Minä kunniaton Holo vaihdan

Anonyymi-ap

Parpalan Jennin NYGÅRDIN PETRIIN joka on myös YRITTÄJÄ!

Petrin FANITKIN ihan varmasti kiittävät, koska kyllä hekin ovat osanneet REHELLISESTI käyttäytyä YHTEISKUNTAKELVOTTOMASTI!

Parpalan Jennihän on Vaasassa ja KLAMYDIA ON VAASASTA, mutta ei tuskin KLAMYDIA yhtyeen jäsenet ovat Jennin lapsuuden YSTÄVIÄ!

Petri sentään on minun kunniattoman Holon lapsuuden kavereita joita voidaan kutsua YSTÄVÄKSI ja auttaa, kun hän tarvii APUA!

Ei PETRI NYGÅRDIN ura siihen lopu vaikka hän kunniansa menettää, koska HÄNEN FANITKIN IHAN VARMASTI KIITTÄÄ, koska hekin saavat olla sellaisia kun ovat!

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mee hoitoon!!

• Anonyymi00002
      UUSI

Nakkaan tuohon samaan nippuun nämä 8 FB kunniallista jotka edustaa yrittäjinä myös PARPALAN JENNIÄ joten kyllä tämä SUOMI PASKA IRTOAA ja oppivat VAATIMAAN KUNNIOITA sekä syyttelemään minua KOKO SUOMEN MAINEEN PASKOMISESTA!

Petri Nygård on kova ÄIJÄ, että hän vaikka SUKELTAAKIN VITUN LÄPI jos minä vaikka sanon hänelle, että : Voi vitun Petri ja nyt kyllä sukellat VITTUUN SUURELLA KUNNIALLA JA SYNNYT UUDESTAAN!

Petri Nygård oli jo Laurilan Petrinä Ruotsissa tuollainen.
      En minäkään ollut sen parempi suomalaisena Ruotsissa vaikka olinkin Suomessa syntynyt!
      Kaikki toiset olivat OMASTA MIELESTÄÄN MEITÄKIN PAREMPIA, koska me ei oikein sovittu HEIDÄN HIENOSTO MUOTTEIHIN!

AINA JOMPI KUMPI MEISTÄ OLI SYYLLINEN JOHONKIN ASIAAN!

Minä sentään kehtasin tunnustaa, että : PETRI NYGÅRDIN KANSSA OLTIIN GÄVLESSÄ HOLMSUNDIN SUOMALAISIA LAPSIA, MUTTA MINUN OMA MUMMONI OLI NYGÅRDIN MUMMO. HÄN ASUI NYGÅRDIN TALOISSA!
      Mummoni oli sentään niin älykäs, että hän PASKO RUOTSISSA EIKÄ SUOMESSA!

Minun kunniattoman Holon oma tätikin asui NYGÅRDIN TALOISSA ensin.
      Kyseinen tätini näytti RUOTSISSA RUOTSALAISILLE PERSETTÄ ja alushousut vain sattuivat olla paskaset! Hän oli invaliidi ja hänen hame nousi niin, että PERSE NÄKYI!
      Hän siirtyi pyörätuolista autoon ja se oli syy miksi hän näytti RUOTSISSA RUOTSALAISILLE PERSETTÄ JONKA SUOJANA OLEVAT HOUSUT OLI PASKASSA!

Minä kunniaton Holo aloin nauramaan, kun hänen tyttönsä kerto tuon asian.
      Minä sanoin hänelle, että : Äitis on minun täti ja enemmän minua hävettäs olla RUOTSALAINEN JOKA SEISONUT KATSOMASSA EIKÄ OLE MENNYT EDES AUTTAMAAN!
      Minun oma serkkuni on pienenä sairastunut REUMA-KUUMEESEEN ja se on syy miksi hänellä on reuma oireita.
      Hän oli kyllä äitiään auttanut, mutta hänellä oli tunnelukkoja jota johtuivat just näistä asioista jotka liittyi hänen äitiinsä!
      Minä kunniaton Holo sanoin hänelle, että : Kyllä minäkin koin kärsineeni äidistäs, mutta kävin ENKELI HOITAJA koulutuksen ja en ensin edes ymmärtänyt, että mitä huuhaa akkojen hömppää tämä ENKELI HOMMA EDES ON!

Olin jo käsitellyt tätiini liittyvän asian jo kerran omasta mielestäni niin eiköhän täti tullut takaisin!

Minä päätin, että EI MUUTA, kuin KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO MUUNTOON JA NYT ON PAREMPI JO MENNÄ VANKILAAN!

• Anonyymi00003
        UUSI

Petri Nygård eli Petri Laurila on sentään REHELLISIN KAIKISTA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON ELÄMÄÄN LIITTYVISTÄ IHMISTÄ JOKA EI EDES VÄITÄ OLEVANSA PAREMPI MITÄ MINÄKÄÄN OLEN!

Lauri Petteri Kiviniemi EI OLE MINUN JA PETRIN VERIVALA YSTÄVIÄ!
        ME OLTIIN KAHDESTAAN SILLOIN MEIDÄN TALON PYÖRÄKATOKSEN TAKANA, KUN VANNOTTIIN ENSIN VERIVALAT JA SITTEN ME MENTIIN FIKSUINA HAKEMAAN ULOS MIKAA.
        Mikan siskot aina haukkuvat MIKAA SIAKSI ja hehän olivat kaikki KOLTANSAAMELAISIA, mutta me oltiin PETRIN KANSSA SUOMALAISIA JO SILLOINKIN!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Petri Nygård eli Petri Laurila on sentään REHELLISIN KAIKISTA MINUN KUNNIATTOMAN HOLON ELÄMÄÄN LIITTYVISTÄ IHMISTÄ JOKA EI EDES VÄITÄ OLEVANSA PAREMPI MITÄ MINÄKÄÄN OLEN!

Lauri Petteri Kiviniemi EI OLE MINUN JA PETRIN VERIVALA YSTÄVIÄ!
        ME OLTIIN KAHDESTAAN SILLOIN MEIDÄN TALON PYÖRÄKATOKSEN TAKANA, KUN VANNOTTIIN ENSIN VERIVALAT JA SITTEN ME MENTIIN FIKSUINA HAKEMAAN ULOS MIKAA.
        Mikan siskot aina haukkuvat MIKAA SIAKSI ja hehän olivat kaikki KOLTANSAAMELAISIA, mutta me oltiin PETRIN KANSSA SUOMALAISIA JO SILLOINKIN!

Se vaan on TOTTA, että minun kunniattoman Holon olis pitänyt saada PIKKU-VELI RUOTSISSA EIKÄ MITÄÄN PIKKU-SISKOA JOKA EI OSAA MUUTA, KUIN VALEHDELLA!

Petrin oma sisko on YHTÄ PASKA MITÄ MINUN KUNNIATTOMAN HOLON RUOTSISSA SYNTYNYT OMA SISKONI!

Verivalan avulla voidaan sentään TEHDÄ VAIHTO joten pitäkööt KUNNIANSA JOILLA EI KYLLÄ KANNATA LEUHKIA!

Kyllä minä kunniaton HOLOKIN olen LAURILAN TALOSSA KASVANUT JA MINUN OMA MUMMO OLI LASSE NIMISEN MIEHEN KANSSA ELI HÄN OLI LAURILAN VÄHÄN NIIN, KUIN LAURILAN LASSE JOKA OLI LAURILAN PETRIN ISÄ JONKA MINÄ KUNNIATON HOLOKIN EHDIN TAVATA LAPSENA MONIA KERTOJA!
        Mistä me lapset ollaan voitu tietää mistä meidän isät ovat keskenään keskustelleet!
        Meidän isät olivat ilmestyneet Ruotsissa seuraamaan meidän PASKOJEN HIIHTOKILPALILUJA jotka koulu järjesti!
        Ei mekään sentään mitään huippu-urheilijoita oltu, mutta KYLLÄ SENTÄÄN MAALISSA OLTIIN AINA ENNEN VIIMISTÄ RUOTSALAISTA!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se vaan on TOTTA, että minun kunniattoman Holon olis pitänyt saada PIKKU-VELI RUOTSISSA EIKÄ MITÄÄN PIKKU-SISKOA JOKA EI OSAA MUUTA, KUIN VALEHDELLA!

Petrin oma sisko on YHTÄ PASKA MITÄ MINUN KUNNIATTOMAN HOLON RUOTSISSA SYNTYNYT OMA SISKONI!

Verivalan avulla voidaan sentään TEHDÄ VAIHTO joten pitäkööt KUNNIANSA JOILLA EI KYLLÄ KANNATA LEUHKIA!

Kyllä minä kunniaton HOLOKIN olen LAURILAN TALOSSA KASVANUT JA MINUN OMA MUMMO OLI LASSE NIMISEN MIEHEN KANSSA ELI HÄN OLI LAURILAN VÄHÄN NIIN, KUIN LAURILAN LASSE JOKA OLI LAURILAN PETRIN ISÄ JONKA MINÄ KUNNIATON HOLOKIN EHDIN TAVATA LAPSENA MONIA KERTOJA!
        Mistä me lapset ollaan voitu tietää mistä meidän isät ovat keskenään keskustelleet!
        Meidän isät olivat ilmestyneet Ruotsissa seuraamaan meidän PASKOJEN HIIHTOKILPALILUJA jotka koulu järjesti!
        Ei mekään sentään mitään huippu-urheilijoita oltu, mutta KYLLÄ SENTÄÄN MAALISSA OLTIIN AINA ENNEN VIIMISTÄ RUOTSALAISTA!

Mehän voitettiin Petrin kanssa jo lapsena VIETNAMILAISET JA JUGOSLAAVITKIN SUOMALAISINA RUOTSISSA HIIHTO-KILPAILUISSA!

Me ollaan sentään NYGÅRDIN PETRIN ELI LAURILAN PETRIN KANSSA OLTU JO LAPSENA TÄYSIÄ PASKOJA SUOMALAISINA RUOTSISSA!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mehän voitettiin Petrin kanssa jo lapsena VIETNAMILAISET JA JUGOSLAAVITKIN SUOMALAISINA RUOTSISSA HIIHTO-KILPAILUISSA!

Me ollaan sentään NYGÅRDIN PETRIN ELI LAURILAN PETRIN KANSSA OLTU JO LAPSENA TÄYSIÄ PASKOJA SUOMALAISINA RUOTSISSA!

Tarinat mitä olen Petrin elämästä lukenut eivät olleet mitään kauniita!

Ei edes oma sisko suostunut auttamaan häntä, mutta Petri piti omista vanhemmistaan huolta.
        Samanlaisia kiittämättömiä PASKOJA ME OLLAAN MOLEMMAT!

Omia vanhempia ja omia sisaruksia EI MISSÄÄN NIMESSÄ PIDÄ AUTTAA JOS ITSELLÄ ON ASIAT HYVIN JA OLET HEILTÄ SAANUT APUA, KUN ITSELLÄ MENI HUONOSTI!

Minun isänikin sanoi, kun minä kunniaton Holo katsoin netistä miten kalliin sohvan siskoni oli vanhemmilleni tilannut ja päättänyt meidän kaikkien puolesta millainen SOHVA MEILLE KELPAA.
        Minä kunniaton Holo sanoin, että : 400 euron sohvan tilas ja tämäkin OSA-MAKSULLA OSTETTU!
        Minun kunniattoman Holon oma isäni sano, että : Voi vittu ja minä maksoin putkiremontin käteisellä ja siihen meni 20 000euroa!
        Minä kunniaton Holo olin tuo joka sanoi, kun vesivaraaja kauppias tuli ja minä satuin menemään keittiöön.
        Kuuntelin sivusta sekä sanoin, että : EI MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA VESIPUTKIA UUSIA, KOSKA EIHÄN NUO OLE, KUIN REILUN 40vuotta olleet!

Ne oli AIHEELLISTA JO VAIHTAA vaikka FB KUNNIALLISTA VESIPUTKIEN VAIHTAMINEN LOUKKASI HEIDÄN KUNNIOITA!

Minä kunniaton Holo osasin sentään hoitaa asian niin, että EI TARVINNUT ASIASTA NEUVOTELLA, MUTTA KAUPPIAS JÄI MINULLE PROVIKAT VELKAA!
        Häntä ei ole tuon jälkeen näkynyt!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tarinat mitä olen Petrin elämästä lukenut eivät olleet mitään kauniita!

Ei edes oma sisko suostunut auttamaan häntä, mutta Petri piti omista vanhemmistaan huolta.
        Samanlaisia kiittämättömiä PASKOJA ME OLLAAN MOLEMMAT!

Omia vanhempia ja omia sisaruksia EI MISSÄÄN NIMESSÄ PIDÄ AUTTAA JOS ITSELLÄ ON ASIAT HYVIN JA OLET HEILTÄ SAANUT APUA, KUN ITSELLÄ MENI HUONOSTI!

Minun isänikin sanoi, kun minä kunniaton Holo katsoin netistä miten kalliin sohvan siskoni oli vanhemmilleni tilannut ja päättänyt meidän kaikkien puolesta millainen SOHVA MEILLE KELPAA.
        Minä kunniaton Holo sanoin, että : 400 euron sohvan tilas ja tämäkin OSA-MAKSULLA OSTETTU!
        Minun kunniattoman Holon oma isäni sano, että : Voi vittu ja minä maksoin putkiremontin käteisellä ja siihen meni 20 000euroa!
        Minä kunniaton Holo olin tuo joka sanoi, kun vesivaraaja kauppias tuli ja minä satuin menemään keittiöön.
        Kuuntelin sivusta sekä sanoin, että : EI MISSÄÄN NIMESSÄ KANNATA VESIPUTKIA UUSIA, KOSKA EIHÄN NUO OLE, KUIN REILUN 40vuotta olleet!

Ne oli AIHEELLISTA JO VAIHTAA vaikka FB KUNNIALLISTA VESIPUTKIEN VAIHTAMINEN LOUKKASI HEIDÄN KUNNIOITA!

Minä kunniaton Holo osasin sentään hoitaa asian niin, että EI TARVINNUT ASIASTA NEUVOTELLA, MUTTA KAUPPIAS JÄI MINULLE PROVIKAT VELKAA!
        Häntä ei ole tuon jälkeen näkynyt!

Ventseni on se minun kunniattoman Holon mies kuulemma!
        Hän hoitaa lumityöt ja hän korjas autonsakin, kun minä kunniaton Holo ilmoitin, että : Et tähän taloon kyllä ala IKKUNA REMONTTIA MAKSAMAAN!
        Sehän on törkeä kunnian loukkaus, syrjintää sekä niskottelua, pahoinpitelyä ja murhan yrityskin vielä!
        Minä katsoin ikkunasta, kun hän ajo ohi.
        Minä seisoin, mutta istuin juomassa kahvia, kun VENTSENI yritti hajottaa ikkunaa!
        Yrittää suututtaa minua, koska hän haluaa saada SELEKÄÄN MINULTA!

Se on kuulemma SUURI KUNNIA SAADA SUOMI 100 vuotta vanhemmalta panostajalta selekään ja joutua NAIMISIIN, koska minähän saa itse tuossa selekään!

Lääkäri Mikkola hakkas NYRKILLÄ minua selekään!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ventseni on se minun kunniattoman Holon mies kuulemma!
        Hän hoitaa lumityöt ja hän korjas autonsakin, kun minä kunniaton Holo ilmoitin, että : Et tähän taloon kyllä ala IKKUNA REMONTTIA MAKSAMAAN!
        Sehän on törkeä kunnian loukkaus, syrjintää sekä niskottelua, pahoinpitelyä ja murhan yrityskin vielä!
        Minä katsoin ikkunasta, kun hän ajo ohi.
        Minä seisoin, mutta istuin juomassa kahvia, kun VENTSENI yritti hajottaa ikkunaa!
        Yrittää suututtaa minua, koska hän haluaa saada SELEKÄÄN MINULTA!

Se on kuulemma SUURI KUNNIA SAADA SUOMI 100 vuotta vanhemmalta panostajalta selekään ja joutua NAIMISIIN, koska minähän saa itse tuossa selekään!

Lääkäri Mikkola hakkas NYRKILLÄ minua selekään!

Ventseni on Vasmus ja Vepoki!
        Hänen virman nimi on vain VASMUS, mutta Kavhusena Ventsenille kävi niin, että minä kunniaton ja oma isäni sanottiin, että : Ei me jakseta kuunnella tuon höpötyksiä!

Jos ei kirkon takana toimi NETTI niin olkoot ilman tai muuttakoot sinne missä NETTIKIN TOIMII!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1768
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      65
      1335
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      119
      1128
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      105
      984
    5. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      372
      947
    6. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      827
    7. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      120
      775
    8. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      228
      775
    9. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      61
      695
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      103
      676
    11. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      13
      644
    12. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      307
      635
    13. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      114
      596
    14. 42
      563
    15. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      53
      555
    16. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      518
    17. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      511
    18. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      85
      508
    19. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      501
    20. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      40
      500
    Aihe