FB:SSÄ kyllä kaikki asiat toimii, kun vain sähköä tulee ja netti yhteys toimii.
Olen jo niin kyllästynyt kuuntelemaan, kun FB KUNNIALLISET valittaneet monta päivää POLTTO-AINEIDEN HINNOISTA JA SIITÄ, KUN EI OLE VARA KOHTA EDES KÄYDÄ TÖISSÄ!
Täälläkin syytellään minua kunniatonta Holoa, että minä muka VANHANA EUKKONA VALITAN JOKA ASIASTA!
En ole edes valittanut siitäkään vaikka FB KUNNIALLISET EIVÄT PALKKAA MINUA EDES TÖIHIN!
Teen vain rikosilmoituksen TÖRKEÄSTÄ KUNNIAN LOUKKAUKSESTA, SYRJINNÄSTÄ JA KALTOIN KOHTELUSTA, koska FB KUNNIALLISTEN VALITUKSIA PITÄÄ KUUNNELLA JATKUASTI JA KORVATKI ON TAAS VAIHTEEKSI KIPINÄ, KUN FB KUNNIALLISTEN VALITUSTA JA UIKUTUSTA TULEE AAMUSTA ILTAAN TELEVIOSIOSTA!
Sitä minä kunniaton Holo kyllä ihmettelen, että missähän tuo FB KUNNIALLINEN KANSAN RYHMÄ OIKEIN KULKEE TÖISSÄ?
Eihän niillä printatuilla paperi autoilla, pyörillä sekä vaatteilla ja kengillä voi mennä uloskaan, kun AURINGON PAISTEELLA JA SILLOIN, KUN MAA ON KUIVA!
Sekin oli kyllä positiivinen asia, että täällä ilmoitettiin minulle, että Justus ei olekkaan minun mies!
Eihän tuo minua, koska minulla kunniattomalla Hololla on oma isäkin joka EI OLE IKINÄ EDES KÄYTTÄNYT FB:TÄ, mutta hän on Ivalossa syntynyt ja elänyt nekin ajat, kun Siirtolan Raineri oli vielä Kittilässä isänsä kivespusseissa odottamassa vuoroaan eli milloin hän pääsee elämänsä UIMA-KILPAILUT VOITTAMAAN!
Kyllä nuo FB kunnialliset ovat huonosti hoitaneet asioita.
20
116
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Oliko äiti ja isä SISARUKSIA
- Anonyymi00003
Sano yksikin ihminen jolla kiinnostaa tuommoisen vanhan eukon sekavat ja harhaiset jutut sieltä peräkamarista?
- Anonyymi00007
Sinulla ainakin näyttäs kiinnostavan!
Oletko muuten huomannut, että SINULLA ON SAMANLAINEN PROFIILI KUVA, KUN JAAKKO MÄKELÄLLÄ FB:SSÄ!
Heräs kyllä SUURI EPÄLYS, että ELÄKKEELLÄ OLE RIKOSTUTKIJA JAAKKO MÄKELÄ VAINOAA FB KUNNIALLISTEN KANSSA MEITÄ JOTKA EI OLLA FB KUNNIALLISIA JOTKA JUORUAA KAIKKI SUOMEN VALTION YKSITYISASIATKIN YMPÄRI MAAILMAA JA SYYTTELEVÄT MINUA KUNNIATONTA HOLOA TUOSTAKIN! - Anonyymi00010
Se on TÖRKEÄ RIKOS TARJOTA ILMAISIA SEKSIPALVELUITA JULKISELLA PAIKALLA!
Et sinä saa edes JULKISELLA PAIKALLA HARRASTAA SEKSIÄ OMAN PUOLISOSIKAAN KANSSA!
Ivalossa kyllä saa ja pitää oikein KUNNIOITTAA, koska FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ JULKISILLE PAIKOILLE KUULUU IVALOSSA, INARISSA JA SAARISELÄLLÄ ILMAISET SEKSIPALVELUT!
- Anonyymi00008
Kuulin näistä sinun oudoista jutuistasi ja näkyy olevan totta puheet sinun sekavuudesta😀 Jatka samaan malliin.
- Anonyymi00012
Minusta sekin on asiatonta syyttää minua jos oma vävy on kuulemma Rasmuksen poikia joka ei voi ikinä tehdän KUNNIALLISEN ROUVA LAGERIN TYTTÄRESTÄ KUNNIALLISTA NAISTA VAAN HÄNELLE KÄY SAMALLA TAVALLA, KUIN TITTA RASMUKSELLE!
Hän oli kaupassa kassalla töissä ja kysy, että : OTATKO KUITIN?
Vastasin hänelle, että : HYVIIN TAPOIHIN KUULUU ANTAA KUITTI ASIAKKAALLE SUORAAN EIKÄ KYSELLÄ OTATKO VAI ET!
FB kunniallisen tyttö ei ole tuon vertaa oppinut, että mitä varten KUITTI TULOSTETAAN!
Sama se niille toisille jotka ovat töissä KAUPOISSA, mutta FB KUNNIALLISEN ÄIDIN TYTÖN KYLLÄ PITÄS HYVÄT TAVATA OSATA ILMAN, ETTÄ MINUN KUNNIATTOMAN TARVII HÄNELLE OPETTAA!
OSAS HÄN SENTÄÄN SANOA, ETTÄ : VOI KIITOS! - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minusta sekin on asiatonta syyttää minua jos oma vävy on kuulemma Rasmuksen poikia joka ei voi ikinä tehdän KUNNIALLISEN ROUVA LAGERIN TYTTÄRESTÄ KUNNIALLISTA NAISTA VAAN HÄNELLE KÄY SAMALLA TAVALLA, KUIN TITTA RASMUKSELLE!
Hän oli kaupassa kassalla töissä ja kysy, että : OTATKO KUITIN?
Vastasin hänelle, että : HYVIIN TAPOIHIN KUULUU ANTAA KUITTI ASIAKKAALLE SUORAAN EIKÄ KYSELLÄ OTATKO VAI ET!
FB kunniallisen tyttö ei ole tuon vertaa oppinut, että mitä varten KUITTI TULOSTETAAN!
Sama se niille toisille jotka ovat töissä KAUPOISSA, mutta FB KUNNIALLISEN ÄIDIN TYTÖN KYLLÄ PITÄS HYVÄT TAVATA OSATA ILMAN, ETTÄ MINUN KUNNIATTOMAN TARVII HÄNELLE OPETTAA!
OSAS HÄN SENTÄÄN SANOA, ETTÄ : VOI KIITOS!Kyllä minullakin kunniattomalla Hololla asuu naapurissa RASMUS ja meistä kyllä tulee NOPEAMPAA KUNIKAALLISET JOS VAAN ALETAAN JA SEN JÄLKEEN MEISTÄ TULEE KEISARI JA KEISARINNAN, KUN KÄYN TOISEN KERRAN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA!
Vankilassa saadaa sentään VALTIOLLISET HÄÄTKIN, koska ME MENTÄIS SENTÄÄN KUNNIALLA NAIMISIIN!
Kyllä sen takia kannattaa jo vankilaankin mennä jos juuri KEISARINNANA JA KEISARIN VAIMONA PÄÄSEE VANKILASTA ULOS! - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä minullakin kunniattomalla Hololla asuu naapurissa RASMUS ja meistä kyllä tulee NOPEAMPAA KUNIKAALLISET JOS VAAN ALETAAN JA SEN JÄLKEEN MEISTÄ TULEE KEISARI JA KEISARINNAN, KUN KÄYN TOISEN KERRAN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA!
Vankilassa saadaa sentään VALTIOLLISET HÄÄTKIN, koska ME MENTÄIS SENTÄÄN KUNNIALLA NAIMISIIN!
Kyllä sen takia kannattaa jo vankilaankin mennä jos juuri KEISARINNANA JA KEISARIN VAIMONA PÄÄSEE VANKILASTA ULOS!Karigasniemellä oli Auttava Aslak joka on joku Rasmus.
Minä olin äitini serkkua ja hänen miestään auttamassa ja Auttava Aslak kävi heitä auttamassa myös.
Aina, kun Auttava Aslak tuli niin minä kunniaton Holo olin joko tehnyt tai sitten minä olin tekemässä hänen hommiaan.
Kyllä hän näki minun PINKIN takin.
Minäkin näin kerran, että hän ajo sinne ylös pihalle ja katso, että nurmikko oli leikattu ja minä olin lappamassa halkoja!
Minun piti mennä takasin, mutta en mennykkään. Auttava Aslak oli menny RAIVAUSSAHAN kanssa sinne ja kuulemma hakenut jotain sieltä joten minä ilmotin, että : EHKÄ MINÄ EN ENÄÄN VIITSIKÄÄN TULLA SINNE AUTTAMAAN!
Hekin sanovat, että : EHKÄ SE ON PAREMPI, KOSKA MEISTÄKIN TUNTUU, ETTÄ HÄN HAKEE SINUA!
Minä vain omasta mielestäni AUTOIN AUTTAVAA ASLAKKIA NIIN HÄN EHTI AUTTAMAAN TOISIA VANHUKSIA!
Minähän autoin samalla tavalla kotipalveluakin niin hekin ehtivät auttamaan toisia vanhuksia!
Minulla oli joutilasta aikaa TYÖTTÖMÄNÄ joten olin samalla heillä lomalla ja auttamassa!
Sain kunnian loukkaus tuomion siitäkin joten en minä enään mennyt!
- Anonyymi00015
Minun kunniallinen KEISARILLINEN suku tulee narvasta.minä ja RASMUS menemme syrjinnästä huolimatta naimisiin ja muutamme karasjoelle.rasmus ottaa minun aatelisen nimen.sehän loppuu off ja kaikkihan tietää mitä take off tarkoittaa eli ollaan aikoinaan saatu häätö NEBJARKOVSKISTA.KERKIÄN vielä tehdä rasmukselle pojan.
- Anonyymi00016
Ei voi noin mennä, koska Guttormi joka on Rouva Seppänen vaati, että minun kunniattoman Holon pitää kunnioittaa häntä ja hänestä tulee KARIGANIEMEN KYLÄN KEISARINNA JA TITTA RASMUKSESTA TULEE HÄNEN HOVINEITO!
Hänestä olis tullut minun Kunniattoman Holon ja kyllä minä olisin hänet hyväksynyt sekä vapauttanut hänet noista vessasta käyttö tehtävistä sekä sopinut mitä tehtäviä hän vois hoitaa, mutta KEISARINNA VAIHTUI ja hän jäi minulle muutaman miljoonan euroa velkaa, koska hän RIKKO SOPIMUKSIA joita minä olin ehtinyt tekemään!
Ei sillä ole kuulemma mitään merkitystä vaikka hän kehitysvammainen onkin, koska hän sai kunniaa, mutta HÄN EI KOSKAAN SUOSTUNUT VASTAAMAAN KYSYMYKSEEN ” KUKA HÄNESTÄ ON VASTUUSSA?”
Hän vaati kunniaa, mutta KIELTÄYTYI VASTAAMASTA ESITETTYYN KYSYMYKSEEN ELI KEISARINNA SYRJI SUORAAN MINUA JA MINUN KAUTTA MEITÄ KAIKKIA MUITA! - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei voi noin mennä, koska Guttormi joka on Rouva Seppänen vaati, että minun kunniattoman Holon pitää kunnioittaa häntä ja hänestä tulee KARIGANIEMEN KYLÄN KEISARINNA JA TITTA RASMUKSESTA TULEE HÄNEN HOVINEITO!
Hänestä olis tullut minun Kunniattoman Holon ja kyllä minä olisin hänet hyväksynyt sekä vapauttanut hänet noista vessasta käyttö tehtävistä sekä sopinut mitä tehtäviä hän vois hoitaa, mutta KEISARINNA VAIHTUI ja hän jäi minulle muutaman miljoonan euroa velkaa, koska hän RIKKO SOPIMUKSIA joita minä olin ehtinyt tekemään!
Ei sillä ole kuulemma mitään merkitystä vaikka hän kehitysvammainen onkin, koska hän sai kunniaa, mutta HÄN EI KOSKAAN SUOSTUNUT VASTAAMAAN KYSYMYKSEEN ” KUKA HÄNESTÄ ON VASTUUSSA?”
Hän vaati kunniaa, mutta KIELTÄYTYI VASTAAMASTA ESITETTYYN KYSYMYKSEEN ELI KEISARINNA SYRJI SUORAAN MINUA JA MINUN KAUTTA MEITÄ KAIKKIA MUITA!Minä kunniaton Holo tajusin, että Suomi voidaan KAAPATA KUNNIAN LOUKKAUKSEN KAUTTA!
Tuo on syy miksi minä olen VAATINUT KUNNIAN LOUKKAUS SAKON MUUNTOON ELI VANKEUDEKSI!
Minun sukulaiset jotka asuvat kertovat, että RUOTSISSA EI OLE KUNNIAN LOUKKAUS LAKIA OLLENKAAN!
Syy on se, että kyseessä on KUNINGAS KUNTA ELI MONARKIA!
Suomi on TASAVALTA ja täällä pystyy loukkaamaan kunnioita!
Suomessa kuninkaaksi tai Kuningatareksi voi teoriassa alkaa kuka vaan joka LOUKKAA KUNNIOITA!
Käyt vain vankilassa ja oot kunnolla sen pari vuotta sekä keräät vaan kaikista toista kaikkea PASKAA JOLLA HE LOUKKAAVAT SINUN KUNNIAA!
FB:STÄ LÖYTYY VAIKKA KUINKA PALJON KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
Sehän on jo TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS OLLA FB:N KÄYTTÄJÄ, MUTTA EN TIENNYT OLEVANI NÄIN IHANA SEKÄ KAUNIS, ETTÄ OIKEIN SUOMEN KUNINGATAREKSI KELPAAN!
Eihän minulla ole edes miestä eikä muita PERILLISIÄ ENÄÄN VIRALLISESTI, KUIN NUORIN TYTTÄRENI JOKA ON MYÖS KUNNIAN LOUKKAUS! - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä kunniaton Holo tajusin, että Suomi voidaan KAAPATA KUNNIAN LOUKKAUKSEN KAUTTA!
Tuo on syy miksi minä olen VAATINUT KUNNIAN LOUKKAUS SAKON MUUNTOON ELI VANKEUDEKSI!
Minun sukulaiset jotka asuvat kertovat, että RUOTSISSA EI OLE KUNNIAN LOUKKAUS LAKIA OLLENKAAN!
Syy on se, että kyseessä on KUNINGAS KUNTA ELI MONARKIA!
Suomi on TASAVALTA ja täällä pystyy loukkaamaan kunnioita!
Suomessa kuninkaaksi tai Kuningatareksi voi teoriassa alkaa kuka vaan joka LOUKKAA KUNNIOITA!
Käyt vain vankilassa ja oot kunnolla sen pari vuotta sekä keräät vaan kaikista toista kaikkea PASKAA JOLLA HE LOUKKAAVAT SINUN KUNNIAA!
FB:STÄ LÖYTYY VAIKKA KUINKA PALJON KUNNIAN LOUKKAUKSIA!
Sehän on jo TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS OLLA FB:N KÄYTTÄJÄ, MUTTA EN TIENNYT OLEVANI NÄIN IHANA SEKÄ KAUNIS, ETTÄ OIKEIN SUOMEN KUNINGATAREKSI KELPAAN!
Eihän minulla ole edes miestä eikä muita PERILLISIÄ ENÄÄN VIRALLISESTI, KUIN NUORIN TYTTÄRENI JOKA ON MYÖS KUNNIAN LOUKKAUS!Rasmuksen korjaamon mies on kyllä niin, kuin Kuninkaaksi!
Minä kunniaton Holo meni vielä oman isäni kanssa ja toinen roikku pöydän reunassa PUNAISENA RAITANA ja kuningas istu tiskin takana niin KOMIANA ja oikein hymyssä suin, että : KATOHAN PÄIVÄÄ!
Loukkas kunniaa ja syrjikin vielä minua eli sain KUNNIAN KANTAA VELJENI AUTON RENKAAT ITSE!
Jos olis ollut joku toinen nainen niin olis juossut sekä sanonut, että : Minä voisin kyllä viedä sinut tuonne K SUPER MARKETIN rakennuksessa olevaan KAHVILAAN KAHVILLE.
Jos minä olisin ollut yksin niin hän olis sanonut minulle, että : Jos reippaasti kannat nuo renkaat niin minä voin tarjota sinulle kahvit, koska meillä on vielä kupillinen tuossa aamullista kahvia ja menee muuten viemäriin, mutta jos mie tarjoan sinulle sehän vähän niin, kuin HYVÄN TEKEVÄISYYTTÄ!
Naapuri on minun kunniattoman Holon oman isäni kaveri ja he ovat tietenkin sopineet, että minä olen koti-rouva.
Isäni tuossa tänään puhu eräästä koti-rouvasta.
Eilen ei tehty ruokaa, kun oli vieraita joten me syötiin pakasteesta mitä olin sinne aiemmin laittanut, kun OLI SATTUNUT JÄÄMÄÄN RUOKAA!
Tänään isäni sano aamulla, kun keskusteltiin mitä tehdään omenoista joita setäni oli tuonut etelästä kotoaan.
Minun piti tehdä hilloa niistä, mutta isäni sano, että eräs koti-rouva oli tehnyt uuni-omenoita jälkiruuaksi.
Joten minä sitten harjottelin KOTI-ROUVANA oloa ja paistoin ensin sen paistin päivälliseksi ja tein niitä UUNI-OMENOITA JÄLKIRUUAKSI.
Eihän meillä ollut niitä aineita mitä piti olla joten minun käyttää luovuttaa.
Piti öljyllä tehdä tehdä se kaura päällinen, koska meillä ei saa leipomiseen käyttää voita vaan pitää käyttää öljyä!
Lääkäri oli kuulemma sanonut näin ja minä sanoin, että : Sanoitko lääkärille, että siskos tekee ruuat ja eihän meillä käytetä nykysin muuta, kuin öljyä ja voi jota käytetään niin senkin minä olen itse tehnyt ja sitä käytetään vain leivän päällä!
Jos he paistaa sillä niin minä alan huutamaan ja sanon, että : Minä en tee paistamista varten sitä vaan sitä varten, että sitä käytetään vain ja ainoastaan voileivän päällä!
Se on hienompaa, koska minä olen sentään Suomi 100vuotta vanhempana panostajana nähnyt noin paljon vaivaa, että olen HAKENUT GOOGLESTA TIETOA, että miten tehdään itse voista voileipä levitettä!
Kyllä meillä suomalaisilla turjakkeilla on ollut LEHMIÄ, SIKOJA, KANOJA JA PELLOILLA ON KASVANUT MONEN SORTIN VILJAA, RYPSIÄ, RAPSIA, AURINGONKUKKAA, PERUNOITA SEKÄ KAIKKEA MUUTA RUUAKSI KELPAAVAA JA MEILLÄ ON PUISSA KASVANUT HEDELMIÄ, PENSAISSA JA MAASSA MARJOJA, KOSKA ME OLLAAN MYÖS ETELÄ SUOMESTA!
Kyllä meilläkin on lampaita ollut joista ollaan villaa saatu!
Se nyt vaan on faktaa, että täällä ei pahemmin vieläkään oikein kasvaa mitään noista mitä meillä kasvoi etelässä vaan kaikki pitää ostaa kaupasta vaikka FB KUNNIALLISET väittää, että Inarin kunta on niin itsenäinen kunta, että täällä pärjätään ilman muuta Suomea! - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Rasmuksen korjaamon mies on kyllä niin, kuin Kuninkaaksi!
Minä kunniaton Holo meni vielä oman isäni kanssa ja toinen roikku pöydän reunassa PUNAISENA RAITANA ja kuningas istu tiskin takana niin KOMIANA ja oikein hymyssä suin, että : KATOHAN PÄIVÄÄ!
Loukkas kunniaa ja syrjikin vielä minua eli sain KUNNIAN KANTAA VELJENI AUTON RENKAAT ITSE!
Jos olis ollut joku toinen nainen niin olis juossut sekä sanonut, että : Minä voisin kyllä viedä sinut tuonne K SUPER MARKETIN rakennuksessa olevaan KAHVILAAN KAHVILLE.
Jos minä olisin ollut yksin niin hän olis sanonut minulle, että : Jos reippaasti kannat nuo renkaat niin minä voin tarjota sinulle kahvit, koska meillä on vielä kupillinen tuossa aamullista kahvia ja menee muuten viemäriin, mutta jos mie tarjoan sinulle sehän vähän niin, kuin HYVÄN TEKEVÄISYYTTÄ!
Naapuri on minun kunniattoman Holon oman isäni kaveri ja he ovat tietenkin sopineet, että minä olen koti-rouva.
Isäni tuossa tänään puhu eräästä koti-rouvasta.
Eilen ei tehty ruokaa, kun oli vieraita joten me syötiin pakasteesta mitä olin sinne aiemmin laittanut, kun OLI SATTUNUT JÄÄMÄÄN RUOKAA!
Tänään isäni sano aamulla, kun keskusteltiin mitä tehdään omenoista joita setäni oli tuonut etelästä kotoaan.
Minun piti tehdä hilloa niistä, mutta isäni sano, että eräs koti-rouva oli tehnyt uuni-omenoita jälkiruuaksi.
Joten minä sitten harjottelin KOTI-ROUVANA oloa ja paistoin ensin sen paistin päivälliseksi ja tein niitä UUNI-OMENOITA JÄLKIRUUAKSI.
Eihän meillä ollut niitä aineita mitä piti olla joten minun käyttää luovuttaa.
Piti öljyllä tehdä tehdä se kaura päällinen, koska meillä ei saa leipomiseen käyttää voita vaan pitää käyttää öljyä!
Lääkäri oli kuulemma sanonut näin ja minä sanoin, että : Sanoitko lääkärille, että siskos tekee ruuat ja eihän meillä käytetä nykysin muuta, kuin öljyä ja voi jota käytetään niin senkin minä olen itse tehnyt ja sitä käytetään vain leivän päällä!
Jos he paistaa sillä niin minä alan huutamaan ja sanon, että : Minä en tee paistamista varten sitä vaan sitä varten, että sitä käytetään vain ja ainoastaan voileivän päällä!
Se on hienompaa, koska minä olen sentään Suomi 100vuotta vanhempana panostajana nähnyt noin paljon vaivaa, että olen HAKENUT GOOGLESTA TIETOA, että miten tehdään itse voista voileipä levitettä!
Kyllä meillä suomalaisilla turjakkeilla on ollut LEHMIÄ, SIKOJA, KANOJA JA PELLOILLA ON KASVANUT MONEN SORTIN VILJAA, RYPSIÄ, RAPSIA, AURINGONKUKKAA, PERUNOITA SEKÄ KAIKKEA MUUTA RUUAKSI KELPAAVAA JA MEILLÄ ON PUISSA KASVANUT HEDELMIÄ, PENSAISSA JA MAASSA MARJOJA, KOSKA ME OLLAAN MYÖS ETELÄ SUOMESTA!
Kyllä meilläkin on lampaita ollut joista ollaan villaa saatu!
Se nyt vaan on faktaa, että täällä ei pahemmin vieläkään oikein kasvaa mitään noista mitä meillä kasvoi etelässä vaan kaikki pitää ostaa kaupasta vaikka FB KUNNIALLISET väittää, että Inarin kunta on niin itsenäinen kunta, että täällä pärjätään ilman muuta Suomea!Naapurin Rasmus on niin HERRASMIES, että hän kävi viime talvena tekemässä meillä lumityötkin, mutta minulla kunniattomalla Hololla oli meno niin hän oli jättänyt silloin tekemättä!
Tuo oli se samanen KERTA, kun minä sain RAKON jalkaan ja jouduin olemaan 3 viikkoa kotona, koska TALVELLA EN VIITTINYT CROCKSEILLA LÄHTEÄ KÄYMÄÄN KYLÄLLÄ!
Isänikin oli hyvin hiljaa, mutta äitini sano, että : Minä luulin, että sinulla on pieni rakko kantapäässä, mutta sullahan on koko KANTAPÄÄ AUKI! - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Naapurin Rasmus on niin HERRASMIES, että hän kävi viime talvena tekemässä meillä lumityötkin, mutta minulla kunniattomalla Hololla oli meno niin hän oli jättänyt silloin tekemättä!
Tuo oli se samanen KERTA, kun minä sain RAKON jalkaan ja jouduin olemaan 3 viikkoa kotona, koska TALVELLA EN VIITTINYT CROCKSEILLA LÄHTEÄ KÄYMÄÄN KYLÄLLÄ!
Isänikin oli hyvin hiljaa, mutta äitini sano, että : Minä luulin, että sinulla on pieni rakko kantapäässä, mutta sullahan on koko KANTAPÄÄ AUKI!Siinä on appi-ukko ja vävy-poika jotka on samanlaisia pölövästejä!
Ei heitä voi päästää edes vankilaan, koska jos he menee vankilaan niin hehän kaltoin kohtelee sekä syrjii suoraan minua!
Minähän se joudun lumityöt tekemään talvella, kun nuo ovat VANKILASSA lomalla! - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Siinä on appi-ukko ja vävy-poika jotka on samanlaisia pölövästejä!
Ei heitä voi päästää edes vankilaan, koska jos he menee vankilaan niin hehän kaltoin kohtelee sekä syrjii suoraan minua!
Minähän se joudun lumityöt tekemään talvella, kun nuo ovat VANKILASSA lomalla!Minun kunniattoman Holon oma isäni sano, että : Ei hänkään ole koulussa oppinut tämmösiä asioita mitä Siirtolan Raineri ja muut joiden kunnioita olen loukannut!
Hän sitte päätti hakea itselleen mieleisensä vävyn ja sopi varmaan vävynsä kanssa ja päättivät, että kerta Siirtola oikein KUNNIALLISTEN KANSSA OPETTAA NIIN KYLLÄHÄN MEKIN VOIDAAN TÄHÄN LÄHTEÄ MUKAAN! - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minun kunniattoman Holon oma isäni sano, että : Ei hänkään ole koulussa oppinut tämmösiä asioita mitä Siirtolan Raineri ja muut joiden kunnioita olen loukannut!
Hän sitte päätti hakea itselleen mieleisensä vävyn ja sopi varmaan vävynsä kanssa ja päättivät, että kerta Siirtola oikein KUNNIALLISTEN KANSSA OPETTAA NIIN KYLLÄHÄN MEKIN VOIDAAN TÄHÄN LÄHTEÄ MUKAAN!Minua käytiin vain konsultoimassa eli valistamassa näistä POLTTOAINEIDEN HINNOISTA ELI MITEN NE VAIKUTTAVAT ESIMERKIKSI KULJETUSALAN YRITTÄJIEN HINTOIHIN, koska FB KUNNIALLISET SYRJIVÄT SUORAAN AUTO- JA KULJETUSALAN YRITTÄJIÄ!
EI HEIDÄN TYÖT OLE FB:SSÄ, MUTTA MINULLA KUNNIATTOMALLA HOLOLLA ON TOIMINIMELLÄ KAIKKI LAILLINEN LIIKETOIMINTA OLLUT KOKOAJAN VAIKKA EN SAAKKAAN TOIMIA YRITTÄJÄNÄ KOSKA OLEN LOUKANNUT FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA! - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Minua käytiin vain konsultoimassa eli valistamassa näistä POLTTOAINEIDEN HINNOISTA ELI MITEN NE VAIKUTTAVAT ESIMERKIKSI KULJETUSALAN YRITTÄJIEN HINTOIHIN, koska FB KUNNIALLISET SYRJIVÄT SUORAAN AUTO- JA KULJETUSALAN YRITTÄJIÄ!
EI HEIDÄN TYÖT OLE FB:SSÄ, MUTTA MINULLA KUNNIATTOMALLA HOLOLLA ON TOIMINIMELLÄ KAIKKI LAILLINEN LIIKETOIMINTA OLLUT KOKOAJAN VAIKKA EN SAAKKAAN TOIMIA YRITTÄJÄNÄ KOSKA OLEN LOUKANNUT FB KUNNIALLISTEN KUNNIOITA!Ivalon taksimiesten kanssa ei ole kuulemma muiden kanssa ongelmia, kuin vain Ruotsissa syntyneen Ruotsin suomalaisen kanssa joka EI SUOSTU MYÖNTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN OTTI KELA KYYDIN VAIKKA TIESI, ETTÄ HUOLTO-AJOJA EI SAA HOITAA KELA KYYDEILLÄ JOISSA OLLAAN POTILAISTA VASTUUSSA!
HÄN SYRJII SUORAAN MINUA KUNNIATONTA HOLOA SEKÄ KAIKKIA IVALON TAKSIMIEHIÄ, KOSKA KULJETTAJA OLI MIES EI NAINEN!
MIEHET EIVÄT OLE YHDENVERTAISIA NAISTEN KANSSA, KUN HE OVAT HOITAMASSA TYÖTEHTÄVÄÄ JA ASIAKAS SANOO, ETTÄ : KULJETTAJA OLI MIES EIKÄ NAINEN JOKA LAITETTIIN RIKKINÄISELLÄ AUTOLLA HOITAMAAN KELA KYYTI!
MIEHET KYLLÄ HUOLEHTII, ETTÄ AUTOT ON KUNNOSSA JOILLA NAISETKIN KELA KYYTEJÄ HOITAA! - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ivalon taksimiesten kanssa ei ole kuulemma muiden kanssa ongelmia, kuin vain Ruotsissa syntyneen Ruotsin suomalaisen kanssa joka EI SUOSTU MYÖNTÄMÄÄN, ETTÄ HÄN OTTI KELA KYYDIN VAIKKA TIESI, ETTÄ HUOLTO-AJOJA EI SAA HOITAA KELA KYYDEILLÄ JOISSA OLLAAN POTILAISTA VASTUUSSA!
HÄN SYRJII SUORAAN MINUA KUNNIATONTA HOLOA SEKÄ KAIKKIA IVALON TAKSIMIEHIÄ, KOSKA KULJETTAJA OLI MIES EI NAINEN!
MIEHET EIVÄT OLE YHDENVERTAISIA NAISTEN KANSSA, KUN HE OVAT HOITAMASSA TYÖTEHTÄVÄÄ JA ASIAKAS SANOO, ETTÄ : KULJETTAJA OLI MIES EIKÄ NAINEN JOKA LAITETTIIN RIKKINÄISELLÄ AUTOLLA HOITAMAAN KELA KYYTI!
MIEHET KYLLÄ HUOLEHTII, ETTÄ AUTOT ON KUNNOSSA JOILLA NAISETKIN KELA KYYTEJÄ HOITAA!Minä kunniaton Holo kuskasin kyseisen Ruotsissa syntyneen Ruotsin suomalaisen TAKSI YRITTÄJÄN LASTA ILMAISEKSI IVALO ROVANIEMI VÄLIÄ JA HÄN TIENASI RESULLA TAKSILLA AINAKIN 1000 EUROA JOS EI ENEMMÄNKIN JA HÄN OLI TIETOINEN TUOSTA ELI HÄN OLI VALMIS MURHAAMAAN 3 IHMISTÄ OMALLA AUTOLLAAN!
Minä kunniaton Holo kyllä hänen äänen tunnistin, koska olin ennenkin hänen taksin kyydissä ollut ja käytin sitä, koska hän on PERHE TUTTU AJALTA, KUN OLLAAN ASUTTU RUOTSISSA JA TIESIN, ETTÄ HÄNELLÄ ON ISO PERHE ELÄTETTÄVÄNÄ!
EN OLIS KYLLÄ USKONUT, ETTÄ KIITOKSENA HÄN ON VALMIS MURHAAMAAN MINUT, LAPSENI JA OMAN KUSKINSA!
SITÄ ENNEN HÄN KALTOINKOHTELI, KOSKA EI VIITSINYT HOITAA OMIEN LASTENSA TÄITÄ VAAN HE SAIVAT VAPAASTI LEVITTÄÄ NIITÄ! Heidän äitinsä on myös yhtä syyllinen, koska hän JÄTTI LAPSET NOIN VASTUUTOMALLE ISÄLLE JA LÄHTI UUDEN MIEHENSÄ KANSSA VAASAAN!
- Anonyymi00022
Pitää soittaa anjalle huomenna jos hän voisi hieman
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396