Think Drinks asetettiin keväällä yrityssaneeraukseen. Gharagozlu kertoi Helsingin Sanomille, että laskuja on ollut vaikea maksaa, sillä myös Think Drinksillä on saatavia muilta tahoilta. Taloudellista ahdinkoa on hänen mukaansa lisännyt myös se, ettei kuluttajilla ole ylimääräistä rahaa käyttää ravintoloihin.
Think Drinks asetettiin keväällä yrityssaneeraukseen. Gharagozlu kertoi Helsingin Sanomille, että la
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
🎩🎩🎩💩🎩💩
Taloudellista ahdinkoa on hänen mukaansa lisännyt myös se, ettei kuluttajilla ole ylimääräistä rahaa käyttää ravintoloihin.
Mihin kansan rahat on kadonnut urpo
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaeksi Suomen kansalle
Kertokaa se jos tiedätte💩💩💩💩💩
Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa
Äänestä - Anonyymi00002
💩💩💩💩💩💩💩
Kokoomus lisännyt huomattavasti köyhyyttä suomessa
Luvauttsuureellisilla vaalipuheilaqn 100 000 uutta työpaikkaa
Mutta tehnyt yli 100 000 työtöntä toimikaan lisää
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitäänMitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
Sen verran minäkin tajuun
Ei koskaa mitään🐄🐄🐄🐄🐄
Miksi tyhmä kansa antaa äänensä eliitille
Ei se teen heistä eliittiin kuuluvaa eikä rikkaampaa, vaan köyhempää
Azeezah Kabeera
Vuohi paimen Sinimusta hallitus "sosialisoi" valtion vaurautta
"Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta massoilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa
Montako kymmentä miljardia hallitus ottaa velkaa rikkaalle eliitille
kansan maksettavaksi ?
Hei, me otamme nyt ELÄKERAHASTOSTA, PETTERI HEHKUTTAA:
SE ON ISO VOITTO.
Millä kansa tukee yrittäjää kun kokoomus lapioinut kaikki rahat itseleen jamilkonääreiloe
Nauttikaa kokoomsu politiikasta kun heitä olette niin innoissaan äänestäneet
Äänestä riistäjääsi kokomus Persut koaliiyiota ja köyhdynoisää - Anonyymi00003
Ostaisin ja tulisin taloutta ja yrittäjää jos
Urpo olis jättänyt mulle rahaa
Nisti Kin veroja ja alv tä niin paljon että esim vuodessa mulla maksaa. Jo alv 6oo enemmän lisää kuluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661100
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42788- 69772
- 149726
- 72717
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37675Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78663- 51632
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m115558Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 52519
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490- 84476
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113474Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10447YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65431Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline107423- 17412