Vielä, kun vanhempani olivat elossa ja työelämässä, ei puhuttu tällaista.

Anonyymi-ap

Ei puhuttu, että joidenkin sairauksien hoito on hyödytöntä.
Ei katkaistu leikkaustarvetra johonkin ikäviosikymmeneen.
Ei höpötetty, ettei polvia kannata leikata. Nivelrikkohan voi aiheuttaa luhistumisen tiellä - Teslan eteen.
Ei olisi puhuttu tunnin junasta ja vähätelty ihmisten sairauksia.
Moraali on todella kuopattu.
Keiden toimesta?
Vilma

8

62

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älä ota kaikkea ihan yksipuolisen kirjaimellisesti ennen kuin olet tutkinut asiaa. On paljon polvileikkauksia, joilla on vaikutusta ja joita myös tehdään.

• Anonyymi00002

Pakkohan on ottaa, kun toimittajien tyyli on noin.
        On eri asia, miten ajattelen ja haluan ajatella.
        Vilma

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pakkohan on ottaa, kun toimittajien tyyli on noin.
        On eri asia, miten ajattelen ja haluan ajatella.
        Vilma

Sehän on vain toimittajien tyyli, ts. sellaista ei ollut ennen. Oikeasti kannattavuus riippuu täysin siitä, mikä polvessa on vikana ja millaisesta leikkauksesta on kyse.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sehän on vain toimittajien tyyli, ts. sellaista ei ollut ennen. Oikeasti kannattavuus riippuu täysin siitä, mikä polvessa on vikana ja millaisesta leikkauksesta on kyse.

Kylläpä viimepäivien säöstösuunnitelmat ovat niin tylyä.
        Olen seurannut tuota polvi-keskustelua.
        Muistan erään sairaalan kirurgin kehuilun, että pelasi tennistä, vaikka hänellä mukamas oli nivelrikko.
        Sanonpa, jos oikeasti olisi ollut, ei olisi pelannut eli pomppinut ja hyppinyt.
        Kyllä ortopedi sanoo, jos jalan luusto on risa, ettei sillä sitten hypitä yhtään.
        Vilma
        Toimittajien tyyli saisi olla totuudenmukausempaa eikä valheellista pölinää.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kylläpä viimepäivien säöstösuunnitelmat ovat niin tylyä.
        Olen seurannut tuota polvi-keskustelua.
        Muistan erään sairaalan kirurgin kehuilun, että pelasi tennistä, vaikka hänellä mukamas oli nivelrikko.
        Sanonpa, jos oikeasti olisi ollut, ei olisi pelannut eli pomppinut ja hyppinyt.
        Kyllä ortopedi sanoo, jos jalan luusto on risa, ettei sillä sitten hypitä yhtään.
        Vilma
        Toimittajien tyyli saisi olla totuudenmukausempaa eikä valheellista pölinää.

Kyseisen kirurgin nivelrikko oli lievä. Nivelrikkoa kuten kaikkea muutakin on joka lähtöön.

Yleisellä tasolla liikunta lievittää nivelrikon oireita, mutta ei millainen liikunta tahansa (kuten esimerkiksi kävely, pyöräily, kuntosaliharjoittelu ja uinti, ei tennis välttämättä ;))

"Kyllä ortopedi sanoo, jos jalan luusto on risa, ettei sillä sitten hypitä yhtään."

Kenen ortopedi, sinun, mikä jalkaa vaivaa? Oletko vanhakin? Minulle ortopedi sanoi, kun valitin etten voi tanssia, kantapää on kipeä, ettei minun iässä (50) pidä enää tanssia! Röyhkeä lääkäri. Menin toiselle, ja sain avun. Se oli jännä, että yksityinen ortopedi oli pöljä ja julkisen terveydenhuollon hyvä ja fiksu.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyseisen kirurgin nivelrikko oli lievä. Nivelrikkoa kuten kaikkea muutakin on joka lähtöön.

Yleisellä tasolla liikunta lievittää nivelrikon oireita, mutta ei millainen liikunta tahansa (kuten esimerkiksi kävely, pyöräily, kuntosaliharjoittelu ja uinti, ei tennis välttämättä ;))

"Kyllä ortopedi sanoo, jos jalan luusto on risa, ettei sillä sitten hypitä yhtään."

Kenen ortopedi, sinun, mikä jalkaa vaivaa? Oletko vanhakin? Minulle ortopedi sanoi, kun valitin etten voi tanssia, kantapää on kipeä, ettei minun iässä (50) pidä enää tanssia! Röyhkeä lääkäri. Menin toiselle, ja sain avun. Se oli jännä, että yksityinen ortopedi oli pöljä ja julkisen terveydenhuollon hyvä ja fiksu.

Niin. Erilaisia kokemuksia. Erilaisia lääkäreitä.
        Joskus käynti on kuin sketsistä.
        Joillakin operaatio sujuu, joillakin ei.
        Jotkut toipuvat nopeasti, jotkut ei. Komplikaatiot.
        Minä suhtaudun toistenkin ihmisten vaivoihin vakavasti.
        En kaipaa mitään konitohtorilausuntojanterveydenhoidosta.
        Monet samat lääkärit muuten toimivat sekä julkisella että yksityisellä.
        Vilma

• Anonyymi00005

Luin aluksi, että kannattavuus riippuu siitä, millä tyylillä otsikoita tehdään....

Klikkityyli lienee se, miten eniten kannattaa
      Mutta sehän on vain seuraus

Isompi syy on digiaikana tyhmistyneet ihmiset
      Lisääntyneiden otsikoiden takana on usein vain jokin "shortti"
      mistä saattaa nähdä tissit, ja se riittää. Näin näyttaa olevan nykyajan näppylät

• Anonyymi00008

Luit ihan melkein oikein. Eka virkehän pitää taustaoletuksen.
      Mm. polvioperaatiot ovat muka ihmisille turhia, mutta tuossa hiostamisessa nimenomaan on kyse säätöleikkureista.
      Vilma
      Osteopenea ja -poroositutkimuksia kannattaisi tehdä. Mutta eihän meillä mielellään edes tutkita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe