Tekisi mieli äänestää populistista kok ps äärioikeistoa

Anonyymi-ap

Saisivat yrittää selvitellä aiheuttamasnsa tuhoa ja jättivelkaa viisinkertaisteassa sotakulut ja piikki auki Ukrainalle. Omalla kansalla ei väliä.

Ainoa puolue, jolla on taitoa ja järkeä on vasemmistoliitto. Umpijuntit ryhtyy heti hokemaan kommaria ja punikkia, jotka elävät vitun vanhojen junttien harhoissa ja varmaan sängynkin alla.

Laittakaa muistiin. Minä sanon nyt vasemmistoliiton olevan vaihtoehto ja umpijuntit , jotka haluavat yhdistää Venäjän vasemmistoon, niin miettikääpä juntit uudelleen.

Venäjä on äärioikeistolainen valtio nykyään vaikka kuinka muistelisit vanhaa NL juttua. Maalaisetkin on polvesta toiseen eläneet harhassa, että vasemmisto inhoaisi maatilallisia.

Asia ei koskaan ole ollut niin. Maalaisisännät SMP:n eli esipersujen johdolla maalitti ja esitti valhetta faktana päästäkseen omin sanoin hillotolpalle. Populistisesti jakoivat ihmisiä kaupunkilaisiin ja maalaisiin, jotka muka ovat toistensa vihollisia.

Samaa paskaa persutkin tekevät, mutta toivottavasti ihmisille on kehittynyt kyky ajatella. Itse olen vasemmistoliiton jäsen, joten älkää kuunnelko minua.
Katsokaa historiaa ja tapahtumia.

>Simiti<

6

61

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

SMP meni konkurssiin ja sihteeri Soini kännissä ja läpällä päätti kaveriensa mm. Aittoniemen kanssa perustaa uuden puolueen. Nimi kolahti politiikkaa tajuamattomien otsalohkoon.

Nykyinen rassenasse puolue ei ole hyvä edes perustajiensa mielestä.
      https://youtu.be/J-JssFE2ynE?is=gBkkqdrZ9IjiEu26

>Simiti<

• Anonyymi00002

Tuossa oli oikeasti hyvä idea. Äänestäkää ne tasan samat ihmiset takaisin eduskuntaan, saavat selvitellä omia sotkujaan saman hallituksen kanssa. Nyt niiden systeemi toimii niin että parin vuoden välein porukka vaihtuu ja ongelmat siirtyy toisten selviteltäviksi. Kun tuo tiedetään etukäteen, niin ehkä jopa halutaan aiheuttaa mahdollismman paljon ongelmia sille vastaporukalle mikä tulee valtaan näiden jälkeen. Ja nämä nyt vallassa olevat ovat taas pari vuotta vähän kun lomalla ja sivussa, huutelevat vain näyttävästi sivusta väliin kun saavat tilaisuuden.
      Tämä on siis aivan ilmiselvä huijaus missä nämä kaikki osapuolet ovat mukana, ja äänestäjä on häviäjä.

• Anonyymi00003

Kehtaako kukaan nimellään kannattaa oikeiston rapauttavaa velkarallia?

Nyt nimiä kehiin, mikäli oikeiston sekoilu on unelmasi.

Itse olen vasemmistoliiton jäsen ja nimeni tiedättekin. Timo Similä.

• Anonyymi00004

Vahvoilla Venäjä ei kuitenkaan ole, vaikka jotkut niin saattavat väittääkin: onko mitään mahdollisuuksia sellaisella maalla hallita laajastikin maailmaa, jossa syntyvyys on matalaa ja kuolleisuus korkeaa?

Todellavaikeeta

• Anonyymi00005

juu äänestäkää takaisin niin nähdään mitä tapahtuu,, onkohan tässä maassa ikinä ollut samat puolueet johtamassa maata kahta kautta peräkkäin,, nyt olisi hyvä aika kokeilla tätä asiaa,,,

• Anonyymi00006

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä tuo... Kuinka ensin nämä henkilöt juhlisivat yllättävää vaalivoittoaan ylpeinä, mutta kuinka niiden hymyt alkaisivat vähän kerrassaan hyytymään ja sairauslomat pitenemään, kunnes koko porukka olisi 10 vuotta vanhentunutta lääkkeillä pärjäävää hermorauniota... Kun tajuaisivat että heidän systeeminsä on romahtanut ja ovat itse vastuussa tekemisistään. Muutenkin tuota kansanedustajan vastuuta tulisi lisätä, niin että menisivät vankilaan mikäli ovat tehneet suomen kansan edun vastaisia päätöksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      551
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe