirjoitti:

Feminsti huutaa! Feministi lyö lujaa!

Ei lainkaan. Et edelleenkään kertonut miksi sinä toimit noin? Miksi olet huonokäytöksinen ja väkivaltainen?

• Anonyymi00280
        Anonyymi00262 kirjoitti:

Ei lainkaan. Et edelleenkään kertonut miksi sinä toimit noin? Miksi olet huonokäytöksinen ja väkivaltainen?

Koska! olen! feministi!

• Anonyymi00282
        Anonyymi00280 kirjoitti:

Koska! olen! feministi!

Et ole. Feministi ei toimisi noin. Joten miksi siis olet väkivaltainen ja huonokäytöksinen.?

• Anonyymi00288
        Anonyymi00282 kirjoitti:

Et ole. Feministi ei toimisi noin. Joten miksi siis olet väkivaltainen ja huonokäytöksinen.?

Feminismi! FEminisimi!

• Anonyymi00295
        Anonyymi00288 kirjoitti:

Feminismi! FEminisimi!

Onko sulla kirjallinen tourette tai jotain?

• Anonyymi00303
        Anonyymi00295 kirjoitti:

Femininismi!!! Miksi et ymmärrä???

• Anonyymi00295 kirjoitti:

Eikun siellä kaikuu, ääni on lähtenyt kiertämään 🤭

Ikävä juttu etenkin äänentoistossa 😁

• Anonyymi00319
        Anonyymi00303 kirjoitti:

Femininismi!!! Miksi et ymmärrä???

Päässäsi kaikuu ilmeisesti.

• Anonyymi00188

Kaiken pitää riittää . Toisen pitää sopeutua ja tarina voi olla kerrasta poikki .

• Anonyymi00191

Mitä se "kaikki" sitten on ja pitää sisällään?

• Anonyymi00201

Määräiletkö sinä naista sopeutumaan!! Minä en koskaan sopeudu muuhun kuin vain sellaiseen minkä koen omalaisekseni! Jos yksikin mies yrittää määrätä minua, hän on saman tien entinen ystävä!

• Anonyymi00209

Ruokaa.

• Anonyymi00215

Milaista ruokaa? Onko sinulla joku bravuuri?

• Anonyymi00224
        Anonyymi00215 kirjoitti:

Milaista ruokaa? Onko sinulla joku bravuuri?

En laita ruokaa yhdellekään miehelle!

• Anonyymi00229
        Anonyymi00224 kirjoitti:

En laita ruokaa yhdellekään miehelle!

Eli et tuokaan pöytään ruokaa? Vai tuot vain naisille?

• Anonyymi00232
        Anonyymi00229 kirjoitti:

Eli et tuokaan pöytään ruokaa? Vai tuot vain naisille?

En, kun laitan ruokaa vain omille lapsilleni!

• Anonyymi00237
        Anonyymi00232 kirjoitti:

En, kun laitan ruokaa vain omille lapsilleni!

Kysymys pysyi siis samana "Millaista ruokaa? Onko sinulla joku bravuuri?"

• Anonyymi00248
        Anonyymi00237 kirjoitti:

Kysymys pysyi siis samana "Millaista ruokaa? Onko sinulla joku bravuuri?"

Ranskanleipä, kaupasta.

• Anonyymi00255
        Anonyymi00248 kirjoitti:

Ranskanleipä, kaupasta.

Lapsille pelkkää ranskanleipää ... ei kovin terveellistä.

• Anonyymi00281
        Anonyymi00255 kirjoitti:

Lapsille pelkkää ranskanleipää ... ei kovin terveellistä.

Niistä kasvaa pulleita lapsukaisia, ehkä niitten naamatkin muuttuu jossain vaiheessa valkoisiksi kun ne syö vaaleaa leipää.

• Anonyymi00291
        Anonyymi00281 kirjoitti:

Niistä kasvaa pulleita lapsukaisia, ehkä niitten naamatkin muuttuu jossain vaiheessa valkoisiksi kun ne syö vaaleaa leipää.

Varmasti käy juuri noin.

• Anonyymi00216

Leipää.

• Anonyymi00225

Millaista leipää? Älä tuo näkkileipää. Sitä on muutoin liikaa, sillä sitä tuotiin jo.

• Anonyymi00290
        Anonyymi00225 kirjoitti:

Millaista leipää? Älä tuo näkkileipää. Sitä on muutoin liikaa, sillä sitä tuotiin jo.

Ehkä voita näkkileivän päälle?

• Rehellisenä ihmisenä minä olen niin traumatisoitunut joten kyljessä kiinni paljon ja ahdistun en ole samassa paikkaa ja ahdistun kun toinen nukkuu.

ja uudet ihmiset ei kiinnosta.

• Anonyymi00227

Eli sinä tuot mukanasi paljon yhdessäoloa ja läheisyyttä? Ehkä liiankin paljon? Unettomuutta?

• Anonyymi00228
        Anonyymi00227 kirjoitti:

Eli sinä tuot mukanasi paljon yhdessäoloa ja läheisyyttä? Ehkä liiankin paljon? Unettomuutta?

Tai ehkä unen puutetta?

• Anonyymi00234
        Anonyymi00227 kirjoitti:

Minä en halua yhdessäoloa, kuin vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa, mutta seksiä meillä ei´koskaan olisi!

• Anonyymi00234 kirjoitti:

Minä en halua yhdessäoloa, kuin vain suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa, mutta seksiä meillä ei´koskaan olisi!

Vähän ruuttaat liukuvoidetta purkista, niin johan rupeaa miehen pulkka luistamaan.

• Anonyymi00242
        scrg kirjoitti:

Vähän ruuttaat liukuvoidetta purkista, niin johan rupeaa miehen pulkka luistamaan.

Jos mies on niin daiju, ettei saa pyöriä alleen tähän aikaan vuodesta, niin saa rauhassa keskenään pulkkailla vaikka huitsin nevadaan.

• Anonyymi00227 kirjoitti:

Tällä hetkellä hyvin paljon, pelkkä roskien vieminen erikseen ahdistaa eli liikun koko ajan kyljessä myös siinä huonot puolet koska en pääse niin usein ulos kun tahdon ja olen traumani vanki. Eli omakotitalo olisi tällä hetkellä pelastus ja oma piha.

• Anonyymi00254
        valtakunta kirjoitti:

Tällä hetkellä hyvin paljon, pelkkä roskien vieminen erikseen ahdistaa eli liikun koko ajan kyljessä myös siinä huonot puolet koska en pääse niin usein ulos kun tahdon ja olen traumani vanki. Eli omakotitalo olisi tällä hetkellä pelastus ja oma piha.

Mutta ymmärtääksenihän teillä ei ole sellaiseen varaa.

• scrg kirjoitti:

Suloista suosin kun on kuivuutta hyvin pistää liukkaria
        , muuten miehellä voi olla lega haavoilla kun on kuiva kuin autiomaassa pitää olla sen verran lämmennyt vaimokin, että sänky kastuu menosta, voi hommata valmiiksi kumiveneen, ettei joudu merihätään.

• Anonyymi00241

Tein aikanaan excel-taulukon puolisolle siitä, mitä hän nettoaa minulla. Näin meillä hoidettiin asiat 😊

-Thinksy

• Anonyymi00244

Kuulostaa hyvältä organisoinnilta. Saitko itse samanlaisen listan takaisin, vai oliko tarvetta? 😃

• Anonyymi00245

Pullon viinaa ja korvatulpat suojaksi akan kaakatukselta. Muuta ei suomalaisessa parisuhteessa tarvita. Nih!🍾

• Tässä iässä en enää rupea hyppimään ja pomppimaan toisen pillin mukaan. En ala jonkun kuningattaren viihdyttäjäksi ja hovinarriksi. En rahoita kenellekään kalliita käsilaukkuja ja luksuselämää. Ymmärrän, että tämä ei naisille riitä, ja se sopii minulle erinomaisesti. Sinkkuna voi hengittää vapaasti. Olen mies

• Anonyymi00252

Eli tuot pöytään vain kaikesta valittamista ja haukkumista?

• Anonyymi00260
        Anonyymi00252 kirjoitti:

Eli tuot pöytään vain kaikesta valittamista ja haukkumista?

Näköjään jopa sellaisista asioita valittamista ja haukkumista, joita kumppani ei ole edes tehnyt, vaan jotka valittaja on itse keksinyt ja kuvitellut jo valmiiksi valituksenaiheeksi.

• Anonyymi00263
        Anonyymi00260 kirjoitti:

Näköjään jopa sellaisista asioita valittamista ja haukkumista, joita kumppani ei ole edes tehnyt, vaan jotka valittaja on itse keksinyt ja kuvitellut jo valmiiksi valituksenaiheeksi.

Sama kiinnitti huomioni näin naisena, jota ei lainkaan kiinnosta laukut tai luksuselämä (jo kiinnostaisi, niin saisin ne hankittua itsekin) ja vielä vähemmän joku kuningatarkohtelu, hovinarrit tai viihsyttäjät. Kuulostaa karmealta elämältä. Oikeastaan täydelliseltä vastakohdalta sille mitä haluan.

Olisi todella huono juttu, jos toinen toisi pöytään höperehtimisiä ja houreita tuollaisista.

• Elä murehdi just kuuntelin muutamia vuosia sitten kun naapuri ei halunnut puolisoa jota passata ja oli iloinen sinkkuudesta. Muutti palvelutaloon.

• Anonyymi00299

Älä luota liikaa hetken tunteisiisi. Tunnen useita kavereita kun on tullut "vauvakuume" ja tarve saada haleja 40-55v iässä aivan yllättäen ja siihen ei ole lääkettä. Sitten vaan yhteen ja 3v jälkeen nainen on sanonut että pärjää yksinkin ja muuttanut 5-7oo km päähän.

+82v.

• Anonyymi00265

Väliaika-ajatuksia ... hupsis, onpas tämäkin ketju venähtänyt. Viimeksi kun tätä vilkaisin, niin oli vielä reilusti alle parin sadan kommentin. Pyydänkin siis anteeksi kaikilta, joiden kommentteja en ole ehtinyt huomioimaan. Yritän tässä vähän myöshemmin katsella tätä, mutta on tosiaan taas levinnyt kuin pullataikina ja näkyi paljon taas kommentointia täysin aiheen vierestä. En siis luultavasti vastaile aiheen vierestä kommentoineille, sillä kaikkea ei nyt vain ehdi. Kiitoksia kiinnostuksesta silti kaikille. 🙂

• Niin se usein käy. Paisuu paisumistaan, mutta vastaisen varalle, minulle ei tarvi välttämättä vastailla vaikka juttuani työnnän ketjuihin mukaan. En loukkaannu, minusta muutkin voi keskenään pälistä ja ap vastaa kelle vastaa ja kun on jotain kommentoitavaa. Vastailuvelvollisuudesta vapautus. 🙂

• Anonyymi00275
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin se usein käy. Paisuu paisumistaan, mutta vastaisen varalle, minulle ei tarvi välttämättä vastailla vaikka juttuani työnnän ketjuihin mukaan. En loukkaannu, minusta muutkin voi keskenään pälistä ja ap vastaa kelle vastaa ja kun on jotain kommentoitavaa. Vastailuvelvollisuudesta vapautus. 🙂

Minä vastaan mielelläni asiallisille kirjoittelijoille. Se ei ole mikään ongelma. Saattaa tosin jäädä asiallinenkin viesti huomaamatta, jos se on jonkun ihan epämääräsen aiheeseen liittymättämän viestilangan alla. Katselen sen akan ja jos se on ihan höpöhöpöä, niin sitten alla jää fiksutkin vietit ikävä kyllä huomiotta. 🙂

• Anonyymi00293

Kukaan täällä ei edes tiedä kuka olet.

• Anonyymi00294
        Anonyymi00293 kirjoitti:

Kukaan täällä ei edes tiedä kuka olet.

Sinähän et varsinaisesti tiedä lainkaan tietääkö vaiko eikö tiedä. Sinulla ei ole siitä mitään tietoa. Ja vaikkei tietäisi, niin eipä se ole lainkaan tarpeenkaan.

• Anonyymi00283

Liinan.

• Anonyymi00296

Näin kokeneena voisin vain muistuttaa, että kun se oikea osuu paikalle, kyllä sen huomaa.
      Silloin puhutaan kaikki asiat selväksi muutaman tapaamisen aikana. Omat puutteet ja sairaudet, omien vanhempien mahdollinen varallisuus ja sairaudet yms.
      Vielä toistoa "kun se oikea osuu paikalle, kyllä sen huomaa." Ei kannata jatkaa jos sitä tunnetta ei ole, aina eroaminen on hankalampaa jopa kuukauden jälkeen. Ja lyhyistä tarinoista tulee elämäntapa.

+82v. Muuten, jos saisin elää uudelleen, eläisin aivan eri tavalla.
      Kuuntelisin aidosti ja oikeasti puolisoa enemmän. Kuuntelisin.

• Anonyymi00297

+82v. toin pöytään ja hän toi pöytään , yhden viikonlopun aikana kaiken tiedon tehdä päätöksen.

• Anonyymi00298

Itse en oman kokemukseni perusteella tuollaisiin usko. Siis ainakaan omalla kohdallani ei koskaan kävisi noin. En sano, etteikö muilla voi käydäkin. Kyse on varmasti pitkälti siitä millainen persoona on. Itse en ikäkuuna päivänä edes kiinnostu hetkessä, saati sitten koe, että kohdalle osui oikea. En vain ole niin nopeasti lämpenevää sortti, että niin voisi kohdallani koskaan käydä.

Onnea sinulle/teille ja kaikille muillekin, joille noin on käynyt. 🙂

• Anonyymi00302

Olen kiltti ja kunnollinen mies. En ryyppää, en aja ylinopeutta, en käy festareilla, odotan vuoroani enkä etuile, vältän konflikteja sekä riitelyä.

• Anonyymi00304

• Anonyymi00306

Nuo on pelkkiä negaatioita - "bossman"-hommat taas pinnallista keskenkasvuisuutta.

Ensimmäiset parempia, mutta olet varmaan muutakin.

• Anonyymi00318

Kuulostaa hyvältä. Sinulle löytyy varmasti ottaja. 👍

• Anonyymi00305

Minä lyön pöytään 7 tuumaa kyjpää.

• Anonyymi00317

Kaippa siitäkin joku tykkää.

• Anonyymi00364

Little man!

• Anonyymi00309

Pää pöydälle siinä kaikki.

• Anonyymi00310

Hooverin imukyvyn.

• Anonyymi00311

suolaa

• Yritän välttää einesten syöntiä, mutta jos rahat ovat vähissä, niin halvimmat lihapullat ja nakit ranskalaisten kera. Kastikkeiksi ketsuppia, Poppamiehen Cherry Colaa ja Herkkumaan valkosipulikastiketta. Myös ihan tavalliset valkosipulisalaatinkastikkeet ovat hyviä.
      Joskus paistelen porsaanlihaviipaleita pannulla, mausteena kiinalainen viismauste ja kiinalaiset chilit ja pippurit. Suu voi hieman puutua syödessä.
      Tykkään myös tulisista ruoista ja Poppamiehen kastikkeet ovat siihen tarkoitukseen yleisesti ottaen aika hyviä.

Eiku nyt tajusin... noloa. Enhän mä edes syö pöydällä vaan sohvalla, ruokakippo sylissä.

• Anonyymi00316

Täällä on kovasti liikkeellä ihmisiä, joilla tuo ruoka on aina mielen päällä.

• Anonyymi00328

"noloa. Enhän mä edes syö pöydällä vaan sohvalla, ruokakippo sylissä."

Olet nainen, voit tehdä kaikenlaisia noloja asioita joutumatta koskaan vastuuseen niistä.

• Anonyymi00329
        Anonyymi00316 kirjoitti:

Täällä on kovasti liikkeellä ihmisiä, joilla tuo ruoka on aina mielen päällä.

Niitä kutsutaan nimellä "nainen" tuolla palstan ulkopuolella.

• Anonyymi00332
        Anonyymi00329 kirjoitti:

Niitä kutsutaan nimellä "nainen" tuolla palstan ulkopuolella.

En tienytkään erityisesti naisten syövän hirveästi ja arvostavan kun miehet tekevät ruoan valmiiksi. Tähän ketjuun on kyllä kirjoitelleet kantavansa valmista sapuskaa pöytään, sekä miehet että naiset.

• Anonyymi00314

Miehenä. Tuon pöytään, kurin ja järjestyksen.
      Nainen vaijetkoon seurakunnassa, kakarat herran nuhteessa.
      Vanha testamentti, on meidän perheen laki- ja opaskirja elämään.
      Aamen 👨‍👩‍👧‍👦✝️

• Anonyymi00322

Kyllä tuollaisesta tykkääviä varmastin jostakin löytyy.

• Anonyymi00399
        Anonyymi00322 kirjoitti:

Kyllä tuollaisesta tykkääviä varmastin jostakin löytyy.

Nainen vaietkoon sanotaan uudessa testamentissa, eli kummassa elät?

• Anonyymi00409
        Anonyymi00399 kirjoitti:

Nainen vaietkoon sanotaan uudessa testamentissa, eli kummassa elät?

En usko ihmisen kirjoittamiin satukirjoihin. päättele siitä.

• Anonyymi00323

Tänään toin makaroonilatikkoa ja hyvin meni kaupaksi, kehuikin vielä.

• Anonyymi00331

Täällä tosiaan on monelle tuo ruoka tosi iso juttu. Eiköhän sille siis paljon arvostajia löydy.

• Anonyymi00327

Ööh, itseni? Vai pitääkö minun ostaa jotain ennen seuraavaa parisuhdetta?
      t. mies

• Anonyymi00330

Mitään muutako sinulla ei ole? Ei millä "minällä" ole edes ainoatakaan persoonallisuuspiirrettä? Se "minä" ei ole luotettava, rehellinen, vakavahenkinen, hauska, rento, puhelias, hiljainen, menevä, seurallinen, kotona viihtyvä, yksikseen viihtyvä tai mitään muutakaan vastaavaa?

• Anonyymi00334
        Anonyymi00330 kirjoitti:

Mitään muutako sinulla ei ole? Ei millä "minällä" ole edes ainoatakaan persoonallisuuspiirrettä? Se "minä" ei ole luotettava, rehellinen, vakavahenkinen, hauska, rento, puhelias, hiljainen, menevä, seurallinen, kotona viihtyvä, yksikseen viihtyvä tai mitään muutakaan vastaavaa?

Henkilö voidaan dissata verbaalisesti maan rakoon ja se ei ole rikos, koska vaikeampi todistaa vaikka olet oikeassa, ja todistajat on vieressä.

• Anonyymi00335
        Anonyymi00334 kirjoitti:

Henkilö voidaan dissata verbaalisesti maan rakoon ja se ei ole rikos, koska vaikeampi todistaa vaikka olet oikeassa, ja todistajat on vieressä.

Miten tämä liittyy siihen aiheeseen edellisellä kirjoittajalla mitään persoonallisuuspiirteitä? Oletettavasti hänellä nyt jotakin on, eikä niitä edes tarvitse "ostaa ennen seuraavaa parisuhdetta". Eikö se ole positiivista?

• Anonyymi00340
        Anonyymi00330 kirjoitti:

Ei, ei minkäänlaista. Tyhjä taulu 🙊

• Anonyymi00342
        Anonyymi00340 kirjoitti:

Ei, ei minkäänlaista. Tyhjä taulu 🙊

Johan on erikoista. Herää kyllä kysymys miten noin tyhjällä taululla voi luontua kirjoittaminenkaan, mutta ehkä sen ei niin väliä.

• Anonyymi00441
        Anonyymi00342 kirjoitti:

Johan on erikoista. Herää kyllä kysymys miten noin tyhjällä taululla voi luontua kirjoittaminenkaan, mutta ehkä sen ei niin väliä.

No sanoppa muuta. Itekki ihmetellyt 🤨

• Anonyymi00337

Grrr!

No pitäähän sitä pitää pöytä koreana ('chaeksang') naaralle!

Ruoka ja juoma on parempaa kuin arvaattekaan.

Tänään paistamme blinejä tattarijauhot pöllyten, lisukkeeksi siian mätiä, smetanaa, suolakurkkuja, savukinkkua ja paistettuja sieniä. Pienet napsut pakastetusta vodkasta.

Huomenna perjantaina grillaan hiiligrillillä entre-cotet paahdettujen kasvisten kanssa. Vihersalaattia.

Viikonloppuna englantilainen aamiainen itsesavustetulla pekonilla pitää Peikon ja Valtiattaren tiellä ja hyvissä energioissa.

Samoin on aikaa haudutella härkää punaviinissä salottisipulien, pekonin ja herkkusienien kanssa. Jälkiruoaksi vaikkapa minttusuklaapäärynät uunissa ja päälle kermavaahtoa.

Jossain välissä iltaa voisi ottaa vielä pienet kuohuviinit tai shamppanjat.

Ja ennenkuin kysytte, niin kyllä, olen hieman pulska Peikko!

• Anonyymi00341

Mikäs siinä, jos tuollaisista tykkää ja toinenkin tykkää.

• Anonyymi00416
        Anonyymi00341 kirjoitti:

Mikäs siinä, jos tuollaisista tykkää ja toinenkin tykkää.

Grrr.

Sen mitä jätin mainitsematta, on se että joka toinen ateria on jokin keitto tai salaatti.

• Anonyymi00424
        Anonyymi00416 kirjoitti:

Grrr.

Sen mitä jätin mainitsematta, on se että joka toinen ateria on jokin keitto tai salaatti.

Nekin käy. 👍

• Anonyymi00345

Parisuhde ei voi tuoda pöytääni mitään, viedä kylläkin.
      Siksipä yksin paras.

• Anonyymi00346

Onpas sinulla ollut huonoja parisuhteita.

• Anonyymi00350

Sinullle parisuhde on siis kauppasopimus, kun toisella pitää olla jotain tarjottavaa. Onnea vaan niiden bisnesdiilien löytämiseen, varmasti löytyy samanhenkinen myyntihenkilö sinulle jostain. Muistakaa vaan sopia paperilla asiat mahdollisimman tarkkaan, niin sitten jälkeenpäin menee lakimiehille erossa vähemmän rahaa.

• Anonyymi00351

Sinulla ei siis ole ainoatakaan ominaisuutta, joka ei olisi jotenkin kaupallinen?

• Anonyymi00352

Et esimerkisi ole rakastava, miellyttävää seuraa tmv.

• Anonyymi00357
        Anonyymi00352 kirjoitti:

Et esimerkisi ole rakastava, miellyttävää seuraa tmv.

Rakkauteni ei ole kauppatavaraa. Surullista että iso osa ihmisistä näkee asiat kaupantekona kuten sinä. Varsinkin parisuhteen. Ihmiskunta tarvitsisi arvojen kalibroinnin, kaupankäynti ja raha on saanut hieman väärät mittasuhteet elämän arvoissa.

• Anonyymi00358
        Anonyymi00351 kirjoitti:

Sinulla ei siis ole ainoatakaan ominaisuutta, joka ei olisi jotenkin kaupallinen?

Mitä tahansa voi myydä. Toiset myy rakkauttaan, toiset persettään. Varmasti olisi ominaisuuksia itsessäni mitä voisin käyttää kauppatavarana. En myy itseäni. En ole huora.

• Anonyymi00361
        Anonyymi00358 kirjoitti:

Mitä tahansa voi myydä. Toiset myy rakkauttaan, toiset persettään. Varmasti olisi ominaisuuksia itsessäni mitä voisin käyttää kauppatavarana. En myy itseäni. En ole huora.

No se on sitten sinun ongelmasi, jos sinulle kaikki on kauppatavaraa.

• Anonyymi00362
        Anonyymi00357 kirjoitti:

Rakkauteni ei ole kauppatavaraa. Surullista että iso osa ihmisistä näkee asiat kaupantekona kuten sinä. Varsinkin parisuhteen. Ihmiskunta tarvitsisi arvojen kalibroinnin, kaupankäynti ja raha on saanut hieman väärät mittasuhteet elämän arvoissa.

Ei, vaan sinä näet ja teet kauppaa ... myös rakkaudellasi. Et edes näe vaihtoehtoa, ettet kävisi.

• Anonyymi00367
        Anonyymi00361 kirjoitti:

No se on sitten sinun ongelmasi, jos sinulle kaikki on kauppatavaraa.

Joko luetunymmärtämisessäsi on ongelmia, tai sitten harrastat mentaaliakrobatiaa välttääksesi itsesi kohtaamista. Molemmissa tapauksissa voimia oman polkusi kanssa. Niitä tulet tarvitsemaan.

• Anonyymi00372
        Anonyymi00357 kirjoitti:

Naiset mittaa kaikkea aina rahassa.

• Anonyymi00389
        Anonyymi00372 kirjoitti:

Naiset mittaa kaikkea aina rahassa.

Väärin. Aloittajan on nainen, eikä mittaa kaikkea rahassa.

• Anonyymi00390
        Anonyymi00367 kirjoitti:

Joko luetunymmärtämisessäsi on ongelmia, tai sitten harrastat mentaaliakrobatiaa välttääksesi itsesi kohtaamista. Molemmissa tapauksissa voimia oman polkusi kanssa. Niitä tulet tarvitsemaan.

Ei lainkaan. Sinä puhut lakkaamasta kaupanteosta, jokaisessa viestissäsi. Asia on selvästi mielesi päällä, kun tuli aloituksestakin mieleesi, vaikkei sellaista mainittu lainkaan. Se on näiden tällaisten suuri vahvuus, että ne tuovat vääjäämättä näkyville vastaajan ajatusmaailman. Sinun ajatuamaailmasi on näköjään tuo, että käyt kauppaa.

• Anonyymi00353

Rakkautta vain, ja sitä odotan myös mieheltä. (Parisuhteeseen tuon, en pöytään)
      Toki alkaisin kumppanikseni, mutta siihen tarvitaan se ennenkin mainitsemani suunnilleen sama taajuus.

- Sheena

• Anonyymi00354

Pelkkää rakkautta. No pääseehän sillä alkuun, mutta ei se usein yksinään kovin pitkälle kanna.

• Anonyymi00380

Mutta toivottavasti kukaan ei mainitse eskimoja!

• Anonyymi00433
        Anonyymi00354 kirjoitti:

Pelkkää rakkautta. No pääseehän sillä alkuun, mutta ei se usein yksinään kovin pitkälle kanna.

Tuossa oli sama taajuus mainittu, se kantaa.

• Anonyymi00436
        Anonyymi00433 kirjoitti:

Tuossa oli sama taajuus mainittu, se kantaa.

Ei välttämättä. Sekin on niin ihmisisyä kiinni, että riittäkö ja kantaako. Osaa ei sellainen "sama taajuus" edes viehätä.

• Anonyymi00444
        Anonyymi00436 kirjoitti:

Ei välttämättä. Sekin on niin ihmisisyä kiinni, että riittäkö ja kantaako. Osaa ei sellainen "sama taajuus" edes viehätä.

Raha viehättää, sitä se sama taajuus tarkoittaa.

• Anonyymi00355

Jos tuleva ystävä /puoliso olisi rikas / varakas se helpottaisi sopeutumistani , häneen kannattaisi satsata jopa muokata minua hänelle haluttavaksi .

• Anonyymi00356

Eli sinä tuot muokkautuvuutta?

• Anonyymi00359

itteni 🦵🦵

• Anonyymi00360

No millainen se "ittesi" on?

• Anonyymi00365

Mä en ole rakentamassa mitään omaa visiotani asioista enkä halua lyödä lukkoon että juuri tätä ja juuri tätä. Tarjoan sen pohjan elämälle minkä tarjoan itsellenikin, stabiliteettia olla itsensä ja toimia tässä maailmassa järkevästi ja sen että minä en ole osaltani viemässä kykyä tuohon toiselta tai itseltänikään suhteessa.

Minua ei kiinnosta kaupankäynti, minua ei kiinnosta kiivetä mihinkään toista pitkin tai tavoitella omaa arvoani palvelemalla toista.

Tuon pöydälle sen mitä tuonkaan. Kaurismäkeläisenä päivänä se on likainen rannan kivi, niinä päivinä kun työmiehettää on pöytä poissa koska se on viety verstaalle hiottavaksi ja lakattavaksi. Jonain päivänä se on likaisin minä jonka pystyn inhimillisen rehellisyyden rajoissa esittelemään sinulle.

Minulla ei ole tarvetta naiselle joka tuo pöytään jotain. Jos tasapaino on oikea ja todellinen ei minulla ole mitään sitä vastaan että hän ottaa pöydältä jotain. Reiluuden nimissä haluan kuitenkin että sama oikeus koskee minuakin edes periaatteellisella tasolla, että minun ei tarvi tuoda mitään tai vien ehkä jotain poiskin - ja että on olemassa luottamus jossa tätä ei nähdä vahingollisena asiana koska konteksti suhteessa ei ole se mitä ihmiset tuovat tai vievät vaan mitä he ovat toisilleen ja keitä he ovat toistensa silmissä.

Jos nainen ei näe tätä ajatusta kuten minä näen en usko että hänellä on sellaisia ominaisuuksia mitkä minua kiinnostavat. Silloin voin tuoda pöydälle viisikymppisen jonka voi käyttää taksimatkaan.

• Anonyymi00366

Siitähän tässä juurikin puhuttiin, että mikä on se realiteetti, ei mistään visioista ja lukkoon lyömisistä.

Sinullain on mielenkiintoisesti heti mielessäsi kaupankäynti, vaikkei aloituksessa viitattu sellaiseen lainkaan. Tämä ajatus kertoo aina paljon sen ajattelijasta. Muutoinkinhan tällaiseen hyviin avoimeen kysymykseen vastaaminen kertoo todella paljon vastaajan omista ajattelutavoista.

Tekstisi mukaan olet siis hyvin ennalta-arvaamaton. Voiko mahdollinen tuleva kumppanisi luottaa sinussa yhtään mihinkään vai onko aivan kaikki tuollaista tuuliviiritouhua?

• Anonyymi00397
        Anonyymi00366 kirjoitti:

Siitähän tässä juurikin puhuttiin, että mikä on se realiteetti, ei mistään visioista ja lukkoon lyömisistä.

Sinullain on mielenkiintoisesti heti mielessäsi kaupankäynti, vaikkei aloituksessa viitattu sellaiseen lainkaan. Tämä ajatus kertoo aina paljon sen ajattelijasta. Muutoinkinhan tällaiseen hyviin avoimeen kysymykseen vastaaminen kertoo todella paljon vastaajan omista ajattelutavoista.

Tekstisi mukaan olet siis hyvin ennalta-arvaamaton. Voiko mahdollinen tuleva kumppanisi luottaa sinussa yhtään mihinkään vai onko aivan kaikki tuollaista tuuliviiritouhua?

Mielestäni todellista ennalta-arvaamattomuutta edustaa malli jossa asioita ja vaikka epätyytymättömyyttä padotaan vuosikymmen ja sen annetaan mädättää suhteen pohja pois kokonaan, vaikka kumpikin tuo pöytään ansaitun palkan, tehdyt kotityöt ja hoidetut lapset.

Tuossa kuviossa luottamus petetään täysin, hyvin perustavaa laatua olevalla tavalla, vaikka molemmat poseeraavat elävänsä sitä yhteistä elämää ja olevansa stabiileja elementtejä. Jompi kumpi vain on kääntynyt suhdetta vastaan ja kuluttaa sen tyhjiin, ajaen omaa tyytymättömyyden ja eriyttämisen agendaa piilotettuna itsenään.

Minä en ole tuo henkilö. Olen epäluotettava toki, en saa sovittuja asioita pidettyä aina, unohdan ja laistan vastuuni monessakin asiassa. Mutta yhtä asiaa minä en tee, minä en katkaise sitä suhteen punaista lankaa ikinä koska se on jotain minkä olen ottanut vastuulleni riippumatta siitä mitä toinen tekee tai jättää tekemättä.

Ja mitä tulee kaupankäyntiin niin se on tosiasia pohjimmiltaan hyvin monessa reaalimaailman suhteessa. Pelkään helvetisti sellasita teeskentelyä jossa teeskentelijä huijaa ennenkaikkea itseään, uskomaan että nämä hyvät tunteet ovat oikeasti riittävän hyviä perustelemaan suhdetta. Että ei ole sellaista itseä joka ei oikeastaan diggaa tästä ollenkaan ja kyse onkin vain siitä että oikeasti pelkää olla yksin tai elää ajatuksella että on saavutettava suhde; kuvio jossa sillä toisella ei ole väliä vaan hän on väline tavoitteelle.

En ole tuuliviiri. Olen "vain" vaikea ja tietyissä sydämenasioissa varsin arka.

• Anonyymi00405
        Anonyymi00397 kirjoitti:

Mielestäni todellista ennalta-arvaamattomuutta edustaa malli jossa asioita ja vaikka epätyytymättömyyttä padotaan vuosikymmen ja sen annetaan mädättää suhteen pohja pois kokonaan, vaikka kumpikin tuo pöytään ansaitun palkan, tehdyt kotityöt ja hoidetut lapset.

Tuossa kuviossa luottamus petetään täysin, hyvin perustavaa laatua olevalla tavalla, vaikka molemmat poseeraavat elävänsä sitä yhteistä elämää ja olevansa stabiileja elementtejä. Jompi kumpi vain on kääntynyt suhdetta vastaan ja kuluttaa sen tyhjiin, ajaen omaa tyytymättömyyden ja eriyttämisen agendaa piilotettuna itsenään.

Minä en ole tuo henkilö. Olen epäluotettava toki, en saa sovittuja asioita pidettyä aina, unohdan ja laistan vastuuni monessakin asiassa. Mutta yhtä asiaa minä en tee, minä en katkaise sitä suhteen punaista lankaa ikinä koska se on jotain minkä olen ottanut vastuulleni riippumatta siitä mitä toinen tekee tai jättää tekemättä.

Ja mitä tulee kaupankäyntiin niin se on tosiasia pohjimmiltaan hyvin monessa reaalimaailman suhteessa. Pelkään helvetisti sellasita teeskentelyä jossa teeskentelijä huijaa ennenkaikkea itseään, uskomaan että nämä hyvät tunteet ovat oikeasti riittävän hyviä perustelemaan suhdetta. Että ei ole sellaista itseä joka ei oikeastaan diggaa tästä ollenkaan ja kyse onkin vain siitä että oikeasti pelkää olla yksin tai elää ajatuksella että on saavutettava suhde; kuvio jossa sillä toisella ei ole väliä vaan hän on väline tavoitteelle.

En ole tuuliviiri. Olen "vain" vaikea ja tietyissä sydämenasioissa varsin arka.

"En ole tuuliviiri. Olen "vain" vaikea ja tietyissä sydämenasioissa varsin arka."

En ole vielä tavannut yhtään tuuliviiriä, joka itse myöntäisikään olevansa hieman ... ailahteleva.

• Anonyymi00368

Enpä hirveemmin enää parisuhdetta kaipaa. Olen 55 mies ja erottiin hiljattain pitkällisen asumiseron päätteeksi. Lapsia kolme joista kaksi aikuista ja yksi teini. Naimisissa ollessa toin käytännössä kaikki rahat vaikka vaimokin kyllä työskenteli helpohkossa matalapalkka työssä. Hommasin meille talon kalliilta eliittialueelta ja sallin vaimon kokkailla, järjestellä ja koristella kodin mieleisekseen, vaikka eipä tuo sapuskaa osannut oikeen tehdä ja sisustaminen oli mautonta. Sitten alkoi seksi loppua ja ihan suoranainen pihtaaminen. Itse aloin muuttua luonnollisesti kärttyisäksi. Lopulta tajusin etten saa suhteesta mitään vastinetta vaikka itse antaisin kuun taivaalta. Nyt asustelen yksin ja paljon mukavammin kuin ennen. Kämppä on täysin automatisoitu, kokkaan itse maukkaat huippusafkat ja pidän kämpän aina tip top puhtaana. Ei tulisi enää mieleenkään ottaa ketään elätiksi tai aiheuttamaan ylimääräistä sotkua ja draamaa. Kunhan nautiskelen.

• Anonyymi00373

Eikö nyt yhtään tunnu siltä että olet hyväksikäytetty?
        Entäs jos sillä entisellä vaimollasi oli suhde toiseen mieheen, ja sen takia se ei jaksanut enää olla kiinnostunut sinusta?

• Anonyymi00388

Eli tuot mukanasi valitusta eksästäsi? Loppuuko se koskaan, vai pitääkö sitä varautua kuuntelemaan lopun ikää, jos kanssasi yhdessä pysyy?

• Anonyymi00369

Ex-puoliso toi visvasyylän.

• Anonyymi00387

Tässäpä vähään ohjeistusta ongelmasi hoitoon:

"Visvasyylän eli kondylooman hoito perustuu näkyvien oireiden poistamiseen, sillä itse ihmisen papilloomavirus (HPV) paranee useimmiten itsestään elimistön puolustuskyvyn ansiosta. Hoitovaihtoehtoja ovat kotona käytettävät reseptilääkkeet, lääkärin antama jäädytyshoito sekä laser- tai kirurginen poisto.

Kotihoidot: Reseptillä saatavat voiteet tai liuokset (kuten podofyllotoksiini tai imikimodi), joita laitetaan suoraan oirekohtaan.
        Vastaanottohoito: Syylien jäädytys nestetypellä (kryohoito) tai poisto polttamalla/laserilla.
        Kirurginen poisto: Isojen tai hankalissa paikoissa olevien muutosten poisto nukutuksessa tai paikallispuudutuksessa.

Parantuminen: Oma puolustuskyky tuhoaa viruksen tavallisesti 1–2 vuoden kuluessa.
        Uusiutuminen: Syylät voivat tulla uudelleen, koska hoito poistaa vain näkyvät muutokset, ei itse virusta"

• Anonyymi00370

No niin nostellaanpas taas

• Anonyymi00386

Kiitos nostamisesta.

• Anonyymi00371

Tuon pöytään ison tekokyrvän.

• Anonyymi00385

Tuolla joku muukin oli tuota tavaraa pöytään laittamassa. Sillä se oli oikee ja sulla teko ... olisitteko hyvä match?

• Anonyymi00375

Vittun kanto telineeni, jonka voi aina kätevästi kaivaa kaapista esiin.

• Anonyymi00384

Ei sulla sentään luurankoja siellä kaapissa ole?

• Anonyymi00377

RAKKAUTTA&RUOKAA JA OMAT RAHAT

• Anonyymi00383

Tuot siis ihan kaikki ruoat?

• Anonyymi00378

Huom! Jokaisen kannattaisi tehdä itsestään, persoonallisuustesti, niitä on netissä.
      Siellä vastaat kysymyksiin jotka ovat lähinnä sinua.
      Ja niistä muodostuu sitten se, millainen olet persoonana.Oletko introvertti, ekstrovertti vai joku muu, tai molempia.
      Sitten jos olet menossa treffeille, niin sitä ennen kannattaisi sen vastapuolenkin, se kysely tehtävä.
      Jos haet netistä seuraa, etsi semmoista, mikä on lähellä omia arvojasi jos sinulla niitä on.
      Älä katso liikaa ulkonäköön ja pinnallisuuteen, paitsi jos olet itse somemaailmassa.Heillä varmaan natsaa hyvinkin.
      Tietysti, jos et viitsi tehdä itse mitään, vaan makaat sohvalla.Niin hanki samanlainen kaveri viereen.
      Sittenhän sitä voi yhdessä suunnitella, tehdäänkö tänään mitään.
      Yksi asia kannattaa myös kysyä, onko seksuaalisia haluja vai ei. Se sitten harmittaisi jos toisella niitä olisi ja toisella ei niinkään.
      OMAT FYRKAT, ehdottomasti tärkeintä.
      Asioista voidaan tietysti aikuisina sopia, miten kukin menettelee omassa suhteessaan .
      Eli jätetään ne luksus kassit liikkeeseen.
      Se luksus kassi , ei näytä mitä sinulla on siellä yläkopassa.
      Näillä eväillä löytyy kullekin ihmiselle se oma Super mies/ tai nainen.

• Anonyymi00382

Jos ei itse pysty asiaa haarukoimaan, niin kaipa tollasesta testistä sitten on hyötyä.

Mutta siis mitäs sä itse tuot mukanas? Loputtomasti neuvoja ja ohjeistusta?

• Anonyymi00401

Ehkä sinun kannattaisi perustaa palvelu missä ohjaisit niitä oikeita ihmisiä yhteen psykologisten testien perusteella. Jos ottaisit korvausta 20e henkilö niin saisit asiakkaitakin, voisit tehdä sitä etätyönä, mutta henkilökohtaista palvelua ei mitään typerää treffisivustoa.

• Anonyymi00379

Siis mä tuon pöydän parisuhteeseen ja nainen tuo pöytään astiat ja ruuat

• Anonyymi00381

Sielläkin on vaan tuo ruoka mielessä. Sitä on ollu liikkeellä.

• Anonyymi00381 kirjoitti:

Ilmoitan syöväni pullaa.
        (liian pieni päätypala löytyi leikkuulaudalta)

• Anonyymi00400
        Anonyymi00381 kirjoitti:

Ota huomioon että tämä on naisten palsta.

• Anonyymi00403
        Anonyymi00400 kirjoitti:

Ota huomioon että tämä on naisten palsta.

Tässäkin ketjussa ja palstalla muutenkin tuppaavat miehet enemmän noita ruokajuttuja kirjoittelemaan. Jopa kansanviisaus sanoo, että tie miehen sydämeen kulkee mahan kautta.

• Anonyymi00404
        buddy-love kirjoitti:

Ilmoitan syöväni pullaa.
        (liian pieni päätypala löytyi leikkuulaudalta)

Bon appetit. Oliko hyvää?

• Anonyymi00404 kirjoitti:

Bon appetit. Oliko hyvää?

Ihan kohtuullista kilopullaa oli, mutta kuten mainittua, oli annos liian minimaalinen.

• Anonyymi00407
        Anonyymi00403 kirjoitti:

Tässäkin ketjussa ja palstalla muutenkin tuppaavat miehet enemmän noita ruokajuttuja kirjoittelemaan. Jopa kansanviisaus sanoo, että tie miehen sydämeen kulkee mahan kautta.

Itseasiassa voit olla oikeassa, nyt kun mietin niin mies on se joka tuo sen leivän pöytään missä nainen istuu valmiina, ja lapset. On kyllä hyvin loogista että kun mieheltä kysytään että mitä tuot pöytään, se vastaa että leivän. Kyse ei ole siitä että mies haluaa syödä kaikkea, vaan siitä että mies on naisten ja lasten elättäjä.

• Anonyymi00408
        Anonyymi00407 kirjoitti:

Itseasiassa voit olla oikeassa, nyt kun mietin niin mies on se joka tuo sen leivän pöytään missä nainen istuu valmiina, ja lapset. On kyllä hyvin loogista että kun mieheltä kysytään että mitä tuot pöytään, se vastaa että leivän. Kyse ei ole siitä että mies haluaa syödä kaikkea, vaan siitä että mies on naisten ja lasten elättäjä.

Kuitenkin miehet ovat täällä niitäkin, jotka usrammin vaativat sitä ruokaa pöytään. Miehillä tuntuu tällä palstalla olevan jatkuvasti ruoka mielessä.

• Anonyymi00408 kirjoitti:

Kuitenkin miehet ovat täällä niitäkin, jotka usrammin vaativat sitä ruokaa pöytään. Miehillä tuntuu tällä palstalla olevan jatkuvasti ruoka mielessä.

Ja karkit.

• Anonyymi00413
        Anonyymi00408 kirjoitti:

Kysymys oli erittäin selkeä mitä tuot pöytään, miehelle tulee mieleen se tärkein eli ruoka mitä hän tuo. Ei mies lue kysymyksiä kuin piru raamattua. Opettele keskustelemaan miesten kanssa, a-kka. Kyse ei ole mistään mielihaluista.

• Anonyymi00420
        Anonyymi00413 kirjoitti:

Kysymys oli erittäin selkeä mitä tuot pöytään, miehelle tulee mieleen se tärkein eli ruoka mitä hän tuo. Ei mies lue kysymyksiä kuin piru raamattua. Opettele keskustelemaan miesten kanssa, a-kka. Kyse ei ole mistään mielihaluista.

Ehei. Miehet vaativat sitä ruokaa toiselta. Sekin on tässä ketjussa ja varsinkin palstalla yleisesti moneen kertaan nähty. Miehet nimenomaan lukevat tätä kuin piru raamattua, kuten sinunkin vastauksestasi näkee. Yrität tunkea todellisuutta yhteen totuuten, vaikkei se edes tässä ketjussa onnnistu.

• Anonyymi00421
        Anonyymi00413 kirjoitti:

"Kyse ei ole mistään mielihaluista."

Näkyy olevan, kuten tuosta akottelustasikin huomaa. Opettele keskustelemaan ihmisten kanssa.

• Anonyymi00423
        buddy-love kirjoitti:

Ja karkit.

Ja sinun(kin) tapauksessasi pulla 😉.

Siis pullahan erityisesti on täällä tiettyjen miespuolisten kirjoittelijoiden mielessä aina. Ei siis todellakaan se toinen melko samannäköinen sana, jonka monesti väitettään olevan miesten mielessä.😂

• Anonyymi00423 kirjoitti:

Ja sinun(kin) tapauksessasi pulla 😉.

Siis pullahan erityisesti on täällä tiettyjen miespuolisten kirjoittelijoiden mielessä aina. Ei siis todellakaan se toinen melko samannäköinen sana, jonka monesti väitettään olevan miesten mielessä.😂

Suklaakakutkin ihan jatkuvasti.

• Anonyymi00430
        buddy-love kirjoitti:

Suklaakakutkin ihan jatkuvasti.

Suklaakakku on kyllä hyvää. Itse en tosin syö niitä kovinkaan usein.

• Anonyymi00434
        Anonyymi00420 kirjoitti:

Ehei. Miehet vaativat sitä ruokaa toiselta. Sekin on tässä ketjussa ja varsinkin palstalla yleisesti moneen kertaan nähty. Miehet nimenomaan lukevat tätä kuin piru raamattua, kuten sinunkin vastauksestasi näkee. Yrität tunkea todellisuutta yhteen totuuten, vaikkei se edes tässä ketjussa onnnistu.

Nimenomaan miehet vaativat palstalla ruokaa naiselta ja naiset puolestaan inhoaa ruokavaatimuksia mieheltä.

• Anonyymi00435
        Anonyymi00434 kirjoitti:

Nimenomaan miehet vaativat palstalla ruokaa naiselta ja naiset puolestaan inhoaa ruokavaatimuksia mieheltä.

Usein noin, mutta on täällä sellaisiakin, jotka jaksavat noista ruokafantasioista innostua. Toisaalta, jos nyt hetki ihan vakavasti puhutaan, niin en minä ainakaan ole koskaan tuolla todellisessa elämässä törmännyt niin ruokapakkomielteisiin miehiin kuin millaisen kuvan tämäkin palsta usein antaa. Oman kokemukseni mukaan miehiä ei juurikaan kiinnosta se laittaako nainen ruokaa vai ei. Siis toki jokainen varmasti tykkää, jos joskus on ruokakin valmiina, muttei se kyllä monelle mikään iso juttu ole. Jokainen mies, jonka minä tunnen, osaa kyllä itsekin ruokaa laittaa ja osa jopa tykkää ruoanlaitosta.

En voi välttyä toisinaan miettimästä onko täällä paljonkin miehiä, jotka ovat nähneet joskus elämässään nälkää, kun ruoasta on tullut elämän keskipiste.

• Anonyymi00398

Minun täytyy nostaa kissa pöydälle ihan ensiksi. Useampikin, niitä on liian monta piilotettuna pöydän alle ja kommunikointi ei pelaa.

• Anonyymi00402

Oman kokemukseni mukaan kissat tuppaavat kyllä osaamaan itsekin hypätä pöydille.

• Anonyymi00406

Evästä!

• Kyllä suhteeseen kuuluu myös kompromissit ja yhteen sovittelut,
      neuvottelutaidot ja yhteinen ymmärrys.

• Anonyymi00419

Ihan hyviä juttuja tuot mukanasi. Toivottavasti toinen tuo nuo samat. Mikään noista kun ei ole sellainen, että oikein riittäisi, jos vain toiselta löytyy.

• Anonyymi00419 kirjoitti:

Ihan hyviä juttuja tuot mukanasi. Toivottavasti toinen tuo nuo samat. Mikään noista kun ei ole sellainen, että oikein riittäisi, jos vain toiselta löytyy.

Hyvä pointti :) 💗💛

• Anonyymi00414

Hmm.Puhtaat kädet ja tyhjän lompasan.

• Anonyymi00418

Onko kaikki kulutettu?

• Anonyymi00415

Nuorena aikuisena 1980 luvun lopussa omaikäinen vastakkaista sukupuolta oleva ihminen teki minulle aloitteen. Hän kysyi minulta rahasta, kerroin hänelle ettei minulla ole mitään, häntä se ei häirinnyt. Mutta jos itsellä ei ole mitään, niin huonossa hetkessä heikompi on huonossa asemassa. Ei kukaan tavallinen ihminen voi ottaa toista siivelleen eikä ns. vauras ota persaukista riesakseen. Kaikesta huolimatta tämä jaksoi kesyttää minua huonoin tuloksin melkein puoli vuotta. Säästin hänet monelta pahalta.

• Anonyymi00417

No onko sinulla sitten tuoda uuteen parisuhteeseen muuta kuin vain tuo tarina?

• Anonyymi00422

Toisen kunniottamista/ huomioimista/ aitoa rakkautta vailla mitään narsistista huomion hakua. Että kuin olisin jotakin velkaa ja aina pitäisi jotain todistella, Miellyttää. Sellaista että saa olla mitä on ja se on just parasta. 🤷‍♀️

• Anonyymi00429

"Sellaista että saa olla mitä on ja se on just parasta."

Tuo kuulostaa todella hyvältä. 👍

• Ja sellaisia ihmisiä on missä? Marsissa. Ei ole vastaan tullut Telluksella. 😅

• Anonyymi00425

En halua parisuhdetta.

• Anonyymi00427

Ketjussa on ollu useampi muukin tavallasi ajatteleva. Se on täysin ok. Ihmisen on lupa elellä myös itsekseen.

Jos haluat, niin voit vaikka avata mitä tuot mukanasi muihin ihmissuhteisiisi. Jollet nyt sitten ole täysin erakko.

• Anonyymi00426

Nää sinkkujen ongelmat on aika kaukaisia, mutta jotkut sentään merkittäviäkin silti. Hyvin kysytty, vaikka otsikko epäilytti.

• Anonyymi00428

Jokainen parisuhteessa oleva tuo joka päivä siihen suhteeseen mukanaan jotakin, eli parisuhteessa oleviahan tämä kysymys oikein erityisesti koskettaa.

• Anonyymi00431

Turmiolalla ei muuta mielessä kuin raha.. Hittojako täällä pahaa enää kylvää!

• Anonyymi00432

Tommistako puhut? Minä luulin, että se oli lähinnä viina, mikä heillä on mielessä, mutta tarviihan senkin hankkimiseen rahaa.

• Anonyymi00438

Tuon pöytään korkean koulutuksen ja sitä kautta keskiluokan tulotason. Tuon myös tunnetaitoa, elämänkokemusta, käytännön taitoja kuten renkaanvaihto ja ruoanlaitto. Sängyssä pidän miehestä, joka ottaa ohjat. Olen nainen.

• Anonyymi00439

Ei jatkoon!

• Anonyymi00440

Varmasti löytyy monia, joille tuo yhdistelmä on mieleen. 👍

• Anonyymi00442
        Anonyymi00440 kirjoitti:

Varmasti löytyy monia, joille tuo yhdistelmä on mieleen. 👍

Paitsi ettei ole...nainen

• Anonyymi00448
        Anonyymi00442 kirjoitti:

Paitsi ettei ole...nainen

Olipa nainen tai ei, niin tuo yhdistelmä on silti varmasti monille mieleen.

• Anonyymi00443

Kykenen rakastamaan ja mua on rakastettu. Se onneksi riittää tosielämässä <3 Appseissa olet vain objekti, etkä koskaan "kelpaa" täysin kenellekään, poista mooiset turhuudet puhelimestasi.

• Anonyymi00447

Sinua on rakastettu, mutta,rakastetaanko edelleen? Riittääkö mennyt rakkaus?

• Anonyymi00445

olipa kovin transaktionaalisen hajuinen lanka... "Miltä tunnut" on paljon tärkeämpi kysymys kuin "Mitä tuot"

• Anonyymi00446

Eli sinä tuot mukanasi vain tuntusi? Kai sä nyt joltakin myös tuoksut?

• Anonyymi00449

Kai tuota jottain oon tuonu kun jo 20v yhdessä.
      Kivut ja myrkyty kestetty..
      Mutta suurin on RAKKAUS !

• Anonyymi00450

Lisään tähän,olen kovan koulun saanut ja lähi-idässä saanut Rakauden kosketuksen vaikka en tiennyt sitä mutta myöhemmin ihan Suomalaiseen kauniiseen naiseen.
        Sotilaskin voi Rakastaa !

• Anonyymi00451
        Anonyymi00450 kirjoitti:

Lisään tähän,olen kovan koulun saanut ja lähi-idässä saanut Rakauden kosketuksen vaikka en tiennyt sitä mutta myöhemmin ihan Suomalaiseen kauniiseen naiseen.
        Sotilaskin voi Rakastaa !

"Sotilaskin voi Rakastaa !"

Näin sotilaan tyttärenä ja vanhempieni varsin onnellista liittoa seuranneena allekirjoitan tuon.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1368
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      111
      1124
    3. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      929
    4. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      56
      922
    5. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      917
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      4
      909
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      130
      841
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      66
      715
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      55
      679
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      590
    Aihe