Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin. Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista.
Vastaukset 52
- Anonyymi00001
En minä ainakaan halua enää paria itselleni! Pelkkä ystävyyssuhde riittää minulle noin 70v miehen kanssa! Jos meitä molempia kiinnostaa käydä joissakin tapahtumissa niin sitten me tehdään niin!
- Anonyymi00002
Paljon nuorempaa en koskaan halua elämääni!
- Anonyymi00003
Harva 40 vuotias nainen on lapseton..
Vielä harvempi on pariton...
Vielä harvempi ei ole ikinä ollutkaan suhteessa.. - Anonyymi00004
Sinun täytyy varmaan kysyä niiltä naisilta. Itse tunnen oikeastaan lähinnä vain yli nelikymppisiä, jotka eivät enää huoli miehistä, vaikka niitä tarjolla onkin. Liikaa vaivaa.
- Anonyymi00031
Tämä! Niin totta. Kun on saanut elämässään kokea millaisia suomalaismiehet ovat niin on suorastaan suuri onni elää sinkkuna.
Ei tarvii miettiä missä mies luuraa kun joka viikonloppu lähtee baariin ja sieltä aivan umpikännissä kotiin joskus aamuyön tunteina.
Ei tiedä mistä milloinkin niksahtaa kun alkaa raivoomaan ja niitä vieraita naisia baari-iltoina riittää tosin ne naiset samaa tasoa kuin se mieskin.
Ett näin. Nyt on hyvä eikä uutta elämän pilaajaa tule. Se on varmaa.
- Anonyymi00005
Elämänilot ap?! Kakara olet vielä selvästi. Koettaisit viisastua👈
- Anonyymi00008
Kun näkee ulkomaanmatkoilla vanhan parittoman naisen, niin tämä lähes aina on liikkeellä esiteini/teini -ikäisen tyttärensä kanssa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun näkee ulkomaanmatkoilla vanhan parittoman naisen, niin tämä lähes aina on liikkeellä esiteini/teini -ikäisen tyttärensä kanssa.
No kenen kanssa sitä sitten pitäisi matkustaa, jollei jälkikasvunsa? Jossain remuavassa akkojen ryyppyporukassa vai?
- Anonyymi00020
Ei taida olla kakara tämä Ap mies mutta ehkä kakaramainen vanha mies.🤔 Jäin vähän ihmettelemään ett miksi joku mies on kiinnostunu noin hirmuisesti naisten mies asioista?
Jäin miettimään ett onko tällä Ap miehellä itsellään mitään parisuhdetta ja minkähän ikäinen hän itse mahtaa olla?
Sellainen fiilistuntuma ettei hänellä itselläänkään ole naissuhdetta ja on siitä jotenkin ärsyyntynyt. Ja tämä tilanne on hänellä sitten toiminut kimmokkeena tällaisen viestin lähettämiseen.
Mielipiteitä naiset ootteko samaa mieltä? - Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet ilmeisesti viisitoistavuotias, jos nelikymppinen on mielestäsi vanha.
Eipä ulkona yksin liikkuminen kero parisuhdestatuksesta vaan puoliso saattaa olla kotona tai töissä tai lomamatkoilla, omilla reiteillään tai hotellilla. sivusta - Anonyymi00033
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toi on totta ja koskaan ei ole poikalapsi seurana, aina tytär.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vai silleen. Itselläni ainakin on aina mukana juuri poikalapsi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sellaista on varmaan vaikeaa ottaa mukaan, jota ei ole. Oletatko kaikilla olevan se stereotyyppinen poika ja tytär? Aika monella nykyään on ihan vain se yksi lapsi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00017 kirjoitti:
No kenen kanssa sitä sitten pitäisi matkustaa, jollei jälkikasvunsa? Jossain remuavassa akkojen ryyppyporukassa vai?
Parilliset naiset lähes poikkeuksetta matkustavat parisuhdemiehensä kanssa.
- Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
Parilliset naiset lähes poikkeuksetta matkustavat parisuhdemiehensä kanssa.
Eivät matkusta. Et selvästikään tiedä mitään lapsiperheiden todellisuudesta. On todella tavallista, että toinen vanhempi matkustaa yhdessä isomman lapsen kanssa ja toinen jää kotiin pienemmän/pienempien kanssa.
- Anonyymi00006
Se on, miten tämän elämän ottaa.
- Anonyymi00007
Yli 40 vuotias vanha 🤭 Et muutenkaan ole yhtään perillä naisista.
- Sheena Tämä sama aloitus oli vauva-palstalla. Täytyy kommentoida tänne samaan tapaan.
- Kyllä minusta nyt pikkuisen kuitenkin vaikuttaa siltä, että aloittaja ei ole oikein tyytyväinen yksinäisyyteensä. :D- Anonyymi00010
Juu selvästi jonkunlainen katkeruus paistaa läpi tuosta Ap miehen selostuksesta. 🤭😆
- Anonyymi00034
Nyt narraat, ei siellä ole mitään samaa avausta johon et ole vastannut mitään.
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nyt narraat, ei siellä ole mitään samaa avausta johon et ole vastannut mitään.
Siellä oli eilen tämä sama avaus, sanasta sanaan, johon vastasin. Ehkä se on jo poistettu? Ehkä ap. kävi sen itse poistamassa?
- Anonyymi00046
tosi.typy kirjoitti:
Siellä oli eilen tämä sama avaus, sanasta sanaan, johon vastasin. Ehkä se on jo poistettu? Ehkä ap. kävi sen itse poistamassa?
Taas narraat, ei sieltä mitään voi itse poistaa. Miksi ap poistaisi oman avauksensa?
Anonyymi00046 kirjoitti:
Taas narraat, ei sieltä mitään voi itse poistaa. Miksi ap poistaisi oman avauksensa?
Voi tehdä ilmoituksen ylläpitoon ja ketju poistuu nopeasti. Usein ylläpito myös poistaa ketjuja ilman ilmoitusta. Siellä sensuuri on aika holtitonta.
- Anonyymi00009
Aloittajalle.
Suorastaan omituisen tunkkainen aloitus. Miten vielä v 2036.
Niin nainen kuin mies voi mennä ihan itsekseen minne vain.
Vilma- Anonyymi00013
Juuri noin se on!!
- Anonyymi00015
Ehkä vuonna 2036 ajateltiin tuolla tavoin, mutta ei enää vuonna 2046.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä vuonna 2036 ajateltiin tuolla tavoin, mutta ei enää vuonna 2046.
Kiitos kiitos. Kiva kun huomasit tuon.
Aamunaurut.
Ei meillä tarkkoja olla.
Makeimpiako ne toisten virheet.
Pyrsk
Vilma - Anonyymi00035
Tietenkin voivat,mutta vanhat, yli 40v, parittomat naiset eivät mene yksin, eivätkä naisseurassa, juottolaan, yms.
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tietenkin voivat,mutta vanhat, yli 40v, parittomat naiset eivät mene yksin, eivätkä naisseurassa, juottolaan, yms.
Baareissa työskennelleenä on pakko kysyä, että mihin moinen kuvitelma perustuu?
- Anonyymi00011
Koska ovat yyhoita ja ukko on lähtenyt lätkimään..
- Anonyymi00012
Miksi et kelpaa ikäisillesi naisille?
- Anonyymi00014
Vain pari vuotta aikaa hankkiutua raskaaksi. Sen takia.
- Anonyymi00016
Kuka hitto nyt enää tuossa iässä raskaaksi haluaa. No kai sellasiakin hulluja löytyy. 😲
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuka hitto nyt enää tuossa iässä raskaaksi haluaa. No kai sellasiakin hulluja löytyy. 😲
Isäni äiti synnytti kauan sitten viimeisen lapsensa kolmea kuukautta vaille 50v! Ja lapsia oli yhteensä kaksitoista!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Isäni äiti synnytti kauan sitten viimeisen lapsensa kolmea kuukautta vaille 50v! Ja lapsia oli yhteensä kaksitoista!
No se on ollut vanhoina aikoina eri asia. Omat molemmat isoäitini ovat saaneet kuopuksensa yli viisikymppisinä. Sekin on vielä eri asia, jos muutenkin on katras kakaroita ja isoimmat jo sen ikäsiä, että pystyvät vahtimaan jne. Mutta kuka hiton hullu haluaa tehdä esikoisen vielä tuossa iässä?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
No se on ollut vanhoina aikoina eri asia. Omat molemmat isoäitini ovat saaneet kuopuksensa yli viisikymppisinä. Sekin on vielä eri asia, jos muutenkin on katras kakaroita ja isoimmat jo sen ikäsiä, että pystyvät vahtimaan jne. Mutta kuka hiton hullu haluaa tehdä esikoisen vielä tuossa iässä?
Ei nykyajan naiset sellaseen enää pysty mitenkään. 43 vuotta on maksimi ikä milloin on todennäköistä tulla raskaaksi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei nykyajan naiset sellaseen enää pysty mitenkään. 43 vuotta on maksimi ikä milloin on todennäköistä tulla raskaaksi.
Tietysti pystyvät. Siskonikin sai kuopuksensa 46-vuotiaana. Ei lainkaan erikoista, että pystyy, mutta todella harva haluaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tietysti pystyvät. Siskonikin sai kuopuksensa 46-vuotiaana. Ei lainkaan erikoista, että pystyy, mutta todella harva haluaa.
Äärimmäisen harvinaista.
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Äärimmäisen harvinaista.
Tietysti. Juurihan sanoin, että todella harva haluaa tuossa iässä enää vauvaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tietysti. Juurihan sanoin, että todella harva haluaa tuossa iässä enää vauvaa.
No kummasti ne halut katoavat siinä reilun neljänkympin paikkeilla...
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
No kummasti ne halut katoavat siinä reilun neljänkympin paikkeilla...
Tai ei ole koskaan ollutkaan, mutta vasta tuossa kohtaa ne muiden painostusyritykset viimein loppuvat.
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tai ei ole koskaan ollutkaan, mutta vasta tuossa kohtaa ne muiden painostusyritykset viimein loppuvat.
Miesten syytä kaikki!
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miesten syytä kaikki!
Miehetkö sinua sitten ovat painostaneet? Itse olen kuullut noita ihan molempien sukupuolten suusta.
Olen ihmetellyt vähän samaa, miksi kukaan yli 40 vielä ottaa jonkun riippakiveksi, kun voisi kulkea ominpäinkin. Mutta sitten olen todennut, moni ihminen on laumaeläin ja tarvitsee joko kumppanin tai kavereita.
- Anonyymi00025
En oikein usko tuohon. Monet ihan tyytyväisiä yksin.
- Anonyymi00026
40kymppisiltä löytyy vielä jaksamista ja intoa elämää ja rakkauteen. Antaa mennä vaan niin,että kolina kuuluu.terveisin naapuri.
- Anonyymi00029
Ei se, mitä aikuiset tykkää ole olellista vaan se, että onko lapsesta kivaa, että hänellä on vanhat vanhemmat, jotka eivät jaksa poikkeuksia lukuunottamatta samoin kuin nuoremmat vanhemmat.
Vilma
- Anonyymi00030
Kiusallisia? Nyt mä en ymmärrä. Sinulle se lienee kiusallista, muttei välttämättä noin vanhoille, kun nelikymppisille😁. Taidat olla nainen, joka pelkää, että mämä näinkin vanhat yksinäiset (?) naiset vie sun miehesi. Muuten en noin tyhmää aloitusta ymmärrä.
- Anonyymi00032
Minä ainakin olen parisuhdeihminen. Kaveri on aina kiva. Mennä yhdessä. Käyn kyllä yksinkin etten kotiin jää nyhjäämän. Mutta aina se kaveri vain on kylkeen löytynyt.
- Anonyymi00044
Kuulostaa tosi epätoivoiselta.
- Anonyymi00038
"Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin. Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista"
Ei ollenkaan kiusallisia, tulee reissattua monenlaisessa porukassa että yksin, ja seurustelukumppanin kanssa. On pari muuta irtopanoakin, jos tarvii sen laatuista viihdykettä.
Sitä on vaan niin onnellinen kun on vapaa. Ei ole riippuvainen kenestäkään, on rahaa ja saa tehdä mitä tykkää. Mikäs se on ollessa. ✌️😎 Ei liikuta kenenkään mielipiteet tai näkemykset omasta elämäntyylistä. - Anonyymi00045
niimpä niinpä, nooh täällä asuu joitain ulkomaalaisiakin naisia, eräskin kai ukrainalainen nainen naapurirapussa hieman säikäytti, en sanoisi että hän tahallaan pelotteli:
Olin lähdössä polkupyörällä kauppaan, ihmettelin: jostain kuuluu outoa rapinaa, nostin lippalakin alta katsetta niin ikkunasta oli kurkottamassa kukkia kastelemassa joku ukrainalainen paksu nainen, hän huomasi että häkellyän, hymähdimme vain ja...
Toinen nainen on kai joku Korealainen tyttö jolta kuuluu joskus hauskaa musiikkia, olenkin yrittänyt tutustua k-pop -musiikkeihin :FD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396