Nyt minulla tuli hyvä idea mieleen

Anonyymi-ap

Kunniattoman Holon AIVO-PIERU!

FB kunnialliset eivät kyllä tähän voi lähteä mukaan, koska tämä AIVO-PIERU liittyy aikaan ennen, kuin oli edes kännyköitä käytössä!

En muista ulkoa, että olinko vuonna 1987 vai 1988 ensimmäisen kerran virallisesti töissä eli EN KESÄTÖISSÄ enkä OPISKELIJANA TÖISSÄ!

Minähän olen syntynyt ja aloittanut työ urani SUOMESSA SUOMEN MARKAN AIKAAN!

SUOMEN MARKAN VAIHTAMINEN EUROON ON OLLUT TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS JA SYRJINTÄÄ MEITÄ SUOMALAISIA KOHTAAN JOTKA OLLAAN ENSIMMÄISET PALKAT SAATU MARKKOINA ENSIMMÄISESTÄ TYÖPAIKASTA JONKA PALKALLA OLLAAN JO ELETTY!

Suomessa asuu ihmisiä jotka eivät edes liity aikaan, kun SUOMEN MARKKA ON OLLUT KÄYTÖSSÄ!

14

60

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minä kunniaton Holo olen työ urani aloittanut ivalolaisena ROVANIEMEN KAUPUNGILLA en INARIN KUNNALLA.
      Minä olen ollut Espoon kaupungilla töissä silloin, kun Suomen markka vaihtui EUROON!

Inarin kunnan työntekijät, yrittäjät sekä asukkaat väittää FB:STÄ haettujen todisteiden mukaan, että MUUALLA EI OLE TÖITÄ, YRITTÄJIÄ EIKÄ ASUKKAITA, kuin VAIN INARIN KUNNASSA!

• Anonyymi00002
        UUSI

Olin ollut 17 vuotias, kun minä olen PÄÄSSYT Rovaniemen kaupungille töihin IVALOLAISENA!

Olin käymässä Ivalossa, kun me tavattiin Ivalon kirjaston edessä HISTORIAN OPETTAJA LIISA KOSSILAN KANSSA.
        Kossila aina välillä NEIDITTELI minua, mutta tuo oli hänen tapa ja mitä tuosta välittää jos KOSSILAN LIISAN SUOSIOON ONNISTUI IVALOLAISENA PÄÄSEMÄÄN!

Kossilan Llisa oli niin vaikea ihminen ja opettajakin, että sehän on ollut jo LOTTO VOITTO jos oot hänen suosioon onnistunut pääsemään! Olikohan minulla 5 tai 6 historian numero ja olin vielä hänen ” TOIVOTTOMIA TAPAUKSIA”!
        Kossila oli kerran matematiikan tunnilla sijaisena. Kossila oli ihan toisenlainen ja hän seiso minun vieressä sekä katso, kun minä laskin laskuja. Hän sano minulle, että : Sinähän osaat laskea.

Matematiikka oli minun kunniattoman Holon lempi aine koulussa sen jälkeen, kun minä sanoin Kiviniemen Eevalle joka oli opettajana, että : MINÄ EN YMMÄRRÄ ENKÄ OSAA NÄITÄ LASKUJA!
        Hän osas opettaa vaikka kaikki aina haukku ja sano, että : Kivi Eeva on tyhmä opettaja!

Minulla oli 6 matikka niin minä nostin sen muistaakseni 9 yhden lukukauden aikana!
        Sain 9 ja 10+ matikan kokeista, mutta OPIN SENTÄÄN YMMÄRTÄMÄÄN, kun USKALSIN SENTÄÄN SANOA, että : EN MINÄ YMMÄRRÄ ENKÄ OSAA NÄITÄ!
        Oliskohan mennyt noin 5 minuuttia niin minä opin ymmärtämään ja sen jälkeen matematiikka oli lempi aineita.

Kossilan Liisa kysyi minulta keväällä 1988 Ivalon kirjaston edessä, että : Mitä neiti nykyisin tekee?
        Minä kunniaton Holo vastasin, että : Olen ROVANIEMEN KAUPUNGILLA PÄIVÄHOITO-OSATOLLA TOIMISTOAPULAISENA!

Sen aikaisella hierarkialla minä olin sentään paremmissa hommissa mitä KOSSILAN LIISA OPETTAJANA!
        Hän ei ollut päässyt muualle TÖIHIN, kuin IVALOON YLÄ-ASTEELLE, mutta minä kunniaton Holo pääsin sentään ROVANIEMEN KAUPUNGILLE sillä paskalla TODISTUKSELLA JONKA 9 keväällä sain!

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olin ollut 17 vuotias, kun minä olen PÄÄSSYT Rovaniemen kaupungille töihin IVALOLAISENA!

Olin käymässä Ivalossa, kun me tavattiin Ivalon kirjaston edessä HISTORIAN OPETTAJA LIISA KOSSILAN KANSSA.
        Kossila aina välillä NEIDITTELI minua, mutta tuo oli hänen tapa ja mitä tuosta välittää jos KOSSILAN LIISAN SUOSIOON ONNISTUI IVALOLAISENA PÄÄSEMÄÄN!

Kossilan Llisa oli niin vaikea ihminen ja opettajakin, että sehän on ollut jo LOTTO VOITTO jos oot hänen suosioon onnistunut pääsemään! Olikohan minulla 5 tai 6 historian numero ja olin vielä hänen ” TOIVOTTOMIA TAPAUKSIA”!
        Kossila oli kerran matematiikan tunnilla sijaisena. Kossila oli ihan toisenlainen ja hän seiso minun vieressä sekä katso, kun minä laskin laskuja. Hän sano minulle, että : Sinähän osaat laskea.

Matematiikka oli minun kunniattoman Holon lempi aine koulussa sen jälkeen, kun minä sanoin Kiviniemen Eevalle joka oli opettajana, että : MINÄ EN YMMÄRRÄ ENKÄ OSAA NÄITÄ LASKUJA!
        Hän osas opettaa vaikka kaikki aina haukku ja sano, että : Kivi Eeva on tyhmä opettaja!

Minulla oli 6 matikka niin minä nostin sen muistaakseni 9 yhden lukukauden aikana!
        Sain 9 ja 10 matikan kokeista, mutta OPIN SENTÄÄN YMMÄRTÄMÄÄN, kun USKALSIN SENTÄÄN SANOA, että : EN MINÄ YMMÄRRÄ ENKÄ OSAA NÄITÄ!
        Oliskohan mennyt noin 5 minuuttia niin minä opin ymmärtämään ja sen jälkeen matematiikka oli lempi aineita.

Kossilan Liisa kysyi minulta keväällä 1988 Ivalon kirjaston edessä, että : Mitä neiti nykyisin tekee?
        Minä kunniaton Holo vastasin, että : Olen ROVANIEMEN KAUPUNGILLA PÄIVÄHOITO-OSATOLLA TOIMISTOAPULAISENA!

Sen aikaisella hierarkialla minä olin sentään paremmissa hommissa mitä KOSSILAN LIISA OPETTAJANA!
        Hän ei ollut päässyt muualle TÖIHIN, kuin IVALOON YLÄ-ASTEELLE, mutta minä kunniaton Holo pääsin sentään ROVANIEMEN KAUPUNGILLE sillä paskalla TODISTUKSELLA JONKA 9 keväällä sain!

Minun oma toinen mummoni oli sairastunut syöpään ja hän oli miettinyt mitä minä teen.
        Minä en tehnyt mitään joten hän oli sanonut, että minun pitää hakeutua työttömäksi niin pääsen töihin.
        Minä tein niin, kuin oma mummoni pyysi ja minulle ei saanut kertoa, että hän sairastaa syöpää. Sain tietää siinä vaiheessa, kun hän ei enään päässyt kotiin vaan oli sairaalassa.
        Olin menossa hänen luo, mutta hänellä oli vieraita joten lähdin pois. Hän kyllä heilautti kättä merkkinä, että hän näki minut ovella.
        Kävin saattohuoneessa pitämässä omaa mummoani kädestä kiinni, mutta en minä puhunut hänelle mitään vaikka minulle sanottiin, että : Voit puhua mummolle, koska mummo kyllä kuulee sinua.
        Minusta vain tuntui TYHJÄLTÄ eli omalle mummolleni riitti se, kun pidin kädestä häntä vähän aikaa kiinni. Yleensäkin me vain oltiin mummoni kanssa hiljaa, kun oltiin kahdestaan. Syy oli se, että jos me alettiin jotain tekemään niin meille sattui sekä tapahtui jotain ja oma mummoni loukkasi minun kunniaa! Meillä oli aina taistelu siitä, kun minä sanoin 3vuotiaana mummolle, että : ET KYLLÄ JUORUA MINUN ISILLE!
        Minun oma mummo ei uskonut minua joten minä sitten piirsin sen PUHELINMUISTION kaikki sivut täyteen niin minun oman mummon oli pakko lopettaa se PUHELIMESSA JUORUAMINEN!
        Kyllä minun omat sedätkin oli ihan varmasti TYYTYVÄISIÄ, kun minä reippaana opin käyttämään sitä puhelinmuistiota ja vielä kynääkin!
        Minun oma mummo oli niin kova juoruamaan, että hän aamulla ensimmäisenä soitti JULIAAN ja kyseli kaikki kylän juorut!
        Sen jälkeen mummo lähti vielä pyörällä käymään eri reissun Juliassa ja kävi vaihtamassa juoruja!
        Minunkin piti välillä käydä Juliassa ja papan luona juoru kuulusteluissa!
        Tuommosta se meidän suvun elämä oli aikaan ennen, kuin oli edes NETTIÄ!
        Jos ei kuulunu JUORUJA niin sitten TULI POLIISI KYSYMÄÄN, että : MITÄHÄN SITÄ ON OIKEIN PUUHAILTU, KUN EI EDES JUORUJA KUULU!

Tämä on Suomen alkuperäiskansan eli SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN KULTTUURIIN JA PERINTESEEN KUULUVA TAPA EIKÄ MIKÄ RIKOS!
        Minä olen sentään syntynyt IVALOSSA JA NIIN ON ISÄNIKIN joten kyllä me tiedetään miten tässä kylässä toimitaan!
        Ei meitä tarvi OPETTAA!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minun oma toinen mummoni oli sairastunut syöpään ja hän oli miettinyt mitä minä teen.
        Minä en tehnyt mitään joten hän oli sanonut, että minun pitää hakeutua työttömäksi niin pääsen töihin.
        Minä tein niin, kuin oma mummoni pyysi ja minulle ei saanut kertoa, että hän sairastaa syöpää. Sain tietää siinä vaiheessa, kun hän ei enään päässyt kotiin vaan oli sairaalassa.
        Olin menossa hänen luo, mutta hänellä oli vieraita joten lähdin pois. Hän kyllä heilautti kättä merkkinä, että hän näki minut ovella.
        Kävin saattohuoneessa pitämässä omaa mummoani kädestä kiinni, mutta en minä puhunut hänelle mitään vaikka minulle sanottiin, että : Voit puhua mummolle, koska mummo kyllä kuulee sinua.
        Minusta vain tuntui TYHJÄLTÄ eli omalle mummolleni riitti se, kun pidin kädestä häntä vähän aikaa kiinni. Yleensäkin me vain oltiin mummoni kanssa hiljaa, kun oltiin kahdestaan. Syy oli se, että jos me alettiin jotain tekemään niin meille sattui sekä tapahtui jotain ja oma mummoni loukkasi minun kunniaa! Meillä oli aina taistelu siitä, kun minä sanoin 3vuotiaana mummolle, että : ET KYLLÄ JUORUA MINUN ISILLE!
        Minun oma mummo ei uskonut minua joten minä sitten piirsin sen PUHELINMUISTION kaikki sivut täyteen niin minun oman mummon oli pakko lopettaa se PUHELIMESSA JUORUAMINEN!
        Kyllä minun omat sedätkin oli ihan varmasti TYYTYVÄISIÄ, kun minä reippaana opin käyttämään sitä puhelinmuistiota ja vielä kynääkin!
        Minun oma mummo oli niin kova juoruamaan, että hän aamulla ensimmäisenä soitti JULIAAN ja kyseli kaikki kylän juorut!
        Sen jälkeen mummo lähti vielä pyörällä käymään eri reissun Juliassa ja kävi vaihtamassa juoruja!
        Minunkin piti välillä käydä Juliassa ja papan luona juoru kuulusteluissa!
        Tuommosta se meidän suvun elämä oli aikaan ennen, kuin oli edes NETTIÄ!
        Jos ei kuulunu JUORUJA niin sitten TULI POLIISI KYSYMÄÄN, että : MITÄHÄN SITÄ ON OIKEIN PUUHAILTU, KUN EI EDES JUORUJA KUULU!

Tämä on Suomen alkuperäiskansan eli SUOMALAISTEN TURJAKKEIDEN KULTTUURIIN JA PERINTESEEN KUULUVA TAPA EIKÄ MIKÄ RIKOS!
        Minä olen sentään syntynyt IVALOSSA JA NIIN ON ISÄNIKIN joten kyllä me tiedetään miten tässä kylässä toimitaan!
        Ei meitä tarvi OPETTAA!

Minun kunniattoman Holon oma tätikin oli sentään KAAMASEN PUHELINVAIHTEESSA TÖISSÄ JUORUJEN KUUNTELIJANA!
        Toiset kaamaslaiset seiso vieressä ja kysy, että : Mitä se sannoo?
        Minun oma tätini kunnioitti KAAMASEN POSTIN ASIAKKAITA ja KERTO HEILLE, että mitä he sanovat jotka sen puhelinvaihteen kautta keskustelivat!

• Anonyymi00005
        UUSI

Tämä onkin minusta kunniattomasta Holosta hyvä AIVO PIERU joka nyt pärähti, koska Espoossa oli sentään siinä minun naapurissa ESSON PÄÄKONTTORI aikoinaan, kun asuin siellä. Keittiön ikkunasta näky ESSON PÄÄKONTTORIN SEINÄ!

Esso on kyllä hyvä juttu, koska sekin on tietenkin KUNNIAN LOUKKAUS, kun ESSO on pistänyt pillit pussiin ja lopettanut toiminnan Suomessa!

Päästään sentään asiaan eli sehän on jo TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, SYRJINTÄÄ SEKÄ KALTOIN KOHTELUA, koska EN MINÄ OLLUT ESSOLLA TÖISSÄ!
        Minun kunniattoman Holon ex-mies oli ESSOLLA töissä ja hän jakeli sitä POLTTO-AINETTA ESSON HUOLTO-ASEMILLE!

Nesteen pääkonttorikin on VAIN ESPOON KEILANIEMESSÄ!
        Koko ESPOON KAUPUNKI ON YKSI SUURI KUNNIAN LOUKKAUS, koska minä kunniaton Holo olen ollut ESPOON KAUPUNGILLA TÖISSÄ IVALOSTA IVALOLAISENA!
        Ei FB KUNNIALLISISTA KUKAAN KYLLÄ MINUN KUNNIATTOMAN HOLON TIETOJEN MUKAAN OLLUT ESPOOSTA EIKÄ KUKAAN VARMAAN OLLUT EDES ASUNUT EIKÄ KÄYNYT MYÖSKÄÄN TÖISSÄ ESPOOSSA!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tämä onkin minusta kunniattomasta Holosta hyvä AIVO PIERU joka nyt pärähti, koska Espoossa oli sentään siinä minun naapurissa ESSON PÄÄKONTTORI aikoinaan, kun asuin siellä. Keittiön ikkunasta näky ESSON PÄÄKONTTORIN SEINÄ!

Esso on kyllä hyvä juttu, koska sekin on tietenkin KUNNIAN LOUKKAUS, kun ESSO on pistänyt pillit pussiin ja lopettanut toiminnan Suomessa!

Päästään sentään asiaan eli sehän on jo TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, SYRJINTÄÄ SEKÄ KALTOIN KOHTELUA, koska EN MINÄ OLLUT ESSOLLA TÖISSÄ!
        Minun kunniattoman Holon ex-mies oli ESSOLLA töissä ja hän jakeli sitä POLTTO-AINETTA ESSON HUOLTO-ASEMILLE!

Nesteen pääkonttorikin on VAIN ESPOON KEILANIEMESSÄ!
        Koko ESPOON KAUPUNKI ON YKSI SUURI KUNNIAN LOUKKAUS, koska minä kunniaton Holo olen ollut ESPOON KAUPUNGILLA TÖISSÄ IVALOSTA IVALOLAISENA!
        Ei FB KUNNIALLISISTA KUKAAN KYLLÄ MINUN KUNNIATTOMAN HOLON TIETOJEN MUKAAN OLLUT ESPOOSTA EIKÄ KUKAAN VARMAAN OLLUT EDES ASUNUT EIKÄ KÄYNYT MYÖSKÄÄN TÖISSÄ ESPOOSSA!

Espoon kaupunginjohtaja Kai Mykkänenhän on sentään ESPOON KAUPUNGIN VALTUUSTON VALINTA JA HÄN ON SENTÄÄN OLLUT MINISTERIKIN!

Ei muuta, kuin FB KUNNILLISET RIVIIN JA KAI MYKKÄNEN SIIHEN PÄÄLLE, KOSKA KOKO ESPOON KAUPUNKI JA KAIKKI TYÖNTEKIJÄT, YRITTÄJÄT SEKÄ ASUKKAAT OVAT TÖRKEITÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ JA FB KUNNIALLISET SYRJII SEKÄ KALTOIN KOHTELEE MINUA KUNNIATONTA HOLOA ESPOON KAUPUNGIN TAKIA!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Espoon kaupunginjohtaja Kai Mykkänenhän on sentään ESPOON KAUPUNGIN VALTUUSTON VALINTA JA HÄN ON SENTÄÄN OLLUT MINISTERIKIN!

Ei muuta, kuin FB KUNNILLISET RIVIIN JA KAI MYKKÄNEN SIIHEN PÄÄLLE, KOSKA KOKO ESPOON KAUPUNKI JA KAIKKI TYÖNTEKIJÄT, YRITTÄJÄT SEKÄ ASUKKAAT OVAT TÖRKEITÄ KUNNIAN LOUKKAUKSIA FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ JA FB KUNNIALLISET SYRJII SEKÄ KALTOIN KOHTELEE MINUA KUNNIATONTA HOLOA ESPOON KAUPUNGIN TAKIA!

FB kunnialliset Inarin kunnan yrittäjät ovat niin VIISAITA, että vielä SYRJIVÄTKIN minua IVALOSSA SYNTYNEENÄ IVALOLAISENA YRITÄJÄNÄ, koska minä olen ollut ESPOOSSAKIN TÖISSÄ SEKÄ ASUNUTKIN VIELÄ SIELLÄ!
        Minä kunniaton Holo olen ollut Espoon kaupungilla ja YRITTÄJILLÄ myös!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

FB kunnialliset Inarin kunnan yrittäjät ovat niin VIISAITA, että vielä SYRJIVÄTKIN minua IVALOSSA SYNTYNEENÄ IVALOLAISENA YRITÄJÄNÄ, koska minä olen ollut ESPOOSSAKIN TÖISSÄ SEKÄ ASUNUTKIN VIELÄ SIELLÄ!
        Minä kunniaton Holo olen ollut Espoon kaupungilla ja YRITTÄJILLÄ myös!

Yhteistyöhän ei kelvannut edes Inarin kunnan hallinnonjohtajalle Mari Palolahdelle joka on sitä mieltä, että INARIN KUNTAKIN TOIMII FB KUNNIOILLA!

Kyllä sen huomaa, että Mari Palolahti EI IVALOA pidemmälle KELVANNUT TÖIHIN!

Minä kunniaton Holo olen sentään Ivalossa syntyneenä IVALOLAISENA KELVANNUT ESPOON KAUPUNGILLEKKIN TÖIHIN!

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Yhteistyöhän ei kelvannut edes Inarin kunnan hallinnonjohtajalle Mari Palolahdelle joka on sitä mieltä, että INARIN KUNTAKIN TOIMII FB KUNNIOILLA!

Kyllä sen huomaa, että Mari Palolahti EI IVALOA pidemmälle KELVANNUT TÖIHIN!

Minä kunniaton Holo olen sentään Ivalossa syntyneenä IVALOLAISENA KELVANNUT ESPOON KAUPUNGILLEKKIN TÖIHIN!

Inarin kuntaan kelpaa kaikki töihin, yrittäjiksi ja asumaan, mutta en minä kunniaton Holo koska olen ollut ESPOON KAUPUNGILLA IVALOLAISENA TÖISSÄ!

Tuo on häpeä sekä TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS Inarin kunnassa jossa rattijuopotkin ovat KUNNIALLISIA JA YHTEISKUNTAKELPOISIA ihmisiä!

• Anonyymi00010
      UUSI

Tämä eukko tarvii mielenterveys apua.

• Anonyymi00011
        UUSI

Mielenterveys apuako?
        Sehän oli KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ käydä Inarin kunnantalolla MIELENTERVEYSTOIMISTOLLA käydä keskustelemassa!
        Oli lääkäri Holo joka HALUSI, että minä käyn siellä juttelemassa, kun minä jouduin tarkkailuun. Hän kuoli joka uhkasi minun henkeä sekä terveyttä ja oli syyllinen siihen, että minä jouduin myös sairaslomalle.
        Sain kuulla myöhemmin, että hänellä oli syöpä.
        Jos olisin tiennyt tuon niin olisin ollut häntä kohtaan vieläkin ystävällisempi sekä ymmärtäväisempi, mutta koska en tiennyt niin minähän tein hänenkin töitä, koska luulin, että hän ei viitsi tehdä vaan lorvii muuten vain!
        Hän ei tiennyt, että minulla oli sellainen tapa, että OHI MENNESSÄ SAATOIN TEKASTA TOISTENKIN TÖITÄ.
        Minä olin ollut muistaakseni yli 20vuotta siellä eri pätkissä töissä, mutta hän ei tiennyt myöskään sitä.
        Alko ”naulaamaan” minua KALUSTONA SEINÄÄN, kun minä kerroin hänelle, että : Minä olen noin 20vuotta sitten tullut tänne ensimmäisen kerran töihin!
        En minä kuulunut siihen kauppaan enkä minä halua sinne edes palata töihin, koska minä sanoin hänelle jonka kanssa minä olin tehnyt töitä, että : Minä en tuollaisia ELINKAUTIS SOPIMUKSIA TEE JOSSA MENNÄÄN TÖISTÄ SUORAAN HAUTAAN!
        Hän oli työkyvyttömyyseläkkeellä oleva INVALIIDI, mutta hän teki töitä.
        Minä kävelin töissä ja puhelimessa oli askel ja kilometri laskin.
        Hän aina kysyi minulta ennen kotia lähtöä, että: Paljonko olet tänään kävellyt?
        Minä kerroin niin hän sano, että : Oot tänään noussut HIMALAJAN VUORILLE!
        Minä aloin nauramaan ja sanoin, että : Jos noin helppoa juuri on nousta Himalajan vuorille niin minähän olen sitten käynyt sielläkin!
        Veikka Gustafsson asui Espoossa minun kunniattoman Holon naapurissa.
        Minullahan oli paljon NAAPUREITA, kun asuin Olarin Kuitinmäessä ja Matinkylässä!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mielenterveys apuako?
        Sehän oli KUNNIAN LOUKKAUS FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ käydä Inarin kunnantalolla MIELENTERVEYSTOIMISTOLLA käydä keskustelemassa!
        Oli lääkäri Holo joka HALUSI, että minä käyn siellä juttelemassa, kun minä jouduin tarkkailuun. Hän kuoli joka uhkasi minun henkeä sekä terveyttä ja oli syyllinen siihen, että minä jouduin myös sairaslomalle.
        Sain kuulla myöhemmin, että hänellä oli syöpä.
        Jos olisin tiennyt tuon niin olisin ollut häntä kohtaan vieläkin ystävällisempi sekä ymmärtäväisempi, mutta koska en tiennyt niin minähän tein hänenkin töitä, koska luulin, että hän ei viitsi tehdä vaan lorvii muuten vain!
        Hän ei tiennyt, että minulla oli sellainen tapa, että OHI MENNESSÄ SAATOIN TEKASTA TOISTENKIN TÖITÄ.
        Minä olin ollut muistaakseni yli 20vuotta siellä eri pätkissä töissä, mutta hän ei tiennyt myöskään sitä.
        Alko ”naulaamaan” minua KALUSTONA SEINÄÄN, kun minä kerroin hänelle, että : Minä olen noin 20vuotta sitten tullut tänne ensimmäisen kerran töihin!
        En minä kuulunut siihen kauppaan enkä minä halua sinne edes palata töihin, koska minä sanoin hänelle jonka kanssa minä olin tehnyt töitä, että : Minä en tuollaisia ELINKAUTIS SOPIMUKSIA TEE JOSSA MENNÄÄN TÖISTÄ SUORAAN HAUTAAN!
        Hän oli työkyvyttömyyseläkkeellä oleva INVALIIDI, mutta hän teki töitä.
        Minä kävelin töissä ja puhelimessa oli askel ja kilometri laskin.
        Hän aina kysyi minulta ennen kotia lähtöä, että: Paljonko olet tänään kävellyt?
        Minä kerroin niin hän sano, että : Oot tänään noussut HIMALAJAN VUORILLE!
        Minä aloin nauramaan ja sanoin, että : Jos noin helppoa juuri on nousta Himalajan vuorille niin minähän olen sitten käynyt sielläkin!
        Veikka Gustafsson asui Espoossa minun kunniattoman Holon naapurissa.
        Minullahan oli paljon NAAPUREITA, kun asuin Olarin Kuitinmäessä ja Matinkylässä!

Minun kunniattoman Holon naapurissa Espoossa asui myös he jotka asuivat WESTENDISSÄKIN.

Siskoni asui ja asuu vieläkin toisella puolella kaupunkia. Hänen naapurissa asuu HELVETIN ENKELIT!

Minun kunniattoman Holon naapurissa asu vain kaikki ESPOON MILJONÄÄRIT!

Esko Aho kyllä asu siskoni naapurissa, mutta Ahohan oli siellä Neuvostoliitossa/ Venäjällä PANKINJOHTAJANA joten siskoni asuu yhdenvertaisuuslain mukaan ” Pikku Venäjällä eli Lilla Ryslandissa”!

• Anonyymi00014
        UUSI

Lääkäri Holo ei ole minun kunniattoman Holon kanssa sopinut, että minun pitää alkaa huolehtimaan hänestä ja omasta vaimostaan Koskelasta!
        Tuo on niin TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, että EI KANNATA EDES KUVITELLA että UNOHDIN SEN MARJA-PAIKAN!
        En saanu yhtään puolukoita ja mustikoita sain VAIN LITRAN!

En tänäkään vuonna raski syödä omia poimimia MARJOJA!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Lääkäri Holo ei ole minun kunniattoman Holon kanssa sopinut, että minun pitää alkaa huolehtimaan hänestä ja omasta vaimostaan Koskelasta!
        Tuo on niin TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS, että EI KANNATA EDES KUVITELLA että UNOHDIN SEN MARJA-PAIKAN!
        En saanu yhtään puolukoita ja mustikoita sain VAIN LITRAN!

En tänäkään vuonna raski syödä omia poimimia MARJOJA!

Kunniaton Holo tehin vähän tarkistuksia ja minähän muistin, että espoolaisten yrittäjien työntekijänä olen ollut myös Helsingissä töissä eli saan tähän samaan myös Helsingin Olympiastadionilla olleet yrittäjät myös tähän myös mukaan!
        Nuo kyllä löytyy kaikki tiedot jostain!

Mykkäsen oma ISÄ ON SENTÄÄN SUOMALAINEN ja ollut LAPIN KANSANEDUSTAJAKIN

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      44
      854
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      843
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      778
    4. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      753
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 51
      647
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      597
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      597
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      111
      527
    11. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    12. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      497
    13. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    14. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      487
    15. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      485
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      62
      443
    17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    18. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24
      429
    19. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      425
    20. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      420
    Aihe