Mitään ei voi enää tehdä. Päätinkin ryhtyä erakoksi, koska kortti ja kaljanosto vielä onnistuu.
Ass pankin toimipisteissä ei palvella ilman henkilökorttia tai voimassa olevaa passia.
Ihan sama, puhaltakoot pilluunsa. Automaattimaksut menee kuitenkin normisti, ellei asspankki sekoile. Vtun juntit.
Verkkopankin salasanan unohdus jumitti koko maailmn.
15
75
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Typerintä oli, kun soitin asiakaspalveluun ja ensimmäisenä haluttiin tietää käyttäjätunnus ja se UNOHTAMANI SALASANA! Ass pankki muuten ei hyväksy ajokorttia henkilön tunnistamiseen ja sipilän ihanaa henkilökorttia ei saa ilman henkilökorttia.
- Anonyymi00004
Henkilökortin saa kun käy poliisiasemalla tunnistettavana.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo mutta passin saa melkein samalla rahalla ja sillä pääsee kunnolla ulukomaille kun ei passikaan kerta edes piippaa. T naiselta sivusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos ei ole poliisin vakioasiakas kuten sinä, niin niillä ei ole sormenjälkiä rekisterissä, eivät pysty tunnistamaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos ei ole poliisin vakioasiakas kuten sinä, niin niillä ei ole sormenjälkiä rekisterissä, eivät pysty tunnistamaan.
Ootko yksäri kuullut biometriikasta esim passeissa? T naiselta oot tod vaivaannuttava nainen tukarisutkautustesi kanssa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ootko yksäri kuullut biometriikasta esim passeissa? T naiselta oot tod vaivaannuttava nainen tukarisutkautustesi kanssa
Hän on hyvin hiilenä tänään. Lisäys
- Anonyymi00002
Vtumoinen ongelma sinulla. Ota asia vakavasti. Mene nyt heti hakemaan automaatista käteistä ja pistä talteen. Nimittäin pankkitilisi voi sulkeutua ihan kuukausien sisällä. Nosta niin paljon käteistä kun pystyt, mutta ei liian usein koska tilisi suljetaan sen seurauksena.
Verkkopankkiin tulee jossain vaiheessa asiakastietojen päivityskysely, johon on vastattava kuukauden kuluessa, jos et vastaa, niin tilisi suljetaan etkä pysty nostamaan rahaa. Ja mahdollisesti myös automaattimaksut lakkaavat kulkemasta siinä tapauksessa, en tiedä niistä. Tuon seurauksena tulet pian olemaan koditon, joten valmistaudu siihen nyt heti hyvissä ajoin. - Anonyymi00003
Olisko nyt vaan parasta alkaa muistelemaan sitä salasanaa, kirjoita paperille erillaisia sanoja mikä se saattaisi olla. Tai numerosarjako se nykyään on, numeroita, sitten katsot niitä paperilta ja jonkun kohdalla välähtää että tämä se nyt on.
- Anonyymi00006
Minä oon aina ite häkeen rimpautellu, että yhistäppä aspalle. No aspalle aspalle. You love splaining don't you?
- Anonyymi00008
Eikö sulla ole tallella se pankin lähettämä verkkopankin salasana, jonka pankki lähettää asiakkaalle tai antaa sen pankissa, kun asiakas avaa verkkopankin.
Sama pankkikortin kanssa. Ainakin minulle pankki lähetti pankkikortin pin koodin, kun ensimmäisen pankkikortin pankista hänkin.
Pin koodit, salasanat ja tunnukset on kotona paperilla, vaikka pankki tietenkin haluaa, että ne hävitetään, ettei ne joudu ulkopuolisten haltuun. Pankki näin toivoo, että asiakas jossain vaiheessa unohtaa tunnusluvut, salasanat ja pin koodit.
Kyllä 99,9% näistä pankki huijauksista on tehty muuten, kuin henkilön kotoa varustetuista tunnusluku lapusta.- Anonyymi00013
Sanoisin että jopa 99,9999999% huijauksista on tehty muuten kuin pankkitunnuslapulla. Suurin osa on tehty niin että uhri antaa itse ne tunnukset jollekin ulkopuoliselle, seuraavana on kännykkähuijaus missä puhelimeen on murtauduttu jonkin ohjelman avulla tms.
Itse en ikinä lähde niihin "turvallisiin" mobiilipankkijuttuihin mukaan. Miljoonia euroja on lähtenyt ulkomaille asiakkaiden tileiltä heidän tietämättään kun mobiilipankkiin on päässyt ulkopuoliset kännyköillään käsiksi. - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sanoisin että jopa 99,9999999% huijauksista on tehty muuten kuin pankkitunnuslapulla. Suurin osa on tehty niin että uhri antaa itse ne tunnukset jollekin ulkopuoliselle, seuraavana on kännykkähuijaus missä puhelimeen on murtauduttu jonkin ohjelman avulla tms.
Itse en ikinä lähde niihin "turvallisiin" mobiilipankkijuttuihin mukaan. Miljoonia euroja on lähtenyt ulkomaille asiakkaiden tileiltä heidän tietämättään kun mobiilipankkiin on päässyt ulkopuoliset kännyköillään käsiksi.Pankithan tukee pankkihuijareita patistamalla asiakkaat käyttämään mobiilipankkia, jolla kirjautua verkkopankkiin.
Se paperinen tunnuslukulista tai tunnuslukulaite, jossa tunnusluku on elektroninen ja vaihtuu on paljon turvallisempi.
- Anonyymi00011
Miten pienestä homma tyssää?
Ilman henkkareita ihminen lakkaa olemasta.
Onko tää yhteiskunta enää ihmisen paikka?- Anonyymi00014
Pakko on varautua. Tuo voi käydä kenelle tahansa, eri tavoin.
- Anonyymi00012
Dementia hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3851552Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan831059Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94934Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63849Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49758Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43755- 121725
- 60720
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10658- 37645
- 50616
- 54602
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 45557
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33538Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535- 32531
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 80487