Millaista aineistoa naiset kuluttavat vs mitä naiset puhuvat.
https://www.youtube.com/watch?v=VuJeYaForIA
Naisten romanttiset haaveet tutkimuksessa
45
170
Vastaukset 45
- Anonyymi00001UUSI
Minulla ei ole ollut minkäänlaisia romanttisia haaveita enää sen jälkeen kun kauan sitten erosin!
- Anonyymi00002UUSI
Jaa että yksi mies vei niin tehokkaasti kaikki romanttiset haaveesi mennessään, vai?
- Anonyymi00003UUSI
Ja lisään vielä, etten lue minkäänlaisia romanttisia kirjoja, enkä koskaan katso romanttisia elokuvia!
- Anonyymi00004UUSI
Vain komea pahapoika pelimies, jonka kaikki naiset haluavat, voi aiheuttaa tuollaiset traumat. Ei voi mitään että 100 muutakin naista halusi sen saman.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jaa että yksi mies vei niin tehokkaasti kaikki romanttiset haaveesi mennessään, vai?
Ei kukaan niitä ole vienyt, koska en ole koskaan ollut romantiikasta kiinnostunut sillä tavalla, että olisin pitänyt edes romanttisista elokuvista! Ja koen, ettei minulla ole ollut koskaan eroni jälkeen mitään tarvetta uuteen suhteeseen! Eikö muka noin 30 vuotta kestänyt parisuhde ole ihan riittävää yhdelle naiselle, joka tykkää yksin olemisesta! Miksi pitäisi etsiä uusi mies, koska parisuhteilu ei ole koskaan kiinnostanut minua enää koskaan eroni jälkeen! Projektin aloittajat eivät ymmärtäneet kysyä niitä kysymyksiä, koska he ilmeisesti ajattelivat asioista ihan eri tavalla kuin minä! Monet naiset ovat eronneet ensimmäisestä kauan kestäneestä parisuhteesta ja elävät tyytyväisenä yksin, ihan samoin kuin minäkin ja en enää koskaan vaihtaisi yksin olemista parisuhteeseen kenenkään kanssa! Oma tupa ja oma lupa elää ja olla juuri niin kuin haluan! Noin päätin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään! Enkä ole koskaan katunut sitä päätöstä!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vain komea pahapoika pelimies, jonka kaikki naiset haluavat, voi aiheuttaa tuollaiset traumat. Ei voi mitään että 100 muutakin naista halusi sen saman.
En ole nuorenakaan ollut romanttinen ihminen ja se liittyy todennäköisesti siihen erityispiirteisyyteeni! Assit ovat usein sellaisia! Ei komea pelimies ole sellainen ihminen jonka kanssa haluaisin olla tekemissä, koska hän ei ole minun tyyppinen ollenkaan ja suurta ikäeroa, en ole koskaan pitänyt hyvänä asiana! Kuka edes keksi että niin olisi!
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kukaan niitä ole vienyt, koska en ole koskaan ollut romantiikasta kiinnostunut sillä tavalla, että olisin pitänyt edes romanttisista elokuvista! Ja koen, ettei minulla ole ollut koskaan eroni jälkeen mitään tarvetta uuteen suhteeseen! Eikö muka noin 30 vuotta kestänyt parisuhde ole ihan riittävää yhdelle naiselle, joka tykkää yksin olemisesta! Miksi pitäisi etsiä uusi mies, koska parisuhteilu ei ole koskaan kiinnostanut minua enää koskaan eroni jälkeen! Projektin aloittajat eivät ymmärtäneet kysyä niitä kysymyksiä, koska he ilmeisesti ajattelivat asioista ihan eri tavalla kuin minä! Monet naiset ovat eronneet ensimmäisestä kauan kestäneestä parisuhteesta ja elävät tyytyväisenä yksin, ihan samoin kuin minäkin ja en enää koskaan vaihtaisi yksin olemista parisuhteeseen kenenkään kanssa! Oma tupa ja oma lupa elää ja olla juuri niin kuin haluan! Noin päätin jo silloin, kun laitoin eropaperit menemään! Enkä ole koskaan katunut sitä päätöstä!
Nykyään se alkaa olla jo uusi trendi, etteivät vanhemmat naiset halua enää uutta parisuhdetta kenenkään kanssa!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Nykyään se alkaa olla jo uusi trendi, etteivät vanhemmat naiset halua enää uutta parisuhdetta kenenkään kanssa!
Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää, miehet poloiset eivät pärjää niin hyvin yksin kuin naiset!
- Anonyymi00009UUSI
Olet varma, että kyseessä ovat samat naiset?
- Anonyymi00011UUSI
Mietin, koska itse olen tavannut vain kahdenlaisia naisia - heitä, jotka kuluttavat romanttista höttöä ja heitä, jotka eivät koske siihen pitkällä tikullakaan. Varmaan jotain välimuotojakin on olemassa, mutta he eivät tunnu olevan kovin yleisiä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mietin, koska itse olen tavannut vain kahdenlaisia naisia - heitä, jotka kuluttavat romanttista höttöä ja heitä, jotka eivät koske siihen pitkällä tikullakaan. Varmaan jotain välimuotojakin on olemassa, mutta he eivät tunnu olevan kovin yleisiä.
Enpä osaa sanoa, mutta olettaisin niin että kyseessä olisivat samat romanttisen kirjallisuuden tai aineiston käyttäjät. Kai oletusarvoinen kysymys alussa on että käytätkö romanttista aineistoa vai ei, mutta en tosiaan tiedä varmaksi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Enpä osaa sanoa, mutta olettaisin niin että kyseessä olisivat samat romanttisen kirjallisuuden tai aineiston käyttäjät. Kai oletusarvoinen kysymys alussa on että käytätkö romanttista aineistoa vai ei, mutta en tosiaan tiedä varmaksi.
No eivät ole samoja naisia. Itse kuulun niihin nisiin, joita ei ole romanttinen soopa koskaan kiinnostanut ja meitä on todella paljon. Oletus, että naisia yleisesti kiinnostaisi romanttinen soopa, on vain hölmö stereotypia, jota naisia tuntemattomat viljelevät.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No eivät ole samoja naisia. Itse kuulun niihin nisiin, joita ei ole romanttinen soopa koskaan kiinnostanut ja meitä on todella paljon. Oletus, että naisia yleisesti kiinnostaisi romanttinen soopa, on vain hölmö stereotypia, jota naisia tuntemattomat viljelevät.
Jospa tutkimuksessa on käsitelty vain OIKEITA naisia, eikä ns. "miesnaisia". Ehkä ne miesnaiset on jätetty pois heti alussa, jo yksi kysymys riittäisi poistamaan häiriötekijät tutkimuksesta: "luetko romanttista kirjallisuutta?"
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jospa tutkimuksessa on käsitelty vain OIKEITA naisia, eikä ns. "miesnaisia". Ehkä ne miesnaiset on jätetty pois heti alussa, jo yksi kysymys riittäisi poistamaan häiriötekijät tutkimuksesta: "luetko romanttista kirjallisuutta?"
Puhun nimenomaan oikeista naisista. Miehethän ovat tutkitusti jopa enemmän tuon romantisoidun hömpän lumoissa kuin naiset. Sen näkee mm. kaikesta siitä kosintasoovasta, jota nimenomaan harrastavat ja nainen sitten häpeää aina silmät päästään niitä miehen typeryyksiä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos tutustut reaalimaailmaan ja varsinkin historiaan, niin naiset ovat hyvin epäromanttinen ryhmä noin keskimäärin.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos tutustut reaalimaailmaan ja varsinkin historiaan, niin naiset ovat hyvin epäromanttinen ryhmä noin keskimäärin.
Epä-älykäs, epälooginen ja epäromanttinen, ja muutenkin kaikin tavoin epäkelpo ryhmä. Kyllä, olet ihan oikeassa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Epä-älykäs, epälooginen ja epäromanttinen, ja muutenkin kaikin tavoin epäkelpo ryhmä. Kyllä, olet ihan oikeassa.
No niin. Sinäkin heti myönsit miesten olevan niitä romanttisia. Kuitenkin alkuun yritit syytää naisia romanttisesta hömpästä. Niin se mieli näköjään sullakin muuttuu ja samalla romanttinen hömppäkin muuttui mielessäsi positiiviseksi asiaksi. 👍
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kun yhdistät tuon kommenttisi alkuperäiseen aloitukseesi, niin siinä sitä epäloogisuutta kerrakseen. 🤣
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kun yhdistät tuon kommenttisi alkuperäiseen aloitukseesi, niin siinä sitä epäloogisuutta kerrakseen. 🤣
Juu, eikä aloittajaa voi varsinaisesti älykkyydestäkään syytää.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
No, minä en ole sitä tutkimusta tehnyt. MIkäli olisin, niin se olisi varmasti varsin erilainen tuloksiltaan.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
No, minä en ole sitä tutkimusta tehnyt. MIkäli olisin, niin se olisi varmasti varsin erilainen tuloksiltaan.
Et selvästikään ole tehnyt. 🤣
- Anonyymi00010UUSI
Romanttiset haaveet? Hahhah. Ei tässä elämässä.
Kuule sinä kelmi, en avaa nytkään sun linkkiäs. Opi alustamaan juttus vähän seikkaperäisemmin, jos haluat pulinaa aiheesta.
- Anonyymi00012UUSI
Tuskin sitä kukaan muukaan avaa. Minulle tämä aloittaja on tosin vastannut, kun hänelle tästä samasta asiasta sanoin, ettei hän edes halua keskustelua aiheesta. 😂
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuskin sitä kukaan muukaan avaa. Minulle tämä aloittaja on tosin vastannut, kun hänelle tästä samasta asiasta sanoin, ettei hän edes halua keskustelua aiheesta. 😂
No, jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin en kyllä välitä pätkääkään siitä mitä aiheesta sanotte tai mitä mieltä te siitä olette.
Ap - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No, jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin en kyllä välitä pätkääkään siitä mitä aiheesta sanotte tai mitä mieltä te siitä olette.
ApOk. Eipä näihin linkkialoituksiisi sitten kannata kenenkään aikaansa tuhlata. 👍
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ApOlet vain niin taukki, ettet keksi muuta tekemistä kuin tuijottaa skeidaa tubesta ja tunkea KESKUSTELUpalstaa täyteen näitä skeidalinkkejä?
-sivusta - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olet vain niin taukki, ettet keksi muuta tekemistä kuin tuijottaa skeidaa tubesta ja tunkea KESKUSTELUpalstaa täyteen näitä skeidalinkkejä?
-sivustaKauheasti sinua harmittaa nämä linkit, kun et pysty niitä katsomaan kun sieltä laitoksesta missä asut ei pääse suomen ulkopuolisiin linkkeihin käsiksi.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kauheasti sinua harmittaa nämä linkit, kun et pysty niitä katsomaan kun sieltä laitoksesta missä asut ei pääse suomen ulkopuolisiin linkkeihin käsiksi.
Tuskinp ne linkit ketään yhtään häiritsevät. Ongelmasi on se, ettei ketään kiinnosta niitä linkkejäsi avata, koska tämä on keskustelupalsta.
Tämä tuli sitten sivusta. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tuskinp ne linkit ketään yhtään häiritsevät. Ongelmasi on se, ettei ketään kiinnosta niitä linkkejäsi avata, koska tämä on keskustelupalsta.
Tämä tuli sitten sivusta.P*skaakat täällä palstalla vaan valittaa ja ulisee
Tämä tuli sitten tosi sivusta - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
P*skaakat täällä palstalla vaan valittaa ja ulisee
Tämä tuli sitten tosi sivustaEihän tässäkään ole kukaan muu valittanut, paitsi aloittaja. Pidätkö aloittajaa "p*skaakkana" vai peräti "p*ska-akkana"?
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi ei muka avaisi, kesto vain tunti ja 21 minsaa ja siihen tyyliin että aika lailla täytyy aiheen kiinnostaa jos pystyy seuraamaan kolmea minuuttia pidempään 😂
- Anonyymi00031UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
Miksi ei muka avaisi, kesto vain tunti ja 21 minsaa ja siihen tyyliin että aika lailla täytyy aiheen kiinnostaa jos pystyy seuraamaan kolmea minuuttia pidempään 😂
Ainakaan siksi ei, että jos noita aloittajan typeriä linkkejä klikkaa (ilman yksityistä tilaa tms.), niin voi mennä oma juutuubi-historia vituralleen, ja se alkaa tyrkyttää sinulle pelkkää kakkaa.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ainakaan siksi ei, että jos noita aloittajan typeriä linkkejä klikkaa (ilman yksityistä tilaa tms.), niin voi mennä oma juutuubi-historia vituralleen, ja se alkaa tyrkyttää sinulle pelkkää kakkaa.
Joo, se alkaa tunkemaan asiaohjelmaa suomalaisten kummelien ja reinikaisten sijaan.
- Anonyymi00034UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
No hyvä, että ne sinua "kiinnostavat". Hienoa, että joku ilmoittautui niitä katselemaan. 😛
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo, se alkaa tunkemaan asiaohjelmaa suomalaisten kummelien ja reinikaisten sijaan.
Ei, vaan misogyynistä maga - shittiä sinun pierukuplastasi.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aloittajan linkkien kaltaista kakkaa niiden faktapohjaisten ja informatiivisten videoiden sijaan, joita nyt katselen.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mä olenkin miettinyt, että mikä tuon tyypin agenda tähän älyvapaaseen linkkien tunkemiseensa on. Ei hän selvästikään siitä mitään provikkaa saa. Vaan siis tuossahan se tuli. Nuo algoritmit tosiaan alkavat taatusti tuollaisten avaamisen jälkeen tyrkyttää enemmän ja enemmän tuota puppua.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mä olenkin miettinyt, että mikä tuon tyypin agenda tähän älyvapaaseen linkkien tunkemiseensa on. Ei hän selvästikään siitä mitään provikkaa saa. Vaan siis tuossahan se tuli. Nuo algoritmit tosiaan alkavat taatusti tuollaisten avaamisen jälkeen tyrkyttää enemmän ja enemmän tuota puppua.
On se kauheeta, ne linkit. Ihan painajaista pukkaa öisin.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
On se kauheeta, ne linkit. Ihan painajaista pukkaa öisin.
Ovathan ne, kun alkaa tunkea tuollaista älyvapaata sontaa jatkossa sitten omaan fiidiin.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei, vaan misogyynistä maga - shittiä sinun pierukuplastasi.
Joo kauheita misogynistejä tuossakin videolla taas. Valkoisia maga-heteromiehiä kaikki, ei mitään diversiteettiä. Kaikki vaan pelkkää misogyniää täynnänsä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Joo kauheita misogynistejä tuossakin videolla taas. Valkoisia maga-heteromiehiä kaikki, ei mitään diversiteettiä. Kaikki vaan pelkkää misogyniää täynnänsä.
ika sekopäistä sinulta kuvitella kaikkien valkoisten heteromiesten olevan noin misogynisiä (enemmän teitä noissa ruskeissa on) tai että diversiteetti mitenkään misogyniaan auttaisi (päinvastoin).
Anonyymi00034 kirjoitti:
No hyvä, että ne sinua "kiinnostavat". Hienoa, että joku ilmoittautui niitä katselemaan. 😛
1/5 rohkeasta ja ennakkoluulottomasta yrityksestä 😁
- Anonyymi00020UUSI
Ei kuulu sulle. Naisia ei nääs kiinnosta.🥱
- Anonyymi00030UUSI
Olen miettinyt, että oli mies tai nainen, niin haluavatko jotkut ihmiset rakastaa ja kuvittelevat, että sillai ryntäilemällä saa vastarakkautta.
Ja haluavatko kaikki ajatella edes rakkautta, vaan hakeutuvat jonkun kätevän kaveriksi, käytännöllisesti? Yksinäisyyskammo?
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021152
- 51965
- 119913
- 146893
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.116659Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637- 33604
- 70599
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47588- 80550
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466